Raleigh 10τάχυτο - Tι να κάνω και πώς;

22 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
stelios t
Απών/απούσα

Καταρχάς καλησπέρα σε όλους,παρακολουθώ καιρό το φόρουμ,όμως δεν τα πάω και πολύ καλά με το ιντερνετ και θα ήθελα άν μπορεί κάποιος να βοηθήσει να βρώ καποιες πληροφορίες για ένα Raleigh κούρσα δεκατάχυτο που μου είχε φέρει ο πατέρας μου κάποτε απο το μοναστηράκι όταν ήμουν 11-12 χρονών και το είχε πάρει μεταχειρησμένο, λέγοντάς μου πως MERCIER έχουν όλοι αυτό είναι εγγλέζικο καλό, εγώ ήθελα MERCIER, αυτο δεν το βρίσκεις πάλι μου έλεγε,τέλος πάντων καλά πέρασα τότε μέχρι που το κρέμασα.

Αυτά έτσι για την ιστορία,τώρα όμως είμαι στη θέση του πατέρα μου και σκέφτομαι να του κανω αναπαλάιωση ή επισκευές. Βασικά έχει σκουριές πάνω που με ενοχλουν καποιες φορές που το βλέπω όμως με προβληματίζει το αναπαλαίωση γιατι άν το βάψω όλο απο την αρχή χάνω τα γνήσια αυτοκόλητα έστω και τριμένα που είναι και το χρώμα,καθώς αυτα τα αυτοκόλητα που βλέπω στο site και σε αλλο ποδήλατο αναπαλαιωμενο δεν έχουν καμία σχέση με αυτά που έχει επάνω.
Αυτό το ποδήλατο τώρα ήταν κρεμασμένο 24 χρονια σε μια αποθήκη χωρίς βέβαια να έχει γιαλιστεί και λαδωθει πρώτα, έτσι μετά από βόλτες ξεχάστηκε κρεμασμένο σε δυό μπετόβεργες στο τοίχο με τα χώματα όπως ήταν και όπως καταλαβαίνετε οι ζάντες έχουν αρκετή σκουριά και σε πολλά σημεία έχει ξεφτίσει το νίκελ απ'αυτές. Τέλος πάντων το κατέβασα μια μέρα και το πέρασα πετρέλαιο WD 40,ξεμπλοκάρισε και τώρα δουλέυει όπως παλιά. Μόνο που τα λάστιχα έχουν γίνει στάχτη από το καιρό και δεν ξέρω διαστάσεις, έτσι σκέφτηκα πρίν κάνω οτιδήποτε να έβαζα λάστιχα και τακάκια να έβλεπα μη βγάλει και τίποτα στη πορεία. Θέλω να ρωτήσω λοιπόν και άν είναι εύκολο επειδή δέν έβγαλα άκρη. 1)κάτω απο τη μεσαία τριβή έχει το 434344 νουμερο σκέτο χωρίς γράμματα, ποιάς χρονολογίας είναι. 2)η ζάντα είναι 64cm (κέντρο τροχου μέχρι χείλος ζάντας 32cm. 32+32=64cm) πόσες ιντσες λάστιχο φοράει(π.χ 27",28",29"),με αυτή τη διάσταση που έχω βρίσκω λαστιχα; γιατί ένας φίλος σε ζάντα απο παλιά κούρσα βρήκε διάσταση σε λάστιχα μονο σε αγγλία.
Σε τελική υπάρχουν άλλες ζάντες να αλλάξω, οι ακτίνες καθάρισαν πολύ καλά. 3)κάποιο καθαριστικό γιά σκουριά να το βρίσκω σε μαγαζί εδώ που να κάνει δουλειά,σκέφτομαι να βγάλω τις σκουριές και να βάψω τοπικά φτιάχνιντας χρώμα και μετα να το πάω για λούστρο να γιαλίσει,φαντάζομαι πώς θα γίνει καλύτερο απ'όταν το πήρα χωρίς να κάνω ολική βαφή, τι λέτε θα πετύχει το έχει κάνει κανένας; 4)Όποια γνώμη-άποψη έχετε θα με βοηθήσετε πολύ. Τα MERCIER μου αρέσουν ακόμα όταν βρώ κανένα θα το πάρω γιατί έχουμε και παιδιά.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Θέμα για αναπαλαίωση χωρίς φωτογραφίες δεν γίνεται . Βγάλε αρκετές, και ανέβασέτες σε κάποιο flickr, photobucket κλπ κλπ. Μετά κάνε paste το link για να δούμε περί τίνος πρόκειται.

Το βασικό στην αναπαλαίωση είναι να διαβάσεις τι ιδιαιτερότητες και περιορισμούς έχουν τα παλιά ποδήλατα για να αποφασίσεις πως σε συμφέρει να κινηθείς ή πόσο θα σου κοστίσει το όλο. Συνήθως είτε το στήνεις "όπως ήταν τότε" είτε το εκσυγχρονίζεις.

1. Ο δρόμος του "τότε" σημαίνει ότι θα βρούμε το μοντέλο ώστε να δούμε τι χρώμματα είχε όπως επίσης και τι αυτοκόλλητα είχε. Αυτοκόλλητα (decals) ίσως βρεις και στο ebay, ίσως πάλι να μπορεί να στα φτιάξει κάποιος γραφίστας. Εξαρτήματα θα βρεις ebay, στο Τσιμπίδη στο κέντρο και αλλού στο διαδίκυο. Έχε υπόψην ότι πολλά από αυτά θεωρούνται συλλεκτικά/κλασσικά/σπάνια κάτι που φαίνεται και στην τιμή τους.

2. Ο δρόμος του εκσυγχρονισμού σημαίνει ότι βάφεις όπως θες και του κολλάς ότι θες. Από εξαρτήματα βάζεις σχεδόν τα ίδια με το "1", η διαφορά είναι στο ότι μπορεί να βάλει σύγχρονα χειριστήρια (ergopower, sti) και περισσότερες ταχύτητες πίσω (με άνοιγμα των ψαλιδιών).

2α. Υπάρχει πάντα και η λύση να το κάνεις μονοτάχυτο και να σου βγει σχετικά πιο φθηνά.

Όπως και να 'χει το στάδιο της αμμοβολής και του βαψίματος δεν το γλυτώνεις εκτός αν το ποδήλατα είναι "αστέρι" και απλά έχει λίγες σκουριές που δεν φαίνονται και πολύ.

Edit
Από το 1970 (περίπου) και μετά τα σειριακά είχαν και γράμματα. Νομίζω ότι το δικό σου είναι πριν το 70', μπορει και πολύ πιο πριν. Ποιά χρονιά στο πήρε ο πατέρας σου;

Mercier θα βρεις στον Τσιμπίδη στο κέντρο.

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Μεγαλο stock απο γνησια ανταλλακτικα και εξαρτηματα Raleigh, εχει ο παλιος τους αντιπροσωπος, ο Κατσαρης.
Οι τιμες του βεβαια, ειναι εξαιρετικα τσουχτερες, αλλα οπως αναφερθηκε, υπαρχει και το internet (e-bay, κλπ), με συχνα πολυ συμφερουσες τιμες.
Οσο για τη χρονολογηση των Raleigh, να ξερεις οτι ειναι μια αρκετα πονεμενη ιστορια. Υπαρχουν (εχουν δημιουργηθει σχετικα προσφατα) διαφορες βασεις δεδομενων με στοχο την χρονολογηση/ταυτοποιηση των διαφορων μοντελλων Raleigh,(με βαση τα serial numbers), η αλλα χαρακτηριστικα, αλλα ολες εχουν λιγοτερες η περισσοτερες ελλειψεις η ακομη και ανακριβειες.
Παντως, μπορεις να ριξεις μια ματια παρακατω και να δοκιμασεις την τυχη σου:

http://www.jaysmarine.com/TH_raleigh_catdata.html

Να ξερεις παντως, οτι τα σημαντικοτερα εργαλεια που θα χρειαστεις για να φερεις σε περας μια αξιοπρεπη αναπαλαιωση η σωστη επισκευη καποιου κλασσικου ποδηλατου, ειναι η Υπομονη, και η Επιμονη. Σε μεγαλες ποσοτητες, και οι δυο.
Οσο για τα original αυτοκολλητα του σκελετου, μπορεις να τα προμηθευτεις (πραγματικα πιστοτατα) απο διαφορους στο internet, που ειδικευονται στην ανακατασκευη ποιοτικων αυτοκολλητων. Παντως, μην προχωρησεις σε κανενος ειδους αμμοβολες και βαψιματα, αν πρωτα δεν σιγουρευτεις πως εχεις στα χερια σου πιστα αντιγραφα απο τα αυτοκολλητα και τα διαφορα σηματα.
Εγω παντως, προτιμω να ακολουθω την τοπικη "επισκευη" του υπαρχοντος χρωματος, θεωρωντας πως τα υπαρχοντα σημαδια της μεχρι τωρα χρησης, δηλωνουν την(και ειναι) ιστορια του ποδηλατου, και μου αρεσει να τα βλεπω περισσοτερο σαν "beauty marks", παρα σαν οτιδηποτε αλλο.
Παντως, (οπως προτεινει και ο Eaglos) μια παραθεση φωτογραφιων(καποιας ποιοτητας ωστε να μπορουν να διακρινονται οι λεπτομερειες), βοηθαει πολυ, και εκτος των αλλων, ειναι πλεον κανονας απαραβατος, για οποιον ζηταει πληροφοριες για τετοιου ειδους θεματα. Θα'λεγα μαλιστα, πως αποτελουν και αναγκαια προυποθεση...

gkk
Απών/απούσα

Πλύνε ό,τι μπορείς, γυάλισε ό,τι μπορείς, απλές εργασίες συντήρησης, κάνε το λειτουργικό και άστο όπως είναι.

stelios t
Απών/απούσα

Καλημέρα παιδιά και ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας και για το χρόνο που διαθέσατε.Φωτογραφίες όντως είναι αναγκαια προυπόθεση ακόμα όμως δεν ξέρω να βάζω και είναι πρόβλημα,θα το προσπαθήσω όμως και θα βάλω. Το ποδήλατο αυτό το πήρα το 1980 με 1981. Ξέχασα να αναφέρω ότι είναι το (Raleigh Royale), έχει σαζμαν πίσω (Sachs) κρεμαστά φρένα αλουμινίου με χτυπημένο νουμερο το 88 και δερμάτινη χοντρή σέλα,καθώς και πάνω από το νούμερο παραγωγής το είδα χθές αυτό κάπου στο κέντρο έχει ενα (*) χτυπημένο . Αυτά μήπως και ξέρει κάποιος τη χρονολογία,το πιο πιθανό να είναι του 1970. Σκέφτομαι περισσότερο για "τοπική επισκευή" επειδή έχει χρώμα σκούρο λαδί στρατιωτικό κάπως και ένα άσπρο φόντο περίπου 20 πόντους με τη στάμπα και το λογότυπο στο κεντρικο κάθετο σωλήνα που μπαίνει το παλουκόσελο, τώρα που έτριψα με σφουγκαράκι και βγήκε σε κάποια σημεία η σκουριά βλέπω ότι μπερδεύει στο μάτι και δε σε χαλάει,πίστεύω πως άν ταιριάξω χρώμα όσο το δύνατον περισσότερο με αυτό που έχει σίγουρα θα έχει καλυτερη εικόνα.Φαντάζομαι πως άν ήταν ανοιχτόχρωμο θα φαινόταν πολύ. Πρέπει όμως να το κάνω σημείο-σημείο το τρίψιμο με κατσαβιδάκι και γι αυτό σκέφτομαι μήπως υπάρχει κάτι που να διαλύει τη σκουριά εύκολα.Θέλω να ρωτήσω και κάτι άλλο για να μην κουβαλάω τη ζάντα.Η ζάντα έχει διάμετρο 2μέτρα και 2εκατοστά,τη μέτρησα και αυτή χθές καλύτερα κυλώντας τη στο πάτωμα απο τη βαλβίδα μέχρι να ξανάρθει η βαλβίδα (σα να την ξετυλήγεις)μηπως ξέρετε τη διάσταση λάστιχο φοράει.Πόσων ιντσών αντιστοιχεί δηλαδή (27,28,29) για να πάρω τίποτε φτηνα λάστιχα να το δοκιμάσω πώς λειτουργεί. Άν δουλεύει καλά χωρίς άλλα προβλήματα σε σαζμάν και μεσαία τριβή,θα πάω σίγουρα σε "τοπική επισκευή" και θα αλλάξω ζάντες με ακτίνες κρατώντας τα κέντρα γιατι έχουν πολύ καλή κύληση ειδικά η μπροστά όσο και λιγό να τη γυρίσεις δε σταματάει,νομίζω πως είναι πολύ καλή. Θα προσπαθήσω να βάλω φωτογραφίες

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Κοιτα, αν το Raleigh που εχεις ειναι αυτο:

http://www.bulgier.net/pics/bike/Catalogs/Raleigh83/ral83_06.jpg

(αυτο ομως ειναι του '83) τοτε ειναι ενα ωραιο ποδηλατο με τους κυριους σωληνες του σκελετου κατασκευασμενους απο σωληνες Reynolds 531, και καλα περιφερειακα.
Αν ειναι αρκετα παλιοτερο, τοτε ειναι πολυ πιθανο να ειναι φτιαγμενο απο απλους Hi tensile ατσαλινους σωληνες, πιο βαριους και λιγοτερο απορροφητικους (σε κραδασμους) απο τους Reynolds. Στη δευτερη περιπτωση, οι τροχοι του ειναι πιθανοτατα 27αρηδες(630 mm διαμετρος).
Παντως, η σιγουρη λυση, ειναι να εχεις μαζι σου τη ζαντα αγοραζοντας λαστιχο(και σαμπρελλα).
Αν προκειται παντως να αλλαξεις ζαντες και ακτινες, (και δεν εισαι εξαιρετικα φανατικος οσον αφορα την original διασταση ζαντας), τοτε καλλιστα μπορεις να διαλεξεις 28αρες ζαντες(622 mm), αλουμινενιες καλης ποιοτητας, ωστε να εχεις μεγαλη επιλογη ελαστικων, γιατι σε διασταση 27(630mm) οι επιλογες ελαστικων ειναι πολυ περιορισμενες. Οι διαφορες στη διαμετρο μεταξυ 27 και 28, ειναι πολυ μικρες και δεν θα αντιμετωπισεις προβλημα συμβατοτητας με τα φρενα, περα απο μια ρυθμιση(και αντικατασταση) τακακιων.
Οι ακτινες φροντισε να ειναι ανοξειδωτες(double butted κατα προτιμηση) και επωνυμες(DT η Sapim), το κοστος τους ετσι κι αλλιως ειναι μικρο, και η υπεροχη τους σε ποιοτητα ασυγκριτη.
Τα κεντρα αν ειναι καλα, με ενα service, θα ειναι αψογα. Ακομη και ατσαλινα (κατασκευασμενα απο τη Raleigh)να ειναι, ποιοτικα ειναι καλα. Το πολυ-πολυ, να τους αλλαξεις μπιλλιες(παντα με καλης ποιοτητας, και κατα προτιμηση Shimano), αν αυτες που εχουν, εχουν σημαδια οξειδωσης η φθορας.
Εκεινο που επισης καλο ειναι να αλλαχθει προκαταβολικα, ειναι οι ντιζες(συρματοσχοινα) εσωτερικες και εξωτερικες("μακαρονια") των φρενων και των ταχυτητων. Τα υπολοιπα, με ενα καλο καθαρισμα/γρασσαρισμα, θα πρεπει να λειτουργουν ικανοποιητικα(τουλαχιστον για αρχη).
Παντως, αυτο που θα εκανα εγω στη θεση σου, θα ηταν να φερω το ποδηλατο σε κυκλοφορησιμη κατασταση με τα λιγοτερα δυνατα εξοδα, και μετα απο μια περιοδο χρησης, θα αποφασιζα για την περαιτερω εξελιξη του project, ωστε να εχω μια πιο πληρη εικονα για το πως συμπεριφερεται το καθε τι, και να παρω σωστοτερες αποφασεις για την κυριως αναπαλαιωση/επισκευη(που θα ακολουθησει).
Καλες βολτες, και καλοριζικο.

stelios t
Απών/απούσα

Καλημέρα και ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας. Δέν είναι κάποιο από αυτά, το δικό μου έχει τα άγκιστρα για την τρόμπα στον οριζόντιο σωλήνα.Τελικά η πιό σωστή λύση συμφωνώ είναι να λειτουργήσει πρώτα όπως έχει,και αυτο κάνω τώρα.Το καλό είναι, πως η εικόνα έχει βελτιωθεί πολύ με το ξεσκούριασμα,οπότε για την ώρα θα πάρω μόνο λάστιχα, και θα περάσω απο το Κάτσαρη καποια στιγμή να δώ τι έχει. Παιδια σας ευχαριστώ και πάλι, για τις συμβουλές και για το πώς θα κινηθώ προς την επισκευή του επειδη το ποδήλατο και το τι υπάρχει σε ανταλακτικά προς επισκευή ή αναβάθμιση,δεν τα γνωρίζω.

stelios t
Απών/απούσα

Raleigh ελπίζω να βγει

stelios t
Απών/απούσα

από σωλήνα στο πλαίσιοπλαισιο

Kwstis34
Εικόνα Kwstis34
Απών/απούσα

Καλησπέρα.
Ξέρεις ποιας χρονιάς είναι το ποδήλατο?
Και τι μαρκα εκτροχιαστές φοράει μπρος και πίσω. Μοιάζει πολύ με το δικό μου...

stelios t
Απών/απούσα

πίσω ζαντα έτσι ειναι και η μπροστα

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

@steliost
Αν περασεις απο τον Κατσαρη, για να ρωτησεις για ανταλλακτικα (τοποθετηση ανταλλακτικων η καποια επισκευη), θα σε συμβουλευα να μην αφησεις το ποδηλατο εκει για κανενα λογο, αν πρωτα δεν σιγουρευτεις (το τονιζω, αν πρωτα δεν ΣΙΓΟΥΡΕΥΤΕΙΣ) για το ποσο θα κοστισουν τα ανταλλακτικα η/και η εργασια.
Ακομα καλυτερα, ρωτα για τα ανταλλακτικα που σε ενδιαφερουν, και αν υπαρχουν, ρωτα ποσο κοστιζουν πριν ζητησεις να σου τα φερει, για να αποφυγεις δυσαρεστες εκπληξεις.

stelios t
Απών/απούσα

Καλησπέρα kostis34. Αγοράστικε το 1980-81,μεταχειρισμένο από μοναστηράκι.Φοράει SIMPLEX μπροστά και SACHS ντεραγιε πίσω,καθώς και η σέλα είναι δερμάτινη GALLET made in France,τα κρεμαστά φρένα έχουν ανάγλυφο νουμερο ( GB "88" ). Αργότερα θα βάλω φωτογραφίες όπως το έχω προχωρήσει με το ξεσκούριασμα,για να μου πείτε αν αξίζει να αλλάξω ζάντες ή να βάψω τις ίδιες.

stelios t
Απών/απούσα

Ευχαριστώ colombus,μετα τα όσα έχω τραβήξει γιά να το επαναφέρω,δεν πρόκειτε να το αφήσω πάλι.

Kwstis34
Εικόνα Kwstis34
Απών/απούσα

Στέλιο, έχεις βρει πουθενά να γράφει τον αριθμό πλαισίου? (serial number)

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

@stelios t
Φοβαμαι οτι οι ζαντες στην κατασταση που ειναι, δεν σωζονται, η καλυτερα δεν αξιζει να διασωθουν.
Το χρωμιο εχει "πωριασει" εντονα, και δεν θα σωθει με το συνηθισμενο τριψιμο.
Οσο για τη λυση του χρωμιατζη, απλα δεν εχει κανενα νοημα, οχι μονο για λογους κοστους, αλλα και λογω ποιοτητος τελικου αποτελεσματος.
Για να γινει σωστη χρωμιωση, θα πρεπει να βουρτσιστει το στεφανι τοσο, ωστε να εξαφανιστουν οι ποροι. Αυτο σημαινει οτι θα λεπτυνει το (ηδη λεπτο) μεταλλο, συν οτι με την πρωτη υγρασια, το χρωμιο θα αρχισει να ξαναχαλαει. Συν οτι θα εχεις ολα τα μειονεκτηματα των ατσαλινων στεφανιων, στην περιπτωση που θελεις να το κυκλοφορεις καθημερινα.
Η καλυτερη λυση, θα ηταν να βρεις απο το εμποριο διπατες αλουμινενιες ζαντες ποιοτητας, παρομοιας εμφανισης, οι οποιες θα ειναι απο καθε αποψη, κλασεις ανωτερες απο τις υπαρχουσες.

stelios t
Απών/απούσα

Colompus έχεις δίκιο γιά τίς ζαντες, οτι πρέπει να είναι για πέταμα,τώρα άλλωστε τις έχω τρίψει καλά και λέω εκ πρώτης να βάψω μόνο τα στεφάνια,αργότερα θα αλλάξω μόνο αυτα αν βρώ, γιατι οι ακτίνες και τα κέντρα, με το γυάλισμα έγιναν καινούργια,τα κέντρα έχουν και τρύπα για γρασάρισμα που ασφαλίζει με λαμάκι,οπότε δε λύνεις για να γρασάρεις . Όλο λέω να πεταχτώ να πάρω λάστιχα να το κυκλοφορίσω, μα μπλέκω με το γυάλισμα των εξαρτημάτων και όσο αυτά επανέρχονται σαν καινούργια, (θα βάλω φωτογραφίες) μένω κάγκελο, σκεπτόμενος πού ήταν παρατημένο,μόνο που δέν βρεχόταν ρε παιδιά,τσιμεντόλιθα και τσίγκος απο πάνω. Τώρα είδα ότι όλοι οι ρεγουλατόροι που υπάρχουν όπου υπάρχει ντίζα εχουν χρώμα χρυσαφί. Kwstis οι μανέτες των φρένων είναι( GB SUPER HOOD + ) Ο αριθμός πλαισίου, βρίσκετε κάτω απο τη μεσαία τριβή και έχει το 434344 νουμερο σκέτο χωρίς γράμματα,υπάρχει όμως απο πάνω κάπου στη μέση,ένα μάλον σαν (χ) φαίνετε ή (*), απλώς δέν έχω ξύσει καθόλου σκελετό. Αν είναι χ πότε λέτε να είναι.Εγώ λέω πως πρέπει να είναι 72-73,να ήταν δηλαδή και 7 χρονών όταν το πήρα.Όχι ότι ήταν και του κουτιού τότε το θυμάμαι καλό ήταν αλλά δεν γυάλιζε και σάν καινούργιο όμως.

alepouda
Εικόνα alepouda
Απών/απούσα

μην ειναι αυτό?

ανεβασε και αλλες φωτος

και ψαξε στο www.flickr.com με keyword Raleigh Royale
υπαρχει πολλη υλικο εκει μεσα

καλή συνεχεια

stelios t
Απών/απούσα

Καλημέρα σε όλους, alepouda σ'ευχαριστώ πολύ, έχω την εντύπωση ότι αυτό το μοντέλο είναι, γιατί το πλαίσιο είναι ακριβώς αυτό, με τα ίδια σημεία για τη στήρηξη των φτερών,τρόμπας,δυναμό, καθώς και ένα μικρό κοματάκι από πλαστικο λευκό που βρήκα, υπήρχε πάνω στο σιδεράκι που κρατούσε το εμπρός φτερό,και στα φρένα οι πύροι είναι κόκκινοι. Ακριβώς ίδιες είναι και οι γραμματοσειρές στους σωλήνες όπως και στα πηρούνια στο πάνω μέρος.Μόνο εγώ έχω άσπρο φόντο στο κάθετο σωλήνα και μπροστά στο σήμα. Αυτό που δε κατάλαβα είναι ποιάς χρονιάς είναι.

Kwstis34
Εικόνα Kwstis34
Απών/απούσα
Nils
Εικόνα Nils
Απών/απούσα

stelio αν θελεις ριξε μια ματια εδω http://bulgier.net/pics/bike/Catalogs/ απλα βρισκεις τα raleigh (ειναι σε 2-3 ενοτητες) και κλικαρεις για να βρεις φωτο του ποδηλατου σου την εποχη του

π.σ ουσιαστικα ειναι ενας καταγολος - φωτογραφιες ολων μα ολων (ακομα και παντελως αγνωστων) παλιων ποδηλατων απο ολες τις μαρκες και κατασκευαστες ακριβως οπως τα εβγαζαν σε διαφημησεις και σε καταλογους στην εποχη τους τα εργοστασια και οι κατασκευαστες

thomasofluton
Απών/απούσα

Τον εχετε παρει απο φοβο τον Κατσαρη! και δεν εχετε αδικο!!!

contact