Επέκταση του ωραρίου, των ημερών εισόδου καθώς και του αριθμού ποδηλάτων στο ΜΕΤΡΟ

5 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
LFT
Απών/απούσα

Σας παραθέτω το παρακάτω άρθορο από τα ΝΕΑ:

Μέχρι τέσσερα ποδήλατα, αντί για δύο που ίσχυε μέχρι σήμερα, θα επιτρέπονται στο τελευταίο βαγόνι κάθε συρμού του Μετρό από την 1η Μαΐου.

Αυτό προβλέπει η δεύτερη φάση της πιλοτικής εφαρμογής της μεταφοράς ποδηλάτων μέσω των συρμών του Μετρό.

Το νέο μέτρο θα ισχύει Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή από τις 18.00 έως τη λήξη της βάρδιας και όλο το 24ωρο τις Κυριακές και τις αργίες.

Σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, η ανταπόκριση επιβατών και ποδηλατών τον πρώτο μήνα της εφαρμογής του πιλοτικού μέτρου ήταν θετική.

Σύμφωνα με στοιχεία της ΑΜΕΛ, εκατοντάδες ποδήλατα μεταφέρθηκαν με τους συρμούς του Μετρό τις ημέρες ελεύθερης μεταφοράς χωρίς να παρουσιαστεί κανένα πρόβλημα στους τομείς της λειτουργίας του μέσου ή της ασφάλειας των επιβατών.

Η πιθανή περαιτέρω επέκταση του μέτρου ή το ενδεχόμενο μόνιμης εφαρμογής του θα εξεταστεί σε νεότερη αξιολόγηση που θα πραγματοποιηθεί τον Σεπτέμβριο.

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4626580

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
chocos
Απών/απούσα

Από τη μια χαίρομαι για την επέκταση του ωραρίου, από την άλλη μου τη δίνει που πρέπει να ζητιανεύουμε τόσο καιρό μια "παραχώρηση καλής θελήσεως" η οποία κατ ουσία έπρεπε να ήταν δεδομένη για ένα Μ.Μ.Μ. που κατά τα άλλα δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα ευρωπαϊκά ξαδελφάκια του.

Πραγματικά, τους έχω ικανούς αν δουν μέχρι τον Σεπτέμβρη ραγδαία αύξηση των ποδηλάτων στο Μετρό να ισχυριστούν πως δημιουργούνται προβλήματα και να τερματίσουν το μέτρο, ενώ προφανώς η λογική εξέλιξη θα ήταν η απελευθέρωση του ωραρίου με ταυτόχρονη προσθήκη σκευοφόρου.

Αυτό που δε μπορούν να καταλάβουν είναι ότι υπάρχει μεγάλος αριθμός ανθρώπων που θέλει να εφαρμόσει το μέτρο αλλά δε μπορεί γιατί απλά το ποδηλατάκι τους δε το χρησιμοποιούν όπως ο Γ.Α.Π. Το χρησιμοποιούν για να πάνε στη δουλειά τους και με αυτό το ωράριο δε μπορεί να γίνει. Νομίζουν ότι το ποδήλατο είναι καθαρά ένα μέσο ψυχαγωγίας και το αντιμετωπίζουν υποχόνδρια στο κλινικά καθαρό Μετρό τους.

LFT
Απών/απούσα

η προσθήκη σκευοφόρου πάντως πολύ πιθανό να απαιτεί αντικατάσταση ενός βαγονιού από αυτά που προορίζονται για τους επιβάτες - κάτι που είναι δύσκολο να συμβεί ειδικά αν αναλογιστεί κανείς το πόσο γεμάτα είναι αυτά τις ώρες αιχμής.

Το να προστεθεί στο τέλος του συρμού ένα ακόμα βαγόνι δεν είναι τόσο απλό όσο ακούγεται αφού πολλές φορές το μήκος του συρμού είναι ακριβώς όσο και το μήκος της αποβάθρας- πλατφόρμας. Έτσι αν μπει ένα ακόμα βαγόνι -σκευοφόρος στο τέλος - ίσως σε πολλές περιπτώσεις να μην μπορεί να αποβιβάζεται κανείς σε αυτό αφού δεν θα σταματάει μπροστά στις πλατφόρμες των σταθμών.

Βέβαια με καλή διάθεση και ευρηματικότητα και σε αυτό υπάρχουν λύσεις... αλλά μάλλον το θέμα δεν είναι από αυτά που λύνεται αποκλειστικά μέσα από τη συζήτηση σε ένα φόρουμ...

καλημέρα

LFT

VaL
Απών/απούσα

Ισχύει κανονικά πλέων?
4 ποδήλατα αυτές τις ώρες?

SpyrosV
Εικόνα SpyrosV
Απών/απούσα

VaL wrote:
Ισχύει κανονικά πλέων?
4 ποδήλατα αυτές τις ώρες?

http://www.podilates.gr/?q=node/14847