πιστευω φιλε γιωργο οτι εισαι ο.κ με το ποδηλατο,προσαρμοσετο στα μετρα σου και κοιτα να το σκισεις στα χιλιομετρα.τωρα για την μεση που ποναει δεν πιστευω να φταιει παντα το ποδηλατο και εγω οταν ξεκινησα με κουρσα μεχρι να συνηθισω ειχα τετοια προβληματακια που στην πορεια χαθηκανε.
δε σε βλέπω, στείλε εδώ: pavlos191(papaki)msn.com
http://imageshack.us/f/215/dscn0861c.jpg/
ΟΚ?
http://imageshack.us/f/822/dscn0862l.jpg/
Καλό φαίνεται, βέβαια το μάτι δε λέει και πολλά!
Δοκίμασε και με το λαιμό ρυθμισμένο πιο χαμηλά, να σκύψεις δηλαδή λίγο. Θα σου φάνει πιο μακρύ και πιο σπορτίφ
http://www.orbea.com/gr-en/bicis/modelos/aqua_ttg_fitness/#informacion_t...
και καλές βόλτες!
πιστευω φιλε γιωργο οτι εισαι ο.κ με το ποδηλατο,προσαρμοσετο στα μετρα σου και κοιτα να το σκισεις στα χιλιομετρα.τωρα για την μεση που ποναει δεν πιστευω να φταιει παντα το ποδηλατο και εγω οταν ξεκινησα με κουρσα μεχρι να συνηθισω ειχα τετοια προβληματακια που στην πορεια χαθηκανε.
Αν μπορεί ας βάλει κάποιος μια φωτογρ. για να δω πως κάθεται πάνω στο 57άρι Fitness !!EYXARISTO !! KAI ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!