Ποιος πληρώνει τα σπασμένα;

105 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Wicca
Απών/απούσα

Ainastros wrote:
][...]αλλο πραγμα οι χομπίστες, οι αθλητές και άλλο οι αστικοί ποδηλατες..

Έλαααα.. και εγώ που νόμιζα ότι καβαλούν όλοι ποδήλατο.

Vale
Απών/απούσα

-Τι ομάδα είσαι; / Θα πεθάνω από περιέργεια.

Κι εδώ φάουλ / γιατί;
Άλλο λέει ο @κούκλος (εγώ είμαι ωραιότερος) / ποδήλατο έχει και το 3χρονο ή και ο Vale, στις παραστάσεις που δίνω στο τσίρκο / δε με βαφτίζεις και αστικό ποδηλάτη.

kynhgos77
Απών/απούσα

Wicca wrote:
Ainastros wrote:
][...]αλλο πραγμα οι χομπίστες, οι αθλητές και άλλο οι αστικοί ποδηλατες..

Έλαααα.. και εγώ που νόμιζα ότι καβαλούν όλοι ποδήλατο.

Για να νοιωσεις οτι ξεχωριζεις απο την μαζα, δεν μπορεις να φανταστεις τι ονομα μπορεις να δωσεις στον εαυτο σου. Πως λεγαμε μικρα ειμαι ο σπαιντερμαν??

Arxarios
Απών/απούσα

...όντως οι ποδηλάτες μπορούν να προκαλέσουν ζημιές σε ατυχήματα υπ' ευθύνη τους. Επίσης θεωρητικά θα έπρεπε να έχουν μία ασφάλεια για ζημιές σε τρίτους.

Ευτυχώς τα περισσότερα ανεπτυγμένα κράτη δεν έχουν βάλει τέτοια υποχρέωση στο μυαλό του ποδηλάτη γιατί προσπαθούν να προσελκύσουν κόσμο στο ποδήλατο μέ κάθε δυνατό μέσο. Και φυσικά είναι πραγματικά αστείες οι ζημιές συνολικά που προκαλούν τα ποδήλατα σε μηχανοκίνητα σε σχέση με τα οφέλη που απολαμβάνει όχι ο χρήστης αλλά η κοινωνία όπως το περιβαλλοντικό όφελος, η μείωση της έξοδος συναλλάγματος και η μικρότερη επιβάρυνση του συστήματος υγείας από τη βελτίωση της υγείας των ποδηλατών.

Για τις ζημιές του φίλου που κατά δήλωση του δεν έτρεχε κτλ δεν μπορώ να έχω αντικειμενική άποψη. Γιατί όσο δεν έχουν χώρο στο δρόμο τα ποδήλατά, επειδή ένα cbf τράκαρε με ένα 65χρόνο ποδηλάτη άλλο τόσο δεν πρέπει να έχουν χώρο στις διαβάσεις πεζών οι πεζοί επειδή φίλος μου του είχε πέσει ένας παππούς πάνω στο καπώ (ευτυχώς πήγαινε με 10). Η λύση είναι απλή σε κάθε στενάκι θα υπάρχει αερογέφυρα για να περνάνε οι πεζοί απέναντι.

Έπειδή λοιπόν πρέπει να σταματήσω να πουλάω τρέλα, όλοι τα έχουν με όλους και όλοι πρέπει να συμβιώσουμε μαζί. Προσωπικά έχω κινδυνεύσει στο δρόμο πολύ περισσότερο από μηχανές που προσπαθούν να εκμεταλλευτούν κάθε εκατοστό χώρου με πολύ μεγάλες ταχύτητες παρά από ΙΧ αλλά δεν αξιώνω απαιτήσεις να βγούν από το δρόμο.

Ειρήνη και λογική στο δρόμο να έχουμε.

Ainastros
Απών/απούσα

όλοι ποδήλατο έχουν το θεμα είναι που κάνουν ... αν πεις σε καποιον άσχετο ότι κυκλοφορείς με αυτό στην πολη .. το πρώτο πραγμα που θα πει..τρελός είσαι;.. και έχουν δικιο..είναι πολύ πιο επικίνδυνο..να κάνεις ποδήλατο στην κίνηση...από το να κανεις βολτούλα π.χ σε εναν ποδηλατόδρομο ή στην παιδική χαρά...και ενώ ο δρόμος της πόλης και με βαση τον κοκ... είναι για όλα σχεδον τα οχήματα με τροχούς... αλλα αυτό δεν το ξέρουν καλά οι οδηγοί και οι ποδηλατες φοβούνται να τον χρησιμοποιήσουν.. και μεις αντι να προσπαθουμε να σπάσουμε αυτό τον αποκλεισμό και να διώξουμε τον φόβο.. τον αναπαραγουμε με εμμονές σε πεζοδρομους .. αποτελεσμα; πεζοδρομια και ποδηλατόδρομοι για όλα τα οχηματα και ο δρομος .. για τα μηχανοκίνητα..ποιους εξυπηρετεί αυτό;..σιγουρα όχι τους αστικούς ποδηλατες ή τους πεζούς ..

υ.γ. vale μην το ψάχνεις..δεν τα πάει καλά ο κόσμος με τις ημερομηνίες λήξης..

Vale
Απών/απούσα

Μυρίζω καβγά ή με γελούν τα μάτια;

Είμαι ο Vale, O 1oς, άντε δευτερότριτοι.

Ainastros
Απών/απούσα

γω είμαι το νότιο σέλλας...

Vale wrote:
Μυρίζω καβγά ή με γελούν τα μάτια;

Είμαι ο Vale, O 1oς, άντε δευτερότριτοι.

Vale
Απών/απούσα

Σιγά ρε αληταρά.
Φίλο από Πακιστάν που τον φωνάζεις με χαϊδευτικό "πάκι" & με γκόμενα έχεις;

Σημ. Ξέρω πως δε μιλάς πολύ, και καλά κάνεις / πάω για μπίρες / φιλιά στα μούτρα κούκλε.

Ainastros
Απών/απούσα

και επειδή μαρέσει να μιλώ με στοιχεία..εδώ θα με δεις την πρώτη φορα που μετενσαρκώθηκα..για να καβαλήσω ποδήλατο..
..

Vale
Απών/απούσα

Ουστ διάβολε, βραδιάτικα.

retarded_crew
Εικόνα retarded_crew
Απών/απούσα

πνεύματα υφίενται. μπλιαξ! άλλως πως, τίνι τρόπω οι ποδηλατόδρομοι τσακίζουν τις ισορροπίες

christopanagia
Εικόνα christopanagia
Απών/απούσα

Vale wrote:
Σιγά ρε αληταρά.
Φίλο από Πακιστάν που τον φωνάζεις με χαϊδευτικό "πάκι" & με γκόμενα έχεις;

.


...εγω το 'χα πει αυτο ? ...θυμισε μου...

christopanagia
Εικόνα christopanagia
Απών/απούσα

retarded_crew wrote:
πνεύματα υφίενται. μπλιαξ! άλλως πως, τίνι τρόπω οι ποδηλατόδρομοι τσακίζουν τις ισορροπίες

...εχω χασει το μετρημα ,ειναι η πολλοστη σου προσπαθεια στα ελληνικα ,σε λιγο θα ξεπερασεις την κωσταντζα...

Viper4
Εικόνα Viper4
Απών/απούσα

Vale wrote:
Καλημέρα φίλε Μακεδόνα.
Έχετε μεγάλη ιστορία στα μοτόρια / σας πάω με 1000 λέμε.
Έχει δίκιο η κούκλα, οι δρόμοι είναι για όλους και το ποδήλατο εκεί ανήκει. Εάν εγώ είμαι τρόμπας, θα είμαι και στο ποδήλατο και στο μοτόρι και παντού. Το θέμα έχει απαντηθεί / και εξαντληθεί, πολλές φορές εδώ μέσα.

Σημ. Ρε συ, το έχεις μαμά; Κτεο πήγες; Όταν έρθει η ώρα μου, θα με βάλουν φυλακή...

Μαμά το έχω ναι. ΚΤΕΟ πέρασα πριν κάποιους μήνες χωρίς κανένα πρόβλημα.
Τι έχεις πάνω εσύ και φοβάσαι; εξάτμιση χωρίς καταλύτη να υποθέσω;

Viper4
Εικόνα Viper4
Απών/απούσα

Wicca wrote:

Να επαναλάβουμε λοιπόν ότι δεν υπάρχουν ατυχήματα στον δρόμο. Υπάρχει αμέλεια, υπάρχει απροσεξία, υπάρχει βλακεία, αλλά "ατύχημα" δηλαδή κάτι για το οποίο έφταιγε η τύχη και όχι η δική μας μαλακία, δεν υπάρχει.
Άπαξ και κάποιος παίρνει το τιμόνι στα χέρια του, το όποιο τιμόνι, αυτός οδηγεί το όχημα και όχι η θεά Τύχη. Αν παιχτεί μαλακία λοιπόν, όποιος οδηγεί, αυτός φταίει.

Οι δρόμοι είναι δημόσιος χώρος. Υπάρχουν για να μας βοηθάνε να μετακινούμαστε και η χρήση τους για μετακίνηση δεν περιορίζεται ντε και καλά στα μηχανοκίνητα οχήματα. Εγώ μπορεί να θέλω να μετακινούμαι με το πατίνι μου. Έχω δικαίωμα να το κάνω αυτό σε οποιονδήποτε δρόμο της πόλης.

Υπάρχει διαφορά μεταξύ δρόμου και αυτοκινητόδρομου. Αυτοκινητόδρομος νοείται ένας δρόμος που είναι για αποκλειστική χρήση από αυτοκίνητα. Που είναι φαρδύς, δεν έχει διασταυρώσεις, που έχει διαζώματα στην μέση και μπορεί κάποιος να αναπτύξει μεγάλες ταχύτητες εκεί με το τουτού του.

Οι δρόμοι της πόλης δεν έχουν αυτά τα χαρακτηριστικά άρα λοιπόν δεν είναι για αποκλειστική χρήση από αυτοκίνητα.

Οι πεζοί έχουν προτεραιότητα απέναντι σε κάθε άλλου είδους όχημα. Μη κοιτάς που εδώ στην Ελλάδα θέλουμε να τους εκτοπίσουμε. Έχουν δικαίωμα να απαιτήσουν να σταματάς το όποιο όχημα σου, την στιγμή που πατάνε το πόδι τους στο οδόστρωμα.

Οι ίδιοι οι ποδηλάτες, μπορεί να είναι και οι ίδιοι οδηγοί. Το να μπεις στο αυτοκίνητο δεν αναβαθμίζει τα δικαιώματα που έχει κάποιος στον δρόμο.
Και το να οδηγήσεις ένα οποιοδήποτε άλλο όχημα πάλι δεν σου μειώνει τα δικαιώματα που έχεις στον εκάστοτε δρόμο.

Είτε μιλάς για οδηγούς αυτοκινήτων, είτε μιλάς για οδηγούς ποδηλάτων, πάντα μιλάς για ανθρώπους και ως τέτοιους θα πρέπει να τους λαμβάνεις υπόψιν σου. Αν πατήσεις ποδηλάτη είναι το ίδιο με το να πατήσει πεζό, το ίδιο με το να πας να καρφωθείς με διακόσια στο αυτοκίνητο του μπροστινού σου. Ίδια ζημία θα κάνεις στον άνθρωπο.

Όταν λες ότι οι ποδηλάτες δυσχαιρένουν δραματικά την κίνηση των αυτοκινήτων είναι σαν να ισχυρίζεσαι ότι ενοχλούν αυτοί οι άνθρωποι, που δεν είναι και λίγοι, την κίνηση μίας συγκεκριμένης ομάδας ανθρώπων, των οδηγών των αυτοκινήτων, που για κάποιο λόγο, ( που θέλω να μου τον εξηγήσεις δηλαδή αν δεν σου κάνει κόπο) πιστεύουν ότι έχουν περισσότερα δικαιώματα από τους άλλους.

Γιατί όμως δεν λες το ίδιο και για αυτούς που περιμένουν μπροστά σου στην ουρά στην τράπεζα;; Και αυτοί δεν δυσχαιρένουν αφάνταστα την καθημερινότητα σου ας πούμε;;

Εκεί γιατί δεν μπαίνεις στην διαδικασία να ρωτήσεις γιατί είναι μπροστά σου, ή γιατί υπάρχει τόσος κόσμος γύρω σου, που πάντα για κάτι θα σε εμποδίζει;.

Δεν το κάνεις γιατί θεωρείς δεδομένο ότι έτσι είναι αφού ζεις σε μία μεγάλη πόλη και προφανώς σου αρέσει αυτό. Διαφορετικά αν δεν ήθελες να βρίσκεται ποτέ κανένας μπροστά σου, με ή άνευ οχήματος, πιο λογικό θα ήταν να πας να κατοικήσεις στην έρημο.

Αλλά δεν πας.. σου αρέσει η πόλη. Ε ένας από τους όρους για να κατοικείς σε αυτήν, είναι ότι θα πρέπει να συνυπάρχεις με ένα μύριο ανθρώπους γύρω σου, που όλοι έχετε τα ίδια δικαιώματα σε ότι κάνετε.

Αυτο επεκτείνεται και στους δρόμους, ( που είπαμε ότι είναι δημόσιοι).

Αν έχεις άλλες απορίες πες μου να στις λύσω.. :)

Στο όποιο ατύχημα/απροσεξία/αμέλεια, όπως θέλεις πες το, που γίνεται στον δρόμο και ευθύνεται κάποιο μηχανοκίνητο τότε αναλαμβάνουν οι ασφαλιστικές. Όταν όμως ευθύνεται κάποιος ποδηλάτης τότε τα πράγματα δυστυχώς περιπλέκονται καθώς δεν έχουν ασφάλεια, παρόλα αυτά όμως κυκλοφορούν στους δρόμους.

Προσωπική μου άποψη, και την λέω εντελώς καλοπροαίρετα και χωρίς καμία διάθεση να μειώσω κανέναν, ο ποδηλάτης δεν έχει καμία απολύτως θέση εκτός ποδηλατόδρομων. Δεν είναι δυνατόν να περιμένει να ακολουθεί το αυτοκίνητο ή η μηχανή (γιατί μου έχει τύχει να πηγαίνουν ποδηλάτες δίπλα δίπλα και όχι σε σειρά ουκ ολίγες φορές) τον δικό τους ρυθμό. Είναι απλά αδύνατον! και αν οδηγείς αυτοκίνητο θα με καταλαβαίνεις οπωσδήποτε!

Το ερώτημα μου πάντως, γιατί λίγο ξεφύγαμε, είναι πως από την στιγμή που δεν έχει ασφάλεια ο ποδηλάτης, είναι σωστό να κυκλοφορεί στον ίδιο δρόμο που κυκλοφορούν άλλα οχήματα; Πάνω σε αυτό ήθελα τις απόψεις και τα επιχειρήματα σας.

pahisjon
Εικόνα pahisjon
Απών/απούσα

Ξαναδιάβασε τον ΚΟΚ.
'nuff said.

Viper4
Εικόνα Viper4
Απών/απούσα

pahisjon wrote:
Ξαναδιάβασε τον ΚΟΚ.
'nuff said.

Και πολλοί ποδηλάτες θα έπρεπε να διαβάσουν τον ΚΟΚ... Ιδιαίτερα περί ΣΤΟΠ, κόκκινου κλπ...

'nuff said.

Ιάσονας
Εικόνα Ιάσονας
Απών/απούσα

Viper4 wrote:
Το ερώτημα μου πάντως, γιατί λίγο ξεφύγαμε, είναι πως από την στιγμή που δεν έχει ασφάλεια ο ποδηλάτης, είναι σωστό να κυκλοφορεί στον ίδιο δρόμο που κυκλοφορούν άλλα οχήματα; Πάνω σε αυτό ήθελα τις απόψεις και τα επιχειρήματα σας.
Επειδή είναι και λίγο απαρχαιωμένοι γενικά οι ποδηλάτες, έχουν κρατήσει αρχαίες συνήθειες από εποχές με άλογα και έπειτα με άμαξες, ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΑΝ ΟΛΟΙ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.

Ainastros
Απών/απούσα

ζηλιάρα ασφαλίστρια ξεπέρασες και τη naziάρα απόληξη...στο τρολινγκ..

Viper4 wrote:
pahisjon wrote:
Ξαναδιάβασε τον ΚΟΚ.
'nuff said.

Και πολλοί ποδηλάτες θα έπρεπε να διαβάσουν τον ΚΟΚ... Ιδιαίτερα περί ΣΤΟΠ, κόκκινου κλπ...

'nuff said.

Vale
Απών/απούσα

Viper4][quote=Vale wrote:

Μαμά το έχω ναι. ΚΤΕΟ πέρασα πριν κάποιους μήνες χωρίς κανένα πρόβλημα.
Τι έχεις πάνω εσύ και φοβάσαι; εξάτμιση χωρίς καταλύτη να υποθέσω;

Της πόρνης έχει επάνω. Από γρανάζωμα & πρόγραμμα μέχρι λαιμούς (μπλε φλόγα μέχρι...5η, μετά θάνατο) και πολλά εκτός / τώρα να δω που δεν έχω μία (σαβούρδα).

Σημ. Τα καλά δεν τα λέω, είναι μυστικό. Τα πάνω είναι της μιας ρόδας (η άλλη στον ουρανό) ;)

ghandee
Εικόνα ghandee
Απών/απούσα
Wicca
Απών/απούσα

Viper4 wrote:

Στο όποιο ατύχημα/απροσεξία/αμέλεια, όπως θέλεις πες το, που γίνεται στον δρόμο και ευθύνεται κάποιο μηχανοκίνητο τότε αναλαμβάνουν οι ασφαλιστικές. Όταν όμως ευθύνεται κάποιος ποδηλάτης τότε τα πράγματα δυστυχώς περιπλέκονται καθώς δεν έχουν ασφάλεια, παρόλα αυτά όμως κυκλοφορούν στους δρόμους.

Προσωπική μου άποψη, και την λέω εντελώς καλοπροαίρετα και χωρίς καμία διάθεση να μειώσω κανέναν, ο ποδηλάτης δεν έχει καμία απολύτως θέση εκτός ποδηλατόδρομων. Δεν είναι δυνατόν να περιμένει να ακολουθεί το αυτοκίνητο ή η μηχανή (γιατί μου έχει τύχει να πηγαίνουν ποδηλάτες δίπλα δίπλα και όχι σε σειρά ουκ ολίγες φορές) τον δικό τους ρυθμό. Είναι απλά αδύνατον! και αν οδηγείς αυτοκίνητο θα με καταλαβαίνεις οπωσδήποτε!

Το ερώτημα μου πάντως, γιατί λίγο ξεφύγαμε, είναι πως από την στιγμή που δεν έχει ασφάλεια ο ποδηλάτης, είναι σωστό να κυκλοφορεί στον ίδιο δρόμο που κυκλοφορούν άλλα οχήματα; Πάνω σε αυτό ήθελα τις απόψεις και τα επιχειρήματα σας.

Οι ασφάλειες, ( οι οποίες ουσιαστικά είναι ασφάλειες αστικής ευθύνης ) καθιερώθηκαν στα μηχανοκίνητα, γιατί αυτά αναπτύσσουν μεγάλες ταχύτητες και αυτά προκαλούν ζημιές σε όποιον χτυπήσουν. Ο γνώμονας πάλι δεν ήταν τα αντικείμενα, ( το αυτοκίνητο, η μηχανή, το ντουβάρι, η κολόνα) αλλά και πάλι οι άνθρωποι.

Αλήθεια για πες μου, ξέρεις πολλούς ποδηλάτες που να έχουν πατήσει κανέναν στον δρόμο, πολλούς πεζούς που να έχουν τραυματίσει θανάσιμα κάποιον γιατί απλά περπατούσαν, κάποιον με πατίνι, ή κάτι τέλος πάντων, που να έπεσε πάνω σε άλλον και να τον έστειλε να δει το μαρούλι ανάποδα;

Γιατί εγώ δεν γνωρίζω, ενώ αντίθετα γνωρίζω πολλούς που σκότωσαν, τραυμάτισαν ή άφησαν ανάπηρους τους συνανθρώπους τους, χρησιμοποιώντας το μηχανοκίνητο όχημα τους.

Εκεί που χάνεις την μπάλα αγαπητέ μου, είναι ότι αφενός δεν σκέφτεσαι με γνώμονα τους ανθρώπους και αφετέρου δεν σκέφτεσαι σε μία λογική πέρα από την μηχανοκίνηση, την οποία θεωρείς κάτι που πρέπει και οφείλει να υπάρχει δικαιωματικά στον δρόμο πάνω από οποιοδήποτε άλλο μέσο μετακίνησης.

Υπό αυτή την προϋπόθεση δεν γίνεται να κάνουμε καμία συζήτηση, καθώς εμένα δεν με ενδιαφέρει ούτε να σου αλλάξω αυτά που πιστεύεις, ( στο κάτω κάτω ο καθένας πιστεύει ανάλογα με τα όρια που του δίνει το νιονιό του), αλλά ούτε και να συνεχίσω να εξηγώ τα αυτονόητα.

Καλή σου μέρα.

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

......σύμφωνα με το ίδιο σκεπτικό

Viper4 wrote:
Προσωπική μου άποψη, και την λέω εντελώς καλοπροαίρετα και χωρίς καμία διάθεση να μειώσω κανέναν, ο ποδηλάτης δεν έχει καμία απολύτως θέση εκτός ποδηλατόδρομων.

και εντελώς καλοπροαίρετα χωρίς καμία διάθεση να μειώσω κανέναν, αυτός που οδηγεί μηχανοκίνητο δεν έχει καμία απολύτως θέση εκτός κλειστών αυτοκινητόδρομων.
Οι υπόλοιποι δρόμοι, ανήκουν σε όλους.

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

Αναρωτιέμαι αν και στην υπόλοιπη ζωή σου διεκδικείς τα κεκτημένα που σου έχουν αρπάξει μέσα από τα χέρια και τη ζωή σου.
Η διαφορά εδώ είναι οτι το ποδήλατο και κάθε εναλλακτικός τρόπος είναι για να καλυτερεύσει η ζωή μας και ΟΧΙ για να πλουτίσουν οι ασφαλιστικές που τόσο προβατικά θεωρείς ότι είναι η λύση, οι αυτοκινητοβιομηχανίες και ότι άλλο έχει σχέση με βενζινοκίνητα οχήματα.
Και σιγά μην ασχοληθείς να δεις άλλες ευρωπαϊκές χώρες που έχουν πλήρες δίκτυο υποστήριξης ποδηλάτου. δηλαδή, σε βοηθάνε να κάνεις το ποδήλατο το μεταφορικό σου μέσο...wow!!! τι λέω τώρα ε??? ΚΑΙ όμως ακόμα και στην Ελληνική επαρχία υπάρχουν πόλεις που χρόνια τώρα προωθούν το ποδήλατο (μίλα ρε DOOM).
Το πρόβλημα είσαι εσύ με τη μηχανή σου και το αμάξι και όχι εμείς.
Εσύ πρέπει να αφήσεις το μηχανάκι σου και να αγοράσεις ποδήλατο, γιατί δεν νομίζω οτι καβαλάς με αυτά που λες.
Να σου πω ότι είμαι και οδηγός αυτοκινήτου
(πλέον από αυτούς που συχαίνονται το κουτί αλλά και που αυτο βρίζονται οταν το οδηγώ)
τα τελευταία 18+χρόνια και για 5+χρόνια (παλαιότερα) ενεργό μέλος σε αυτοκινητοφόρουμ...ε...ή ξέρω να οδηγώ πολύ καλύτερα από όλους (δεν νομίζω) ή απλά αλλάζω λωρίδα χωρίς να ενοχλώ τους ποδηλάτες ή ακόμα πιο απλά...είμαι ευσυνείδητος οδηγός χωρίς κόμπλεξ για τους συνανθρώπους μου που επιλέγουν κάτι διαφορετικό από τη μάζα χωρίς στην πραγματικότητα να με ενοχλούν. Εξάλλου...η δεξιά λωρίδα είναι για τους αργούς και όχι για του ελληνάρες που την πάνε πιο γρήγορα και από την αριστερή.
Εδω...θα κάνουν για πάρτυ σου τους πεζόδρομους ήπιας κυκλοφορίας και δεν βγάζεις άχνα για αυτό. . . αυτό θα πει ποιότητα ζωής. Αυτό θα πει να διεκδικώ ότι μου λένε οτι ειναι σωστό για μενα...μπεεεε
Η μήπως επειδή είσαι από επαρχία δεν σε απασχολεί τι γίνεται στο κόσμο γύρω από την μικροκοινωνία σου
Εκτός αν είσαι ασφαλιστής...
Φωτιά στις ασφαλιστικές.

GRDIM
Απών/απούσα

ΟΤΑΝ ΕΙΣΑι ομως σε μονης κυκλοφοριας γραμμη τι κανεις οταν ο ανεγκεφαλος οδηγος σου κολαει πισω και κορναρει ? το εχω παθει ουκολιγες φορες
προσωπικα τους γραφω στα @@ μου :)

maranx
Εικόνα maranx
Απών/απούσα

Viper4 wrote:
pahisjon wrote:
Ξαναδιάβασε τον ΚΟΚ.
'nuff said.

Και πολλοί ποδηλάτες θα έπρεπε να διαβάσουν τον ΚΟΚ... Ιδιαίτερα περί ΣΤΟΠ, κόκκινου κλπ...

'nuff said.

Συγνώμη, αλλά δεν νομίζω ότι εδώ μέσα υποστηρίζουμε ότι οι ποδηλάτες δεν πρέπει να τηρούν τον ΚΟΚ και να προκαλούν ατυχήματα. Αν έχεις αυτήν την εντύπωση, κάνεις λάθος.
Κατά τα άλλα, συμφωνώ με την wicca.

Viper4
Εικόνα Viper4
Απών/απούσα

Wicca wrote:
Viper4 wrote:

Στο όποιο ατύχημα/απροσεξία/αμέλεια, όπως θέλεις πες το, που γίνεται στον δρόμο και ευθύνεται κάποιο μηχανοκίνητο τότε αναλαμβάνουν οι ασφαλιστικές. Όταν όμως ευθύνεται κάποιος ποδηλάτης τότε τα πράγματα δυστυχώς περιπλέκονται καθώς δεν έχουν ασφάλεια, παρόλα αυτά όμως κυκλοφορούν στους δρόμους.

Προσωπική μου άποψη, και την λέω εντελώς καλοπροαίρετα και χωρίς καμία διάθεση να μειώσω κανέναν, ο ποδηλάτης δεν έχει καμία απολύτως θέση εκτός ποδηλατόδρομων. Δεν είναι δυνατόν να περιμένει να ακολουθεί το αυτοκίνητο ή η μηχανή (γιατί μου έχει τύχει να πηγαίνουν ποδηλάτες δίπλα δίπλα και όχι σε σειρά ουκ ολίγες φορές) τον δικό τους ρυθμό. Είναι απλά αδύνατον! και αν οδηγείς αυτοκίνητο θα με καταλαβαίνεις οπωσδήποτε!

Το ερώτημα μου πάντως, γιατί λίγο ξεφύγαμε, είναι πως από την στιγμή που δεν έχει ασφάλεια ο ποδηλάτης, είναι σωστό να κυκλοφορεί στον ίδιο δρόμο που κυκλοφορούν άλλα οχήματα; Πάνω σε αυτό ήθελα τις απόψεις και τα επιχειρήματα σας.

Οι ασφάλειες, ( οι οποίες ουσιαστικά είναι ασφάλειες αστικής ευθύνης ) καθιερώθηκαν στα μηχανοκίνητα, γιατί αυτά αναπτύσσουν μεγάλες ταχύτητες και αυτά προκαλούν ζημιές σε όποιον χτυπήσουν. Ο γνώμονας πάλι δεν ήταν τα αντικείμενα, ( το αυτοκίνητο, η μηχανή, το ντουβάρι, η κολόνα) αλλά και πάλι οι άνθρωποι.

Αλήθεια για πες μου, ξέρεις πολλούς ποδηλάτες που να έχουν πατήσει κανέναν στον δρόμο, πολλούς πεζούς που να έχουν τραυματίσει θανάσιμα κάποιον γιατί απλά περπατούσαν, κάποιον με πατίνι, ή κάτι τέλος πάντων, που να έπεσε πάνω σε άλλον και να τον έστειλε να δει το μαρούλι ανάποδα;

Γιατί εγώ δεν γνωρίζω, ενώ αντίθετα γνωρίζω πολλούς που σκότωσαν, τραυμάτισαν ή άφησαν ανάπηρους τους συνανθρώπους τους, χρησιμοποιώντας το μηχανοκίνητο όχημα τους.

Εκεί που χάνεις την μπάλα αγαπητέ μου, είναι ότι αφενός δεν σκέφτεσαι με γνώμονα τους ανθρώπους και αφετέρου δεν σκέφτεσαι σε μία λογική πέρα από την μηχανοκίνηση, την οποία θεωρείς κάτι που πρέπει και οφείλει να υπάρχει δικαιωματικά στον δρόμο πάνω από οποιοδήποτε άλλο μέσο μετακίνησης.

Υπό αυτή την προϋπόθεση δεν γίνεται να κάνουμε καμία συζήτηση, καθώς εμένα δεν με ενδιαφέρει ούτε να σου αλλάξω αυτά που πιστεύεις, ( στο κάτω κάτω ο καθένας πιστεύει ανάλογα με τα όρια που του δίνει το νιονιό του), αλλά ούτε και να συνεχίσω να εξηγώ τα αυτονόητα.

Καλή σου μέρα.

Γίνεσαι προσβλητική άνευ λόγου και αιτίας. Αν δεν θέλεις να κάνεις συζήτηση απλά μην κάνεις, δεν είναι ανάγκη να κάνεις σχόλια τέτοιου είδους.

Όπως και να έχει, ξέρεις ζημιές δεν γίνονται μόνο όταν κάποιο όχημα πέσει πάνω σε κάποιον άλλο, αλλά και όταν το όχημα αυτό σου κλείσει τον δρόμο και αναγκαστείς και πέσεις πχ... Μία πτώση μοτοσυκλέτες για παράδειγμα κοστίζει περί το 1000άρικο περίπου... μπορεί και πολύ περισσότερο! για να μην αναφέρω για τις επιπτώσεις της πτώσης στην υγεία του αναβάτη.
Σε αυτές τις περιπτώσεις θα πρέπει ο ποδηλάτης να τα βάλει από την τσέπη του, έλα όμως που τις περισσότερες φορές δεν τα έχει (καθώς είπαμε δεν μιλάμε για 100-200 ευρώ, ειδικά όταν υπάρχει σωματικός τραυματισμός), οπότε μετά το θέμα ξεφεύγει.

Εφόσον κάποιοι ποδηλάτες θέλουν να κυκλοφορούν και εκτός ποδηλατοδρόμων, μήπως θα ήταν λογικό και επιβεβλημένο να έχουν ασφάλεια;

Τώρα αν θες να το συζητήσεις συζήτα το... αν όχι, καλή καρδιά.

Μια συμβουλή μόνο, μάθε να δέχεσαι να ακούς και την αντίθετη άποψη χωρίς να καταφεύγεις σε επιθετικές συμπεριφορές και προσβολές. Μίλα με επιχειρήματα ή μην μιλάς καθόλου.

Καλή σου μέρα!

Viper4
Εικόνα Viper4
Απών/απούσα

Roul wrote:
Αναρωτιέμαι αν και στην υπόλοιπη ζωή σου διεκδικείς τα κεκτημένα που σου έχουν αρπάξει μέσα από τα χέρια και τη ζωή σου.
Η διαφορά εδώ είναι οτι το ποδήλατο και κάθε εναλλακτικός τρόπος είναι για να καλυτερεύσει η ζωή μας και ΟΧΙ για να πλουτίσουν οι ασφαλιστικές που τόσο προβατικά θεωρείς ότι είναι η λύση, οι αυτοκινητοβιομηχανίες και ότι άλλο έχει σχέση με βενζινοκίνητα οχήματα.
Και σιγά μην ασχοληθείς να δεις άλλες ευρωπαϊκές χώρες που έχουν πλήρες δίκτυο υποστήριξης ποδηλάτου. δηλαδή, σε βοηθάνε να κάνεις το ποδήλατο το μεταφορικό σου μέσο...wow!!! τι λέω τώρα ε??? ΚΑΙ όμως ακόμα και στην Ελληνική επαρχία υπάρχουν πόλεις που χρόνια τώρα προωθούν το ποδήλατο (μίλα ρε DOOM).
Το πρόβλημα είσαι εσύ με τη μηχανή σου και το αμάξι και όχι εμείς.
Εσύ πρέπει να αφήσεις το μηχανάκι σου και να αγοράσεις ποδήλατο, γιατί δεν νομίζω οτι καβαλάς με αυτά που λες.
Να σου πω ότι είμαι και οδηγός αυτοκινήτου
(πλέον από αυτούς που συχαίνονται το κουτί αλλά και που αυτο βρίζονται οταν το οδηγώ)
τα τελευταία 18+χρόνια και για 5+χρόνια (παλαιότερα) ενεργό μέλος σε αυτοκινητοφόρουμ...ε...ή ξέρω να οδηγώ πολύ καλύτερα από όλους (δεν νομίζω) ή απλά αλλάζω λωρίδα χωρίς να ενοχλώ τους ποδηλάτες ή ακόμα πιο απλά...είμαι ευσυνείδητος οδηγός χωρίς κόμπλεξ για τους συνανθρώπους μου που επιλέγουν κάτι διαφορετικό από τη μάζα χωρίς στην πραγματικότητα να με ενοχλούν. Εξάλλου...η δεξιά λωρίδα είναι για τους αργούς και όχι για του ελληνάρες που την πάνε πιο γρήγορα και από την αριστερή.
Εδω...θα κάνουν για πάρτυ σου τους πεζόδρομους ήπιας κυκλοφορίας και δεν βγάζεις άχνα για αυτό. . . αυτό θα πει ποιότητα ζωής. Αυτό θα πει να διεκδικώ ότι μου λένε οτι ειναι σωστό για μενα...μπεεεε
Η μήπως επειδή είσαι από επαρχία δεν σε απασχολεί τι γίνεται στο κόσμο γύρω από την μικροκοινωνία σου
Εκτός αν είσαι ασφαλιστής...
Φωτιά στις ασφαλιστικές.

Ποδήλατο κάνω μόνο σε γειτονιές, στο βουνό, και σε πάρκα, όχι μέσα στην πόλη γιατί πρώτα από όλα το βρίσκω εξαιρετικά επικίνδυνο για μένα!

Στις άλλες πόλεις του εξωτερικού, πραγματικά υπάρχει και ποδηλατική παιδεία και υποδομές! Ο ποδηλάτης δεν οδηγεί μέσα στην μέση του δρόμου, αλλά σε ποδηλατοδρόμους που έχουν μέχρι και φανάρια κλπ. Αυτή πιστεύω πως είναι και η σωστή θέση του ποδηλάτου.

Και όχι ούτε ασφαλιστής είμαι για να σου λύσω την απορία. Γεωλόγος είμαι.

Για τους πεζόδρομους που αναφέρεις δεν το έχω ακούσει αυτό που λες, τραγικό όμως αν το προχωρήσουν... Εδώ πάνω πάντως αλλά και στην Θεσσαλονίκη λένε να κάνουν περισσότερους πεζόδρομους και όχι λιγότερους. Ξεφεύγουμε πάλι όμως από το θέμα.

Viper4
Εικόνα Viper4
Απών/απούσα

GRDIM wrote:
ΟΤΑΝ ΕΙΣΑι ομως σε μονης κυκλοφοριας γραμμη τι κανεις οταν ο ανεγκεφαλος οδηγος σου κολαει πισω και κορναρει ? το εχω παθει ουκολιγες φορες
προσωπικα τους γραφω στα @@ μου :)

Πας τέρμα δεξιά αφήνοντας τον να περάσει και όχι μέσα στην μέση, και στην ανάγκη μετά από λίγο σταματάς για να περάσει η ουρά που έχει δημιουργηθεί από πίσω σου.

maranx
Εικόνα maranx
Απών/απούσα

Viper4 wrote:

Όπως και να έχει, ξέρεις ζημιές δεν γίνονται μόνο όταν κάποιο όχημα πέσει πάνω σε κάποιον άλλο, αλλά και όταν το όχημα αυτό σου κλείσει τον δρόμο και αναγκαστείς και πέσεις πχ... Μία πτώση μοτοσυκλέτες για παράδειγμα κοστίζει περί το 1000άρικο περίπου... μπορεί και πολύ περισσότερο! για να μην αναφέρω για τις επιπτώσεις της πτώσης στην υγεία του αναβάτη.
Σε αυτές τις περιπτώσεις θα πρέπει ο ποδηλάτης να τα βάλει από την τσέπη του, έλα όμως που τις περισσότερες φορές δεν τα έχει (καθώς είπαμε δεν μιλάμε για 100-200 ευρώ, ειδικά όταν υπάρχει σωματικός τραυματισμός), οπότε μετά το θέμα ξεφεύγει.

Εντελώς θεωρητικά... ίσως κάπου, κάποτε να συμβεί αυτό που λες.
Πρακτικά τέτοια περιστατικά είναι ελάχιστα έως καθόλου.
Οπότε ισχύει ότι συμφέρει το κράτος και την κοινωνία μακροπρόθεσμα να μην επιβάλλει τέτοια ασφάλιση για να αυξάνει τη χρήση του ποδηλάτου.

Τα σωστά κράτη δεν επιβάλλουν ένα μέτρο για ένα πρόβλημα που βρίσκεται μόνο στη θεωρία, αλλά θα πρέπει να υπάρχουν μετρήσιμα περιστατικά. Βέβαια, εδώ που ζούμε, αν βρεθεί ένας παρατρεχάμενος κοντά στον υπουργό και πει αυτά που λες κι εσύ, έυκολα μπορεί να επιβληθεί η ασφάλιση για εισπρακτικούς λόγους.

contact