Ηρθε η ωρα ν αλλαξω ζαντες στο ποδηλατακι μου, καθοτι η πισω μου κανει νερα, φορουσα 700 με 32 λαστιχο, θα ηθελα να με βοηθησετε να επιλεξω καποιοι μου λενε για mavic.
Δεκτη καθε συμβουλη
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Ηρθε η ωρα ν αλλαξω ζαντες στο ποδηλατακι μου, καθοτι η πισω μου κανει νερα, φορουσα 700 με 32 λαστιχο, θα ηθελα να με βοηθησετε να επιλεξω καποιοι μου λενε για mavic.
Δεκτη καθε συμβουλη