Καλησπερα και καλως ηρθα στο forum σας!Ερωτηση απλη ποιο απο τα δυο και γιατι?Εχει και υποερωτημα το οποιο λεει θα μου βγαλουν το λαδι τα δυο τους για καμια βολτα στην πολη?
info http://www.e-biker.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=56&Itemi...
http://www.giant-bicycles.com/el-GR/bikes/mountain/1625/29959/
Αν υπαρχει καποια αντιπρόταση δεκτοτατη!
Σας ευχαριστω εκ'των προτερων.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
εκ των 2 θα έπαιρνα το focus
έχει πιο καλά ανταλλακτικά και υδραυλικά δισκόφρενα
τα οποία βεβαία τα πληρώνεις μιας και είναι και πιο ακριβό
:D
αλλά σε αυτά τα χρήματα δεν θα έπαιρνα fs θα έπαιρνα ht :D
τι ύψος έχεις?
1.70 pourquoi?
χρώμα ματιών?
απλά να δω αν υπάρχει κάτι καλό για αντιπρόταση ;)
Σκατουλι και επισης ειμαι σουπερ κρεπαλικος τυπος.
Εννοειται οτι περιμενω τις αντιπροτασεις.Το οτι δεν προτεινεις τα fs σε αυτα τα λεφτα ειναι μονο για την ποιοτητα της πισω αναρτησης η και λογω γεωμετριας ποδηλατου?
γενικά δεν βρήκα ποτέ λόγο για να πάει κάποιος σε fs bike
:D
Καλυτερη προσφυση σε μονοπατια νεροφαγωματα χωματα και γενικοτερα βουνισιες καταστασεις,πιθανο σωσιμο της μεσης σου λογω λιγοτερου κοπανηματος(αν και το κοπανημα αξιζει!) ομαλες προσγειωσεις και γενικοτερα πιο απαλο βολταρισμα απο θεμα κραδασμων και πιο ομορφα.
Τα ht ειναι πιο ελαφρια ποιο ακριβης σε θεμα οδηγησης και πιο κοπανητα.
Αυτες ειναι προσωπικες αποψεις!
ναι για κάποιον που δεν έχει τεχνική και παίζει πάνω στο βουνό ισχύουν αυτά
βέβαια αυτό όπως είπες ειναι προσωπικές απόψεις
στο θέμα βόλτων το fs είναι χειρότερο αλλά αυτό θέλει μεγάλη συζήτηση :D
Ο λογικός χρόνος είναι ήταν χειρότερο plannet. Πλέον εταιρείες όπως Trek, Specialized, Scott, Gary Fisher, Giant και αρκετές άλλες έχουν εξαλείψει το θέμα wobbling και pedal bob. Η κίνηση του πίσω τριγώνου του ποδηλάτου πλέον είναι αμελητέα εφόσον κλειδωθεί η πίσω ανάρτηση.
Η ενέργεια που χάνεις π.χ. σε μία ανηφόρα σε σχέση με ένα HT είναι πλέον γύρω στο 5%.
Το Focus έχει καλύτερα ανταλακτικά επάνω και είναι έτοιμο με δισκόφρενα.
Για FS vs HT δεν έχω να πω τίποτα. Μια επισύμανση μόνο όσο αφορά τις καταπονήσεις στη μέση. Για να φας κοπάνημα στη μέση από νεροφάγωμα, λακούβες κλπ πρέπει να κάθεσαι πάνω στη σέλα. Αν είναι να κάθεσαι πάνω στη σέλα τότε χρειάζεσαι μηχανή και όχι ποδήλατο. Στα mountain την περισσότερη ώρα πρέπει να είσαι όρθιος αλλιώς είτε HT είτε FS θα έχεις πρόβλημα στη μέση σου. Αν κάποιος έχει πρόβλημα μέσης σε απλό χωμαρόδρομο τότε δεν χρειάζεται FS αλλά ραχιαίους και κοιλιακούς.
Edit: Αν είναι να κλειδώσεις την ανάρτηση ποιός ο λόγος να πας σε FS; Επιπλέον στα 800 Ευρώ δεν νομίζω να παίζουν τοσο σοβαρές τεχχνολογίες για εξάλειψη bobing κλπ.
Γενικά διαλέγει ό,τι θέλει ο καθένας. Είτε FS και παλεύεις σχετικά στις ανηφόρες, είτε HT και μαθαίνεις να αποφεύγεις το κοπάνημα.
@z3ratul
και κάθε χρόνο το εξαλυφουν ολο και περισσότερο , κάθε χρόνο βγάζουν το τέλειο fs σύστημα και τον επόμενο χρόνο λύνουν τα προβλήματα του περσινού και του χρόνου να δεις που θα λύσουν τα φετινά και πάει λέγοντας στο τέλος θα την βγάλουν την πίσω ανάρτηση και δεν θα έχουν άλλο πρόβλημα:D
είναι μεγάλη συζήτηση και δεν θέλω να την ξανακάνω
Σίγουρα σ' αυτές τις τιμές δεν μπορείς να βρεις ένα τέτοιο ποδήλατο και λάθος μου που δεν το ανέφερα κι αυτό. Μιλάω για αρκετά παραπάνω βαλάντια της τάξης των 1500€ και πάνω για να πετύχεις αυτό που θες. Πάντως με αυτή τη λογική Eaglos αν είναι να κλειδώσεις την μπροστά ανάρτηση (γιατί πλέον όλες βγαίνουν με lockout) ποιός ο λόγος να πάρεις μπροστά ανάρτηση;
z3ratul says:
"Η ενέργεια που χάνεις π.χ. σε μία ανηφόρα σε σχέση με ένα HT είναι πλέον γύρω στο 5%"
αυτό συμβαίνει αφού το κλειδώσεις να το κάνεις ht? η πριν? αν είναι αφού το κλειδώσεις τότε το ht είναι πιο γρήγορο
και για πες μου αναρτήσεις πίσω που κλειδώνουν γιατί δεν βλέπω πολλές εκτός αν εννοείς κλείδωμα το pro-pedal της fox ????
Η δικιά μου η Marzocchi του 2000 δεν έχει κλείδωμα, απλά την βάζω στο πιο σκληρό και ανεβαίνω τέρμα Υμμητό. Βέβαια και στο πιο μαλακό όταν την έχω πρέπει είτε να κάνω ορθοπετάλιά είτε να στροφάρω σαν τρελός για να αρχίσει το πανω κάτω. Το τελευταίο συμβαίνει και λόγω έλλειψης spd όπου βάζω τη δύναμη κάθετα.....
Οπότε δεν μου έχει λήψει το κλείδωμα και δεν βρίσκω λόγο να έχει κλείδωμα μια ανάρτηση. Κανονικά θα έπρεπε να την βάζεις στο πιο σκληρό και να σε καλύπτει. Βέβαια έχω την εντύπωση ότι η μπροστά ανάρτηση επιρεάζεται λιγότερο από το πεταλάρισμα σε σχέση με την πίσω.
Όπως και να έχει αν έχεις πόδια ανεβαίνεις με ότι ποδήλατο και να καβαλάς. Σίγουρα το FS προσφέρει περισσότερο χώρο σε παιχνίδια αλλά όπως έγραψες και εσύ τα καλά FS παίζουν 1500+ Ευρώ.
Ektos autou min ksexname kai to epipleon baros ton FS se ayta ta lefta (3-5kg). Pragma pou tha se diskolepsei poli.
@kleidaras
ειδικά εμένα :P
Το παρακανες με τα 3-5 kg.Ενα ht ειναι στο 13+ το yukon ειναι στο 14.8(μην γινει αναφορα σε carbon ειπαμε!)
Για Lockout ειναι και η Manitou Radium RL .Τωρα στο βουνο δεν ειναι θεμα να εχεις βαρκαδα το θεμα ειναι στο δρομο ποση βαρκαδα θα εχεις αν δεν ειναι Lockout και την εχεις στο σκληρο.
Η διαφορα των FS με 1500+ σε σχεση με αυτα τα δυο που εγγειται?Δηλαδη αν εχεις σαν βαση ενα εκ'των δυο προαναφερθεντων ποδηλατων μπορεις να χτισεις αργοτερα η θα ειναι πεταμενα λεφτα σε πεταμενο πλαισιο?
Επισης απο που κρινουμε αν μια αναρτηση οπισθια ταιριαζει σε ενα ποδηλατο?
καταρχην πες τι θέλεις να κάνεις
ειναι πιο σωστά να ξεκινήσεις έτσι
γιατί θέλεις να πάρεις ποδήλατο ?
απο ηρεμες βολτες(cruising) στην παραλιακη μεχρι τουμπες στον Υμμητο!Οχι (ακομα τουλαχιστον) για τις καθημερινες μετακινησεις μου.Πιο πολυ για θεμα αθλησης και επειδη το γουσταρω.
το ht πιο πολύ θα σε βόλευε
άθληση κάνεις ποιο σωστά με ht
βόλτες στην άσφαλτο πάλι ht
για τούμπες αν είναι αυτό που φαντάζομαι fs
2-1 :P
γενικότερα το fs είναι μόνο για παιχνίδια στο βουνό και αυτό για άσχετους τεχνικά σε όλα τα άλλα είναι το ht
θα προτιμουσα το giant αλλα θα επισης δεσ και αυτo:
http://www.trekbikes.com/us/en/bikes/mountain_hardtail/6_series/6500/
πιστευω οτι ειναι καλητερο και απο το giant και απο το focus!
η αν εδηνες κατι παραπανω θα μπορουσες να παρεις αυτο:
http://www.trekbikes.com/us/en/bikes/mountain_full_suspension/fuel_ex/fu...
γιατί το giant?
και αυτό που λες είναι ht :P
και όντως είναι καλύτερο απο τα 2 παραπάνω αν και άρχισαν να μην μου αρέσουν τα trek σαν γεωμετρία
βασικά τώρα θα βγει fidusa με την νέα slx :D και με τον hammer και με τον cicteam-challenge :D
Γι αυτά που περιγράφεις για Hard Tail είσαι κι όχι για FS... Πάρε ένα Hard Tail γύρω στα 600-700 κι όταν δεις ότι δε σου κάνει τότε πούλησε το και πάρε ένα FS!
@z3ratul
τελικά είναι η δεν είναι για fs δλδ σήμερα θα είναι αύριο δεν θα είναι?
τεσπα
ακόμα περιμένω να απαντήσεις αλλά μάλλον χλωμό το κόβω :D
@Z3RatuL το θεμα ειναι να γλιτωσω απο αυτο το μπλεξιμο παρε το ενα δεν μου κανει παρε το αλλο μου κανει.Η χρηση ιδια θα ειναι!
Τελικα ποτε παιρνουμε FS???Λετε να εχω τοσο λαθος και να ψαξω για ht?
Όταν σου αρέσει το FS πας και το παίρνεις. Δεν είναι ασπιρίνες να σου πούμε πάρε μια το πρωι και 2 το απόγευμα. Άλλοι κάνουν την ίδια διαδρομή με HT και άλλοι με FS.
Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να πας στο cyclist στη Βάρη και να κλείσεις για Test Ride ένα FS και ένα HT. Να τα πας στις διαδρομές που σκοπεύεις να κάνεις και να αποφασίσεις.
και μετά να πας να πάρεις από αλλού ποδήλατο :P