Το πρώτο πράγμα που ζητάμε από τον νέο Δήμαρχο Αθηναίων...
...είναι να ανοίξει τα μπουντρούμια (αποθήκες) του Δήμου για να μπορεί ο καθένας να δει τα κλεμμένα ποδήλατα που έχουν κατασχεθεί από την δημοτική αστυνομία.
Κάθε ένα κλεμμένο ποδήλατο που φθάνει στις αποθήκες, πρέπει να φωτογραφίζεται και η φωτογραφία να ανεβαίνει στην ιστοσελίδα του δήμου. Οποιος το έχασε και έχει τα σχετικά αποδεικτικά στοιχεία, μπορεί να πηγαίνει να το παίρνει.
Είναι απλούστατο.
Τι άλλο θα ζητούσατε από τον νέο δήμαρχο;
Οι απαντήσεις του Γ.Καμίνη στο ερωτηματολόγιό μας ΕΔΩ
Δήμαρχε, ο χρόνος για την υλοποίηση όσων ωραίων είπες μετράει από... τώρα!!!!!!
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Μπράβο ebersi. Επί τέλους να μια πρώτη καλή πρόταση που αφορά τις κλοπές και μάλιστα το επαίσχυντο που γίνεται στη Βαρβάκειο. Να υποθέσω, ότι όπως κι εγώ κι εσείς φάγατε πόρτα, όταν τους ζητήσατε να ψάξετε για το ποδήλατό σας;
κάτσε θα μπουν οι εκπρόσωποι τύπου του καμίνη να σε ενημερώσουν...
το πολιτικό καπέλωμα εν τω μεταξύ που έχει φάει το ποδηλατικό κίνημα αυτές τις μέρες δε περιγράφεται..χίλιες φορές να βάζατε μπανεράκια στο φόρουμ για την συμμετοχή του καμίνη..γιατί αν περiμένετε από τις υπέρογκες εργολαβίες των ποδηλατοδρόμων να δείτε άσπρη μέρα..την πατήσατε..δεν υπάρχει δραχμή ούτε για δείγμα στα ταμεία..
Λοιπόν, έχουμε καινούργιο δήμαρχο. Αν είναι καλύτερος ή όχι θα το δείξει ο καιρός. Αν κάποιος βλέπει το μέλλον και μπορεί να πει με σιγουριά πως θα είναι χειρότερος, του βγάζω το καπέλο, εγώ γνώσεις μαντικής δεν έχω.
Σήμερα η Αθήνα δεν γέμισε με πράσινο. Αν και δεν κατέβηκα στην Ομόνοια, υποθέτω πως θα βρομούσε κάτουρα όπως και χτες. Κι είμαι ακόμα σίγουρος πως θα μπορούσα να αγοράσω ηρωίνη πιο εύκολα απ' ότι τσιγάρα. Κι ακόμα, μπορεί αυτά τα πράγματα να μην αλλάξουν ποτέ. Αλλά μπορεί και να αλλάξουν. Τελικά, ελάχιστη σημασία έχει, ο σκοπός είναι να τιμωρείται ο άχρηστος. Ο ένας τιμωρήθηκε. Ο επόμενος αν κάνει τα ίδια, την ίδια μοίρα θα έχει. Πάλι φυλλάδια θα φτιάξουμε και θα τον "κράζουμε". Αμφιβάλει κανείς; Εδώ είμαι και εδώ θα είσαστε...
Αλλά μέχρι τότε...
Μπορούμε να ζητήσουμε πράγματα, να ζητήσουμε μικρές αλλαγές σε αυτά που μας απασχολούνε. Η πολύ ωραία πρόταση που διάβασα πιο πάνω δεν χρειάζεται χρήματα, χρειάζεται απλά οργάνωση. Αν δηλαδή γινόταν πράξη, θα μας χαλούσε επειδή τον στήριξε το ΠΑΣΟΚ; Θα λέγαμε πως οι φωτογραφίες δεν μας αρέσουν γιατί είναι πειραγμένα τα πράσινα στο RGB και δεν βλέπουμε καλά τον σκελετό;
Αν δεν γίνει, θα μπει στο σακούλι. Αν δεν δεχτεί να δει αντιπρόσωπους μας, θα μπεί κι άλλο στο σακούλι. Κι όταν έρθει η ώρα του θα κριθεί. Μεγαλύτερο το σακούλι, μεγαλύτερη αντίδραση. Αλλά αυτά τα "είναι όλοι ίδιοι" δεν τα μπορώ. ΣΑΦΩΣ και είναι όλοι ίδιοι, αλλά ο ΕΝΑΣ μπορεί να έχει φιλότιμο. Αυτόν τον ένα, μήπως θα έπρεπε να περιμένουμε πριν τον κρίνουμε; Και τέλος, μήπως θα έπρεπε να κάνουμε προτάσεις εκτός από κρίσεις;
Για την ιστορία, ΔΕΝ είμαι ΠΑΣΟΚ και κανένα άλλο κόμμα, κανένα, από κανένα χώρο. Και πάλι, ΔΕΝ θα γίνει παράδεισος η Αθήνα, αλλά μπορεί να είναι λίγο καλύτερη από αυτό το χάλι που βλέπω κάθε ημέρα.
Ποια θεωρούνται σχετικά αποδεικτικά στοιχεία;
Επίσης, με ποια διαδικασία ένα ποδήλατο μπαίνει στις αποθήκες του Δήμου;
η κριτική είναι πράξη από μόνη της...και μάλιστα επικίνδυνη..οι προτάσεις είναι απλώς λόγια που με συγκαταβάσεις και συναινέσεις φιλοδοξούν να γίνουν πράξεις ..
και καθόμουν και αναρωτιόμουν πως το πασοκ δεν πήρε χαμπάρι, την "δυναμική" του ποδηλατικού κινήματος..π.χ ο συν και η νδούλα "σκιστήκανε" στις "ποδηλατοβόλτες"..το πασοκ ούτε καν χρειάστηκε ..
ούτε και συ πασοκ ε;... ε ούτε και ο καμίνης είναι ... κοίτα να δεις συμπτώσεις..
Αυτό είναι ένα πρώτο άμεσο αίτημα για τα τόσα ποδήλατα που κυριολεκτικά "σαπίζουν" εκεί κάτω ή τέλος πάντων που τα μεταχειρίζονται κατά βούληση οι διάφοροι εμπλεκόμενοι, ερρήμην μας. Το θέμα της τεκμηρίωσης της χρήσης και ιδιοκτησίας είναι ένα ανοικτό ζήτημα, που θέλει μελέτη και συγκρότηση και ούτε κι εγώ, που το θέτω σαν ζητούμενο επίμονα εδώ και καιρό, δεν θα το έβαζα για αύριο το πρωΐ... Αυτό που θέτει η ebersi μπορεί να γίνει αύριο το πρωΐ. Ή αν ας πούμε δεν είναι τόσο εύκολο να βγαίνουν τα ποδήλατα on-line, τουλάχιστον να μας αφήνουν να ψάχνουμε επί τόπου οι ίδιοι, όσοι έχουμε αντίγραφο από την δήλωσή μας στην αστυνομία.
Αυτό με το πασόκ δεν το έπιασα.
Αλλά κράτα το για τον εαυτό σου.
Δεν θα κάτσω να σκάσω...
...apo 1/1/2011 (gia na eimaste akribeis...)
Αν θέλετε να γίνει αύριο το πρωί, πρέπει να το ζητήσετε απ' τον Κακλαμάνη.
Απ' τον Καμίνη θέλω να ζητήσω να προσλάβει κάποιον υπεύθυνο για το ποδήλατο, όπως έχει υποσχεθεί, ώστε να απευθυνόμαστε σε κάποιον που θα έχει χρόνο και μεράκι να ασχοληθεί. Προτείνω μάλιστα να του στείλετε τα βιογραφικά σας όσοι ενδιαφέρεστε. Αυτό μπορείτε να το κάνετε αύριο το πρωί.
η εποικοδομητικη κριτική ειναι σημαντικό και θετικό πράγμα. Εσύ δυστυχώς δεν κάνεις κριτική, κάνεις γκρίνια. Η γκρίνια δεν είναι θετική πράξη. Είναι ακέφαλη, άλογη, άχρηστη, ενοχλητική. Είναι σκέτη βαβούρα. Και είναι γενικά αρνητική
οι προτάσεις πάνε μαζί με την εποικοδομητική κριτική. Το ότι είναι πιθανό να μην γίνουν όλα πράξη όπως ακριβώς τα πρότεινες ή ακόμα και καθόλου ίσως να είναι και κατανοητό, ίσως και να είναι πιο λογικό ή πιο δίκαιο έτσι
υπάρχει και ένας άλλος τύπος κριτικής που λέγεται αποδομητική..
και είναι πολύ χρήσιμη πέρα από την μελέτη των θεσμών..ειδικά σε περιπτώσεις που διενεργούνται προσπάθειες πατροναρίσματος και χειραγώγησης, ενεργών και "ανεξάρτητων;" κινημάτων..από κομματικά στελέχη..(αν σου ήταν και ευχάριστη θαρχιζα ν'ανησυχώ.)
Το αύριο το πρωΐ σημαίνει όχι κυριολεκτικά αύριο το πρωΐ, αλλά την ευκολία να γίνει. Θα κάνουμε υπομονή ως τον καινούργιο χρόνο.
ΔΗΛΩΣΗ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΩΝ προς το φίλο μου τον Αίναστρο. Hold your engines!!! Συν. εγώ με τίποτα, αλλά ούτε και ΠΑΣΟΚ φυσικά. Απο- και -κλείεται! Η οργανωμένη μου δράση τέλειωσε το 1979. Την είχα αρχίσει αρκετά νωρίς, στα χρόνια της χούντας και ήμουνα και πιτσιρίκα. Τα είδα όλα, τα έκανα όλα και πήγα σπίτι. Αυτό δεν με κάνει φυτό όμως. Επειδή τυχαίνει, να θέλουμε να αλλάζουμε πράγματα στην καθημερινότητά μας, δεν θα μας τσουβαλιάσεις εσύ εκεί που βολεύει τη δική σου φιλοσοφία και στάση, της και καλά ευκαιριακής συμπεριφοράς του άμεσου τώρα. Μπορούμε και μεις να κρίνουμε τι και που περίπου κινείσαι, αλλά δεν είμαστε χαφιέδες να ψάχνουμε τι είναι ο καθένας.
Συμφωνώ απόλυτα ebersi. ΦΕΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ! (ας αρχίσουμε από το ποδήλατο). Τα αποδεικτικά στοιχεία μπορεί να είναι: 1. Δήλωση κλοπής στην αστυνομία (εμένα με ρώτησε και έχουν καταγραφεί τα πάντα στην έκθεση) ή 2. Απόδειξη αγοράς ή 3. Αντίγραφο τιμολογίου πώλησης από το κατάστημα (για όποιον έχει χάσει την απόδειξη αγοράς). Ακόμα πιο ουτοπικό και ουσιαστικό θα ήταν βέβαια να δώσουμε και εμείς πίσω τα κλεμμένα. Εγώ προσωπικά θα δεχόμουν να μου δώσει κάποιος που έχει αγοράσει από τη μαφία του κέντρου το κλεμμένο μου ποδήλατο, έστω και στην τιμή που το αγόρασε. Καταλαβαίνω ότι αυτός που θα το έκανε θα μπορούσε να αντιμετωπίσει ποινικές κυρώσεις (κατά συνέπεια το θέμα χρήζει νομοθετικής ρύθμισης). Δύσκολο θέμα, αλλά για φανταστείτε την απέραντη χαρά κάποιος να σου φέρει το κλεμμένο σου ποδήλατο πίσω. Άλλωστε ο πρώτος υπεύθυνος για την κλοπή (πρεζάκι) είναι αυτοτιμωρημένος...
Β ΘΕΜΑ: Τα ποδήλατα που εντός ορισμένης προθεσμίας (μέχρι τέλος του χρόνου κατά το παράδειγμα των ημιυπαίθριων) δεν βρεθεί ο κηδεμόνας τους, να αποτελέσουν το υλικό για τα δημοτικά κοινόχρηστα ποδήλατα του κέντρου.
Ευκαιρία να επικοινωνήσουμε και το http://www.mybikenumber.com/ το οποίο πιθανώς να βοηθήσει κάπως! Δεν χάνει τιποτα ένας απλός ποδηλάτης - χρήστης.
http://www.mybikenumber.com/
Με τα κλεμμένα ΝΑΙ συμφωνω αλλά να γινει κατι οργανωμένο για την αποθήκη. Καλη αρχή το παραπάνω σαν αιτημα, να ειναι μαζί με άλλα οργανωτικά που λέει και ο Filopodaros.
Με Apnea κοιτάμε να φτιάξουμε ενα site που πιθανώς να το κολλήσουμε εδώ για να ανεβάζει κάποιος φωτο και σημείο που εκλάπη το ποδήλατο και άλλα στοιχεία! περισσότερα σύντομα
Υλικό για τα δημοτικά κοινόχρηστα ποδήλατα του κέντρου δεν ξέρω αν είναι εφικτό να γίνει...Από ότι έχω καταλάβει τα δημοτικά ποδήλατα πρέπει να χουν σοβαρές διαφοροποιήσεις στο σκελετό τους για να μην αποτελούν στόχο κλοπής...ακόμα και ένα έντονο βάψιμο δεν θα αρκούσε...
Αλλά πόσο ωραία ιδέα θα ταν να φτιαχνόταν ένα δημόσιο εργαστήρι στο οποίο θα πήγαιναν αυτά τα ποδήλατα σαν ανταλλακτικά και όπου θα μπορούσε ο καθένας με χρόνο και μεράκι να πάει να επισκευάσει το δικό του ποδήλατο δωρεάν!!! Από πλευράς δήμου χρειάζεται να προσφέρει το χώρο και μέτα το βάρος πέφτει σε μας να διαχειριστούμε το όλο εγχείρημα σωστά!
υγ. Η ιδέα δεν είναι προφανώς δικιά μου. Το έχω δει να συμβαίνει στη Βαρκελώνη με διάφορα "tallers" επανάχρησης ποδηλατικού υλικού.
Κράτα το αυτό για την συνέλευση την ερχόμενη Τρίτη! Συζητούσαμε για τέτοιες ομάδες χθες!
αποδομητική... μου θυμίζει το ρόλο των μυκήτων στην οικολογία, αποδόμηση των μεγάλων οργανικών ενώσεων στα βασικά συστατικά τους (ασχετο)
τέσπα, και επιτρέπεται να περιέχει επιχειρήματα αυτού του είδους η κριτική ή υπάρχει κάποιος λόγος που πρέπει να τα αποφεύγουμε? Μια φορά από σένα δεν έχω δει κανένα μέχρι στιγμής
επίσης, υπάρχει κάποιος τροπος να ξέρουμε πότε αυτή η αποδομητική κριτική δεν λειτουργεί εκ του πονηρού? Χωρίς παρεξήγηση αλλά απότι βλέπω εσύ πας να βγάλεις το μισό φόρουμ πρασινοφρουρούς
wheel αυτοτσουβαλιάζεσαι χωρίς να υπάρχει λόγος...δες με ποιον μιλώ ..αλλά όταν μπλέκεις με τα πίτουρα σε τρώνε αι κόται..σου δίνω τον λόγο μου όμως ...πως την επόμενη φορά θα μιλήσουμε μόνο για το που κινούμαι και για χαφιέδες..
σίγουρα θα σου θυμίζει και άλλα πολλά άσχετα, που δεν τολμάς να αναφέρεις..δεν φταίει η κριτική όμως γιαυτό.. αλλά η πικρή αλήθεια..προκαλεί και παροξυσμούς..
θες και επιχειρήματα; τόσα ποστ έχεις φτιάξει που προπαγανδίζεις απροκάλυπτα και ασύστολα...ο κόσμος το'χει τούμπανο και συ κρυφό καμάρι..
ούτε θα μ'ενδιέφεραν τα πάρε δώσε σου με πολιτικούς και με εργολάβους, αν δεν υπονόμευες το κίνημα.. με τις πρακτικές σου..η μετάλλαξη του ποδηλατικού κινήματος σε γιάφκα διαπλεκόμενων ζητιάνων, με βρίσκει αντίθετο..
...να επαναφέρουμε το θέμα στα όσα θα διεκδικήσουμε στο εξής από τον Δήμο Αθηναίων.
Ανοίξτε παρακαλώ άλλο ποστ για να συζητήσετε τα περί πολιτικοποίησης.
Καλησπέρα,
Στο εξωτερικό η μεταπώληση μεταχειρισμένου ποδηλάτου συνοδεύεται απαραίτητα με το βιβλιαράκι του συγκεκριμένου ποδηλατου, όπου μέσα σε αυτό αναγραφεται η ημερομηνία αρχικής αγοράς, τύπος ποδηλάτου "τύπος, μοντέλο, νούμερο κλπ." και να είναι εμφανες το κατάστημα από όπου αγοράστηκε μεσα από τη σφραγίδα και την υπογραφή του καταστηματάρχη.
Καλύτερο αποδεικτικό δεν υπάρχει γιατι μέσα απο εκεί φένεται και η ιστορικότητα.
Νομιζω θα βοήθαγε αρκετά ώστε να αποτρεψει και κλεπταποδόχους. Η δημοτική αστυνομία θα μπορουσε να κάνει ελέγχους ιδιοκτησίας ποδηλάτου. Γιατί όχι και έσοδα για το δήμο...? μια σκεψη έκανα μπορεί και να ειναι λαθος βεβαια...
Καλησπέρα,
Στο εξωτερικό η μεταπώληση μεταχειρισμένου ποδηλάτου συνοδεύεται απαραίτητα με το βιβλιαράκι του συγκεκριμένου ποδηλατου, όπου μέσα σε αυτό αναγραφεται η ημερομηνία αρχικής αγοράς, τύπος ποδηλάτου "τύπος, μοντέλο, νούμερο κλπ." και να είναι εμφανες το κατάστημα από όπου αγοράστηκε μεσα από τη σφραγίδα και την υπογραφή του καταστηματάρχη.
Καλύτερο αποδεικτικό δεν υπάρχει γιατι μέσα απο εκεί φένεται και η ιστορικότητα.
Νομιζω θα βοήθαγε αρκετά ώστε να αποτρεψει και κλεπταποδόχους. Η δημοτική αστυνομία θα μπορουσε να κάνει ελέγχους ιδιοκτησίας ποδηλάτου. Γιατί όχι και έσοδα για το δήμο...? μια σκεψη έκανα μπορεί και να ειναι λαθος βεβαια...
Οι ποδηλάτες είναι αντίθετοι σε κάθε είδους υποχρεωτική καταγραφή των ποδηλάτων λόγω νόμων ή κανονισμών του κράτους. Είτε αυτό λέγεται άδεια κυκλοφορίας, είτε βιβλιαράκι μεταβιβάσεων, είτε κάρτα συντήρησης/πιστοποίησης ασφάλειας κλπ...
Ολα αυτά ανοίγουν περίεργους δρόμους και αγωνιστήκαμε για να σταματήσουν και να μήν υπάρχει υποχρέωση άδειας κυκλοφορίας στον νέο Κ.Ο.Κ.
Την ταυτοποίηση του ποδηλάτου υπάρχουν πολλοί τρόποι να την πετύχει όποιος θέλει και σήμερα. Είναι όμως προαιρετική και όχι υποχρεωτική και ελεγχόμενη από το κράτος!
Το πρώτο πραγμα που θα ζηταγα 'ποδηλατικώς΄απο τον Καμίνη ειναι
να υλοποιησει το πρόγραμμα του
πχ την παράγραφο απο το κεφάλαιο 'Βιώσιμη κινητικότητα στην πόλη'
>>>Η δημιουργία ενιαίου δικτύου ποδηλατοδρόμων και η προώθηση συστήματος ενοικίασης ποδηλάτων κατά τα πρότυπα πόλεων του εξωτερικού. Δυνατότητα επιβίβασης των ποδηλάτων στα μέσα σταθερής τροχιάς.πρόγραμμα του
και να τον "ελέγξουμε" μέσω αυτου.
Κατ' αρχήν ποιοί ποδηλάτες είναι ενάντια σε τι; Μήπως να προτείνεις κάτι σίγουρο αγαπητέ vang, μήπως καταλάβουμε όσοι δεν καταλαβαίνουμε, γιατί η ταυτοποίηση στα χέρια του κράτους, δηλαδή η θεσμοθετημένη ταυτοποίηση είναι κάτι κακό;
Δεν μου είναι ικανοποιητική η ατυχής αφορμή του μικρού κοριτσιού, που έχει επανειλημμένα συζητηθεί, αν κανείς λάβει υπ' όψιν τι έχει υποστεί ο καθένας, που έχει χάσει το ποδήλατό του τόσο καιρό τώρα. Είναι μια απορία μου μεγάλη.
Ίσως μπορούμε να το εκθέσουμε δημόσια αυτό το θέμα,απροκάλυπτα και χωρίς δογματισμούς, γιατί σε συγκεντρώσεις σχετικά, όποτε τουλάχιστον εγώ έχω παρευρεθεί, δεν έχει γίνει σαφές, το γιατί η θεσμοθέτηση της ταυτοποίησης είναι κακή.
Και ποιοί είναι οι τρόποι να ταυτοποιήσει κανείς το ποδήλατό του σήμερα; Εγώ με έξι ποδήλατα που έχουν περάσει απ'τα χέρια μου, απ' τα οποία δύο κλεμμένα, δεν τόχω μάθει ακόμα και πίστεψέ με, όπως ξέρεις πολύ καλά, γιατί έχω ένα ποδήλατό σας, είναι κάτι που με απασχολεί.
Υπάρχει περίπτωση, έτσι που έχουν εξελιχθεί τα πράγματα, να μας έχετε παραδώσει εσαεί στα χέρια των κλεφτών και της αγοραπωλησίας του κλεμμένου πίσω; Καμμιά αστυνομία δεν βρίσκει πάντως άκρη, όπως και κανένας άλλος φορέας δεν βρίσκει άκρη και δεν είναι μόνο θέμα θέλησης. Δεν τους διευκολύνει τίποτα να το κάνουν με δεδομένο ότι η κλοπή ποδηλάτου σαν περιστατικό είναι αστεία υπόθεση γι' αυτούς.
Οι δε ποδηλατάδες στους οποίους ανήκεις κι εσύ πουλάνε ποδήλατα με μια απόδειξη ταμειακής μηχανής. Είναι ντοκουμέντο απόκτησης αυτό; Και μη μου πείτε, ότι βρήκε κανείς το κλεμμένο του ποδήλατο με την ορθή οδό.
Οι ελάχιστοι, έως ελαχιστότατοι που το βρήκαν, κάνανε τους μάγκες ή τους αστυνόμους ή τέλος πάντων κάποιοι άλλοι το έκαναν γι' αυτούς. Η πλειοψηφία πάντως αγόρασε καινούργιο κι αυτό είναι κάτι, που δεν μπορούν όλοι να κάνουν.
Αρκετοί μας παροτρύνουν σ' αυτή τη λύση εδώ μέσα με διάφορους τρόπους και μάλιστα ακόμα κι εσύ, όταν έχασα το δεύτερο ποδήλατό μου, με συμβούλεψες να δηλώσω, ότι θα ανταμείψω αυτόν που θα μου το βρει. Αυτό δείχνει το λιγότερο μια παθητική εξοικείωση με τις διαδικασίες διαιώνισης της διακίνησης του κλεμμένου ποδηλάτου. Είναι λύσεις όλα αυτά;
Εξηγηθείτε με σαφήνεια. Το παράδειγμα του μικρού κοριτσιού δεν φτάνει, μπροστά στο χάος που έχει προκύψει με την κατάργηση της ταυτοποίησης.
Κατά τη γνώμη μου και δεν το λέω επιθετικά, αλλά με αρκετό σεβασμό για όλα τα άλλα που έχουν γίνει ή αγωνιζόμαστε να γίνουν, θα έπρεπε να προταθούν πιο σύγχρονες μεθόδοι κι όχι το χάος που έχει προκύψει από τότε. Καλά είναι τα διεθνή μοντέλα, αλλά ίσως θα έπρεπε να σκεφτούμε το σπίτι μας. Τα λάθη διορθώνονται. Γιατί για μένα λάθος ήταν η παντελής κατάργηση. Ας γίνει κάτι, κάποτε με συναίνεση και κοινή συμφωνία.
Η de facto επιβολή λύσεων που η ζωή έχει ακυρώσει, προσωπικά με κάνει να σκέφτομαι χιλιάδες εκδοχές κι αιτίες για το γιατί τόση εμμονή στη λύση του αδιεξόδου. Γιατί μη μου πει κανείς, ότι η παρούσα κατάσταση είναι η καλύτερη δυνατή που ονειρευτήκατε, όταν ζητούσατε την παντελή κατάργηση της ταυτοποίησης.
Ευχαριστώ.
...και αλλο αδεια κυκλοφοριας. Ας μην μπερδευουμε τις εννοιες. Πουθενα στην Ευρωπη(πλην της Ελβετιας, αν δεν κανω λαθος), δεν ισχυει το καθεστως της αδειας κυκλοφοριας. Ομως σε πολλες χωρες μπορει κανεις, και με πολλους και διαφορετικους τροπους, να "ταυτοποιησει" το ποδηλατο του.
Η καταργηση της αδειας κυκλοφοριας, δεν εγινε για καποιους "σκοτεινους" λογους, αλλα για εναν πολυ απλο και ουσιαστικο λογο: Για να μπορει σε περιπτωση ατυχηματος ο ποδηλατης να διεκδικησει το δικιο του, και την αναλογη αποζημιωση.
Για οσο καιρο ισχυε ο πρακτικα νεκρος νομος, της υποχρεωτικης αδειας κυκλοφοριας(για τα ποδηλατα), οι ασφαλιστικες εταιριες, εβρισκαν νομικο "πατημα" ωστε να μην αποζημιωνουν ποδηλατες(που δεν ειχαν αδεια κυκλοφοριας), οι οποιοι κανονικα επρεπε να αποζημιωθουν.
Οσον αφορα τη μεθοδο ταυτοποιησης και την καταγραφη με βαση την αποδειξη αγορας, παρουσιαζει αρκετες ελειψεις, και δεν μπορει να λυσει συνολικα το προβλημα, γιατι τα ποδηλατα που κυκλοφορουν, δεν εχουν αγορασθει ολα προσφατα, ωστε να υπαρχει παντα καποιο αποδεικτικο αγορας.
Και βεβαια, υπαρχουν τα ποδηλατα που εχουν ανασυρθει απο αποθηκες, εχουν δωρηθει απο τους αρχικους κατοχους τους, κ.ο.κ. Αυτα, οπως ειναι φυσικο, ειναι αδυνατον να συνοδευονται απο αποδεικτικα αγορας, ενω βεβαια δεν ειναι κλεμμενα.
Και ειναι αρκετες χιλιαδες οι περιπτωσεις αυτες.
Μ'αυτο, δεν θελω να απαξιωσω την αποδειξη αγορας σαν αποδεικτικο στοιχειο. Απλα, αυτο(η αποδειξη), αφηνει πολλες περιπτωσεις "εκτος", και θα πρεπει να βρεθει/εφαρμοσθει, και καποιος αλλος τροπος ταυτοποιησης, ο οποιος θα διασφαλιζει ολους τους ποδηλατες κατα της κλοπης, πραγμα καθολου ευκολο, η απλο.
Φυσικά και είναι δύσκολο να βρεθεί μια λύση που να μην μπλοκάρει μια σειρά από διαδικασίες. Αλλά απ' την παντελή κατάργηση ενός τρόπου που κι αυτός προφανώς είχε φάει τα ψωμιά του, ως την εύρεση ενός άλλου, που να κατοχυρώνει την ταυτοποίηση και την ταξινόμηση άρα και την εύκολη αναφορά όποτε χρειάζεται στα στοιχεία της χρήσης και της κλοπής, υπάρχει διαφορά. Αυτήν προσπαθώ να σκεφτώ και να μοιραστώ μαζί σας. Είναι ένα ζυμωτήρι όλες αυτές οι κουβέντες. Ας μπούνε μπροστά. Ας πέσουν ιδέες. Για την ώρα το πώς ένας, που χρησιμοποιεί ένα ποδήλατο και του το κλέβουν, μπορεί να αποδείξει, ότι δεν είναι ελέφαντας, είναι ένα μεγάλο ζητούμενο.
Οπως γίνεται σε όλον τον υπόλοιπο κόσμο. Με το serial number, με αναφορά σε ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, με "τατουάζ", με απόδειξη αγοράς αν υπάρχει κλπ.
Αλλά μη νομίζει κανείς ότι με την ταυτοποίηση ή ο,τι άλλο, οι κλέφτες θα σταματήσουν να κλέβουν. Δεν έχουμε κανένα τέτοιο παράδειγμα συμμόρφωσης σε άλλες πολύ οργανωμένες χώρες με αστυνομικούς ελέγχους, με καθημερινή ενημέρωση από τις αρχές, με σωστή δουλειά της τροχαίας, με συνειδητοποιημένους ως προς τις κλοπές ποδηλάτες.
Η κλοπή είναι φαινόμενο που αφορά και μηχανάκια και αυτοκίνητα και άλλα πράγματα που είναι καταχωρημένα στις αρχές με πολλούς τρόπους.
Οπότε η αντιμετώπισή μας ώς θύματα κλοπής και ποδηλάτες, θα πρέπει να είναι Α: τι το καλύτερο κάνω για να μη κλαπεί το ποδήλατο το δικό μου και των άλλων ποδηλατών (κλείδωμα,απαίτηση για κατάλληλες θέσεις στάθμευσης κλπ) και Β' τι κάνω για να το βρω αν κλαπεί (απαίτηση για τήρηση της διαδικασίας εύρεσης κλεμμένου αντικειμένου).
Οι κλέφτες δεν θα σταματήσουν ποτέ να κλέβουν. Ποιός μίλησε για πλήρη καταστολή της κλοπής.
Σίγουρα κι αδιαμφισβήτητα όμως στη διακίνησή τους θα μπει ένα κάποιο φρένο με την ταυτόχρονη ταυτοποίηση και έλεγχο.
Αλλά ας δούμε τι έχουμε σαν δυνατότητα για την ώρα. Όσοι βρήκαν ξανά το ποδήλατό τους, στην πλειοψηφία τους το αγοράζουν πίσω (κατ' εμέ καραμπινάτη συνειδητή ή ασυνείδητη συμμετοχή στο κύκλωμα διακίνησης). Αυτή την εκδοχή την ξέρεις εσύ πολύ καλά. Ελάχιστοι έως μηδενικοί το βρίσκουν από τύχη ή τσαμπουκά. Απ' την άλλη η αστυνομία δεν βρήκε ποτέ τίποτα. Σιγά τα αυγά μην δώσει και σημασία. Ταυτόχρονα όσα ποδήλατα έχουν βρεθεί/κατασχεθεί είναι στις αποθήκες κι ως μη ταυτοποιημένα, γίνονται ότι θέλει να γίνονται. Δεν με νοιάζει να το συζητήσω. Σιγά μη μπω στη λογική του να γίνω ντεντέκτιβ.
Ένα όμως είναι απόλυτα σίγουρο. Όσοι δεν καταφεύγουν στις πιο πάνω λύσεις του παζαριού ή του τσαμπουκά, δεν έχουν καμμιά απολύτως ελπίδα. Και είμαστε οι πιο πολλοί.
Σ' αυτά όλα έχεις να πεις κάτι; Είσαι ευτυχισμένη μ' αυτά; Αν όχι τι έχεις να προτείνεις ως καλύτερο απ' αυτό που προσπαθώ να σκεφτώ εγώ και δεν το βρίσκω ακριβώς, γιατί σε κανέναν δεν αρέσει για κάποιο λόγο που δεν εξηγείται, αλλά αφήνεται μετέωρος. Δεν μ' ενδιαφέρει μία τι κάνουν άλλες χώρες. Έχουν άλλες δομές. Στην Αγγλία ας πούμε η μητροπολιτική αστυνομία τους έχει ολόκληρη καμπάνια για την κλοπή και ταυτόχρονα δίνει τη δυνατότητα να ταυτοποιήσεις το ποδήλατό σου με τρόπους που έχουν συζητηθεί ξανά και ξανά εδώ.
Εμείς απ' την άλλη χωρίς δομές που να μας βοηθάνε τόχουμε αφήσει στο έλεος του Θεού; Ε, τι να σου κάνει κι αυτός, όπως έλεγε και η γιαγιά μου. Τόσο κόσμο έχει να κοιτάξει.
Και κάτι ακόμα. Αυτό με τα πέταλα ας το λέμε αλλά ας μην το κάνουμε και πανάκεια. Εμένα σπάσανε την αποθήκη μου και μπήκανε. Το πέταλο θα μ' έσωζε;
Λυδία, η ταυτοποίηση σίγουρα δεν αποτρέπει την κλοπή. Αυτό όμως που κάνει είναι να δίνει το δικαίωμα στον ιδιοκτήτη που θα βρει το ποδήλατό του σε μια αποθήκη του δήμου ή στα χέρια κάποιου άλλου, να αποδείξει ότι το ποδήλατο είναι δικό του.
Σήμερα δεν μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο, εκτός εάν πιέσει τον ποδηλατά από τον οποίο θα το αγοράσει να αναγράψει τον αριθμό πλαισίου στην απόδειξη ή το βιβλιαράκι (αν υπάρχει) και να βάλει τη σφαγίδα του και να υπογράψει από κάτω.
Αυτό όμως επιφέρει πρόσθετη δουλειά σε ένα ποδηλατά και δεν τη θέλει, όπως άλλωστε δήλωσε και ο vang.
Σιγά την επιπρόσθετη δουλειά!Τέλος πάντων,αυτό δεν είναι δύσκολο να το κάνουμε & εμείς τη στιγμή της αγοράς.Γυρίζουμε το ποδήλατο ανάποδα,όπου αναγράφεται ο σειριακός αριθμός.Τον γράφουμε πάνω στην απόδειξη αγοράς
μαζί με το όνομά μας & ο μαγαζάτορας μας το σφραγίζει.