εσείς περνάτε με κόκκινο όποτε μπορείτε?

60 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
sekarius
Απών/απούσα

An ειναι να περιμενεις με τα αμαξια και τις μηχανες δεν εχει την ιδια αξια το ποδηλατο στη πολη.
Βεβαια πρεπει να ξερεις καλα τους δρομους που θα το κανεις και πως λειτουργουν τα φαναρια και να εχεις τελεια ορατοτητα πολλων μετρων..

Μαύρος Πρόβατος
Εικόνα Μαύρος Πρόβατος
Απών/απούσα

deimos wrote:
Ακομα δινω την ευκαιρια στους "κουτους"(οδηγους κουτιων) να λενε τους ποδηλατες αλητες...

Εγώ,όπως και πολλοί άλλοι εδώ μέσα φαντάζομαι,έχω αυτοκίνητο και φυσικά ποδήλατο.Δεν έχω πει ποτέ τους ποδηλάτες αλήτες,αλλά και ούτε οι υπόλοιποι οδηγοί αυτοκινήτων νομίζω να τους χαρακτηρίζουν έτσι (τουλάχιστον όχι επειδή είναι απλά ποδηλάτες).Το αυτοκίνητο το χρησιμοποιώ μόνο για ταξίδια εκτός Αθήνας ή για ν'ανεβάζω το ποδήλατο στα βουνά και να τρέχω κανά σ/κ. Με κάνει αυτό κουτό???Ας προσέχουμε λίγο τους χαρακτηρισμούς μας,γιατί εκτός από ποδηλάτες ο καθένας εδώ μέσα έχει και άλλες ιδιότητες που τον προσδιορίζουν σαν πρόσωπο.

Μαύρος Πρόβατος
Εικόνα Μαύρος Πρόβατος
Απών/απούσα

CrippleHorse wrote:
... έχω γίνει μάρτυρας μπινελικώματος πεζών με ποδηλάτες 2-3 φορές τους τελευταίους μήνες. Είναι περίεργοι αυτοί οι πεζοί και τρομάζουν εύκολα, ας τους προσέχουμε λίγο :-)]

Λοιπόν πάνω σ'αυτό μιά πολύ πρόσφατη εμπειρία μου...είμαι ένα μεσημεράκι και πάω σε μιά δουλειά που είχα με το ποδήλατό μου.Είμαι πάνω σε ποδηλατόδρομο με κόκκινο χρώμα και ζωγραφισμένα ποδήλατα ανά διαστήματα.Ενώ πηγαίνω βλέπω αντίθετα με μένα να έρχετε μιά θείτσα (κάπου στα 50).Κόβω ταχύτητα και επειδή το σημείο ήταν στενό σχεδόν ακινητοποιούμαι.Η θείτσα με το που φτάνει στο μισό μέτρο αρχίζει να βρίζει "αϊ στου ντιάουλου που ντεν ξέρει που πάει,τα μας πατήσεις,αλήτη.........."την διακόπτω λέγοντας "είναι ποδηλατόδρομος εδώ" και της δείχνω τη σήμανση με το ποδήλατο.Η θείτσα συνεχίζει "τί λές? ντε βλέπει που περνάω?άντε κάνε στου άκρη κουλόπαιντο....",της ξαναλέω πιό έντονα "είναι ποδηλατόδρομος!!!!".Δεν μπαίνει καν στον κόπο να με ακούσει και συνεχίζει τα μπινελίκια της σε σπαστά ελληνικά.Τα παίρνω και ξεσπάω "άντε γαμ...σου μωρή σκατ.....ρια,τράβα και ψώφα και άσε μας ήσυχους,άϊ στο διάολο πιά!!!"
Ξέρω πως έγινα αγροίκος και αρούγκαλος,αλλά πείτε μου τί θα κάνατε στη θέση μου σε μιά τέτοια θείτσα αν σας έκλεινε το δρόμο με αυτό τον τρόπο?

deimos
Εικόνα deimos
Απών/απούσα

Μαύρος Πρόβατος wrote:
deimos wrote:
Ακομα δινω την ευκαιρια στους "κουτους"(οδηγους κουτιων) να λενε τους ποδηλατες αλητες...

Εγώ,όπως και πολλοί άλλοι εδώ μέσα φαντάζομαι,έχω αυτοκίνητο και φυσικά ποδήλατο.Δεν έχω πει ποτέ τους ποδηλάτες αλήτες,αλλά και ούτε οι υπόλοιποι οδηγοί αυτοκινήτων νομίζω να τους χαρακτηρίζουν έτσι (τουλάχιστον όχι επειδή είναι απλά ποδηλάτες).Το αυτοκίνητο το χρησιμοποιώ μόνο για ταξίδια εκτός Αθήνας ή για ν'ανεβάζω το ποδήλατο στα βουνά και να τρέχω κανά σ/κ. Με κάνει αυτό κουτό???Ας προσέχουμε λίγο τους χαρακτηρισμούς μας,γιατί εκτός από ποδηλάτες ο καθένας εδώ μέσα έχει και άλλες ιδιότητες που τον προσδιορίζουν σαν πρόσωπο.

Εισαι υπερβολικος.
Αυτοκινητο=κουτι
Οδηγος κουτιου=κουτος
Ολο αυτο το λογοπαιγνιο ειναι ΛΟΓΟΠΑΙΓΝΙΟ
Δηλαδη χιουμορ.
Εχω 3 αυτοκινητα.
Ενα εγω για την δουλεια μου σαν υπαλληλος που απεχει 30 χλμ απο το σπιτι μου,ενα η γυναικα μου που δεν κανει ποδηλατο και ενα που του εχω βγαλει ολα τα καθισματα(εκτος του οδηγου) και βαζω μεσα το ποδηλατο.Οπως καταλαβαινεις λεγοντας τους ιχς κουτους βαζω μεσα και τον εαυτο μου.
Αυτο λεγεται ΑΥΤΟΣΑΡΚΑΣΜΟΣ!!!

CrippleHorse
Εικόνα CrippleHorse
Απών/απούσα

Μαύρος Πρόβατος wrote:
αλλά πείτε μου τί θα κάνατε στη θέση μου σε μιά τέτοια θείτσα

Έχοντας φάει στη μάπα αρκετούς φρενοβλαβείς, αυτό που θα είχα κάνει θα ήταν να μην σταματήσω ούτε καν για να της εξηγήσω τι έκανε :-)

Μαύρος Πρόβατος
Εικόνα Μαύρος Πρόβατος
Απών/απούσα

deimos wrote:
Εισαι υπερβολικος.
Αυτοκινητο=κουτι
Οδηγος κουτιου=κουτος
Ολο αυτο το λογοπαιγνιο ειναι ΛΟΓΟΠΑΙΓΝΙΟ
Δηλαδη χιουμορ.
Εχω 3 αυτοκινητα.
Ενα εγω για την δουλεια μου σαν υπαλληλος που απεχει 30 χλμ απο το σπιτι μου,ενα η γυναικα μου που δεν κανει ποδηλατο και ενα που του εχω βγαλει ολα τα καθισματα(εκτος του οδηγου) και βαζω μεσα το ποδηλατο.Οπως καταλαβαινεις λεγοντας τους ιχς κουτους βαζω μεσα και τον εαυτο μου.
Αυτο λεγεται ΑΥΤΟΣΑΡΚΑΣΜΟΣ!!!

Ο.Κ. ,πολύ έξυπνο και συγγνώμη αν ήμουν επιθετικός απέναντί σου,δεν είχα τέτοια διάθεση.Απλά το πήρα λίγο στραβά γιατί αν δεις γενικά τις απόψεις που κυριαρχούν εδώ μέσα,θα καταλάβεις ότι υπάρχει έντονο μίσος από κάποιους προς τους αυτοκινητιστές.Και κάποιες φορές δεν έχουν άδικο,αλλά άλλες πάλι μας παίρνει όλους η μπάλα χωρίς λόγο.

HarMak
Εικόνα HarMak
Απών/απούσα

Η υψηλή αξία του ποδηλάτου ως μέσο αστικής μετακίνησης δεν πρόκειται να αναγνωριστεί από την ελληνική κοινωνία και κατ' επέκταση δεν πρόκειται να υπάρξει ανάλογη αντιμετώπισή του όσο στους ποδηλατικούς κύκλους κυριαρχούν "κουτές" - με τη σημασία που δίνει στη λέξη ο deimos - νοοτροπίες.
Γιατί άραγε "χαίρομαι όταν περνώ με κόκκινο και βλέπω παπάκια και αυτοκίνητα να περιμένουν";
Κέρδος σε χρόνο με το ποδήλατο έχω από την παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη;
Το γεγονός ότι πιθανόν στο ίδιο φανάρι ένα αυτοκίνητο μπορεί να περιμένει και τρεις φορές να ανάψει πράσινο για να περάσει τη διασταύρωση, ενώ το ποδήλατο θα περάσει με την πρώτη δεν αρκεί;
Αν, εκκινώντας από στάση σε κόκκινο πριν ανάψει πράσινο, ένα ποδήλατο χρειάζεται 10 δεύτερα για να περάσει κάθετα μια διασταύρωση, ένα αυτοκίνητο χρειάζεται 4-5 και μια μοτοσικλέτα 2-3. Ποιος από τους τρεις δικαιούται (σύμφωνα με όσα έχουν γραφεί σε προηγούμενα post περί ελέγχου της ροής οχημάτων και πεζών και ασφαλούς διέλευσης) να προσπαθήσει να περάσει; Γιατί να μην το κάνουν (που το κάνουν) και τα αυτοκίνητα και οι μοτοσικλέτες;
Υποτίθεται ότι το ποδήλατο είναι αγχολυτικό. Γιατί κάθε φορά που φτάνω στο κόκκινο θα πρέπει να προβληματίζομαι αν περνάω ή δεν περνάω;
Τέλος, μετά την τρίτη ή τέταρτη φορά που θα περάσω με κόκκινο το φανάρι της γειτονιάς μου θα αρχίσω να περνάω με τον ίδιο τρόπο και οποιοδήποτε άλλο.
Υ.Γ. Παρακαλείσθε όσοι παραβιάζετε κόκκινα να δημοσιεύσετε σε ποιες διασταυρώσεις το κάνετε, καθώς εκτός από ποδήλατο οδηγώ και αυτοκίνητο και μοτοσικλέτα. Για κανένα λόγο δεν παραβιάζω το κόκκινο, αλλά στο πράσινο ξεκινώ γρήγορα. Μην έχουμε ατύχημα ή και δυστύχημα μεταξύ μας!

xpn8
Απών/απούσα

ο καλός οδηγός σκέφτεται, προσέχει, υπολογίζει κάθε τι και σέβεται τους άλλους οδηγούς, πεζούς
οδηγεί στη σωστή πλευρά του δρόμου, πάντα προβλέψιμα, ειδοποιώντας τους άλλους εγκαίρως για τις προθέσεις του
οδηγεί με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι σε θέση να συγχωρεί ακόμα και τα λάθη των άλλων
όταν οδηγείτε να φαντάζεστε τον εαυτό σας να έρχεται από αντίθετα

AfloEydK
Απών/απούσα

που ειναι οι KGBK και οι φιλοι του να μας απαγγειλουν εδαφια απο τον ΚΟΚ και μετα να μας καταδωσουν στις διωκτικες αρχες για λιθοβολισμο

οι υπολοιποι αλητες παραβατες
το νου σας διοτι εχετε να κανετε με ενα τερας 1-2 τονους
να οδηγειτε προσεκτικα
οσο για τα κοκκινα ειναι μια αποχρωση του πρασσινου

paffys
Απών/απούσα

να πω και εγώ την γνώμη μου σαν οδηγός αυτοκινητου-(νέος ποδηλάτης στην αθηνα).Δεν ξέρετε πως μου τι δίνη να είμαι στο τιμόνι και να περνα ξυστα διπλα παπί η μοτοσικλέτα.Ότι δεν κάνω δεν θέλω να μου κάνουν με το ποδήλατο σέβομαι τα αμάξια στο φανάρι .πως περιμένουμε να μας σεβαστούν η πλειοψηφία του δρόμου όταν το παίζουμε έξυπνοι (θα κατεβω και θα πάω από την διάβαση) γιατι? τι είσαι πεζός? το μηχανάκι δεν μπορεί να το κάνει δηλαδή?, άμα το κάνει θα το βρίζουμε το ποδήλατο γιατί όχι? και μην ας μην λέμε πράματα που δεν στέκουν όταν μιλάμε για οδηγική συμπεριφορά μιλάμε για το πως συμπεριφερόμαστε στο δρόμο και όχι αν το μεταφορικό μας μολύνει η όχι.Όταν περνάμε με κόκκινο είναι σαν να προκαλούμε τον άλλον και μετά να του ζητάμε να μας προσέξει αφού δεν τον προσεχεις εσύ σε γραφει και αυτός.και υπόψιν ότι κινούμαστε σε δρόμο και όχι ποδηλατοδρόμο (δεν φταίμε εμείς). ο δρόμος όμως συντηρείται ΚΑΙ από τα τέλη κυκλοφορίας .Εγώ όταν κάνω ποδήλατο πάντα σέβομαι τους άλλους,πάντα δεξιά σταματάω στα φανάρια και μάλιστα μιλάω με οδηγούς μου λένε να περάσω μπροστά και τους χαμογελάω και τους ευχάριστο πριν περάσω. γιάννα χτίσουμε μια σχέση με τους οδηγούς πρέπει να προσπαθήσουμε να τους καταλάβουμε ώστε να καταλάβουν και αυτοί εμάς

goldsmith
Απών/απούσα

Και τα δημοτικα τελη???
Τι φθορα προκαλει καποιος που κανει μονο ποδηλατο και τι αυτος που οδηγει και αυτοκινητο.Τι καλυπτουν λοιπον τα τελη κυκλοφοριας και τι τα δημοτικα τελη???χαχ χα...
anyway...το θεμα μας ηταν πολυ διαφορετικο.Πισω ξανα στο θεμα μας...ΜΟΝΟ με κοκκινο....

nikkos
Εικόνα nikkos
Απών/απούσα

Χριστός ανέστη σε όλους και όλες. Τα κόκκινα τα προσέχω γιατί στις περισσότερες περιπτώσεις κινδυνεύουμε ;)
Αν τύχει στην διαστάυρωση και έχει φανάρια για πεζούς όμως και μπορώ να τα εκμεταλλευτώ για να περάσω απέναντι ή να πάω στο σημείο που θέλω, θα το κάνω χωρίς να ενοχλήσω τους πεζούς. ντροπή.

paffys
Απών/απούσα

goldsmith wrote:
Και τα δημοτικα τελη???
Τι φθορα προκαλει καποιος που κανει μονο ποδηλατο και τι αυτος που οδηγει και αυτοκινητο.Τι καλυπτουν λοιπον τα τελη κυκλοφοριας και τι τα δημοτικα τελη???χαχ χα...
anyway...το θεμα μας ηταν πολυ διαφορετικο.Πισω ξανα στο θεμα μας...ΜΟΝΟ με κοκκινο....

μεγάλη κουβέντα φιλε μου τα τέλη κυκλοφορίας τα πληρώνουμε για δρόμους ακόμα και στην βενζίνη έχουν φόρο για δρόμους αλλα δρόμους δεν έχουμε. τα δημοτικά τέλη είναι για τους καλύτερη λειτουργία του δήμου δηλαδή ποιο καθαρός ποιο πολύ πράσινο (ποδηλατοδρόμοι από τους δήμους...γιατί όχι ας κάνουν κάτι επιτέλους). το θέμα δεν είναι άσχετο μην το αφορίζεις άμα περνάμε με κόκκινο δεν εφαρμόζουμε τον κοκ άρα μπορούν να μας γράψουν (με το όνομα μας) όπως και τον παίζω άμα περνα με κόκκινο δικό του. επειδή είμαστε βολεψάκηδες σαν λαός (όλοι δεν με βγάζω έξω με το αμάξι το πνιγώ το πορτοκαλι) λέμε είναι άλλο το ποδήλατο... το αμάξι λέει τρέχω με 80 πως να φρενάρω στο κόκκινο το μηχανάκι λέει πάω μπροστά γιάννα μην πήζουμε όλοι μας. αν ο ένας κοιτούσε τον άλλον θα μπορούσαμε να συσπειρωθούμε και να απαιτήσουμε δρόμους πάρκα καλύτερες τιμές και mpla mpla. "γιαυτο" λέω πως όλα είναι θέμα "νεοτροπιας" και πρέπει να κάνουμε όλοι μας υποχώρησης και να είμαστε ενωμένοι θέλουν νομίζετε οι οδηγοί να μας έχουν μέσα στα πόδια τους ... γιατί να το θέλουν άμα γίνει μια μαλακια όταν περνάτε με κόκκινο ποιος θα είναι υπεύθυνος? και μην πείτε εγώ γιατί δεν ξέρουμε αν θα το παραδεχτείτε (η αν θα μπορείτε να το πείτε.μακριά από εμάς) ο θεός είναι μεγάλος άλλο ο διάολος είναι πονηρός έλεγε ο παππούς μου "γιαυτο" μην κανεις τον έξυπνο πουθενά και σε κανέναν. και κλείνοντας η θα είσαι με τον χωροφύλακα η με τον αστυφύλακα και με τους 2 δεν γίνετε λέγανε παλιά δηλαδή η πας τον κοκ η οχι λιγο απόλα και παράλληλα να περνάς με κόκκινο ελέγχοντας είναι αστεία πράματα.

laras
Απών/απούσα

Wow!!!!
Μπαινω στο φορουμ εδω και λιγο καιρο,λογω της εδω κι ενα μηνα περιστασιακης μου σχεσης με ποδηλατο πολης...Ομολογω οτι με εχει βοηθησει αρκετα...
Και σημερα μπαινω και βλεπω αυτο το θεμα...
Θα πω τη γνωμη μου σαν δυκυκλιστης εδω και 7 χρονια συνεχομενα και αποκλειστικα κινουμενος με μοτοσυκλετα...
Δεν πιστευα οτι θα διαβαζα πολλες τετοιες αποψεις εδω μεσα..Νομιζα οτι οι περισσοτεροι απο εσας προαγατε τον ποδηλατικο πολιτισμο και θα υπηρχαν λιγες εξαιρεσεις..Οχι ομως...
Πρωτα απ'ολα δεν καταλαβαινω το τουπε καποιων,απο που αντλουν την ανωτερωτητα τους...Σαν ποδηλατης εισαι οτι πιο ευθραστο κυκλοφορει στους δρομους...Καμια ενεργητικη και μηδενικη παθητικη ασφαλεια..Αντι λοιπον οι εμπειροτεροι να εφιστουν την ΠΡΟΣΟΧΗ και την προσκολληση στον ΚΟΚ, πρωτα απ'ολα για τη δικη τους ασφαλεια,βλεπω εναν κακο εννοουμενο "τσαμπουκα"... Και με κοκκινο θα περασω,και αναποδα θα παω,κι οτι γουσταρω θα κανω, επειδη ειμαι ποδηλατης...Συγγνωμη,δεν καταλαβαινω τη λογικη...
Ο ενας λεει δε μολυνω,ειμαι το κορυφαιο μεσο μεταφορας και ΠΡΕΠΕΙ να εχω προτεραιοτητα...Γιατι;Επειδη ετσι λεω εγω!!
Ο αλλος λεει αν δεν περναω τα κοκκινα φαναρια δεν υπερεχω εναντι των υπολοιπων μεσων...Μα,ποιος ειπε οτι υπερεχεις;;Ναι,δε μολυνεις,ναι,γυμναζεσαι σε σχεση με αλλους που δεν κουνανε τον κω..ο τους, εισαι πιο ευελικτος,αλλα μεχρι εκει...Γιατι το ιδιο θα μπορουσε να πει κι ενας οδηγος παπιου 50cc..Δεν υπερεχω απο τις μηχανες αν δεν μπορω να περναω τα ΣΤΟΠ...
Στο δρομο ποτε δεν εισαι μονος σου...Οταν κανεις λαθος,κινδυνευουν οσοι ειναι κοντα σου...Εχω παει 3 φορες να παρω σβαρνα ποδηλατες που διεσχιζαν ΚΑΘΕΤΑ ΤΗ ΘΗΒΩΝ ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΟ!!!!Αλλα οκ,ποδηλατες ηταν, μαγκια το κοκκινο...
Πειτε μου ομως κατι ρε παιδια...Ειμαι σε ενα μονοδρομο και παω με τη μηχανη μου με 50 χλμ/ωρα...Κι ερχεται μερα μεσημερι ενας ποδηλατης αναποδα...Δεν τον βλεπω,τον χτυπαω και δυστυχως δε ξανασηκωνεται...Εγω πεφτω,σπαω το ποδι μου,η μηχανη μου παθαινει 2000 ευρω ζημια,χανω μεροκαμματα κι εχω και τη γυναικα/κορη/μανα του θυματος να μου ουρλιαζει "αλητη,μου εφαγες το παιδι" και μια ζωη τυψεις που αφαιρεσα μια ανθρωπινη ζωη....Γιατι ρε φιλε να μου καταστρεψεις τη ζωη για να κανεις το καπριτσιο σου;;;
Αν δε σεβεσαι τον αλλον στο δρομο,πως ζητας μετα σεβασμο;;
Δεν υπαρχουν ποδηλατοδρομοι,δεκτο...Αυτο τι σημαινει;Οτι επειδη δε με σεβονται(δικιο εχεις), εγω δε θα τους σεβαστω δεκα;;;
Συγγνωμη αν προσεβαλλα καποιους,δεν το εκανα εσκεμμενα....
Απλα νομιζω οτι τετοιες συμπεριφορες οδηγουν το συνολο των οδηγων να μη σεβεται ουτε τους ορθα κινουμενους ποδηλατες,κι εκει αρχιζει ενας φαυλος κυκλος, με ζημιωμενους ολους....

DOOM_NX
Εικόνα DOOM_NX
Απών/απούσα

Μπράβο, laras! Υπάρχει ελπίδα όσο υπάρχουν ποδηλάτες που σκέφτονται όπως εσύ!

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Δυστυχώς κάνεις το λάθος να θεωρείς ότι οι "ποδηλάτες"
είναι κάποιοι άλλοι, από άλλο πλανήτη, αγνοί και απαλοί
σαν το κωλαράκι ενός μωρού :P

Ο ποδηλάτης είναι ο ίδιος μέσος μαλάκας που ξέρεις
και συναναστρέφεσαι σε όλη σου τη ζωή. Πολλοί δεν
έχουν καν δίπλωμα για 50άρι, άλλοι είναι σκοτώστρες
έτσι και αλλιώς, άλλοι χαζεύουν κλπ κλπ.

Επομένως μην απογοητεύεσαι με τα αυτονόητα αλλά να
χαίρεσαι με τις λίγες φωτεινές εξαιρέσεις, όταν και
άμα τύχει να διασταυρωθείς μαζί τους.

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Δυστυχώς κάνεις το λάθος να θεωρείς ότι οι "ποδηλάτες"
είναι κάποιοι άλλοι, από άλλο πλανήτη, αγνοί και απαλοί
σαν το κωλαράκι ενός μωρού :P

Κσλά τα λες eaglos αλλά να σε ρωτήσω κάτι θέλω:

Δεν σου κάνει εντύπωση πως κάθε τόσο γράφεται ένας κομήτης, φωτεινός σαν τον χάλεϋ, ο οποίος συνήθως δεν είναι καθημερινός ποδηλάτης κι ο οποίος συνήθως μόλις πρόσφατα αγόρασε ποδήλατο αλλά συνήθως πάντα έχει μεγάλη εμπειρία από μηχανοκίνητο όχημα κι αυτός λοιπόν ο σουπερ ουάου κομήτης θα γραφτεί στο φόρουμ και στο πρώτο του ποστ θα τεντώσει τον δείκτη του και θα τον κουνάει περα δώθε νευρικά, μαλώνοντας και ψάχνοντας τους απανταχού κακούς ποδηλάτες (οι οποίοι πρέπει να βρίσκουν άσυλο σε αυτό το φόρουμ το οποίο μάλλον τους υποθάλπτει και τους κρύβει ενώ σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες σε αυτό εδώ το φόρουμ κρύβονται και θύλακες της αλ κάϊντα) χωρίς βέβαια να αναφέρει πουθενά πως μέχρι σήμερα κανένας ποδηλάτης δεν έχει θεωρηθεί υπεύθυνος θανατηφόρου τροχαίου ατυχήματος ενώ αντίθετα αρκετοί έχουν βρεθεί στη θέση του θύματος και μάλιστα εγκαταλελειμμένοι?

Αλλά πάλι γιατί να μας κάνει εντύπωση θα με ρωτήσεις και δε θα ξέρω να σ' απαντήσω!

Frazier
Εικόνα Frazier
Απών/απούσα

scrabler wrote:
Eaglos wrote:
Δυστυχώς κάνεις το λάθος να θεωρείς ότι οι "ποδηλάτες"
είναι κάποιοι άλλοι, από άλλο πλανήτη, αγνοί και απαλοί
σαν το κωλαράκι ενός μωρού :P

Κσλά τα λες eaglos αλλά να σε ρωτήσω κάτι θέλω:

Δεν σου κάνει εντύπωση πως κάθε τόσο γράφεται ένας κομήτης, φωτεινός σαν τον χάλεϋ, ο οποίος συνήθως δεν είναι καθημερινός ποδηλάτης κι ο οποίος συνήθως μόλις πρόσφατα αγόρασε ποδήλατο αλλά συνήθως πάντα έχει μεγάλη εμπειρία από μηχανοκίνητο όχημα κι αυτός λοιπόν ο σουπερ ουάου κομήτης θα γραφτεί στο φόρουμ και στο πρώτο του ποστ θα τεντώσει τον δείκτη του και θα τον κουνάει περα δώθε νευρικά, μαλώνοντας και ψάχνοντας τους απανταχού κακούς ποδηλάτες (οι οποίοι πρέπει να βρίσκουν άσυλο σε αυτό το φόρουμ το οποίο μάλλον τους υποθάλπτει και τους κρύβει ενώ σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες σε αυτό εδώ το φόρουμ κρύβονται και θύλακες της αλ κάϊντα) χωρίς βέβαια να αναφέρει πουθενά πως μέχρι σήμερα κανένας ποδηλάτης δεν έχει θεωρηθεί υπεύθυνος θανατηφόρου τροχαίου ατυχήματος ενώ αντίθετα αρκετοί έχουν βρεθεί στη θέση του θύματος και μάλιστα εγκαταλελειμμένοι?

Αλλά πάλι γιατί να μας κάνει εντύπωση θα με ρωτήσεις και δε θα ξέρω να σ' απαντήσω!


+1000

d1m1tr1s
Απών/απούσα

laras wrote:

Πειτε μου ομως κατι ρε παιδια...Ειμαι σε ενα μονοδρομο και παω με τη μηχανη μου με 50 χλμ/ωρα...Κι ερχεται μερα μεσημερι ενας ποδηλατης αναποδα...Δεν τον βλεπω,τον χτυπαω ...

Αν είναι μέρα μεσημέρι και δεν βλέπεις, εγώ θα υποθέσω πως είσαι ή τυφλός, ή τύφλα στο μεθύσι. Άρα φταις.
Αν τώρα έχει ομίχλη, δακρυγόνα, τον ήλιο κόντρα ή ότι άλλο μπορείς να φανταστείς για δικαιολογία, θα έπρεπε (άσχετα με το όριο ταχύτητας και σύμφωνα με τον ΚΟΚ) να πηγαίνεις με λιγότερα, ας πούμε 10 χλμ την ώρα. Παρόλες τις δικαιολογίες σου λοιπόν, πάλι φταις.
Και στο φινάλε, αν δεν ήταν ποδηλάτης αλλά πιτσιρικάς που κυνήγαγε την μπάλα του, πάλι ανεύθυνος θα νόμιζες ότι είσαι;

υγ. +μύρια @scrabler

laras
Απών/απούσα

@ scrabler
Δεν καταλαβαινω το υφος σου...
Πρωτα απ'ολα δε σηκωσα το δαχτυλο σε κανεναν...Εχω μια γνωμη και την παραθετω...Αυτο ακριβως νομιζω ειναι το φορουμ...
Δευτερον,εχεις δικιο , κομητης ειμαι...Δε σκοπευα να γραφτω, γιατι δε σκοπευα να ποσταρω..Μπαινω εδω κι ενα μηνα και διαβαζω, και παιρνω θεωρητικες γνωσεις απο τις εμπειριες καποιων αλλων...Γραφτηκα για να απαντησω σε αυτο το θεμα το οποιο με εξοργισε...Ελπιζω να μπορω να εχω γνωμη,παρολο που δεν εχω ποδηλατικη εμπειρια,ε;
Οδηγαω αποκλειστικα μηχανη 7 χρονια,δε θα ελεγα οτι ειμαι πολυ εμπειρος..Παρολα αυτα εχω βρισει πολλους ποδηλατες,γιατι νομιζαν οτι ο δρομος τους ανηκει,οπως εχω βρισει και ανθρωπους με παπια ή αυτοκινητα... Δεν επιτρεπω σε κανενα να παιζει με τη ζωη και την ασφαλεια μου...
Τελος, θεωρω την απαντηση σου παιδικη...Δε λες αν συμφωνεις ή διαφωνεις, απλα πετας μια σποντα, κι οτι πιασει ο καθενας...Οκ...Οπως νομιζεις...
@Doom Ευχαριστω...
@Eaglos Εχεις δικιο,ετσι ειναι...Απλα περιμενα απο ανθρωπους που ποδηλατουν ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ να εχουν αν μη τι αλλο πιο σοβαρες αποψεις για την οδικη συμπεριφορα...Οταν καποιοι κανουν για τη δουλεια με το ποδηλατο 50 και 80 χλμ τη μερα (περισσοτερα απ'οσα κανω εγω με τη μηχανη), θα περιμενα να δω ενα συνειδητοποιημενο οδηγο οχηματος που κινειται σε οδικο δικτυο, κι οχι εναν τυπο κανω-οτι-με-βολευει-κι-οι-υπολοιποι-στο-διαολο...
Τελος παντων, δεν προσπαθω να βαλω μυαλο σε κανεναν...Ο καθενας πορευεται οπως νομιζει και αναλογες ειναι κι οι συνεπειες...

laras
Απών/απούσα

d1m1tr1s wrote:
laras wrote:

Πειτε μου ομως κατι ρε παιδια...Ειμαι σε ενα μονοδρομο και παω με τη μηχανη μου με 50 χλμ/ωρα...Κι ερχεται μερα μεσημερι ενας ποδηλατης αναποδα...Δεν τον βλεπω,τον χτυπαω ...

Αν είναι μέρα μεσημέρι και δεν βλέπεις, εγώ θα υποθέσω πως είσαι ή τυφλός, ή τύφλα στο μεθύσι. Άρα φταις.
Αν τώρα έχει ομίχλη, δακρυγόνα, τον ήλιο κόντρα ή ότι άλλο μπορείς να φανταστείς για δικαιολογία, θα έπρεπε (άσχετα με το όριο ταχύτητας και σύμφωνα με τον ΚΟΚ) να πηγαίνεις με λιγότερα, ας πούμε 10 χλμ την ώρα. Παρόλες τις δικαιολογίες σου λοιπόν, πάλι φταις.
Και στο φινάλε, αν δεν ήταν ποδηλάτης αλλά πιτσιρικάς που κυνήγαγε την μπάλα του, πάλι ανεύθυνος θα νόμιζες ότι είσαι;

υγ. +μύρια @scrabler

Δλδ πας αναποδα σε μονοδρομο,σε χτυπαω και φταιω εγω;;;;;;;
Fuck logic....

frigo
Απών/απούσα

laras wrote:

Δλδ πας αναποδα σε μονοδρομο,σε χτυπαω και φταιω εγω;;;;;;;
Fuck logic....


http://www.youtube.com/watch?v=XI9IBoY0rDA

diopan
Εικόνα diopan
Απών/απούσα

η συζήτηση περί κόκκινου φαναριού είναι τουλάχιστον υποκριτική.

@laras πές μου ότι στα επτά χρόνια που οδηγείς μηχανή δεν έχεις περάσει με κόκκινο. Η δεν έχεις παραβιάσει όριο ταχύτητας (50 είναι μέσα στην πόλη).

Το θέμα όμως με το ποδήλατο είναι άλλο. Το παράδειγμά σου με το 50αρι παπάκι δεν ισχύει, γιατί το παπάκι θέλει δίπλωμα.
Το ποδήλατο είναι υβρίδιο σε ότι αφορά το τρόπο που κινείται. Δε θέλει δίπλωμα οπότε μπορεί να βρεις στο δρόμο και ένα δεκατετράχρονο παιδί να κυκλοφορεί στο δρόμο. Εκεί δεν μπορείς να έχεις την απαίτηση να έχει την ίδια εμπειρία με τον ενήλικα. Από την άλλη ένας ποδηλάτης μέσα σε κλάσμα δευτερολέπτου έχει κατέβει από το ποδήλατο και μετατρέπεται ξαφνικά σε πεζό, και ανεβαίνει στο πεζοδρόμιο όμορφα και πολιτισμένα.

Το τι λέγεται εδώ στο νήμα δεν έχει καμία σχέση με το τι επικρατεί στην πραγματικότητα στο κυκλοφοριακό χάος στην Αθήνα. Εγώ τουλάχιστον τον τσαμπουκά τον έχω δει από τα μηχανοκίνητα. Οι ποδηλάτες είναι κάπου εκεί στην άκρη του δρόμου διεκδικώντας ένα μικρό χώρο ο οποίος με το ζόρι τους δίνεται. Κάποιοι πιο προπονημένοι καταλαμβάνουν περισσότερο χώρο, αλλά αυτοί πάνε πιο γρήγορα κινούνται με το ρεύμα και δεν ενοχλούν παρά μόνο τον εγωισμό κάποιον οδηγών.

Λίγο αυξήθηκαν παραπάνω οι ποδηλάτες και να η γκρίνια.

back_in_the_saddle
Εικόνα back_in_the_saddle
Απών/απούσα

Εχει αντιμετωπισει κανεις αλλος προβλημα με τα φαναρια στη Μαρινου Αντυπα(οχι τον τραγουδιστη)/Λ.Κυμης στο υψος του Ολυμπιακου σταδιου? Οσες φορες αναβει πρασινο περνανε τα αυτοκινητα,με το κοκκινο παλι τα ιδια.Η δικη μας η σειρα(πεζων,ποδηλατων )ποτε ειναι δηλαδη???

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

laras wrote:
Σαν ποδηλατης εισαι οτι πιο ευθραστο κυκλοφορει στους δρομους...Καμια ενεργητικη και μηδενικη παθητικη ασφαλεια.
Αν μπορώ να κάνω μια ερώτηση λίγο εκτός θέματος, μπορείς να μου εξηγήσεις τι σημαίνει ο όρος "ενεργητική ασφάλεια"; Αν υποψιάζομαι σωστά εννοείς οτι θα πατήσεις γκάζι και θα γλυτώσεις τον κίνδυνο τρέχοντας; Απ' ότι ξέρω η ταχύτητα δεν σώζει ζωές, αλλά σκοτώνει.

Τις μεγαλύτερες πιθανότητες να σκοτωθείς κυκλοφορώντας τις έχεις με αυτή τη σειρά:

1. Με μοτοσυκλέτα.
2. Με τα πόδια.
3. Με ποδήλατο.

Η μοτοσυκλέτα είναι η πιο επικίνδυνη από το ποδήλατο και το περπάτημα με μεγάλη διαφορά. Παραθέτω στοιχεία που το δείχνουν από στατιστικά δύο χωρών εδώ: http://www.podilates.gr/node/25717

DOOM_NX
Εικόνα DOOM_NX
Απών/απούσα

"Η ενεργητική ασφάλεια είναι αυτή που μας προστατεύει από το ίδιο το ατύχημα, είναι δηλαδή όλα εκείνα τα οδικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου που βοηθούν τον οδηγό να ΜΗΝ συγκρουστεί με κάποιον άλλο ή να μη βγει από το δρόμο σε μια δύσκολη στιγμή. Βασικά στοιχεία της ενεργητικής ασφάλειας είναι η καλή οδική συμπεριφορά, το καλό «κράτημα» όπως λέμε συνήθως, αλλά και τα καλά φρένα. Αυτά είναι και τα στοιχεία που θα προστατεύσουν τον οδηγό όταν βρεθεί σε μιά δύσκολη στιγμή, π.χ. αν ξαφνικά βρει το δρόμο μπροστά του κλεισμένο από κάποιο άλλο ατύχημα ή από έργα, αλλά ακόμα και στην περίπτωση που κάποιος άλλος οδηγός κάνει κάποια εγκληματική παράβαση, όπως π.χ. παραβίαση πινακίδας «Στοπ» ή φαναριού. Στις περιπτώσεις αυτές, δεν έχει σημασία ποιος φταίει και ποιός δεν φταίει, αυτό που έχει σημασία είναι να αποφύγουμε το ατύχημα, και εδώ χρειαζόμαστε αυτοκίνητο με καλή ενεργητική ασφάλεια: λάστιχα σε καλή κατάσταση και φουσκωμένα με τη σωστή πίεση, αμορτισέρ που να λειτουργούν σωστά, αλλά και καλά φρένα, κατά προτίμηση με σύστημα ABS (που, όπως έχουμε ξαναπεί, είναι σημαντικός παράγοντας ενεργητικής ασφάλειας). Όμως, πρέπει να επισημάνουμε ότι ένας ακόμα πολύ σημαντικός παράγοντας ενεργητικής ασφάλειας, όσο κι αν αυτό μπορεί να ακουστεί περίεργο, είναι και η δύναμη του κινητήρα. Ένα αργό αυτοκίνητο μπορεί να φαίνεται πιο «ασφαλές» γιατί «δεν τρέχει», όμως τί γίνεται όταν αποφασίσει ο οδηγός να προσπεράσει ένα φορτηγό σε έναν επαρχιακό δρόμο; Στην περίπτωση αυτή, ο ισχυρός κινητήρας που προσφέρει καλή επιτάχυνση, είναι σημαντικός παράγοντας ενεργητικής ασφάλειας, αφού το προσπέρασμα ολοκληρώνεται όσο γίνεται πιο γρήγορα, χωρίς να μένει για πολλή ώρα το αυτοκίνητο εκτεθειμένο στο αντίθετο ρεύμα.

Η παθητική ασφάλεια είναι αυτή που θα μας προστατεύσει αν τελικά δεν μπορέσουμε να αποφύγουμε το ατύχημα, και αυτή έχει να κάνει τόσο με την ανθεκτικότητα του αμαξώματος, όσο και με τον προσεκτικό σχεδιασμό του εσωτερικού. Εννοείται φυσικά ότι, πριν συζητήσουμε οτιδήποτε άλλο, το βασικό στοιχείο παθητικής ασφάλειας είναι η ζώνη ασφαλείας, την οποία πρέπει να φοράμε πάντοτε, ακόμα και μέσα στην πόλη, ακόμα και στις πιο μικρές μετακινήσεις. Η δικαιολογία ότι «δεν τρέχω άρα δεν χρειάζομαι ζώνη» σαφώς και δεν ισχύει, αφού αρκεί μιά πρόσκρουση ακόμα και με μόλις 50 χλμ/ώρα σε ένα σταθερό εμπόδιο (π.χ. τοίχο ή κολώνα) για να προκαλέσει πολύ σοβαρούς τραυματισμούς. Άλλωστε, σε μία σύγκρουση όπου εμπλέκονται δύο αυτοκίνητα, εξαρτώμαστε άμεσα από την ταχύτητα και του άλλου αυτοκινήτου: μπορεί κανείς να είναι σταματημένος στο φανάρι, και να πέσει κάποιος άλλος πάνω του, που έχασε τον έλεγχο με μεγάλη ταχύτητα από το αντίθετο ρεύμα. Το αποτέλεσμα θα είναι πολύ σοβαρό, έστω κι αν ο «αθώος» οδηγός ήταν απλά σταματημένος στο φανάρι. Πάντα ζώνη ασφαλείας, λοιπόν, και ο αερόσακος είναι ένα επιπλέον μέσο που ενισχύει την παθητική ασφάλεια, χωρίς όμως να αντικαθιστά τη ζώνη ασφαλείας, και χωρίς φυσικά να μπορεί να σώσει τον οδηγό από τον τραυματισμό στα πολύ σοβαρά ατυχήματα. Κατά τα άλλα, ο σύγχρονος σχεδιασμός των αυτοκινήτων γίνεται έτσι ώστε να έχουν ένα πολύ ισχυρό πλαίσιο γύρω από την καμπίνα των επιβατών, αλλά ταυτόχρονα να έχουν πιο «μαλακά» τμήματα του αμαξώματος προς τα εμπρός και προς τα πίσω, έτσι ώστε να παραμορφώνονται και να απορροφούν ένα μέρος της ενέργειας σε περίπτωση σύγκρουσης."

Άρα στο ποδήλατο έχουμε και λέμε:
Ενεργητική ασφάλεια = καλά φρένα, καλά λάστιχα (;)
Παθητική ασφάλεια = κράνος

Ο laras είπε:
"Καμια ενεργητικη και μηδενικη παθητικη ασφαλεια.."

Αν τα ανάγουμε σε μια σύγκρουση με αυτοκίνητο, όντως η παθητική και η ενεργητική ασφάλεια σ'ένα ποδήλατο είναι αστεία...

ghandee
Εικόνα ghandee
Απών/απούσα

@laras
αν διαβασεις τον τιτλο και το πρωτο post
θα πρεπει να καταλαβεις
οτι υπαρχει μια μεγαλη δοση αυτοκριτικης.
Αναγνωριζεται απο ολους
οτι περναμε με κοκκινο ή οχι.
Αυτο που διαβαζεις πρεπει να το φιλτραρεις.
Κανεις δεν επικροτει ουτε ενθαρρύνει
να περναμε με κοκκινο.

Οπως ειπε και ο diopan
οι μηχανες δεν περνανε με κοκκινο;
Δεν παρκαρουν στα πεζοδρομια;
Δεν περνανε αναμεσα απο αμαξια
χωρις να καταλαμβανουν κανονικη θεση οχηματος;

Οπως μου ειχε γραψει ενας φιλος:
εισαι στην ελλαδα, οταν περνας με τσιτα το κοκκινο
κοιτας απ' το καθρεπτη
και βλεπεις να περνανε αλλοι 3

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Καλημέρα φίλέ :)

Δεν μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση διότι τα ίδια διάβαζα και
στα Moto.gr και bikenet.gr από ΙΧήδες οι οποίοι είχαν την
αντίστοιχη "τραυματική" εμπειρία με παπάκι ή μηχανή.

Αυτό που μου προκαλεί αίσθηση είναι το πόσο διαστρεβλωμένη
εντύπωση έχουν για τους ποδηλάτες. Ο φίλος πιο πάνω έγραψε
ότι επειδή οι ποδηλάτες κινούνται οργανωμένα και επειδή κά-
ποιοι διανύουν μεγάλες απόστάσεις, θα περίμενε να είναι πιο
συνειδητοποιημένοι και με πιο σοβαρές απόψεις για την οδη-
γική συμπεριφορά.

Για κάποιο ανεξήγητο λόγο, μόλις κάποιος θεαθεί πάνω σε πο-
δήλατο, αμέσως ανεβαίνει σε επίπεδο μυθικού πλάσματος ανώ-
τερη διανόσης αντί πχ για έναν κάφρο πρώην ΙΧ ο οποίος ανα-
γκάστηκε να αφήσει το αμάξι επειδή δεν έχει λεφτά για βενζίνες.

Θέλω να πω ότι παίζει πολύ μυθοπλασία γύρω από το ποδήλατο
η οποία δεν έχει μεγάλη σχέση με την πραγματικότητα. Το ότι
μέσα σε λίγα χρόνια έχει γεμίσει πχ η Αθήνα με ποδήλατα δε
σημαίνει ότι γίναμε οικολόγοι, ευγενικοί με οδηγική συνεί-
δηση αλλά ότι παίζει μεγάλη ανεργία και πανάκριβο κόστος
χρησικτησίας ΙΧ.

@laras
Αρκετοί από όσους βλέπεις με ποδήλατα παίζει να μην έχουν
ούτε δίπλωμα οδήγησης παπιού, πόσο μάλλον οδηγική εμπειρία
σε αστικό περιβάλλον και κατανόηση των βασικών θεμάτων
ασφαλείας. Λες για ποδήλατο ανάποδα σε μονόδρομο, περίμενε
όταν θα πετύχεις του ninja, μαύρα ρούχα, χωρίς φώτα, κράνος
στις 10 το βράδυ. Εκεί να δεις γέλια....

Επίσης, αρκετοί είναι ΙΧήδες θύματα τις κρίσης όπου αναγκάστηκαν
να αφήσουν τη θαλπωρή της λαμαρίνας και πήραν ποδήλατο. Βέβαια
από εκεί που είσαι 1η 2α φρένο και 10χλμ/ώρα περνάς στην απόλυ-
τη ελευθερία του ποδηλάτου και ξαφνικά νομίζεις ότι βρίσκεσαι
στο χωριό σου στην κάτω Ραχούλα όπου ζουν 5 άτομα και 200 γίδια.
Το πλέον λογικό είναι να μην έχουν ιδέα πως και τι...

Κατά τα άλλα, καταλαβαίνω πλήρως το σκεπτικό σου διότι όπως
έχω γράψει πολλές φορές ποδήλατο vs οτιδήποτε = πόνος για το
ποδήλατο. Επομένως θέλει τρεις και τεσσερεις φορές σκέψη πρω-
τού κάνουμε την παρανομία με το ποδήλατο.

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

Έγραφα έγραφα έγραγα ...κατέληξα

diopan wrote:
.....
Λίγο αυξήθηκαν παραπάνω οι ποδηλάτες και να η γκρίνια.

contact