Τραγουδάκι για την πορεία!!
Υποβλήθηκε από podilatofreak στις Σάβ, 20/09/2008 - 13:21.Δεν με νοιάζει κι αν βραχώ
άμα είναι για να βγω
στην πορεία των ποδηλάτων
μετά γυναικών αφράτων
και παππούδων κοτσονάτων
Δεν με νοιάζει κι αν τα ΜΑΤ
θα με στείλουνε στο ΚΑΤ
μ’ ένα δόλιο ρουά-ματ
και μου σπάσουν το πλακάτ
Δεν με νοιάζει στη Κοτζιά
ποιος κουνάει τη νερατζιά
στου δημάρχου από πίσω
απ’ τ’ αυτί του θα σφυρίξω
τα όνειρά μου για την πόλη
δίχως κλάξον κι αιθανόλη
δίχως νεύρα δίχως traffic
δίχως σκοτωμό για πάρκινγκ
με δυο ρόδες και πετάλια
με σακίδιο και σανδάλια
χρόνο βρίσκω για δουλειά
μένει και για τεμπελιά!
Υ.Γ. Η συμβολή μου στην πορεία που δεν θα' ρθω!