Ταχυτητες

5 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
antonios
Απών/απούσα

Χαιρετω και παλι.
Υπαρχει συγκεκριμενη φορμουλα - τροπος για ιδανικη εναλλαγη μπροστινων και πιαω ταχυτήτων; θα μου πειτε αναλογα με το μοντελλο αλλα..ακουσα απο διαφορους, ειδικα ποδηλαταδες οτι τις μπροστινες ουδεποτε τις ενοχλουμε..

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
nikkos
Εικόνα nikkos
Απών/απούσα

τι ακριβώς εννοείς?

antonios
Απών/απούσα

συνδυασμούς του μπροστά και πίσω δίσκου, οι οποίοι ειναι οι ''σωστοτεροι'' για το συστημα ταχυτητων του ποδηλατου και δεν καταπονουν τοσο τα μερη του (φυσικα τα ποδηλατα φτιαχνονται για να δεχονται ολους τους συνδυασμους των ταχυτητων)
πχ οταν εχω 1η μπροστα εχω 2,3 πισω κτλ κτλ

nikkos
Εικόνα nikkos
Απών/απούσα

βασικός κανόνας που μπορείς να ακολουθείς, είναι να κρατάς την αλυσίδα όσο γίνεται πιο ευθεία.

δηλαδή, με 1ο δίσκο μπροστά, δουλεύουν οι ταχύτητες από 1η-3η,4η άνετα.
με 2ο δίσκο μπροστά, θα πας από 3η-6η και με 3ο δίσκο από 5η-8η...

κάπως έτσι. Μπορείς βέβαια να δουλέψεις και άλλους συνδυασμούς, αλλά φαντάζομαι ότι ακούς και εσύ τους υπερβολικούς θορύβους από τα γρανάζια και την αλυσίδα.. ;)
εξαρτάται και από το chainline του ποδηλάτου σου από που μέχρι που μπορείς να κινηθείς, αλλά αν έχεις στο μυαλό σου να κρατάς την αλυσίδα χωρίς μεγάλες στρεβλώσεις δε θα έχεις πρόβλημα.

antonios
Απών/απούσα

ωραιος..επαρκεστατη απαντηση..προχθες πειραμα πηγα να κανω και νομιζα θα εκσφενδονιστει η αλυσιδα..δεν θα το παραπιεσω..σταθεροτητα και συνεπεια...χεχε