Αγορά πρώτης κούρσας απο ...ψημένο "αρχάριο" με πείρα

100 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Bunnys
Εικόνα Bunnys
Απών/απούσα

Καλησπερα σε ολους.
Ειμαι νεο μελος στο φορουμ.
Ειμαι 35 ετων και ποδηλατω συστηματικα απο το 2010 περιπου οπου ξεκινησα με ενα φτηνο treking (Cross Arrow με καποιες μετατροπες και βελτιωσεις.
Συνεχισα με ενα Specialized Crosstrail Deluxe το οποιο εχω ακομη οπως εχω και ενα Specialized Hardrock το πιο απλο.
Η μοιρα το εφερε ετσι να εχει ο αδερφος μου ενα Specialized Allez triple και τον τελευταιο χρονο και αφου τα χιλιομετρα στην παραλια ειχαν αρχισει να αυξανονται τον επεισα να ανταλλαξουμε για λιγο καιρο.
Την συνεχεια την φανταζεστε οι πιο εμπειροι και φανταζομαι σας ειναι αναμενομενη.

Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΒΟΥΡΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ!!!!
Αυτο επαθα και βεβαια δεν νομιζω να ξανανεβω σε trekking ή οποιοδηποτε αλλο ενδιαμεσο ειδος ποδηλατου δρομου γιατι πολυ απλα μου φαινεται ανουσιο.

Ειμαι λοιπον στην αναζητηση κουρσας και μου φαινεται πως εχω καταληξει καπου, αλλα εδω θελω και τα φωτα των πιο εμπειρων με περισσοτερα χρονια και χιλιομετρα στην πλατη.

Προσανατολιζομαι σε κατι με πιο χαλαρη γεωμετρια, απο την κατηγορια endurance οπως την αναφερουν καποιες μαρκες, κατι brevetαδικο μιας και μου αρεσουν οι μεγαλες βολτες και θελω να τις μεγαλωσω και αλλο.

Η λιστα εχει ως εξης:

1.Specialized Secteur
2.Raleigh Revenio
3.Merida Ride
4.Scott Speedster
5.GT GTR
6.Giant Defy
7.Ideal Stage

Το budget που εχω ειναι περιπου στα 700 ευρω. Τοσα περιπου υπολογιζω να πιασω απο την πωληση των δυο Specialized που εχω ηδη στην κατοχη μου.
Οποτε οπως καταλαβατε αναφερομαι στις φθηνες εκδοσεις των παραπανω μοντελων και δεν ξερω αν τις φτανω κιολας με το budget μου.

Βρηκα ομως και ενα "μεταχειρισμενο" Merida Ride 91. Αν εχει κανει πανω απο δεκα βολτες εγω ειμαι ο Graeme Obree. Προσανατολιζομαι σε αυτο.
Τι γνωμη εχετε για το συγκεκριμενο???

Επισης η ερωτηση που με καιει. Το full carbon πηρουνι, δηλαδη και με carbon steerer υπαρχεχι περιπτωση να εχει θεματα αντοχης για τις βολτες που το προοριζω???(Τυπικες βολτες-προπονησεις στην παραλια)

Εχει διαρκεια ζωης? διαφορες πλεονεκτηματα-μειονεκτηματα σε σχεση με aluminum steerer???

Συγνωμη για το "σεντονι" και ευχαριστω προκαταβολικα για τις απαντησεις σας.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Alexandrosp73
Εικόνα Alexandrosp73
Απών/απούσα

H bianchi βγάζει C2C κούρσες (http://www.bianchi.com/global/bikes/bikes_list.aspx?RangeIDMaster=277&Ca...) αλλά είναι πιο ακριβές. Έχουν όμως ακριβώς τον σκελετό που αναζητάς. Δες αν μπορείς να βρεις μεταχειρισμένο. Κατά τα άλλα υπάρχει και η Cube που βγάζει endourance πλαίσια, και σε καλές τιμές.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

από που είσαι????
και τι ύψος έχεις
???

Bunnys
Εικόνα Bunnys
Απών/απούσα

Πολυ ωραια και ερωτευσιμα τα Bianchi εχουν απειρα μοντελα ομως, δεν τα εχω ψαξει για να ξερω τι ειναι το καθενα και οτι εχω δει ειναι πανακριβο.
Εντωμεταξυ εχω την εντυπωση οτι τα ζητανε χοντρα για ενα δηθεν Ιταλικο ποδηλατο με ιστορικοτατο ονομα που ομως ειναι κατασκευασμενο ....Taiwan??
Καπου στην Ασια. Δεν αποκλειεται δηλαδη και τα Bianchi (στο budget που κοιταω) να ειναι και αυτα......Merida

Ειμαι απο Ανω Κορυδαλλο Πειραια Αττικη και ειμαι οριακα κατω απο το 1,80
περιπου 1,78 κατι τετοιο

Alexandrosp73
Εικόνα Alexandrosp73
Απών/απούσα

Τα περισσότερα ποδήλατα μαζικής παραγωγής κατασκευάζονται Ταιβάν και Κίνα. Δεν λέει κάτι αυτό. Το πλαίσιο έχει μελετηθεί από την εκάστοτε εταιρεία. Και τα Felt είναι στο μπάτζετ σου με κάποια μοντέλα να είναι edurαnce. Και τα Canyon αλλά ξεκινάνε από το χιλιάρικο. Εγώ θα μάζευα 200-300 ευρώ ακόμα και θα έπαιρνα κάτι ολοκληρωμένο να ξεμπερδεύω. Από ποδήλατα στο χιλιάρικο έχει πάρα πολλά. Πάρε αλουμίνιο με 10αρα σειρά γύρω στα 9 κιλά και είσαι κομπλέ. Με σκελετό edurance πάντα. Ρόδες σε αυτήν την τιμή δεν θα βρεις κάτι καλύτερο από τις εισαγωγικές. Μπορείς όμως στο μέλλον να κάνεις αναβάθμιση.

Bunnys
Εικόνα Bunnys
Απών/απούσα

Παντα ολοι σε σπρωχνουν για παραπανω. Ελα που δεν υπαρχουν τα ατιμα ομως. Κανονικα δεν μπορω να ξεπερασω το κοστος των δυο ποδηλατων που θα πουλησω.
Ρεαλιστικα πιστευω να πιασω ενα 700αρι, αν βγει βαρια κανα κατοσταρικο παραπανω θα ειναι επειδη θα λειψει απο καπου αλλου, οποτε δεν με παιρνει.

Επισης δεν θελω να κοιταξω Γερμανικη φιρμα. Ετσι! Απλα!

Το Merida Ride 91 του 2014, που αν εχω καταλαβει καλα ειναι το ιδιο με το Ride 200 του 2015, που φοραει 2x9 sora δεν αναβαθμιζεται μεχρι μια 11αρα 105? Αν ναι τοτε δεν θελω κατι αλλο. Βασικα και πολυ ειναι.

Dont buy upgrades, ride up grades

Eddy Merckx

Bunnys
Εικόνα Bunnys
Απών/απούσα

Ηθελα να ρωτησω πιο πολυ.
Αν ειναι ευαισθητο το Full Carbon πηρουνι και αν πρεπει να προσεχω κατι, αν θελει καποια ιδιαιτερη φροντιδα κτλπ.
Μηπως γνωριζει καποιος?

Alexandrosp73
Εικόνα Alexandrosp73
Απών/απούσα

http://www.wiggle.co.uk/felt-f85-2015/
Για το πιρουνι δεν ξέρω....

Teo49080
Απών/απούσα

Κοιτάς μόνο για καινούργιο;

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Bunnys wrote:
Πολυ ωραια και ερωτευσιμα τα Bianchi εχουν απειρα μοντελα ομως, δεν τα εχω ψαξει για να ξερω τι ειναι το καθενα και οτι εχω δει ειναι πανακριβο.
Εντωμεταξυ εχω την εντυπωση οτι τα ζητανε χοντρα για ενα δηθεν Ιταλικο ποδηλατο με ιστορικοτατο ονομα που ομως ειναι κατασκευασμενο ....Taiwan??
Καπου στην Ασια. Δεν αποκλειεται δηλαδη και τα Bianchi (στο budget που κοιταω) να ειναι και αυτα......Merida

Ειμαι απο Ανω Κορυδαλλο Πειραια Αττικη και ειμαι οριακα κατω απο το 1,80
περιπου 1,78 κατι τετοιο


το που κατασκευάζετε ένα Bianchi δεν έχει να κάνει με το αν είναι καλό ή όχι
το 70-80% των ποδηλάτων κατασκευάζετε ασία
αυτό δεν σημαίνει πως τα ποδήλατα δεν είναι καλά
από εκεί και πέρα πρέπει να δεις τι θέλεις και να κινηθείς ανάλογα

το carbon Πιρούνι μπορεί να σπάσει πιο εύκολα υπό συνθήκες
αλλά είναι το ίδιο ασφαλές με το αλουμίνιο
άσε που και τα full carbon Νομίζω πως έχουν αλουμίνιο μέσα για λόγους ασφαλείας

http://www.custombicycles.gr/index.php?act=viewProd&productId=725
προσφορά στα 700
αν και ο συγκεκριμένος σκελετός δεν είναι κάτι ιδιαίτερο και θα προτιμούσα να πάω στο πιο ακριβό via nirrone

λύσεις πολλές
απλά αν ήσουν από βόρεια μπορεί να βρίσκαμε κάτι σε μεταχειρησμένο
:D

Bunnys
Εικόνα Bunnys
Απών/απούσα

Δεν το εχω δει απο κοντα πουθενα βεβαια και θα προτιμουσα το ποδηλατο που θα παρω να το καβαλησω πρωτα και να το δω απο κοντα. Ασε που στα 712 με τα μεταφορικα βγαινω εκτος, πολυ λιγο, αλλα βγαινω.

Bunnys
Εικόνα Bunnys
Απών/απούσα

Δεν το εχω δει απο κοντα πουθενα βεβαια και θα προτιμουσα το ποδηλατο που θα παρω να το καβαλησω πρωτα και να το δω απο κοντα. Ασε που στα 712 με τα μεταφορικα βγαινω εκτος, πολυ λιγο, αλλα βγαινω.

Τα παραπανω για το Felt που προτεινε ο φιλος.

Για μεταχειρισμενο σαφεστατα εχω τον νου μου και εχω σταμπαρει καποια στο car.gr

To Merida Ride 91 που λεω μεταχειρισμενο το εχω βρει σε ποδηλαταδικο, αλλα στην ουσια αβολταριστο.
Πιστευω οτι ειναι παρα πολυ καλη επιλογη και ειδικα στα λεφτα που το δινει.
Μαλλον θα κινηθω σε αυτο.

Η ανυσηχια μου ειναι μονο για το Full Carbon πηρουνι, δηλαδη εχει και carbon steerer και δεν ξερω τι αντοχη εχουν αυτα.
Για αυτο εγραψα εδω εξαρχης

Φιλε Planet και αυτο που ποσταρισες εσυ via Nirrone δεν ειναι?
Απο περιφερειακα παντως ειναι υποδιαιστερο του merida 91.

Οσον αφορα τωρα τους σκελετους με τα ιδιαιτερα χαρακτηριστικα τους και τις διαφορες τους .............πιασ'τ'αυγο και κουρευ'το

Tasakos10
Απών/απούσα

Το Merida ειναι μια χαρά γι αυτό που θέλεις. Εχει πολυ άνετη και ξεκούραστη γεωμετρία για πολλές βρες στην σέλα.
Δεν είπες όμως ότι δεν θες γερμανική εταιρεία ;;;;;;;;;;

Alexandrosp73
Εικόνα Alexandrosp73
Απών/απούσα

Η Μerida από όσα έχω διαβάσει είναι Ταϊβανέζικη εταιρεία. Νομίζω ότι ο φίλος Bunnys είχε προαποφασίσει να πάρει το Merida Ride 91 και απλά θα ήθελε να του ενισχύσουμε την πεποίθηση ότι κάνει την σωστή επιλογή. Δεν είναι και άσχημο ποδηλατάκι πάντως, αν το έχει βρει στα 500-550 ευρώ. Καλές βόλτες φίλε μου.

Bunnys
Εικόνα Bunnys
Απών/απούσα

Στα 600 το εχω βρει.
Το θρεντ το εκανα για να ρωτησω τι παιζει με το carbon steerer αν εχει φοβο, ποσο ευθραστο ειναι κτλπ

Στα 600 ευρω δεν εχω βρει αλλη κουρσα με αυτα τα περιφερειακα και tapered neck.
Αν ξερετε κατι θα ηθελα να το διαβασω.
Απλα οι προτασεις που εχω δει ειναι ειτε πιο ακριβες, ειτε με υποδιαιστερα περιφερειακα και παλι πιο ακριβες.
Για αυτο και το "κολλημα" με την ευκαιρια που βρηκα.

Full carbon πηρουνι με tapered neck και Sora, ουσιαστικα καινουργιο στα 600 ευρω.
Εσεις δεν το βλεπετε καλη ευκαιρια?

Merida Ride 91

Bunnys
Εικόνα Bunnys
Απών/απούσα

οσον αφορα τις προτασεις φανταζομαι γινεται παντα ε?
Καποιος ρωταει κατι συγκεκριμενο και πεφτουν στο τραπεζι ενα καρο προτασεις που καμμια σχεση με το αρχικο ερωτημα δεν εχουν, το οποιο στο τελος μενει αναπαντητο.
Και οταν τιθεται και θεμα για off topic, κατι μου λεει οτι οι υπολοιποι παρεξηγουνται.Δεν πειραζει.

Ασχετα απο αυτα σας ευχαριστω ειλικρινα για την διαθεση σας να συμμετασχετε στην αναζητηση μου.

christako
Εικόνα christako
Απών/απούσα

Ωραίο είναι αλλά ευκαιρία δεν θα το έλεγα.
Θα σου πρότεινα να ψάξεις μεταχειρισμένο με καλύτερο frame και περιφερειακά + τροχούς στα ίδια χρήματα.
Με το full carbon πιρούνι δεν θα έχεις πρόβλημα,
εκτός αν πέσεις σε ελαττωματικό από το εργοστάσιο,
δεν έχει τοποθετηθεί σωστά,
του φερθείς πολύ άτσαλα.

geatle
Απών/απούσα

ειμαι σε περιπου ιδια θεση με εσενα καθως το streamlite μου πλεον βλεπω οτι δεν με καλυπτει. εγω σε αυτα τα λεφτα περιπου κοιταζω το cannondale caad8. και μου κανει εντυπωση πως δεν εχει πεσει στην συζητηση ακομα. μπορει με 700ε να παρνεις μεταδοση claris ή το πολυ sora αλλα ειναι η πρωτη(?) εταιρια που κατασκευασε σκελετους αλλουμινιου. αν αυτο λεει κατι...

η αποψη μου ειναι οτι σε ποδηλατο δρομου περισσοτερο ρολο παιζει ο σκελετος παρα τα περιφεριακα. εαν με ρωτουσες για mountain ποδηλατο θα σου ελεγα το αντιθετο.

Bunnys
Εικόνα Bunnys
Απών/απούσα

Καλώς ήρθατε.
Το πρόβλημα ειναι οτι δεν εχω τοσο μεγαλη τριβη με το αντικείμενο για να ξέρω ποιο ειναι καλύτερο frame απο καποιο αλλο. Πως να το κρίνω αυτο;
Τι κριτήρια να βαλω για να το δω;

Ενδιαφέρον η προταση για Cannondale εχω δει ενα στο car που ειναι στο budget μου αλλα δεν θυμάμαι το μοντέλο. Θα βρω το λινκ και θα επανερθω.
Επισης εχω βρει και ενα Defy 1 στα 7 κατοστάρικα ακριβως. Τι λέτε για αυτο;

(Τα merida είναι. .."δεύτερα" ποδήλατα;)

Το Cannondale

Και το Defy

Και ένα Fuji Roubaix

Μάλλον ομως αυτα μου ειναι και μεγαλα στα 54 και 56cm με το 1,78 και οριακα 80cm inseam, οπότε τσαμπα χαίρομαι.
Το κλασσικό πρόβλημα του μεταχειρισμενου....πρεπει να πετυχεις το νούμερο.

geatle
Απών/απούσα

αα και το specialized allez ειναι πολυ καλο. τα πιο ακριβα μοντελα εχουν το νεο τροπο συγκολησης Smartweld. τα φθηνα allez και allez sport είναι με τον συνηθισμένο τρόπο.
επειδή και εγω ψάχνομαι έχω καταλήξει σε αυτά τα δυο. caad8 και allez.

τωρα για την ποιοτητα του σκελετου εαν δεν δεις το ποδηλατο απο κοντα και δεν το καβαλησεις δεν μπορεις να καταλαβεις πολλα. αλλα π.χ. το ideal stage με tiagra κοστιζει οσο κανουν αλλα με claris. ισως πληρωνεις λιγο φιρμα αλλα εχει διαφορα και στην ποιοτητα.

απο την αλλη εχω ενα ποδηλατο mountain με και καλα οτι πιο νεο μπιχλιμπιδι υπαρχει και μπορω να σου πω οτι συνεχεια χαλαει. καλη ειναι η 11αρα κασσετα στους αγωνες και οι αεροδυναμικη ροδα με 16 ακτινες αλλα για καθημερινη απολαυση δεν κανουν! ασε που πιστευω οτι μετα απο χρονια τι και αν δωσεις 700 τι 1700 θα θελεις καινουργιο ποδηλατο.

EDIT: ρε φιλε το cannondale της αγγελιας που εβαλες ειναι πολυ παλιο. που σημαινει και οχι καλο. για να σου δωσω να καταλαβεις το αλλουμινιο ακομα το μελετανε σαν υλικο και οι καινουργιοι σκελετοι δεν εχουν καμια σχεση με αυτους πριν απο 10 χρονια.
το fuji αρκετα καλο. αλλα οντως δεν σου ταιριαζει η γεωμετρια. θελεις ενα long & low ποδηλατο. αυτα με slopping top tube βοηθανε την κατασταση. εγω ειμαι 1,80 και 83-84περιπου inseam

επισης με τα μεταχειρισμενα περνεις ρισκο. δεν γνωριζεις τι εχει τραβηξει το ποδηλατο απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη του.

Bunnys
Εικόνα Bunnys
Απών/απούσα

Ideal Stage του 2012 τι λέει σε σχέση με τα υπολοιπα? (Merida και Fuji)

Παίζει ενα Fuji στο νούμερο μου.
Αυτο

Πολυ ωραια ειναι τα allez. Με ενα triple του 09 βολταριζα μέχρι τωρα, του αδερφού μου. Δεν εχει στο budget μου ομως.

Οντως τα Ideal εχουν πάντα ανωτερα περιφερειακα σε σχέση με αλλα στην ιδια τιμη. Αυτο μεταφραζετε ομως σίγουρα σε κατώτερη ποιότητα σκελετού? ή επειδη ειναι Ελληνικη εταιρια, μπορει απλα και πουλαει φτηνότερα και τσαμπα τα κακολογουμε?.

Πρέπει να παραδεχτουμε οτι στους ποδηλατικους κυκλους ο σνομπισμος παει συννεφο, ετσι?

geatle
Απών/απούσα

Bunnys wrote:
ή επειδη ειναι Ελληνικη εταιρια, μπορει απλα και πουλαει φτηνότερα και τσαμπα τα κακολογουμε?.

εχεις δει πολλα ελληνικα προϊοντα να ειναι φθηνοτερα απο τα εισαγωμενα ?

και δεν μπορω να καταλαβω, αφου με τα λεφτα που διαθετεις παιρνεις καινουργιο ποδηλατο, γιατι κοιτας μεταχειρισμενα που μπορει να εχουν κανει δεκαδες χιλιαδες χιλιομετρα.

υπαρχουν και στο budget σου μονο που στην ελλαδα ειναι λιγο δυσκολο να πετυχεις στοκ σε τοσο μεγαλη εκπτωση. http://www.evanscycles.com/products/specialized/allez-2015-road-bike-ec0... http://www.evanscycles.com/products/cannondale/caad8-claris-2016-road-bi...

edit. ο σημαντικος παραγοντας στο σωστο μεγεθος ειναι ποσο μακρυς ειναι ο πανω σωληνας και οχι ποσο ψηλα απο το εδαφος ειναι. εστι και αλλιως λιγες φορες χρειαζεται να σταθεις ορθιος. δεν ειναι δα και τοσο μεγαλο προβλημα. ενας ευκολος τροπος για να συγκρινεις μεγεθη ποδηλατων ειναι τα reach και stack.

Bunnys
Εικόνα Bunnys
Απών/απούσα

Κοιταζω, οπως θα δεις μαλιστα και στο πρωτο μου ποστ.
Εχω συγκεντρωσει μια λιστα που την εφτιαξα μέσω του skroutz.gr. Απο ποδήλατα που υπάρχουν ΕΔΩ .....Ελλαδα!
Ναι το ξερω οτι εξω αγοραζουν πολυ πιο φτηνα ποδηλατα, αλλα τα capital control δεν βοηθάνε.

Το μονο "μεταχειρισμενο" που κοιταξα απο κοντά μεχρι τωρα ειναι το Merida που ανέφερα. Το βαζω σε εισαγωγικά γιατι ηταν στην βιτρίνα δίπλα στα υπόλοιπα και δεν ξεχωριζε, εκτος απο το οτι εχει πανω φωτα παγουροθηκη και πεταλια.

Ε οπως βλέπεις και εσυ, μετα απο αυτο, οι προτροπές να βρω κατι αλλο πιο καλο, μεταχεισμενο ομως, σε αυτα τα λεφτά πεσαν βροχή, και λεω δεν μπορεί κατι λαθος θα κάνω, ας ψαξω το car.

Και εγω ομως παντα το καινουργιο προτιμω σε οτιδηποτε.
Αμα ειναι να παρω το σουπερ ντουπερ ποδήλατο μεταχειρο σε γαματη τιμη αλλα πληρωσω εξτρα το μισο ποσο που εδωσα για αγορά, σε συντηρηση, φανταζομαι δεν ειναι και πολυ συμφερον.

Αυτο λοιπον μας γυρναει στην συγκριση του Merida που εχω βρει ουσιαστικα καινουργιο "μεταχειρισμενο", σε σχεση με οτι πουλανε τα μαγαζια εδω. Ελλαδα. Και να μπορω να παω, να τα δω απο κοντά, να τα καβαλησω, και να ειναι στο μπατζετ μου.
Ρεαλιστικη αναζητηση λοιπον σε σχέση με το "παρε αυτο, παρε εκεινο....αλλα ειναι πιο ακριβο ή δεν θα το βρεις εδω"

geatle
Απών/απούσα

εαν σου αρεσει το merida παρε το merida. +ειναι 100ευρω φθηνοτερο οποτε κρατας λιγα λεφτα στην ακρη για τυχον αναβαθμισεις. μονο να προσεχεις στις λακουβες και οτι βιδουλα ποιανει στο steerer πας στο ποδηλαταδικο να στη σφιξει γιατι μονος σου μπορει να κανεις ζημια.

παραξενο ποδηλατο παντως. θα τραβαει τα βλεματα ολων.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Bunnys wrote:

Merida Ride 91


μια χαρά είναι
μην νομίζεις πως με 600 ευρό θα βρεις σύπερ ευκερίες
μιας σε βολεύει και σου άρεσε το παίρνεις
απλά να ξέρεις πως είναι ποδήλατο για να του ρήξεις χρήματα πάνω μιας και θα ρίχνεις χρήματα σε ένα πηγάδι χωρίς πάτο

οπότε το παίρνεις το λιώνεις και αν δεις πως χρειάζεσε κάτι καλύτερο
τότε το ξανασυζητάμε

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

είναι ΓΕΝΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ, για όλες τις παρόμοιες περιπτώσεις που φίλοι αναζητούν κούρσες.
Η ιστορία πάει ως εξής (έτσι τουλάχιστον το βλέπω εγώ)
Το budget είναι συγκεκριμένο, είναι κάπου εκεί στα 600-700-800 ευρώ. Βρίσκουμε και προτείνουμε διάφορα ΕΠΩΝΥΜΑ μοντέλα, και μετά όλοι αρχίζουν τα κλασικά σχόλια:
- πάρε μτχ με καλύτερα χαρακτηριστικά
- βάλε και άλλα και πάρε κάτι ακριβότερο
- αυτό δεν θα σε καλύψει, πάρε carbon
κλπ κλπ κλπ

Πιστεύω ότι κάνουμε ένα λάθος.
Στα ΜΤΒ, υπάρχουν και εκείνα τα ΜΤΒ-οειδή (ο Θεός να τα κάνει) που τα βρίσκουμε με 150-200ευρώ στα σούπερ μάρκετ. Όλοι πάνω-κάτω ξέρουμε περί τίνος πρόκειται, .... άρα αν πάμε στα 2πλάσια χρήματα πχ στα 350-400 ευρώ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ότι παίρνουμε τεφαρίκι πράμμα, και το αποδεχόμαστε και κανείς δεν έχει αντίρρηση.
ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ.
Με 350-400 ευρώ παίρνεις ένα ΚΑΛΟ ΑΞΙΟΜΑΧΟ ΕΠΩΝΥΜΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ (κατηγορίας μτβ / τρεκκιν κλπ) και κάνεις ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ και θα το κρατήσεις χρόνια και θα γράψεις και πολλά πολλά χλμ.
Στις κούρσες, επειδή ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, δεν έχουμε ακόμα κουρσο-ειδή σε σούπερ μάρκετ, οι τιμές "δεν έχουν πίεση από το κάτω όριο" (εννοώ πίεση "προς τα κάτω").
Άρα θεωρούμε ότι επειδή οι "πρώτες / οικονομικότερες / εισαγωγικές" κούρσες είναι κάπου εκεί στα 600 ευρώ (σε συνδυασμό με το γεγονός ότι οι τιμές, για τα ΤΟΡ μοντέλα, εκτισάσσονται μέχρι και τις 10.000 ευρώ..!!!! ω, ναι, ... και με πολύ άνεση) μάλλον θα είναι φθηνιάρικες και κατηγορίας σούπερ μάρκετ.......
ΛΑΘΟΣ.

1ον, αν ζούσαμε στο εξωτερικό, θα βλέπαμε κούρσες κατηγορίας σούπερ μάρκετ των 300 ευρώ (ψάξτε σε Amazon).
2ον. Όσο μάχιμο είναι ένα ΜΤΒ - τρεκκιν των 400 ευρώ, άλλο τόσο μάχιμη είναι μια κούρσα των 600 ευρώ. Και εξίσου ΜΙΑ ΧΑΡΑ θα κάνουμε τη δουλειά μας και το κέφι μας και τα πάντα όλα.
3ον. Με τις κούρσες υπάρχει μια διαφορά που κάνει και τη διαφορά στην τιμή (πιστεύω εγω). Οι σειρές περιφερειακών είναι "ΑΚΡΙΒΕΣ" σε σύγκριση με τις αντίστοιχες των ΜΤΒς.
Τι θέλω να πω, πχ μια πλήρης σειρά εισαγωγική της shimano (altus? υπάρχει και πιο "εισαγωγική"? ... έχω χάσει λίγο την επαφή...) στοιχίζει έστω 200 ευρώ. Η αντίστοιχη Sora για τις κούρσες στοιχίζει τα διπλά.
Δεν θεωρώ ότι είναι και διπλά "καλή". Απλά η shimano για κάθε ΜΙΑ (1) Sora που πουλάει, υποθέτω ότι θα πουλάει καμιά 100αρια (100) σειρές Altus.
[προσωπική εκτίμηση, δεν έχω στοιχεία, μόνο μια αίσθηση).

Άρα, ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ (προσωπικό). Για κάποιον που ξεκινάει με μια κούρσα, δεν χρειάζεται να δώσει πάνω από 600 ευρώ. Ας βρει κάτιτις ΕΠΩΝΥΜΟ, με σκελετό ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΟΥ, σε κατάστημα που θα τον στηρίξει ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ και όλα θα πάνε καλά.
Και αν με το καλό ψηθεί, και δει ότι οι χαρές τις κούρσας αρχίζουν μετά την Βάρκιζα (χεχεχε..) και ότι η θέα από την κορυφή της Πάρνηθας είναι πολύ όμορφη (ξανα-μανά χεχεχε....) τότε το ξανασυζητάμε και βλέπουμε για το κατιτί ΚΑΛΥΤΕΡΟ.
[χωρίς αυτό να σημαίνει ότι με 600ευρώ κούρσα δεν πάω στο Σούνιο, ή δεν ανεβαίνω την Πάρνηθα.... απλά κάπως έπρεπε να εκφράσω την "χαρά στα σκέλια μας" όταν κολλάμε το μικρόβιο και αρχίσουμε και ψαχνόμαστε....]

Alexandrosp73
Εικόνα Alexandrosp73
Απών/απούσα

Εγώ πάλι δεν συμφωνώ με αυτην την προσέγγιση. Υπάρχει η δυνατότητα με 800 ευρώ να πάρει κάποιος μια κούρσα που θα του κρατήσει για χρόνια. Και μετά από χρόνια να αλλάξει τροχούς αν συνεχίζει να ασχολείται με το χόμπι πιο σοβαρά. Και ολα αυτά με 200 ευρώ παραπάνω. Στο τέλος της ημέρας αυτός που αποφασίζει ειναι ο ενδιαφερόμενος. Καλύτερα να πάρεις κάτι καλό με ελάχιστα χρήματα παραπάνω παρά να ψαχνεσαι μετά για αναβαθμίσεις ή για αγοραπωλησίες.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

κοίτα να δεις, πάντα θα υπάρχει: "ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕ ΑΛΛΑ 200 ευρώ".
Το θέμα είναι αν μπορείς να διαθέσεις αυτά τα επιπλέον 200 ή έστω, αν μπορείς να τα βρείς "σύντομα" και να τα διαθέσεις.
Αν η απάντηση είναι "ΝΑΙ", ΟΚ και εγώ μάζί σου.
.
.
.
.
θα θυμάμαι πάντα έναν συμφοιτητή στο πολυτεχνείο. Οι περισσότεροι είχαμε κουτσά-στραβά-με-αιματηρές-θυσίες πάρει το 1ο μας PC (μιλάμε για 1993-1994 και μετά). Ο συγκεκριμένος το καθυστερούσε γιατί "σε λίγο με τα ίδια λεφτά θα αγοράσω 486"... τον επόμενο χρόνο "σε λίγο με τα ίδια λεφτά θα αγοράζω pentium".... κλπ κλπ.
Τελειώσαμε το πολυτεχνείο και ο φίλος ακόμα δεν είχε πάρει υπολογιστή (... καλά, δεν έγινε και τίποτα...έτσι απλά το αναφέρω και κλείνω....).

Alexandrosp73
Εικόνα Alexandrosp73
Απών/απούσα

Και εσυ εχεις δίκιο. Πρέπει να ξέρουμε που σταματάει το δικό μας "καλλίτερο". Αν μιλάμε για την χρήση που κατάλαβα οτι θέλει να κάνει ο φίλος μας, θεωρώ τα 800 ευρώ ταβάνι. Το ζήτημα είναι οτι με αυτά τα χρήματα αγοράζεις ποιοτικό ποδήλατο μόνο από έξω. Δυστυχώς...

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Alexandrosp73 wrote:
Και εσυ εχεις δίκιο. Πρέπει να ξέρουμε που σταματάει το δικό μας "καλλίτερο". Αν μιλάμε για την χρήση που κατάλαβα οτι θέλει να κάνει ο φίλος μας, θεωρώ τα 800 ευρώ ταβάνι. Το ζήτημα είναι οτι με αυτά τα χρήματα αγοράζεις ποιοτικό ποδήλατο μόνο από έξω. Δυστυχώς...

Κανω quote εσενα αλλα η απαντηση παει και στον rocka.

Σημερα που μιλαμε μπορεις να κανεις την δουλεια σου με κουρσοειδες και απο εδω με αυτα τα λεφτα. Ο rocka ειδικα ξερει παιδι που αγορασε gravel bike με κατω απο αυτα τα λεφτα και ειναι και super randoneur (αλλαξαμε μονο τους τροχους για κατι καλυτερο αλλα οχι επειδη ηταν απαραιτητο).Τωρα το γιατι ενα τετοιο ποδηλατο ειναι αρκετο γι'αυτον αλλα οχι για καποιον που τωρα θα ξεκινησει την κουρσα εμενα με ξεπερναει. Το ολο θεμα ειναι να ιεραρχησουμε τις αναγκες μας και να δουμε τι πραγματικα χρειαζομαστε. Και απο εκει και περα να δουμε τι θα παρουμε.
Και καποια στιγμη πρεπει να καταλαβουμε οτι αυτο που κινει το ποδηλατο ειναι τα ποδια μας και οχι η tiagra ή 105.

Bunnys
Εικόνα Bunnys
Απών/απούσα

Ευχαριστώ για τον χρονο σου να γραψεις το σεντόνι.
Αν κατάλαβα καλα αυτο που βγαινει από τα λεγόμενα σου, ειναι αυτο που υποστηριζω και εγω. "Καντε πετάλι"
Απλά! Τι σημασία εχει τι τροχους εχεις και αν εισαι με δεκαρα κασσετα ή εντεκαρα.
Εαν αυτο σε κραταει πισω απο το να κανεις ποδήλατο ή σου κοβει την χαρα της βολτας/προπόνησης, μαλλον κατι κανεις λάθος. Ετσι δεν ειναι;
Κατάλαβα επίσης και το χεχε της Βαρκιζας και της Πάρνηθας, και μαζι σου και ωραια τα λες. Δεν βλεπω την ωρα να φορτωσω ωρες προπονησης και να τα κανω.
Να μην με εμποδισουν ομως οι εισαγωγικοι τροχοι ή φτηνη μετάδοση αν δεν τα εχω αλλάξει, να κατσω να σκασω ή να βγω για πεταλι; Ετσι δεν ειναι;
Και ποσο καλυτερη πραγματικα φιλε Αλέξανδρε73 θα ειναι μια κουρσα με 200 ευρω παραπανω; και που θα την βρεις; Ή σαμπως αυτη θα ειναι τοοοσο καλη που δεν θα χρειαστεί αναβαθμισεις;Θέλω να πω δηλαδή, υπαρχει βαρελι διχως πατο;

Κανενας δεν ειπε να βγεις με ενα αρρυθμιστο χρεπι στον δρομο και αντι να απολαυσεις πεταλι, να βλαστημας σε καθε αλλαγη ταχύτητας που χανει η μεταδοση ή που κανει μονη της σε καθε λακουβα.
Ομως και με το ταπεινό allez '09 του αδερφου μου με την 8αρα 2300 μετα απο ενα σερβις, μια χαρα εχω κανει το Κορυδαλλος-Αναβυσσο, σαλονι κουζινα.

Παντα θα θελουμε το κατι καλύτερο και είναι λογικο και θεμιτο απο ανθρωπους ζωντανους με κεφι και παθος για αυτο που αγαπανε.
Ειναι ωραιο να το βλεπεις, πραγματικα.
Ομως ειναι λιγο ασχημο να ξεχναμε λιγο το νοημα ολου του πραγματος και να μας πιανει ο υλισμος, "γκατζετίαση", σνομπισμος και να ξεχναμε το απλο ...."καντε πεταλι"

Δεν εχει και τοση σημασία τι καβαλάς, αλλα τι κάνεις με αυτο που καβαλάς.
Σκεφτείτε και το αλλο: ποσο πιο "μαγκας" μπορεί να αισθάνεται καποιος οταν βλέπει να βελτιώνεται συνολικα, ενω καβαλαει ακομα το ιδιο εισαγωγικο ποδήλατο και χωρις αναβαθμισεις. Ειναι μεγαλύτερη η αίσθηση της ικανοποίησης οτι, εσυ το πας. Δεν πας καλυτερα επειδη τα ακουμπησες. Τα ποδια δυναμωσαν και τα πνευμόνια ανοίξαν.

Αυτη η κουβέντα πλακα πλακα ξεφυγε απο το κλασσικο "Χ vs Υ", αλλά ειναι πιο ωραια και σας ευχαριστώ που την καναμε.

ΥΓ:

Don't buy upgrades, ride upgrades.
Ο μεγαλος Eddy "the Canibal" Merckx το ειπε. Οχι εγω.

contact