καλησπερα. θελω να φτιαξω εναν πισω τροχο κουρσας αρκετα ανθεκτικο για καθε μερα και σχετικα ελαφρυ. για κεντρο σκεφτομαι κατι σε 105,ultegra η novatec που μου αρεσουν λογο κλειστων ρουλεμαν. ακτινες λεω για dt η 2.0 η butted 2.0-1.8 θα αντεξουν ομως την καθημερινη χρηση και τις λακουβες?? στεφανι τωρα εχω δει cxp22 καποια sun-ringle εχετε να μου προτεινεται καποιο φτηνο και καλο? ακουω σχολια και αν εχετε να μου προτεινεται καποιο καλυτερο συνδιασμο στα 100Ε+
υ.γ οι ακτινες θα ειναι 32 και τα κιλα μου 83
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Για καποιον ο οποιος δεν ειναι αγωνιζομενος, τα 20 περιπου λιγοτερα γραμμαρια που ζυγιζει ενας τροχος με 32 ακτινες αντι για εναν παρομοιο με 36 ακτινες, δεν προσφερουν τιποτε ουσιαστικο στην αποδοση.
Οι 4 λιγοτερες ακτινες απο την αλλη, αφαιρουν λιγη απο την αντοχη (αντοχη σε στιγμιαιες καταπονησεις του στεφανιου, οσο και σε μακροχρονια αξιοπιστια των ακτινων) ενος τροχου, αντοχη η οποια μπορει να αποδειχθει απαραιτητη σε συνθηκες χρησης Ελληνικων δρομων, και μαλιστα καθημερινα.
Ειδικα οταν προκειται για σχετικα βαρεις αναβατες.
Μπορει κανεις να εξοικονομησει πολυ περισσοτερο βαρος απο 20 γραμμαρια, με προσεκτικη επιλογη λαστιχων και σαμπρελλων.
Παραλληλα, οι Butted ακτινες (2.0/1.8/2.0), κυριως λογω μεγαλυτερης ελαστικοτητας σε σχεση με τις απλες 2.0, φτιαχνουν τροχους ανθεκτικοτερους, απο οτι οι απλες μονης διατομης ακτινες (2.0), και προτιμωνται παντοτε σε ποιοτικους τροχους. Το κοστος με τη χρηση butted ακτινων αυξανει περιπου κατα 7-8 ευρω ανα τροχο, οποτε δεν υπαρχει σοβαρος λογος για τη μη χρηση τους.
ευχαριστω πολυ για την απαντηση οποτε παμε για butted ακτινες και 36 cross 3 πλεξιμο.(κατι τετοιο ειχα στο μυαλο μου) ακτινοκεφαλα να βαλω brass η αλουμινιο?? Για κεντρα στεφανι(απλο με eyelets?) εχεις κατι να μου προτεινεις συμβουλεψεις?
Τα πλεον ανθεκτικα ακτινοκεφαλα ειναι τα γνωστα μπρουτζινα επινικελωμενα.
Τα γνωστα Brass nipples. Εκτος του οτι ειναι σημαντικα ανθεκτικοτερα (μηχανικα) απο τα αλουμινενια, αντεχουν και στην οξειδωση, και δεν εχουν την ταση να φρακαρουν στις ακτινοτρυπες της ζαντας, οπως τα αλουμινενια, ειδικα οταν δεν υπαρχουν eylets στη ζαντα.
Οι ζαντες που θα διαλεξεις φροντισε να ειναι διπατες, και με ανοξειδωτα eylets.
Τα eylets βοηθανε στο να αγκυρωνει πιο γερα το ακτινοκεφαλο στη ζαντα (μοιραζοντας τις δυναμεις σε μεγαλυτερη επιφανεια, κι ενισχυοντας την τρυπα της ζαντας), αλλα επισης και στη σωστοτερη ακτινολογηση (γιατι το ακτινοκεφαλο δεν ερχεται σε απ'ευθειας επαφη με το αλουμινιο της ζαντας, κι ετσι δεν το "σκαβει" κολλωντας πανω του την ωρα της ακτινολογησης, κι ουτε αναπτυσσονται οξειδια του αλουμινιου σε βαθος χρονου, αναμεσα στη ζαντα και το ακτινοκεφαλο, κανοντας δυσκολοτερη τη μελλοντικη του ακτινολογηση).
Οι πιο καλες ζαντες, εχουν διπλα eylets, που βοηθουν το ακτινοκεφαλο να αγκυρωσει και στα δυο τοιχωματα της ζαντας, το εξωτερικο και το εσωτερικο (οταν φυσικα ειναι διπατες), αλλα αυτες ειναι και ακριβοτερες.
Ο πλεον αξιοπιστος τροπος πλεξιματος, κι ο πλεον δοκιμασμενος μεσα στα χρονια (αν φυσικα δεν προκειται για καποια πολυ ειδικη περιπτωση, οπως π.χ. στην περιπτωση του Rohloff), ειναι ο 3-cross, και σπανιωτερα ο 4-cross.
Οσο για τα κεντρα, και τα τρια που αναφερεις ειναι μια χαρα.
Εχεις κοιταξει καθολου
τις CXP33 και Open Pro;
κάνε μια βόλτα από Μελίσσια, από τον κ. Πουκαμισά.
Κάνε μια κουβέντα, πες του τι ζητάς από τον τροχό, το στυλ σου, τα κιλά σου, το ποδήλατο, τις διαδρομές, τι θέλεις να πετύχεις / να βελτιώσεις σε σχέση μέ αυτό που έχεις τώρα.
Ρίξε και το budget σου και ρώτα τον να σου κάνει μια προσφορά.
Έχει εμπειρία, όχι μόνο στο να πλέξει έναν τροχό, αλλά να σε κατευθείνει σε ένα σωστό σετάκι ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ (ακτίνες/ κέντρα / στεφάνια / καψούλια).
..
..
..
(*) πχ εγώ θέλω άνεση και αντοχή και ζυγίζω χχ κιλά. Εσύ θέλεις χαμηλό βάρος και αεροδυναμική και ζυγίζεις ψψ κιλά και ο άλλος θέλει άψογη κύλιση και να μην χρειαστεί να ξανακάνει ακτινολόγηση και ζυγίζει ζζ κιλά.... Άλλο σενάριο, άλλη υλοποίηση για τον καθένα.
Με 120 Ευρώ θα είσαι στην κατηγοριά των 950-1000γρ.
Ανθεκτικός σίγουρα αλλά όχι "ελαφρύς" για κούρσα.
20 Ευρώ το πλέξιμο.
25 Ευρώ το απλό Novatec.
18 Ευρώ οι DT Competition ή Sapim Race (2-1.8-2).
50-60 Ευρώ Mavic CXP 33/Open Pro (36 ακτίνες).
36 ακτίνες για το CXP 33 ή παρόμοιο ψηλού προφίλ
είναι υπερβολή. 28 θα έβαζα εγώ για τα 90 κιλά μου.
Λύσεις υπάρχουν για κάτι ελαφρύτερο και καλύτερο
πχ Sapim CX Ray ακτίνες, αλλά θα πρέπει να καταλήξεις
στα πόσα λεφτά θες να δώσεις.
το 1kg+ που λες eaglos ειναι αυτο που εννοω σχετικα ελαφρυ. δεν θελω να θησιασω καθολου αντοχη οπως ειπα. κανω καθημερινη χρηση και γρηγορες βολτες με κουρσες οποτε θελω εναν ανθεκτικο και ανετο τροχο χωρις ομως να ειναι 1,5kg. για ακτινες θα μεινω στις 2.0-1.8 γιατι η cx-ray θα μου βγουν 90ευρω μονο αυτες και δεν θελω να δωσω τοσα πολλα. ο λογος που θελω να φτιαξω τροχο ειναι το θεμα που εχω με το 135dropout οποτε ειναι ευκαιρια να φτιαξω ενα ποιοτικο τροχο για πισω που τρωει και το ζορι. κεντρο τι λετε να προτημισω novatec, ΧΤ η 105 με αλλαγμενο spacing για να μπορω να το βαλω και σε κουρσα αργοτερα? στεφανι μου αρεσει το cxp33 αλλα ειναι σχετικα ακριβο. σκεφτομαι το cxp22 ειναι μεγαλη η διαφορα?? και βασικα εχω βρει αυτο και μου αρεσει πολυ http://www.worldofbike.gr/el/%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%87%CE%BF%CE%AF-%CE%B5...
τι λετε??
ενα sirrus elite εχω.
Ευχαριστω πολυ για την βοηθεια
συμποδηλατη Eaglos το novatec που το βρισκεις 25??
Είτα από αγγλία, είτε ebay, αλλά συνήθως
από τον Ποδηλάτη Κορδελιού 2310 708 793.
Τα 90 Ευρώ πως τα βγάζεις για τις CX Ray;
Αν θυμάμαι καλά έχουν 2 ευρώ η μια οπότε
μιλάμε για 56 Ευρω οι 28 ακτίνες. Επίσης
αν είναι να δώσεις τσάμπα χρήμα για Shimano
XT κέντρο τότε σαφώς και μπορείς να πάρεις
CX Ray ακτίνες...
τις θελω μαυρες και οι μαυρες εχουν καπου στα 2,5 επι 32 για ποιο ευκολη διαθεσιμοτητα ανταλλακτικων γιατι το 28 ειναι περιεργο βγαινει 80e