Εκδηλώσεις

Τραγουδάκι για την πορεία!!

Δεν με νοιάζει κι αν βραχώ
άμα είναι για να βγω
στην πορεία των ποδηλάτων
μετά γυναικών αφράτων
και παππούδων κοτσονάτων

Δεν με νοιάζει κι αν τα ΜΑΤ
θα με στείλουνε στο ΚΑΤ
μ’ ένα δόλιο ρουά-ματ
και μου σπάσουν το πλακάτ

Δεν με νοιάζει στη Κοτζιά
ποιος κουνάει τη νερατζιά
στου δημάρχου από πίσω
απ’ τ’ αυτί του θα σφυρίξω

τα όνειρά μου για την πόλη
δίχως κλάξον κι αιθανόλη
δίχως νεύρα δίχως traffic
δίχως σκοτωμό για πάρκινγκ

με δυο ρόδες και πετάλια
με σακίδιο και σανδάλια
χρόνο βρίσκω για δουλειά
μένει και για τεμπελιά!

Υ.Γ. Η συμβολή μου στην πορεία που δεν θα' ρθω!

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Διήμερες εκδηλώσεις στην Πάτρα 21-22 Σεπτεμβρίου

Το Δίκτυο Ε.Π.Ι.Β.Α.ΤΗ.Σ. () στο πλαίσιο της φετινής Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Μετακινήσεων (http://www.mobilityweek.eu), διοργανώνει διήμερες εκδηλώσεις στην Πάτρα σε συνεργασία με το Δήμο Πατρέων και με συμμετοχή λοιπών ευαισθητοποιημένων φορεών (ecocity, Ποδηλατικός Όμιλος Πάτρας, ΠΟΔΗΛΑΤΡΕΣ).
Οι εκδηλώσεις που τελούν υπό την αιγίδα του Υπουργού Μεταφορών & Επικοινωνιών, κ. Κωστή Χατζηδάκη περιλαμβάνουν:
- την Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2008, δρομολόγηση τρένου για τη δωρεάν μεταφορά (μετʼ επιστροφής) ποδηλατών με τα ποδήλατά τους, προκειμένου να συμμετάσχουν σε ποδηλατική πορεία στην κεντρική και παραλιακή περιοχή της πόλης. Το τρένο θα φέρει εξωτερικό διάκοσμο με μηνύματα σχετικά με τη βιώσιμη κινητικότητα. Τόσο η διάθεση της αμαξοστοιχίας όσο και ο εξωτερικός διάκοσμος αποτελούν προσφορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που είναι μέγας χορηγός των εκδηλώσεων.
Το αναλυτικό πρόγραμμα του ταξιδιού είναι το ακόλουθο:
Σταθμός
Ώρα αναχώρησης
-Νέος Σταθμός Κιάτου
9:55
-Ξυλόκαστρο
10:10
-Ακράτα
10:45
-Διακοφτό
11:10
-Αίγιο
11:35
-Ρίο
12:00
-Πάτρα / Άγιος Ανδρέας
12:15 (άφιξη)
Το τρένο της επιστροφής θα ξεκινήσει από τον Κεντρικό Σταθμό Πατρών (πλατεία Τριών Συμμάχων) περί τις 17:30 και θα σταθμεύσει στους ίδιους σταθμού με το πρωινό.
Για κρατήσεις θέσεων επικοινωνήστε με την ηλεκτρονική διεύθυνση: epivatis.patras@gmail.com. Διευκρινίζεται ότι η χωρητικότητα του συρμού είναι περί τα 100 άτομα και 40 – 45 ποδήλατα. Στις κρατήσεις θέσεων (που κύρια αφορούν τα ποδήλατα) θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Ποδηλατική πορεία Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2008
Χώρος συγκέντρωσης: Πάρκο εντός της λιμενικής ζώνης στο ύψος του Ι.Ν. Αγίου Ανδρέου,
Ώρα έναρξης: περί τις 12:30, μετά την άφιξη της αμαξοστοιχίας με τους ποδηλάτες – επισκέπτες

Ποδηλατοπορεία_Θεσσαλονίκη

Διοργάνωση του Διημέρου Εκδηλώσεων
«ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ»
ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ-Euromobility Week

Για πρώτη φορά στην πόλη της Θεσσαλονίκης, πάνω από δώδεκα Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις και Σύλλογοι συσπειρώνουν τις δυνάμεις τους και κινητοποιούν τους πολίτες να συμμετάσχουν σε ένα διήμερο εκδηλώσεων υπέρ των καθαρών μορφών μετακίνησης, των ελεύθερων διαβάσεων και πεζοδρόμων, της προστασίας των δημόσιων αστικών χώρων.

Το πρόγραμμα των εκδηλώσεων έχει ως εξής :

Σάββατο 20 /09/2008 , ώρα 11.00 : ΠΟΡΕΙΑ ΠΕΖΩΝ για Ελεύθερα Πεζοδρόμια (αφετηρία ¶γαλμα Βενιζέλου )
ώρα 14.00 : ΒΟΛΤΑ ΜΕ ΚΑΡΑΒΙ για Θαλάσσια Συγκοινωνία (αφετηρία Λιμάνι )

Κυριακή 21/09/2008 , ώρα 12.00 : ΠΟΔΗΛΑΤΟΠΟΡΕΙΑ (αφετηρία ¶γαλμα Βενιζέλου )

Συμμετέχοντες Φορείς :
Αναπηρία Τώρα, Ελληνική Εταιρία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού ,
Ένωση για τα δικαιώματα των πεζών, Δίκτυο Επιβάτης , Επιτροπή Κατοίκων Καραμπουρνάκι,
Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων-ΚΕΑΝ, Περιβαλλοντική Κίνηση Ελαιώνων ,
Ποδηλάτης , ΠΟΛΙΤΕΣ κατά της υποθαλάσσιας,Φίλοι Πρασίνου Θεσσαλονίκης ,
Αναπηρία Σήμερα, Streetpanthers.

European Mobility Week

Μιας και η επερχόμενη ποδηλατοπορεία μας (Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2008) γίνεται

με αφορμή την "Πανευρωπαϊκή ημέρα χωρίς αυτοκίνητο" που "εορτάζεται" πανηγυρικά - με μποτιλιάρισμα σε όλους τους δρόμους - κάθε χρονο στις 22/9

Γράφω εδώ ορισμένες πληροφορίες για αυτήν την διοργάνωση:

Το επίσημο site των πανευρωπαϊκών εκδηλώσεων

Η (καθυστερημένη ως συνήθως) ανακοίνωση του δικού μας υπουργείου μεταφορών

Από όλες τις εκδηλώσεις που σχεδιάζει το υπουργείο η μόνη που μου έκανε μία θετική εντύπωση είναι αυτή:


ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δρομολογεί ξεχωριστή αμαξοστοιχία για την αποκλειστική και δωρεάν μετάβαση και επιστροφή μεγάλου αριθμού ποδηλατών από την Αττική (σταθμός Κιάτου) στην Πάτρα (με ενδιάμεσες στάσεις στο Ξυλόκαστρο, την Ακράτα, το Διακοφτό, το Αίγιο και το Ρίο), προκειμένου να συμμετάσχουν στις εκδηλώσεις για την Εβδομάδα Κινητικότητας που διοργανώνει ο Δήμος Πατρέων σε συνεργασία με διάφορους φορείς μεταξύ των οποίων και ο ΕΠΙΒΑΤΗΣ.

Δεν βρήκα πουθενά περισσότερες πληροφορίες για την συγκεκριμένη δράση, ελπίζω μόνο να μην γίνει την Κυριακή και λειτουργήσει ως αντιπερισπασμός στην δική μας πορεία.

Όλα τα υπόλοιπα είναι του στυλ μπλουζάκια - μπαλόνια - διαφημίσεις.

contact