Πότε το ποδήλατο πρέπει να έχει (ή όχι) δισκόφρενα;

42 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Ουσιαστικά ο λόγος που γράφω το συγκεκριμένο θέμα είναι γιατί εν έτει 2012, ίσως και πιο νωρίς, βλέπω πως όλο και λιγότερα ποδήλατα βγαίνουν με φρένα τύπου v-brake.
Πλέον ποδήλατα των ~500 ευρώ έρχονται με υδραυλικά δισκόφρενα, βέβαια καμία εταιρεία (ίσως να μην είναι καν θέμα των εταιρειών) δεν με πείθει ότι ποδήλατα σε αυτό το επίπεδο δικαιολογούν δισκόφρενα, ούτε καν υδραυλικά.
(Ξέρω θα προκαλέσω θύεαλα αντιδράσεων αλλά ελπίζω να δώσω κάποιες γνώσεις ή πιο σωστά κάποιες απόψεις δικές μου προς εξερεύνηση.)

Θα ξεκινήσω με την εξής ερώτηση:
Για πιο λόγο ένα ποδήλατο πρέπει να έχει δισκόφρενα;
ειδικά από την στιγμή που και τα v-brake είναι ένα πολύ δυνατό φρένο για το μέσο χρήστη (δεν θέλω να μπω σε αντιπαράθεση και συγκρίσεις v-brake και δισκοφρένου) έτσι και αλλιώς ο μέσος χρήστης είναι που θα πάρει το ποδήλατο των 500 ευρώ.

Η απάντηση είναι γνωστή και απλή:
α) όταν το ποδήλατο μπαίνει μέσα σε λάσπες,
β) όταν η διαδρομή είναι από αυτές που λέμε χωρίς αύριο (τύπου dh),
γ) και στα νερά (που δεν είναι και κάτι αμάν).

Αν εξαιρέσουμε τα νερά, θα πάμε στα α και β οπότε θέλω να εξετάσουμε τι άλλο θα χρειαστεί ένα ποδήλατο για αυτές τις συνθήκες, μιλάμε όχι μόνο για απόδοση αλλά και για ασφάλεια και ομαλή λειτουργία!

Ξεκινάμε...
- Σκελετός
Πρέπει να είναι κάποιας ποιότητας να έχει μία αντοχή και μια δυσκαμψία καλή (|όχι σε επίπεδο κούρσας)
ο λόγος είναι γιατί όταν μπαίνεις σε λάσπες και ο σκελετός λαστιχάρει το ποδήλατο γίνεται πολύ βαρύ στην οδήγηση του και τρώει περισσότερα ζόρια
και βέβαια η αντοχή πρέπει να είναι ανάλογη γιατί και στο α και στο β το ποδήλατο "τρώει ζόρια".

- Ανάρτηση (μία από τα ίδια)
Στην καλύτερη θα έχουμε rst gila, suntοur xcm/xcr μπορεί και xct ή κάποια dart αν ανέβουμε στα χρήματα,
όλες αυτές οι αναρτήσεις είναι ακατάλληλες για λάσπες,
δεν έχουν τις απαραίτητες μονώσεις και ή θα καταλήξεις να τις γρασάρεις μετά από κάθε βόλτα ή θα της πάρεις στο χέρι μετά από κάνα δίμηνο
η λειτουργία των συγκεκριμένων είναι καλή για βουνίσιες διαδρομές χωρίς κάτι extreme
Βέβαια σε κάτι όχι extreme μας καλύπτει και ένα καλό και ελαφρύ v-brake
η αντοχή των συγκεκριμένων αναρτήσεων είναι επίσης μικρές, το βάρος τους μεγάλο
και το βάρος είναι σημαντικό όταν οδηγάς μέσα στην λάσπη
άλλο να έχεις τιμόνι με ανάρτηση των 2.5 κιλών και άλλο κάτι με 1800 γραμμ.

- Τροχοί
Ουσιαστικά ισχύει ότι και με τον σκελετό
δηλαδή δεν έχουν την απαραίτητη δυσκαμψία και αντοχή
πέραν του μεγάλου βάρους, έχουμε και το θέμα με τα ρουλεμάν
δεν έχω δει ποδήλατα κάτω των 1000 ευρώ να είναι με κλειστά αυτολίπαντα ρουλεμάν
(μιλάμε για έτοιμες συνθέσεις)
και είναι απαράδεκτό να μπεις με κωνικά ρουλεμάν ανοιχτού τύπου μέσα στις λάσπες
το πιο πιθανό είναι στα μέσα της διαδρομής να μείνεις από τροχούς.

- Λοιπά περιφεριακά
Εδώ δεν έχουμε τόσο πρόβλημα αρκεί να είμαστε από alivio και πάνω,
στο μόνο που έχουμε πρόβλημα είναι η μεσαία τριβή, συνήθως είναι η bb-un26 (δυστυχώς κανένας δεν βάζει κάτι καλύτερο)
η un26 στη δεύτερη βόλτα που θα πατήσει μέσα σε λάσπες θα βγει off και δεν βγει άμεσα θα αρχίσει τους γνωστούς θορύβους κ.τ.λ
Βέβαια εδώ παίζει και ο παράγοντας τύχη, έβαλε γράσσο ο κινέζος;
έβαλε την σωστή ποσότητα ή ότι πιάσει;...

Οπότε συνοψίζοντας, ποιο ποδήλατο κάτω των 1000 ευρώ καλύπτει όλα αυτά τα προβλήματα; ή πιο σωστά όλες αυτές τις απατήσεις που χρειάζονται για να μπεις σωστά και με ασφάλεια μέσα στην λάσπη;

Δυστυχώς κανένα!... και ακόμη χειρότερα δεν είναι κάτι που αναβαθμίζεται εύκολα!
Δηλαδή αν πάρεις ένα ποδήλατο των 500 ευρώ για να το φέρεις στο επιθυμητό επίπεδο θα πρέπει να δώσεις όσο κάνει να πάρεις ένα ποδήλατο που να καλύπτει εξαρχής όλα όσα θέλεις να κάνεις, αλλά σε αυτή την περίπτωση θα έχεις και θεωρητικά φτηνό σκελετό.
Ακόμα και τα ποδήλατα των 1000 ευρώ που θεωρητικά καλύπτουν ένα μεγάλο αν όχι όλο το μέρος των απαιτήσεων έχουν 445 446 shimano tektro draco avid 3 ή κάποια άλλα εισαγωγικά φρένα τα οποία πέραν του ότι δεν πιάνουν όπως θα έπρεπε,
θερμαίνονται πολύ εύκολα.

Μια καλή λύση είναι να διαλέξουμε κάτι που να μας καλύπτει στα περισσότερα
έτσι ώστε να μην θέλει αναβάθμιση όλο το ποδήλατο π.χ. να έχει μια ολοκληρωμένη σειρά deore, μια ανάρτηση με αέρα καλής ποιότητας π.χ. recon (αν και βαριά)
και να πούμε πως αργότερα θα βάλουμε απλά τροχούς και δισκόφρενα τις αρεσκείας μας.

Αν όμως είναι να πας σε ένα ποδήλατο που να μην καλύπτει τίποτα από αυτά που χρειάζονται για να μπεις σε λάσπες τότε ποιος ο λόγος (πέραν της μούρης) να έχουμε δισκόφρενα; (και το ακόμη χειρότερο μηχανικά...)

Αφού το ποδήλατο δεν μπορεί να καλύψει τις συνθήκες α και β ας πάρουμε το ίδιο ποδήλατο με v-brakes, που θα μας πάει στις ίδιες διαδρομές και θα μας κοστίσει και λιγότερα, εδώ μιλάμε για ποδήλατα των 500-700 ευρώ.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Ο λόγος που δεν βλέπεις vbrakes είναι διότι τα ποδήλατο
πρέπει να αλλάξει από κάτι απλό, φθηνό και ευκολο στη
συντήριση σε κάτι ακριβό με αυξημένη πολυπλοκότητα και
φυσικά δύσκολο στη συντήριση...

Τώρα μάλιστα "το μέλλον" έρχεται και στις κούρσες όπου
εκεί θα ακούσουμε μεγαλύτερες παπάτζες καθώς τα υπάρχοντα
φρένα σου κάνουν endo με 60χλμ...

Το βασικό πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχουν ποδηλατάδες να
σου χτίσουν το ποδήλατο όπως το επιθυμείς ώστε να μπορείς
να κόψεις και να ράψεις καποια ανούσια κομμάτια.

Το δεύτερο βασικό πρόβλημα είναι ότι συγχέεται ο μηχανοκίνητος
κόσμος με τον ποδηλατικό κόσμο
. Έτσι ακούς ηλίθια επιχειρήματα
του στυλ "μα τα αμάξια και οι μηχανές έχουν δισκόφρενα άρα πρέπει
να έχουν και τα ποδήλατα"....

stolimer
Απών/απούσα

Δηλαδη οι τροχοι xtr που εχουν ανοιχτα ρουλεμαν, δεν κανουν για λασπες-αγωνες..?

Sar1
Απών/απούσα

όμως εάν έχει ολοκληρωμένη σειρά deore και Recon μάλλον θα φοράει και κάποιο εισαγωγικό δισκόφρενο σαν κι αυτά που είπες. Βεβαίως αν μιλάμε για 500 Ευρώ τότε δεν θα έχει και τα υπόλοιπα (τουλάχιστον τα περισσότερα) οπότε τι τα θες τα δισκόφρενα. Συμφωνώ.
Πάντως τους τροχούς (που είναι βέβαιο πως αν δεν ανέβεις πάνω απ' τα 1200 - 1300 Ευρώ θα είναι μέτριοι) τους αναβαθμίζεις με μικρό σχετικά κόστος. Αυτή τη στιγμή που μιλάμε πουλιούνται σε αγγελία DT SWISS 1800 με 150 Ευρώ.
Για τα δισκόφρενα ισχύει το ίδιο. Βρίσκεις SLX δεύτερο χέρι σε καλή κατάσταση με 120 Ευρώ. Ενας λόγος παραπάνω να μην τα θεωρήσεις απαραίτητα στην αρχική αγορά.
Αυτό που κοστίζει πολύ, ως αναβάθμιση είναι η ανάρτηση. Για να πας σε Reba θέλεις 350 Ευρώ minimum. Δεύτερο χέρι δεν υπάρχουν ή είναι ξεζουμισμένες. Ετσι αν το ποδήλατο κόστισε 800 Ευρώ για παράδειγμα και δεν σε καλύπτει η ανάρτηση τότε έκανες κακή αγορά διότι η αναβάθμιση θα κοστίσει το 50% περίπου της αρχικής τιμής.
Συνοψίζοντας στα 500 Ευρώ δεν θα βρεις σπουδαία ανάρτηση άρα ξέχνα καλύτερα και τα δισκόφρενα. Πάνω απ' τα 500 - 600 και μέχρι τα 1.000 Ευρώ διάλεξε με κριτήριο την ποιότητα της ανάρτησης για να μην ξεπαραδιαστείς αργότερα. Αυτή είναι η γνώμη μου.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@stolimer
έχεις δει πολλούς xtr τροχούς/κέντρα σε ποδήλατα κάτω των 1000 ευρό
και όχι ο xtr για εμένα δεν κάνει για αγώνες αλλά δεν είναι επι του παρόντος
αν θέλεις άνοιξε θέμα να το συζητήσουμε
:D

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@sar
η αγορά μεταχειρισμένου εξοπλισμού είναι άλλη πονεμένη ιστορία
αλλά δεν μπορείς να βασιστείς στο αν θα βρεις μεταχειρισμένα
μιλάμε πάντα για καινούργια για να έχουμε πιο ορθή εικόνα
ουσιαστικά και για εμένα μια καλή ανάρτηση/τροχούς είναι πιο σημαντικά στο βουνό από ότι τα δισκόφρενα
διάβασε αυτά που γράφει ο eaglos που είναι πιο ορθολογική λύση

stolimer
Απών/απούσα

Plannet wrote:
@stolimer
για να ρωτήσεις αυτό το πράγμα έκανες παράθεση όλο το θέμα???
έχεις δει πολλούς xtr τροχούς/κέντρα σε ποδήλατα κάτω των 1000 ευρό
και όχι ο xtr για εμένα δεν κάνει για αγώνες αλλά δεν είναι επι του παρόντος
αν θέλεις άνοιξε θέμα να το συζητήσουμε
:D

Αν βρισκουμε xtr σε ποδηλατα κατω των 1000ε(τοσο κανουν οι τροχοι), αλλα αν κανουν για λασπες-αγωνες με βαση τα λεγομενα σου... δηλαδη οτι τροχοι με ανοιχτα ρουλεμαν ειναι ακαταληλοι για σκληρη χρηση(οτι μπορει να σημαινει αυτο)... σου παραθετω και λινκ των τροχων αν δεν τους γνωριζεις... http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=68354 , κανουν αυτοι οι τροχοι που ειναι με ανοιχτα ρουλεμαν για αγωνες(συνηθως εχουμε και λασπες) η οχι?

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@stolimer
διάβασε την παράθεση που βάζεις πιο πάνω
σου απαντάω στο αν κάνουν ή όχι
βέβαια εσένα σκοπός σου είναι απλά να γαμήσεις ένα ακόμα θέμα
:D

stolimer
Απών/απούσα

Μου αρκει αυτο... Βασικα ηθελα για ακομη μια φορα να αποδειξω ποσο ασχετος εισαι και οτι γραφεις οτι να ναι να διαβαζουν οι πιτσιρικαδες(δεν νομιζω κανενας ενηλικας απο το φορουμ να σε παιρνει στα σοβαρα) και να χαιρεσαι... Μα με τους μ@λ@κες τους αχρηστους απο την shimano...1000e τροχοι οι καλυτεροι που βγαζουν και κανουν μονο για freeday... Παλι καλα που εχουμε και σενα ρε plannet και μας ανοιγεις τα ματια με τους αχρηστους τους ιαπωνες.... αντε με τα γατακια (σε φανταζομαι σε βιντεακι των αρβυλα να σε κοροιδευουν), που θα κοροιδεψουν τον ελληνα γιδοβοσκο...

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

stolimer wrote:
Μου αρκει αυτο... Βασικα ηθελα για ακομη μια φορα να αποδειξω ποσο ασχετος εισαι και οτι γραφεις οτι να ναι να διαβαζουν οι πιτσιρικαδες(δεν νομιζω κανενας ενηλικας απο το φορουμ να σε παιρνει στα σοβαρα) και να χαιρεσαι... Μα με τους μ@λ@κες τους αχρηστους απο την shimano...1000e τροχοι οι καλυτεροι που βγαζουν και κανουν μονο για freeday... Παλι καλα που εχουμε και σενα ρε plannet και μας ανοιγεις τα ματια με τους αχρηστους τους ιαπωνες.... αντε με τα γατακια (σε φανταζομαι σε βιντεακι των αρβυλα να σε κοροιδευουν), που θα κοροιδεψουν τον ελληνα γιδοβοσκο...

Θέλεις να αναλύσουμε το κόλλημα της shimanο με τα ανουχτα ρουλεμάν ???
είπαμε αυτά είναι για άλλο θέμα

stolimer
Απών/απούσα

Σε ποιους τροχους κουρσας βαζει κλειστα ρουλεμαν η shimano και δεν το ξερω.... Θα αναλυσουμε εμεις το κολλημα της shimano με ανοιχτα ρουλεμαν? Ρε εισαι μεθυσμενος? Στη shimano δουλευουν οι καλυτεροι μηχανικοι του κοσμου και θα ερθεις εσυ να τους δειδαξεις που δεν ξερεις που παν τα τεσσερα?χαχαχαχαχαχαχαχα ρε τι αλλο θα ακουσω βραδυατικα.....χαχαχαχαχαχαχα
Ρε τσοπανο η shimano βγαζει τα καλυτερα μηχανακια ψαρεματος στον κοσμο και βαζει μεσα τοσα ρουλεμαν οσα καμια αλλη εταιρεια, λες αμα ηθελε και πιστευε αυτη οτι τα κλειστα ρουλεμαν ειναι καλυτερα να μην μπορουσε να βαλει στους τροχους της??? Ελα να σου πω σοβαρα δεν μπορει να εισαι τοσο γιδι...επιτηδες τα λες ολα αυτα για να εχουμε αντιπαραθεση..ετσι δεν ειναι?? Βαρεθηκα να γελαω αλλο... καληνυχτα

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Μια χαρά ρολάρουν τα ανοικτά ρουλεμάν απλά είναι μαλακία
να έχεις τέτοιο σύστημα όταν είσαι μέσα στα χώμματα, στα
νερά και στις λάσπες. Εκτός αν γουστάρεις να ανοίγεις κάθε
2-3 βόλτες τα κέντρα για έλεγχο...

Το ότι η Shimano επιλέγει να βάζει χύμα μπίλιες όταν άλλες
εταιρίες (DT, Hope, Fulcrum) βάζουν κλειστά, απλά μου δείχνει
ότι θέλει να έχει αναλώσιμα κέντρα για να αγοράζεις ξανά και
ξανά αντί να αλλάζεις κάθε 15-20.000χλμ ένα SKF ρουλεμάν.

Vale
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Ο λόγος που δεν βλέπεις vbrakes είναι διότι τα ποδήλατο
πρέπει να αλλάξει από κάτι απλό, φθηνό και ευκολο στη
συντήριση σε κάτι ακριβό με αυξημένη πολυπλοκότητα και
φυσικά δύσκολο στη συντήριση...

Τώρα μάλιστα "το μέλλον" έρχεται και στις κούρσες όπου
εκεί θα ακούσουμε μεγαλύτερες παπάτζες καθώς τα υπάρχοντα
φρένα σου κάνουν endo με 60χλμ...

Το βασικό πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχουν ποδηλατάδες να
σου χτίσουν το ποδήλατο όπως το επιθυμείς ώστε να μπορείς
να κόψεις και να ράψεις καποια ανούσια κομμάτια.

Το δεύτερο βασικό πρόβλημα είναι ότι συγχέεται ο μηχανοκίνητος
κόσμος με τον ποδηλατικό κόσμο
. Έτσι ακούς ηλίθια επιχειρήματα
του στυλ "μα τα αμάξια και οι μηχανές έχουν δισκόφρενα άρα πρέπει
να έχουν και τα ποδήλατα"....


Καλημέρα σε όλους.
Ρε συ θείο με έβαλες να διαβάζω από τις 06:00 αλλά χαλάλι σου.
Ταπεινή μου γνώμη / ο Eaglos τα είπε όλα σε μια αράδα,εξέλιξη και έξυπνο marketing παντού και σε όλα.
Σεντόνια επί σεντονίων για κάτι που έχει συγκεκριμένη χρήση αλλά δεν το αφήνουν.
Σε μια παλιά συζήτηση(τέτοια εποχή 04/08)ο Eaglos το είχε πει αυτό,όλα υπό συγκεκριμένες συνθήκες,δεν θα γίνω ξαφνικά πιο γρήγορος,δεν θα αλλάξουν άρδην οι απαιτήσεις μου(εκτός εάν ξαφνικά όλα γίνουν γκρεμίλες και πάω να πάρω κεφάλια σε dh).
Είναι μέγα λάθος να γίνεται σύγκριση ποδηλάτου με τα μηχανοκίνητα,μέγα λάθος.
Η εξέλιξη στην πέδηση και η ασφάλεια δεν έχει σχέση σε αυτά τα 2 διαφορετικά πεδία.
Άλλες ταχύτητες,άλλες γεωμετρίες,άλλα στησίματα,γενικά άλλοι κόσμοι.
Η ποιότητα οδοστρώματος δεν έχει να κάνει με το αν έχω υδραυλικά δισκόφρενα τούμπανο στο ποδηλατάκι μου,εάν πρέπει να σκέφτομαι(έντρομος)περί συνδυασμένης πέδησης(ρε σεις πόσο να πατήσω;50-50,60-40;κλπ κλπ).
Με λίγα λόγια πιστεύω πως αυτή είναι και η γλύκα στο ποδήλατο/η απλότητα και η σωστή απόδοση του συνόλου στο πεδίο που το χρησιμοποιώ.
Διαφορετικά χάνω την μπάλα και οι εταιρίες κάνουν τρελά πάρτυ με το δικό μας πορτοφόλι.
Εάν το μέλλον του ποδηλάτου είναι ταυτόσημο με τα μηχανοκίνητα τότε θέλω στο ποδηλατάκι μου σίγουρα:υδραυλικά δισκόφρενα(κεραμικά κόλπα)τριπίστονες δαγκάνες,ανάποδα πιρούνια,Α!θα ήθελα και ηλεκτρονικά καλούδια c-abs (μην μπλοκάρουν και οι τροχοί) και ρε παιδιά αν έβαζα κι ένα μοτεράκι θα ήμουν υπερβολικός;

Εντάξει,πέρα από την πλάκα,καλά τα δισκόφρενα και σε ποδήλατο αλλά πιστεύω πως εάν η χρήση είναι για μέσο ποδηλάτη είναι κάτι χωρίς ουσία.

Σημ. Θείο,7 και σήμερα...

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

stolimer wrote:
Σε ποιους τροχους κουρσας βαζει κλειστα ρουλεμαν η shimano και δεν το ξερω.... Θα αναλυσουμε εμεις το κολλημα της shimano με ανοιχτα ρουλεμαν? Ρε εισαι μεθυσμενος? Στη shimano δουλευουν οι καλυτεροι μηχανικοι του κοσμου και θα ερθεις εσυ να τους δειδαξεις που δεν ξερεις που παν τα τεσσερα?χαχαχαχαχαχαχαχα ρε τι αλλο θα ακουσω βραδυατικα.....χαχαχαχαχαχαχα
Ρε τσοπανο η shimano βγαζει τα καλυτερα μηχανακια ψαρεματος στον κοσμο και βαζει μεσα τοσα ρουλεμαν οσα καμια αλλη εταιρεια, λες αμα ηθελε και πιστευε αυτη οτι τα κλειστα ρουλεμαν ειναι καλυτερα να μην μπορουσε να βαλει στους τροχους της??? Ελα να σου πω σοβαρα δεν μπορει να εισαι τοσο γιδι...επιτηδες τα λες ολα αυτα για να εχουμε αντιπαραθεση..ετσι δεν ειναι?? Βαρεθηκα να γελαω αλλο... καληνυχτα

αυτό με των κουρσών ήταν λάθος μου μπερδεύτικα με κάτι άλλους τροχούς και το έσβισα πριν απαντήσεις
αλλά σου αρέσει να προκαλείς χάος
απλά θα μου πεις γιατί κόλλησες στα ρουλεμάν τις shimano
το θέμα μας είναι τα δισκόφρενα ξέρεις...
αν θέλεις άνοιξε ένα άλλο θέμα να το συζητήσουμε

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Vale 46 wrote:

Καλημέρα σε όλους.
Ρε συ θείο με έβαλες να διαβάζω από τις 06:00 αλλά χαλάλι σου.
Ταπεινή μου γνώμη / ο Eaglos τα είπε όλα σε μια αράδα,εξέλιξη και έξυπνο marketing παντού και σε όλα.
Σεντόνια επί σεντονίων για κάτι που έχει συγκεκριμένη χρήση αλλά δεν το αφήνουν.

αγαπητό ανίψι
εγώ αυτά τα έχω πει ουκ ολίγες φορές
αλλά μετά μου εξειγούσαν ως είμαι ενάντια στην εξέλιξη μπλα μπλα μπλα μπλα
οπότε είπα να το αναλύσω μία φορά για να μη το κάνω κάθε φορά

Vale
Απών/απούσα

Ρε συ θείο,έτσι είναι.
Καλά κάνεις και το τονίζεις το θέμα.Ξέρω πως τα έχεις πει πολλές φορές.Εάν θες και την γνώμη μου πρέπει και αυτό το θέμα να επισημανθεί(προσωπικά θεωρώ πως είναι βασικό σαν θέμα).
Τα σεντόνια δεν είναι δικά σου.Απλά,είχα διαβάσει συγκεκριμένη συζήτηση του Eaglos το '08 (στους δίπλα),τότε είχαν πέσει να τον φάνε.
Ελπίζω το θέμα να μείνει ως βασικό γιατί είναι.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Vale 46 wrote:
Ρε συ θείο,έτσι είναι.
Καλά κάνεις και το τονίζεις το θέμα.Ξέρω πως τα έχεις πει πολλές φορές.Εάν θες και την γνώμη μου πρέπει και αυτό το θέμα να επισημανθεί(προσωπικά θεωρώ πως είναι βασικό σαν θέμα).
Τα σεντόνια δεν είναι δικά σου.Απλά,είχα διαβάσει συγκεκριμένη συζήτηση του Eaglos το '08 (στους δίπλα),τότε είχαν πέσει να τον φάνε.
Ελπίζω το θέμα να μείνει ως βασικό γιατί είναι.

οι δίπλα πουλάνε ποδήλατα
και καλά κάνουν
αλλά η αλήθεια είναι πάντα αλήθεια
:D

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Μια ακόμα παράμετρος είναι και η ποιότητα των συστημάτων
πέδησης τα οποία βάζουν στα φθηνά ποδήλατα η οποία σε
συνάρτηση με την απειρία των νέων στο χώρο οδηγεί σε
λάθος συμπεράσματα και χαμένο χρήμα.

Φαντάσου να είσαι νέος και να πάρεις ένα ποδήλατο με άθλια
τακάκια (Shimano), λαστιχένιες ντίζες και κακή ρύθμιση στα
vbrakes. Αν δεν έχεις κάποιο ποδηλατά αξιόπιστο ή κάποιον
φίλο να σου πει 2 πράγματα θα ψάξεις αμέσως για δισκόφρενα
είτε στο υπάρχον είτε στο νέο ποδήλατο και μετά άντε να τον
πείσεις ότι πέταξε μαλακοδώς 100 Ευρώ για κάτι αχρείαστο και
κακής ποιότητας...

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Μια ακόμα παράμετρος είναι και η ποιότητα των συστημάτων
πέδησης τα οποία βάζουν στα φθηνά ποδήλατα η οποία σε
συνάρτηση με την απειρία των νέων στο χώρο οδηγεί σε
λάθος συμπεράσματα και χαμένο χρήμα.

Φαντάσου να είσαι νέος και να πάρεις ένα ποδήλατο με άθλια
τακάκια (Shimano), λαστιχένιες ντίζες και κακή ρύθμιση στα
vbrakes. Αν δεν έχεις κάποιο ποδηλατά αξιόπιστο ή κάποιον
φίλο να σου πει 2 πράγματα θα ψάξεις αμέσως για δισκόφρενα
είτε στο υπάρχον είτε στο νέο ποδήλατο και μετά άντε να τον
πείσεις ότι πέταξε μαλακοδώς 100 Ευρώ για κάτι αχρείαστο και
κακής ποιότητας...


ένα ακόμα βασικό πρόβλημα είναι η τεμπελιά του νέου αγοραστή
δεν θέλει να μάθει
θέλει απλά να πάρει ένα νέο μοντέλο που να νομίζει ότι τον καλύπτει
π.χ. αν έχει δισκόφρενα το ποδήλατο είναι super, αν δεν έχει δεν κάνει.
Βέβαια έχω δει ουκ ολίγες φορές ειδικά παλιότερα (πλέον δεν παίζουν πολλά ποδήλατα με v-brakes) Ποδήλατο με v-brake να είναι πολύ καλύτερο στο βουνό από ποδήλατο με υδραυλικά δισκόφρενα
βέβαια στην προκειμένη και μιας και μιλάμε για ποδήλατα κάτω των 800 ευρό και κυρίως για έτοιμες λύσεις και όχι custom, ποδήλατα με v-brake καλύπτουν στο ίδιο επίπεδο τις ανάγκες που έχουμε.
όταν αυτός ο χρήστης που δεν ξέρει του λες
πάρε έναν σκελετό και βάλε αυτά αυτά και αυτά τα πράγματα απαντάει
δεν ξέρω από ποδήλατα θα πάρω ένα έτοιμο
βέβαια ούτε εκεί ξέρει αλλά νιώθει ασφάλεια το γιατί δεν το ξέρω

Elen.
Απών/απούσα

καλησπερα,

ξερω πως δεν μπορω να εχω αποψη επι του θεματοσ, διοτη μου λειπει η απαραιτιτη γνωση και εμπειρια. αλλα θελω να θεσω ενα ερωτημα.
ειναι δυνατον οταν εκφραζει τη γνωμη του ενα ατομο, να προσπαθουμε να τον διασιρουμε δημοσιος και να τον προσβαλουμε?
αφου υπαρχουν ατομα που νοιαζονται για την ορθη ενημερωση των νεοτερων, μη εμπειρων(πιτσιρικαδων), ασ προσπαθησουν να θεσουν δημοσιοσ την αποψη τους διχως βρισιεσ και υπενιγμους.

κοκο
Εικόνα κοκο
Απών/απούσα
Το σχόλιο ΔΕΝ έχει καμία σχέση με το θέμα του συγκεκριμένου νήματος.
Sar1
Απών/απούσα

Γιατί το λες αυτό; Σε αυτό το θέμα τουλάχιστον η φραστική επίθεση αντιμετωπίστηκε με πολύ κομψό και τεκμηριωμένο τρόπο. Εαν ρωτάς γιατί έγινε η επίθεση και μάλιστα σε αυτό το τόνο και σε προσωπικό επίπεδο, ε τι να κάνουμε όλοι έχουμε τα ψυχοσωματικά μας.
Για πάμε και λίγο παρακάτω, συμφωνώ με τον Eaglos ότι δεν υπάρχουν ποδηλατάδες να καθοδηγήσουν σωστά, όμως κατά τη γνώμη μου φταίει η έλλειψη κινήτρου. Με αυτή τη διαφορά τιμών ελληνικής αντιπροσωπίας & e-shops εξωτερικού, κομματάκι δύσκολο να προτείνουν και υλοποιήσουν ανταγωνιστικές custom λύσεις με ένα λογικό κέρδος για τους ίδιους. Ετσι νομίζω εγώ. Δεκτός φυσικά κάθε τεκμηριωμένος αντίλογος

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Sar1 wrote:
Γιατί το λες αυτό; Σε αυτό το θέμα τουλάχιστον η φραστική επίθεση αντιμετωπίστηκε με πολύ κομψό και τεκμηριωμένο τρόπο. Εαν ρωτάς γιατί έγινε η επίθεση και μάλιστα σε αυτό το τόνο και σε προσωπικό επίπεδο, ε τι να κάνουμε όλοι έχουμε τα ψυχοσωματικά μας.
Για πάμε και λίγο παρακάτω, συμφωνώ με τον Eaglos ότι δεν υπάρχουν ποδηλατάδες να καθοδηγήσουν σωστά, όμως κατά τη γνώμη μου φταίει η έλλειψη κινήτρου. Με αυτή τη διαφορά τιμών ελληνικής αντιπροσωπίας & e-shops εξωτερικού, κομματάκι δύσκολο να προτείνουν και υλοποιήσουν ανταγωνιστικές custom λύσεις με ένα λογικό κέρδος για τους ίδιους. Ετσι νομίζω εγώ. Δεκτός φυσικά κάθε τεκμηριωμένος αντίλογος

εμένα δεν θα με χαλούσε να έχω μία custom λύση όταν θα φτιάξω ένα ποδήλατο σύμφωνα με τις δικές μου ανάγκες
και ας είναι λίγο πιο ακριβό
η ειρωνεία είναι ότι στις περισσότερες περιπτώσεις είναι στα ίδια χρήματα με το έτοιμο απλά καλύτερο
οι τιμές του εξωτερικού είναι άλλο κεφάλαιο

mrroni
Εικόνα mrroni
Απών/απούσα

μακάρι όλοι να τα φτιάχναμε custom αλλά από όσο το είχα ψάξει σε ποδηλατάδικα της Αθήνας για να φτιάξεις ένα αξιοπρεπές σύνολο σε επώνυμο σκελετό ερχόταν πολυυύ πιο ακριβά απο έτοιμη λύση

stolimer
Απών/απούσα

Elen. wrote:
καλησπερα,

ξερω πως δεν μπορω να εχω αποψη επι του θεματοσ, διοτη μου λειπει η απαραιτιτη γνωση και εμπειρια. αλλα θελω να θεσω ενα ερωτημα.
ειναι δυνατον οταν εκφραζει τη γνωμη του ενα ατομο, να προσπαθουμε να τον διασιρουμε δημοσιος και να τον προσβαλουμε?
αφου υπαρχουν ατομα που νοιαζονται για την ορθη ενημερωση των νεοτερων, μη εμπειρων(πιτσιρικαδων), ασ προσπαθησουν να θεσουν δημοσιοσ την αποψη τους διχως βρισιεσ και υπενιγμους.


Οταν θα παρεις ειδηση τι παιζει θα ειναι αργα...
Η παραπληροφορηση ΔΕΝ ειναι ενημερωση... Στο κειμενο παραπανω εκανε (τουλαχιστον, γιατι βαριεμαι να τα πω ολα) 2 ΛΑΘΗ... Ειπε οτι οι τροχοι με ανοιχτα ρουλεμαν δεν μπορουν να πανε σε αγωνες-λασπες και οταν τον ρωτησα μου ειπε οτι η shimano βαζει κλειστα ρουλεμαν στους τροχους κουρσας..και ετσι και δεν του την ειχα πει ποιοι ειναι οι τροχοι(ωστε να παρει τον φιλο του τον ποδηλατα και να μαθει οτι ειπε πατατα) ολοι θα εμεναν με την εντυπωση οτι η shimano βαζει κλειστα ρουλεμαν στους τροχους κουρσας... τεσπα.. ενημερωση σε αναλογο επιπεδο, αλλα με διαφορετικα θεματα υπαρχει και η τηλεοραση για να ενημερωνεσαι(και εκει ασχετοι ειναι, αλλα τα ξερουν ΟΛΑ).... ΚΑΛΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

κοκο
Εικόνα κοκο
Απών/απούσα

Elen. wrote:
καλησπερα,

ξερω πως δεν μπορω να εχω αποψη επι του θεματοσ, διοτη μου λειπει η απαραιτιτη γνωση και εμπειρια. αλλα θελω να θεσω ενα ερωτημα.
ειναι δυνατον οταν εκφραζει τη γνωμη του ενα ατομο, να προσπαθουμε να τον διασιρουμε δημοσιος και να τον προσβαλουμε?
αφου υπαρχουν ατομα που νοιαζονται για την ορθη ενημερωση των νεοτερων, μη εμπειρων(πιτσιρικαδων), ασ προσπαθησουν να θεσουν δημοσιοσ την αποψη τους διχως βρισιεσ και υπενιγμους.

εχεις απολυτο δικιο Elen.οπως αναφερα κ προηγουμενος,το να προσπαθεις να βαλεις τα πραγματα σε μια ταξη,θετωντας πολυ σωστα οτι αναφαιρεις στο κειμενο σου,το μονο που θα καταφερεις ειναι να χανεις τον χρονο σου.αυτο το λεω γιατι το κυριο στοιχειο εδω μεσα δεν ειναι η απαντηση των ερωτηματων με ομορφη συμπεριφορα αλλα με βρισιες κ υπενιγμους,οπως το ξερουμε πολυ καλα ολοι μας.τωρα αν ειναι εκτος θεματος η απαντηση μου οπως αναφεραν κ οι κυριοι διαχειριστες ας σβησουν κ αυτο κ ας κρατησουν τα forum με τα μπινελικια κ τους καβγαδες

Υ.Γ.το ιδιο νοημα ειχαν κ το παραπανω κειμενο μου το οποιο διαγραφτηκε.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

stolimer wrote:
Elen. wrote:
καλησπερα,

ξερω πως δεν μπορω να εχω αποψη επι του θεματοσ, διοτη μου λειπει η απαραιτιτη γνωση και εμπειρια. αλλα θελω να θεσω ενα ερωτημα.
ειναι δυνατον οταν εκφραζει τη γνωμη του ενα ατομο, να προσπαθουμε να τον διασιρουμε δημοσιος και να τον προσβαλουμε?
αφου υπαρχουν ατομα που νοιαζονται για την ορθη ενημερωση των νεοτερων, μη εμπειρων(πιτσιρικαδων), ασ προσπαθησουν να θεσουν δημοσιοσ την αποψη τους διχως βρισιεσ και υπενιγμους.


Οταν θα παρεις ειδηση τι παιζει θα ειναι αργα...
Η παραπληροφορηση ΔΕΝ ειναι ενημερωση... Στο κειμενο παραπανω εκανε (τουλαχιστον, γιατι βαριεμαι να τα πω ολα) 2 ΛΑΘΗ... Ειπε οτι οι τροχοι με ανοιχτα ρουλεμαν δεν μπορουν να πανε σε αγωνες-λασπες και οταν τον ρωτησα μου ειπε οτι η shimano βαζει κλειστα ρουλεμαν στους τροχους κουρσας..και ετσι και δεν του την ειχα πει ποιοι ειναι οι τροχοι(ωστε να παρει τον φιλο του τον ποδηλατα και να μαθει οτι ειπε πατατα) ολοι θα εμεναν με την εντυπωση οτι η shimano βαζει κλειστα ρουλεμαν στους τροχους κουρσας... τεσπα.. ενημερωση σε αναλογο επιπεδο, αλλα με διαφορετικα θεματα υπαρχει και η τηλεοραση για να ενημερωνεσαι(και εκει ασχετοι ειναι, αλλα τα ξερουν ΟΛΑ).... ΚΑΛΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

σύγνωμη να σε ρωτήσω κάτι
???
γιατί κάθε τι που λέω πρέπει να το λέω 2 και 3 φορές ???
είπα πιο πάνω ότι έκανα λάθος
αν έχεις πεις τπτ ουσιαστικό ρίξτω δεν έχω πρόβλημα

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

mrroni wrote:
μακάρι όλοι να τα φτιάχναμε custom αλλά από όσο το είχα ψάξει σε ποδηλατάδικα της Αθήνας για να φτιάξεις ένα αξιοπρεπές σύνολο σε επώνυμο σκελετό ερχόταν πολυυύ πιο ακριβά απο έτοιμη λύση

εγώ πιστεύω πως αν εμείς το ζητούσαμε θα γινόταν
δες την αγορά των Η/Υ
από custom πήγε στην έτοιμη λύση και τώρα πάλι στα custom

mrroni
Εικόνα mrroni
Απών/απούσα

βρε εγώ το έψαξα και το ζήτησα αλλά τρόμαξα απο αυτά που ζητάγαν. Τέσπα ελπίζω κάποια στιγμή κάποια ποδηλατάδικα να προσφέρουν πραγματικές custom υπηρεσίες χωρίς τα τρελά κοστολόγια τους, τώρα στους η/υ είναι άλλη ιστορία και συγνώμη για το off-topic.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

mrroni wrote:
βρε εγώ το έψαξα και το ζήτησα αλλά τρόμαξα απο αυτά που ζητάγαν. Τέσπα ελπίζω κάποια στιγμή κάποια ποδηλατάδικα να προσφέρουν πραγματικές custom υπηρεσίες χωρίς τα τρελά κοστολόγια τους, τώρα στους η/υ είναι άλλη ιστορία και συγνώμη για το off-topic.

ναι το ξέρω απλά εγώ είμαι από τους προνομιούχους που ο δικός μου τα κάνει αυτά χωρίς παραπάνω χρήματα
:D

mrroni
Εικόνα mrroni
Απών/απούσα

Plannet wrote:

ναι το ξέρω απλά εγώ είμαι από τους προνομιούχους που ο δικός μου τα κάνει αυτά χωρίς παραπάνω χρήματα
:D

αυτό ακούστηκε κάπως kinky.... :)

contact