Καλημέρα σε όλους του φίλους,
Αποφάσισα να εισέλθω στον χώρο της ποδηλασίας, τόσο για άσκηση όσο και για οικονομία στις μετακινήσεις.
Σκοπεύω να μετακινούμε καθημερινά περί τα 20km σε ασφαλτινο, επαρχιακό δρόμο, με λίγες και μικρής κλίσης ανωφέρειες. Με ενδιαφέρει προτίστως η ταχύτητα στην μετακίνηση.
Προσανατολίζομαι προς το Ideal Intempo 2011. Πιστεύω έχει καλή τιμή και είναι και ελληνικό!!!
Ποια η γνώμη σας για το συγκεκριμένο ποδήλατο;
Το ύψος μου είναι 1,87. Ποιο μέγεθος μου ταιριάζει;
Έχετε να μου αντιπροτείνετε κάποιο άλλο ποδήλατο με τιμή max τα 600€?
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων...
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
δεν θα έπερνα ποδήλατο κούρσας της ideal
από εκεί που θα βρεις Ideal δες σε scott
επειδη και εγω ενδιαφερομαι για το συγκεκριμενο ποδηλατο μπορεις να εισαι πιο συγκεκριμενος γιατι δεν θα το επαιρνες?
ειναι το μονο σε αυτη τη τιμη που εχω βρει εγω με carbon πηρουνι και ειναι και ωραιο....
μια αλλαγη στο συστημα ταχυτητων ποσο κοστιζει σε περιπτωση που θες να ανεβεις πανω απο τις 18 ταχυτητες?
ας πει και καποιος αλλος τη γνωμη του για το ποδηλατο αυτο.....
γιατί ακόμα δεν έχω βρει καλό σκελετό κούρσας σε ideal
είναι εύκαμπτοι και στην κούρσα δεν θέλεις κάτι τέτοιο
τώρα θα μου πεις ε και???
ο καθένας παίρνει αυτό που πιστεύει πως θα τον καλύψει
Σκόρπια σχόλια.
)
Αποφάσισες να ΕΙΣΕΛΘΕΙΣ στο χώρο του ποδηλάτου, και σκέφτεσαι να ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΕ ΚΟΥΡΣΑ? ΟΚ, εν είναι εντελώς παράλογο, αλλά συνήθως οι περισσότεροι ξεκινούν με κάτι πιο "εύκολο", πιο "απλό" και "καταλήγουν" σε κούρσα (όταν δουν το φως το αληθινό... χεχε
Άσκηση και οικονομία ΦΥΣΙΚΑ και θα έχεις.
20χλμ σε άσφαλτο είναί ότι πρέπει για κούρσα. Ειδικά στην περίπτωσή σου που θα είσαι εκτός έντονης κίνησης. Και ΝΑΙ όντως, ταχύτητα = κούρσα.
Το Ideal έχει όντως καλή τιμή. Είναι ότι πιο εισαγωγικό σε αλουμινένιο κουρσί, με σύγχρονο σύστημα λεβιεδομανέτων (φρένα + ταχύτητες). Απλό, οικονομικό, χωρις κάτι ιδιαίτερο, χωρίς να του λείπει κάτι. Αν ανέβεις κανα 300αρι βρίσκεις και άλλα καλύτερα, αλλά σε αυτά τα χρήματα (600 ευρώ) είναι ΚΑΛΟ (κοινώς: "φτάνει και αρκεί").
Κοίτα το μήκος του ΟΡΙΖΟΝΤΙΟΥ σωλήνα. Για 1,87 θέλεις κάτι σε 56 εκατοστά (στον ορίζοντιο είπαμε, ..... το μήκος του κάθετου σωλήνα είναι δευτερεύουσας σημασίας).
Έχε υπόψη σου ότι οι κούρσες θέλουν να είσαι σε ΣΚΥΦΤΗ θέση, δεν παίρνουν φτερά, σχάρες, καλάθια κλπ κλπ που ίσως να χρειάζεσαι (αν μεταφέρεις πράγματα ή αν θα ποδηλατείς με βροχές κλπ).
Επίσης είναι "σκληρές" στο σώμα. Ότι ανωμαλία έχει το οδόστρωμα θα την καταλαβαίνεις πολύ καλά... δεν απορροφούν τις ανωμαλίες....
Καλές πεταλιές
Επειδη το ακουω συχνα αλλα δεν πιστευα οτι θα εχει περασει τοσο πολυ.
Αν δεν κανω κανενα τρομερο λαθος τα ideal μονταρονται στην Πατρα.
Μονο μονταρονται. Δλδ φερνουμε ολα τα κομματια απο Κινα, Ταιβαν, Ευρωπη κτλ και απλως τα βιδωνουμε. Φτιαχνεται τιποτα σε ελληνικα εργοστασια??? (ειλικρινη απορια)
Αν οχι γιατι τοτε τα συγκεκριμενα ποδηλατα ειναι Ελληνικα? Δλδ αν φερω και εγω ενα ποδηλατο και του πω ξερεις μην το μονταρεις βαλτο σε ενα κουτι και το δενω εγω εγινε το ποδηλατο Ελληνικο?? Μην τρελαθουμε κιολας. Απλως εχουμε βρει εναν ωραιο τροπο διαφημισης οτι και καλα ετσι βοηθαμε την Ελλαδα και απλως πουλαμε περισσοτερα ποδηλατα και καλα ελληνικα. Με αυτη την λογικη περισσοτερο θα βοηθουσαμε την Ελλαδα (μεσω της EU) αν αγοραζαμε ενα ποδηλατο που φτιαχνεται στην ευρωπη παρα ενα ποδηλατο που φτιαχνεται στην ανατολη και βιδωνεται στην Ελλαδα. Και για να προλαβω οσους θα μου πουνε οτι και αυτοι που βιδωνουν και μονταρουν ειναι ελληνες εργατες να απαντησω και αυτοι που δουλευουν στις αντιπροσωπειες που "εισαγουν" παλι ελληνες εργατες ειναι.
Και για να μην ειμαι τελειως off topic αν θελεις να δεις κουρσα κοιτα Ιταλια μερια. Εκει θα βρεις οτι θελεις και σε πολυ καλυτερη ποιοτητα.
Ναι αλλά αυτοί που συναρμολογούν είναι 100, ενώ αυτός που εισάγει είναι ένας.
Συμφωνώ απόλυτα με τον φίλο και ως προς το σκέλος είναι ελληνικά τα ideal και ως προς ιταλία μερια...
Η καραμέλα των ελληνικών ideal ας τελειώσει επιτελους
Αρα δλδ το προβλημα ειναι το μεγεθος της εταιρειας. Τοτε θα επρεπε να υποστηριζουμε μονο ideal και οχι orient και αλλες μικροτερες εταιρειες επειδη δουλευουν παραπανω ατομα ωσπου να αλλαξει ο ιδιοκτητης ροτα και να μεταφερει την παραγωγη στην Βουλγαρια γιατι ετσι θα εχει παραπανω κερδος (βλεπε sector).
Αν πραγματικα θελουμε να υποστηριξουμε ελληνικα προιοντα τοτε θα πρεπει αυτα που θελουν να λεγονται ελληνικα να εχουν κομματια που παραγωνται ελλαδα και οχι να κοροιδευομαστε. Δλδ αν απο ενα ποδηλατο (που το πληρωνουμε και λιγο ακριβοτερα) το 90% πηγαινει Κινα και το 10% μενει ελλαδα λογω εργατικων τοτε σοβαρα πιστευετε οτι βοηθαμε την Ελλαδα ή μας κοροιδευουν μες στα μουτρα μας??
Μ'όλο το θάρρος και επειδή είμαι από Πάτρα, να πω τη γνώμη μου αν και δε ξέρω από ποδήλατα...
Κατ'αρχήν α) έχω ένα ξάδερφο που δούλευε 5 χρόνια στο Μανιατόπουλο, β) η Πάτρα είναι μικρή και επιχειραματικά κουτσομπολιά μαθαίνονται εύκολα..:
Ο ξαδερφός μου όλο παράπονα είχε με το μισθό του και με τις υπερωρίες που δεν πληρωνόταν..
Γενικά ...λένε... δεν είναι και η ιδανική εργασία από θέμα απολαβών [ξαναλέω 'λένε'..]
Παρ'όλα αυτά η εταιρεία αυτή στην Πάτρα απασχολεί ενα χ αριθμό υπαλλήλων.
Αυτό με χαροποιεί ιδικότερα για μία πόλη που η ανεργία χτυπάει κόκκινο...
Συμπέρασμα: αν ο Μανιατόπουλος είναι καλός με τους υπαλλήλους του δεν το ξέρω από πρώτο χέρι, απ'την άλλη καλός-κακός, είναι ένας επιχειρηματίας που προσλαμβάνει Έλληνες υπαλλήλους.
Να το πω αλλοιώς, είμαι υπερ όποιου επειχηρηματία διατηρεί εγκαταστάσεις στην Ελλάδα και απασχολεί εργατικό προσωπικό.
Βέβαια, αν δεν είναι δίκαιος στις αποδοχές που δίνει και εγώ μαζί με πολλούς θα τον κράξω, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα..
Τελικά όπως και να λέγονται τα ποδήλατα ideal, [Ελληνικά, Κινέζικα, Ευρωπαϊκά κτλ.] η επιχείρηση ideal είναι Ελληνική..!
Αυτά..
Επισης dimmy και η εταιρεια που εισαγει specialized, cube, ktl. ελληνικη ειναι. Και η εταιρεια που δουλευω ελληνικη ειναι. Η διαφωνια δεν ειναι εκει. Η διαφωνια ειναι οτι πουλαει κατι σαν ελληνικο (επειδη τωρα ολοι λεμε να ενισχυσουμε την Ελλαδα) ενω δεν ειναι. Και οταν θα ανεβει σαν νουμερα ή θα υπαρχει καποια καλη επιδοτηση θα μεταφερει την παραγωγη, αποθηκευση, διανομη κτλ στην Βουλγαρια γιατι ειναι επειχιρηματιας και ετσι θα τον συμφερει.
Αν δεν κάνω λάθος τα μόνα ποδήλατα που θεωρούνται 100% ελληνικά είναι αυτα των οποίων τα πλαίσια είναι "κολλήμένα" στην Ελλάδα. Μόνο ο Βογιατζής στη Ρόδο το κάνει αυτο έτσι δεν είναι kktsol? Δεν ορκίζομαι βέβαια...
D
η ευρωπαικη νομοθεσια λεει οτι για να χαρακτηριστει ενα ποδηλατο Ελληνικο, αγγλικο, Ιταλικο κτλ πρεπει ενα ποσοστο του να κατασκευαζεται στην συγκεκριμενη χωρα (αν δεν κανω λαθος ειναι 60% αλλα το ποσοστο δεν το ξερω σιγουρα).
Τωρα 100% αποκλειεται να ειναι ενα ποδηλατο γιατι πχ deragie δεν φτιαχνουμε αρα απο καπου πρεπει να παρουμε. Και ναι η fidusa φτιαχνει πλαισια.(εφτιαχνε τουλαχιστον και νομιζω συνεχιζει)
Το προβλημα δεν ειναι εκει. Και δεν εχω την απαιτηση οι εταιρειες να φτιαχνουν πλαισια σε τοσο μαζικη παραγωγη οταν η ελληνικη αγορα ειναι τοσο χαλια. Αλλα οταν διαφημιζεις κατι σαν ελληνικο να εχεις την αξιοπρεπεια να φτιαχνεις και κατι στην Ελλαδα (φτιαξε το τιμονι που δεν ειναι δυσκολο) και οχι να εισαγεις τα παντα και απλως να τα μονταρεις. και αν θελετε ανοιξτε και ενα thread να συζητησουμε γιατι και μακροπροθεσμα κανουμε κακο οταν δεν παραγουμε τιποτα και απλως μονταρουμε κινεζικα εξαρτηματα και νομιζουμε οτι βοηθαμε την Ελλαδα.
kktsol σαν πωλητής ποδηλάτων αυτό που κάνεις κατ' εμέ είναι ανήθηκο. Δεν θα κάνω ανάλυση, όσοι γωρίζουν βασικές αρχές τις αγοράς καταλαβαίνουν. Η ideal είναι εταιρία ελληνικών συμφερόντων ΑΡΑ δεν είναι λιγότερο ελληνική εταιρία από ότι η bianchi ιταλική κλπ.(πέρα απο custoum επιλογές που σίγουρα δεν αφορούν την πλειοψηφία μας) Δυστυχώς παρατηρώ πόσο άσχημο είναι τα διάφορα ενημερωτικά και συμβουλευτικά φόρουμς να γεμίζουν απο πωλητές
Τα έχουμε πει και στο παρελθόν αλλά τα ξαναλέμε. Από ένα εργοστάσιο συναρμολόγησης ζουν πολλοί. Όχι μόνο οι εργαζόμενοι εκεί αλλά και ένα ολόκληρο οικοσύστημα γύρω από αυτό.
Με το σκεπτικό του kktsol, είναι βλάκες οι Τούρκοι που δέχτηκαν να κάνουν εργοστάσια συναρμολόγησης αυτοκινήτων σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές. Θεέ μου τι κορόιδα είναι. Έχουμε εμείς τα διαμάντια της κοινωνίας μας, τους εισαγωγείς, το πιο παραγωγικό κομμάτι της.
Αυτές οι λογικές και λανθασμένες πολιτικές έδιωξαν βιομηχανίες από την χώρα μας και τώρα έχουμε ανεργία στα ύψη.
Φίλε μου kktsol, όποιος ξέρει στοιχειώδη οικονομικά γνωρίζει ότι όσο πιο πολύ συμμετέχεις στην παραγωγική διαδικασία ενός προϊόντος τόσο η προστιθέμενη αξία (το πόσο συμμετέχεις στο 100% του προϊόντος) μεγαλώνει. Αυτό είναι που γεννά τις θέσεις εργασίας. Αυτοί εργαζόμενοι θα έχουν καταναλωτική δύναμη και έτσι το χρήμα θα κυλάει στην αγορά. Καταναλώνοντας όσο το δυνατόν ελληνικά βοηθάμε το χρήμα να μένει στην χώρα. Στο κάτω κάτω καλύτερα να δίνω δουλειά στον Μήτσο παρά στον Φρίντριχ. Να προσθέσω ότι καμία χώρα όσο προηγμένη και αν είναι δεν μπορεί να παράγει το 100% ενός προϊόντος.
Ο εισαγωγέας τι κάνει; εισάγει κάτι 100% ξένο και το πουλά στέλνοντας συνάλλαγμα έξω. Απασχολεί πέντε υπάλληλους και αυτό είναι όλο.
Ποιος αμφισβητισε οτι η ideal ειναι εταιρεια ελληνικων συμφεροντων. Και τι σχεση εχει αυτο με το αν τα ποδηλατα που πουλαει ειναι "Ελληνικα" ή Ελληνικα. Και το ανηθικο που βρισκεται?? Στο οτι εξηγω οτι αυτο που πουλαει καποια εταιρεια δεν ειναι αυτο που λετε εσεις (και οχι η ιδια η εταιρεια).
Συνεχιζω και παρακατω
Οι τουρκοι εκαναν τα εργοστασια συναρμολογησης αυτοκινητων (που διωξαμε εμεις αφου το συζηταμε) αλλα δεν μας λες και ποσα απο τα εξαρτηματα αυτων των αυτοκινητων παραγωνται στην Τουρκια. Μηπως πχ στην toyοta που ειναι αυτη τη στιγμη το μεγαλυτερο μονταριστηριο αυτοκινητων στην Τουρκια παιρνει λαστιχα απο το εργοστασιο ελαστικων που ηταν στην Πατρα και το διωξαμε και πηγε Τουρκια. Μηπως τα τζαμια εκτος απο το μπροστινο παρμπριζ φτιαχνονται στην Τουρκια. Μηπως τα καθισματα ταπετσαρωνται στην τουρκια με τουρκικα υλικα. Μηπως τα περισσοτερα ρουλεμαν ειναι τουρκικης κατασκευης.............
Ναι οι τουρκοι πηραν τα μονταρηστιρια και μονταρουν πραγματα που φερνουν απο εξωτερικο αλλα φροντισαν και να παραγουν και κατι. Αν γινοταν κατι τετοιο τοτε δεν θα ειχα κανενα προβλημα.
Και στο ξαναειπα αν θελετε να το συζητησουμε δεν εχω κανενα προβλημα. Θα προτιμουσα ξεχωριστο thread αλλα αφου συνεχιζεται εδω συνεχιζω και εγω.
Οποιος ξερει στοιχειωδη οικονομικα ξερει οτι πραγματικες θεσεις εργασιας δημιουργουνται οταν υπαρχει πρωτογενη παραγωγη προιωντων. Στην συγκεκριμενη περιπτωση δεν υπαρχει κατι τετοιο. Αντιθετα οταν απλως μονταρουμε εξαρτηματα τα οποια δεν παραγουμε τοτε μακροπροθεσμα χανονται θεσεις εργασιας. Και σιγουρα ενα μονταρηστιριο οσο μεγαλο και αν ειναι δεν θεωρειται βιομηχανια. Και επειδη το εθεσες κιολας. Σε τι ποσοστο νομιζεις αντιστοιχει η εργασια του μονταρισματος στην αξια του συγκεκριμενου προιοντος?? Πιστευεις οτι ειναι πανω απο 10%? Δλδ απο την συνολικη αξια του προιοντος αφαιρουμε το κερδος, απο το υπολοιπο αφαιρουμε το 10% και ολα τα αλλα τα στελνουμε εξω. Και με αυτο το 10% πιστευεις οτι σωζεις την Ελλαδα. Οταν απλως μονταρεις κατι και δεν παραγεις απολυτως τιποτα γι'αυτο που μονταρεις τοπικα τοτε τι εμποδιζει τον ιδιοκτητη να μεταφερει (οταν τα νουμερα συμφερουν) την "παραγωγη" του σε αλλη χωρα με πιο συμφεροντα ημερομισθια. Αντιθετα να εφτιαχνες και κατι (κατι απλο τιμονια ας πουμε) τοτε θα επρεπε να βρει και λυση και γι'αυτο πραγμα που θα δυσκολευε την μεταφορα της παραγωγης. Και οσο παραπανω παρηγαγες τοσο πιο δυσκολο θα ηταν να φυγει. Και επειδη μου λετε συνεχεια για το ποσα ατομα δουλευουν στην ideal (που ωφειλεται στο μεγεθος της και οχι τοσο στο οτι μονταρει) και ποσο προσφερουν στην τοπικη κοινωνια , σκεφτειτε λιγο και πεστε μου γιατι ενας εργαζομενος στην ideal προσφερει στην κοινωνια παραπανω απο εμενα που δουλευω σε εισαγωγικη εταιρεια? Ή επειδη εγω δουλευω σε εισαγωγικη ειναι ΟΚ αν χασω την δουλεια μου ενω ο αλλος που δουλευει (παλι σε εισαγωγικη αλλα απλως μονταρουμε και κατι) δεν πρεπει να χασει την δουλεια του?
Και για να μην γυρναμε συνεχεια τα πραγματα η αρχικη διαφωνια ηταν κατα ποσο τα ideal ειναι ελληνικα ποδηλατα και οχι κατα ποσον ελληνικων συμφεροντων ειναι η εταιρεια που τα διανεμει (το οποιο και κανενας δεν αμφισβητισε οτι ειναι Ελληνικων συμφεροντων). Γιατι κανενας δεν εχει φερει εστω και ενα επειχιρημα για την ελληνικοτητα των συγκεκριμενων ποδηλατων?? Και γιατι δεν μου λεει και εμενα καποιος ποιο ακριβως κομματι των συγκεκριμενων ποδηλατων ειναι Ελληνικο οποτε καταναλωνουμε ελληνικα.
Και για να ξερουμε τι λεμε η συναρμολογηση προιοντων δεν ειναι παραγωγη.
Και λυπάμαι που το συνεχίζεις.. έχεις μπερδέψει τα απίδια και συγκρίνεις ανόμοια πράματα. Και αν πιστεύεις όπως τονίζεις 2 φορές ότι απλά η ideal συναρμολογεί ποδήλατα τότε τι να σου πώ :) ας το κλείσουμε με αυτό που συμφωνείς τουλάχιστον κ τα λέει όλα, η ideal είναι εταιρία ελληνικών συμφερόντων με ότι αυτό συνεπάγεται.
@Kktsol
τι λες ???
τι λες ρε???
σοβαρά δεν δημιουργεί θέσεις εργασίας
οπότε κακός συναρμολογεί η Ideal η ballistic η Orient ελλάδα
ας τα φέρνουν έτοιμα μονταρισμένα και ας αποληθούν 30 οικογένειες
πλάκα κάνεις
όταν συναρμολογείς στα οικονομικά αυτό λέγεται παράγω αξία
δλδ παίρνω ένα σασμάν παίρνω έναν σκελετό το κάνω ποδήλατο και παράγω αξία
κάτι που κάνει ο Γερμανός εδώ και χρόνια
και ο Ιταλός και πολλοί άλλοι
μακάρια να συναρμολογούσαμε και σε άλλα πράγματα
όπως ήταν με την Nissan
δεν είναι όλα άσπρο ή μαύρο
είναι και το γκρι
εγώ πιστεύω πως θα μπορούσαμε να παράγουμε εξ ολοκλήρου ένα ποδήλατο ελλάδα και θα ήταν προτιμητέο
αλλά αυτό είναι άλλο θέμα
τέσπα
ωραια εγω ειμαι λαθος και πιστευω οτι η ideal συναρμολογει ποδηλατα. Εξηγησε μου τι αλλο κανει να το μαθω οποτε να ξερω και τι να λεω.
Και αυτο που συμφωνω και τα λεει ολα οπως λαθος καταλαβες, επισης ελληνικων συμφεροντων ειναι και το cyclist, και ο gatsoulis και ο Κασσιματης, και ο Τσιρικος και ολοι οι υπολοιποι για να μην ξεχασω κανεναν.
Διαβαστε αυτο που γραφω.
Οποιαδηποτε επιχειρηση δραστηριοποιειται στην Ελλαδα δημιουργει θεσεις εργασιας.
Αυτο ομως ειναι τελειως διαφορετικο απο το να λεμε οτι ενα ποδηλατο που μονταρεται Ελλαδα απο εισαγωμενα εξαρτηματα ειναι Ελληνικο.
κανείς δεν είπε ότι είναι ελλινικό
η θα πούνε ότι είναι ελλινική εταιρία
όπως και η cube είναι γερμανική εταιρία (και ίσως να μην κάνουν ούτε την συναρμολόγηση γερμανία)
και πάει λέγοντας
και όλλοι λένε πως απλά συναρμολογεί ελλάδα
γιατί σκας και ξανασκάς εσύ???
Και συνεχίζω
αν η ideal εξάγει ποδήλατα
δλδ πουλήσει ένα ideal στην ιταλία
θα έχει επιστροφή συναλλάγματος με κέρδος
αυτό που έλεγα παράγουμε αξίες
μιας και σου αρέσουν τα οικονομικά και βλέπεις μόνο το 10%
[quote=kktsol...ωραια εγω ειμαι λαθος και πιστευω οτι η ideal συναρμολογει ποδηλατα. Εξηγησε μου τι αλλο κανει να το μαθω οποτε να ξερω και τι να λεω.[/quote]
Η Ideal είναι μια Ελληνική επιχείρηση, μεγαλούτσικη για τα Ελληνικά δεδομένα. Και σε "περίεργο" χώρο. Και γεωγραφικά και από πλευράς "αντικείμενου" [εννοω Πάτρα και ποδήλατα.... στο Ελλάντα....]
Και μην κρίνεις τώρα..... δες το πριν από 10 χρόνια.... τότε που ποδήλατο έκαναν ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ.
Ε... λοιπόν τότε η Ideal εδραίωσε ένα κάρο καταστήματα ΑΝΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
Και έτσι ΟΛΟΙ είχαμε πρόσβαση σε ένα αρκετά τίμιο και οικονομικό (για όλα τα βαλάντια) ποδήλατο.
Κάι κάπως έτσι ξεκίνησε το 90% όσων γράφουν εδω μέσα (ή μάλλον "ξανα-ξεκίνησε").
Ο Μανιατόπουλος κέρδισε και συνεχίζει να κερδίζει. Πήρε ένα κάρο ΜΕΓΑΛΕΣ αντιπροσωπίες του χώρου ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ αρκετά καλά(σε αντίθεση πχ με άλλον... καρα-μαλα-γατζούλια... που είχε / έχει αντίστοιχα "ονόματα"-εταιρείες και τα σεεεερνει ... να μην πω από που...).
Έτσι, ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ, βρίσκεις αξιόλογα ποδήλατα, στο άνω Νευροκόπι, στην Κάτω Παναγιά, στην Πέρα Μαγούλα και στην Δώθε Κερασιά....
Φυσικά, με τον καιρό, με την μόδα, με τα ποδηλατικά FORA και με το ποδηλατικό κίνημα, ανέβηκαν και άλλοι επαγγελματίες του χώρου. Βρήκαν έδαφος, έκαναν έξυπνες κινήσεις, έφεραν και άλλες αντιπροσωπείες και πλέον ΒΡΙΣΚΕΙΣ καμιά 40αρια 50αρια ΤΟΡ εταιρείες με ποδηλατικά και ποδήλατα, σε ανταγωνιστικές τιμές (κάποιες φορές), για ΌΛΟΥΣ, για ΟΛΑ ΤΑ ΒΑΛΑΝΤΙΑ, για όλα τα γούστα.
Έτσι το βλέπω εγώ.
Πες μας τώρα πως το βλέπεις εσύ.
μα η διαφωνια εκει ξεκινησε. Παρε ideal γιατι ειναι Ελληνικο. Δες και καποια αλλα thread που ολοι αυτο λενε. Αν δεν μπορεις να σου βρω και τις απαντησεις. μεχρι και σε αυτο το thread απο αυτη την προταση ξεκινησαμε "Πιστεύω έχει καλή τιμή και είναι και ελληνικό!!!".
Μα είναι ελληνικό προϊόν
δλδ η amstel Που εμφιαλώνεται Ελλάδα είναι ελληνική ???
Μα αγαπητε μου rockarolla δεν ειναι εκει το προβλημα που προσπαθουμε να λυσουμε τοση ωρα. Ουτε το αν η ideal ειναι καλη εταιρεια ουτε ποια ειναι η προσφορα της στην Ελληνικη ποδηλασια. Η διαφωνια που εχουμε ειναι κατα ποσο ενα ποδηλατο οταν αποτελειται απο μονο εισαγωμενα εξαρτηματα και δεν εχει τιποτα που να φτιαχνεται στην Ελλαδα ειναι Ελληνικο. Και εχω ρωτησει πολλες φορες, ποιο εξαρτημα φτιαχνεται Ελλαδα?? Αλλα ακομα απαντηση δεν εχω παρει και τραβαμε το θεμα καλη εταιρεια, δινει ψωμι στον κοσμο κτλ.
Εγω το βλεπω ετσι. Οταν ενα ποδηλατο μονταρεται απο εισαγωμενα εξαρτηματα και μονο τοτε δεν ειναι ελληνικο οπου και αν μονταρεται.
"κανεις δεν ειπε οτι ειναι ελλινικο"
"μα ειναι ελληνικο προιον"
Αποφασισε τι απο τα δυο να απαντησω.
Τα Ideal δεν είναι Ελληνικά ποδήλατα. Είναι Taiwan πλαίσια με Γιαπωνέζικα και άλλα Ανατολίτικα ανταλλακτικά, συναρμολογούμενα στην Πάτρα.
Κια αν θες και να το πάω ένα βήμα παραπάνω, δεν θα έβαζα - σε αυτήν την περίπτωση/φάση/στάδιο - ως κριτήριο την "καταγωγή" ενός ποδηλάτου.
Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
Αν σου αρέσουν, αν σου κάνουν, αν είναι στα μέτρα και στα χρήματά σου ΔΕΣ τα και βάλτα "στα υπόψην".
Με αυτο συμφωνω απολυτα
σου αρέσει να παίζεις με την λέξεις
ελλινικό από άποψη brand name
ελλινική εταιρία
δεν κατασκευάζεται ελλάδα αλλά δημιουργείτε ελλάδα
αυτό το κάνει ελλινικό προιον δεν είναι made In greece
είναι designed enginerred Και ότι άλλη παπαριά θέλεις in greece
μπορείς να συνεχίσεις να παίζεις με τις λέξεις
έλεος δλδ
όχι έβαλες τόνο όχι δεν έβαλες κόμμα λες και είμαστε 12 χρονόν
έλεος
strong>Θυμάται κανείς τι λέγαμε;
ο romfeo ήθελε την γνώμη μας για ένα ποδήλατο και όχι
οικονομικο-πολιτική αναλυση!!!!!!