Ισχύει στην Ελλάδα η εγγύηση ποδηλάτου Cube αγορασμένου από Γερμανία;

28 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
slavikos
Απών/απούσα

Καλημέρα στην παρέα,

Θα ήθελα την συμβουλή σας για ένα θέμα που αφορά εγγύηση ποδηλάτου αγορασμένο από το εξωτερικό. Συγκεκριμένα :

Έχω αγοράσει δυο Cube CLS LTD Comp πριν από μερικούς μήνες. Το ένα το αγόρασα από μεταπωλητή στο Ηράκλειο της Κρήτης (11/2010) και το άλλο από μεταπωλητή στην Γερμανία (05/2011). Η αγορά από την Γερμανία έγινε επειδή την περίοδο εκείνη το συγκεκριμένο μοντέλο δεν μπορούσα να το βρω στην Ελλάδα.

Και τα δυο ποδήλατα εμφάνισαν προβλήματα στις ακτίνες οι οποίες σπάγανε απίστευτα εύκολα. Ο μεταπωλητής στο Ηράκλειο το απέδωσε σε αστοχία υλικού ή κακή παρτίδα και πρότεινε αντικατάσταση όλων των ακτίνων στους τροχούς.

Το πρόβλημα εμφανίστηκε αρχικά στο ποδήλατο που αγοράσθηκε από την Ελλάδα (το ποιο παλιό) και η αντικατάσταση των ακτίνων είχε ως αποτέλεσμα το πρόβλημα να μην εμφανιστεί ξανά.

Πρόσφατα οι ακτίνες άρχισαν να σπάνε και στο ποιο καινούργιο CLS LTD, το οποίο όπως έγραψα και παραπάνω, αγοράσθηκε από την Γερμανία. Ο μεταπωλητής με ενημέρωσε πως δεν μπορεί να κάνει την αντικατάσταση των ακτίνων κάνοντας χρήση της εγγύησης του ποδηλάτου λέγοντας πως ο γενικός αντιπρόσωπος της Cube στην Ελλάδα "Zelvegian Bros. Co" δεν καλύπτει ποδήλατα που δεν έχουν αγορασθεί στην Ελλάδα.

Επικοινώνησα με τον αντιπρόσωπο στην Αθήνα τηλεφωνικά ο οποίος μου επιβεβαίωσε το γεγονός αυτό λέγοντας πως "έχουν πολύ δουλεία και δεν προλαβαίνουν να ασχοληθούν με εγγυήσεις ποδηλάτων Cube που έχουν αγορασθεί από το εξωτερικό".

Θεωρώ ότι η στάση αυτή δεν είναι σύνομη και σκέφτομαι να καταγγείλω το γεγονός στην Cube Γερμανίας. Το "σκέφτομαι" γιατί δεν ξέρω αν τελικά θα βγάλω άκρη και αν αξίζει να χάσω χρόνο για την όλη υπόθεση. Υπάρχει μέλος του forum με ανάλογη εμπειρία στο θέμα ; Αξίζει ;

Ευχαριστώ
Σλάβικ Φίλιππος

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

ειναι λιγο παραξενο. Κανονικα πρεπει να επικοινωνησεις με το καταστημα αγορας. Τωρα βεβαια εσυ ουσιαστικα θελεις να επικοινωνησεις με τον εδω αντιπροσωπο ο οποιος ομως κανονικα εχει ευθυνη για τα ποδηλατα που εχει εισαγει αυτος (για να ειμαστε και σωστοι δεν μπορεις να το φερνεις μονος σου απο το εξωτερικο και μετα να του ζητας ευθυνες για κατι στο οποιο δεν ειχε ουτε κερδος ουτε καμμια αναμιξη). Γνωμη μου ειναι οτι πρεπει να επικοινωνησεις με τα κεντρικα της cube και θα σου πουν αυτοι που πρεπει να απευθυνθεις.

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

αλλα οι εγγυήσεις δεν ισχύουν σε όλη τις χώρες μέλη της ΕΕ βαση του κανονισμού?

gdeli
Απών/απούσα

Λογικά αυτό θα του πουν αν μιλήσει με Γερμανία

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Με εξαίρεση κάποιες εταιρίες οι οποίες έχουν βγάλει
φιρμάνι ότι οι εγγυήσεις εξυπηρετούνται μόνο από το
κατάστημα αγοράς, πρέπει κανονικά σε βοηθήσει ο τοπικός
αντιπρόσωπος.

Επομένως μίλα με την Cube, πες τους το πρόβλημα και
κάνε το σταυρό σου.

slavikos
Απών/απούσα

Την απάντηση τελικά την δίνει η ίδια η Cube εδω :

http://www.cube.eu/en/service/faq/faq-detail/article/who-can-i-contact-i...

Με αλλά λόγια ο τοπικός αντιπρόσωπος δεν είναι υποχρεωμένος να καλύψει την ζημία.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

slavikos wrote:
.......Και τα δυο ποδήλατα εμφάνισαν προβλήματα στις ακτίνες οι οποίες σπάγανε απίστευτα εύκολα. ....

εγώ θα μείνω σε αυτό....
ΟΚ ακτίνες είναι, σπάνε.... δεν είναι και το πιο ασυνήθιστο πράγμα.
Αλλά μήπως κάτι πάει στραβά?
Δηλαδή, μήπως η χρήση που κάνεις ΔΕΝ ανταποκρίνεται στους συγκεκριμένους τροχούς?
Μήπως το βάρος σου.....?
Μήπως οι ακτίνες δεν έχουν σωστή τάση και θέλουν ακτινολόγηση?

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Τις περισσότερες φορές η μαμίσια ακτινολόγηση είναι κακή.
Το συγκεκριμένο ποδήλατο έχει DT ακτίνες οπότε θέλω να
πιστεύω ότι είχαν λάθος τάση.

slavikos
Απών/απούσα

Ναι, οι ακτίνες είναι για να σπάνε. Στην περίπτωση μας τα πράγματα είναι μάλλον διαφορετικά. Τα ποδήλατα χρησιμοποιούνται στο Ηράκλειο της Κρήτης (αλμύρα..) και στην παρέα υπάρχουν 3 Cube. 2x CLS LTD COMP & 1 CLS LTD PRO. Και τα 3 έχουν το ίδιο πρόβλημα.

Το profil της οδήγησης είναι χαλαρό, πάνω στην άσφαλτο και τα βάρος των αναβατών είναι κανονικό (οκ το δικό μου είναι λίγο "τσιμπημένο" .. 93kg). Να τονίσω πως οι ακτίνες έχουν παρουσιάσει σημάδια εξωτερικής οξείδωσις.

Στην δικιά μου περίπτωση, όπου έχουν αλλαχθεί όλες οι ακτίνες, το πρόβλημα δεν παρουσιάζεται πλέον.

SeNNinhA
Απών/απούσα

Στα γράφω κι εδώ για τους υπόλοιπους:

Η ευρωπαϊκή νομοθεσία καλύπτει απόλυτα το θέμα εγγύησης σε όποιο σημείο της Ευρώπης και εαν βρίσκεσαι.

Ο τοπικός αντιπρόσωπος της Ελλάδας είναι υποχρεωμένος

α) Να δεχτεί το ποδήλατο (ή όποιο άλλο προϊον για να μιλάμε γενικότερα)

β) Να ελέγξει το ποδήλατο για την βλάβη
Εαν καλύπτεται από εγγύηση δεν χρεώνει τίποτε. Εαν όχι τότε μπορεί να χρεώσει κανονικά και για τον έλεγχο.

γ) Να βγάλει το ανταλλακτικό (ή και ολόκληρο το προϊόν) και να το στείλει στον αντιπρόσωπο τις χώρας από την οποία αγοράστηκε το προϊόν. Τα έξοδα αποστολή βαρύνουν τον εκεί αντιπρόσωπο.

δ) Ο αντιπρόσωπος από τον οποίο αγοράστηκε υποχρεωτικά στέλνει στον τοπικό αντιπρόσωπο εδώ το νεο ανταλλακτικό και η και νέο προϊόν (ότι προβλέπεται από την εγγύηση).

ε) Γίνεται η αντικατάσταση μόλις παραληφθεί το σχετικό ανταλλακτικό χωρίς καμία χρέωση.

ΌΛΑ τα παραπάνω είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ βάση νομοθεσίας και ευρωπαϊκής και Ελληνικής πια.

Απλά είναι χρονοβόρα εαν ακολουθηθούν κατα γράμμα. Το θέμα είναι όμως ότι καλύπτεσαι. Εαν ο αντιπρόσωπος θέλει να βοηθήσει τότε απλά σου κάνει την επισκευή-αντικατάσταση και τρέχει μετά αυτός την σχετική διαδικασία. Σαφώς και δεν χρεώνεται ο εδώ αντιπρόσωπος μιας και δεν πούλησε ο ίδιος το προϊόν. Το υποστηρίζει όμως αναγκαστικά.

κωστάνζα
Εικόνα κωστάνζα
Απών/απούσα

γειά χαρά,

συνήθως η εγγύηση στη Γερμανία κρατάει ακριβώς 6 μήνες· άν το αγόρασες στις 10 Μαΐου, π.χ., την ευθύνη έχει ο έμπορος, αργότερα πρέπει να επιδείξεις ότι δεν το χάλασες ο ίδιος, επίτηδες το κάνουνε στη χώρα των νόμων...

Γιαυτό στείλε μου σύντομα πμ με τα στοιχεία στα ελληνικά και θα στα μεταφράσω στα γερμανικά· σου έστειλα πμ ήδη

όλα τα καλά

tbabis
Εικόνα tbabis
Απών/απούσα

Οι καινούριες ακτίνες που έβαλες και δε.. μασάνε τι.. ράτσα είναι και πόσο κόστισαν ?

slavikos
Απών/απούσα

tbabis wrote:
Οι καινούριες ακτίνες που έβαλες και δε.. μασάνε τι.. ράτσα είναι και πόσο κόστισαν ?

Δεν ξέρω - δεν ρώτησα.

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

...να με διαφωτισει, οσον αφορα τις ακτινες.
Αυτος, τραβηξε μια ακτινα απο το ραφι με τις ακτινες, με κοιταξε πολυ σοβαρα, και μου ειπε:
"Κοιτα και προσεχε καλα, γιατι δε θα το ξαναπω. Αν οι ακτινες ειναι DT, και σπανε, τοτε δεν φταινε οι ακτινες, ουτε το βαρος του αναβατη (αν ειναι μεχρι 105 κιλα), αλλα η ακτινολογηση της συμφορας, απο την οποια υποφερουν τα περισσοτερα καινουρια "ετοιματζιδικα" ποδηλατα.
Οι τροχοι τους ειναι πλεγμενοι απο μηχανημα, και η ποιοτητα ακτινολογησης ειναι για γελια, η μαλλον για κλαμματα.
Εν πασει περιπτωσει, ολες οι ακτινες που κατασκευαζει η DT, επανω στο κεφαλι της ακτινας, εχουν χτυπημενο το λογοτυπο της εταιριας, ενα Τ μεσα σε ενα D, οπως αυτη που σου δειχνω. Αν οι ακτινες που λες δεν εχουν αυτο το λογοτυπο χτυπημενο στο κεφαλι τους, τοτε δεν ειναι DT, και προσεχε μην τους πλησιασεις καμμια μπανανα, γιατι μπορει να στη φανε.
Αυτη εδω που σου δειχνω, ειναι μια ακτινα DT. Δες καλα το σημα που εχει πανω στο κεφαλι της, και μαθε να τις ξεχωριζεις απο τις υπολοιπες:
DT Swiss

Οσο για την οξειδωση, θα πρεπει να ειναι πολυ προχωρημενη, και αρκετα δουλεμεμες οι ακτινες για να σπασουν λογω οξειδωσης. Παντως, αν σπανε λογω οξειδωσης, σπανε στο σημειο που ειναι οξειδωμενες, συνηθως καπου στη μεση του μηκους τους. Αν φταιει η ακτινολογηση, σπανε ακριβως στη γωνια του κεφαλιου τους, η σπανιωτερα εκει που αρχιζουν οι βολτες που βιδωνει το καψουλι, κοντα στη ζαντα. Αυτα για τις ακτινες.
Και τωρα, τσακισου να φερεις τα Friskies που μου εταξες, για να μη γινει χαμος!"

slavikos
Απών/απούσα

Πολύ ωραίο post.

Στο ενα ποδήλατο έχει μείνη ενας τρόχος με ακτινές όπως ήρθε απο την μάνα του - θα τσεκάρω το λογότυπο. Πάντως σχετικά με το σπάσιμο ... σπάνε στην μέση.

Thanks

slavikos
Απών/απούσα

Τσέκαρα πάντως και όλες οι ακτίνες έχουν στην βάση της κεφαλής τους μια σφραγίδα. Είναι δύσκολο με γυμνό μάτι (και σε συνθήκες κακού φωτισμού [υπόγειο]) να ξεχωρίσω αν είναι το DT .. νομίζω πως ναι όμως

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

SeNNinhA wrote:
Στα γράφω κι εδώ για τους υπόλοιπους:

Η ευρωπαϊκή νομοθεσία καλύπτει απόλυτα το θέμα εγγύησης σε όποιο σημείο της Ευρώπης και εαν βρίσκεσαι.
...................

Να ρωτήσω κάτι πάνω σε αυτό?
Το θέμα εγγύησης σε κράτη μέλη είναι ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ή ΝΟΜΟΣ?

Αν είναι κανονισμός δεν έχουμε πολλές ελπίδες.
Θυμάμαι ο κολλητός μου προσπαθούσε να βγάλει άκρη με γνωστή εταιρεία παιχνιδομηχανών για τη 2ετή εγγύηση που δίνει η Ευρώπη σε όλες τισ συσκευές και τα καθίκια εκεί (η χειρότερη αντιπροσωπεία στην ελλάδα)
έλεγαν συνέχεια είναι κανονισμός και όχι νόμος και σουξου μούξου...
Παρόλο που ο φίλος είναι λίγο νεαντρενταλ στους τρόπους και παρόλο τις επαφές που έκανε με το ινστιτούτο καταναλωτή πήρε τα 3 και ξενέρωσε.

SeNNinhA
Απών/απούσα

Είναι Νομος και είναι νόμος και ελληνικός εδω και αρκετά χρόνια. Δεν εχω πρόχειρο το ΦΕΜ αλλα θα το βρω.

Τα ίδια μου έλεγαν παλιότερα στο πλαίσιο για ένα χρόνο εγγύηση σε laptop αλλα τελικα με κάλυψαν για δύο όπως είναι υποχρεωμένοι.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

SeNNinhA wrote:
Στα γράφω κι εδώ για τους υπόλοιπους:

Η ευρωπαϊκή νομοθεσία καλύπτει απόλυτα το θέμα εγγύησης σε όποιο σημείο της Ευρώπης και εαν βρίσκεσαι.

Ο τοπικός αντιπρόσωπος της Ελλάδας είναι υποχρεωμένος

α) Να δεχτεί το ποδήλατο (ή όποιο άλλο προϊον για να μιλάμε γενικότερα)

β) Να ελέγξει το ποδήλατο για την βλάβη
Εαν καλύπτεται από εγγύηση δεν χρεώνει τίποτε. Εαν όχι τότε μπορεί να χρεώσει κανονικά και για τον έλεγχο.

γ) Να βγάλει το ανταλλακτικό (ή και ολόκληρο το προϊόν) και να το στείλει στον αντιπρόσωπο τις χώρας από την οποία αγοράστηκε το προϊόν. Τα έξοδα αποστολή βαρύνουν τον εκεί αντιπρόσωπο.

δ) Ο αντιπρόσωπος από τον οποίο αγοράστηκε υποχρεωτικά στέλνει στον τοπικό αντιπρόσωπο εδώ το νεο ανταλλακτικό και η και νέο προϊόν (ότι προβλέπεται από την εγγύηση).

ε) Γίνεται η αντικατάσταση μόλις παραληφθεί το σχετικό ανταλλακτικό χωρίς καμία χρέωση.

ΌΛΑ τα παραπάνω είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ βάση νομοθεσίας και ευρωπαϊκής και Ελληνικής πια.

Απλά είναι χρονοβόρα εαν ακολουθηθούν κατα γράμμα. Το θέμα είναι όμως ότι καλύπτεσαι. Εαν ο αντιπρόσωπος θέλει να βοηθήσει τότε απλά σου κάνει την επισκευή-αντικατάσταση και τρέχει μετά αυτός την σχετική διαδικασία. Σαφώς και δεν χρεώνεται ο εδώ αντιπρόσωπος μιας και δεν πούλησε ο ίδιος το προϊόν. Το υποστηρίζει όμως αναγκαστικά.

Ενα μικρο λαθος στην διαδικασια.

Η εγγυηση ισχυει για ολη την Ευρωπαικη ενωση (αν εχει αγοραστει εντος ευρωπαικης ενωσης). Αυτο σωστο.
Υπευθυνος ομως για την εφαρμογη της εγγυησης ειναι τα κεντρικα της cube στην Ευρωπη. Δεν εχει να κανει με τον τοπικο αντιπροσωπο. Αν τα κεντρικα της cube σου πουν πηγαινε στον τοπικο αντιπροσωπο τοτε πας εκει. Για την ακριβεια η σειρα ειναι

καταστημα αγορας --> κεντρικα εταιρειας και απο εκει σε παραπεμπτουν οπου πρεπει.

Το οτι πρεπει οπως λες υποχρεωτικα να σε καλυψει ο εδω αντιπροσωπος εχει να κανει με το τι συμβολαιο εχει με την εταιρεια αλλα και παλι υπαρχουν τοσα παραθυρα που και παλι μπορει να το αποφυγει αν δεν εχει εντολη απο την μητρικη. (μπορει να σου πει πχ οτι το ποδηλατο εχει προδιαγραφες που δεν μπορει να τις χειριστει λογω μη εμπειριας και μη τεχνογνωσιας, και αντε εσυ να αποδειξεις το αντιθετο).

Δεν ειναι κατι τραγικο. Επικοινωνεις με τα κεντρικα της cube και αυτοι σου λενε τι να κανεις. Δεν ειναι κατι δυσκολο. Το πιο πιθανο ειναι να σε παραπεμψουν στον εδω αντιπροσωπο οποτε πας καλυμενος. Η να σου στειλουν κατευθειαν καινουργιους τροχους.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Έχει ήδη απαντηθεί πιο πάνω.

Η Cube λέει ότι πρέπει να το πας εκεί
απ όπου το αγόρασες. Οι τοπικοί dealers
μόνο εθελοντικά μπορούν να σε βοηθήσουν.

slavikos
Απών/απούσα

Καλησπέρα,

Να ενημερώσω πως έστειλα mail με την περιγραφή των γεγονότων στην Cube για να ακούσω τα σχόλια τους. Το πλήρες κείμενο, μπορείτε να βρείτε εδώ :

https://docs.google.com/document/d/193hYQ7sM7uD378E9dl5yosYlqDNM9uqVqmV3...

κωστάνζα
Εικόνα κωστάνζα
Απών/απούσα

εύχομαι να σου απαντήσουνε ότι ήτανε λάθος κατασκευάσματος

tbabis
Εικόνα tbabis
Απών/απούσα

Εγώ εύχομαι να σου απαντήσουν..

Athws
Απών/απούσα

υποθέτω ότι ακόμα σκέφτονται την απάντηση.
σε ποιό email την έστειλες ?

mrroni
Εικόνα mrroni
Απών/απούσα

η αλήθεια είναι ότι απο 4 mail που έχω στείλει στην cube έχουν απαντήσει μόλις σε ένα οπότε ποτέ δεν ξέρεις

slavikos
Απών/απούσα

Το έστειλα στο website@cube.eu (δεν βρήκα άλλο e-mail account) και μέσω μιας φόρμας στο site της Cube.

Ύστερα από 5 εργάσιμες χωρίς απάντηση (αν θυμάμαι καλά την Κυριακή το απόγευμα) έστειλα ένα μήνυμα στην επίσημα σελίδα της Cube στο Facebook όπου τους ρωτούσα αν υπάρχει κάποιο direct e-mail ώστε να επικοινωνήσω για θέμα που αφορά πρόβλημα με την εγγύηση μου - μου απάντησαν σε μερικά λεπτά λέγοντας μου πως είχαν λάβει το e-mail μου και θα μου απαντήσουν σύντομα.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Roul wrote:
αλλα οι εγγυήσεις δεν ισχύουν σε όλη τις χώρες μέλη της ΕΕ βαση του κανονισμού?

ναι αν και εφόσον υπάρχει service point στην χώρα
στην ελλάδα μπορεί να μην υπάρχει κάτι τέτοιο
:D

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Μια μικρη απορια. Εχεις επικοινωνησει με το καταστημα αγορας (αυτο του εξωτερικου)? Κανονικα αυτος επρεπε να ειναι ο πρωτος που θα επρεπε να επικοινωνησεις.

contact