H απορια μου ειναι η εξης.
Ποια ειναι η διαφορα στα ποιοτικα στοιχεια μεταξυ ενος ας πουμε για παραδειγμα ideal city run και ενος scott sub η ενος sirrus ποδηλατα που προοριζονται για την ιδια περιπου χρηση;
Βλεπω πολλους να λενε ωραια τα περιφερειακα του ideal αλλα υποδεεστερος σκελετος σε συγκριση με τα αλλα " ευρωπαικα ".
Αν ξεκινησουμε το δεδομενο οτι ολα φτιαχνονται κινα και ταιβαν ποσες διαφορες πραγματι υπαρχουν;
Για να προλαβω τους γνωστες που θα αρχισουν τα double butted, 6061 και διαφορα τεχνικα που στην θεωρητικη τους διασταση θα ειναι σωστα, με κλειστα ματια καταλαβαινουν την διαφορα σε 2 midrange ποδηλατα αν τα καβαλησουν η πρεπει να δουν πρωτα τα specs;
Απο την δικη μου υποκειμενικη μου αποψη σε θεμα σισθητικης τα περισσοτερα μοντελα της ειναι οντως πιο ασχημα απο οτι τα αντιστιχα ξενα.
Μηπως ειναι ενας συνδυασμος υποδεεστερης αισθητικης και ψιλοκομπλεξ που τα θεωρουμε υποδεεστερα;
Αν οχι, οι διαφορες αυτες φαινονται πιστευετε σε εναν πιο αφοσιωμενο ποδηλατη που μπορει να κανει και 150-200 χλμ την εβδομαδα;
Θα ηθελα τη γνωμη σας.
'
Είχε ξανανοίξει πολύ παρόμοιο θέμα και είχε "πέσει ξύλο" (αν θυμάμαι καλά δλδ.) με την καλή ένοια πάντα. Αν το βρω θα το επισυνάψω και εδώ.
Προσοχή μόνο παιδιά, μετά τα 120 posts χάνει το ενδιαφέρον του.
Άντε με το καλό...
Πάω να προμηθευτώ μπύρες!
edit: αυτό εδώ πρέπει να ήταν... τι σημαίνει ποιοτικός σκελετός trekking
όντος η συζήτηση εχει γίνει πολλές φορές και δεν υπάρχει λύση.
Η αρχή του κακού είναι οτι απο την στιγμή που μπήκε καθαρά στα αγαθά του μάρκετινγκ χάθηκε η μπάλα , όποιος θέλει λέει οτι θέλει και παρουσιάζει ενα προϊόν που το θεωρεί καλύτερο έναντι του ανταγωνισμού γιατί μπορεί (εδώ έχουμε απο ανούσιους λόγους μέχρι και εξεζητημένους που εχουν βγεί μέσω ερευνών ).
Το θέμα είναι πώς θα πάρεις αντικειμενική άποψη γνωρίζοντας οτι είναι η αλήθεια (απλά δεν γίνετε )
και τελειώνοντας θα σου πώ αυτό που λέω οταν ρωτάνε αν ενα ποδήλατο είναι καλό
"Δεν υπάρχει κακό ποδήλατο αλλα λάθος αγοραστής "
και για να κάνουμε και αστειάκι , οτι και να γράψετε στα 200 επόμενα ποστ "Δεν ξέρω αν την έχω μεγαλύτερη" XD
Φιλικά Πάνος
Δεν με ενδιαφερει η γνωμη θεωρητικων παπαρολογων που με το ενα χερι κρατανε σφιχτα τη μπουγατσα και με το αλλο το mouse για να διαβασουν τα specifications σε καθε νεο μοντελο.
Κοινως ανθρωπους που δεν κανουν ποδηλατο ουτε μεχρι το περιπτερο αλλα εχουν γνωμη για τα παντα.
Αυτους τους αποκλειουμε.
Μας ενδιαφερουν ατομα που το ΠΟΝΑΝΕ το ποδηλατακι και το ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ να το καβαλανε με την πρωτη ευκαιρια.
Τωρα σε αυτους τους ανθρωπους απευθυνομαι που εχουν γραψει χλμ πιθανοτατα εχουν αλλαξει και μερικα ποδηλατα στη ζωη τους και μεσα απο την εμπειρια τους μπορουν να ξεστραβωσουν και εμας τους πιο αδαεις.
Πολυ απλα οποιος καναπεδατος υπερβαρος αρχισει τις θεωριες να τρωει Χ.
θα σου πω που εχω καταληξει εγω,χωρις να ξερω πολλα:
εδω εχεις λαθος, ακομα και τον πιο απειρο να βαλεις, θα καταλαβει οτι τα 2 ποδηλατα ειναι διαφορετικα, τωρα το πιο θα τον βολεψει θα το πει εκεινος. (οσο πιο ιδια περιφερειακα τοσο καλυτερα θα απομονωσει τους 2 σκελετους και θα τους συγκρινει)Για να κρινεις εναν σκελετο πρεπει να τον καβαλησεις.-(τελεια και παυλα σε περιπτωση που δεν το καταλαβες)
Μπορει να λεμε οτι θελουμε, και εσυ αφου δοκιμασεις ideal και giant να σε βολεψει το ιδεαλ και το αλλο να σε αφησει αδιαφορο
εδω παλι διαφωνω, στην αισθητικη μια χαρα ειναι, το μαυρο ματ ζικ ζακ ειναι, για μενα παντα, πολυ ομορφο
αναλογα την περιπτωση, αλλοι εχουν κομπλεξ, αλλοι οντως τα δοκιμασαν και δεν τους αρεσαν(την αισθητικη αστην εξω γιατι εκει και αν γινεται υποκειμενικο το θεμα)
ναι σε εναν σκελετο που τον βολεψε, επομενως καλο σκελετο,θα δει διαφορα σε σχεση με εναν που δεν τον βολεψε
..
παντα μιλαμε για την οδηγικη αισθηση
..
κανενας σκελετος δεν προκειται να του παθει ζημια αν κανει τη χρηση για την οποια προοριζεται, εκτος και αν επεσε σε αστοχια υλικου
μια και έξω.... από ποδηλάτη που γράφει χλμ και έχει καβαλήσει κάμποσα από δαύτα τα άτιμα....
1. επιλέγεις τον ΣΩΣΤΟ ΤΥΠΟ ποδηλάτου για εσένα και την χρήση που θα κάνεις
2. επιλέγεις το ΣΩΣΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ για εσένα με βάσει το σωματότυπο σου
3. πλέον, από 68 διαφορετικές εταιρείες με 1.628 διαφορετικά μοντέλα, ταιρειάζεις τα δύο παραπάνω: α. με το budget σου και β. τις αισθητικές ανησυχίες σου (χρωματάκια, σχεδιάκια, κουδουνάκια κλπ)
...case closed.
Όλα τα άλλα είναι περιττά για αυτό το στάδιο που είμαστε το 95% των μελών του Forum.
.... μην με παρεξηγήσεις.... το λέω εντελώς φιλικά... αν ανήκες στο υπόλοιπο 5% ... μάλλον δεν θα έκανες την ερώτηση.
Οι διαφορές είναι δυσκολοδιάκριτες, αφορούν κυρίως αθλητές (ή ενθουσιώδεις αθλούμενους) με επιδιώξεις για επιδόσεις...
...γνώμη μου...
Καλές πεταλιές και μην πολυσκάς για τέτοια πράγματα.
Το βασικό είναι να βγεις εκεί έξω και να ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΔΗΛΑΤΟ, να γράψεις χλμ και ώρες πάνω στη σέλα...
(*) μιλάω για ΕΠΩΝΥΜΑ... made in Taiwan / China κλπ σκελετά, με εγγύηση και υποστήριξη μετά την πώληση, αντίστοιχης τιμής και κατηγορίας.
Με κάλυψε ο προλαλήσαντας...αλλά να προσθέσω.
Θέλω να πιστεύω πως είμαι έμπειρος ποδηλάτης. Τις (όποιες) διαφορές στο σκελετό δυό midrange ποδηλάτων όπως είπες, δεν θα τις καταλάβαινα. Καταλαβαίνω όμως τις σηματικές διαφορές ανάμεσα σε ποδήλατα διαφορετικού εύρους τιμής
θα μου επιτρεψετε να διαφωνησω. Οταν στο ιδιο ευρος τιμης (μιλαω για hardtail ΜΤΒ που το εχω δει πολυ παραπανω το θεμα) υπαρχουν τοσοι πολλοι διαφορετικοι σκελετοι με πολυ διαφορετικα βαρη, με τελειως διαφορετικες γεωμετριες, επισης με τελειως διαφορετικη αισθηση δεν υπαρχει περιπτωση να μην καταλαβεις διαφορες.
τωρα αν αυτες οι διαφορες θα κανουν καποια διαφορα στον τροπο οδηγησης ή αν τελικα θα εχει διαφορα στην χρηση ειναι ενα τελειως διαοφρετικο θεμα.
θα σας δωσω ενα πιο απτο παραδειγμα για να καταλαβετε και οι υπολοιποι τι εννοω.
Οταν επαιζα μπασκετ καταλαβαινα διχως να δω τι μαρκα μπαλα ειχα στα χερια μου ειτε ηταν spalding, molten, rawlings απο τις toprange και το χερι μου εδιωχνε αυτοματα τις πιο φτηνες των ιδιων εταιρειων.
Αντιλαμβανοσουν αυτοματα δηλαδη αν εκανες πολλες ωρες προπονηση τη διαφορα μεταξυ ασημενιας και χρυσης λογω της διαφορας στην υφη, κατι που ενας αδαης δεν θα μπορουσε.
Για αυτο εθεσα το ερωτημα οσο αφορα τα midrange ποδηλατα οπου μαλλον οι διαφορες ειναι πολυ μικρες σε σχεση με τα πιο ακριβα.
Αναφέρθηκα στην διαφορά που κάνει η διαφορετική ποιόητα του σκελετού. Σαφώς η γεωμετρία είναι κάτι άλλο. Όμως και πάλι (εγώ τουλάχιστον) δεν μπορώ να ξέρω τι αποτέλεσμα θα έχει η κάθε γεωμετρία, παρά κατόπιν δοκιμής. Το βάρος πάλι. Πως μπορείς να ξέρεις (παντα σε ποδήλατα παραπλήσιας τιμής) πόσο βαρύτερος είναι ο κάθε σκελετός. Πόσο μάλλον αν η διαφορετική αίσθηση/απόδοση οφείλεται σε αυτόν ή στα περιφερειακά. Και αυτό πιστεύω είναι που δίνει στους κατασκευαστές το περιθώριο να λένε το μπλά μπλά τους...
εδω δεν διαφωνουμε. Δεν κρινεις ενα ποδηλατο απο την φωτογραφια. Αλλα οδηγωντας το καταλαβαινεις διαφορα (αυτο λεω).
Δεν λεω οτι διαβαζωντας χαρακτηριστικα μπορεις να πεις ποιο ειναι καλο και ποιο οχι.
Μην μου πεις οτι στην αλανα που πηγαινες καμια φορα δεν υπηρχαν ασχετοι που δοκιμαζαν τις 2-3 μπαλες που υπηρχαν και σου ελεγαν αυτη ειναι καλυτερη με αυτη θα παιξουμε, απλα και μονο επειδη τον βολευε
στρουμφ αυτα νομιζω πανε μαζι, δεν μπορεις να διαχωρισεις τη γεωμετρια απο την ποιοτητα, ολο το παιχνιδι εκει γινεται
... έπαιζα και εγώ κάποτε μπάσκετ... αλλιώς τα θυμάμαι τόοοοοτε.
Καταρχήν κοιτούσαμε πως σκάει η κάθε μπάλα. Ποια είναι καλύτερα φουσκωμένη, ποια είναι λιγότερο φθαρμένη.
Μετά δοκιμάζαμε και στο σουτ...
Διαφορες στο βάρος - σε αντίστοιχης τιμής ποδήλατα - έχουν να κάνουν με ένα σωρό παράγοντες. Από βαριές σαμπρέλες / ελαστικά, μέχρι σταντ, ανακλαστικά, ένας μεγαλύτερος βαρύτερος λαιμός και παλουκόσελο, βαρύτερη σέλα, δισκόφρενα κλπ κλπ. Μικρές διαφορές που δεν θε πρέπει .... έτσι απλά.... να "σταυρώσουν" ή να "ανεβάσουν" ένα σκελετό.
Σε ένα ποδήλατο, πέραν από τη γεωμετρία του σκελετού, παίζουν πάρα πολλοί παράγοντες.
1. Μπορεί να είναι το καλύτερο της αγοράς / το ακριβότερο με τα πιο επώνυμα περιφερειακά και να είναι λάθος νούμερο για εμένα ή λάθος στημένο για εμένα. Πάει τζίφος, θα το "μαυρίσω" αν δεν ξέρω.
2. Αν έχω συνηθίσει σε ένα στήσιμο / γεωμετρία και ξαφνικά περάσω σε ένα άλλο, πάλι μπορεί να το νιώσω καλύτερο ή χειρότερο. Αυτό δεν λέει και πολλά για το ίδιο το ποδήλατο.
Γιαυτό ξαναλέω. ΜΗΝ ΚΡΙΝΕΤΕ έτσι απλά από περιγραφές. Καβαλήστε, διαλέξτε σωστά νούμερα, σωστούς τύπους ποδηλάτων και σωστό στήσιμο με βάση ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΑ και αφήστε τα μεταξωτά σώβρακα για τους μεταξωτούς πισινούς.
Ξεκινήστε από καλά επώνυμα ποδήλατα σε μέτριες-χαμηλές τιμές και όσο γράφετε χλμ και κολλάτε το μικρόβιο θα δείτε τι βολεύει και τι δυσκολεύει... οπότε θα καταλήξετε στο "ακόμα πιο σωστό για εσάς".
και ένα τελευταίο ..... ΓΙΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ CUSTOM ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΣΕ ΝΕΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΞΕΚΙΝΟΥΝ.
και ένα "πιο τελευταίο"...

Η γεωμετρία ΔΕΝ έχει να κάνει με την ποιότητα. Έχει να κάνει με την κάθε εταιρεία, με το "που απευθύνεται", με το σωματότυπο του κάθε ποδήλατη, με τον τύπο του ποδήλατου κλπ.
Υπάρχουν πιο σωστές ή πιο λάθος γεωμετρίες για εμένα που είμαι 39 ετώ, 192 και 96 κιλά και σκύβω μέχρι "εκεί" και κάνω μεγάλες αποστάσεις με χ ρυθμό και υπάρχουν και πιο σωστές ή πιο λάθος γεωμετρίες για εσένα που είσαι 29 ετών, 1,85 και 79 κιλά και σκύβεις μέχρι "εκεί κάτω" και "σπριντάρεις σαν να μην υπάρχει αύριο".....
Με έπιασε το μήνυμα αυτό, ακριβώς σε αυτή τη στάση … ήταν λίγο spooky ! Μπουγάτσα στο χέρι (με τυρί) και το mouse στο άλλο.
Βασικά αυτό που νομίζω ότι ρωτάς είναι, παρακάμπτουμε την γεωμετρία και το μέγεθος, δηλαδή έστω ότι η γεωμετρία και το μέγεθος είναι ίδια, αυτό που θέλεις να μάθεις είναι, γιατί να πληρώσεις 600 ευρώ να πάρεις π.χ. ένα Cube και να μην δώσεις 300 ευρώ για να πάρεις ένα Ideal με παρόμοια ή ίδια περιφερειακά. Η απάντηση νομίζω είναι η εξωτερική ας πούμε εμφάνιση του ποδηλάτου σε πρώτη φάση και στη συνέχεια το Marketing και το κατά πόσο είσαι διατεθειμένος να πληρώσεις το κάτι τις παραπάνω για να «διαφέρεις» από τους υπόλοιπους στον δρόμο.
Να εξηγησω παραπανω γιατι μαλλον εχεις μπερδεψει την αρχικη ερωτηση. Ξεκιναμε απο το τελος.
Η ερωτηση ουσιαστικα ειναι γιατι να προτιμησω τον ταδε σκελετο απο τον δεινα. Και οπως λες και εσυ στο τελος θα πρεπει να προτιμησω τον σκελετο που θα με βολεψει παραπανω. Αρα εχει να κανει και η γεωμετρια και σιγουρα οπως λεμε ολοι πρεπει να το οδηγησεις και οχι να κρινεις απο την φωτο.
Κανεις λογικος δεν προτεινει custom ποδηλατο σε αυτο το επιπεδο τιμης που συζηταμε (Το κοστος για ενα custom σκελετο ειναι ετσι και αλλιως πολυ παραπανω). Αυτο που θα μπορουσε να κανει καποιος σ'αυτο το επιπεδο τιμης ειναι να εχει μια βαση και να αλλαξει τα εξαρτηματα που δεν του αρεσουν-ταιριαζουν. Αλλα αυτο δεν εχει να κανει με τον σκελετο (που συζηταμε εδω). custom σκελετος θελει αλλες γνωσεις και αλλα πραγματα (και αλλα χρηματα).
Παω σ'αυτη την παραγραφο
"Σε ένα ποδήλατο, πέραν από τη γεωμετρία του σκελετού, παίζουν πάρα πολλοί παράγοντες.
1. Μπορεί να είναι το καλύτερο της αγοράς / το ακριβότερο με τα πιο επώνυμα περιφερειακά και να είναι λάθος νούμερο για εμένα ή λάθος στημένο για εμένα. Πάει τζίφος, θα το "μαυρίσω" αν δεν ξέρω.
2. Αν έχω συνηθίσει σε ένα στήσιμο / γεωμετρία και ξαφνικά περάσω σε ένα άλλο, πάλι μπορεί να το νιώσω καλύτερο ή χειρότερο. Αυτό δεν λέει και πολλά για το ίδιο το ποδήλατο."
Για το 1. δεν υπαρχει το "καλυτερο ποδηλατο". Αυτο που για εμενα ειναι το καλυτερο για αλλον μπορει να ειναι το χειροτερο.
Για το 2. απλα οταν λεμε να οδηγησεις για να εχεις αποψη δεν εννοουμε "μια βολτα το τετραγωνο". Πρεπει να βαλεις καποια χλμ για να συνηθισει και το σωμα σου στα νεα δεδομενα που σιγουρα θα εχει το αλλο ποδηλατο.
Και για το πρωτο που λεμε για το βαρος μιλαμε για βαρος σκελετου οχι ποδηλατου. Το βαρος σε ενα ποδηλατο οπως πολυ σωστα γραφεις εξαρταται απο πολλα διαφορετικα πραγματα.
υ.γ.το διαβαζω και φαινεται οτι γραφω πολυ εναντιον σου. Δεν ειναι ετσι απλως λεω την δικη μου γνωμη. Με καθε φιλικη διαθεση παντα και οχι ειρωνικα.
να τα παρω λιγο απο την αρχη γιατι με παρεξηγησατε
αρα με αυτα που λες, παλι επιβεβαιωνεις οτι καλος σκελετος ειναι αυτος που βολευει τον αναβατη, αρα η γεωμετρια παιζει ρολο στην ποιοτητα,..
1)αυτα που ειπες ροκα για τυπο, μεγεθος ειναι σωστοτατα, βεβαια ειναι για μενα λιγο εκτος θεματος, θα ηταν τελεια σε ενα θεμα πχ τι κοιταω πριν παρω ποδηλατο
..
2)αφου φτανουμε στο κομματι σκελετος και το εξετασουμε, ξεχωριστα,
δεν μπορουμε να πουμε ουτε οτι η γεωμετρια ειναι ο μοναδικος παραγοντας, ουτε οτι δεν την υπολογιζουμε για παραγοντα οταν μιλαμε για ποιοτητες σκελετου,
εξαλλου περιπου τα ιδια λεμε ροκαρολα, αν δεις και πιο πανω λεω οτι καποιον μπορει να τον βολευει το ιντεαλ απο ενα τζιαντ, για να το μαθει, πρεπει να τα καβαλησει.
Υπαρχουν δηλαδη 5-10 δεν ξερω και εγω ποσοι παραγοντες που μπορει να τους δει καποιος στα χαρτια, ο παραγοντας γεωμετρια ομως ειναι που χαλαει τη θεωρεια και μας κανει αναγκαιο να δοκιμασουμε εναν σκελετο πριν πουμε οτι ειναι καλος ή κακος(για εμας παντα)
..
ΥΓ το υγ θα ειναι εκτος θεματος, και θα πω οτι το ιντεαλ οταν παιρνει τα βουνα και τους δρομους καθημερινα, εχει τρομερο σκελετο, αντιθετα το σπεσιαλαιζντ που εγινε κρεμαστρα ειναι μαπα
"Ποιότητα" - τι εννοούμε με το "ποιότητα"; Αν ποιότητα είναι η εμφάνιση, ποιότικό είναι αυτό που εσύ θεωρείς όμορφο (μη-ποιοτικό για κάποιον άλλον). Αν ποιότητα είναι το μικρό βάρος (λέω), ποιοτικός είναι ο σκελετός που είναι ελαφρύς. Αν εσύ βγαίνεις σύντομες διαδρομές σε προπονήσεις τσίτα, ποιοτικός σκελετός είναι αυτός που δίνει σκληρότητα και εκρηκτικότητα για να μεταφράζει κάθε σταγόνα δύναμης σε κίνηση. Αν κάνεις μεγάλες διαδρομές και ταξίδια, ποιοτικός είναι αυτός που δίνει απορρόφηση κραδασμών για άνεση και επίσης αξιοπιστία στην καταπόνηση.
Το θέμα "ποιότητα σκελετού" είναι άμεσα δεμένο με το θέμα "ποιότητα αναβάτη" και "ποιότητα χρήσης". Πολλοί παράγοντες μπερδεύονται σε άπειρους συνδυασμούς. Π.χ. ένα vintage ποδήλατο μπορεί να έχει μειωμένη χρηστική αξία σε σύγκριση με ένα σύχρονο π. πόλης, αλλά να δίνει πολύ καλύτερη αίσθηση τσουλήματος. Πώς θα κρίνεις την ποιότητά του; Η έννοια της ποιότητας δεν είναι γενική και αόριστη, πρέπει να την ορίσεις κι αυτό είναι πρακτικά αδύνατο.
Ένα ακόμα παράδειγμα: το ποδήλατό μου έτσι και το κλέψει κάποιος πιθανό ότι σε 100 μέτρα θα το παρατήσει απογοητευμένος: βαρύ, άκαμπτο, κουρσούμι σίδερο. Εγώ όμως το πάω μια χαρά, γιατί με βολεύει για τη χρήση που το θέλω και έτσ το έκανα. Κάποιος που έχει συνηθίσει ένα σύγχρονο καλό κάρμπον π.χ. το δικό μου θα το κορόιδευε, και δίκιο θα είχε, και μάλλον θα τού ήταν κομμάτι δύσκολο να βγάλει με ένα τέτοιας κακής ποιότητας ποδήλατο τα άκρως ποιοτικά 150.000 χλμ σε μια 10ετία που βγαλα γώ.
Ποιότητα ποδηλάτου... ποιότητα αναβάτη... ποιότητα χρήσης... και τελικά: ποιότητα να κάνεις ποδήλατο. Σού εύχομαι λοιπόν ποιοτικά χιλιόμετρα, ακόμα και με ποδήλατα κακής ποιότητας.
μα νομίζω ότι όταν λέμε για ποιότητα μιλάμε για αντοχή στο χρόνο, στις κακουχίες, στη σκουριά, στην λογική καταπόνηση.
...Ούτε για βάρος, ούτε για αναβάτη....
Ποδήλατο που είναι cube στα 600ευρώ ΔΕΝ συγκρίνεται με ποδήλατο Ideal στα 300ευρώ. Πολύ δύσκολα η διαφορά τιμής να οφείλεται κυρίως ή μόνο στον σκελετό. Πάρα πολύ δύσκολο.
Άντε να στοιχίζει 450 της Ideal, 520 της Cube, 600 της Bianchi....
Και πάλι όλο και κάτι καλύτερο θα έχουν, πέρα από το "αυτοκόλλητο".
Και μην μένετε σε αυτά που "βλέπει" ο απλός ποδηλάτης.
πχ η διαφορά μεταξύ ahead και threaded συστήματος και κοστίζει και είναι ΑΙΣΘΗΤΗ και δεν "φαίνεται" σε κάποιον απλό ποδηλάτη... αλλά κατατάσσει (για εμένα) το ποδήλατο σε άλλη κατηγορία τιμής.
Το ίδιο για επώνυμα κέντρα τροχών vs. ανώνυμα των 5 ευρώ.
Ή δίπατα επώνυμα στεφάνια vs. μονόπατα Βουλγάρικα.
ΜΗΝ ΨΗΡΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΜΑΪΜΟΥ.
Βγείτε και κάντε ποδήλταο με ότι έχετε.
πχ i.alli.elatha.... έχει γυρίσει τον κόσμο όλο. Δεν νομίζω ότι έχει ποδήλατο με σκελετό 1000ευρώ.
Να μην (ξανα-ματα-επανα)αναφέρω τον Μάριο με το καφάσι.
Έχει γυρίσει και αυτός την Ευρώπη, με ένα Ideal ΜΤΒ του 199κάτι, με ένα καφάσι πίσω, φορτωμένος λες και πάει εκστρατεία....
Πάμε και στη γεωμετρία.
Φέρνω ακόμα ένα παράδειγμα.... ακραίο, αλλά έτσι για την κουβέντα.
Colnago. Γνωστή Ιταλική εταιρεία (... ονειρώξεις παντός είδους δεκτές και αναμενόμενες...).
Φτιάχνει μια ατσάλινη κούρσα, ακριβή. ΟΚ. Είναι και το όνομα...
Αλλά ξέρει που απευθύνεται.
Έτσι λοιπόν ο συγκεκριμένος σκελετός βγαίνει στα εξής νούμερα:
NON slopping 48- 49 -50 -51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 -59 - 60 - 61 - 62 ΚΑΙ
Slopping 49 - 52 - 55 - 58
Τι να πούμε για τους μάγκες τους Ιταλούς...???!!!
Τι να πούμε για γεωμετρίες και ποιότητες....???!!
Η συγκεκριμένη απευθύνεται στο σωματότυπο του 98% του πληθυσμού της γης...
Πάμε και πχ στην Ideal (...μην βαράτε... δεν είπα να κάνουμε απευθείας σύγκριση των δύο... έτσι για την κουβέντα...).
Η Ideal λοιπόν βγάζει κάτι slopping καρα-ΚΑΡΑ-ΚΑΑΑΡΡΡΑΑΑΑ slopping σκελετούς, 3-4 νούμερα και θέλει εκεί επάνω να ταιρειάξω και εγώ που είμαι 1,92 και η συνάδελφος στο απέναντι γραφείο που είναι 1,55.
Παρτε τώρα γεωμετρίες, πάρτε slopping και άντε να νιώσετε όμορφα εκεί απάνου με το σκελετό εκεί απ'κάτου....
εστω και "μπασκετμπολιστες" που πιθανοτατα η μονη επαφη τους με το αντικειμενο ηταν το περιοδικο τριποντο και τα ποστερ του NBA, αντε και κανα "ρολοι" στην παιδικη χαρα.
Επειδη κατα την αποψη μου μονο απο την παραθεση αποψεων βγαινει ρεζουμε της προκοπης, η αληθεια βγαινει απο τα λεγομενα των strouf, i.alli.elatha kai rockarolla.
Ποιοτητα δεν ειναι μονο τι μας βολευει αλλα και τι ειναι πραγματικα ποιοτικο οσο αφορα τα επιμερους στοιχεια του.
Το αμεσως επομενο αβιαστο συμπερασμα ειναι οτι στη midrange κατηγορια ποδηλατων οι διαφορες ειναι πολυ μικρες για να ασχολειται κανεις.
Είσαι λίγο είρων και επικριτικός έτσι;
Εσύ να υποθέσω έχεις σηκώσει κούπα με την Real έ;
Η μπουγατσα στο ενα χερι πηγαινε στο γνωστο μακακα του φορουμ που ολα τα ξερει και προσβαλει δεξια αριστερα κοσμο, και η ειρωνεια περι μπασκετ στον λαρυ μπερντ γιατι δεν μου αρεσε καθολου το υφος του και ο τροπος που γραφει.
Οσο για κουπες μονο με ρακη οταν ημουν στην κρητη, και αυτες για λιγο, ασπρος πατος βλεπεις ειναι η συνηθεια...
τυρόπιτα εννοείς
!!!
Αν θες και τη γνώμη (που δε τη θες) του Vale που είναι από άλλο ανέκδοτο θα σου έλεγα πως όλα είναι απλά,πολύ απλά.
Για αρχή πάρε μυρωδιές για το τι είναι ποιότητα ποδηλασίας από i.alli.ellatha.
Στην ερώτηση σου απάντησε απλά γιατί τόσο απλά είναι όλα.
Έχεις mtb σωστά;Έβλεπες και hybrid - trekking κλπ και τέλος κάτι σε κούρσα,σωστά μέχρι εδώ;
Τώρα, για ποιότητα σκελετού και γεωμετρίες, μόνο από έμπειρους ποδηλάτες γιατί;
Για εγκυκλοπαιδική γνώση θα το καταλάβω / άκου ένα μικρό story εκτός ποδηλάτου.Έχω αλλάξει πολλά μοτόρια,όλα τα φράγκα ήταν μοτόρια.Είμαι μάγκας;Όχι,δάγκας είμαι. / Ο άλλος με μια ταπεινή βέσπα έκανε το γύρο του κόσμου / ακόμα και με ένα παπάκι ή με ένα hondaki xr 250 έκανε 73.000 χλμ. σε 2 χρόνια σε 14 χώρες και και και από ιστορίες να φάνε κι κότες.
Άρα, άκου την απλή,πολύ απλή απάντηση του i.alli.ellatha / όλα τα άλλα που θα πω είναι μπουγάτσα story.
Vale σαφως θελω και τη γνωμη σου απο τη στιγμη που ποδηλατεις.
Αν προσεξες λιγακι απο την αρχη ζηταω τη γνωμη εμπειρων ποδηλατων και οπως καθε ημινοημων διποδο ετσι και εγω σταθηκα στην πολυ ομορφη και λογικη απαντηση του i.alli.elatha.
Ναι οντως εχω mtb οπως εχω γραψει και αν και με ετρωγε να παρω αλλο αποφασισα να το κρατησω να γραψω αρκετα χλμ για τα δικα μου δεδομενα παντα γιατι μονο ετσι θα καταλαβω τι θελω και το βασικοτερο αν θα συνεχισω να ποδηλατω και δεν θα το κανω κρεμαστρα.
Αρχικα ηθελα φιτνες μετα μου γυαλισαν οι κουρσες και οσο κανω ποδηλατο καθημερινα βλεπω οτι δεν ειμαι ακομη για κουρσα ,ουτε αντοχες ουτε ποδια, οποτε κραταω αυτο που εχω που μετα κοπων και βασανων λογω μαστοριων το εφτασα σε ενα επιπεδο που να μου αρεσει και του χρονου με το καλο παιρνω ενα υβριδιο/φιτνες.
Τωρα η ερωτηση ηταν απλη και για αυτο πηγα να την υπεραπλουστευσω μεσω μπασκετ.
Πολλοι στις αλανες επελεγαν τις ασημενιες απο τις χρυσες μπαλες.
Ο λογος; Απλουστατα η ασημενια ως χειροτερη ποιοτητα δεν γλυστραγε τοσο οσο η δερματινη χρυση ιδιως αν ηταν καινουργια οποτε τον ασχετο τον βολευε για να μην του φευγει στην ντριμπλα η στο σουτ.
Για αυτο το βολεμα με την ποιοτητα εχει λιγο διαφορα.
Απλα αν ισχυει κατι τετοιο αναλογο και στα ποδηλατα ιδιας κατηγοριας και τιμης ηθελα να το μαθω.
Σωστός.
Δες τους τύπους,είναι πολύ ωραίοι και έχουν να πουν πολλά.Άλλη Ελλάδα.
Ένας φίλος παει κάθε χρόνο στα 36ώρα αντοχής που κάνει το club της moto Guzzi. Έχει ένα BMW και λεει σκάει τύπος (θεσσαλονικιός) με παπί, σταυροπόδι και φραπεδιά και κάνει την διαδρομή!
Μπουγάτσα με τυρί λέμε ! ! ! :D
Ρε συ Vakt,οι βόρειοι είναι φοβεροί τύποι!
Από τις ωραιότερες φάσεις:
Το '97 στη 16η πανελλήνια (συγκέντρωση μοτοσυκλετιστών)/Θεσσαλονίκη - Επανωμή /Ένας Λαρισαίος και ο Vale σκάνε μούρη απάνω με...παπάκια.Τρελό καράτε και απίστευτο γέλιο στην καλύτερη πανελλήνια (και μεγαλύτερη)που έγινε ποτέ.
Αυτά μένουν.
Κανονκά θα έπρεπε να απαγορευτεί ως θέμα. Ο καθένας λέει το κοντό του και το μακρύ του, ευκαιρία να βγάλει τα εσώψυχά του στη φόρα.
Τις προάλλες άλλαξα λάστιχα σε πολύ γνωστό και μεγάλο κατάστημα της Αθήνας προς τα βόρεια. Πρώτα πήγα το Reaction. Ο τεχνικός τα άλλαξε χωρίς σχόλιο. Μετά από μια εβδομάδα πήγα και το Rebel Race. Και τι δεν είπε ο στόμας του!. Από πλαστελίνη είναι ο σκελετός? Γιατί έφτιαξαν έτσι το vύχι, DH είναι το ποδήλατο? (με γέλια για το πετυχημένο χωρατό).
Για να επιστρέψω στα Ideal, που είχα στο παρελθόν, αλλά όχι πλέον, (ένα Race Pro αλουμίνιο και ένα Traxer) νομίζω ότι oi σκελετοί των ακριβών μοντέλων της εταιρείας είναι και πάλι επώνυμοι, της Kinesis, όπως παλαιότερα ή κάνω λάθος?
Ξερω πως ηρθα εδω λιγο αργα (5χρονια) αλλα πιστευω πως θα χρειαστει να συνισφαιρω κι εγω


Λοιπον εχονατας καβαλησει πανω απο 30 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ποδηλατο στην ζωη μου εχω να πω τα εξης
Η ιντεαλ κατασκευαζει σκελετους σχετικα στιβαρους αλλα με ανταλλαγμα το βαρος το μονο προβλημα ειναι οτι η εταιρια αυτη εχει πραγματικα αισχρα design με λιγα λογια τα ποδηλατα που φτιαχνει εν ετη 2017 εχουνε γεωμετρια ποδηλατου 2009 επιπλεον η αδυναμια τους να κανουνε σωστη σχεδιαση οδηγει ολλα τα ποδηλατα ενος συγκεκριμενου μοντελου να αστοχουν με τον ιδιο τροπο αλλα αντι να κανουν μια αναθωρηση σκελετου πηγαινουνε με θα τολμησω να πω βλαχικες λυσεις να διορθωσουν το προβλημα
Για να δειτε οτι οντως λεω αληθεια θα σας ποσταρω μερικες φοτογραφιες απο τα vsr μου
ενω τωρα με την λυση τους σε αυτο το προβλημα
ειχα και εγω ενα full-suspension της Ideal που ειχε χαλασει ο σκελετος. αλλα τα λεφτα του τα εβγαλε με το παραπανω...
Νομίζω ο μόνος τρόπος να συγκρίνεις σκελετούς είναι να αγοράσεις τους 3-4 σκελετούς που θες να συγκρίνεις και να τους δοκιμάσεις με τα ίδια περιφερειακά πάνω τους.
Διαλέγεις αυτό που σου κάνει και πουλάς τους υπόλοιπους, απλό ε
;