κτελ ανατολικής αττικής (vs) ποδηλάτες

15 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
AthenaZ
Εικόνα AthenaZ
Απών/απούσα

καλημέρα σας
χθες καθαρά δευτέρα γυρνόντας
από νέα μάκρη
με κτελ της συμφοράς και οδηγό της απελπισίας
συνέβει μια επεισοδιακή "συνάντηση"
με ποδηλάτες

η μαραθώνος ούτως ή άλλως δεν έχει ούτε 10 εκατοστά
περιθώριο σε δεξιά λωρίδα
για στάση ή αργή κίνηση

οι κτελατζίδες ούτως ή άλλως
(στην πλειοψηφία) οδηγούν απρόσεκτα
ή και προκλητικά
και έχουν αντιποδηλατική συμπεριφορά

τα οχήματα που κυκλοφορούν τώρα τελευταία
είναι παροχημένης τεχνολογίας
και αμφιβόλου καταλληλότητας

ο συγκεκριμένος οδηγός
προσπέρασε ποδηλάτες που κινούνταν
σε μονή γραμμή
πλησιάζοντας επικίνδυνα
με αποτέλεσμα να εισπράξει
κατσάδα (όχι βρίσιμο)....
το είδε σοβαρά και έκοψε ταχύτητα, άνοιξε την
πόρτα και άρχισε να διαπλικτίζεται με έναν
από τους ποδηλάτες...!!!

επειδή υπάρχει ένα "αρκετά, ως εδώ"
στην όλη ιστορία με τα κτελ αττικής
προτείνω να φτιάξουμε μια επιστολή
προς κτελ με κοινοποίηση υπ. μεταφορών
για συστάσεις ασφαλούς οδήγησης
....
κι επειδή προσωπικά τους τα έχω
μαζεμένα λέω να στείλω και μια
αναφορά για τον συγκεκριμένο οδηγό

αρκετά!

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
ghandee
Εικόνα ghandee
Απών/απούσα

Πολλες/μεγαλες οι αληθειες σου\
για τους οδηγους των ΚΤΕΛ.

κωστάνζα
Εικόνα κωστάνζα
Απών/απούσα

άν είναι δυνατόν, απίστευτη συμπεριφροφά #!*\~/*!#

σας εύχομαι καλή μάχη

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

Συμφωνώ και εγώ με την πρόταση για επιστολή στα ΚΤΕΛ.
Θυμίζει άγρια δύση ή σαφάρι, ο τρόπος οδήγησης και οι διαδρομές των ΚΤΕΛ.
Λίγο προσοχή δεν βλάπτει και από εμάς αλλά ειδικότερα από τους οδηγούς.

retarded_crew
Εικόνα retarded_crew
Απών/απούσα

εδώ τρέμουμε τους κτελατζήδες με την μηχανή ή τ αυτοκίνητο, στα ποδήλατα θα κολλήσουν? είναι κ χαρτογραφημένοι. για παράδειγμα οι των καλαβρύτων που μπορούνε να σε πάνε καροτσάδα για χιλιόμετρα. ή γιάννενα ηγουμενίτσα άρτα κ ακόμα χειρότερα τρίκαλο καρδίτσα (προσπέραση σε τυφλές στροφές με το ρυθμό του αγέρα, παραμονή στο αντίθετο ρεύμα με τις ώρες).
οπότε επιστολή στους κρο μανιόν για χωρίς νόημα μου κάνει. στο απίθανο ενδεχόμενο που θα καταφέρουν να την διαβάσουν

podilat-iss-es
Εικόνα podilat-iss-es
Απών/απούσα

AthenaZ wrote:
καλημέρα σας
χθες καθαρά δευτέρα γυρνόντας
από νέα μάκρη
με κτελ της συμφοράς και οδηγό της απελπισίας
συνέβει μια επεισοδιακή "συνάντηση"
με ποδηλάτες

η μαραθώνος ούτως ή άλλως δεν έχει ούτε 10 εκατοστά
περιθώριο σε δεξιά λωρίδα
για στάση ή αργή κίνηση

οι κτελατζίδες ούτως ή άλλως
(στην πλειοψηφία) οδηγούν απρόσεκτα
ή και προκλητικά
και έχουν αντιποδηλατική συμπεριφορά

τα οχήματα που κυκλοφορούν τώρα τελευταία
είναι παροχημένης τεχνολογίας
και αμφιβόλου καταλληλότητας

ο συγκεκριμένος οδηγός
προσπέρασε ποδηλάτες που κινούνταν
σε μονή γραμμή
πλησιάζοντας επικίνδυνα
με αποτέλεσμα να εισπράξει
κατσάδα (όχι βρίσιμο)....
το είδε σοβαρά και έκοψε ταχύτητα, άνοιξε την
πόρτα και άρχισε να διαπλικτίζεται με έναν
από τους ποδηλάτες...!!!

επειδή υπάρχει ένα "αρκετά, ως εδώ"
στην όλη ιστορία με τα κτελ αττικής
προτείνω να φτιάξουμε μια επιστολή
προς κτελ με κοινοποίηση υπ. μεταφορών
για συστάσεις ασφαλούς οδήγησης
....
κι επειδή προσωπικά τους τα έχω
μαζεμένα λέω να στείλω και μια
αναφορά για τον συγκεκριμένο οδηγό

αρκετά!

Θα ήθελες μήπως να τη γράψεις εσύ;

retarded_crew
Εικόνα retarded_crew
Απών/απούσα

θα μπορούσες επίσης να την ανεβάσεις εδώ κ να την συντάξουμε την επιστολή ρεφενέ

AthenaZ
Εικόνα AthenaZ
Απών/απούσα

πολύ ευχαρίστως
να φτιάξω ένα κείμενο
και να το ανεβάσω για σχόλια-παρατηρήσεις

θέματα που θα θίγει το κείμενο:
- οδηγητική συμπεριφορά οδηγών μεγάλων οχημάτων
και ειδικότερα των κτελ
- τιμολόγηση μεταφοράς ποδηλάτων με κτελ
- προδιαγραφές ασφάλειας οδικού δικτύου μαραθώνος
- καταλληλότητα οχημάτων
- προτάσεις για βελτίωση οδικής ασφάλειας
...

ειπώθηκε κάτι στην χθεσινή συνέλευση που
θα ήταν καλό να συμπεριληφθεί?

επίσης πρόταση
για θεματική ποδηλατοπορεία
στη μαραθώνος
για την υποστήριξη ασφαλούς οδήγησης

retarded_crew
Εικόνα retarded_crew
Απών/απούσα

ίσως πρέπει να θιγεί το θέμα της οδηγικής τους συμπεριφοράς κ μόνο. κ συνοπτικά. δεδομένου πως η συγκεκριμένη συνομοταξία που έτσι οδηγεί χωρίς τις συνέπειες να σκέφτεται, μετά την τρίτη σειρά κειμένου στέλνει το μυαλό της να βοσκήσει

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

Πιστεύω πως οι ατομικές επιστολές είναι μια καλή στρατηγική, επειδή πολλοί παραπονιούνται αλλά λίγοι στέλνουν επιστολές. Ιδιαίτερα αν τις απευθύνουμε σε επώνυμα πρόσωπα και τις δημοσιεύουμε. Έστω και αργά, δημοσιεύω επιστολή που έστειλα στο ΚΤΕΛ πριν 4 χρόνια. Επειδή ο πρόεδρος της εταιρίας έχει αλλάξει, αφαίρεσα το όνομά του.

Πρός: ..., Πρόεδρο
ΚΤΕΛ Αττικής Α.Ε.
Πατησίων 68 & Κότσικα 2. Αθήνα, 104 34
10-4-2009

Προσοχή στα Ποδήλατα

Αγαπητέ κύριε ...,

Την περασμένη εβδομάδα, ένας από τους οδηγούς σας με προσπέρασε 'ξυστά' ενώ πήγαινα με ποδήλατο στη δουλειά μου από τη λεωφορειολωρίδα της λεωφόρου Αλεξάνδρας κατηφορικά κοντά στο Πεδίο του Άρεος. Στο τέρμα του ΚΤΕΛ σταμάτησα και μπήκα στο λεωφορείο του για να του παραπονεθώ. Ως απάντηση, με ρώτησε περιπαικτικά “πόσο χώρο θέλεις, ολόκληρη λωρίδα;” Ο οδηγός υπαινίχτηκε πως ενοχλήθηκε από τη δική μου συμπεριφορά στο δρόμο, αλλά δεν μου εξήγησε γιατί. Όταν του ζήτησα τα στοιχεία του με έδιωξε από το λεωφορείο.

Παραπονέθηκα στο σταθμάρχη, ο οποίος αρχικά με ρώτησε αν έχω αριθμό κυκλοφορίας στο ποδήλατο, και μετά μου δήλωσε πως δεν πρόκειται να βρώ σεβασμό από τους Έλληνες οδηγούς. Μου ανέφερε την Τουρκοκρατία ώς εξήγηση, που νομίζω ήταν εκτός θέματος, παρά την πρόσφατη εορτή της εθνικής μας ανεξαρτησίας. Ευχαρίστησα τον σταθμάρχη για τον χρόνο του. Η απάντησή του όμως έδειξε άγνοια για τα δικαιώματα των ποδηλατών να χρησιμοποιούν το δρόμο.

Θέλω λοιπόν να σας ζητήσω να ενημερώσετε το προσωπικό σας για τα εξής:

  1. Τα ποδήλατα έχουν δικαίωμα να κυκλοφορούν στο δρόμο χωρίς άδεια ή αριθμό κυκλοφορίας.
  2. Όταν ένα όχημα προσπερνάει έναν ποδηλάτη, πρέπει να του δίνει τουλάχιστο ένα μέτρο απόσταση. Ο ποδηλάτης δεν έχει την ίδια σταθερότητα πορείας όπως ένα αυτοκίνητο. Εχει να αντιμετωπίσει εμπόδια και λακούβες στο δρόμο και είναι πολύ ευάλωτος. Η πιθανότητα θανάτου ποδηλάτη στο δρόμο είναι 8 φορές μεγαλύτερη από Ι.Χ. για την ίδια απόσταση.
  3. Τα ποδήλατα συχνά μπαίνουν μπροστά από τα άλλα οχήματα στα φανάρια γιατί δεν πιάνουν πολύ χώρο, για ασφάλεια, και για να αποφύγουν τις εξατμίσεις (το λεωφορείο του ΚΤΕΛ που με πέρασε είχε ιδιαίτερα ρυπογόνα εξάτμιση). Οι ποδηλάτες συχνά κινούνται κοντά στο μέσο της λωρίδας για να φαίνονται, για να αποφεύγουν την κακή κατάσταση του δρόμου στην άκρη και τα ξαφνικά ανοίγματα από πόρτες, και για να αποτρέπουν τις 'ξυστές' προσπεράσεις. Στην κατηφόρα της Αλεξάνδρας, τα ποδήλατα πάνε με μεγαλύτερη μέση ταχύτητα από τα λεωφορεία του ΟΑΣΑ και δεν περιμένουν να τους έρθει ένα πιο γρήγορο λεωφορείο από πίσω.
  4. Δείξτε κατανόηση στους Αθηναίους ποδηλάτες για τις αντίξοες συνθήκες που αντιμετωπίζουμε και για την απόφασή μας να χρησιμοποιούμε ένα προοδευτικό και φιλικό προς το περιβάλλον μέσο συγκοινωνίας. Πολοί είμαστε και πελάτες σας και προωθούμε τη δημόσια συγκοινωνία.
AthenaZ
Εικόνα AthenaZ
Απών/απούσα

Επιστολή διαμαρτυρίας

Προς : ΚΤΕΛ Αν. Αττικής, Υπ. Μεταφορών-Συγκοινωνιών
Κοιν. Περιφέρεια Αττικής

Θέμα: Ασφαλής Οδήγηση και οδηγητική συμπεριφορά

Σε συνέχεια των δράσεων μας ως ομάδες πολιτών που χρησιμοποιούν το ποδήλατο ως μέσο καθημερινής μετακίνησης αλλά και για άθληση και ψυχαγωγία θα θέλαμε να σας θέσουμε κάποια θέματα που άπτονται της ευθύνης και αρμοδιότητάς σας.

Όπως γνωρίζετε τα τελευταία χρόνια έχει υπάρξει σημαντική αύξηση της χρήσης του ποδηλάτου ως μέσο μεταφοράς στο αστικό και υπεραστικό οδικό δίκτυο.

Παρ’όλο που οι υποδομές είναι ανύπαρκτες και οι συνθήκες ιδιαίτερα αντίξοες, η παρουσία των ποδηλατιστών έχει οδηγήσει ήδη άτυπα στην «εκπαίδευση» και βελτίωση της οδηγητικής συμπεριφοράς του συνόλου των οδηγών προς μία πιο ασφαλή οδήγηση.

Σε όλη αυτήν την προσπάθεια παρουσιάζεται επανειλημμένα το θέμα της συνύπαρξης ποδηλάτου-αυτοκινήτου με ιδιαίτερη προβληματική στο ζήτημα των βαρέων, μεγάλου μεγέθους οχημάτων.

Εκτός από τις αντικειμενικές συνθήκες που οδηγούν σε αυτό (απουσία ποδηλατολωρίδων, ποιότητα οδοστρώματος, περιορισμένο πλάτος λωρίδων κυκλοφορίας, διαφορά μεγέθους οχημάτων, κλπ)
υπάρχουν και κάποιοι παράγοντες που έχουν να κάνουν με την οδηγητική, συχνά αντιποδηλατική, συμπεριφορά των οδηγών, με αποτέλεσμα να τίθεται σε σοβαρό κίνδυνο η ασφάλεια και η ζωή των ποδηλατιστών.
…..
Ειδικότερα, και αφορμή για αυτήν την επιστολή διαμαρτυρίας, είναι η οδηγητική συμπεριφορά των οδηγών ΚΤΕΛ Αν. Αττικής στο οδικό δίκτυο της Λ. Μαραθώνος.
Η «συνάντηση» ποδηλάτων με λεωφορεία ΚΤΕΛ είναι πολύ συχνή, καθώς στη Λ. Μαραθώνος «παραδοσιακά» κάνουν προπόνηση επαγγελματίες και ερασιτέχνες ποδιλατιστές και, όλο και πιο πυκνά, χρησιμοποιείται και από ποδηλάτες που πηγαίνουν στην εργασία τους ή εκδράμουν σε περιοχές της Αν. Αττικής.

Πάρα πολλές αναφορές έχουν γίνει για οδηγούς λεωφορείων που, όχι μόνο φαίνεται να αγνοούν τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας σε ότι αφορά τις ασφαλείς αποστάσεις προσπέρασης από κινούμενο ποδήλατο αλλά και έχουν προκλητική στάση, «κλείνοντας» τον ποδηλάτη μετά την προσπέραση, προβαίνοντας σε διαπληκτισμούς , ακόμα και εν κινήσει, και τελικά θέτοντας σε κίνδυνο την ασφάλεια ποδηλατών, επιβατών αλλά και άλλων οδηγών.

μπορεί να προστεθεί:
(.....Πρόσφατο συμβάν το απόγευμα της Καθαράς Δευτέρας, όπου ο οδηγός ΚΤΕΛ προσπέρασε επικίνδυνα ποδηλάτες, στο ύψος του Πικερμίου με κατεύθυνση προς Αθήνα, προκαλώντας τη διαμαρτυρία τους. Ο ίδιος απάντησε με ύβρεις, πλησιάζοντας «ξυστά» τους ποδηλάτες και ενώ το λεωφορείο κινούνταν. Όταν ζητήθηκαν τα στοιχεία του από τον σταθμάρχη μας παρέπεμψε στη γραμματεία των ΚΤΕΛ και από εκεί μας είπαν να στείλουμε επιστολή αναφέροντας το συμβάν για να προχωρήσουν από την διοίκηση σε κυρώσεις. Να σημειωθεί επίσης ότι το συγκεκριμένο λεωφορείο ήταν πολύ παλιό και πιθανό ακατάλληλο για κυκλοφορία ούτως ή άλλως...)

Καταλαβαίνετε πολύ καλά πως θα ήταν ανώφελο να συζητάμε για τέτοια θέματα σε περίπτωση που η «συνάντηση» καταλήξει μοιραία για κάποιον ποδηλάτη. Για να μην φτάσουμε λοιπόν να μιλάμε μετά από μη αναστρέψιμες καταστάσεις παρακαλούμε με κάθε τρόπο να ληφθούν άμεσα κατάλληλα μέτρα από μέρους σας.

Παραμένουμε πρόθυμοι για κάθε πρόταση και δράση προς την υποστήριξη εναλλακτικών μέσων μεταφοράς και την διαμόρφωση συνθηκών ασφάλειας στο οδικό δίκτυο.

AthenaZ
Εικόνα AthenaZ
Απών/απούσα

πρόσφατα είδα μία έρευνα για τον τρόπο
που αντιλαμβάνεται ο εγκέφαλος εικόνες
και πως αντιδρά
στην οποία ειπώθηκε πως η "εγγραφή"
κάποιων πραγμάτων γίνεται με την επαναλαμβανόμενη
παρουσία τους

π.χ. όταν οι οδηγοί αυτοκινήτων συναντούν
ποδηλάτες κάθε φορά που οδηγούν
η ύπαρξή τους αρχίζει και κατοχυρώνεται
στην συνείδηση
και πλέον θεωρούν δεδομένο πως θα αφήσουν χώρο
στο δεξί μέρος της λωρίδας
είτε έχει είτε δεν έχει ποδηλάτες
.....

για μεγάλες οδούς όπως η μαραθώνος
όπου τα πράγματα είναι πιο επικύνδυνα και λόγω της
ταχύτητας με την οποία κινούνται τα αυτοκίνητα
ίσως έχει νόημα
να γίνει αισθητή η παρουσία των ποδηλάτων με κάποια
τακτική ποδηλατοβόλτα ή ποδηλατοπορεία

:)

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

ωραίο το τελευταίο.
Αν και δεν πηγαίνω, το freeday έχει συμβάλει πολύ σε αυτό το θέμα.

AthenaZ
Εικόνα AthenaZ
Απών/απούσα

θα προσπαθήσω να είμαι την τετάρτη
στη συνέλευση να το καταλήξουμε
σαν κείμενο

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Επιστολή προς ΚΤΕΛ Αττικής με θέμα την ασφαλή οδήγηση και οδηγητική συμπεριφορά οδηγών ΚΤΕΛ