καλησπέρα σε όλους,
στην τελευταία μου 'εκδρομή' στο χωριό,
βρήκα στον κήπο μια παλιά κούρσα bianchi, μαύρη.
είναι σε κακό χάλι, σχεδόν τα πάντα είναι πλήρως σκουριασμένα εκτός απο το σκελετό και το τιμόνι,
στα οποία δε βρήκα σημάδια σοβαρής σκουριάς, εκτός απο κάποια σημεία όπου είχε γρατζουνηθεί.
σκεφτόμουν λοιπόν να το πάρω να το αναπαλαιώσω/ανανεώσω..
να διαβάσω και να μάθω το know-how των επισκευών
(όσων μπορώ να κάνω χωρίς υπέρ-εξειδικευμένα εργαλεία),
είναι δυνατόν αυτό; έχει κάποιος εμπειρία απο τέτοια πράγματα;
σκέφτομαι να του βάλω καινούρια ανταλλακτικά (δλδ να μην κάνω αναπαλαίωση αλλά κάτα κάποιο τρόπο upgrade) θα μπορώ να τα βάλω σε ένα τέτοιο ποδήλατο;
δυστυχώς δε κατάφερα να βγάλω φωτογραφίες καθώς γύρισα εσπευσμένα στην αθήνα,
και δεν μπορώ (για την ώρα να βρω παραπάνω πληροφορίες για τον τύπο ακριβώς του ποδηλάτου..
οι γνώμες σας;
Οπλίσου με δύναμη (σωματική), υπομονή και πετρέλαιο και ξεκίνα. Δυστηχώς κάποια εργαλεία είτε θα πρέπει να τα προμηθευτείς είτε θα πρέπει να πας σε ποδηλατάδικο.
Αυτή τη στιγμή επισκευάζω/αναπαλαιώνω ένα peugeot 15αετίας. Κατάφερα και έλυσα τα περισσότερα κομμάτια εκτός από την κασσέτα η οποία χρειάστηκε μέγγενη. Το επόμενο βήμα είναι να λύσω πεταλίερα και μεσαία τριβή.
Γενικά θα χρειαστείς κάποια κλειδιά, κάποια άλεν, κάποια ειδικά εργαλεία για μεσαίες τριβές και πετάλια, ρουλεμάν για να αντικαταστήσεις τα ήδη υπάρχοντα στα κέντρα των τροχών, στο τιμόνι (ίσως) και στη μεσαία τριβή, γράσσο για ρουλεμάν, εξωλκέα αλυσίδας κλπ κλπ.
Γράσσα, λιπαντικά και ρουλεμάν θα βρεις στο Βοτανικό στη Σπύρου Πάτση αλλά είναι ανοικτά μόνο πρωΐ μέχρι μεσημέρι.
Καλή αρχή, ρώτα ότι θες και βάλε φωτό να δούμε τι παίζει.
μου έδωσες την ενθάρρυνση που χρειαζόμουν!
βασικά βρήκα το parktool.com που έχει διάφορα για επισκευές,
κλειδιά κ άλεν υπάρχουν σε μπόλικα μεγέθη,
αλλά αυτά τα περίεργα για μεσαία τριβή πχ δεν νομίζω οτι τα έχω..
και μια ερώτηση πιο συγκεκριμένη, αλλά αναφέρομαι σε όλα τα μέρη του ποδηλάτου,
τη μεσαία τριβή πχ θα πρέπει να την επαναφέρω στην προηγούμενη κατάσταση της ή θα μπορούσα να βάλω μια καινούρια (π.χ. sora ή tiagra ή deore);
όπως και οι αλλαγές ταχυτήτων οι οποίες είναι στον κάτω σωλήνα(;),
αλλά είναι σπασμένοι οι μοχλοί, δε θα πρέπει να βρω λεβιεδομανέτες;
φωτό θα ανεβάσω μόλις ξαναπάω (και πάρω και το ποδήλατο,
που αυτή τη στιγμή βρισκεται στην κέρκυρα).
ψάχνω να βρω φωτογραφίες παλιών bianchi αλλά δε βρίσκω,
αν ξέρει κάποιος που υπάρχει ένα αρχείο, θα μπορέσω να βρω ποιό είναι..!
an einai spasmena kai theleis lebiedomanetes tha einai zori
afto pou mporeis na kaneis gia sou vgei oikonomika einai na to kaneis fitness kai na tou baleis isio timoni:D
oi manetes steff kanoun 27 eyro
xeiristiria typou sora
kanoun 100 euro
:D
όταν λες fitness, συμπεριλαμβάνεις και τα υπόλοιπα περιφερειακά;
δλδ εκτός απο κανονικές μανέτες και πχ δισκοβραχίωνα κλπ;
περιφερειακά mountain σε road όπως το dew της kona;
μπορείς να μου δώσεις ένα λινκ για τις στεφ μανέτες που λες;
nai kati tetio
se ola ta ftina 8 speed podilata tha tis deis
:D
apla mporeis na doseis peripou 250 euro kai na pareis olli tin deore me 48 diskobraxiona
:D
όλη τη deore;
που σημαίνει: δισκοβραχίωνας, μεσαία τριβή, μπρος - πίσω ντεραγιέ, κασσέτα 9άρα, μανέτες φρένων, λεβιεδομανέντες, μπρος πίσω φρένα, μπρος - πίσω κέντρα;
αν είναι έτσι, κατι τέτοιο νομίζω θα με ενδιέφερε πολύ..
θα πρέπει να βρω ακόμα στεφάνια, παλουκόσελο (σέλα υπάρχει), τιμόνι;
(να είναι τουλάχιστον rideable το ποδήλατο!)
θα ήθελα να κάνω το συγκεκριμένο ποδήλατο το καθημερινό μέσο μετακίνησης..
Καλημέρα, χαίρομαι που θα το προχωρήσεις το όλο θέμα. Θα μάθεις πολλά και θα πάρεις μεγάλη ικανοποίηση στο τέλος του εγχειρήματος.
Σε πρώτη φάση δες αυτό το site http://bicycletutor.com/, έχει πολλά video με επισκευές και ρυθμίσεις σχετικά με το ποδήλατο.
Πριν ξεκινήσεις πρέπει να αποφασίσεις σε τι βαθμό θα κάνεις βίδες το ποδήλατο. 'Αποψή μου, λύστο όλο και άφησε μόνο το σκελετό. Έτσι θα μπορέσεις να κρίνεις τι χρειάζεται πέταμα και τι διορθώνεται με καθάρισμα και λίπανση.
Ό,τι και να κάνεις θα σου πρότεινα να αντικαταστήσεις τα φρένα και τις μανέτες φυσικά. Από τη στιγμή που είναι σπασμένες οι ταχύτητές σου τότε πας αναγκαστηκά γι' αλλαγή και σε αυτές. Τώρα, το αν θα είναι ανταλλακτικά κούρσας ή κλασσικά ανταλλακτικά mountain/trekking θα εξαρτηθεί από το αν θα το έχεις για κούρσα ή για πιο ήπια μετακίνηση με ίσιο τιμόνι.
Ξεκίνα από τα βασικά. Πλάκωσε στο πετρέλαιο τους άξονες των τροχών για να ξεκολλήσουν τα παξιμάδι τους. Αφαίρεσε άξονες, άνοιξε τα κέντρα, βγάλε τις μπίλιες (ή ρουλεμάν), καθάρισε τα γράσσα, μετά αγοράζεις νέα ρουλεμάν και γράσσο και επανατοποθετείς.
Ομοίως και στην πίσω ρόδα. Η διαφορά είναι ότι θέλεις ειδικό εργαλείο (φθηνο είναι) για να αφαιρέσεις την κασσέτα η οποία μπορεί να είναι πολύ δύσκολο να κουνηθεί. Οπότε θα πας τη ρόδα σε ποδηλατάδικο όπου θα αγοράσεις ρόδες και σαμπρέλες και θα του πεις "μου βγάζεις την κασσέτα;" ;)
Λογικά αν αλλάξεις ταχύτητες θα πρέπει να αλλάξεις και εκτροχιαστές και μπορεί να πάρει η μπάλα και την πίσω ρόδα γενικότερα οπότε πριν πιαστείς με αυτήν δες το θέμα των ταχυτήτων.
Στη συνέχεια λύνεις τιμόνι και πηρούνι, βγάζεις τα ρουλεμάν (αν είναι εξωτερικά), τα πετάς και βάζεις άλλα. Καθαρίζεις με πετρέλαιο τα διάφορα, τρίβεις σκουριές βάζεις κάποιο γράσσο και συναρμολογείς.
Για πεταλιέρα και τριβή, τα αφαιρείς, τα καθαρίζεις από τα παλιά γράσσα, πετάς τα παλιά ρουλεμάν, βάζεις νέα, γρασσάρεις και τα συναρμολογείς. Θα χρειστείς καποια εργαλεία λογικά.
Όπως είδες σκέφτομαι την οικονομική λύση. Σίγουρα μπορείς να πετάξεις τα πάντα και να πάρεις μια σειρά Deore ή κάτι άλλο σε κούρσα, έτσι όμως ούτε θα μάθεις να επισκευάζεις αλλά ούτε έχει και πολύ νόημα να ρίξεις τόσα λεφτά σε ένα αρχαίο ποδήλατο.
Εγώ, στο peugeot Mountain που αναπαλαιώνω, έχω ξοδέψει μέχρι στιγμής 35 ευρώ. Με αυτά τα λεφτά έχω πάρει λάστιχα, σαμπρέλες, μανετες φρενων, vbrakes, πλαστικά grips, καλώδια, ντίζες, ρουλεμάν. Ίσως αλλάξω τις ταχύτητες (grip shifters) και υπάρχει το ενδεχόμενο να αλλάξω πεταλιέρα και τριβή (αφού τα καθαρίσω :))
olli i seira se mtb simenei
diskobraxiona
allagi kai sasman
kaseta - alysida
manetes taxytiton-frenon
oxi kentra troxous tha xrisimopiiseis tous idious apla tha prepei na to zitiseis me italiko paso :D
kai tha prepei na deis an mporeis na koumposeis tin kaseta sto troxo tis bianchi :D
apo tin alli tha mporouses kai na strafeis se pio oikonomikes lyseis px allivio kai acera pou stin prokimeni periptosi tha eixa apla elaxisti diafora sto baros :D
basika se kainourgia antalaktika paizoun 2 problimata to ena einai pisw sti kaseta
kai to allo einai stin mesea trivi :D
afta apo mena
:D
Ετσι ξεκίνησα και εγώ να φτιάξω το παλιό μου Peugeot
τη σειρά Deore LX τη βρήκα εδώ
http://www.bike-discount.de/shop/k407/a9951/lx-groupset-v-brake-rapidfir...
στα 180 € + 17 € μεταφορικά+17€ ταρίφα για το έμβασμα στη τράπεζα στη γερμανία.
αλλά έχω το εξής πρόβλημα ένω το ποδήλατο το έχω γδύσει τελείως (βέβαια τον δισκοβραχίονα τον έβγαλε ποδηλατάς με ένα εργαλείο .... και μάλλον μόνο με αυτό γίνεται)
και έχω κολλήσει στη μεσαία τριβή... το έχω πάει σε 2 ποδηλατάδες και δεν μπορούν να τη λύσουν...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
ο πρώτος στη καλλιθέα μου είπε να πάω να το ζεστάνω με φλόγα και μετά να προσπαθήσω να το λύσω....
και ο άλλος στο γουδί μου είπε ... δεν γίνεται!!!!!!
μάλλον δεν το προσπάθησαν πολύ....
τώρα θα το πάρω στο χωριό να δω αμά κάνουν τίποτα εκεί....
θα πάω να πάρω και κανένα λιπαντικό μ@λ@κια να του βάλω μπας και κάνει τίποτα!!!!
έχετε να προτείνετε τίποτα άλλο???
Ευχαριστώ
BILL
katarxin den tha teriaksei i mesea trivi i kainourgia mias kai nomizw pos ta peugot kai ta bianchi exoun italiko paso opote poli pithanon na min kanoun ta potiria :D
kai na theleis alla :D
afto pou sou eipe to paidi me to zestama itan sosto
an isoun thes tha erxomoun na sto vgalw ego :D
lipantika oti kai na rikseis den paizoun
exei kolisei apo tin skouria
ego exo ena dyisiditiko antiskouriako
etsi grafei panw
isos afto na ekane to peira apo tin antiprosopia tis locktite
Hello
λες να μην κάνει για το peugeot αυτή η μεσαία τριβή!!!!!!!
το ποδήλατο είναι ΜΤΒ
http://img111.imageshack.us/img111/5606/p7260230oj2.jpg
αμα μπορείς κάνε ένα κόπο να δείς λίγο αυτό
http://cycle.shimano-eu.com/media/techdocs/content/cycle/EV/bikecomponen...
είναι αναλυτικά πως είναι αυτό το ματζαφλάρι μην τυχόν και καταλάβεις τίποτα...
α και επίσης μήπως ξέρεις ποιό ποτήρι ξεβιδώνει ανάποδα ( αν ισχύει κάτι τέτοιο)..
ε και τελικά αμα δεν τα καταφέρω ετοιμάσου έρχομαι επάνω ΅:)
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!!
Καλό Σ/Κ κ καλό μήνα
stis kourses isxiei ayto
sta mtb den kserw:D
alla kai na einai italiko paso apla paragkelneis alla potiria me italiko paso:D
Τα ιταλικά ποδήλατα πιθανόν να έχουν διαφορετική μεσαία τριβή! Και σε διάμετρο (ελάχιστα) και σε σπείρωμα ποτηριών! Σε καμία περίπτωση δεν ταιριάζει BSA μεσαία τριβή σε ITA σπείρωμα και το ανάποδο.
Τα shimano εξαρτήματα για MTB όπως Deore, LX, XT, XTR klp klp είναι BSA και όχι ITA. Δεν έχω δει δισκοβραχίωνα, που πλέον είναι Hollowtech II σε Deore και πάνω, με ITA σπείρωμα, ίσως στα πιο παλιά και πιο φτηνά (Acera/Alivio/Tourney που δεν τα προτείνω λόγω ποιότητας/τιμής) που είναι ακόμα στο τετράγωνο καρέ ή Octalink να βγαίνει και για Ιταλικό. Στα εξαρτήματα για κούρσα, Sora, Tiagra, 105 κλπ έχουν και απ' τα δύο αλλά εκεί μιλάμε για άλλες τιμές κιόλας ειδικά στις μανέτες. Προσέξτε τι έχετε και τι θα πάρετε!
Αυτό να το κοιτάξετε και οι δύο. Ειδικά για το Bianchi που μάλλον έχει ITA.
Αν είναι ITA τότε και τα 2 ποτήρια ξεβιδώνουν κανονικά.
Αν είναι BSA τότε αυτό στη μεριά του ΔΙΣΚΟβραχίωνα ξεβιδώνει ανάποδα, δλδ βιδώνοντας!
Ρίξτε μια ματιά γι αυτό το θέμα εδώ, έχει ξανασυζητηθεί περί μεσαίας τριβής :
http://www.podilates.gr/node/2018
---> Γρήγορος τρόπος αναγνώρισης BSA/ITA :
Το πλάτος της μεσαίας τριβής στο σκελετό για BSA είναι ή 68mm ή 73mm. Το ITA είναι 70mm! Αν μπορείτε να μετρήσετε και να είστε σίγουροι πόσο πλάτος έχει η φωλιά στο σκελετό, τότε το βρίσκετε από αυτό.
Επίσης ρίξε μπόλικο wd-40 (σαν το windex ένα πράμα) στη μεσαία τριβή και ξαναπροσπάθησε να το ξεβιδώσεις με κάποιο εργαλείο που να μπορεί να το πιάσει καλά και με μεγάλη δύναμη. Εγώ το είχα ανοίξει την πρώτη φορά με κάβουρα (σαν τεράστια γκαζοτανάλια που κλειδώνει εκεί που πιάνει) μετά από πολύ προσπάθεια! Πρέπει να ξέρεις όμως από ποια μεριά θα το ξεβιδώσεις (BSA/ITA)
Από κει και πέρα, τα νέα συστήματα δύσκολα είναι συμβατά με τα παλιά. Αν πχ, έχεις πίσω κέντρο με βιδωτό ελεύθερο και άρα έχεις το πολύ 7 ταχύτητες πίσω και αλλάξεις κέντρο, τότε πας για κασέτα αντί για ελεύθερο που σημαίνει 8+ ταχύτητες, οπότε και αλλαγή μανέτας, εκτροχιαστή, αλυσίδας, δισκοβραχίωνα, μεσαίας τριβής. Αλλάζεις ένα και τα παίρνει παραμάζωμα όλα! Εκτός αν μείνεις παραδοσιακός και βρεις τα αντίστοιχα εξαρτήματα του παλιού που να είναι συμβατά. Υπάρχουν ακόμα σε ξεχασμένες γωνιές ποδηλατάδικων.
ΥΓ : πολύ μου αρέσει το μαστόρεμα!!
eidate o inferno ta eipe pio analitika :D
an kai den nomizw pos to esoteriko sto bsa einai 73
nomizw mono se 68 vgenei
gia to italiko den thimame :D
apla exw kati sta ypopsin mou pou an vgei to peugot italiko tote tha sou brw italika potiria xa
exw kati tou krasiou
ta peira apo mpolonia an sou kanoun
:PPP
Είναι stadard οι διαστάσεις που είπα.
Αν πρόκειται για τετράγωνο καρέ ή octalink μεσαία τριβή, βγαίνει σε διάφορα μεγέθη ανάλογα με το πλάτος της φωλιάς στο σκελετό και το μήκος του άξονα που θέλει ο καθένας.
Ο Sheldon να ναι καλά... :P
πολύ ενδιαφέρουσες οι πληροφορίες,
και πολλές νέες..
έριχνα μια ματιά στα bottom brackets της shimano, αυτό δε θα ταίριαζε σε ΙΤΑ;
νομίζω deore:
http://cycle.shimano-eu.com/catalog/cycle/products/component.jsp?PRODUCT...
και tiagra
http://cycle.shimano-eu.com/catalog/cycle/products/component.jsp?PRODUCT...
δε θα μπορούσαν να μπερδευτούν πχ μεσαία τριβή και δισκοβραχίωνας tiagra (λόγω ΙΤΑ) και ντεραγιέ, κασσέτα πχ deore;
για χειριστήρια βρήκα αυτά για 'fitness bikes' (flat bar handles for road bikes):
http://cycle.shimano-eu.com/catalog/cycle/products/component.jsp?PRODUCT...
που σημαίνει οτι εγκαθιστώ τα πάντα ως σε μια κούρσα αλλά με flat bar (και τις αντίστοιχες λεβιεδομανέτες για φλατ μπαρ);
nai ayto me ta panta koursas kai apla xeiristiria apo mtb doulevei alla
tha sou vgei pio akriva
Αυτά της Deore (παλιότερη σειρά, δεν είναι Hollowtech II) και της Tiagra έχουν έκδοση για ITA : Shell width 70. Αν δεις είναι Octalink, οπότε θα πρέπει να του βάλεις ένα δισκοβραχίωνα για Octalink και θα ταιριάζει ανεξαρτήτως τι σειρά θα είναι.
Αν βάλεις πίσω κασέτα Deore, τότε πρέπει να δεις το compatibility του δισκοβραχίωνα να είναι για ίδιες ταχύτητες πίσω, όπως και της αλυσίδας. Οι δισκοβραχίωνες λένε αν είναι για 9speed πχ.
Η κασέτα, πάει πακέτο με το τι μανέτα θα χρησιμοποιήσεις για ταχύτητες. 7άρι, 8άρι ή 9άρι;
Το ντεραγιέ πρέπει να είναι συμβατό στον αριθμό ταχυτήτων και στο εύρος της κασέτας. Οπότε αν βάλεις ίδια σειρά με τις μανέτες είσαι οκ.
Γενικά αν πάρεις κομμάτια από 9άρα Tiagra και 9άρα Deore δε θα έχεις πρόβλημα με επιφύλαξη οι μανέτες να είναι ίδια σειρά με ντεραγιέ πίσω.
ολα καλα!!!!
το αριστερό ποτήρι το λισαμε με ενά ρυθμιζόμενο κλειδί..... με λίγο λαδάκι σε σπρει και με το κλείδι ανετα ξεβίδωσε....
το δεξί ήθελε... μέγγενα... κάτι τέετοιο...
το οποίο δεν είναι σαν κλειδί... είναι σταθερό στον πάγκο αμα θέλεις να σφίξεις κάτι σε αυτό για να κάνεις κάποια δουλειά... 'ετσι σφίξαμε εκεί το δεξί ποτήρι και στρίψαμε το ποδήλατο.....
και λύθηκε άνετα και αυτό.....
το δεξί ποτήρι ξεβίδωσε βιδώνοντας .....
α ρε τετρπέρατε τορναδόρε-ηλεκτροκολητή..... βιδάνθρωπε με εσωσες :)
raz200 sorry που μπλεκτηκα στο topic σου....αλλά είδα οτι ψαχνόμασταν για το ίδιο....
plannet τη γλίτωσες :)
παιδία και μή ....
σας ςυχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας και το χρόνο σας......
πάω τώρα για μπανάκι....
να είστε καλά και να δίνεται τις γνώσεις σας ετσί.....
αρε ποδηλατάδες μονο να πουλήσετε σας νοιάζει...
το peugeot ΘΑ ΑΝΑΣΤΗΘΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!
Εγώ πάλεψα με το δικό μου peugeot για να βγάλω πεταλιέρα και μεσαία τριβή.
Το αριστερό ποτήρι της τριβής βγήκε μες και είδα μέσα άξονες και ρουλεμάν. Η πεταλιέρα όμως δεν βγήκε γιατί θέλει εξωλκέα. Έχω έναν εξωλκέα για Shimano αλλά δεν χωράει στην πεταλιέρα αυτή. Θέλει κάτι πιο λεπτό, οποτε ψάξιμο στην αγορά.
Βασικά θέλω να κρατήσω την τριβή γιατί είναι ωραίο συστηματάκι με ποτήρια και ρουλεμάν που σημαίνει ότι συντηρείται και σε βγάζει για πάντα. Απλά θέλω να πετάξω πεταλιέρα γιατί είναι μια πλαστικούρα....
@ eaglos
kalo ksemperthema
genikotera einai diskola otan einai palia ta eksartimata :D
ego sou eipa na min tin vgaleis esi den me akouses?
as elpisoume aftin tin fora na vgeis esi kerdismenos
:P
Αν δεν βγει με το καλό η πεταλιέρα θα πέσει τροχός και κόψιμο. Δεν προβληματίζομαι, απλά έλεγεγα μήπως γίνει σωστά :)
ότι δεν λύνεται κόβετε :D
Πάντως δες και εδώ για να δεις το πρόβλημα.
Αυτό το πράγμα πρέπει να μπει και να βιδώσει στο μπράτσο. Προφανώς δεν χωράει και χρειάζομαι μικρότερο, εκτός αν έχω καταλάβει κάτι λάθος.
βασικά αυτό βιδώνει πάνω στο βραχίωνα ( μάλλον με ανάποδη φορά.. και κρατόντας το με ένα κλειδί για κόντρα το βιδώνεις με ένα άλλο... αυτό έχι σαν αποτέλεσμα να βρίσκει η βίδα πάνω στον άξονα του κέντρου και να σπρώχνει το βραχίωνα πρός τα έξω.......
κάτι τέτοιο έκανε ο ποδηλατάς....
Απλά για να βιδώσει στον βραχίωνα πρέπει να χωράει στον βραχίωνα :)
Όπως φαίνεται στη φωτό ο βραχίωνας είναι πολύ στενότερος από τον εξωλκέα οπότε δεν γίνεται δουλειά. Λογικά θα υπήρχε/υπάρχει ένας εξωλκέας για γαλλικούς βραχίωνες.
Πάντως το απόγευμα θα πέσει κόψιμο με τροχό και θα τελειώσει το παραμύθι :)
@eaglos: τελικά τι έγινε; έπεσε το κόψιμο;
@dbasilis : μη μασάς, αναμένω να δω τι γίνεται με το πεζό!
επίσης βρήκα αυτό,
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?modelID=4162
και στο site της shimano
http://cycle.shimano-eu.com/catalog/cycle/products/component.jsp?PRODUCT...
shell width : 70
είναι trusted το chainreactioncyles?
dura ace (δυστυχώς ή ευτυχώς (λόγω.. τιμής!)
αλλά είναι italian και hollowtech2, στις 20λίρες (23euro) χωρίς μεταφορικά..
(αλλά αν είναι για πολλά αντικείμενα.. κάτι πάει κ έρχεται)
θα μπορώ σε κάτι τέτοιο να το μπασταρδέψω με κάτι τέτοιο;
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?modelID=11796
(και στο site της shimano πάλι:
http://cycle.shimano-eu.com/catalog/cycle/products/component.jsp?PRODUCT...
)
δυστυχώς μιλώ σε θεωρητικό επίπεδο ακόμη,
καθώς περιμένω να μου στείλουν το ποδήλατο κ να αρχίσω εργασίες και μετρήσεις σιγά σιγά..
θα αρχίσω να ψάχνω πληροφορίες για κέντρα και κασσέτες κ όλας,
τι πρέπει να προσέξω; ποιά είναι τα standards στα κέντρα (αποστάσεις κλπ);
αν έχετε μαζεμένες πληροφορίες, φωτίστε με!
kali tyxi
pantos potiria mporw na se brw kai ellada sta 25 euro pio ftina tha sou erthei
:D
theoritika bebaia :D
praktika prepei na rotisw
:P
@eaglos
file telika pos ta pas me tin mesea trivi?
Ναι, την έκοψα την πεταλιέρα και έλυσα την τριβή. Τώρα θα πάρω νέο άξονα γιατί αυτός είναι λίγο χτυπημένος και γδαρμένος. Πάντως έχει πλάκα να βλέπεις ότι ένα mountain του 1990 με καλύτερη μεσαία τριβή από το δικό σου του 2007 :)
kala to kalitero einai sxetiko :D
apo apopsi kataskevis tha les
an to 90 eixes parei oti kalitero kykloforouse eno tora peires kati oikonomiko isos
:D
apla den beltiononte panta ta pragmata
den einai liges fores pou ta pragmata ginonte xeirotera
gia na glitoseis kapia grammaria i na gineis pio antagonistikos :D