Τον τελευταίο χρόνο οδηγάω καθημερινά ένα scott sportster (είναι τύπου trekking για όσους δεν ξέρουν). Θα προσπαθήσω λοιπόν να μιλήσω εμπειρικά και χωρίς να έχω καμία διάθεση να το υπερασπιστώ.
1) Όσον αφορά τις επιδόσεις των ποδηλάτων trekking στο δρόμο είναι ΒΛΑΚΩΔΕΣ κάποιος να προσπαθήσει να τα συγκρίνει με ποδήλατα τύπου mountain ή άλλα ποδήλατα βουνού. Με τα μόνα που μπορούν να συγκριθούν οσον αφορά τις επιδόσεις τους στο δρόμο είναι με κούρσες ή fitness.
2) Το μόνο πρόβλημα που είχα ήταν ένας πόνος στον πισινό. Αγόρασα καλή σέλα (με 22 ευρώ) και πλέον λύθηκε.
3) Αν ζούσα στην Ολλανδία ή σε άλλη παρόμοια ευρωπαίκή πόλη θα έπαιρνα κούρσα ή fitness. Ζω όμως στην Αθήνα! Ποια είναι ουσιαστικά η μόνη διαφορά που έχουν για πχ τα sportster απο τα sub (δηλ τα trekking απο τα fitness), η ΑΝΑΡΤΗΣΗ. Κακής ποιότητας? Δεν το νομίζω! Γιατί είναι χρήσιμη η ανάρτηση των trekking στην πόλη? Προσωπική Εμπειρία: Κυκλοφορώντας στους δρόμους της Αθήνας, όπως πιστεύω όλοι οι ποδηλάτες, έτσι και εγώ κινούμαι τέρμα δεξιά. Τι έχω παρατηρήσει? Ότι αν οι δρόμοι μας είναι χάλια, στα σημεία του δρόμου που είναι τέρμα δεξιά είναι 100 φορές χάλια. Είναι γεμάτοι λακούβες, χαντάκια, χαλασμένη άσφαλτο, υπόνομους, κ.ά. Αποτέλεσμα όλων αυτών, καθώς δεν μπορώ να τα αποφύγω πάντα, καθώς έρχονται και αμάξια, είναι να πέφτω μέσα πολύ συχνα με αρκετά μεγάλη ταχύτητα! Είναι αμέτρητες οι φορές που έχω πει ευτυχώς που έχω ανάρτηση. Δεν ξέρω τι θα πάθαινα αν έπεφτα με κούρσα ή fitness αλλά δεν θέλω να το σκεφτώ. Και κάτι άλλο, τα πεζοδρόμια. Μπορείς να ανέβεις σε πεζοδρόμιο και να πηδάς όποτε σουρθει με fitness ή κούρσα? Δεν το νομίζω!
Συνοψίζοντας θα πω ότι για την πόλη της Αθήνας τα trekking είναι η καλύτερη επιλογή που μπορεί να κάνει κάποιος και να μην ακούει παπαριές κολλημένων ανθρώπων.
1) αν μιλάς για ταχύτητα ναι το trekking είναι πιο γρήγορο
σε όλα τα το mtb είναι καλύτερο και το fitness ακόμα καλύτερο
2) σέλα ε?? και λύθικε λες
από τις περιγρεαφές κάνεις στική μετακίνηση
από τις περιγραφές σου
σέλα των 22 ευρό πρέπει να είσαι πολύ τυχερός για να σου βγει καλή ή πρώτη σέλα σου ήταν πολύ άθλια
βέβαια σε αστική μετακίνιση σημαίνει ότι δεν κάνει πάνω απο 5 χλμ συνεχόμεννα
βέβαια το πρόβλημα του πόνου το λύνεις πρώτα με σωστή στάση και μετά με αλλαγή σέλας
χαίρομε που το έλυσες με 22 ευρό μόνο
3) σε πίσανε να πάρει ένα ποδήλατο δυσκίνητο με ανάρτηση της κακιάς στιγμής και νιώθεις καλά
δικαίομα σου
με κούρσα ανεβένεις και παιζοδρόμιο
και σε κακή άσφλατο πας
βέβαια η περιγραφή σου είναι σαν να είσαι σε βομβαρδισμένο τοπίο
κάτι που είναι υπερβολή
έχω πει ότι τον δρόμο τον διαβάζουμε δεν πάμε στα τυφλά
και για πες μου ξανά πέφτεις ε μεγάλη ταχύτητα σε λακούβα και σε σώζει η ανάρτηση???
δεν μου επιτρέπει η νοημήσινη μου να συμφωνήσει με αυτό
εν κατακλείδι δικαιολογεί η χρήση 28ρι τροχούς σε σχέση με 26 δημιουργία καινούργιας κατηγορίας
?????
Αν κατσει καποιος και ζυγισει τις αναγκες του θα δει οτι στους περισσοτερους ενα hybrid θα καλυψει τις αναγκες του καλυτερα απο ολα τα αλλα. Για να απαντησω και το αρχικο ερωτημα. Θεωρω οτι τα τρεκκινγκ εχουν λογω υπαρξης (για χαλαρη βολτα στην εξοχη κτλ) αλλα απο την στιγμη που πωλουνται πολλα παραπανω για κινηση στην πολη (ενω δεν ειναι το ιδαθνικο για αυτη την χρηση) εκει εχει να κανει με το marketing.
θα ξεφύγω τις αντιπαραθέσεις στα λάθη που λες
και θα μπω στο ζουμί
δικαιολογεί η χρήση χαλαρής βόλτας στην εξοχή που λες
δημιουργία κατηγορίας????
@kktsol
"Και οι κουρσες και τα fitness δεν κανουν για κινηση μεσα στην πολη πρωτα απ'ολα για τα πατηματα τους που δεν ειναι για σταματα-ξεκινα."
μπορείς να το αναλύσεις λίγο παραπάνω??
Και πως ορίζουμε (πρακτικά) ότι ένα ποδήλατο είναι hybrid... αυτή η κατηγορία με μπερδέυει αρκετά..
Και πως ορίζουμε (πρακτικά) ότι ένα ποδήλατο είναι hybrid... αυτή η κατηγορία με μπερδέυει αρκετά..
Να σου πω εγώ. Όταν παίρνεις ένα ΜΤΒ και του κάνεις μετατροπές για να πηγαίνει άνετα στο δρόμο, τότε παύει να είναι ΜΤΒ και είναι Hybrid με τη ευρύτερη έννοια. Από τέτοιες μικρομετατροπές γεννήθηκαν οι κατηγορίες και κάποιοι δεν θέλουν να αποδεχτούν ότι και τα ποδήλατα εξελίσσονται.
@kktsol
"Και οι κουρσες και τα fitness δεν κανουν για κινηση μεσα στην πολη πρωτα απ'ολα για τα πατηματα τους που δεν ειναι για σταματα-ξεκινα."
μπορείς να το αναλύσεις λίγο παραπάνω??
Και πως ορίζουμε (πρακτικά) ότι ένα ποδήλατο είναι hybrid... αυτή η κατηγορία με μπερδέυει αρκετά..
Ας πουμε οτι εχουμε μια κουρσα με ισιο τιμονι (δλδ fitness).
Αλλαζουμε την κουρσαδικη μεταδοση με μια απο μτβ. Εχουμε υβριδιο δλδ hybrid.
Δλδ hybrid ειναι οταν εχουμε συνδιασει κομματια απο διαφορετικους τυπους ποδηλατων. Εχει βεβαια επικρατησει να λεγονται hybrid τα asphalt hybrid δλδ αυτα που ειναι περισσοτερο προς την ασφαλτο.
Για την πρωτη ερωτηση σου δοκιμασε με την κουρσα που εχεις (αν δεν κανω λαθος) να πας μια διαδρομη με σταματα-ξεκινα και δοκιμασε την ιδια διαδρομη με city, trekking, mtb ή κατι παρομοιο. Θα δεις οτι σε μικρη διαδρομη το σταματα-ξεκινα με την κουρσα θα σε κουρασει-εκνευρισει παραπανω. Αντιθετα αν αρχισεις και εχεις ροη θα δεις οτι θα αισθανεσαι πολυ καλυτερα πανω στην κουρσα.
...με την κουρσα..μια διαδρομη σταματα-ξεκινα... θα σε εκνευρισει
To "εκνευρίσει" είναι η κατάλληλη λέξη.
Ειδικά με τον 34άρι μπροστά ο οποίος δεν
"τελειώνει" στα 100μέτρα και περνάς στον
50άρη μόνο και μόνο για να ξανακατέβεις
στον 34άρη επειδή σε έπιασε φανάρι...
Ας πουμε οτι εχουμε μια κουρσα με ισιο τιμονι (δλδ fitness).
Αλλαζουμε την κουρσαδικη μεταδοση με μια απο μτβ. Εχουμε υβριδιο δλδ hybrid.
Δλδ hybrid ειναι οταν εχουμε συνδιασει κομματια απο διαφορετικους τυπους ποδηλατων. Εχει βεβαια επικρατησει να λεγονται hybrid τα asphalt hybrid δλδ αυτα που ειναι περισσοτερο προς την ασφαλτο.
δλδ στους Μτβ αγώνες που τρέχουν με dura ace μεταδώσεις για χαμηλό βάρος
ουσιαστικά τρέχουν με road ποδήλατο ή hybrid???
η αλυσίδα η 9αρα 105 που ήταν ή ίδια με την xt τι είναι
road ανταλλακτικό ή mtb???
έλεος με την λογική πατάτας
οι κατηογορίες έχουν να κάνουν με τον σκελετό και όχι τόσο με το τι φοράει
δλδ ο άλλος που έβαλε φτερό για να μην λερόνεται στην carbon Κούρσα του
απόκτησε city???
kktsol wrote:
Για την πρωτη ερωτηση σου δοκιμασε με την κουρσα που εχεις (αν δεν κανω λαθος) να πας μια διαδρομη με σταματα-ξεκινα και δοκιμασε την ιδια διαδρομη με city, trekking, mtb ή κατι παρομοιο. Θα δεις οτι σε μικρη διαδρομη το σταματα-ξεκινα με την κουρσα θα σε κουρασει-εκνευρισει παραπανω. Αντιθετα αν αρχισεις και εχεις ροη θα δεις οτι θα αισθανεσαι πολυ καλυτερα πανω στην κουρσα.
στην πόλη μέσα δεν έχεις τόσα εκνευριστικά σταμάτα ξεκίνα τις περισσότερες φορές
αν είχες είναι το ίδιο εκνευριστικό ότι ποδήλατο και να έχεις
αν πάλι θέλεις πιο άνετο κατέβασμα από την σέλα
που μου έχει τύχει σε πανελήνια πορεία
το έλυσα κατεβάζοντας 1-2 cm την σέλα
:D
Θεωρία πατάτας και πάλι
...με την κουρσα..μια διαδρομη σταματα-ξεκινα... θα σε εκνευρισει
To "εκνευρίσει" είναι η κατάλληλη λέξη.
Ειδικά με τον 34άρι μπροστά ο οποίος δεν
"τελειώνει" στα 100μέτρα και περνάς στον
50άρη μόνο και μόνο για να ξανακατέβεις
στον 34άρη επειδή σε έπιασε φανάρι...
3 εξελιξείς ήταν σημαντικές στον κόσμο της ποδηλασίας
mtb v-brake και ahead λαιμός
όλα τα αλλά είναι marketing
Οδοστρωτήρας.
Τεχνολογίες και εξέλιξη υλικών, κολλησεις και επεξεργασία μετάλλων,γεωμετρίες σκελετών, εξέλιξη παλιότερων εξαρτημάτων όλα στον κάλαθο των αχρηστων.
Τόσοι άνθρωποι τόσες εργατοώρες εις μάτην...
Αντε να προσθέσω και εγω ενα μάρκετινγκ τρύκ.
Δίπατη ζάντα.
σημαντικές εξελήξεις
όχι εξελήξεις που ήταν απλά θέμα χρόνου
και εξελήξεις που έχουν σχέση αποκλειστικά με το ποδήλατα
δλδ το v-brake το συναντάς μόνο στο ποδήλατο
ahead το ίδιο
η ποιότητα φρεναρίσματος από το 2-3 που ήταν έφτασε στο 8 με άριστα το 10
η ποιότητα δεσίματος με τους ahead το ίδιο
και η δίπατη ζάντα σημαντική ανακάλυψη αλλά δεν έκανε την διαφορά βάρος γλίτωσες ουσιαστικά με την δίπατη ζάντα (αν και δεν το έχω ψάξει με στεφάνια με ενδιαφέρουν πιο πολύ τα κέντρα )
και αυτό φαίνεται γιατί πολλοί ποδηλάτες δεν ξέρουν αν έχουν δίπατη ή μονόπατη
ακόμα και να την αλλάξουν δεν θα καταλάβουν διαφορά
τώρα αν θέλεται να συζητάμε για να συζητάμε
μπείτε όλλοι στην σειρά
:D
α και το mtb έκανε πολύ μα πάρα πολυ κόσμο να ασχοληθεί με το ποδήλατο
καμία άλλη κατηγορία δεν το κατάφερε αυτό
Ταχύτητες έχω αλλά δεν φτάνουν. Οι τρεις πρώτες
κατεβαίνουν μονοκόμματα. Στα 50 μέτρα έχουν κατέβει
και οι επόμενες τρεις και κάπου εκεί μας τελείωσε ο 34 :)
Εκτός αν εννοείς να στροφάρω σαν κολίμπρι για να πιάσω 20-21χλμ :P
Ταχύτητες έχω αλλά δεν φτάνουν. Οι τρεις πρώτες
κατεβαίνουν μονοκόμματα. Στα 50 μέτρα έχουν κατέβει
και οι επόμενες τρεις και κάπου εκεί μας τελείωσε ο 34 :)
Εκτός αν εννοείς να στροφάρω σαν κολίμπρι για να πιάσω 20-21χλμ :P
Ναι η πρώτη σέλα που είχε που το sportster ήταν άθλια.
Με τη δεύτερη σέλα που πήρα κάνω κάθε μέρα το δρομολόγιο χαλάνδρι-κέντρο και γυρνάω χωρίς το παραμικρό πρόβλημα-πόνο.
Θεωρώ πως αν έιχα πάρει κούρσα ή fitness με τη χρήση που του κάνω κάτι θα είχα σπάσει σίγουρα και αν είχα mtb θα πήγαινα πολύ πιο αργά.
Πραγματικα δεν έχετε παρατηρήσει πόσο άθλια κατασκευασμένοι είναι οι δρόμοι τέρμα δεξιά??? Πάρα πολλές φορές έχω πέσει σε ανωμαλία του δρόμου καθώς ούτε δεξιά μπορούσα να κάνω, καθώς ερχόταν αμάξι, ούτε να πατάω φρένο κάθε φορά που βλέπω ανωμαλία. Αμέτρητες φορές έχει βουλιάξει η ανάρτηση σε ανωμαλία. Επίσης σε σχέση με τι η ανάρτηση των trekking δεν είναι καλή. Φυσικά και τα mtb θα έχουν καλύτερη ανάρτηση αφού προορίζονται για άλλη χρήση. Η ανάρτηση των trekking είναι ότι πρέπει για τη χρήση που προορίζονται.
Τελειώνοντας θα πω ότι βρίσκω φυσιολογικό κάποιος να αγοράσει fitness ή κούρσα για την πόλη, αλλά να κάνει πολύ soft χρήση από ότι εγω και εντελώς παράλογο να αγοράσει κάποιος mtb μόνο για την πόλη. Για τη χρήση που κάνω εγώ το trekking είναι η best επιλογή, αναλογιζόμενος και σε ποια πόλη ζω (πολύ σημαντικό)!!!
Ναι η πρώτη σέλα που είχε που το sportster ήταν άθλια.
Με τη δεύτερη σέλα που πήρα κάνω κάθε μέρα το δρομολόγιο χαλάνδρι-κέντρο και γυρνάω χωρίς το παραμικρό πρόβλημα-πόνο.
Θεωρώ πως αν έιχα πάρει κούρσα ή fitness με τη χρήση που του κάνω κάτι θα είχα σπάσει σίγουρα και αν είχα mtb θα πήγαινα πολύ πιο αργά.
Πραγματικα δεν έχετε παρατηρήσει πόσο άθλια κατασκευασμένοι είναι οι δρόμοι τέρμα δεξιά??? Πάρα πολλές φορές έχω πέσει σε ανωμαλία του δρόμου καθώς ούτε δεξιά μπορούσα να κάνω, καθώς ερχόταν αμάξι, ούτε να πατάω φρένο κάθε φορά που βλέπω ανωμαλία. Αμέτρητες φορές έχει βουλιάξει η ανάρτηση σε ανωμαλία. Επίσης σε σχέση με τι η ανάρτηση των trekking δεν είναι καλή. Φυσικά και τα mtb θα έχουν καλύτερη ανάρτηση αφού προορίζονται για άλλη χρήση. Η ανάρτηση των trekking είναι ότι πρέπει για τη χρήση που προορίζονται.
Τελειώνοντας θα πω ότι βρίσκω φυσιολογικό κάποιος να αγοράσει fitness ή κούρσα για την πόλη, αλλά να κάνει πολύ soft χρήση από ότι εγω και εντελώς παράλογο να αγοράσει κάποιος mtb μόνο για την πόλη. Για τη χρήση που κάνω εγώ το trekking είναι η best επιλογή, αναλογιζόμενος και σε ποια πόλη ζω (πολύ σημαντικό)!!!
http://www.youtube.com/watch?v=VRZOa_E9Qs8
για δες πως σπάνε τα κουρσιά
βασικά οποιοδήποτε fitness έχει καλύτερο και πιο αντοχής σκελετό από ότι ένα trekking
έχεις κούρσα να φεύγει με 70 χλμ????
παθένει τίποτα???όχι
λες να πάθει από κάποια λακούβα???
δεν θα το έλεγα
γενικότερα καταλαβένω τους λόγους και τις φοβίες σου
η διαδρομή που κάνεις δεν πρέπει να ξεπερνάει τα 10 χλμ
αν θυμάμαι καλά την αθήνα
μικρή αστική μετακίνηση δλδ
και με ένα city Θα έκανες την ίδια δουλειά
με ένα fitness θα την έκανες πιο γρήγορα και πιο άνετα
για το θέμα της ανάρτησης
ναι σε καλύπτει
αλλά στα ίδια χρήματα παίρνεις καλύτερη ανάρτηση
δεν σου λέω να βάλεις ανάρτηση με 500 ευρό
αλλά με τα ίδια χρήματα που δίνεις να πάρεις καλύτερη ανάρτηση
ελπίζω να καταλάβεις την διαφορά
γενικότερα ελπίζω κάποτε να μάθεις τα βασικά της ποδηλασίας
2 εκ των οποίων είναι
1) να διαβάζεις τον δρόμο
2) να κάθεσαι σωστά πάνω στο ποδήλατο και να χρησημοποιείς το σώμα σου
με τα λίγα με τα πολλά
το μόνο πλεονέκτημα που λες ότι έχει το trekking είναι η ταχύτητα του
δεν είδα να αναφέρεις άλλο πλεονέκτημα
το πολύ πιο αργά αναφέρω πόσο είναι με νούμερα
δλδ για να έχεις ένα 10% παραπάνω ταχύτητα έχεις αφήσει όλα τα υπόλοιπα πλεονεκτήματα ενός mtb
:D
Για mtb στην πόλη δεν συζητάω καν.
Η απόσταση είναι μία ώρα ποδηλασίας συνολικά.
Και παραπάνω ώρα να κάνω δεν έχω θέμα.
Όταν σκας με ταχύτητα σε ανωμαλία, εκτός του ότι θα είχα φόβο μην πάθει κάτι το ποδήλατο, είναι και θέμα ασφάλειας. Η ανάρτηση βοηθάει να μη χάνεις εύκολα την ισορροπία σου καθώς μαλακώνει το δρόμο.
Όπως και ναχει το θέμα εγώ είμαι πλήρως ικανοποιημένος και πάλι την ίδια επιλογή θα ξανάκανα!
Δεν είναι θέμα σωστού και λάθους, το θέμα είναι ότι για κάποιους τα πλεονεκτήματα του ενός είδους είναι πιο σημαντικά και για άλλους πιο σημαντικά είναι τα πλεονεκτήματα του άλλου είδους. Ο καθένας τα ζυγίζει τι τον συμφέρει και κάνει την επιλογή του.
Για mtb στην πόλη δεν συζητάω καν.
Η απόσταση είναι μία ώρα ποδηλασίας συνολικά.
Και παραπάνω ώρα να κάνω δεν έχω θέμα.
Όταν σκας με ταχύτητα σε ανωμαλία, εκτός του ότι θα είχα φόβο μην πάθει κάτι το ποδήλατο, είναι και θέμα ασφάλειας. Η ανάρτηση βοηθάει να μη χάνεις εύκολα την ισορροπία σου καθώς μαλακώνει το δρόμο.
Όπως και ναχει το θέμα εγώ είμαι πλήρως ικανοποιημένος και πάλι την ίδια επιλογή θα ξανάκανα!
Δεν είναι θέμα σωστού και λάθους, το θέμα είναι ότι για κάποιους τα πλεονεκτήματα του ενός είδους είναι πιο σημαντικά και για άλλους πιο σημαντικά είναι τα πλεονεκτήματα του άλλου είδους. Ο καθένας τα ζυγίζει τι τον συμφέρει και κάνει την επιλογή του.
το δεν το συζητάω δείχνει άγνοια
αλλά δεν πειράζει
και ναι ζυγίζουμε τι θέλουμε και παίρνουμε ανάλογα
βέβαια αν ξέρουμε τι προσφέρει η κάθε κατηογορία
γενικότερα η απόψη εμένα μου αρέσει άρα είναι καλό την λένε μόνο αυτοί που δεν μπορούν κάτι άλλο ή δεν ξέρουν γιατί τους αρέσει κάτι
με έχεις δει εμένα να λέω πάρε το τάδε ποδήλατο γιατί το έχω εγώ???
η ανάρτηση βοηθάει όταν είναι κάποια τις προκοπής
βέβαια εσένα σε καλύπτει
αλλά δεν έχεις και μέτρο σύγκρισης οπότε τι να λέμε
?
1) αν μιλάς για ταχύτητα ναι το trekking είναι πιο γρήγορο
σε όλα τα το mtb είναι καλύτερο και το fitness ακόμα καλύτερο
2) σέλα ε?? και λύθικε λες
από τις περιγρεαφές κάνεις στική μετακίνηση
από τις περιγραφές σου
σέλα των 22 ευρό πρέπει να είσαι πολύ τυχερός για να σου βγει καλή ή πρώτη σέλα σου ήταν πολύ άθλια
βέβαια σε αστική μετακίνιση σημαίνει ότι δεν κάνει πάνω απο 5 χλμ συνεχόμεννα
βέβαια το πρόβλημα του πόνου το λύνεις πρώτα με σωστή στάση και μετά με αλλαγή σέλας
χαίρομε που το έλυσες με 22 ευρό μόνο
3) σε πίσανε να πάρει ένα ποδήλατο δυσκίνητο με ανάρτηση της κακιάς στιγμής και νιώθεις καλά
δικαίομα σου
με κούρσα ανεβένεις και παιζοδρόμιο
και σε κακή άσφλατο πας
βέβαια η περιγραφή σου είναι σαν να είσαι σε βομβαρδισμένο τοπίο
κάτι που είναι υπερβολή
έχω πει ότι τον δρόμο τον διαβάζουμε δεν πάμε στα τυφλά
και για πες μου ξανά πέφτεις ε μεγάλη ταχύτητα σε λακούβα και σε σώζει η ανάρτηση???
δεν μου επιτρέπει η νοημήσινη μου να συμφωνήσει με αυτό
εν κατακλείδι δικαιολογεί η χρήση 28ρι τροχούς σε σχέση με 26 δημιουργία καινούργιας κατηγορίας
?????
θα ξεφύγω τις αντιπαραθέσεις στα λάθη που λες
και θα μπω στο ζουμί
δικαιολογεί η χρήση χαλαρής βόλτας στην εξοχή που λες
δημιουργία κατηγορίας????
@kktsol
"Και οι κουρσες και τα fitness δεν κανουν για κινηση μεσα στην πολη πρωτα απ'ολα για τα πατηματα τους που δεν ειναι για σταματα-ξεκινα."
μπορείς να το αναλύσεις λίγο παραπάνω??
Και πως ορίζουμε (πρακτικά) ότι ένα ποδήλατο είναι hybrid... αυτή η κατηγορία με μπερδέυει αρκετά..
@giopro οι ιταλίδες εξαιρούνται
:D
αυτές είναι μόνο για ξεκίνα... σταμάτα δεν έχει :)))
Εδώ απ'έξω το έχω το κορίτσι μου και του ρίχνω κλεφτές ματιές! :D
Να σου πω εγώ. Όταν παίρνεις ένα ΜΤΒ και του κάνεις μετατροπές για να πηγαίνει άνετα στο δρόμο, τότε παύει να είναι ΜΤΒ και είναι Hybrid με τη ευρύτερη έννοια. Από τέτοιες μικρομετατροπές γεννήθηκαν οι κατηγορίες και κάποιοι δεν θέλουν να αποδεχτούν ότι και τα ποδήλατα εξελίσσονται.
Ας πουμε οτι εχουμε μια κουρσα με ισιο τιμονι (δλδ fitness).
Αλλαζουμε την κουρσαδικη μεταδοση με μια απο μτβ. Εχουμε υβριδιο δλδ hybrid.
Δλδ hybrid ειναι οταν εχουμε συνδιασει κομματια απο διαφορετικους τυπους ποδηλατων. Εχει βεβαια επικρατησει να λεγονται hybrid τα asphalt hybrid δλδ αυτα που ειναι περισσοτερο προς την ασφαλτο.
Για την πρωτη ερωτηση σου δοκιμασε με την κουρσα που εχεις (αν δεν κανω λαθος) να πας μια διαδρομη με σταματα-ξεκινα και δοκιμασε την ιδια διαδρομη με city, trekking, mtb ή κατι παρομοιο. Θα δεις οτι σε μικρη διαδρομη το σταματα-ξεκινα με την κουρσα θα σε κουρασει-εκνευρισει παραπανω. Αντιθετα αν αρχισεις και εχεις ροη θα δεις οτι θα αισθανεσαι πολυ καλυτερα πανω στην κουρσα.
To "εκνευρίσει" είναι η κατάλληλη λέξη.
Ειδικά με τον 34άρι μπροστά ο οποίος δεν
"τελειώνει" στα 100μέτρα και περνάς στον
50άρη μόνο και μόνο για να ξανακατέβεις
στον 34άρη επειδή σε έπιασε φανάρι...
δλδ στους Μτβ αγώνες που τρέχουν με dura ace μεταδώσεις για χαμηλό βάρος
ουσιαστικά τρέχουν με road ποδήλατο ή hybrid???
η αλυσίδα η 9αρα 105 που ήταν ή ίδια με την xt τι είναι
road ανταλλακτικό ή mtb???
έλεος με την λογική πατάτας
οι κατηογορίες έχουν να κάνουν με τον σκελετό και όχι τόσο με το τι φοράει
δλδ ο άλλος που έβαλε φτερό για να μην λερόνεται στην carbon Κούρσα του
απόκτησε city???
στην πόλη μέσα δεν έχεις τόσα εκνευριστικά σταμάτα ξεκίνα τις περισσότερες φορές
αν είχες είναι το ίδιο εκνευριστικό ότι ποδήλατο και να έχεις
αν πάλι θέλεις πιο άνετο κατέβασμα από την σέλα
που μου έχει τύχει σε πανελήνια πορεία
το έλυσα κατεβάζοντας 1-2 cm την σέλα
:D
Θεωρία πατάτας και πάλι
δλδ στο trekking o 34 δεν τελειώνει????
Το Trekking δεν έχει 34άρι :P
28/38/48 έχει συνήθως.
Όπως και να 'χει δεν ξέρω αν τελειώνει
αφού δεν είμαι σίγουρο ότι καν αρχίζει ;)
Οδοστρωτήρας.
Τεχνολογίες και εξέλιξη υλικών, κολλησεις και επεξεργασία μετάλλων,γεωμετρίες σκελετών, εξέλιξη παλιότερων εξαρτημάτων όλα στον κάλαθο των αχρηστων.
Τόσοι άνθρωποι τόσες εργατοώρες εις μάτην...


Αντε να προσθέσω και εγω ενα μάρκετινγκ τρύκ.
Δίπατη ζάντα.
και να σε ρωτήσω
στην κούρσα πίσω δεν έχεις ταχύτητες???
δλδ σε εκενυρίσει το ότι πετάει η κούρσα σου???
αν είναι να δέσουμε καμιά άγκυρα από πίσω
:D
Με εκνευρίζει το γεγονός ότι επιβεβαίωθηκαν
οι κρυφές μου σκέψεις για το δισκοβραχίωνα.
Ο 34άρης είναι λίγος, ο 39άρης πολύς και ο 36άρης
δεν βγαίνει από την Campagnolo :P
σημαντικές εξελήξεις
όχι εξελήξεις που ήταν απλά θέμα χρόνου
και εξελήξεις που έχουν σχέση αποκλειστικά με το ποδήλατα
δλδ το v-brake το συναντάς μόνο στο ποδήλατο
ahead το ίδιο
η ποιότητα φρεναρίσματος από το 2-3 που ήταν έφτασε στο 8 με άριστα το 10
η ποιότητα δεσίματος με τους ahead το ίδιο
και η δίπατη ζάντα σημαντική ανακάλυψη αλλά δεν έκανε την διαφορά βάρος γλίτωσες ουσιαστικά με την δίπατη ζάντα (αν και δεν το έχω ψάξει με στεφάνια με ενδιαφέρουν πιο πολύ τα κέντρα )
και αυτό φαίνεται γιατί πολλοί ποδηλάτες δεν ξέρουν αν έχουν δίπατη ή μονόπατη
ακόμα και να την αλλάξουν δεν θα καταλάβουν διαφορά
τώρα αν θέλεται να συζητάμε για να συζητάμε
μπείτε όλλοι στην σειρά
:D
α και το mtb έκανε πολύ μα πάρα πολυ κόσμο να ασχοληθεί με το ποδήλατο
καμία άλλη κατηγορία δεν το κατάφερε αυτό
πίσω δεν έχεις ταχύτητες????
την επόμενη φορά να πάρεις shimano να μάθεις :P
Ταχύτητες έχω αλλά δεν φτάνουν. Οι τρεις πρώτες
κατεβαίνουν μονοκόμματα. Στα 50 μέτρα έχουν κατέβει
και οι επόμενες τρεις και κάπου εκεί μας τελείωσε ο 34 :)
Εκτός αν εννοείς να στροφάρω σαν κολίμπρι για να πιάσω 20-21χλμ :P
σου είπα να βάλεις άγκυρα πίσω
Ωχχχ... αυτό που είπες στον Εaglos σηκώνει βεντέτα! Ευτυχώς που δεν είναι πατριώτης μου από την Κρήτη.. :D
Yawn... Σα να νύσταξα με τα παραμυθάκια του plannet... Πάω να κάνω ποδήλατο να ξυπνήσω. Σήμερα έχει και ποδηλατοβόλτα με τον όμιλο.
βεντέτα γιατί ρώτησα αν έχει ταχύτητες πίσω???
άλλο πάλι και τούτο :D
κάτω από τα παπάρια του Plannet Μια ζωή
:D
έλα καλό σκυλάκι μου
Εγώ μια σχισμή βλέπω...
Ξύπνα μην ονειρεύεσαι
:D
Αν ήταν όνειρο θα ήταν εφιάλτης...
τι να πω
?
Ναι η πρώτη σέλα που είχε που το sportster ήταν άθλια.
Με τη δεύτερη σέλα που πήρα κάνω κάθε μέρα το δρομολόγιο χαλάνδρι-κέντρο και γυρνάω χωρίς το παραμικρό πρόβλημα-πόνο.
Θεωρώ πως αν έιχα πάρει κούρσα ή fitness με τη χρήση που του κάνω κάτι θα είχα σπάσει σίγουρα και αν είχα mtb θα πήγαινα πολύ πιο αργά.
Πραγματικα δεν έχετε παρατηρήσει πόσο άθλια κατασκευασμένοι είναι οι δρόμοι τέρμα δεξιά??? Πάρα πολλές φορές έχω πέσει σε ανωμαλία του δρόμου καθώς ούτε δεξιά μπορούσα να κάνω, καθώς ερχόταν αμάξι, ούτε να πατάω φρένο κάθε φορά που βλέπω ανωμαλία. Αμέτρητες φορές έχει βουλιάξει η ανάρτηση σε ανωμαλία. Επίσης σε σχέση με τι η ανάρτηση των trekking δεν είναι καλή. Φυσικά και τα mtb θα έχουν καλύτερη ανάρτηση αφού προορίζονται για άλλη χρήση. Η ανάρτηση των trekking είναι ότι πρέπει για τη χρήση που προορίζονται.
Τελειώνοντας θα πω ότι βρίσκω φυσιολογικό κάποιος να αγοράσει fitness ή κούρσα για την πόλη, αλλά να κάνει πολύ soft χρήση από ότι εγω και εντελώς παράλογο να αγοράσει κάποιος mtb μόνο για την πόλη. Για τη χρήση που κάνω εγώ το trekking είναι η best επιλογή, αναλογιζόμενος και σε ποια πόλη ζω (πολύ σημαντικό)!!!
http://www.youtube.com/watch?v=VRZOa_E9Qs8
για δες πως σπάνε τα κουρσιά
βασικά οποιοδήποτε fitness έχει καλύτερο και πιο αντοχής σκελετό από ότι ένα trekking
έχεις κούρσα να φεύγει με 70 χλμ????
παθένει τίποτα???όχι
λες να πάθει από κάποια λακούβα???
δεν θα το έλεγα
γενικότερα καταλαβένω τους λόγους και τις φοβίες σου
η διαδρομή που κάνεις δεν πρέπει να ξεπερνάει τα 10 χλμ
αν θυμάμαι καλά την αθήνα
μικρή αστική μετακίνηση δλδ
και με ένα city Θα έκανες την ίδια δουλειά
με ένα fitness θα την έκανες πιο γρήγορα και πιο άνετα
για το θέμα της ανάρτησης
ναι σε καλύπτει
αλλά στα ίδια χρήματα παίρνεις καλύτερη ανάρτηση
δεν σου λέω να βάλεις ανάρτηση με 500 ευρό
αλλά με τα ίδια χρήματα που δίνεις να πάρεις καλύτερη ανάρτηση
ελπίζω να καταλάβεις την διαφορά
γενικότερα ελπίζω κάποτε να μάθεις τα βασικά της ποδηλασίας
2 εκ των οποίων είναι
1) να διαβάζεις τον δρόμο
2) να κάθεσαι σωστά πάνω στο ποδήλατο και να χρησημοποιείς το σώμα σου
με τα λίγα με τα πολλά
το μόνο πλεονέκτημα που λες ότι έχει το trekking είναι η ταχύτητα του
δεν είδα να αναφέρεις άλλο πλεονέκτημα
το πολύ πιο αργά αναφέρω πόσο είναι με νούμερα
δλδ για να έχεις ένα 10% παραπάνω ταχύτητα έχεις αφήσει όλα τα υπόλοιπα πλεονεκτήματα ενός mtb
:D
Για mtb στην πόλη δεν συζητάω καν.
Η απόσταση είναι μία ώρα ποδηλασίας συνολικά.
Και παραπάνω ώρα να κάνω δεν έχω θέμα.
Όταν σκας με ταχύτητα σε ανωμαλία, εκτός του ότι θα είχα φόβο μην πάθει κάτι το ποδήλατο, είναι και θέμα ασφάλειας. Η ανάρτηση βοηθάει να μη χάνεις εύκολα την ισορροπία σου καθώς μαλακώνει το δρόμο.
Όπως και ναχει το θέμα εγώ είμαι πλήρως ικανοποιημένος και πάλι την ίδια επιλογή θα ξανάκανα!
Δεν είναι θέμα σωστού και λάθους, το θέμα είναι ότι για κάποιους τα πλεονεκτήματα του ενός είδους είναι πιο σημαντικά και για άλλους πιο σημαντικά είναι τα πλεονεκτήματα του άλλου είδους. Ο καθένας τα ζυγίζει τι τον συμφέρει και κάνει την επιλογή του.
το δεν το συζητάω δείχνει άγνοια
αλλά δεν πειράζει
και ναι ζυγίζουμε τι θέλουμε και παίρνουμε ανάλογα
βέβαια αν ξέρουμε τι προσφέρει η κάθε κατηογορία
γενικότερα η απόψη εμένα μου αρέσει άρα είναι καλό την λένε μόνο αυτοί που δεν μπορούν κάτι άλλο ή δεν ξέρουν γιατί τους αρέσει κάτι
με έχεις δει εμένα να λέω πάρε το τάδε ποδήλατο γιατί το έχω εγώ???
η ανάρτηση βοηθάει όταν είναι κάποια τις προκοπής
βέβαια εσένα σε καλύπτει
αλλά δεν έχεις και μέτρο σύγκρισης οπότε τι να λέμε
?