Τα καλύτερα off road trekking της αγοράς!!!

49 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
afentis
Απών/απούσα

Παιδιά ψάχνω για τα καλύτερα και ακριβότερα trekking της αγοράς.
Πιθανόν αργότερα να είμαι κάτοχος ένα απο αυτά.
Αν κάποιος βρίσκει κάτι του ίδιου επιπέδου ευχαρίστως να το αναφέρει.

Stevens x9 (2000ευρώ)
http://www.stevensbikes.de/2011/index.php?bik_id=93&sect=description&lan...

Stevens x8 Disc (1700ευρώ)
http://www.stevensbikes.de/2011/index.php?bik_id=96&sect=description&lan...

Cube Tonopah (1300ευρώ)
http://www.cube.eu/tour/country-lite-series/tonopah/

ΚΤΜ Lc Master (1700ευρώ)
http://www.ktm-bikes.at/de/trekking/offroad/hardtail-carbon/Chronoslc.php

Giant Roam XR 0 (1750ευρώ)
http://www.giant-bicycles.com/el-gr/bikes/model/roam.xr/8145/46340/

Ποιό απο τα παραπάνω αξίζει τα λεφτά του;

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα
RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Ποδήλατο πάνω από 1300 - 1400 ευρώ με αλουμινένιο σκελετό είναι ΚΟΡΟΪΔΙΑ, σήμερα το σωτήριο έτος Κυρίου 2010....
Επίσης, από όσα είδα, κανένα δεν είχε τρεκκιν ανάπτυξη, κοτσάρουν μια XTR ή ΧΤ και καλά για να ανεβάσουν την τιμή και βάζουν ΜΤΒ σχέσεις. ΚΟΡΟΪΔΙΑ.
Άσε τους τροχούς. Ούτε την κατηγορία τρεκκιν ούτε την τιμή του ποδηλάτου δικαιολογούν......

Με λιγότερα από 2000 ευρώ θα περίμενα:
- carbon σκελετό
- carbon πιρούνι, ή πολύ καλή / ελαφρυά ανάρτηση μπροστά με έστω "μικρή διαδρομή"
- ΧΤ σειρά με ΧΤ υδραυλικά δισκόφρενα
- καλούς τροχούς με καλά ελαστικά (πχ Mavic με Continental)

Τέτοια κατηγορία τιμής (ΝΟΜΙΖΩ) ότι δικαιολογεί καθαρόαιμα ποδήλατα, δηλαδή ΜΤΒ ή κούρσες, όχι "μέσες λύσεις" όπως είναι τα τρεκκιν κλπ.

Επίσης, αν ήθελες πες μας που θα πας με το τρεκκιν. Σε τι τεραιν θα βολτάρεις, τι ποδηλατικές επιδιώξεις έχεις.
Θα βοηθούσε στην κουβέντα (πχ σου χρειάζονται υδραυλικά δισκόφρενα? μήπως είναι απλά έξτρα βάρος γιατί δεν θα πατήσεις ποτέ λάσπη? κλπ κλπ)

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Giant: δίνεις 1750 ευρώ για να αγοράσεις μια XT σειρά, τα υπόλοιπα είναι μέτρια και φθηνα

ΚΤΜ: Δίνεις 2.000 για κάρμπον και ανάρτηση της πλάκας των 150 ευρώ. Τουλάχιστον έχει λίγο καλύτερες ακτίνες από το Giant.

Cube: Το λιγότερο χειρότερο λόγω τιμής. Πηρούνι φθήνια, φρένα entry level κλπ.

Stevens: Πολλά λεφτά για το τίποτα.
---

Γενικά κανένα δεν αξίζει τα λεφτά του. Αν θες σώνει και καλά trekking off road πάρε ένα σκελετό που να σου αρέσει και να είναι στα μέτρα σου και βάλε αυτά που θες ακριβώς. Πάντως καλύτερα με 28'' mountain (29er), τουλάχιστον θα βρεις και κάποια ανάρτηση της προκοπής. Ρίξε μια ματιά στα Garry Fisher (Trek).

Τι διαδρομές θες να κάνεις και χρειάζεσαι όχι μόνο TOR αλλά και TOR των 2.000;;

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Eaglos wrote:

Γενικά κανένα δεν αξίζει τα λεφτά του. Αν θες σώνει και καλά trekking off road πάρε ένα σκελετό που να σου αρέσει και να είναι στα μέτρα σου και βάλε αυτά που θες ακριβώς. Πάντως καλύτερα με 28'' mountain (29er), τουλάχιστον θα βρεις και κάποια ανάρτηση της προκοπής. Ρίξε μια ματιά στα Garry Fisher (Trek).

μια ματιά που έρειξα πάντως δεν φέρανε τίποτα σε 29ερς 2011 μοντέλα
μιλάμε για trek gary fisher

afentis
Απών/απούσα

Ρε παιδιά γιατί τόση εμμονή με τα mountain bike;
Το θέλω για πόλη κυρίως (καθημερινές) και έντονες χωμάτινες συγκινήσεις τα Σαββατοκύριακα μόνο σε βατούς χωματόδρομους όπου πατάει συμβατικό αυτοκίνητο. ΔΕΝ θα πηγαίνω σε μονοπάτια.
Απο πολλές κουβέντες που έκανα πάω για κατηγορία TREKKING OF ROAD.

Μη πλέκουμε trekking off road με Mountain.
Και λογικό είναι να μη φτάνει στα περιφερειακά σε επίπεδα Mountain.

Αυτό που ψάχνω είναι ένα αξιόπιστο ποδήλατο trekking
για σκληρή χρήση ώστε να βγάλει αξιόπιστα τουλάχιστον μια 10ετία.
Γνωρίζω ότι φθηνά ποδήλατα των 300 με 400 δεν τα βγάζουν άνετα σε σκληρή χρήση.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

οκ
πάρε ένα Intergrador και είσαι 200% καλυμμένος
δεν θα σου προσφέρει λιγότερα από τα ποδήλατα των 2000 ευρό που έβαλες
το να δίνεις για μέσα στην πόλη 2000 ευρό
είναι απλά υπερβολή
δλδ τι θα το κάνεις το xt Και το xtr για μέσα στην πόλη και σε βατούς χωματόδρομους
????
αν πας σε Mtb Με 2000 ευρό θα πάρεις carbon xtr Καλούς τροχούς και όχι κωνικα ρουλεμάν και ανάρτηση fox reba ktl
:D
και έχεις πολύ καλύτερο ποδήλατο σε όλα τα επίπεδα
απλά το trekking Θα είναι πιο γρήγορο
βέβαια για αυτό και ήρθε πολύ νωρίς στην συζήτηση το 29ερς

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Ίσως η πρώτη φορά που συμφωνώ 100% με τον Πλάννετ....
(ωρε, δε πάω καλά...)

Ideal integrator ή κάτι αντίστοιχο. ΥΠΕΡΚΑΛΥΜΜΕΝΟΣ.
Άλλο σενάριο, αν σου περισεύουν τα 2000 και έχεις "αποθηκευτικό χώρο".
Αγοράζεις ένα φιτνες 1000 ευρώ και ένα ΜΤΒ 1000 ευρώ.
Σφαίρα στην άσφαλτο, φισέκι στα βουνά στις λασπουριές και στους χωματόδρομους.

.
.
.
(....τώρα θα με συγχωρέσετε, έχω κλείσει ραντεβού με το γιατρό... ωρε που πάμε..., άκου 100%.....)

vec
Απών/απούσα

και πού θα το δένεις έχεις σκεφτεί; Αν η πόλη για την οποία μιλάς είναι η Αθήνα/Θεσσαλονίκη τουλάχιστον, που οι κλοπές καλά κρατούν.

vdaf
Εικόνα vdaf
Απών/απούσα

[Ideal integrator ή κάτι αντίστοιχο. ΥΠΕΡΚΑΛΥΜΜΕΝΟΣ.
Άλλο σενάριο, αν σου περισεύουν τα 2000 και έχεις "αποθηκευτικό χώρο".
Αγοράζεις ένα φιτνες 1000 ευρώ και ένα ΜΤΒ 1000 ευρώ.
Σφαίρα στην άσφαλτο, φισέκι στα βουνά στις λασπουριές και στους χωματόδρομους.

γιατι μετα απο λιγο καιρο στους δρομους με το intergator ,αν καβαλησεις κανενα καλο fitness,η κανενα καλο MTB ,θα καταλαβεις οτι τα ΤREKKING ΟFF ROAD ,ειναι η χρυση μετριοτητα που τα κανουν ολα μετριως καλα.σα να λεμε SUV των ποδηλατων.Αυτο δε σημαινει κατα τη γνωμη μου οτι δεν πρεπει να το παρεις ,απλα κρατα χρημα γιατι οσο περισσοτερο ασχολεισαι τοσο περισσοτερο θα ζητας...

afentis
Απών/απούσα

Στη "γλώσσα" του αυτοκινήτου...

Ideal integrator (Hyndai Tucson) ή κάτι αντίστοιχο. ΥΠΕΡΚΑΛΥΜΜΕΝΟΣ.
Άλλο σενάριο, αν σου περισεύουν τα 2000 και έχεις "αποθηκευτικό χώρο".
Αγοράζεις ένα φιτνες (Toyota corolla) 1000 ευρώ και ένα ΜΤΒ (Toyota land cruiser)1000 ευρώ.
Σφαίρα στην άσφαλτο, φισέκι στα βουνά στις λασπουριές και στους χωματόδρομους.

γιατι μετα απο λιγο καιρο στους δρομους με το intergator (Hyndai Tucson), αν καβαλησεις κανενα καλο fitness (Toyota corolla),η κανενα καλο MTB(Toyota Land Cruiser),θα καταλαβεις οτι τα ΤREKKING ΟFF ROAD (Toyota RAV4),ειναι η χρυση μετριοτητα που τα κανουν ολα μετριως καλα.σα να λεμε SUV των ποδηλατων.Αυτο δε σημαινει κατα τη γνωμη μου οτι δεν πρεπει να το παρεις ,απλα κρατα χρημα γιατι οσο περισσοτερο ασχολεισαι τοσο περισσοτερο θα ζητας...

Συμπέρασμα.
Χμ... Προτιμώ το RAV4 απο το Ηyndai Tucson!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

afentis wrote:
Στη "γλώσσα" του αυτοκινήτου...

Ideal integrator (Hyndai Tucson) ή κάτι αντίστοιχο. ΥΠΕΡΚΑΛΥΜΜΕΝΟΣ.
Άλλο σενάριο, αν σου περισεύουν τα 2000 και έχεις "αποθηκευτικό χώρο".
Αγοράζεις ένα φιτνες (Toyota corolla) 1000 ευρώ και ένα ΜΤΒ (Toyota land cruiser)1000 ευρώ.
Σφαίρα στην άσφαλτο, φισέκι στα βουνά στις λασπουριές και στους χωματόδρομους.

γιατι μετα απο λιγο καιρο στους δρομους με το intergator (Hyndai Tucson), αν καβαλησεις κανενα καλο fitness (Toyota corolla),η κανενα καλο MTB(Toyota Land Cruiser),θα καταλαβεις οτι τα ΤREKKING ΟFF ROAD (Toyota RAV4),ειναι η χρυση μετριοτητα που τα κανουν ολα μετριως καλα.σα να λεμε SUV των ποδηλατων.Αυτο δε σημαινει κατα τη γνωμη μου οτι δεν πρεπει να το παρεις ,απλα κρατα χρημα γιατι οσο περισσοτερο ασχολεισαι τοσο περισσοτερο θα ζητας...

Συμπέρασμα.
Χμ... Προτιμώ το RAV4 απο το Ηyndai Tucson!


αν δεν θέλεις απόψεις γιατί ρωτάς ???

sfrag
Απών/απούσα


Με τι θα παρομοιαζατε το subaru forester turbo ?
Γιατι το εχω μαζι με το HYUNDAI TUSCON των ποδηλατων(INTEGRATOR) - εχω κανει 2000χλμ - μηπως μπορειτε να μου πειτε ποιο απο τα δυο να σπρωξω και τι να παρω για να μην ειμαι ανακολουθος ....

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

plannet wrote:

αν δεν θέλεις απόψεις γιατί ρωτάς ???

Όχι, δεν είναι αυτό,... Κουβέντα κάνουμε...
Απλά τα παραδείγματα που έφερε - στο συγκεκριμένο ΦΟΡΟΥΜ - είναι κάπως.... άστοχα να το πω... (?)
Εμένα δεν μου λένε τίποτα τα μοντέλα ΙΧ που έβαλες. Δεν μπορώ να σου πω αν έχεις δίκιο ή άδικο σε όσα έγραψες....

Από την άλλη, το συμπέρασμα που ίσως πρέπει να κρατήσεις (και έγραψαν πάν κάτω ΟΣΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ) είναι ότι θα χώσεις πολλά χρήματα σε κατηγορία που ίσως δεν αξίζει.
Χώσε τόσα και άλλα τόσα, σε ποδήλατο καθαρόαιμο, για να πάρεις το 100% αυτού του "κάτι", του "ειδικού" που προσφέρει και που το κάνει να αξίζει τα λεφτά του.

Johnny.Tifosi
Εικόνα Johnny.Tifosi
Απών/απούσα

afentis wrote:

Το θέλω για πόλη κυρίως (καθημερινές)

Fail No.1 : Τις κλοπές ποδηλάτων τις έχεις ακουστά; Θα ρισκάρεις ποδήλατο των 2000 ευρώ για καθημερινή χρήση;!

afentis wrote:

και έντονες χωμάτινες συγκινήσεις τα Σαββατοκύριακα μόνο σε βατούς χωματόδρομους όπου πατάει συμβατικό αυτοκίνητο.

Fail No. 2: Αν θες έντονες συγκινήσεις στο χώμα με τρέκκινγκ μάλλον θα απογοητευτείς πικρά. Ακόμα και στο πιο βατό χωματόδρομο οποιοδήποτε ΜΤΒ θα είναι πολύ καλύτερο. Τα λεπτά ενδιάμεσα λάστιχά των τρέκκινγκ απλά επιτρέπουν να κινηθείς σε χώμα. Από το πολύ ταρακούνημα όμως δεν μπορείς να πας με ταχύτητες πάνω των 20χλμ/ώρα.

Τέλος, θεωρώ κοροιδία να δώσεις ένα τόσο μεγάλο ποσό για ένα ποδήλατο που δεν μπορεί να κάνει τίποτα πάρα πολύ καλά (συμφωνώ με όσα είπαν οι Plannet και rockarolla). Αφού διαθέτεις τόσα λεφτά θα μπορούσες να δώσεις τα 1500 για ένα ΜΤΒ-τούμπανο και άλλο ένα 500άρι για ένα φίτνες ή τρέκκινγκ για την πόλη.

Tsag-Ataq
Εικόνα Tsag-Ataq
Απών/απούσα

συμφωνώ με τους προλαλήσαντες...

ps: άσχετο, αλλά τα hyundai αν δεις το autotriti έχουν καταλήξει να είναι τα λιγότερο ζημιάρικα...

afentis
Απών/απούσα

Καλοδεχούμενες οι απόψεις σας.
Άλλωστε σκοπός μου είναι μέσω Forum να αντλήσω όσες περισσότερες πληροφορίες μπορώ για να κάνω σωστή αγορά ποδηλάτου.

Υπάρχει κάποιος χρήστης απο τα ακριβά trekking της αγοράς, να ακούσουμε άλλη άποψη πέρα των mountain;

Επίσης πήρα ένα ποδήλατο trekking "προσωρινό" των 300 ευρώ (ideal crossmo) να δώ τί εστί trekking μέσα στην πόλη. Είμαι μαθημένος με κούρσα 10 χρόνια τώρα. Ίδωμεν...

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Ώπα, αλλάζουν τα δεδομένα.

Έχεις κούρσα, είσαι μαθημένος 10 χρόνια σε δαύτη.
Πήρες ότι πιο οικονομικό σε τρεκκιν θα μπορούσες να βρεις.
Υποθέτω ότι είσαι καλυμμένος με το θέμα: "χλμ σε άσφαλτο".

Ξέχασε την άσφαλτο, και επικεντρώσου στο: "χλμ σε βουνά / γκρεμίλες / λασπουριές / μονοπάτια" ή όπου αλλού θέλεις να πας.

Αν - παρολαυτά - το ζητούμενο είναι να καταλήξεις με ΕΝΑ ΚΑΛΟ ποδήλατο (μόνο ένα), πάρε τρεκκιν κατηγορίας Ideal Integrator. Βάλτου χοντρά ελαστικά, τακουνάτα (πχ 700χ40). Πάρε και άλλο ένα ζευγάρι τροχών, με πιο "αγωνιστική κασέτα" (πχ 9αρα κασέτα 11-23, αν βρεις κάτι τέτοιο) και πιο ασφάλτινα / λεία / λεπτά ελαστικά (πχ διάσταση 700χ25 ή 700χ28).
Πάλι βασιλιάς θα είσαι και με κόστος κάτω από 1000 ευρώ.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

άλλη πρόταση πέραν των mountain specialized sirrus elite (carbon Πιρούνι)
και με τα υπόλοιπα αγοράζεις ένα τούμπανο Mountain ή δεν αγοράζεις τίποτα
πατάει χώμα ανάλογα με το ελαστικό που φοράει και έχεις και μέγιστη ταχύτητα στο δρόμο

vector4
Απών/απούσα

Δες αυτό. Τιμή γύρω στο χιλιαρικο και καλύτερο από τα περισσότερα από αυτά που έβαλες στα λινκς.

http://www.bikeradar.com/gear/category/bikes/hybrid/product/hybrid-pro-1...

greatg
Εικόνα greatg
Απών/απούσα

Θεωρώ υπερβολή να δώσεις 2000€ για ένα ποδήλατο το οποίο δεν θα προορίζεται για αγωνιστική χρήση. Με ένα Integrator θα είσαι υπερκαλυμμένος. Μην ακούς αυτούς που λένε ότι τα trekking off road δεν έχουν λόγο ύπαρξης. Προσωπικά πιστεύω είναι ιδανικά ποδήλατα για βόλτες χωρίς να σε περιορίζει σημαντικά το τερέν. Κάποιοι τα θεωρούν χρυσή μετριότητα, εγώ τα θεωρώ χρυσό συμβιβασμό. Εξαρτάται το αν βλέπεις το ποτήρι μισοάδειο ή μισογεμάτο.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Γράφεις αντιφατικά και μπερδεμένα πράγματα.

1. Οι καθημερινές μετακινήσεις δεν συνιστούν "σκληρή χρήση".
2. Ο βατός χωματόδρομος που πατά ένα καθημερινό αμάξι δεν συνιστά "έντονες χωμάτινες εξορμίσεις".

Τα σημαντικά πράγματα σε ένα ποδήλατο και αυτά που τρώνε το περισσότερο ξύλο ειναι οι τροχοί (κεντρα, στεφάνια, ακτίνες) και η ανάρτηση. Στο κομμάτι της ανάρτησης κανένα δεν φορά κάτι της προκοπής ή αν θες κάτι αξιόλογο που να δικαιολογεί 10ετή κτήση. Στο κομμάτι των τροχών δεν είσαι στα ίδια χάλια με την ανάρτηηση αλλά πραγματικά δεν πιάνουν τόπου τα λεφτά που δίνεις.

Όλα τα υπόλοιπα είναι περιτό έξοδο. Εγώ έκανα/κάνω σκληρότερη χρήση από αυτή που περιγράφεις με περιφερειακά Alivio (αρκετά κάτω από XT/XTR) και δεν αντιμετώπισα πρόβλημα αξιοπιστίας. Ο XT μπροστά εκτροχιαστής δεν σημαίνει ότι θα κρατήσει περισσότερο από τον Deore επειδή κοστίζει αρκετά Ευρώ παραπάνω. Το ίδιο ισχύει και για τις κασέτες, το ίδιο και για τις πεταλιέρες το ίδιο και για τις αλυσίδες.

Η καλύτερη λύση για λύση 2 σε 1 είναι 29er mountain όπου θα του βάλεις λίγο λεπτότερα ελαστικά. Προσωπικά με τα λεφτά που σκέφτεσαι να διαθέσεις έχω φτιάξει 2 ποδήλατα (mountain, κούρσα) και έχω και 2 σετ τροχών να κάθονται.

vdaf
Εικόνα vdaf
Απών/απούσα

κυκλοφορω με ενα ideal intergrator 02,αυτο που εχω να πω μετα απο πολλα χλμ κυκλοφοριας,μπορω να πω οτι ειναι ενα παρα πολυ αξιοπιστο ποδηλατο,που κινειται αξιοπρεπως και δεν εχει παθει απολυτως τιποτα,οπως επισης οτι αξιζει 100% τα λεφτα του.Ειναι γεγονος οτι στα χρηματα που κοστιζει δεν μπορεις να αγορασεις 2 ποδηλατα μια κουρσα+ΜΤΒ ,οποτε σε αυτη τη περιπτωση που καποιος διαθετει μεχρι 700 ευρω ,οντως ειναι χρυσος συμβιβασμος.Αλλα ειναι και χρυση μετριοτητα επισης,πραγμα που το καταλαβαινω απολυτα οταν καβαλησω κανενα fitness και φευγουν τα χλμ κατω απο τα ποδια μου χωρις να το καταλαβαινω,οπως επισης καποιες φορες που εχει συμβει να κατεβαινω χωματοδρομο και να καταχτυπιεμαι σα φραπες ,λογω των στενων ελαστικων του.Αν σημερα λοιπον αποφασιζα να αγορασω εκ νεου ποδηλατο ,θα κατεληγα σε δυο (κουρσα+μτβ).Βεβαια αναγκαστικα θα εδινα περισσοτερα χρηματα.Αρα λοιπον ουτε και εγω υποστηριζω οτι τα trekking off road δεν εχουν λογο υπαρξης.Ο λογος υπαρξης ειναι ο συμβιβασμος.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Βρε σεις, εννοείται ότι τα trekking off road έχουν λόγο ύπαρξης.
Η Ideal κάνει χρυσές δουλειές με δάυτα.... και όσοι τα καβαλάμε μια χαρά πάμε.

Για να μπω και εγώ στο "σύγχρονο" ρεύμα του φόρουμ.... σκεφτείτε πόσοι αγοράζουν ΙΧ smart-άκια. Υποθέτω το κάνουν για να κινούνται και να παρκάρουν ΑΝΕΤΑ, μέσα στην πόλη. Τώρα σκεφτείτε πόσα τέτοια ΙΧ έχετε πετύχει σε εθνική οδό, μακρυά από αστικό οδικό δίκτυο....
Βάλτε στη θέση του smart, μια τζιπάρα 4Χ4 και μήκος όσο το tandem μου... Κάντε τον "αντίστοιχο" συλλογισμό....

Καλά θα ήταν να είχαν όλοι 2 - 3 ποδήλατα. Επειδή αυτό είναι δύσκολο, ακριβό και απαιτεί πολύ χώρο, υπάρχουν οι μέσες λύσεις.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
Βρε σεις, εννοείται ότι τα trekking off road έχουν λόγο ύπαρξης.
Η Ideal κάνει χρυσές δουλειές με δάυτα....

είδες βρήκες και τον λόγο ύπαρξης
:D

afentis
Απών/απούσα

Ποδηλάτες.

Μόλις σήμερα έκανα την πρώτη μου βόλτα με το trekking.
Μα καλά καμία σχέση με κούρσα. Μέρα με την νύχτα.

Κουραστικότερο μου φάνηκε.
Οπότε ξεχνάω mountain για χρήση μέσα στην πόλη.
Αφού θα είναι ακόμα πιο κουραστικό.

Θα το δοκιμάσω και επι χωμάτινου πεδίου να σας πώ πως είναι.

Αυτό που με έκανε να καταλάβω είναι ότι τα περιφερειακά που φοράει το Ideal crossmo είναι μαλακά. Με την έννοια ότι το πετάλι έχει μια δήθεν ελαστικότητα που άμα το ζορίζεις πολύ φαίνεται ότι θα σπάσει. Ορθοπεταλιά άμα κάνω όπως κάνω με την κούρσα το έσπασα είναι σίγουρο... είμαι φαίνεται ζόρικος ποδηλάτης.

Εκεί πιστεύω ότι αξίζουν τα ακριβά trekking (ΧΤ σειρά) όπου λογικά θα είναι πιο άκαμπτο και μπορείς να κάνεις πιο δυναμικά πράγματα και όχι χαλαρή βολτούλα.

greatg
Εικόνα greatg
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
Καλά θα ήταν να είχαν όλοι 2 - 3 ποδήλατα. Επειδή αυτό είναι δύσκολο, ακριβό και απαιτεί πολύ χώρο, υπάρχουν οι μέσες λύσεις.
Επίσης να συμπληρώσω ότι όταν η εξόρμηση περιλαμβάνει άσφαλτο και χώμα, ποιο από τα 2-3 ποδήλατα παίρνεις; Την κούρσα; Το βουνίσιο; Ένα fitness; Όχι, το trekking off road θα πάρεις. Δεν είναι δηλαδή μόνο ένας συμβιβασμός επειδή δεν έχουμε χρήματα, χώρο κτλ αλλά πολλές φορές είναι από χρήσιμα έως αναντικατάστατα. Θα μου πει κάποιος ότι το ίδιο πάνω κάτω μπορούν να κάνουν και άλλες κατηγορίες. Οκ, γιατί όχι.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

greatg wrote:
RockaRolla wrote:
Καλά θα ήταν να είχαν όλοι 2 - 3 ποδήλατα. Επειδή αυτό είναι δύσκολο, ακριβό και απαιτεί πολύ χώρο, υπάρχουν οι μέσες λύσεις.
Επίσης να συμπληρώσω ότι όταν η εξόρμηση περιλαμβάνει άσφαλτο και χώμα, ποιο από τα 2-3 ποδήλατα παίρνεις; Την κούρσα; Το βουνίσιο; Ένα fitness; Όχι, το trekking off road θα πάρεις. Δεν είναι δηλαδή μόνο ένας συμβιβασμός επειδή δεν έχουμε χρήματα, χώρο κτλ αλλά πολλές φορές είναι από χρήσιμα έως αναντικατάστατα. Θα μου πει κάποιος ότι το ίδιο πάνω κάτω μπορούν να κάνουν και άλλες κατηγορίες. Οκ, γιατί όχι.

το mountain :D
ή αν το fitness είναι τύπου chameleonte ή sirrus
τότε το fitness
ούτως η άλλος όπου πάνε τα συγκεκριμένα fitness πάει και το off road trekking
:D

Και όπως πολύ σωστά είπε ο φίλος συνονόματος
ο λόγος ύπαρξης ενός trekking είναι συγκεκριμένος
:D

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Ανάμεσα στα ΧΤ και στα χάλια που φορά το Crossmo υπάρχουν πολλά ενδοιάμεσα στάδια. Hollowtec βραχίωνα βρίσκεις και σε Deore και σε LX και σε SLX και είναι κατά πολύ φθηνότερος από τον XT.

Ερώτηση, η κούρσα με την οποία συγκρίνεις το Crossmo είναι και αυτή της πλάκας; Ρωτάω διότι αν δεν είναι, το να βγάζεις συμπερασμα για mountain επειδή ένα φθηνιάρικο Trekking πηγαίνει χειρότερα από μια όχι φθηνιάρικη κούρσα είναι παράλογο.

Μη χάνεις το χρόνο σου ανακαλύπτοντας τον τροχό. Η κούρσα είναι καλύτερη στο δρόμο και το mountain καλύτερο στο χώμα. Απλά δεν θα σε καλύψει η κατηγορία Trekking και θα καταλήξεις να κάνεις αυτά που έκαναν πολλοί πριν από εσένα.

1. Το πουλάς μετά από λίγους μήνες.
2. Αρχίζεις να κάνεις post και να ρωτάς "Τι να του κάνω για να πάει καλύτερα στην άσφαλτο/χώμα".
2α. Αρχίζεις να σκας λεφτά σε λεπτότερα ή τρακτερωτά ελαστικά, σε ανάρτηση ή carbon πηρούνι.
3. To πουλάς ή το βάζεις στην ακρη "για δεύτερο".
4. Παίρνεις Fitness/Κουρσα ή Mountain με 2ο σετ τροχών.

petroukios
Απών/απούσα

...το sirrus με τα μαμίσια λάστιχα "την ακούει" και στο ελαφρύ πλακόστρωτο... κραδασμοί και τα τοιαύτα...και είναι και το elite του 10... γενικά μια ανασφάλεια την νοιώθω... δεν θα ρίσκαρα στο χώμα.... εδώ έχω ξεχάσει τα πεζοδρόμια... άσφαλτος μόνον και Κ.Ο.Κ... καλό μου έκανε... κι ας μαραζώνει ο πρώτος έρωτας (crossmo 10) στο σπίτι.... πάντως εκεί που έχει πάει το τρεκιν (και μην φανταστείτε τπτ extreme βουνά και λαγκάδια...για χωματάκια πατημένα και πετρούλες λέμε) δεν νομίζω να τολμούσα με το sirrus... τουλάχιστον μ αυτά τα λάστιχα... τι να πω... δεν είμαι ειδήμων... ίσως και να χω λάθος...
σαν -εντελώς προσωπικό και υποκειμενικό βεβαίως- συμπέρασμα και παρόλο που είναι εμφανής η διαφορά και στην κατηγορία αλλά και στην τιμή/ ποιότητα θα έλεγα πως... το τρέκιν βολεύει παντού.. οκ... το sirrus όμως είναι πιο... ποδήλατο... είναι απόλαυση... είναι έρωτας... (εξ ού και το μαράζι του crossmo)...
αυτά τα ολίγα...
καλά να είσαστε και καλές βόλτες...
υγ. @eaglos
στη δική μου περίπτωση ισχύει το 3 πάντως... :)

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Ανάμεσα στα ΧΤ και στα χάλια που φορά το Crossmo υπάρχουν πολλά ενδοιάμεσα στάδια. Hollowtec βραχίωνα βρίσκεις και σε Deore και σε LX και σε SLX και είναι κατά πολύ φθηνότερος από τον XT.
.
.
Η κούρσα είναι καλύτερη στο δρόμο και το mountain καλύτερο στο χώμα...

Πάρα πολύ σωστά τα παραπάνω.
Όπως και η πρόταση για ένα ποδήλατο με 2ο σετ τροχών / ελαστικών.
Μένω εκεί και σταματώ με το συγκεκριμένο θρεντ.....

contact