Ειμαι καινουργιος στο FORUM και στο χομπυ του ποδηλατου!!Ειχα να κανω ποδηλατο απο τα παιδικα μου χρονια μεχρι που μου καναν δωρο ενα ποδηλατο τυπου μαουντεν!!!Ξεκινησα λοιπον και πραγματικα πολυ το χαρηκα!!Οι αποριες μου ειναι πανω στις αλλαγες των ταχυτητων !!Τι ταχυτητα βαζω σε μεγαλες ανηφορες κατηφορες ισιαδια ?ποτε εχω λοου ποτε χαι!!Μπορει η απορια μου να φαινεται χαζη για καποιους αλλα συγχωρεστε την απειρια μου!!
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Όσο πιο μικρό μπροστά τόσο πιο εύκολο το πετάλι.
Όσο πιο μεγάλο πίσω, επίσης πιο εύκολο το πετάλι.
Αποφεύγεις να δουλεύεις το μικρό μπροστά με τα
μικρά πίσω. Αποφεύγεις να κάνεις το ίδιο με το
μεγάλο μπροστά και τα μεγάλα πίσω.
Το μεσαίο υποτίθεται ότι το δουλεύεις με όλα τα
πίσω αλλά κάποιες σχέσεις λογικά υπερκαλύπτονται
από τους άλλους δυο δίσκους.
Ταχύτητα αλλάζουμε πριν την ανηφόρα και αν χρειαστεί
να κάνεις ξανά αλλαγή τότε δίνεις μερικές πεταλιές και
αλλάζεις. Διαφορετικά υπάρχει κίνδυνος είτε να σπάσεις
τη βάση του πίσω εκτροχιαστή είτε να τα ψιλο γαμήσεις
γενικότερα :)
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΦΙΛΕ EAGLOS!!ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΕΧΩ LOW ΣΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΤΙΣ 1 2 3 ΓΙΑ ΑΝΗΦΟΡΑ?
Αν το low στα αριστερά = μικρός δίσκος μπροστά και
αν 1 2 3 = τα τρια μεγάλα πίσω, τότε ναι. Γενικά
μικρό μπροστά και μικρά πίσω είναι για ανηφόρα.
Με τον καιρό θα παίζεις μεσαίο μπροστά και μικρό πίσω.
Δες και αυτά
http://www.podilates.gr/lock
http://www.podilates.gr/node/7992
Συγνώμη για το εμβόλιμο.
...και μεγάλα πίσω(ήθελε να γράψει ο Eaglos)είναι για ανηφόρα.
Και πάλι συγνώμη
Τέτοια λόγια :)
Ευχαριστώ για τη διόρθωση, μικρό μεγάλο εννοούσα ;)