Σύγκριση υδραυλικών δισκόφρενων Shimano - Avid

5 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
nikos scrambler
Απών/απούσα

Καλησπέρα, εχω να θέσω ενα ερώτημα σχετικά με δυο διαφορετικές μάρκες υδραυλικών δισκοφρένων.

Έχω βρει μεταχειρισμένα δισκοφρενα, οι τύποι ειναι
α) shimano deore m595
β) avid juicy 3

Ποια ειναι πιο καλα;

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Πάρε όποιο έχει την πιο ανέξοδη και απλή συντήριση/εξαέρωση.
Τα Shimano τα φτιάχνεις για πλάκα με μηδεν κόστος. Ρίξε μια
ματιά τι παίζει με τα Avid.

nikos scrambler
Απών/απούσα

Παντως τα avid ειναι αρκετα καλα απο θεμα αποδοσης που εχω οδηγησει αλλα στο ποδηλατο που εχω οδηγησει δεν ρυθμιζοταν καλα η δαγκανα.Μαλλον τα shimano θα παρω που ειναι και σε χαμηλοτερη τιμη

-bike-
Εικόνα -bike-
Απών/απούσα

τα avid γενικα πατανε την shimano ... τα συγκεκριμενα μοντελα που ποσταρες καινουργια εχουν 55 ευρο τα shimano και τα avid 75 απο εκει καταλαβενεις... αλλα ναι οντος η εξαερωση γινετε ποιο ευκολα στα shimano για αυτο και θα κανεις και ποιο συχνα (χανουν λαδακια) κοιτα απο αυτον που θα τα παρεις να τους εχει κανει εξαερωση... και εγω δινω avid παντως αν εδιαφερεσε σε καλη τημουλα

nikos scrambler
Απών/απούσα

φιλε τα δικα σου τα φρενα τα εχω δει εδω και πολυ καιρο απο οταν πηρα το κρανος και πιστευω οτι ειναι σε καλη κατασταση.απο εκει και περα δεν κανω καμια κινηση γιατι η τιμη δεν ειναι τοσο προσιτη για εμενα