Καλημέρα και καλώς σας βρήκα...
Πρόσφατα αγοράσαμε αυτό το ποδήλατο...!!!!!
Μήπως μπορεί κάποιος να μας βοηθήσει να μάθομε την μάρκα του και το έτος κατασκευής του?
Για φρένα ... έχει "κόντρα"...
Σας ευχαριστώ εκ τω προταίρων
Συνημμένο | Μέγεθος |
---|---|
10301452_480721835391238_8284302458638224430_n.jpg | 57.96 KB |
10342436_480694005394021_8038401429393214643_n.jpg | 39.28 KB |
10354097_480694108727344_1913449232396081668_n.jpg | 44.72 KB |
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Βγαλε μια κοντινη φωτογραφια το badge
μηπως φανει κατι.
Κανε το ιδιο για τον δισκοβραχιονα
Ελπίζω να βοήθησα...
Καλορίζικο το flandria και καλη δύναμη για την συνέχεια.
Ευχαριστώ gpiter...
το υποψιαζόμουν..... καμία συμβουλή?
..........να το αγαπάς
Ως προς τα τεχνικά ψάξε στο φόρουμ υπάρχει υλικό, αν κολλήσεις κάπου συγκεκριμένα γράψε και υπάρχουν αρκετα μέλη που έχουν εμπειρία και μπορούν να σε βοηθήσουν.
χα χα χα ήδη ανταλλάσομε ερωτόλογα...!!!!
αυτό που πραγματικά χρειάζομαι όμως είναι ανταλλακτικά(γνήσια)
Σαν καινούργια στο χώρο.... θα εκτιμούσα κάθε βοήθεια...!!!!!
Κανε μια λιστα το τι χρειαζεσαι,παντως head badge υπαρχει
Και μερικές πρόχειρες φωτογραφίες από ένα ''εργοστασιακό''
Πρόσεξε τις σκιάσεις μέσα από το χρώμα και τα όμορφα τελειώματα στις ρίγες των φτερών.... νομίζω ότι είναι ένα από τα πιο μερακλίδικα διπλοσκέλετα.
Πραγματι φοβερο γιωργο ,ανυπομονουμε να το δουμε ετοιμο να καμαρωσουμε τον βελγο
ουαουου...!!!!!!
νομίζω ότι ερωτεύτηκα το ..... χρώμα !!!!!!
για αρχή (γνώμη μου) χρειάζομαι την σχάρα στήριξης για να μπορώ να το στηρίζω και να δουλεύω χωρίς να το ακουμπάω σε επιφάνειες.....
έχομε αρχίσει να αφαιρούμε το παλιό χρώμα προκειμένου να φτάσομε στο μέταλλο και να το καθαρίσομε από τυχόν σκουριά....
έχομε όμως πολλές δυσκολίες και πολλές απορίες που δεν είμαστε σε θέση να τις εκτιμήσομε....
θα χρειαστούμε μάλλον βοήθεια πέραν αυτής της δημόσιας συζήτησης, καθότιν είμαστε χωρίς καθόλου εμπειρία και στερούμαστε γνωριμιών.... Μόνο αγάπη και θέληση έχομε για να κάνομε το όραμα μας πραγματικότητα....
Θέλομε να το φτιάξομε όπως του αξίζει και ας μας πάρει χρόνο και κόπο.
Αυτή είναι η λίστα μου....
Ακούω προτάσεις ........!!!!!!!!!!
Απο πιο μερος εισαι;
Βόλο...
Ε μακρια ειμαστε, αλλα μη δισταζεις να γραφεις να ρωτας,εδω ειμαστε ολοι
Πήρα μερικέ καλλές συμβουλές από τον gpiter και όπως και αυτός σωστά παρατήρησε, σωστό είναι να τις μοιραστώ με όλους σας που ίσως έχετε παρόμοιες δυσκολίες.........
Κύριε Γιώργο καλημέρα και καλή εβδομάδα....
τώρα καταλάβαμε γιατί μας ευχηθήκατε ... καλή δύναμη
ΠΟΛΥ ΤΡΙΨΙΜΟ....!!!!
Όμως ας αρχίσω..
Ναι το νούμερο υπάρχει....
δεξιά και αριστερά υπάρχουν 2 βίδες τις οποίες δεν μπορούμε να τις βγάλομε και βασικά δεν ξέρομε και γιατί υπάρχουν εκεί...
Οπότε αυτή είναι η πρώτη μας ερώτηση...
Η δεύτερη αφορά το χρώμα...Όπως σας είπα .... τρίβομε τρίβομε τρίβομε και πάμε πολύ αργά. Όμως σίγουρα σε κάποια σημεία δεν θα μπορέσομε να αφαιρέσομε το χρώμα σωστά. Επιτρέπεται το διαβρωτικό χρώματος? Μια που διάβασα άλλα μέλη να μην συστίνουν τις υαλοβολές - αμμοβολές..
Σας βάζω μερικές ακόμα φωτο για να έχετε εικόνα...
Επόμενη ερώτηση...
η σχάρα έχει κόψει (όπως βλέπετε στην φωτο 6) Επίσης έχει σπάσει και το ελατήριο που ασφαλίζει τα πράγματα πάνω της... Φτιάχνει ή πρέπει να την αντικαταστήσομε...
Επίσης στην 8η φωτό έχομε ένα βαθούλωμα....
Το τιμόνι ενώ αφαιρέσαμε όλες τις βίδες δεν βγαίνει απο το πιρούνι... Γιατί?
Ακόμα μια ερώτηση..... οι βίδες που σφίγκουν το μπράτσο πάνω στην μεσαία εντριβή ...... έχουν μουλαρώσει... Δεν βγαίνουν με τίποτα και δεν μπορούμε να αφαιρέσουμε την μεσαία εντριβή (γρανάζι)
Πολλά σας τα είπα το ξέρω... και συγνώμη για το θάρρος αλλά είπα να σας εκμεταλευτώ..... ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ
Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας και περιμένομε τα "φώτα" σας
Και οι συμβουλές που πήρα στις παραπάνω ερωτήσεις...
Καλησπέρα....
Αυτή η τεχνική στην μεσαία τριβή την χρησιμοποιούσαν κάποιες εταιρίες γιατί έτσι ρεγούλαραν καλύτερα τα ποτήρια της μεσαίας. Βάλτε μπόλικο λιπαντικό στα παξιμάδια και ξανάπροσπαθήστε...
Και βέβαια μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαβρωτικό, τις αμμοβολές καλό είναι να τις αποφεύγουμε. Οπότε υπομονή και συνεχίστε το τρίψιμο.
Η σχάρα θα πρέπει να πάει για κόλλημα με αργκόν σε έναν σιδερά. Σε ότι αφορά το ελατήριο μάλλον θα πρέπει να καταργηθεί... δεν νομίζω ότι μπορεί να γίνει κάτι.
Ας έχετε και νού σας μήπως βρείτε και καμιά άλλη.
Το βαθούλωμα είναι από το κολιέ του δυναμό (αν βλέπω καλά)το κολιεδάκι αυτό έχει μια βίδα επάνω που σφίγγοντας το κάνει πιο σταθερό και κάνει ''σώμα'' με τον σκελετό του ποδηλάτου για να στέλνει το ρεύμα... κατά πάσα πιθανότητα θα έχει και το καινούριο που θα βάλετε οπότε θα πάει από πάνω.
Ως προς το τιμόνι.... όταν αφαιρούμε το τιμόνι πρώτα λύνουμε λίγο την κεντρική βίδα γύρο στα 2-3εκ και την χτυπάμε στο κεφάλι (μαλακά) με ένα σφυράκι κατά προτίμηση ελαστικό ή βάλτε επάνω στην βίδα ένα μικρό ντάκο από ξύλο....γιατί εκεί που πιάνει η βίδα στο κάτω μέρος υπάρχει (μέσα στον λαιμό) μια βιδωτή σφήνα που πρέπει να κατέβει κάτω εντελώς. Μόλις πέσει θα το καταλάβετε και όταν βγει το τιμόνι θα την μαζέψετε για να ξανάμπει όταν δεθεί.
Σημαντικό !!!! Ποτέ δεν στρίβουμε να βγεί το τιμόνι αν έχουμε λύσει τη ρόδα!!!
Αφού έχει πέσει η σφήνα με τον παραπάνω τρόπο τότε βάζουμε την δεμένη ρόδα ανάμεσα στα πόδια και στρίβουμε αριστερά - δεξιά το τιμόνι για να βγεί. Αν το κάνετε αυτό χωρίς την ρόδα μπορεί να στραβώσετε το πιρούνι.
Αυτές οι βίδες λέγονται ''σφήνες''..... Για τις σφήνες λοιπόν υπάρχει ειδική πρέσα αν δεν βγαίνουν με ελαφρύ χτύπημα με σφυράκι. Καθώς αποκλείω να έχετε πρέσα για σφήνες υπάρχουν δύο λύσεις.... η πρώτη είναι να πάρετε ένα πριόνι ή τροχό και αφού ξεβιδώσετε τα παξιμάδια να κόψετε την βίδα ''πρόσωπο'' με το μπράτσο και μετά να πάρετε μικρό νούμερο τρυπάνι και να καταστρέψετε κάθετα την βίδα...όπως κάνει ο οδοντίατρος στην απονεύρωση του δοντιού) απλά κρατήστε την για να ζητήσετε αργότερα το νούμερο στην καινούρια. Μεγάλη προσοχή μην σας σπάσει η μύτη από το τρυπάνι μέσα στην σφήνα (έχει τύχει πολλές φορές)γιατί τότε μπλέκει λίγο το πράγμα καθώς όταν ξαναβάλετε καινούριο τρυπάνι πρέπει να καταστρέψετε και το παλιό που θα έχει μείνει μέσα...(πολύ δύσκολο)
Η δεύτερη (και καλύτερη) λύση είναι να πάτε το πλαίσιο σε έναν ποδηλατά και να σας λύση την μεσαία γιατί ούτως ή άλλος είναι μια δουλειά που θέλει αρκετή προσοχή και σχετική εμπειρία.
Κάποιοι ίσως σας πουν να λύσετε τις σφήνες να τους βάλετε λάδι και να τις χτυπήσετε αποφασιστικά με ένα σφυρί κάθετα και θα βγουν..... ναι όντως βγαίνουν και έτσι κάποιες φορές αλλά υπάρχει κόλπο στο χτύπημα που θα πρέπει να το δείτε ζωντανά (αν και δεν πιάνει πάντα). Αν δεν χτυπήσετε με τον σωστό τρόπο είναι πολύ πιθανό να στραβώσετε τον κεντρικό άξονα και τότε μπλέκει αρκετά το πράγμα.
Τέλος..... καλό είναι αυτές τις ωραίες ερωτήσεις να τις κάνουμε στο ανοικτό γιατί έτσι δημιουργείτε ένα βοήθημα και για άλλα παιδιά που θέλουν να κάνουν κάποια επισκευή ή κάποια αναπαλαίωση ή μπορεί κάποιος να γνωρίζει και άλλον καλύτερο τρόπο που μπορεί όλοι μας να βοηθηθούμε.
Καλό βράδυ και τα υπόλοιπα θα τα πούμε στο ανοικτό.
Καλημέρα και πάλι μετά από καιρό
προχωράμε αργά αλλά σταθερά
Το τρίψιμο σχεδόν τελειώνει και χρειαζόμαστε ένα πόδι στήριξης και ένα προφυλακτήρα για την αλυσίδα.
Καμιά βοήθεια???