Αφού κάτσουμε ορθά στην σέλα, με τις μεθόδους που περιγράφονται αλλού, πώς καθορίζεται το υψος του τιμονιού πχ για mtb? Όπου βρεθεί ή το ανεβοκατεβάζουμε εκεί που μας βολεύει? Αν ξέρει κανείς μας λέει!
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Αφού κάτσουμε ορθά στην σέλα, με τις μεθόδους που περιγράφονται αλλού, πώς καθορίζεται το υψος του τιμονιού πχ για mtb? Όπου βρεθεί ή το ανεβοκατεβάζουμε εκεί που μας βολεύει? Αν ξέρει κανείς μας λέει!
Χωρις να χρησημοποιω mtb αλλα δρομου, το υψος του τιμονιου ειναι ενας συνδυασμος παραγοντων πχ, ανεσης αεροδυναμικης (για mtb σταθεροτητας φανταζομαι) και διαφορετικης χρησης.
Παντως δεν υπαρχει στανταρ κανονας, αλλα για παραδειγμα μια καλη αρχη ειναι λιγα 2-3 εκατοστα κατω απο το υψος της σελας η στο ιδιο υψος και δοκιμαζουμε αναλογα, επισης το βαρος του σωματος μας δεν πρεπει να πεφτει πολυ μπροστα στα χερια αλλα ουτε και πισω!
Μέγεθος ποδηλάτου - bicycle fitting
Επειδή το θυμάμαι από προηγούμενο ποστ, η χρήση που κάνει ο συγκεκριμένος φίλος ΔΕΝ είναι mtb άρα κακώς ρωτάει για ύψος τιμονιού Mtb.
Η χρήση που έχω καταλάβει -διόρθωσέ με αν κάνω λάθος σε παρακαλώ- οτι θέλεις να κάνεις αγαπητέ kibaris, είναι βόλτες σε πόλη και εξοχή άρα θα βάλεις το τιμόνι όσο ψηλά σε κάνει εσένα να νιώθεις άνετα.
Είναι ρυθμιζόμενος όμως ο λαιμός σε κλίση και μπορείς να το πειράξεις ή σκέφτεσαι κάτι άλλο για να ρωτάς για ύψος; Δεν σε βολεύει σε ύψος το τιμόνι και γιατί; Γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος ως προς το θέμα σου, δεδομένου οτι δεν υπάρχει καθορισμένο ύψος τιμονιού αλλά εξαρτάται από τις ανάγκες του αναβάτη.
Επίσης, μην αναφέρεις τον όρο mtb αλλά προτίμησε να εξηγείς τι κάνεις με το ποδήλατο επειδή πολλοί θα μπερδευτούν όπως ο φίλος πιο πάνω που σου προτείνει θέση τιμονιού για xc.
ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ, το τιμόνι τοποθετείται εκεί που μας βολεύει.
Αν θέλω αεροδυναμική στάση, το βάζω χαμηλά - γυρνάω τον λαιμό (αρνητική κλίηση), αφαιρώ spacers στο στέλεχος του τιμονιού κλπ.
Αν θέλω άνεση, να πηγαίνω πιο κορδωτός, να βλέπω την κίνηση, βάζω λαιμό με μεγάλη θετική κλίση, βάζω rise τιμόνι, προσθέτω spacers κάτω από τον λαιμό κλπ.
Όσο πιο ξαπλωτός - σκυμένος είμαι, τόσο το βάρος πέφτει στο πετάλι, κρύβομαι από τον άνεμο, πάω πιο γρήγορα και μεταφέρω πιο πολύ δύναμη στο πετάλι.
Όσο κάθομαι πιο όρθιος, τόσο το βάρος πέφτει στη σέλα, η δύναμη που φτάνει στα πετάλια είναι πιο μικρή, πάω πιο άνετα (μέση), βλέπω γύρω-γύρω πιο εύκολα (για να τσεκάρω την κίνηση, για να θαυμάζω την φύση κλπ), έχω περισσότερο αέρα κόντρα.
Κατάλαβα παιδιά, ευχαριστώ! Βλέπω πάω για rise τιμόνι λοιπόν, για βολτούλες!