thanks, κι εγώ δεν είμαι πολύ ευχαριστημένος με τα φρένα γιατί οι ζάντες δεν πηγαίνουν 100% ίσια, παρά την ακτινολόγηση έχουν μία ελάχιστη απόκλιση και πρέπει αναγκαστικά να αφηνω μεγαλύτερο άνοιγμα στις δαγκάνες χάνοντας σε απόδοση...Επίσης επειδή η ζάντα είναι από ατσάλι γλιστράει περισσότερο και δε θα έχουμε ποτέ 100% απόδοση. Ένας γενικός κανόνας πάντως είναι να προσπαθήσεις να ισαπέχουν τα τακάκια από τη ζάντα και φυσικά τα τελευταία να είναι φρέσκα και μαλακά. Σημαντικό ρόλο παίζουν επίσης και οι μενέτες που στα δικά μας δεν είναι και ότι καλύτερο.
Κάτι άλλο που θέλω να σε ρωτήσω είναι σχετικά με ένα πρόβλημα που έχω με τους δίσκους. Πιο συγκεκριμένα σε αυτά τα ποδήλατα στραβώνει έυκολα ο πίσω άξονας με αποτέλεσμα όλη η κασσέτα να γυρίζει στραβά. Αντίστοιχα και οι μπροστινοί είναι αρκετά μαλακοί. Στο δικό μου και οι πίσω δίσκοι και οι μπροστά είναι στραβοί κι έτσι η αλυσίδα κινείται δεξιά - αριστερά σε κάθε πεταλάρισμα.
Ακριβώς όπως τα περιγράφεις έιναι. Μετάνιωσα που ασχολήθηκα με την πίσω ζάντα, έπρεπε να την αλλάξω κατευθείαν, και με τον δισκοβραχίωνα αν και εμένα είναι αλλαγμένος τα ίδια προβλήματα έχω. Αυτά που θα ήθελα να αλλάξω είναι δισκοβραχίωνας, πίσω ζάντα κομπλέ (και μπροστά αν έβαζα 700αρες) και φρένα γενικά αλλά σιγά σιγά και βλέπουμε. Το χρώμα ήταν σε καλή κατάσταση και το κράτησες;
ναι κι εμενα μου κοστισαν οι τροχοι καμια 20αρια ευρώ + αρκετές ώρες προσωπικής εργασίας για να μην έχω τελικά σωστούς τροχούς. Επίσης νιώθω ότι το ελεύθερο δεν είναι και τόσο ελεύθερο όταν κάνω τα πετάλια προς τα πίσω σε εσένα το κάνει; Όσο για το χρώμα το κράτησα για 2 λόγους, πρώτον επειδή δεν ξέρω πόσο θα χρησιμοποιήσω το συγκεκριμένο κουρσάκι οπότε στο μέλλον αν το αγαπήσω πολύ θα περιποιηθώ και το χρώμα του και δεύτερον κάποιοι φίλοι με συμβούλεψαν να μη πειράξω το εργοστασιακό του χρώμα για καθαρά ιστορικούς λόγους, το οποίο όμως έχει αρκετές γρατζουνιές οπότε δε με βρίσκει και τόσο σύμφωνο. Γενικά είμαι υπέρ του να μη χαλάσω το στιλ του και για αυτό και δεν άλλαξα ζάντες παρότι φίλος μου έδινε ένα ζευγάρι καλούς τροχούς. Επειδή όμως βλέπω πως η συμπεριφορά του πλαισίου του είναι πολύ καλή και άνετη δε βλέπω να τον κρατάω για πολύ το χαρακτήρα του...
Και εγώ την πάτησα με τους τροχούς και έχω τώρα έναν πίσω με θεόστραβο κέντρο. Θα τον κρατήσω όσο αντέξει και βλέπω.
Για το χρώμα που λες έσενα το ποδήλατο έχει και όλα τα δικά του ανταλακτικά, εμένα πολλά είναι αλλαγμένα όποτε είναι και πιο δύσκολη η αναπαλαίωση και ίσως καλύτερη η ανακατασκευή.
όντως έτσι είναι, γενικά κάποιος που το θέλει για δεύτερο, τρίτο ποδήλατο του κάνει αναπαλαίωση. Κάποιος όμως που το χρειάζεται για κυρίως όχημα είναι δύσκολο να το κρατήσει όπως είναι...Όπως και να 'χει όμως την άνεση που έχει ο ατσαλένιος σκελετός δε θα τη βρεις πουθενά. Εμένα είναι η πρώτη μου κούρσα αλλά φίλος μου που κατέχει εδώ και 2,5 χρόνια αξιοπρεπή κούρσα (Spesialized alez με αναβαθμισμένους τροχούς που τον έχει βολέψει και γράφει αρκετα Km καθημερινά) το καβάλησε και τρελάθηκε.
Αποφάσισα να το ξεκινήσω πάλι. Αρχικό στάδιο αναβάθμιση.
Ο πίσω τροχός είναι σιδερένιο στεφάνι Berreta,no name κέντρο και πεντάρα κασσέτα.
Αξίζει να αλλάξω ακτίνες και κέντρο ή να πάω σε καινούργιους? Προτάσεις?
Επίσης ψάχνω για μανέτες φρένων και γενικά περιμένω συμβουλές προτάσεις.
thanks, κι εγώ δεν είμαι πολύ ευχαριστημένος με τα φρένα γιατί οι ζάντες δεν πηγαίνουν 100% ίσια, παρά την ακτινολόγηση έχουν μία ελάχιστη απόκλιση και πρέπει αναγκαστικά να αφηνω μεγαλύτερο άνοιγμα στις δαγκάνες χάνοντας σε απόδοση...Επίσης επειδή η ζάντα είναι από ατσάλι γλιστράει περισσότερο και δε θα έχουμε ποτέ 100% απόδοση. Ένας γενικός κανόνας πάντως είναι να προσπαθήσεις να ισαπέχουν τα τακάκια από τη ζάντα και φυσικά τα τελευταία να είναι φρέσκα και μαλακά. Σημαντικό ρόλο παίζουν επίσης και οι μενέτες που στα δικά μας δεν είναι και ότι καλύτερο.
Κάτι άλλο που θέλω να σε ρωτήσω είναι σχετικά με ένα πρόβλημα που έχω με τους δίσκους. Πιο συγκεκριμένα σε αυτά τα ποδήλατα στραβώνει έυκολα ο πίσω άξονας με αποτέλεσμα όλη η κασσέτα να γυρίζει στραβά. Αντίστοιχα και οι μπροστινοί είναι αρκετά μαλακοί. Στο δικό μου και οι πίσω δίσκοι και οι μπροστά είναι στραβοί κι έτσι η αλυσίδα κινείται δεξιά - αριστερά σε κάθε πεταλάρισμα.
Έχεις κι εσύ το αντίστοιχο πρόβλημα;
Ακριβώς όπως τα περιγράφεις έιναι. Μετάνιωσα που ασχολήθηκα με την πίσω ζάντα, έπρεπε να την αλλάξω κατευθείαν, και με τον δισκοβραχίωνα αν και εμένα είναι αλλαγμένος τα ίδια προβλήματα έχω. Αυτά που θα ήθελα να αλλάξω είναι δισκοβραχίωνας, πίσω ζάντα κομπλέ (και μπροστά αν έβαζα 700αρες) και φρένα γενικά αλλά σιγά σιγά και βλέπουμε. Το χρώμα ήταν σε καλή κατάσταση και το κράτησες;
ναι κι εμενα μου κοστισαν οι τροχοι καμια 20αρια ευρώ + αρκετές ώρες προσωπικής εργασίας για να μην έχω τελικά σωστούς τροχούς. Επίσης νιώθω ότι το ελεύθερο δεν είναι και τόσο ελεύθερο όταν κάνω τα πετάλια προς τα πίσω σε εσένα το κάνει; Όσο για το χρώμα το κράτησα για 2 λόγους, πρώτον επειδή δεν ξέρω πόσο θα χρησιμοποιήσω το συγκεκριμένο κουρσάκι οπότε στο μέλλον αν το αγαπήσω πολύ θα περιποιηθώ και το χρώμα του και δεύτερον κάποιοι φίλοι με συμβούλεψαν να μη πειράξω το εργοστασιακό του χρώμα για καθαρά ιστορικούς λόγους, το οποίο όμως έχει αρκετές γρατζουνιές οπότε δε με βρίσκει και τόσο σύμφωνο. Γενικά είμαι υπέρ του να μη χαλάσω το στιλ του και για αυτό και δεν άλλαξα ζάντες παρότι φίλος μου έδινε ένα ζευγάρι καλούς τροχούς. Επειδή όμως βλέπω πως η συμπεριφορά του πλαισίου του είναι πολύ καλή και άνετη δε βλέπω να τον κρατάω για πολύ το χαρακτήρα του...
Και εγώ την πάτησα με τους τροχούς και έχω τώρα έναν πίσω με θεόστραβο κέντρο. Θα τον κρατήσω όσο αντέξει και βλέπω.
Για το χρώμα που λες έσενα το ποδήλατο έχει και όλα τα δικά του ανταλακτικά, εμένα πολλά είναι αλλαγμένα όποτε είναι και πιο δύσκολη η αναπαλαίωση και ίσως καλύτερη η ανακατασκευή.
Προς το παρόν κάνω καμιά χαλαρή βολτούλα.
όντως έτσι είναι, γενικά κάποιος που το θέλει για δεύτερο, τρίτο ποδήλατο του κάνει αναπαλαίωση. Κάποιος όμως που το χρειάζεται για κυρίως όχημα είναι δύσκολο να το κρατήσει όπως είναι...Όπως και να 'χει όμως την άνεση που έχει ο ατσαλένιος σκελετός δε θα τη βρεις πουθενά. Εμένα είναι η πρώτη μου κούρσα αλλά φίλος μου που κατέχει εδώ και 2,5 χρόνια αξιοπρεπή κούρσα (Spesialized alez με αναβαθμισμένους τροχούς που τον έχει βολέψει και γράφει αρκετα Km καθημερινά) το καβάλησε και τρελάθηκε.
Εσύ τι λάστιχα του έβαλες;
Αποφάσισα να το ξεκινήσω πάλι. Αρχικό στάδιο αναβάθμιση.
Ο πίσω τροχός είναι σιδερένιο στεφάνι Berreta,no name κέντρο και πεντάρα κασσέτα.
Αξίζει να αλλάξω ακτίνες και κέντρο ή να πάω σε καινούργιους? Προτάσεις?
Επίσης ψάχνω για μανέτες φρένων και γενικά περιμένω συμβουλές προτάσεις.