καλήσπέρα παιδία θέλω να αλλάξω την 8αρα κασσέτα είτε σε 9αρα-10αρα είτε σε 8αρα με μεγαλύτερη κλίμακα γιατί η πρώτη μου ταχύτητα είναι πού βαριά όλα αυτά σε ένα παλιό Bianchi Columbus Tsx με τροχούς και κέντρο Mavic Cosmic..βάζω και φώτο για να βοηθήσω, γενικά είνια ίδιο με αυτό, τα περιφερεικά είναι όλα dura ace
Ξέρει κανείς για τα προβλήματα συμβατότητας και γενικά πως μπορώ να αλλάξω τη σχετικά φθαρμένη αλύσίδα αλλά και να μαλακώσω λίγο τις μικρές ταχύτητες??
Συνημμένο | Μέγεθος |
---|---|
![]() | 884.55 KB |
![]() | 980.09 KB |
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
γενική εικόνα μοιάζει πολύ με αυτό http://velospace.org/node/27634
Αλλαγή κασέτας: Κανονικά δεν πρέπει να υπάρχει πρόβλημα, αφού υπάρχουν κασέτες με μεγάλο γρανάζι 32άρι. Αλλάζεις δηλ. μόνο κασέτα. Συνήθως 28άρα είναι ΟΚ και τη βρίσκεις εύκολα. Και τα πατήματα μάλλον θα βολέψει, γιατί από τα μεσαία και μετά θα ελαφρύνουν.
Φθορά: η φθορά γίνεται σε ό,τι τρίβεται, άρα αλυσίδα + γρανάζια + δίσκους. Τσεκάρεις όλα αυτά.
(offtopic: εκείνη τη διαβολεμένη ροδέλα που "κρατά" τη βαλδίδα πάνω στη ζάντα πέτα την αμέσως. Όταν ξεφουσκώσει το λάστιχο, στρεσάρει τη σαμπρέλα και μετά από καναδυό ξεφουσκώματα τη σκίζει.)
δε νομίζω να μου απάντησε φίλε, δηλαδή μπορώ να βάλω ότι κασσέτα θέλω?
το ότι τα dura ace shifters ειναι 8 απλά με αναγκάζει να μείνω σε 8 αρα κασσέτα μεγαλύτερης διαμέτρου για ανηφόρες και αν ναι τι ξέρετε απο μάρκες και ποιότητες μπορεί να είναι campagnolo ας πούμε?? είμαι λίγο άσχετος όπως καταλαβαίνεται
κασσετα, (κασεττα, οχι βιδωτο freewheel), τοτε το κεντρο του τροχου, (πανω στο οποιο τοποθετειται η κασεττα) ειναι ΑΣΥΜΒΑΤΟ με κασεττα Campagnolo.
για να εξηγήσω δεν έχω φάει κόλλημα να αλλάξω κασσέτα δε ξέρω τι διαφορά με το freehub...σκοπός μου είναι να ελαφρύνω τις μικρές ταχύτητες για την ανηφόρα...οι τροχοί και κέντρα είναι Mavic Cosmic....ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ???
Να πας σε ένα ποδηλατάδικο και να τους πεις να σου βάλουν κασέτα με πιο μεγάλα γρανάζια, πχ κάτι σε 8αρα shimano που βάζουν σε ΜΤΒ / τρεκκιν κλπ.
Το κόστος είναι περίπου 30 - 40 ευρώ και καθάρισες.
Γιατί να μπλέξεις με άλλες εταιρείες?
(αν από μεγάλο γρανάζι πίσω 25 πάς σε 32 ή ακόμα μεγαλύτερο μάλλον θα χρειαστεί να αλλάξεις και αλυσίδα. Επίσης να βεβαιωθείς ότι δουλέυουν τα ντεραγιέ ΣΩΣΤΑ μετά τις όποιες αλλαγές, όλο και κάποια ρύθμιση θα θέλουν).
Αλήθεια ΤΙ ΚΑΣΕΤΑ ΕΧΕΙΣ ΤΩΡΑ? Εννοώ τι σχέσεις?
Γράφεις 8αρα αλλά δεν μας γράφεις "μέγεθος" γραναζιών.
Κάνε ένα κόπο και γράψε και για τους δίσκους μπροστά. Να υποθέσω ότι έχεις κλασσικό κουρσάδικο τύπου 39-52 κλπ ε?
γενικότερα θα πρέπει να δεις τι κασέτα παίρνει λογικά shimano θα είσαι συμβατός
10αρα κασέτα δεν πιστεύω να παίρνει ο τροχός
από εκεί και πέρα λογικά θα θέλεις και άλλη αλυσίδα
και για λόγους συμβατότητας και για λόγους φθοράς
Αφού έχει 8αρι σύστημα (λεβιεδομανέτες) γιατί τον μπλέκεις με 10αρια συστήματα?
Πρέπει να αλλάξεις κασέτα, αλυσίδα ΚΑΙ ντεραγιέ γιατί το υπάρχον είναι κοντό και δεν δουλεύει με γραναζι >27. Αν ο μικρός δίσκος μπροστά είναι 42 βάλε καλύτερα κασέτα 11-34 για πιό κοντή πρώτη σχέση.
Ντεραγιέ μπορείς να βάλεις deore πχ.
telika mou allaksan alusida kai kasseta balan 12-28
oi mprostinoi einai 53-39 eida diafora alla oxi akoma sth praksh
perimenw tis paratiriseis sas....60 euro mou phran