ΑΛΛΟΙ ΒΑΖΟΥΝ ΝΟΥΜΕΡΑ ΣΤΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΟΠΩΣ S, M, L, XL,ΑΛΛΟΙ 50, 54,Κ.Λ.Π.ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΣΤΟ S, M, L, XL????? ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ LARGE ΣΕ ΜΤΒ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΣΕ ΟΤΙ ΜΑΡΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΤΙ ΤΥΠΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ ΔΙΑΛΕΞΕΙ?
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Ολα τα ποδήλατα δεν είναι ίδια ,
Στην πράξη ενα ποδήλατο δεν πρέπει να έχει νούμερο και να ράβετε ανάλογα με το μέγεθος του αναβάτη (χέρια πόδια κτλπ ) απλά οπως και τα ρούχα υπάρχει η ανάγκη για μαζική παραγωγή αρα και για νούμερα
Οι μεγάλες κατηγορίες είναι Δρόμου και Βουνού , μέσα σε αυτές έχουμε παρα πολλές μικρότερες (πόλης,κούρσες , με διπλή ανάρτηση , με μονή κτλπ )
Ανάλογα με την χρήση του ποδηλάτου αλλάζουν εκτός απο τα περιφερειακά και η γεωμετρία του εκάστοτε σκελετού (απο λίγο εως πάρα πολύ )
Ετσι στην ουσία ενώ πχ εγώ είμαι για Large σε μια εταιρία λόγο διαφορών ανάμεσα σε γεωμετρίες και κατασκευαστές μπορεί να καταλήξω σε κάποιο άλλο νούμερο που είναι ποιο σωστό σε κάποια άλλη (ή ακόμα και στην ίδια) .
Γενικά πάντως εκτός απο τα νούμερα του κατασκευαστή σημασία παίζει και o σωματότυπος του εκάστοτε αναβάτη (καβάλο μήκος χεριών κτλπ ).
Επειδή λοιπόν στην ουσία λόγο διαφορών (ή απλά για να το παίξουν "ειδικοί"
)
ο καθένας έχει τα δικο του τρόπο να βγάζει ενα μέγεθος
χοντρικά ενα παράδειγμα http://www.orient-bikes.gr/en/bike-size-chart
ΑΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ Η ΝΑ ΑΝΤΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ ΣΩΣΤΟ? ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΜΠΟΡΟΣ ΑΡΝΗΘΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΡΩΘΟΥΝ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΜΕΤΑΧΕΙΡΗΣΜΕΝΟ?(ΕΙΜΑΙ ΕΠΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΕΜΠΟΡΟΥ).
Η καθε εταιρεια ξερει σε ποιο ή σε ποια (δυο)μεγεθη (εαν ειναι στο οριο) ειναι ο καθε αναβατης. Οφειλει να ξερει και ο καθε μεταπωλητης τους.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ.ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!!
αν δεν θέλει να λερώσει τα λάστιχα (δεν θα το πας για test δριωε στο βουνό ή στο κέτρνο) να πάει να γίνει μανάβης και να πάς σε άλλον αφού πρώτα μάθεις αν είναι ο ιδιοκτήτης .
Σιγά μην πάω να πάρω αυτοκίνητο και να με πουν "αν δεν το πάρετε δεν μπαίνετε μέσα "
ΔΙΣΤΥΧΩΣ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑ ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΑΡΓΑ Η ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΠΕΣΕΙΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ!!!!!