Βάψιμο!

15 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
korn
Απών/απούσα

Καλημέρα,

Έχω ένα ατσαλένιο σκελετό carrera alpina II και θέλω να το βάψω γιατί το χρώμα του όσο να 'ναι σε μερικά σημεία έχει φύγει.

Σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω διαβρωτικό για να φύγει το χρώμα και μετά τρίψιμο με γυαλόχαρτο. Αν έχει κάποιος καλύτερο τρόπο αφαίρεσης χρώματος μου λέει (εκτός από αμμοβολή).

Το δίλημμά μου είναι στο θέμα της βαφής.

Τα κομμάτια που θέλω να βάψω είναι παλουκόσελο, λαιμός τιμονιού, τιμόνι, πιρούνι και σκελετός, όπου ο σκελετός θα είναι διαφορετικό χρώμα από τα υπόλοιπα.

Αξίζει να το δώσω για ηλεκτροστατική βαφή ή θα μου πάει ο κούκος αηδόνι λόγο των 2 διαφορετικών χρωμάτων και το πλήθος των κομματιών?

Επίσης τα σπρέι είναι καθόλου καλά ή μετά από 1 μήνα θα χρειαστεί να ξαναβάφω?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Yellow1850
Εικόνα Yellow1850
Απών/απούσα

Το κόστο βαφής είτε αποτανθείς στην ηλεκτροστατική, είτε σε επαγγελματία βαφέα πάνω κάτω έχουν το ίδιο κόστος δηλ. ~€150-200 (ζητούν ότι θέλουν)
Εκτός από την αμμοβολή, το διαβρωτικό είναι μονόδρομος, μόνο να πλύνεις όλα τα μέρη πολύ καλά με νερό όταν τελειώσεις με αυτό.

Με σπρέϋ μπορείς να το βάψεις εφόσον πρώτα το περάσεις με primer (αν είναι αλουμινένιος σκελετός καλό θα είναι να ζητήσεις αντίστοιχο προϊόν προτιμότερα από χρωματοπωλεία για βαφές αυτοκινήτων, γιατί διαθέτουν καλύτερης ποιότητας υλικά), αλλά πρέπει να έχεις κάποια πείρα για να πετύχεις καλό αποτέλεσμα χωρίς τρεξίματα, θαμπάδες και άλλα μικροπροβληματάκια. Το primer θέλει λίγο τρίψιμο αφού στεγνώσει τελείως με scotch όχι με ντουκόχαρτο απαλά μέχρι να "σπάσει" η γυαλάδα του και χωρίς να εμφανιστεί η επιφάνεια του μετάλλου.
Πάντως να θυμάσαι ότι θέλει δυό - τέσσερα χέρια και φυσικά μην προσπαθήσεις να το καλύψεις με χρώμα από το πρώτο χέρι, πάντα ξεκινάς από τα δύσκολα σημεία, οι ευθείες των σωλήνων βάφονται με περισσότερη ευκολία και να βεβαιωθείς ότι δεν έχεις αφήσει κενά από καμμία πλευρά του, πρέπει συνεπώς διαρκώς να γυρίζεις 360 μοίρες και πρός όλες τις κατευθύνσεις.
Να αφήνεις το χρώμα να στεγνώνει μετά από κάθε χέρι ελέγχοντας με ένα πολύ απαλό άγγιγμα μετά απο 10 περίπου λεπτά από τον ψεκασμό, σε σημεία που δεν είναι ορατά. Τα πρώτα χέρια στεγνώνουν πολύ σύντομα σε σύγκριση με τα επόμενα. Πάντως μην βιαστείς να το τελειώσεις σε μία ή δύο ώρες όσο πιο αργά τόσο πιο καλά. Ισως σου χρησιμεύσει και το σεσουάρ της μαμάς για να το βοηθήσεις λίγο μόνο μην κάψεις ούτε το σεσουάρ, ούτε το χρώμα!!!
Οχι από κοντά γιατί μπορεί να ματάρει όχι όταν είναι φρέσκο γιατί μπορεί να φουντώσει!!!

Βέβαια σε καμμία περίπτωση η επαγγελματική βαφή που αν είχες τις γνώσεις και τα μέσα θα μπορούσες να κάνεις και εσύ δεν συγκρίνεται σε ανθεκτικότητα με τα σπρέϋ που κυκλοφορούν στην αγορά.
Πάντως αν σκέπτεσαι να μην ξοδέψεις πολλά χρήματα η λύση των σπρέϋ δεν είναι κακή (με ~€20 έχεις καθαρίσει) και θα κρατήσει κανα δυό χρόνια αν το προστατεύσεις από κτυπήματα και διαρκή έκθεση στο ηλιακό φως.

Τώρα όσον αφορά τα μέρη που ρυθμίζονται όπως παλουκόσελο τιμόνι λαιμός είτε να τα γυαλίσεις αν είναι αλουμίνια, είτε αν τα θέλεις βαμμένα να τα πάς για ανοδίωση (συνήθως μαύρο) γιατί με την χρήση και το βάψιμο είτε αυτό λέγεται σπρέϋ, ηλεκτροστατική ή επαγγελματικό βαφή θα ματάρουν, θα γδαρθούν και θα κολλάνε κατά τη ρύθμιση.
Καλή επιτυχία σε ότι κάνεις.

korn
Απών/απούσα

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, ότι ακριβώς ήθελα να μάθω, πολύ χρήσιμες πληροφορίες.

Η ανοδίωση πόσο κοστίζει γνωρίζεις?

Αν και το γυάλισμα μου φαίνεται πιο εύκολη και οικονομική λύση, μιας και με ένα brasso καθάρισες, το χρησιμοποίησα στα φρένα/ντεραγιέρ και αστράφτουν σαν καινούργια.

Yellow1850
Εικόνα Yellow1850
Απών/απούσα

Απ' ότι γνωρίζω κυμαίνεται περίπου στα κόστη της ηλεκτροστατικής, ξέρω ότι κανα δυό μαγαζιά κάνουν προς Πειραιά και Ιερά Οδό νομίζω χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος, απλά έψαχνα και εγώ να φτιάξω κάποια κομμάτια αλλά δεν ήρθε η ώρα τους ακόμα, μπορώ να ρωτήσω όμως. Υπολόγισε παλουκόσελο, λαιμός, τιμόνι περίπου 50 ευραίους. Γυάλιμα αν τα πάς να τα φτιάξουν κανα τριαντάρι αλλοιώς αγόρασε Wenol, πανόβουρτσα και τοποθέτησε σε τρυπάνι χαμηλές στροφές (αλλοιώς η αλοιφή θα μεταφερθεί οπουδήποτε αλλού εκτός από την επιφάνεια που θα δουλεύεις) και μετά γυάλισμα με μαλακό πανί.
Αυτό που θέλει το αλουμίνιο για να γυαλίσει είναι η μαυρίλα που θα παράγεται κατα το γυάλισμα μην σε φοβίσει, φεύγει με καθαρό πανί.
wenol
πανοβουρτσα

korn
Απών/απούσα

Βασικά ξέχασα να σου πω ότι ο σκελετός είναι ατσαλένιος.

Yellow1850
Εικόνα Yellow1850
Απών/απούσα

Ακόμα καλύτερα δεν είναι τόσο ευαίσθητος. Δεν αλλάζει κάτι ένα απλό primer και συνεχίζεις. Τιμόνι λαιμός όμως αλουμίνια, αν το παλουκόσελο είναι ατσάλινο πας για χρώμιο ή αγοράζεις ένα αλουμινένιο πρόσεχε τη διάμετρο αν αγοράσεις, η διάμετρος αναφέρεται στο παλουκόσελο.

ibex
Εικόνα ibex
Απών/απούσα

150 με 200 ευρα για βαψιμο με ηλεκτροστατικη ????
Εχουν τρελαθει τελειως ?

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Μάλλον θα είναι κάτι ιδιαίτερο καθώς εγώ είχα δώσει 30 Ευρω...

Ίσως έχει να κάνει με την ποιότητα των χρωμμάτων και τη διαδι
κασία της ηλεκτροστατικής..

korn
Απών/απούσα

Eaglos σε ποιόν είχες πάει για ηλεκτροστατική με 30 ευρώ?

Πάντως 150-200 είναι πάρα πολλά, τόσο κοστίζει όλο το ποδήλατο, με 30 ευρώ φαίνεται καλή περίπτωση.

Arxarios
Απών/απούσα

...τηλεφωνικά μου είχε δώσει προσφορά για αμμοβολή-ηλεκτροστατική 40 ευρώ για μία ανακατασκευή, όταν άλλου η προσφορά ήταν στα 90 για βαφή μόνο. Νομίζω ότι είναι ο φτηνότερος αλλά εάν κάποιος βρει καλύτερη προσφορά να το αναφέρει στο φόρουμ.

Τελικά όμως αποφάσισα να το βάψω μόνος μου σε μαύρο ματ με ματ βερνίκι, χωρίς primer απλά με πέρασμα με γυαλόχαρτο της εργοστασιακής βαφής. Το αποτέλεσμα ήταν σχετικά ικανοποιητικό καθώς το ματ χρώμα+βερνίκι είναι πολύ πιο εύκολα σε σχέση με τα γυαλιστερά αλλά από αντοχή όπου ακουμπήσει το χρώμα φεύγει εύκολα. Εάν βάλουμε μέσα και το γεγονός ότι το κόστος χρώματος και βερνικιού ήταν 10 ευρώ + το χρόνο νομίζω ότι συμφέρει η ηλεκτροστατική με αμμοβολή. Βέβαια εάν μιλάμε για κουρσάκι με σωλήνες μεταβλητής διατομής όπου το πάχος σωλήνα μπορεί να είναι κάτω από χιλιοστό τότε η αμμοβολή είναι εκτός συζήτησης.

Εάν το βάψεις μόνος σου θα σου δώσω 2 συμβουλές που μπορεί να φαίνονται αυτονόητες όμως άργησα να τις ανακαλύψω.
-Κράτα το σπρέυ πάντα όρθιο. Εάν το κρατάς με κλίση, η απότομη μεταβολή στην παροχή προωθητικού υγρού θα έχει άσχημα αποτελέσματα.
-Ψέκαζε από σχετικά μακρυά.
Φυσικά πρέπει πάντα να ψεκάζουμε σε ανοικτό χώρο καλά αεριζόμενο, όχι σε μέρες όμως με σκόνη που θα κολλήσει στην υγρή μπογιά.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Σε έναν αλουμινά κοντά στο μετρό Αγιος Δημήτριος, απέναντι
από τα Lidl στο ρεύμα προς Γλυφάδα. Υπόγειο ειναι, έχει και
έναν υμάντα που ανεβοκατεβάζουν πράγματα.

30 για πλάισιο+πηρούνι, απλό ασημένιο χρώμα. Είχε πάρα πολλά
χρώμματα, ίσως να διάλεξα κάποιο απλο και να ήταν αυτή η τιμή.

Άλλα 15 Ευρώ είχε στοιχίσει η αμμοβολή σε τζαμά. Βέβαια ο
σκελετός ήταν χοντρό σίδερο οπότε δεν είχα θέμα. Διαφορετικά
θα έπεφτε διαβρωτικό και τρίψιμο.

Με 150-200 περναμε σε άλλο επίπεδο βαφής.

korn
Απών/απούσα

Ωραία ο Αγ. Δημήτριος μου πέφτει και κοντά αν αποφασίσω να μην το βάψω μόνος μου.

Ευχαριστώ για όλες τις προτάσεις και τις πληροφορίες σχετικά με τι να προσέξω στη βαφή με σπρέι.

Μόλις τελειώσει η ανακατασκευή μου θα βάλω και φωτογραφίες.

Yellow1850
Εικόνα Yellow1850
Απών/απούσα

ζήταγε τα 150αρια μαζί με αμμοβολή αλλά βέβαια τρία - τέσσερα χρόνια πρίν, επίσης ο Νιολάκης πριν μια τριετία μου πήρε για τρεις βάσεις στήριξης της περίπου τριαντα πόντους για να μην μπαίνουμε σε λεπτομέρειες 40 ευρώ και του έχω πάει πολλές μεγαλύτερες δουλειές από ανακατασκευές αυτοκινήτων σιδεριές απο κουκούλες κάμπριο, καθήσματα κλπ. Τώρα αν μείωσαν τιμές με την κρίση δεν ξέρω. Η δουλειά του όμως σε σχέση με του Πέττα είναι υποδεέστερη.

anysixos
Εικόνα anysixos
Απών/απούσα

καλησπερα φιλε εγω το βαψα σε λαμαριναδικο με χρωμα αυτοκινητου κανονικα με ασταρι βερνικι κ φουρνο ενα 50ρικο.ρωτα κανεναν λαμαρινα τις γειτονιας που ξερεις μπωρει κ να βρεις ακρη αρκει να το πας λυμενο.

hidefnick
Εικόνα hidefnick
Απών/απούσα

Ο Μπιλίρης μου πήρε 50 με αμμοβολή την περασμένη εβδομάδα, και το αποτέλεσμα πολύ καλό. Επιλογή χρωμάτων περιορισμένη όμως.

contact