Θέλω τις γνώσεις σας, 26x1.25 ή 26x1.50;;;

17 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Shuar_012
Εικόνα Shuar_012
Απών/απούσα

Ζητώ βοήθεια από τους εμπειρότερους ! Για το mountain μου σχεδόν 20ετίας χωρίς αναρτήσεις που το πάω 99,9% σε άσφαλτο, με λάστιχα 26x1.90 ψιλό-σλίκ, να τα αλάξω με ελαστικά διαστάσεων 26x1.25 ή 26x1.50, και γιατί; Θέλω να αναπτυχθούν επιχειρήματα ! Έχουν μεγάλη διαφορά πέρα π το ότι τα 1.25αρια ασχημένουν το ποδήλατο; Σαμπρέλες από ποδήλατο που φορούσε λάστιχα 26x1.30 καινούριες σχεδόν μπαίνουν και στο 1.25 και στο 1.50;
Συγνώμη αν σας ζάλισα αλλά είμαι νέος στο χώρο της ποδηλασίας καιδε θέλω να τη πατήσω ξανά...

Μάλλον γιά Kenda K WEST μιάς και απ' ότι κατάλαβα είναι δοκιμασμένη λύση. Και γιατί η τσέπη μου δε σηκώνει να πληρώσει άλλά ακριβότερα.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
diopan
Εικόνα diopan
Απών/απούσα

θα μπορούσες να πας και σε ενδιάμεσο 26χ1,35 π.χ. schwalbe kojak οπότε θα έχεις μεγαλύτερη άνεση από το 26χ1,25 θα πηγαίνεις πιο γρήγορα από το 26χ1,5. Το λέω από προσωπική εμπειρία που έχω από τα εξής λάστιχα.

- maxxis detonator 26x1.25 100psi άβολα, και μου στράβωνε συχνά ζάντα πισω παρόλο που είναι δίπατη αλουμινένια .

- schwalbe speed cruiser 26x1.5 85psi πολύ άνετο λάστιχο για την πόλη αλλά αργό και κουραστικό σε μεγάλες αποστάσεις.

- schwalbe kojak 26x1.35 95psi πολύ πιο άνετο από τα maxxis detonator, έχω την εντύπωση ότι παραδόξως είναι και πιο γρήγορο, ξεκούραστο σε μεγάλες αποστάσεις και πάει και σε λίγο πιο κακό δρόμο. Δεν το αλλάζω.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

H διαφορές 1.5 με 1.25 είναι μικρές, μεγαλύτερη σημασία
έχει η πίεση στην οποία θα τα δουλεύεις. Εγώ για 5-6 χρονια
κυκλοφορούσα με Kenda Kwest 1.25 στα 65 psi και πήγαινα μια
χαρά. Σκυλιά λάστιχα, μια που έβαλα το 2006 και μια που τα
έκοψα με τροχό για να τα βγάλω (ναι είναι σκληρά).

Από εκεί και μετά πρέπει να δεις αν η ζάντα σου σηκώνει 1.25
ελαστικό. Με τις σαμπρέλες ακόμα και μεγαλύτερη να ειναι, δεν
έχεις θέμα. Στο 1.25 είχα σαμπρέλα για 1,95 χωρίς πρόβλημα.

NikniS
Εικόνα NikniS
Απών/απούσα

Kenda kwick roller 1.25 x 26. Φοβερό ελαστικό και πολύ άνετο στον δρόμο.
Περισσότερο άνετο στα 85 psi απο ότι ήταν τα sport cruising στα 55-60 psi (ναι τα φούσκωνα λίγο παραπάνω).

Shuar_012
Εικόνα Shuar_012
Απών/απούσα

diopan wrote:
θα μπορούσες να πας και σε ενδιάμεσο 26χ1,35 π.χ.οπότε θα έχεις μεγαλύτερη άνεση από το 26χ1,25 θα πηγαίνεις πιο γρήγορα από το 26χ1,5. Το λέω από προσωπική εμπειρία που έχω από τα εξής λάστιχα.

- maxxis detonator 26x1.25 100psi άβολα, και μου στράβωνε συχνά ζάντα πισω παρόλο που είναι δίπατη αλουμινένια .

- schwalbe speed cruiser 26x1.5 85psi πολύ άνετο λάστιχο για την πόλη αλλά αργό και κουραστικό σε μεγάλες αποστάσεις.

- schwalbe kojak 26x1.35 95psi πολύ πιο άνετο από τα maxxis detonator, έχω την εντύπωση ότι παραδόξως είναι και πιο γρήγορο, ξεκούραστο σε μεγάλες αποστάσεις και πάει και σε λίγο πιο κακό δρόμο. Δεν το αλλάζω.

Ακριβά τα λάστιχα που μου προτείνεις αν και τα schwalbe kojak βλεπωντάς τα και μόνο καταλαβαίνω ότι είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ αλλά να δώσω 50 με 56 ευρώ για ένα σετ ελαστικών δεν το σηκώνει η τσέπη μου. Ρε παιδιά εδώ στην Ελλάδα έχω φρικάρει με τα ανταλλακτικά και τα ποδήλατα μας. Στην Κοπεγχάγη που πήγα τα περισσότερα ποδήλατα ήταν κάτι πόλης 20ετών και παραπάνω μη σου πω, τύπου "made in india" με φτηνά no-name ελαστικά του 10ευρου και μιά χαρά άνετα και ξεκούραστα ήταν, Μήπως στην Ελλάδα το ποδήλατο έγινε status symbol όπως το αυτοκίνητο και η μοτοσυκλέτα; Εγώ στην Κοπεγχάγη δεν θυμάμαι να είδα ποδήλατα των 800 και των 1000+ευρώ (για να μη μη πω των 2000ευρώ) με λάστιχα των 50-60+ευρώ το ζευγάρι(ούτε σε άλλες πόλεις του εξωτερικού που έχει ταξιδέψει είδα).
Μη το παίρνεις προσωπικά γενικά απευθύνομαι.

Ntimitris
Απών/απούσα
Shuar_012
Εικόνα Shuar_012
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
H διαφορές 1.5 με 1.25 είναι μικρές, μεγαλύτερη σημασία
έχει η πίεση στην οποία θα τα δουλεύεις. Εγώ για 5-6 χρονια
κυκλοφορούσα με Kenda Kwest 1.25 στα 65 psi και πήγαινα μια
χαρά. Σκυλιά λάστιχα, μια που έβαλα το 2006 και μια που τα
έκοψα με τροχό για να τα βγάλω (ναι είναι σκληρά).

Από εκεί και μετά πρέπει να δεις αν η ζάντα σου σηκώνει 1.25
ελαστικό. Με τις σαμπρέλες ακόμα και μεγαλύτερη να ειναι, δεν
έχεις θέμα. Στο 1.25 είχα σαμπρέλα για 1,95 χωρίς πρόβλημα.

Σηκώνει νομίζω γιατί πρίν μέρες αγόρασα με 20 ευρώ τα δύο μεταχειρισμένα από έναν τύπο εδώ στο φόρουμ τα continental sport contact σε 26x1.30 και μόλις πήγα στον Αλτιπαρμάκη να μου τα βάλει τα είδε και μου λέει ότι δεν έκανα καλά που τα πήρα και μάλιστα 20 ευρώ διότι είναι πολύ ξερά από τη πολυκαιρία τα λάστιχα και αρκετά φθαρμένα από τη χρήση και ότι στη βροχή στη χάλια κατάσταση που είναι δεν θα κρατάνε καθόλου. Και θα ξαναπάω να βάλω τα παλιά μου λάστιχα για να κάνω τη δουλεία μου. Πίάστικα κορόιδο δηλαδή ! Και ο ποδηλατάς μου πιστέυω δεν υπάρχει περίπτωση να μου λέει μαλακίες. Τέλος πάντων του είπα να μου τα βάλει να τα δώ τώρα στο στεγνό πως πάνε και όταν πιάσουν οι βροχές θα πάω να βάλω τα παλιά μου μέχρι να μαζέψω λεφτά να αγοράσω καινούρια. Τα έβαλα λοιπόν και εγώ και παρόλο που φαίνεται κάπως άσχημο με τα στενά λάστιχα είναι όμως αρκετά ποιό γρήγορο...αν και όχι τόσο άνετο και για αυτό λέω μήπως πάω στο 26x1.5 όταν θα τα αλάξω...

diopan
Εικόνα diopan
Απών/απούσα

Shuar_012 wrote:
Μήπως στην Ελλάδα το ποδήλατο έγινε status symbol όπως το αυτοκίνητο και η μοτοσυκλέτα;

καλά μη νομίζεις,
και το δικό μου ένα παλιό ΜΤΒ του ΄98 είναι, απλά του έβαλα λίγο καλύτερο λαστιχάκι

uhu
Απών/απούσα

Τα kenda γενικά εχουν πολύ φαρδιά γραμμή. Σε nobbies mountain λάστιχα το 2,3 τους αντιστοιχεί στο 2,5 άλλων εταιρειών.
Για να καταλάβεις στο παλιό mountain που εχω για δρόμο του εχω βάλει kenda 1.0 και είναι έτσι.

α

Αν πας σε kenda λοιπόν κοίτα σε 1,25.
Τα 1,5 θα σου φαίνονται φαρδυά.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Αν δοκιμάσεις το ίδιο λάστιχο σε άλλο στεφάνι
θα σου δώσει άλλο σχήμα. Σε φαρδύ στεφάνι το
λάστιχο θα απλώσει, σε στενό θα κάνει κορυφή.

Επομένως μη το δένετε σχοινί κορδόνι ότι η Χ
μάρκα έχει φαρδύτερα λάστιχα από την ονομαστική
τιμή.

uhu
Απών/απούσα

Αυτό που λέω για τα kenda ισχύει.
Το 1,25 maxxis detonator ήταν πάνω στις ίδιες ζάντες περίπου όσο το 1,0 της kenda.
Τα Schwalbe Nobby Nic 2.5" χωράνε στο mountainάκι μου ακόμα και πίσω ενω τα nevegal χωράνε μόνο σε 2.3" διάσταση. Σε 2.5" τρίβονται στο chainstay.

Τέσπα τα 1,25 kwest για την περιπτωση του φίλου θα είναι μια χαρά και θα κάτσουν σε ότι ζάντα και να εχει.

Η υπερβολές του τύπου το πιο στενό ή το πιο φαρδύ που μπορώ να βάλω δημιουργούν τα προβλήματα.

Τα πολύ στενά μπορεί να βγάλουν πρόβλημα με σκασίματα τα πολύ φαρδυά πρόβλημα clearance με το σκελετό.

Shuar_012
Εικόνα Shuar_012
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Αν δοκιμάσεις το ίδιο λάστιχο σε άλλο στεφάνι
θα σου δώσει άλλο σχήμα. Σε φαρδύ στεφάνι το
λάστιχο θα απλώσει, σε στενό θα κάνει κορυφή.

Επομένως μη το δένετε σχοινί κορδόνι ότι η Χ
μάρκα έχει φαρδύτερα λάστιχα από την ονομαστική
τιμή.

Δηλαδή σε αλουμινένια στεφάνια vuelta 559x19 μάλλον μονόπατα θα δείχνει φαρδύ το 1.25 να υποθέσω; Αρα το 1.5 ακόμα φαρδύτερο; ; Η το 1.25 θα είναι σαν τα continental sport contact 26x1.3 ; Γιατί αν είναι σχεδόν πανομοιότυπο το φάρδος του kenda 1.25 με του 1.3 contact τότε βούρ για kenda 1.5 !

Βασικά το άλλο πρόβλημα είναι ότι τα (ξεραμένα) continental sport contact 26x1.3 έχουν και πολύ χαμηλό προφίλ (χαμηλά πλαϊνά) και δεν μου εμπνέουν εμπιστοσύνη και σε κακής ποιότητας ασφαλτο συμπεριφέρονται άσχημα (πολλοί κραδασμοί κτλπ).

H αποψή σας για κάτι michelin 26x1.4 ποιά είναι;

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

1,25 με 1,3 δεν έχουν και την τρελή διαφορά.
Αν τα έχει το ίδιο μαγαζι μπορείς να τα βάλεις
δίπλα δίπλα να τα δεις και εσύ. Αν θες κάτι
μεγαλύτερο, καλύτερα να πας στο 1,5 όπου είσαι
σίγουρος ότι θα δεις διαφορά στους κραδασμούς.

Για τα Michelin πέραν 1-2 μοντέλων για κούρσες
δεν έχω γνώμη. Σίγουρα ξέρει από λάστιχα, αλλά
πέρα του χαμηλού ονομαστικού βάρους δε έχει
κάτι ιδιαίτερο αυτό που κοιτάς. Βέβαια αν το
βρίσκεις με 10-15 ευρώ το ένα ίσως να αξίζει.

Shuar_012
Εικόνα Shuar_012
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
1,25 με 1,3 δεν έχουν και την τρελή διαφορά.
Αν τα έχει το ίδιο μαγαζι μπορείς να τα βάλεις
δίπλα δίπλα να τα δεις και εσύ. Αν θες κάτι
μεγαλύτερο, καλύτερα να πας στο 1,5 όπου είσαι
σίγουρος ότι θα δεις διαφορά στους κραδασμούς.

Για τα Michelin πέραν 1-2 μοντέλων για κούρσες
δεν έχω γνώμη. Σίγουρα ξέρει από λάστιχα, αλλά
πέρα του χαμηλού ονομαστικού βάρους δε έχει
κάτι ιδιαίτερο αυτό που κοιτάς. Βέβαια αν το
βρίσκεις με 10-15 ευρώ το ένα ίσως να αξίζει.

Nομίζω ότι μέχρι 20 ευρώ το ζευγάρι kenda ή vee rubber ειναι μονόδρομος...Για τα Vee Rubber ποιά η γνώμη σου/σας; Πάντως 26x1.5 slik με το 26x1.9 σλικ έχουν τρελή διαφορά ε;;

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Ναι, έχει αρκετή διαφορά το 1,5 από το 1,9
όσον αφορά το πλάτος. Αν πάλι αυτή η διαφο-
ρά συνοδεύεται και από μικρότερο βάρος τότε
θα "δώσει" πολύ.

Τώρα για vee rubber δεν έχω ιδέα, πολλές
εταιρίες κατασκευάζουν Ταϋλάνδη αλλά από
εκεί και μετά δεν ξέρω τι λένε. Αν είναι
ίδια τιμή με τα Kenda δεν νομίζω να έχει
νόημα ο πειραματισμός.

Shuar_012
Εικόνα Shuar_012
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Ναι, έχει αρκετή διαφορά το 1,5 από το 1,9
όσον αφορά το πλάτος. Αν πάλι αυτή η διαφο-
ρά συνοδεύεται και από μικρότερο βάρος τότε
θα "δώσει" πολύ.

Τώρα για vee rubber δεν έχω ιδέα, πολλές
εταιρίες κατασκευάζουν Ταϋλάνδη αλλά από
εκεί και μετά δεν ξέρω τι λένε. Αν είναι
ίδια τιμή με τα Kenda δεν νομίζω να έχει
νόημα ο πειραματισμός.

Εννοούσα αν θα κερδίσω αισθητά σε επιτάχυνση και ταχύτητα με τα 1.5 slick σε σχέση με τα 1.9 slick; Τα vee rubber είναι και αυτά της τάξης του 10ευρου. Άρα θα πάω σε kenda αφού είναι δοκιμασμένη λύση.

Οι δίπατες αλουμινίου είναι ποιό ελαφριές η ποιό βαριές σε σχέση με τις μονόπατες; Τώρα έχω 559x19 μονόπατες αν πάω σε δίπατη τι θα κερδίσω;

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Γενικά επιταχύνει γρηγορότερα αυτό που είναι πιο ελαφρύ.
Οπότε αν το 1,5 είναι πιο ελαφρύ τότε ναι. Οι δίπατες
γενικά είναι πιο "γερές" ζάντες και υποτίθεται ότι προ-
στατεύεται καλύτερα η σαμπρέλα μιας και δεν ακουμπά στις
ακτίνες και τα καψούλια.

Από εκεί και μετά ισχύει αυτό που σου έγραψα για το βάρος.
Δηλαδή ζύγισε την παλιά και φρόντισε η καινούργια να είναι
ελαφρύτερη. Τώρα αν έχει και λίγο πιο ψηλό προφίλ, ακόμα
καλύτερα. Αν πας σε σκέτες ζάντες (στεφάνια) τότε υπολό-
γισε και το κόστος πλεξίματος του τροχού (10-20 Ευρώ) συν
ενδεχόμενο κόστος για νέες ακτίνες.