Αγαπητοί ποδηλάτες
1. Το καλύτερο νομίζω υλικό είναι το ψιλό καρφάκι-πινεζάκι και το ψιλό γυαλί από θραύσματα, έτσι ώστε να ησυχάσουν μια και καλή τα μηχανάκια και οι πεζοί από τους ποδηλάτες που δεν θα τολμούν να τον χρησιμοποιούν από τα άπειρα τρυπημένα λάστιχα και θα αφήσουν επιτέλους "ελεύθερους τους ποδηλατόδρομους"
2. Ο καλύτερος εξοπλισμός που είναι καλό να υπάρχει σε αυτούς που θα τολμούν να τον χρησιμοποιήσουν είναι το λάσο για το κυνήγι κεφαλών μοτοσυκλετιστών, οι πριονοκορδέλες για κόψιμο σούβλας ψησίματος που συνήθως τοποθετείται εγκάρσια στον ποδηλατόδρομο από πεζούς κατοίκους της περιοχής το Πάσχα, ψεκαστήρες υπνωτικού αερίου για σκύλους που βγάζουν βόλτα τα αφεντικά τους για αφόδευση στον πεζόδρομο, μαστίγια κλπ συνοδευτικά εργαλεία για την απομάκρυνση υποανθρωποειδών ανδράποδων που εμποδίζουν τη διέλευση.
3. Η προστασία του πεζόδρομου πρέπει οπωσδήποτε να γίνεται με τη βοήθεια εκρηκτικών μηχανισμών και όπλων που θα παρέχεται σε κάθε επίδοξο ποδηλάτη με την αγορά του ποδηλάτου του προς εξασφάλιση της επιβίωσής του στη ζούγκλα της βενζινοκαφρίλας.
4. Ανάμεσα στους σχεδιασμούς που πιστεύω ότι θα ολοκληρώσουν και θα βελτιώσουν την αισθητική της γενικότερης διαδρομής είναι η ρίψη σκουπιδιών απορριμάτων (παλιά στρώματα, καρέκλες κλπ άχρηστα από τα γειτονικά σπίτια μέχρι να τα πάρει ο παλιατζής). Χωρίς τη συνολική αύξηση της υπάρχουσας βαλκανομωαμεθανομπόχας που ανέπτυξαν και υπέθαλψαν οι δημοτικές αρχές τις τελευταίες δεκαετίες με τα ανάλογα γνωστά μέτρα πιστεύω ότι ο αέρας θα χάσει την απαραίτητη δυσωσμία του και το περιβάλλον δεν θα ελκύει πλέον πρεζόνια για κλοπές, με αποτέλεσμα η μπίζνα που έχει στηθεί να σημειώσει κάμψη και να χρειαστεί βοήθεια έξωθεν τύπου ΔΝΤ.
5. Ούτε κατά διάνοια νομίζω ότι το πλάτος των 2 μέτρων είναι αρκετό για τους αυτοκινητοπαρκαροεπιταχυνοποδηλατόδρομους. θα πρέπει να έχει τουλάχιστον 6 μέτρα πλάτος για να μπορεί να φιλοξενεί άνετα μια πιάτσα ταξί, μοτοσυκλέτες που να κάνουν κόντρες, μηχανάκια κούριερ και delivery, θέσεις παρκαρίσματος ΙΧ για τις παρακείμενες ταβέρνες καθώς και για φορτηγά μετακομίσεων, τουριστικά πούλμαν & ΚΤΕΛ και κυρίως χώρο για ζωάκια που συνοδεύονται από αδέσποτες Κυρίες & κυρίους, γιαγιάδες, παππούδες, μωρά, καροτσάκια και ότι άλλο χωράει σε έναν πεζόδρομο - ποδηλατόδρομο πρότυπο σαν κι αυτόν της Διοξειδίου Καυσαεριοπαγίτου για παράδειγμα.
6. Τέλος όσον αφορά την συνύπαρξη με τους πεζούς νομίζω ότι το κυκλοφοριακό ήθος-status quo του Τζουλιστάν, όπου ο έχων μεγαλύτερο όγκο παίρνει την πρωτεραιότητα και άμα γουστάρει πατάει τον μικρότερο είναι ότι πρέπει για να μην χάσουμε και την πολιτιστική μας ταυτότητα
+10000
Περιγράφεις επακριβώς το σκατοχωριατισμό που υπάρχει στη χώρα μας.
ο κ.βλαστος με συνεργατες
αλλα και αλλα τμηματα του πολυτεχνειου εχουν κανει πολυ σοβαρη δουλεια σε τετοια θεματα
και πολυ πολυτισμενα ζητανε την αποψη μας για κατι πολυ συγκεκριμενο
η απαντας η πας αλλου να γραψεις την πατατα σου
εχω εκπλαγει με κατι ασχετες απαντησεις αντιπροτασεις του αερα
γενικος αερολογιες και παπαρολογιες που σε μεγαλο βαθμο φιλοξενει ευτυχως αυτη η ιστοσελιδα
σοβαρευτειτε επιτελους
οι ανθρωποι θελουν να καταγραψουν μια ταση
γνωριζουν παρα πολυ καλα πως πρεπει να γινει ο ποδηλατοδρομος
απαντατε ακριβως σε οτι σας ρωτανε και αφηστε τα χαζα για αλλα θρεντ
1. ταπητας ιδιος με την θεσσαλονικη
2. ανα περιοχη η οπου παρατηρειται απουσια βενζιναδικου για πολλα χιλιομετρα κατα μηκος της διαδρομης κηφησια - φαληρο απο ενα μηχανημα αερα με στομιο και για τους δυο τυπους σαμπρελας
3. συνδιασμος πλαστικα κολονακια με ματια γατας
4. ειναι σημαντικο να ειναι η διαδρομη ευχαριστη και οσο λιγοτερο θορυβοδης γινεται, ο θορυβος των αυτοκινητων λογω ταχυτητας αυξανει το αγχος του ποδηλατη η χρονικη διαφορα μιας διαδρομης μεσω συγγρου παραδειγμα η αλλου παραλληλου δρομου ειναι ασημαντη
5. ειναι υπεραρκετο
6. θα περασει πολυς χρονος ωσπου ο ενας συνηθισει τον αλλον και ισως στην αρχη υπαρξουν μικροατυχηματα αλλα αν η σχεδιαση παρολο που προβλεπει συνυπαρξη πεζου-ποδηλατη γινει ετσι ωστε να μην διασταυρονωνται συχνα δεν θα υπαρξει προβλημα
1. Το πιο οικονομικό υλικό στην κατασκευή-συντήρηση.(Εν καιρώ Μνημονίου και επιτήρησης...)
2. Μόνο εγκαταστάσεις ασφάλισης-parking ποδηλάτων ικανού αριθμού ποδηλάτων. Για όλα τα άλλα φροντίζαμε οι ποδηλάτες εδώ και καιρό από μόνοι μας. Τώρα δεν μπορούμε να τα περιμένουμε όλα από την πολιτεία.
3. Μάτια γάτας και χρωματική απεικόνιση του ποδηλάτου στην άσφαλτο όσο πιο συχνά γίνεται. Όχι κάμερες. Άλλος ένας Big Brother? Ευχαριστώ δεν θέλω.
4. Ό,τι φέρνει στα μάτια μας πράσινο, βελτιώνει την αισθητική αλλά για μένα δεν είναι πρώτης ανάγκης. Ας έχω πρώτα εξασφαλισμένο ποδηλατόδρομο και ας μην έχει πράσινο γύρω γύρω.
5. Ναι.
6. Δεν γνωρίζω. Αν είχαμε ποδηλατική κουλτούρα δεν θα ήταν πρόβλημα.
+10000
Περιγράφεις επακριβώς το σκατοχωριατισμό που υπάρχει στη χώρα μας.
... σημαίνει αυτή η καινούρια φαραωνική λέξη? Εχει κάποια σχέση με τους φαραώ?
ο κ.βλαστος με συνεργατες
αλλα και αλλα τμηματα του πολυτεχνειου εχουν κανει πολυ σοβαρη δουλεια σε τετοια θεματα
και πολυ πολυτισμενα ζητανε την αποψη μας για κατι πολυ συγκεκριμενο
η απαντας η πας αλλου να γραψεις την πατατα σου
εχω εκπλαγει με κατι ασχετες απαντησεις αντιπροτασεις του αερα
γενικος αερολογιες και παπαρολογιες που σε μεγαλο βαθμο φιλοξενει ευτυχως αυτη η ιστοσελιδα
σοβαρευτειτε επιτελους
οι ανθρωποι θελουν να καταγραψουν μια ταση
γνωριζουν παρα πολυ καλα πως πρεπει να γινει ο ποδηλατοδρομος
απαντατε ακριβως σε οτι σας ρωτανε και αφηστε τα χαζα για αλλα θρεντ
1. ταπητας ιδιος με την θεσσαλονικη
2. ανα περιοχη η οπου παρατηρειται απουσια βενζιναδικου για πολλα χιλιομετρα κατα μηκος της διαδρομης κηφησια - φαληρο απο ενα μηχανημα αερα με στομιο και για τους δυο τυπους σαμπρελας
3. συνδιασμος πλαστικα κολονακια με ματια γατας
4. ειναι σημαντικο να ειναι η διαδρομη ευχαριστη και οσο λιγοτερο θορυβοδης γινεται, ο θορυβος των αυτοκινητων λογω ταχυτητας αυξανει το αγχος του ποδηλατη η χρονικη διαφορα μιας διαδρομης μεσω συγγρου παραδειγμα η αλλου παραλληλου δρομου ειναι ασημαντη
5. ειναι υπεραρκετο
6. θα περασει πολυς χρονος ωσπου ο ενας συνηθισει τον αλλον και ισως στην αρχη υπαρξουν μικροατυχηματα αλλα αν η σχεδιαση παρολο που προβλεπει συνυπαρξη πεζου-ποδηλατη γινει ετσι ωστε να μην διασταυρονωνται συχνα δεν θα υπαρξει προβλημα
1. Το πιο οικονομικό υλικό στην κατασκευή-συντήρηση.(Εν καιρώ Μνημονίου και επιτήρησης...)
2. Μόνο εγκαταστάσεις ασφάλισης-parking ποδηλάτων ικανού αριθμού ποδηλάτων. Για όλα τα άλλα φροντίζαμε οι ποδηλάτες εδώ και καιρό από μόνοι μας. Τώρα δεν μπορούμε να τα περιμένουμε όλα από την πολιτεία.
3. Μάτια γάτας και χρωματική απεικόνιση του ποδηλάτου στην άσφαλτο όσο πιο συχνά γίνεται. Όχι κάμερες. Άλλος ένας Big Brother? Ευχαριστώ δεν θέλω.
4. Ό,τι φέρνει στα μάτια μας πράσινο, βελτιώνει την αισθητική αλλά για μένα δεν είναι πρώτης ανάγκης. Ας έχω πρώτα εξασφαλισμένο ποδηλατόδρομο και ας μην έχει πράσινο γύρω γύρω.
5. Ναι.
6. Δεν γνωρίζω. Αν είχαμε ποδηλατική κουλτούρα δεν θα ήταν πρόβλημα.
11 χρόνια μετά... Τελικά ο ποδηλατόδρομος κηφισιά - Φάληρο είναι σαν το μετρό στην Θεσσαλονίκη;;;;;