Καλημέρα στα αγαπητά μέλη του φόρουμ.
Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι καθαρά τεχνικής φύσεως και θα ήθελα βοήθεια απο όσους πραγματικά γνωρίζουν επί του θέματος ή έχουν δουλέψει παρόμοια εσωτερικά συστήματα ταχυτήτων.
(scrambler μ΄ ακούς?)
Πρόκειται για το ποδήλατο που αγόρασα πρόσφατα.
Φοράει nexus 8 speed internal hub.
Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι το εξής:
Όταν βάζω την 5η ταχύτητα σε κάποιες φάσεις γλυστράει η αλυσίδα για λίγο σαν να "χάνει" το γρανάζι.
Δηλαδή σαν να μην κουμπώνει καλά το εσωτερικό γρανάζι όταν βάζω την 5η και έχει την ίδια αίσθηση σαν να είναι φαγωμένα τα δόντια σε ένα εξωτερικό γρανάζι κασσέτας και slip-πάρει η αλυσίδα.
Το πρόβλημα παρουσιάζεται μόνο στην 5η ταχύτητα, δεν έχει παρατηρηθεί έως τώρα σε άλλη ταχύτητα.
Σκέφτομαι μήπως δεν έχω κάνει σωστό adjustment απο την αρχή σύμφωνα με αυτόν τον οδηγό:
http://bike.shimano.com/media/techdocs/content/cycle/SI/Nexus/InternalHu...
αλλά απο την άλλη με προβληματίζει το γεγονός ότι εμφανίζεται μόνο στην 5η ταχύτητα.
Επισκέφτηκα ποδηλατάδικο και μου είπε τα ίδια, δηλαδή να διαβάσω προσεκτικά τον οδηγό και αν δεν λυθεί το προβλημα να τους το πάω να το δούν και αυτοί.
Σε αυτό δυσκολεύομαι είναι η αλήθεια αλλά θα το κάνω αν δεν μπορέσω να το λύσω μόνος.
Επίσης έστειλα μήνυμα και στο κατάστημα στο εξωτερικό απο όπου το πήρα και μου είπαν και αυτοί τα ίδια, να δω ξανά τον οδηγό και αν δεν διορθωθεί να πάω σε local cycle store (όπου παρεπιπτόντως θα αναλάβουν τα έξοδα για το check αν χρειαστεί). Επίσης μου είπαν ότι αν δεν λυθεί το πρόβλημα και με επίσκεψη σε τοπικό ποδηλατάδικο τότε θα μου αντικαταστήσουν τον τροχό.
Πρίν φτάσουμε όμως μέχρι εκεί, δώστε τα φώτα σας διότι παίζει να έχω κάνει εγώ καμμιά πατάτα.
(Η αλήθεια είναι ότι θέλω την ησυχία μου και να αποφύγω τα τρεχάματα με αντικαταστάσεις τροχών αν δεν υπάρχει φυσικά λόγος να γίνει κάτι τέτοιο).
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
καλημέρα.
η ρύθμιση απ' ότι φαίνεται είναι απλή? βάζεις το λεβιέ στην 4η ταχύτητα και κοιτάς οι 2 γραμμές να είναι ευθυγραμμισμένες, και αν δεν είναι ρυθμίζεις απ το βαρελάκι στο λεβιέ...πόσο λάθος μπορείς να το κάνεις?
τσέκαρε καλύτερα και το πάνω και το κάτω ενδεικτικό όπως λέει και στο μάνιουαλ, μπας και παίζει καμια ψιλομαλακία στα ενδεικτικά του κέντρου. Ευθυγραμμίζονται και τα 2 ή έχει διαφορά?
Νικ καλημέρα.
Μην αγχωνεσαι, θα βρεθει λύση.
Μη βιαστείς να κανείς καποια κίνηση και μακριά από τα τοπικά σου ποδηλατάδικα σε παρακαλώ πολύ.
Κάτσε να ρωτήσω κι εγώ τον πιράνχα.
Νικ, ρώτησα τον πιράνχα.
Τον εμπιστεύομαι γιατί είναι από τους λίγους ποδηλατάδες που ανοίγουν κλειστά κέντρα.
Αν θες μπορεί να περάσει να το δει αλλά κρίνει ότι το πιο πιθανό είναι ότι υπάρχει εσωτερικό πρόβλημα και συνεπώς καλύτερα να προχωρήσεις σε αντικατάσταση.
Πιστεύει ότι δεν πρέπει να είναι θέμα ρυθμίσεων γιατι όπως είπες και εσύ δεν θα το παρουσίαζε μόνο στην 5η αλλά σε όλο τα εύρος και αν όχι σε όλες, περισσότερο στις ακραίες ταχύτητες.
Αν μπορέσεις να πεταχτείς ένα απογευματάκι μετά τη δουλειά θα ήταν ίσως το καλύτερο αλλά το πιο πιθανό δυστυχώς είναι ότι δε θα βρει κάτι στραβό στην τοποθέτηση και τη ρύθμιση.
Είναι πολύ θετικό το ότι πρότειναν άμεσα αντικατάσταση τροχού.
Ελπίζω να ξεμπερδέψεις εύκολα.
Σε ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον Βασίλη.
Και εγώ αυτό φοβάμαι, ότι είναι ελαττωματικό το hub.
Τα ίδια μου είπε και ένας ποδηλατάς εδώ, χωρίς όμως να του το αφήσω να το δεί.
Θα τους στείλω ξανά email και θα δώ τι θα μου απαντήσουν.
Το κακό είναι ότι αφαίρεσα τα αυτοκόλλητα απο την ζάντα γιατι δεν μου άρεσαν.
Ελπίζω να μην υπάρχει θέμα.
Εγώ θα ‘λεγα να επιμείνεις για να κάνεις ένα νάροου ντάουν του δε προμπλεμ:
Στο θέμα της ρύθμισης δεν έχεις να κάνεις και πολλά αρκεί να είναι ευθυγραμμισμένο και στην τέταρτη να βλέπεις τις γραμμές ΟΚ. Θεωρούμε επίσης πως η αλυσίδα έχει ένα μικρό «παίξιμο» και δεν την παρατεντώνεις και ο τροχός δεν κουνιέται από τη θέση του.
Το «πήδημα» λοιπόν συμβαίνει μόνο στην 5η που, όπως θα γνωρίζεις, είναι η 1:1 και αν συμβαίνει μόνον σε αυτήν και όλα τα άλλα είναι ΟΚ μπορείς να δοκιμάσεις τις συνθήκες που συμβαίνει? Δηλαδή απλά ποδηλατείς και συχνά πυκνά «πηδάει»? Μήπως πηδάει κατά την αλλαγή ή μήπως «πηδάει» βάζοντας δύναμη? Με άλλα λόγια συμβαίνει συχνά ή κάτω από κάποια συνθήκη?
Σε ρωτάω γιατί π.χ. εγώ αν ξεκινήσω από στάση με μεγάλη σχέση και κάνω ορθοπέταλο με δύναμη slip-άρει καμιά φορά αλλά δεν έχω παρατηρήσει τίποτα κακό στο χαμπ όταν οι αλλαγές γίνονται κανονικά.
Ευχαριστώ φίλε που απάντησες στο νήμα. Χρειαζόμουν τα φώτα σου.
Λοιπόν οι ρυθμίσεις είναι εντάξει, δλδ όταν βάζεις 4η ευθυγραμμίζονται οι γραμμές.
Ο τροχός έχει τοποθετηθεί στα οριζόντια drops στην ευθεία και είναι σφιγμένος κανονικά. Η αλυσίδα έχει ένα μικρό παίξιμο, άλλωστε με τα χέρια όσο πίσω και αν σφίξεις τον τροχό στα drop out δεν μπορείς να επιτύχεις τέντωμα της αλυσίδας, εκτός και αν χρησιμοποιήσεις chain tensioners όπως αυτά που βάζουν στα single.
Το slip-άρισμα παρατηρείται μόνο στην 5η και όχι συνέχεια. Η αλήθεια είναι ότι το κάνει σε κάποιο ζόρισμα (όχι βέβαια ιδιαίτερο) και όταν στροφάρω σχετικά γρήγορα. Σε καμμία άλλη ταχύτητα δεν συμβαίνει. Επίσης έχει παρατηρηθεί ότι αν πάω σιγά (με πολύ αργό στροφάρισμα) και βάλω απο 4η - 5η καμμιά φορά πάνω στην αλλαγή μου το κάνει.
Κατά τα άλλα δεν υπάρχει κάποιο άλλο θέμα. Απλά αυτό με έχει λίγο χαλάσει όπως είναι λογικό και φοβάμαι μήπως έχει πρόβλημα το hub.
Ο δίσκος είναι ένας single 39T της Truvative.
Τα φώτα σου scrambler!
Δεδομένου πάντα πως όταν αλλάζεις ταχύτητα δεν κάνεις πετάλι (αλλιώς θα το πάρεις στα χέρια ούτως ή άλλως), τότε έχει μάλλον κάποιο πρόβλημα. Αυτό το πρόβλημα εμφανίζεται κατά 90% στην 5η (1:1) και κάποιες φορές και στην 4η. Είναι κλασσικό πρόβλημα της απλής έκδοσης του nexusinter8 και οφείλεται κυρίως στο συμπλέκτη. Μερικές φορές αυτό προκαλείται έως και από λανθασμένo "μονοπάτι" καλωδίωσης που στην περίπτωσή σου δεν ισχύει γιατί είναι το ενδεδειγμένο (διαγώνιος-chainstay).
Ερώτηση: το "πήδημα" αυτό παρατηρείται καθ' όλη την διάρκεια που έχεις την 5η (π.χ. ανά 5-10 δευτερόλεπτα) ή μόνο στην αρχή αμέσως μετά την αλλαγή;; Στην 5η όταν κάνεις ανάποδα πετάλι "γουργουρίζει";;
Όπως και να 'χει εγώ θα έλεγα να προβείς σε αντικατάσταση τροχού που οι ίδιοι σου πρότειναν. ΑΝ είσαι τυχερός θα παραμείνει με πρόβλημα στην 5η, αν όχι όμως, αυτό κατά πάσα πιθανότητα θα γίνει χειρότερο και θα μείνεις χωρίς κιβώτιο...
edit: μακριά από ποδηλατάδες που θα το δουν ως νέο παιχνίδι να δουν πως δουλεύει, καθώς οι περισσότεροι (μην πω όλοι) δεν γνωρίζουν τι γίνεται μέσα...
εγκυκλοπαιδικά δες και τις διαφορές εδώ
Απλά ότι βλέπω στο δικό μου κι ότι διαβάζω από δω κι από κει σε ξένα φόρουμ (κι ότι μάθω απ’ τον Κολόμβο!).
Επειδή το πήρες έτοιμο το ποδήλατο κι εφόσον έμεινες strict στο μανιουαλ κι εγώ δεν θεωρώ πως υπάρχει κάποιο λάθος από μεριάς σου παρά μόνο στον τρόπο που πιθανά να κάνεις εσύ τις αλλαγές. Αν το παρατηρείς δηλαδή κατά την αλλαγή τότε δοκίμασε να κάνεις μια διαδρομή αλλάζοντας τις ταχύτητες χωρίς να κάνεις καθόλου πετάλι τη στιγμή του «κλικ», όπως στο λέει ο Pavlos.
Αν το παρατηρείς εφόσον έχεις ήδη κάνει την αλλαγη και στροφάρεις δες αν συμβαίνει όταν στροφάρεις γρήγορα και πατάς μαλακά ή συμβαίνει όταν κάνεις ορθοπέταλο και πατάς βαριά. Γενικά πάντως δεν θα πρέπει να συμβαίνει όταν έχει ήδη «κουμπώσει» η ταχύτητα και στροφάρεις.
Τα λέω αυτά γιατί μπορεί να μην έχει κανένα πρόβλημα το χαμπ αλλά να είναι το στρώσιμο που πρέπει να του κάνεις, να πατήσουν τα κινούμενα μέρη, να τριφτούν τα μέταλλα κλπ. Κι αφού ούτως ή άλλως είναι δεκτικοί να στο αλλάξουν θα ‘λεγα να βάλεις λίγα χιλιόμετρα και να το παρατηρήσεις πιο προσεκτικά αυτό το Σ/Κ κι αν είναι απο δευτέρα στείλτο όπως είναι.
Κάτι ακόμα, να χαίρεσαι που το ανακάλυψες τώρα και θα στ' αλλάξουν τώρα...
+1
Μετά θα σου πουν το χάλασες, το μάτιασες, το έβρισες, τσακωθήκατε κτλ κτλ
Και σωστό αυτό με το στρώσιμο, ΟΜΩΣ αυτό το στρώσιμο σε 2-3 βολτίτσες έχει γίνει!
Ότι και να του πουν σίγουρα θα ακούσει λιγότερα αν έπαιρνε ποδήλατο με τέτοιο χαμπ από εδώ! Φαντάσου να 'μενες επαρχία και να παιρνες από Αθήνα ένα τέτοιο ποδήλατο, πόσα καταστήματα ξέρεις που θα λέγανε "πήγαινέ το στον ποδηλατά σου στη πολη σου να το φτιάξει και θα σου πληρώσω τα σπασμένα ή στείλε μου κατευθείαν τον τροχό"...
Ωωω καλά, δεν το συζητώ καν αυτό το ενδεχόμενο. Για εδώ αυτά τα κέντρα είναι σαν τα καρπούζια, δεν ξέρεις σχεδόν ποτέ τι γίνεται μέσα και κάνουν όλα τον ίδιο θόρυβο χτυπώντας τα!
Παύλο δεν γνώριζα καν ότι ΔΕΝ πρέπει να κάνεις πετάλι κατα τις αλλαγές. Όλες οι αλλαγές γίνονταν μέχρι τώρα εν κινήσει κάνοντας πετάλι.
Αυτό το γουργούρισμα που λές παρατηρείται κάνοντας πετάλι ανάποδα απο την 4-5 και μετά. Βασικά δεν ακούγεται κάποιος χαρακτηριστικός ήχος τόσο όσο το γεγονός ότι σου δίνει την αίσθηση αυτή στα πόδια ότι είναι πιο σφιχτό. Απο 1 έως 4 κάνοντας ανάποδα πετάλι δεν παρατηρείται κάτι είναι smooth, αν καταλαβες τι εννοώ.
Κάπου είχα διαβάσει όμως ότι αυτό το σφίξιμο γενικότερα έχει να κάνει με το γεγονός ότι το hub είναι καινούργιο και άστρωτο.
Έχω κάνει ήδη 5-6 βόλτες των ~10 km - 12km οπότε και σταμάτησα να το παίρνω λόγο του παραπάνω προβλήματος με την 5η.
Το πήδημα δεν παρατηρείται πάντα στην αρχή που κάνω την αλλαγή σε 5η. Κάποιες φορές και μόνο όταν κάνω αργό πεταλάρισμα (βέβαια όπως είπα δεν ήξερα ότι ΔΕΝ πρέπει να κάνεις πετάλι κατά την αλλαγή).
Μετά κατα την διάρκεια της 5ης και ειδικά όταν ανεβάζω στροφές/cadence παρατηρείται κάποιες φορές αλλά όχι περιοδικά, όποτε να' ναι.
Θα το δώ και μάλλον αν συνεχιστεί θα προβώ σε αντικατάσταση, Να δώ τι θα μου προτείνουν και αυτοί.
Παραθέτω μέρος της απάντησης τους για να μου πείτε και εσείς την γνώμη σας πως να κινηθώ αν τελικά αποφασίσω να προβώ σε αντικατάσταση.
Χτες μετά το email που τους έστειλα μου έστειλαν αυτό το μήνυμα:
(...
I've spoken with our mechanics regarding the problem and they have advised that perhaps the indexing is in need of some adjustment. There is a guide to this on the right hand side of this link; http://bike.shimano.com/media/techdocs/content/cycle/SI/Nexus/InternalHu...
If you are at all unsure about this it may be advisable to seek guidance from a local cycle shop. We would be happy to reimburse you for the cost of a local check. This may well resolve the slipping of the 5th gear. If not then it may require a return of the wheel to us but we can advise on this should adjustment of the indexing not resolve the gear slipping. ...)
Τους απάντησα ότι θα το ξανακοιτάξω μόνος μου και αν δεν βγάλω άκρη θα το πάω σε τοπικό κατάστημα για περαιτέρω έλεγχο. Όπως και να έχει θα τους ενημερώσω για τις εξελίξεις. Πρίν απο λίγο μου απάντησαν το παρακάτω:
(...Thank you for your email and letting me know you'll try adjustment of the gears. Do let us know how you get on, hope it can be solved but if not then let us know so we can advise further.
Regards...)
Σε ευχαριστώ scrambler για άλλη μια φορά. Τα ερωτήματα που θέτεις νομίζω ότι τα απαντω παραπάνω. Η αλήθεια είναι ότι δεν παρατηρείται ή τουλάχιστον δεν το έχω παρατηρήσει να το κάνει συχνά. Μόνο όταν αυξάνω κάπως τις στροφές και αυτό το κάνει σε άσχετες φάσεις όποτε θέλει δλδ.
Ίσως να θέλει και στρώσιμο το hub, τι να πώ...
Το καλό είναι ότι φαινεται να μην υπάρχει πρόβλημα αντικατάστασης απο μέρους τους. Βέβαια αν τελικά προβώ θα μάθω πως θα γίνει αυτό. Είδωμεν.
Έβγαλα τον τροχό με το hub και τον ξανατοποθέτησα στο frame σύμφωνα με τον οδηγό (σωστές ρυθμίσεις κλπ). Στην ουσία ότι είχα κάνει και πρίν.
Το έβγαλα για βόλτα πρίν λίγο και το ξαναέκανε σε άσχετη φάση στην 5η, αυτή τη φορά χωρίς να κάνω πετάλι στις αλλαγές.
Πρέπει να έχει πρόβλημα το hub και δεν πρόκειται να το ψάξω παραπάνω, ούτε τοπικοί ποδηλατάδες για γνώμες, ούτε τίποτα.
Τους έστειλα πρίν λίγο email με το αποτέλεσμα της προσπάθειας και ζήτησα πληροφορίες όσο αφορά την αντικατάσταση.
Εν αναμονή της απάντησής τους πλέον. Εύχομαι να πάνε όλα καλά και να μην ταλαιπωρηθώ ιδιαίτερα.
Ευτυχώς υπάρχει και 2ο ποδήλατο για το καθημερινή μετακίνηση στην δουλειά, άλλωστε το συγκεκριμένο δεν είχε προλάβει ακόμα να ενταχθεί σε καθημερινό commuter. Ήταν σε στάδιο προπαίδευσης!
Ευχαριστώ όλους όσους πρόθυμα πήραν μέρος στην συζήτηση και μου έδωσαν πολύτιμες πληροφορίες που δεν γνώριζα. Σας ευχαριστώ παιδιά!
Θα σας ενημερώσω για τις όποιες εξελίξεις.
Επι τη ευκαιρία, σκέφτομαι να του αναβαθμίσω τα road φρένα (brake bodies & levers) μιας και τα promax που φοράει + τα σκληρά τακάκια είναι πολύ-πολύ χάλια καθώς και τα λάστιχα. Το τιμόνι είναι 22.2mm και χρειάζομαι long reach φρένα ~57mm. Αν κάποιος το έχει κάνει πρόσφατα στο ποδήλατό του και βρήκε κάποιο καλό και οικονομικό σετ ας δώσει κανά link ή έστω pm. Επίσης λάστιχα φοράει 700x32 αλλά τα μαμά είναι ψιλοχάλια. Σκέφτομαι για conti sport contact 700x28 αλλά είμαι πρόθυμος να ακούσω γνώμες για καλά & οικονομικά σε στεγνό & βρεγμένο σε αυτή την διάσταση (700x28).
Eυχαριστώ εκ των προτέρων.
Καλησπέρα.
Εύχομαι καλά και γρήγορα ξεμπερδέματα.
Είναι και οι δαγκάνες promax ή μόνο οι μανέτες?
Νόμιζα ότι έχει δαγκανες tektro.
Αν είναι όντως tektro οι δαγκάνες τότε μην τις αλλάξεις, το πρόβλημα μάλλον είναι στις τύπου cross μανέτες της promax.
Από callipers είχα τα miche (http://www.wiggle.co.uk/miche-performance-57mm-drop-brake-calliper-set/) τα οποία είχα δουλέψει και με cross μανετούλα και με bmx και ήμουν αρκετά ικανοποιημένος.
Λογικά πάντως αν θες τη μέγιστη απόδοση στη μανέτα θα πρέπει να πας σε κάτι τέτοιο... http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=34695. Το λέω όμως χωρίς να το έχω δοκιμάσει.
Conti Sport Contact σε 700x32 έχω στο scott και είμαι πολύ ευχαριστημένος.
Πιστεύω σε 28άρια που θες οτι είναι μια πολύ καλή επιλογή.
Τα συγκεκριμένα και σε αυτή τη διάσταση κοίταζα και εγώ για το pompetamine αλλά μεχρι τώρα με έχουν πείσει να πάω σε κάτι διαφορετικό και πιο φαρδύ. Για ρίξε μια ματιά εδώ αν δεν είσαι απόλυτος για τη διάσταση... http://www.podilates.gr/node/18098
Κανένα νέο; Κάποια απάντηση έλαβες;
Καλησπέρα Παύλο και ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.
Μου απάντησαν προχτές και είπαν να τους στείλω τον τροχό.
Θα τον στείλω απο βδομάδα για να βρώ χρόνο τον ΣΚ να τον λύσω.
Το θέμα είναι ότι δυστυχώς πέταξα όλα τα κουτιά απο το ποδήλατο και αυτή την στιγμή έχω πελαγώσει που να βρώ κουτί να τον χωρέσει και πώς θα τον πακετάρω για να μη πάθει κάποια ζημιά.
Μου είπαν ότι θα κάνουν refund το κόστος μεταφορικών όταν παραλάβουν τον τροχό.
Παραθέτω την απάντηση τους για να ενημερώσω και το νήμα:
" Hello ...
Thank you for checking the set up. Sorry to hear that the problem still happens. I'm very sorry but in this case we would need the faulty wheel returned to us in order to make a warranty claim on your
behalf with our supplier. If you could return the faulty wheel for my attention I can process this claim for you.
We can then look to seek repair or replacement for you as quickly as possible. We will refund the return postage costs to you upon receipt.
Please ensure that you include all the relevant paper work with the shifter, to include your name, order number and all issues relating to the shifter. Not doing so could delay the returns/warranty process. My apologies for the inconvenience this will cause you. "
Τους απάντησα χτές ότι θα τον στείλω απο βδομάδα και μου είπαν αν μπορώ να αφαιρέσω το λάστιχο και την σαμπρέλα απο τον τροχό.
Οποιαδήποτε ιδέα / πρόταση πώς θα τον πακετάρω σωστά θα με βοηθήσει πολύ.
Βέβαια έχω μπερδευτεί σχετικά με τα χαρτιά που ζητάνε να περιλάβω στο δέμα. Προφανώς εννοούν τα χαρτιά που μου έστειλαν μαζί με το ποδήλατο, δηλαδή την απόδειξη.
Παραυτα τα προβλήματα δεν τελειώνουν εδώ.
Αντιμετωπίζω και ένα μικρό θεματάκι με τα φρένα. Συγκεκριμένα τα χαμηλής ποιότητας promax calipers που φορά έχουν αρκετό flex κατά το φρενάρισμα. Ειδικά το εμπρός. Μέτρησα το μήκος και είδα ότι χρειάζομαι 57-73mm calipers για το ποδήλατο. Επίσης recessed mount. Έχω φάει τον τόπο και τα μοναδικά calipers που ταιριάζουν στο ποδήλατο είναι τα TEKTRO R556 (τα οποία δεν τα βρίσκω) και τα Dia-Compe BRS202 τα οποία τα βρίσκω αλλά αρκετά ακριβά:
http://www.sjscycles.co.uk/dia-compe-brs202-caliper-brake-57-75-mm-drop-...
Σκέφτομαι μήπως πάρω τα TEKTRO R559 τα οποία είναι Nutted mount και τα λύσω εντελώς και χρησιμοποιήσω τις βίδες απο τα Promax για να τα μετατρέψω σε Recessed. Τα R559 τα βρίσκω και μάλιστα φθηνότερα.
http://www.sjscycles.co.uk/tektro-tektro-r559-caliper-brake-55-73-mm-ver...
Το έχει κάνει κανένας κάτι τέτοιο? Θα πετύχει η εγχείριση?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Θα κάνω κάτι παρόμοιο με αυτό που ρωτάς, μέσα στις επόμενες μέρες. Η χωνευτή θηλυκή αλενόβιδα βιδώνει. Αλλά στη δική μου περίπτωση είναι πολύ πιο μακριά η βίδα οπότε δεν σφίγγει στον σκελετό και πρέπει να την κόψω. Μόλις καταφέρω να τη κοντύνω και μπει καλά, θα σε ενημερώσω.
Σε ευχαριστώ Στέλιο για την απάντηση και το ενδιαφέρον αλλά μάλλον δεν κατάλαβες τι θέλω να κάνω.
Αυτό που σκέφτεσαι να κάνεις εσύ γίνεται, Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το πίσω φρένο απο τα καινούργια calipers που είναι nutted και να το βάλεις εμπρός χρησιμοποιώντας την αλενόβιδα απο τα άλλα calipers που έχεις. Στο άλλο όμως που θα βάλεις για πίσω θα πρέπει αναγκαστικά να κόψεις κάποιο μήκος απο την βίδα για να χωρέσει. Ίσως εκεί που να χρειάζεται να κόψεις να μην έχει πλέον σπείρωμα η βίδα για να πιάσει η αλενόβιδα, οπότε φαντάζομαι θα πρέπει να κάνεις σπείρωμα. Το έχουν κάνει πάντως κάποιοι και έχει πετύχει, αλλά το θεωρώ λίγο ρίσκο και δεν θέλω να χαλάσω την βίδα απο τα calipers.
Εγώ σκέφτομαι κάτι πιο πολύπλοκο αρχικά ίσως αλλά αν πετύχει είναι το ιδανικό.
Να λύσω τελείως (κομμάτια) τις καινούργιες nutted calipers (αν τελικά πάρω τις Tektro R559 που είναι Nutted) και το ίδιο να κάνω και στις recessed promax που έχω. Μετά να τις ξαναδέσω χρησιμοποιώντας τις βίδες για recessed mount απο τις promax και τις άλλες τις nutted να τις βάλω στις promax.
Πώς σου φαίνεται σαν ιδέα, λογικά θα γίνεται.
Προσοχή μόνο θα θέλει να τα ξαναμοντάρεις όπως ήταν χρησιμοποιώντας όλα τα εξαρτηματάκια τους με την σειρά (να μην ξεχάσεις κάτι)
Καλησπέρα.
Στο περίπου...
Εγώ σήμερα έκοψα τη βίδα του πίσω φρένου για να τη κοντύνω και να γίνει το φρένο recessed. Εμένα το φρένο είχε πάσο σε όλο το μήκος της βίδας οπότε όλα καλά. Θα το τοποθετήσω μόλις προμηθευτώ γκρόβερ για να μείνει ακίνητο και να μη γλυστράει. To πηρούνι είναι οκ γιατί παίρνει με παξιμάδι.
Το δικό σου το βλέπω λίγο ρίσκο... Βλέπω όμως πως τα φρένα που ψάχνεις βγαίνουν και recessed και nutted.
Πχ.
http://harriscyclery.net/product/tektro-r559-55-73mm-reach-brake-caliper...
Μετά απο 1 μήνα και κάτι επέστρεψε ο τροχός με το νέο κέντρο. Εστάλη στο κατάστημα Αγγλία απο εκεί στην Shimano και επέστρεψε καινούργιος. Είχε όντως πρόβλημα όπως μου είπαν και αλλάχθηκαν τα ελαττωματικά parts, έγινε σέρβις, δοκιμή και πλέον είναι καινούργιο.
Το μόνο που μένει βέβαια είναι να τον βάλω πάνω στο ποδήλατο και να το δοκιμάσω και ο ίδιος να δώ ότι είναι ok. Αυτό θα γίνει άμεσα μέσα στο ΣΚ.
Περιμένω πώς και πώς λοιπόν.
καλοριζικος και παλι, και καλα χιλιομετρα :) λιγη ταλαιπωρια αλλα αν ξεμπερδεψεις καλα θα ειναι :)
Άντε Μπράβο!!!
Καλά χλμ λοιπόν!
Den dyavaza oli sizitisi , den dyavazo kala elenika.
Exo problem me NEXUS 8 sxedon statera kani torivo, ke pu ke pu den travai ops prepi. Mipos kserete pu stin Thessaloniki kserune ke borune pragmatika na kanune servis. Doste mu tel, mail, web
Efxaristo
Αρχηγέ μας! μυριάδες πληροφορίες για το τεχνικό κομμάτι, ευχαριστούμε όλους όσους μοιράζονται την γνώση τους! Πως όμως αλλάζουμε γλύκά ταχύτητες? υπάρχει κάποιος γενικός κανόνας? Το μόνο που βρήκα, ύστερα απο ένα γρήγορο ψαχουλεματάκι, ήταν οτι "μπορείς και να αλλάξεις ταχύτητα εν στάσει",
Αν μας μίλαγαν οι ταχύτητες, τι θα μας έλεγαν? ποιά είναι η ενδεδειγμένη μας συμπεριφορά στις αλλαγές τους, ωστε να κρατήσουμε σε όσο το δυνατόν καλή κατάσταση το κέντρο?
ποιά θα μπορούσε να είναι η ιδανική χρήση? μόνο το μαλακό πόδι?
Αν μπορούμε να το ξεδιαλύνουμε, ευχαριστώ!