Συνεργασία campagnolo σασμάν με shimano χειριστήρια;

26 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Tasakos
Απών/απούσα

Έχω το εξής ζήτημα το οποίο με απασχολεί τον τελευταίο καιρό:

Είμαι κάτοχος κούρσας full campagnolo veloce με μπροστά δίσκους 53/39 και πίσω δεκάρα κασέτα 12/23 και θέλω να κάνω μετατροπή σε ίσιο τιμόνι τύπου fitness. Το κύριο πρόβλημα μου είναι οτι τα χειριστήρια campagnolo για ίσιο τιμόνι, είναι σπάνια και πανάκριβα (140 ευρώ από εξωτερικό).

Ο ποδηλατάς μου, μου είπε οτι μπορεί το σασμάν να συνεργαστεί με shimano χειριστήρια κι οτι είναι θέμα ρύθμισης, ενώ έχω ακούσει κατά κόρον και το ακριβώς αντίθετο. Έχει κανείς σας άποψη επί του θέματος;;;

Υ.Γ. Επιπρόσθετα σκέφτομαι να αλλάξω κασέτα (12/25) γιατί ανεβαίνω ανηφόρες αλλά νομίζω πως αυτό δεν θα ναι πρόβλημα.

Ευχαριστώ πολύ που το διαβάσατε.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Adespotos
Εικόνα Adespotos
Απών/απούσα

Φιλε,δεν υπαρχει συμβατοτητα οσο αφορα σασμαν και χειριστηρια διαφορετικης εταιριας.Το σασμαν και οι μανεττες πρεπει να ειναι του ιδιου κατασκευαστη

Tasakos
Απών/απούσα

Φίλε μου ψάχνοντας αρκετά στο ιντερνετ βρίσκω αρκετούς εφικτούς συνδυασμούς με σασμαν shimano και χειριστήρια campagnolo πράγμα που δείχνει οτι δεν είναι αδύνατο κάτι τέτοιο. Το ζήτημα είναι οτι δεν βρίσκω πουθενά το αντίστροφο. Υπάρχει κανείς με σχετική εμπειρία;

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Εμπειρία δεν έχω αλλά ξέρω και εγώ ότι γίνεται η μίξη.
Το όλο θέμα έχει να κάνει με το πόσο καλώδιο τραβά το
κάθε χειριστήριο. Απλά το θέμα είναι τι χειριστήρια θα
βάλεις; Shimano δρόμου για ίσιο τιμόνι ή θα πάρεις από
τη mountain σειρά κάποιο δεκάρι χειριστήριο;

Αν αλλάξεις κασέτα σε 13-29 θα πρέπει να αλλάξεις και
αλυσίδα και εκτροχιαστή εαν δεν έχεις ήδη τον "μακρύ".

Υπάρχει και μια πατέντα η οποία λεγεται ShiftMate και
λύνει το πρόβλημα με την ανανολόγια τραβήγματος της
ντίζας. Απλά δεν ξέρω εαν δουλεύει και με βουνίσιες
σειρές της Shimano.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

εδώ υπάρχουν ασυμβατότητες σε shimano road με shimano mtb

TheGlassIcon
Εικόνα TheGlassIcon
Απών/απούσα

Δεν είναι θέμα συνεργασίας του σασμάν αλλά της κασέττας. Το σασμάν κάθεται στο σημείο που του επιβάλει το index του επιλογαία. Το πρόβλημα είναι αν αυτή η θέση "πέφτει" στο σημείο που είναι το αντιστοιχο γρανάζι της κασέττας. Δηλαδή άν το βήμα του indexed επιλογαία ταιριάζει με το διάκενο των γραναζιών της κασέττας. Η αρχή και το τέλος της θέσης του σασμάν ρυθμίζεται.... το βήμα στα χειρηστήρια όχι.

Tasakos
Απών/απούσα

Έτσι ακριβώς το χω καταλάβει κι εγώ. Πριν φτάσω στο σημείο της αγοράς λοιπόν και διαπιστώσω οτι έκανα τρελή πατάτα, υπάρχει κάποια θεωρητική πληροφορία η οποία θα μπορούσε να είναι έστω ενδεικτική για το ενδεχόμενο να ταιριάξουν το βήμα των χειριστηρίων με την απόσταση των γραναζιών;

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Το ίδιο πράγμα λέμε από διαφορετική οπτική.

Εσύ λες ότι φταίνε τα διάκενα, εγώ λέω ότι
φταίει το πόσο καλώδιο τραβάει σε κάθε "κλικ"
το χειριστήριο.

Το ShiftMate το είδες;

Tasakos
Απών/απούσα

Το πόσο καλώδιο τραβάει σε κάθε κλικ, δεν εξαρτάται ουσιαστικά από το βήμα του χειριστηρίου; Το ίδιο λέμε νομίζω. Το είδα αλλά δεν το βρίσκω από Ελλάδα. Νομίζω οτι το μοντέλο 3 κάνει στην περίπτωσή μου. Σωστά;

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Όντως το "3" χρειάζεσαι, Shimano χειριστήρια με Campy τα υπόλοιπα.
Δεν χρειάζεται να το βρεις από Ελλάδα, το παίρνεις από το site της
εταιρίας. Επικοινώνησε όμως μαζί τους και επιβεβαίωσε ότι τα Shimano
χειριστήρια που σκέφτεσαι να βάλεις υποστηρίζονται από το Shiftmate.

Tasakos
Απών/απούσα

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ.

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

theglassicon wrote:
Δεν είναι θέμα συνεργασίας του σασμάν αλλά της κασέττας. Το σασμάν κάθεται στο σημείο που του επιβάλει το index του επιλογαία. Το πρόβλημα είναι αν αυτή η θέση "πέφτει" στο σημείο που είναι το αντιστοιχο γρανάζι της κασέττας. Δηλαδή άν το βήμα του indexed επιλογαία ταιριάζει με το διάκενο των γραναζιών της κασέττας. Η αρχή και το τέλος της θέσης του σασμάν ρυθμίζεται.... το βήμα στα χειρηστήρια όχι.

...και των δυο. Και των χειριστηριων και του ντεραγιε.
Τα χειριστηρια, τραβανε ορισμενο μηκος συρματος (εστω Χ) σε καθε "κλικ". Αυτο το μηκος (Χ), το παραλαμβανει το ντεραγιε, και αναλογα με το μοχλισμο του, το μετατρεπει τελικα σε μετακινηση (εστω Ψ), η οποια δεν ειναι ιδια με το μηκος συρματος (Χ) που τραβανε τα χειριστηρια.
Η τελικη μετακινηση (Ψ) ομως του ντεραγιε, πρεπει να αντιστοιχει (να ειναι ιση) με την αποσταση (εστω "επιθυμητο Ψ") που εχουν τα γραναζια της κασσετας μεταξυ τους.

Οι διαφορετικοι επομενως συνδυασμοι χειριστηριων και ντεραγιε, δινουν διαφορετικες κατα περιπτωση τελικες μετακινησεις (Ψ) του ντεραγιε. Γνωριζοντας ομως καθε φορα το μηκος συρματος που τραβανε τα εκαστοτε χειριστηρια, και τη σχεση μετακινησης (μοχλισμο) του εκαστοτε ντεραγιε, ευκολα βρισκει κανεις την τελικη μετακινηση (Ψ) του ντεραγιε, η οποια για το συνδυασμο των συγκεκριμενων χειριστηριων και ντεραγιε, ειναι παντα σταθερη.
Αν τωρα γνωριζουμε την αποσταση των γραναζιων της εκαστοτε κασσετας μεταξυ τους (δηλαδη το "επιθυμητο Ψ"), τοτε αν κατασκευασουμε εναν μηχανισμο που να μετατρεπει την τελικη μετακινηση του ντεραγιε, (Ψ) σ'αυτη που θελουμε (το "επιθυμητο Ψ"), τοτε λυσαμε το προβλημα μας.

Ε, αυτο ακριβως εκανε και η J-Tek. Με ενα απλουστατο συστηματακι δυο παραλληλων (ενσωματωμενων) τροχαλιων διαφορετικης διαμετρου (Shift Mate), καταφερνει να μετατρεπει το "Ψ", (που προκυπτει απο τον συνδυασμο χειριστηριων και ντεραγιε), στο "επιθυμητο Ψ", (που αντιστοιχει στην αποσταση των γραναζιων της κασσετας που θελουμε να χρησιμοποιησουμε).
Το συστηματακι (Shift Mate) κοστιζει περιπου 40 ευρω μαζι με τα μεταφορικα του, και σε καμμια 10ρια μερες, φθανει στο σπιτι σου, απο τη στιγμη που το αγορασεις διαδικτυακα.

Αν καποιος "ψαχνεται" με συνδυασμους διαφορων ντεραγιε χειριστηριων και κασσετων, μπορει παραλληλα με το Shift Mate, να παραγγειλει και τις υπολοιπες τρεις "τροχαλιες" (τεσσερις τυπους συνολικα παραγει η J-Tek), με κοστος 12 ευρω επιπλεον η καθε μια, και να εχει "στο χερι" σχεδον ολους τους δυνατους συνδυασμους.

TheGlassIcon
Εικόνα TheGlassIcon
Απών/απούσα

Σωστό!!

Tasakos
Απών/απούσα

Ευχαριστώ πάρα πολύ για την ιδιαιτέρως κατατοπιστική ανάλυση. Το σύνολο των χρημάτων όμως βγαίνει στα 100-120 ευρώ και με 130 παίρνω τα χειριστήρια campagnolo, οπότε είναι υπό σκέψη το project.
Σας ευχαριστώ όλους για τον χρόνο και την βοήθεια σας.

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

tasakos wrote:
Ευχαριστώ πάρα πολύ για την ιδιαιτέρως κατατοπιστική ανάλυση. Το σύνολο των χρημάτων όμως βγαίνει στα 100-120 ευρώ και με 130 παίρνω τα χειριστήρια campagnolo, οπότε είναι υπό σκέψη το project.
Σας ευχαριστώ όλους για τον χρόνο και την βοήθεια σας.

Γιατι 100-120 ευρω; Αν ολα τα αλλα υπαρχουν και το μονο που σου λειπει ειναι ο μετατροπεας της J-Tek (Shift Mate), τοτε το κοστος ανερχεται στα 40 ευρω συνολο.

Tasakos
Απών/απούσα

Δεν υπάρχει τίποτα. Κουρσάκι έχω full campagnolo veloce και θα αλλάξω τιμόνι, λαιμό και χειριστήρια.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Columbus discovers Cro-moly wrote:
tasakos wrote:
Ευχαριστώ πάρα πολύ για την ιδιαιτέρως κατατοπιστική ανάλυση. Το σύνολο των χρημάτων όμως βγαίνει στα 100-120 ευρώ και με 130 παίρνω τα χειριστήρια campagnolo, οπότε είναι υπό σκέψη το project.
Σας ευχαριστώ όλους για τον χρόνο και την βοήθεια σας.

Γιατι 100-120 ευρω; Αν ολα τα αλλα υπαρχουν και το μονο που σου λειπει ειναι ο μετατροπεας της J-Tek (Shift Mate), τοτε το κοστος ανερχεται στα 40 ευρω συνολο.


για πες κάποια πράγαματα παραπάνω :D

olympics
Εικόνα olympics
Απών/απούσα

plannet wrote:
Columbus discovers Cro-moly wrote:
tasakos wrote:
Ευχαριστώ πάρα πολύ για την ιδιαιτέρως κατατοπιστική ανάλυση. Το σύνολο των χρημάτων όμως βγαίνει στα 100-120 ευρώ και με 130 παίρνω τα χειριστήρια campagnolo, οπότε είναι υπό σκέψη το project.
Σας ευχαριστώ όλους για τον χρόνο και την βοήθεια σας.

Γιατι 100-120 ευρω; Αν ολα τα αλλα υπαρχουν και το μονο που σου λειπει ειναι ο μετατροπεας της J-Tek (Shift Mate), τοτε το κοστος ανερχεται στα 40 ευρω συνολο.


για πες κάποια πράγαματα παραπάνω :D

http://jtekengineering.com/

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Αδερφέ δεν βγάζεις νόημα :)

Λες ότι τα Campagnolo χειριστήρια είναι ακριβά (140 ευρώ).

Λες να βάλεις Shimano και σου βρήκαμε λύση με 35 Ευρώ τελική.

Λες ότι τα 35 Ευρώ είναι 130 επειδή θα πάρεις τιμόνια και λαιμό;!;

Λες ότι με τα ίδια λεφτά παίρνεις τα campagnolo.

Συμπέρασμα: Τα campagnolo είναι ακριβά, το Shiftmate είναι ακριβό διότι
θα πάρεις και τιμόνι και λαίμο, αντι για τιμόνι και λαιμό λες να πάρεις τα campagnolo, τα campagnolo είναι ακριβά, το Shiftmate είναια Ε !$!$$#
----ERRORR 401---

Δεν πιστεύω ότι είναι πυρηνική φυσική.
Αν θες να δώσεις 140 ευρώ για Campagnolo τότε κάντο.
Αν δεν θες τότε βάλε Shimano με Shiftmate των 35 ευρώ.
Τα υπόλοιπα για τιμόνια και λαιμούς είναι ασύνδετα με
το θέμα μας. Με την ίδια λογική αν έπαιρνες και ρόδες
θα σου πήγαιναν 500 ευρώ οπότε έπαιρνες μια Ultegra...

Tasakos
Απών/απούσα

Συγγνώμη αν ήμουν ασαφής. Τιμόνι και λαιμό θα αλλάξω ούτως ή άλλως. Απλώς τα shimano που βρίσκω για δεκάρα κασέτα κάνουν 70-80 ευρώ + 40 το shiftmate...... Νομίζω κλείνουν τα μαθηματικά τώρα.

Tasakos
Απών/απούσα

Όσο για το 35 το ακούω τώρα από σένα οπότε σε παρακαλώ πες μου ποια προτείνεις. Παιδιά δεν γράφω εδώ για να χαζολογάω ή να σας ταλαιπωρώ. Αληθινά ψάχνω λύση. (Αχ plannet που δεν μ άφησες να το πουλήσω και τελικά φαίνεται πως είχες δίκιο αλλά μπήκα σε μπελάδες....)

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Αδερφέ δεν βγάζεις νόημα :)

Λες ότι τα Campagnolo χειριστήρια είναι ακριβά (140 ευρώ).

Λες να βάλεις Shimano και σου βρήκαμε λύση με 35 Ευρώ τελική.

Λες ότι τα 35 Ευρώ είναι 130 επειδή θα πάρεις τιμόνια και λαιμό;!;

Λες ότι με τα ίδια λεφτά παίρνεις τα campagnolo.

Συμπέρασμα: Τα campagnolo είναι ακριβά, το Shiftmate είναι ακριβό διότι
θα πάρεις και τιμόνι και λαίμο, αντι για τιμόνι και λαιμό λες να πάρεις τα campagnolo, τα campagnolo είναι ακριβά, το Shiftmate είναια Ε !$!$$#
----ERRORR 401---

Δεν πιστεύω ότι είναι πυρηνική φυσική.
Αν θες να δώσεις 140 ευρώ για Campagnolo τότε κάντο.
Αν δεν θες τότε βάλε Shimano με Shiftmate των 35 ευρώ.
Τα υπόλοιπα για τιμόνια και λαιμούς είναι ασύνδετα με
το θέμα μας. Με την ίδια λογική αν έπαιρνες και ρόδες
θα σου πήγαιναν 500 ευρώ οπότε έπαιρνες μια Ultegra...


βασικά κάνα 140ρι θα κοστήσουν τα χειρηστήρια
αν είναι να δώσω 30+40 για να έχω shimano stef απλά Προτιμώ να δώσω κάτι παραπάνω και να πάρω τα veloce flatbar
για να λειτουργούν και σωστά τα φρένα
μην ξεχνάμε πως τα στεφ είναι για v-brake Και όχι κουρσάδικα φρένα
:D
και στο κάτω κάτω θα έχεις και κάτι μοναδικό :D
και σωστό

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

tasakos wrote:
Όσο για το 35 το ακούω τώρα από σένα οπότε σε παρακαλώ πες μου ποια προτείνεις. Παιδιά δεν γράφω εδώ για να χαζολογάω ή να σας ταλαιπωρώ. Αληθινά ψάχνω λύση. (Αχ plannet που δεν μ άφησες να το πουλήσω και τελικά φαίνεται πως είχες δίκιο αλλά μπήκα σε μπελάδες....)

βρες τα χειρηστήρια που σου είπα εξαρχης
ένα τιμόνι κάνει κάνα 20ρικο +10 χερούλια
τα παλιά κράτα τα
και βάλτα αγγελεία όταν δεις πως δεν πρόκειτε να το γυρίσεις σε κούρσα και πάλι (εγώ θα τα κρατούσα)

και να σου πω και κάτι
γιατί δεν το κρατάς ως έχει???
μαι χαρά κουρσάκι είναι
:D

Tasakos
Απών/απούσα

Καλημέρα. (Τι καλή δηλαδή αφού θα πάω εφορία;;;) Έχει πλάκα η επιμονή σου βρε plannet αφού ο λόγος που έχουμε φτάσει να τα λέμε όλα αυτά είναι οτι δεν μπορώ με τίποτα την κούρσα στην καθημερινότητα μου. ΔΕΝ με βολεύει. Ευχαριστώ και πάλι πάντως.

jellosky
Εικόνα jellosky
Απών/απούσα

αν δεν το έχεις πετύχει στο google διάβασε και αυτό
http://www.ctc.org.uk/desktopdefault.aspx?tabid=3946
εμένα με βοήθησε να καταλάβω πως λειτουργούν και έχει και πάρα πολύ χρήσιμους πίνακες!
Έχω εδώ και ένα χρόνο κοντά, το αντίθετο απο εσένα, Veloce brifters 10s με όλα τα υπόλοιπα shimano mountain 8s.

Tasakos
Απών/απούσα

Πολύ κατατοπιστικό όντως. Σας ευχαριστώ όλους.

contact