«Cycle cargo»: Το νέο επιχειρηματικό μοντέλο που υπόσχεται ζεστό χρήμα

Εκδότης: 
Sofokleousin.gr

http://s22.postimg.org/3lu35bwcx/dhlcyclecargo_580x400.jpg

«Ζεστό» χρήμα υπόσχεται το νέο επιχειρηματικό μοντέλο που καινοτομεί στην Ευρώπη και εκπληρώνει τα σχέδια διαμόρφωσης των αστικών πόλεων που περικλείονται στο νέο αναπτυξιακό πρόγραμμα της ΕΕ. Πρόκειται για εργαλείο πολλών «αστέρων» που χτυπά τα κόστη των μεταφοράς, την περιβαλλοντική ρύπανση και συγχρόνως μπορεί για να λάβει χρηματοδότηση μέσω ΕΣΠΑ και τραπεζικών χορηγήσεων. Μεταξύ των χωρών που έχουν ήδη σίγουρη την χρηματοδότηση, η Ολλανδία καθώς τα σχέδια των πολιτικών 2010-2017 σε συνεργασία με την τοπική αυτοδιοίκηση για μέχρι το 2017 περιλαμβάνουν κατασκευή ποδηλατοδρόμων ταχείας κυκλοφορίας, ενώ μόνο για την περιοχή της «Arnhem & Nijmegen» τα σχέδια περιλαμβάνουν 80χλμ ποδηλατοδρόμους ταχείας κυκλοφορίας προϋπολογισμού 55 εκατ. ευρώ. Στην Ελλάδα το ΕΣΠΑ, όπως τόνισε και ο Κωστής Χατζηδάκης πρέπει να καταστεί βασικός χρηματοδότης ωστόσο, στην χωρά απουσιάζει το σχέδιο ενός επιχειρηματικού μοντέλου, ικανό να αυξήσει την παραγωγική βάση.

Ελενα Ερμείδου

Συνέδριο σχετικό για την μεταφορά φορτίου που πραγματοποιήθηκε στην Ολλανδία αποκάλυψε την ανάγκη θεσμοθέτησης του νέου αυτού κλάδου στην Ευρώπη, καθώς επίσης και το πόσο θετικά βλέπει την νέα αυτή τάση η Ευρωπαϊκή πολιτική ηγεσία Το νέο αυτό επιχειρηματικό μοντέλο το οποίο αναμένεται να παρουσιάσει, όπως τονίστηκε εκρηκτική ανάπτυξη στα επόμενα χρόνια. Είναι ιδανικό επίσης για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις logistics και για εταιρίες start ups που επιζητούν χρηματοδότηση. Μειώνει κατακόρυφα τα κόστη ενώ, αποδίδει και στο περιβάλλον.

Το διεθνές παράδειγμα

Η DHL στην Ολλανδία σημειώνεται αντικατέστησε 33 φορτηγά της με 33 ποδήλατα εξοικονομώντας 152 τόνος διοξειδίου του άνθρακα και 430.000 ευρώ ετησίως. Στο Μάλμε της Σουηδίας διανέμονται καθημερινά 600 κιλά φορτίου μέσω ποδηλάτου. Στο Λονδίνο κυκλοφορούν περίπου 3000 ποδήλατα cargo με τάση αύξησης 20% μέχρι το τέλος του 2014.

Σύμφωνα με τον διευθυντή των έργων του ECF για τα logistics του ποδηλάτου αποτελεί επιχειρηματική λύση σύμφωνη με τις ανάγκες των καιρών, αξιόπιστη και καινοτόμα

J.Hahn: «Εμφαση στις αστικές πόλεις και στα προβλήματα που επιφέρει η αστική ανάπτυξη

Μεγάλη έμφαση στα επόμενα χρόνια θα δοθεί σύμφωνα με τον Επίτροπος Περιφερειακής Πολιτικής της ΕΕ κ. Johannes Hahn στο ζήτημα της αστικής ανάπτυξης και στις πόλεις του μέλλοντος και στα προβλήματα που επιφέρει η αστική ανάπτυξη, όπως η ρύπανση του περιβάλλοντος.

Κ. Χατζηδάκης: Το ΕΣΠΑ να γίνει βασικό εργαλείο χρηματοδότησης

Χαρακτηριστικές είναι οι δηλώσεις του Κωστή Χατζηδάκη :«Το Άτυπο Συμβούλιο Συνοχής συμπίπτει με την έναρξη της νέας Προγραμματικής Περιόδου 2014-2020. Θα πρέπει να επιτραπεί η υιοθέτηση προγραμμάτων χρηματοδότησης ΜΜΕ που θα είναι προσαρμοσμένα στις ιδιαιτερότητες της οικονομίας κάθε χώρας, ιδιαίτερα αυτών που επλήγησαν από την κρίση. Όπου απαιτείται, θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι να κάνουμε τις αναγκαίες αλλαγές στον τρόπο εφαρμογής των ευρωπαϊκών κανόνων ανταγωνισμού προκειμένου να μην υπονομευθεί περαιτέρω η θέση των επιχειρήσεων των πιο αδύναμων χωρών, να στηρίξουμε τις καινοτόμες και εξωστρεφείς επιχειρήσεις με ειδικά προσαρμοσμένα, ευέλικτα χρηματοδοτικά προϊόντα και να διασφαλίσουμε τη μέγιστη αποτελεσματικότητα των Κοινοτικών πόρων».

Όπου δεν φτάνουν οι άλλοι… πηγαίνουν τα ποδήλατα
Κινείται με ταχύτητα, όταν όλοι είναι σταματημένοι στην κίνηση. Είναι ευέλικτο και εντυπωσιάζει με τα σημεία από όπου χωράει και περνάει…Δεν μιλάμε βέβαια για παράξενα τούρμπο ποδήλατα, αλλά για ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο που ακούει στο όνομα “Cycle Cargo” και το οποίο στηρίζει τη βιώσιμη ανάπτυξη, την οποία στηρίζουμε κι εμείς γιατί μας αρέσει…

Αρθρογράφος: 
Ελενα Ερμείδου
Ημερομηνία: 
Δευτέρα, 28 Απρίλιος, 2014
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι