Νέα εταιρία security στον ΗΣΑΠ και νέα μπλεξίματα

16 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Gothfilter
Εικόνα Gothfilter
Απών/απούσα

Οσοι επιβιβάζεστε με το ποδήλατο στα τραίνα του ΗΣΑΠ θα ξέρετε οτι υπάρχει ένα ωράριο βαση του οποίου επιτρέπεται η μεταφορά και έχει να κάνει βέβαια με τις ώρες αιχμής.
Πολύ ορθά, μέχρι τώρα υπήρχε μια ελαστικότητα όσον αφορά την τήρησή του π.χ, όταν
επιβιβαζόμασταν απο τον Περισσό όπου τα βαγόνια είχαν σχεδόν αδειάσει είχαμε άνετη πρόσβαση.
Μέχρι πρόσφατα που ανέλαβε μια καινούρια εταιρία σερίφηδων...
Την περασμένη βδομάδα επιβιβάστηκα 12.15, σε ώρα όπου κανείς δεν ενοχλούνταν πριν,
στο τελευταίο βαγόνι είχε άνεση χώρου και μέσα ήταν επίσης και ένας άλλος ποδηλάτης όπου είχε μπει απ'τα νότια.
Οι φασαρίες άρχισαν με τον υπεβάλλοντα ζήλο των ιδωτικών μπάτσων με τις κόκκινες γραβάτες (οι προηγούμενοι ήταν και καλύτερα ντυνένοι) που θέλαν να μας κατεβάσουνε.
Με λίγες φωνές, παρεκτροπή και κυνηγητό φτάσαμε ως το ΚΑΤ.
Υπ'όψιν ότι ο άλλος ποδηλάτης είχε μπει πριν τις 12
Φίλη δημοσιογράφος και ποδηλάτισσα τηλεφώνησε ως το υπουργείο όπου αφού
αναγνώρησαν το δίκαιο του αιτήματος μας, χαρακτήρησαν υπερβάλλοντα ζήλο το κυνήγι απο τους λεβέντες τους, της υποσχέθηκαν οτι θα δώσουν οδηγίες για ελαστικότητα.
ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΒΔΟΜΑΔΕΣ ! !
(Ζητάμε απλά το λογικό, ελαστικότητα όταν τα τραίνα έχουν χώρο)
Εγώ γιατί δεν τους πιστεύω?
Σήμερα Δευτέρα 21-7 ο σεκιουριτάς ήρθε να με κατεβάσει ώρα 5.10 το πρωί !!!!.
Ευγενικός, αμήχανος και νυσταγμένος σαν και μένα εκείνη την ώρα δεν ήξερε ούτε που βρίσκεται η ταμπέλα με το ωράριο που αφορά τα ποδήλατα. Τον οδήγησα ως εκεί και ευτυχώς δεν έχασα το τραίνο με αυτή την καθυστέρηρση (πήγαινα στη δουλειά μιου)
Παιδιά, κάτι πρέπει να κάνουμε όλοι μαζί

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
fiznas
Απών/απούσα

την Πέμπτη 18-7 στον ΗΣΑΠ στον Πειραιά 6.35 με άδειο το βαγόνι δεν με άφησαν να μπώ. Της λέω είμαι εκτός ωραρίου αλλά το βαγόνι είναι άδειο και φώναξε δύο ακόμα σεκιούριτι να με "προσέχουν" ενώ αυτή πήγε στο σταθμάρχη. Όση ώρα μιλούσα με τους άλλους δύο μου είπαν οτι τους είπαν οι ανώτεροι να κάνουν καλύτερη φύλαξη στους σταθμούς.
Από τη μία κι αυτοί εργαζόμενοι είναι και δεν γουστάρουν να τα ακούν καθε λίγο και λιγάκι αλλά ο σταθμάρχης πόσο βλάκας μπορεί να ήταν όταν ήρθε και έιδε οτι το βαγόνι είχε μέσα 5-6 άτομα μόνο.

Gothfilter
Εικόνα Gothfilter
Απών/απούσα

Η μεγάλη φασαρία μ'εμένα ήταν επίσης στις 18/7.

politicsgr.blog...
Απών/απούσα

Οι φασαρίες άρχισαν με τον υπεβάλλοντα ζήλο των ιδωτικών μπάτσων με τις κόκκινες γραβάτες (οι προηγούμενοι ήταν και καλύτερα ντυνένοι) που θέλαν να μας κατεβάσουνε = kaliterh ekfrasi den evriskes? kai aytoi ergazomenoi einai k kanoun poli kalitera thn doulia tous apo tous proigoumenous pou itan e3afanismenoi h' kolovarousan.

aplos na so pw oti kapote mou thn epese enas prezakis epeidh tou ekana paratirisi giati kapnize mesa sto treno k otan vgika e3w k mou thn epese o securitas anti na voi8isei thn ekane me elafra pidimatakia. min sou pw pou xrisimopoiousan to asanser les k itan anapiroi.

apo ekei k pera dose tous credit, einai kainourioi k kanoun thn doulia tous, an efarmosan ton kanonismo kala ekanan. efoson o ISAP exei vgalei egiklio gia na einai pio xalaroi, tote as mas thn vgaloun k edwpera. to provlima den einai ta security alla oi sta8marxes pou distixos einai akoma ipo ka8estws dimosipallilismou. an itan idiotikh epixirisi 8a eixe k thn analogi evelixia.

vik
Απών/απούσα

Για μια στιγμή…
Με αυτό που λες ακυρώνεις μια σειρά κρατικών παροχών.
Είδαμε καμία «ευλυγισία» με την πρόσβαση μας στο μετρό?
Ιδιωτικού δικαίου δεν είναι?
Η κάνω λάθος!
Μην ισοπεδώνουμε τα πάντα `και τα στρώνουμε και τσιμέντο.
Κακή η συμπεριφορά της καινούργιας εταιρίας σεκιούριτι?
Για να το λέμε έτσι θα είναι. Μάλλον ανέλαβαν τώρα το πακέτο της φύλαξης σταθμών και δείχνουν υπερβάλλοντα ζήλο.
Σε αυτό μπορούμε να βάλουμε ένα ανάχωμα με μαζικές διαμαρτυρίες, επιστολές και ότι άλλο σκεφτούμε.
Ας προτείνουμε κάτι…

Automation
Εικόνα Automation
Απών/απούσα

Ας δείξουμε και εμείς ζήλο σε ότι αφορά το δίκαιο του αιτήματός μας. Δηλαδή τη δημιουργία μέριμνας ώστε να μπορούμε να χρησιμοποιούμε τα ΜΜΜ παράλληλα με το ποδήλατό μας, συμβάλλοντας έτσι στη μείωση του κυκλοφοριακού προβλήματος και της ρύπανσης. Αν δεν κάνω λάθος αυτό είναι κάτι που επιθυμεί και η κεντρική εξουσία αλλά και η Ευρωπαϊκή Ένωση με τις οδηγίες της. Κάνω λάθος; Αν κάνω, σας παρακαλώ πολύ διορθώστε με. Ας δείξουμε λοιπόν κι εμείς τον πρέποντα ζήλο πάντα εντός των πλαισίων της νομιμότητας, τηρώντας παράλληλα τους κανόνες ασφαλείας.
Στη επιστροφή της Σαββατιάτικης βόλτας μας μπήκαμε στο σταθμό του Φαλήρου, 8 ποδηλάτες. Ήρθαν δύο κυρίες με στολές της εταιρείας φύλαξης. Απευθύνθηκαν προς εμάς με τον χαρακτηρισμό "παιδάκια". Τους απάντησα "σας παρακαλώ πολύ κυρία μου, δεν είμαστε παιδάκια, είμαστε ενήλικες". Η κυρία (η οποία ήταν ευγενική συνέχεια) μού είπε "σας είδα από μακρυά με τα ποδήλατα και είπα δεν μπορεί, παιδάκια θα είναι". Μας εξήγησε ότι και αυτοί είναι υποχρεωμένοι να τηρούν τον κανονισμό. Τελικά βρέθηκε συμβιβαστική λύση. Είχα την ευκαιρία να τους πω ότι εμείς είμαστε φίλοι των ΜΜΜ και ιδιαίτερα αυτών με σταθερή τροχιά και ότι θέλουμε να μπει ειδικό βαγόνι για τα ποδήλατα σε κάθε συρμό. Σκοπός μας είναι η μείωση της χρήσης του αυτοκινήτου, η προστασία του περιβάλλοντος.
Οι κυρίες μας άκουσαν με προσοχή, συμφώνησαν μαζί μας και μας εξυπηρέτησαν τελικά.
Καταλήγω με το απλό: ας διεκδικούμε τα αυτονόητα, πάντα με ήπιο και ευγενικό τρόπο, πάντοτε τηρώντας τους κανόνες εύρυθμης λειτουργίας και ασφάλειας. Ταπεινή μου άποψη είναι πως με την τακτική αυτή ακόμα και η Αττικό Μετρό Α.Ε. θα αλλάξει στάση απέναντί μας και θα δει το αίτημά μας θετικά.

fiznas
Απών/απούσα

Σαφώς και πρέπει να τηρούν κι αυτοί τον κανονισμό. Το πρόβλημα όμως δεν είναι τι κάνουν αυτοί αλλά τι κάνει η διοίκηση του ΗΣΑΠ.
Στην τελική δεν μπορούν να κάνουν του κεφαλιού τους αλλά ακολουθούν τις οδηγίες του ΗΣΑΠ. Αν τώρα ο ΗΣΑΠ έχει μειώσει τα δρομολόγια στο ελάχιστο λόγω αδειών στο προσωπικό του τότε λογικά έχει ζητήσει και την ακριβή τήρηση του κανονισμού μιας και μετα τις 7 στον ηλεκτρικό γίνεται το αδιαχώρητο, σε μερικούς σταθμούς. Δηλαδη από την Αττική μέχρι και τα Κ.Πατήσια δεν μπορείς να αναπνεύσεις ενώ μετα ειναι πιο χαλαρα.
Όσο για την ΑΜΕΛ μακάρι να αλλάξει στάση αν και δεν το πιστεύω.

politicsgr.blog...
Απών/απούσα

8es na sou pw ena secret....vres posoi sto ISAP einai apo aitolokarnania k einai psifoforoi ths N.D....if you know what i mean.. kratikodieth eteria sto 100% einai,

ta security kanoun thn doulia pou tous exoun pei oi apo panw, dld o ISAP. oute idiotikoi mpatsoi einai oyte tipota parakratikoi. aploi ergazomenoi opws oloi mas einai. k malista poli kaliteroi apo ayth thn koloeteria pou itan prin pou itan e3afanismenoi. Min 3exname oti h parousia tous einai gia ena critical moment opws atixima, listeia klp. exw dei na pianoun tsantakia live me to pou vgenei apo to treno.

panta me ta security an tous piaseis ligo thn kouventa den exoun kanena provlima k egw exw mpei se ora aixmis me adeio omws to vagoni me to podilato.

Gothfilter
Εικόνα Gothfilter
Απών/απούσα

Σαφώς και είναι εργαζόμενοι και αυτοί. Προσέξτε όμως, όταν βρίσκομαι στην πλατφόρμα
και συννενοούμαι με τον φύλακα και είναι πρόθυμος να μη με εμποδίσει να πάω Μαρούσι-
Κηφισιά και πετάγεται η άλλη απο την απέναντι πλατφόρμα και ωρύεται, πρώτον ρεζιλεύει το συνάδελφό της ως και δεύτερον είναι ο ορισμός αυτού που αποκαλώ 'ιδιωτικός μπάτσος'. Χωρίς παρεξήγηση, είναι πιθανόν να υπάρχουν υπάλληλοι εταιρειών φύλαξης εδώ
στους ποδηλάτες, δεν θέλω να τους κατηγορήσω όλους.
Πιστεύω οτι είναι θέμα του ζήλου της εταιρείας. Οι σταθμάρχες του ΗΣΑΠ μας έβλεπαν
και πριν να μπαίνουμε , πχ 12.15 χωρίς να μας σταματάνε.
Αμ το άλλο? 5.10 το πρωί να θέλει να με διώξει ο άλλος? Δεν είναι ξεφτίλα να τον οδηγώ εγώ στο σημείο που είναι αναρτημένη η πινακίδα? άρα δεν ξέρει ακόμα το χώρο που φυλάει!
Μπορέι και να είναι ψαρωμένοι ακόμα.

apoikos
Απών/απούσα

Την προηγούμενη Δευτέρα, όντες μια παρέα 3 ποδηλατών, μας έφεραν κάποιες αντιρρήσεις στο σταθμό του Φαλήρου, στις 11 το βράδυ, οι 2 σεκιουριτούδες που είχαν βάρδια εκείνη την ώρα. Στην αρχή δεν ήταν σίγουρες για το ωράριο που επιτρέπονται τα ποδήλατα (γιατί προφανώς 11 το βράδυ της Δευτέρας είναι ώρα αιχμής...), στη συνέχεια μας έκαναν παρατήρηση γιατί πηγαίναμε να μπούμε στο 1ο βαγόνι και όχι στο τελευταίο*. Τελικά μας άφησαν να μπούμε, ωστόσο εμένα μου μένουν 2 πράγματα:

  • 1ον, δε φαίνεται να γνωρίζουν ακριβώς τι προβλέπει ο κανονισμός για τα ποδήλατα, το οποίο αφήνει διάφορες υπόννοιες για το κατά πόσον ξέρουν τι υποτίθεται ότι κάνουν γενικά.
  • 2ον, απουσιάζει κάθε έννοια λογικής και υποκαθίσταται από τη (μη-) λογική του «μπάτσου»

Τέλος πάντων, θα περάσει λίγος καιρός και θα «στρώσουν» και αυτοί. Απλά τελικά η διαφορά της Ελλάδας από μια πολιτισμένη χώρα είναι ότι στην Ελλάδα για να κάνεις οτιδήποτε αυτονόητο πρέπει να βγαίνεις από τα ρούχα σου κάθε φορά.

[*] Παρεμπιπτόντως, ποτέ δεν κατάλαβα την εμμονή του κανονισμού στο τελευταίο βαγόνι. Τουλάχιστον στα Νότια έρχεται σε αντίθεση με το γεγονός ότι στον Πειραιά το τρένο γεμίζει από πίσω και τα τελευταία βαγόνια έχουν σημαντικά περισσότερο κόσμο από τα πρώτα.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Νέα ψάρια στη δουλειά, λίγο τρέξιμο στην αρχή για τα μάτια του κόσμου, υπερβάλοντας ζήλος και μόλις παλιώσουν θα αράξουν και αυτοί. Ποιός περίμενε να ξέρουν το κανονισμό για τα ποδήλατα; Πιστεύει κανείς ότι τους έγινε ειδικό σεμινάριο;

Υπομονή λοιπόν μέχρι να μάθουν.... στις πλάτες μας.

Inferno
Απών/απούσα

Για την τελευταία πόρτα είναι επειδή στην πρώτη μπαίνουν αναπηρικά και έχουν προτεραιότητα. Βέβαια μπαίνουν απίστευτα λιγότερα από τους ποδηλάτες και εγώ θα έβγαινα κιόλας έξω να πάρω το επόμενο αν χρειαζόταν να μπει κάποιο αναπηρικό καροτσάκι και δεν χώραγε.

Είχα την προηγούμενη Κυριακή ένα θέμα με τις σεκιουριτούδες στο Φάληρο. Τον κανονισμό τον ήξεραν, ή τουλάχιστον για το ελεύθερο της Κυριακής, αλλά η μία που ήταν μπροστά στην αποβάθρα επέμενε να πάω στο τελευταίο βαγόνι. Με συζήτηση είδα ότι δεν κατέληγα πουθενά οπότε είπα να γελάσουμε λίγο.
Πάω πίσω και περιμένω το επόμενο.
Ήρθε με κόσμο να βγαίνει από τα παράθυρα!
Στο πίσω μέρος της αποβάθρας ήταν η άλλη. Της λέω που να το βάλω; Κατάλαβες γιατί λέω να μπω μπροστά; Βάλτο εσύ εδώ αν μπορείς!
Καλά καλά πάμε μπροστά.
Μπροστά μας βλέπει η πρώτη και αναρωτιέται γιατί ερχόμαστε μπροστά!
Και αρχίζει σκηνικό μεταξύ τους.
Η μία να λέει να μπει μπροστά γιατί δεν χωράει πίσω, η άλλη να επιμένει ότι ο κανονισμός λέει έτσι...
Τελικά δε με άφησαν και σηκώθηκα κι έφυγα γιατί λίγο ήμουν να πάω πίσω και να στριμωχτώ στον κόσμο και να γίνουμε π0υτ@ν@ όλοι, κόσμος, σεκιούριτι και ποδήλατο και δε θα μου άρεσε ούτε κι εμένα.

Την επόμενη φορά απλά θα μπω κι ας κάνουν ότι θέλουν. Πίσω δεν ξαναπάω και να χάσω 2 τρένα (20') για δικιές τους μαλακίες. Και άργησα και στη δουλειά εξ' αιτίας τους!

zouzouni
Απών/απούσα

Στη θέση σου, θα περίμενα να ανοίξει η πόρτα στο τελευταίο βαγόνι, θα έμπαινα μέσα παραμερίζοντας τον κόσμο ενώ θα τους ενημέρωνα ότι η τελευταία πόρτα είναι για αναπηρικά καροτσάκια και ποδήλατα, δείτε το αυτοκόλλητο στην πόρτα, μην ξαναμπείτε από εδώ και κάντε χώρο. Όλα αυτά σε μια φράση!

Inferno
Απών/απούσα

Δεν μπορώ να το κάνω αυτό! Αν και ίσως θα έπρεπε...
Θα γίνουμε κώλος με επιβάτες και μπατσίνες όμως!
Το θέμα είναι να καταλάβουν γιατί πρέπει να μας αφήνουν που και που μπροστά! Όχι να κάνουμε δύσκολη τη ζωή αυτών που δεν φταίνε.
Τέσπα, ίδιο χρόνο έκανα και με το ποδήλατο όταν έφυγα, αλλά έφτασα στη δουλειά μουσκίδι!
Την επόμενη απλά θα μπω μπροστά και ούτε ερωτήσεις ούτε τίποτα.

nick46
Απών/απούσα

Δεν γνωρίζω τι δουλειά κάνεις, αλλά ίσως αν άλλαζες μια μπλούζα ίσως να μην είχες πρόβλημα. Εγώ τουλάχιστον αυτό κάνω για να μην έχω ανάγκη ούτε σεκιουριτάδες, ούτε τραίνα κ.λ.π. Βέβαια όταν είναι να ανέβω Κηφισιά απ' τη Βικτώρια μπαίνω στο τραίνο γιατί δεν έχω και άπειρες ώρες για εξωεργασιακές δραστηριότητες

Inferno
Απών/απούσα

Δεν είναι τόσο το θέμα της αλλαγής της μπλούζας, όσο το θέμα ότι το μουσκίδι όσες μπλούζες κι αν αλλάξεις μετά απλά βρωμάς! :P
Αυτό προσπαθώ να αποφύγω, αν και δεν τίθεται θέμα στη δουλειά, δεν έχουμε επαφή με κόσμο ή πελάτες, απλά δεν μου αρέσει να βρωμάω σε συναδέλφους.

contact