Από 8άρι σε 9άρι ελεύθερο & ασφάλτινα ελαστικά υπάρχει βελτίωση;

3 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
paylos69
Απών/απούσα

MONGOOSE ELITE ΒΕΛΤΙΩΣΗ

ΦΙΛΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ,ΕΠΕΙΔΗ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ (ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ-Ν.ΚΟΣΜΟΣ Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ) ΡΩΤΑΕΙ ΑΝ ΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΣΣΕΤΑΣ ΑΠΟ 8αρα ΣΕ 9αρα ΚΑΙ ΜΕ ΑΣΦΑΛΤΙΝΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΘΑ ΔΕΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ Η ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΤΡΕΚΚΙΝG ?

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Athws
Απών/απούσα

αυτό δεν είναι διπλής ανάρτησης ?
άρα καθόλου βολικό για χρήση δρόμου.
η κασέτα του μια χαρά είναι, αλλαγή κασέτας δε θα τον βοηθήσει σε τίποτα..

paylos69
Απών/απούσα

ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΛΕΙΔΩΝΟΥΝ ΟΛΕΣ