Ποδήλατο & ποδήλατο

17 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Vale
Απών/απούσα

Ας αφήσω κι εγώ ένα σημαντικό ποδηλατικό θέμα.

Λοιπόν.
Ο χώρος του ποδηλάτου είναι εδώ και πολύ καιρό, όπως στις αρχές τους οι μοτοσυκλέτες. Μεγάλη δυναμική, με πολλά θετικά αλλά και πολλά αρνητικά βήματα. Οι παλαιότεροι και πιο έμπειροι στο χώρο γνωρίζουν αρκετά από αυτά. Για αγορά σε εξοπλισμό, ένδυση, μοντέλα, ανταλλακτικά, και γενικά γνωρίζουν το θέμα ποδήλατο και την αξία του κάθε στοιχείου-μικρού ή μεγάλου.
Σε ένα θέμα διαμάντι, εδώ μέσα, γίνεται και αναφορά, σε γνώστες που αλωνίζουν παντού (αυτά διάβασα και αυτά λέω).
Τώρα, η ανάπτυξη του χώρου γίνεται από πολλές και διαφορετικές ομάδες ανθρώπων. Πιτσιρικάδες με ποδήλατο, βετεράνοι του χώρου με μεράκι, αθλητές, χομπίστες, επαγγελματίες-επιχειρηματίες, απλοί άνθρωποι για την μετακίνησή τους, για τα παιδιά τους, νεολαία στα βήματα της μόδας και αρκετοί ακόμα.
Οι ομάδες λοιπόν που ανήκουν και σε κοινότητα (ποδηλατική), γνωρίζουν και πράττουν αρκετά, άλλοι για προσωπικό όφελος, προβολή, ανάδειξη των θέσεων τους, μέχρι και κομματική γραμμή μπορεί να περάσει κανείς, εάν το θελήσει. Οι υποομάδες με τη σειρά τους, αποκτούν συγκεκριμένη πρόσβαση σε θέματα που τους αφορούν και τους ενδιαφέρουν, με όλα τα θεμιτά και μη μέσα, εάν το θελήσουν κι εδώ.
Τώρα, τα ένοχα μυστικά είναι παντού, σε κάθε χώρο και σε κάθε κοινωνική σχέση με ενδιαφέρον ένα αντικείμενο σημαντικό, όπως είναι το ποδήλατο-μεγάλη και αυξανόμενη αξία σαν μερίδιο αγοράς & όχι μόνο αγοράς.
Τώρα, τι σχέση μπορεί να έχουν όλα αυτά.
Δεν ξέρω, δεν είμαι ιδανικός ποδηλάτης. Εάν μπορούσε να βοηθήσει το ποδήλατο, με τις γνώσεις του, η κάθε κούκλα και κούκλος, πιστεύω πως όλοι θα το εκτιμούσαν, εγώ προσπαθώ να ακούσω φωνές που είναι χρόνια σε ποδηλατική κοινότητα και να μας πουν εάν όλα τα παραπάνω στέκουν ή όχι, εάν υπάρχουν ομάδες που γνωρίζουν και τη σκοτεινή πλευρά του ποδηλάτου.

Εδώ πάει και το μήνυμα, που ίσως έχει να πει ο κάθε ένας, εάν όχι, τότε εγώ δεν μπορώ να βοηθήσω περισσότερο, μέχρι εδώ μπορώ.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

το διάβασα τρεις φορές μην χάσω κάτι. προσωπικα πυροβολώ πχ 1 2 3 και απαντάω, αν δω ότι σκοπός είναι η αμπελοσοφία δίχως αύριο την κάνω σιγά σιγά.προσωπικα εδώ που ΜΑΣ φτάσαμε αυτό που περιμένω είναι να μην γράφουμε πολίτικα , όλα τα αλλά δεν ξέρω πως γίνετε να τα αποφύγουμε καθώς αυτός που μου σπάει τα νεύρα σε άσχετο θέμα κάλλιστα θα κάνει το ίδιο κ στο σχετικό κλπ.Παρατήρησα κ μια καινούργια μόδα τελεταία που μεγάλωσε το κοινό τις , μπαίνουν για να προτείνουμε προϊόντα λες και μπήκαν στο μαναβίκο "πες μου τ είναι φρέσκο να το πάρω". Δεν χωρίζω τους γνωστές απο τους άλλους αλλά αυτούς που θα βοηθήσουν ή θα προσπαθήσουν τουλάχιστον κ τους άλλους, το πότε θα βρεθούμε και σε ποια θέση είναι σχετικό

Vale
Απών/απούσα

Ό,τι ανέφερα παραπάνω είναι σκέψεις και αόριστα συμπεράσματα από αναγνώσεις μου, σε θέματα που υπάρχουν εδώ. Καμία πρόθεση για σκιά σε κανέναν. Πιστεύω πως παντού υπάρχει και η άσχημη πλευρά, παντού, σε κάθε χώρο, εάν κάνω λάθος, είναι λάθος όλα τα παραπάνω, δεν ξέρω περισσότερα απ' αυτά που έβαλα ως σκέψεις και μόνο.
Εάν έχει κάποιος να πει κάτι χειροπιαστό ας το πει, να περάσει ένα αληθινό μήνυμα για όλα τα καλά μα και για όλα τα άσχημα για τον κόσμο του ποδηλάτου.

Ainastros
Απών/απούσα

..από που να το πιάσεις και που να ταφήσεις..μόνο μερικά με αφορμή και τον scarpedico

όταν βλέπουν το ποδηλατο μόνο ως χρήμα ή ως χομπυ.. είναι λογικό και να τους χαλανε τα σχέδια οι όποιες κινηματικές-πολιτικές δρασεις που αφορούν το ποδηλατο και την κοινωνία..δω υπαρχουν ατομα που συμμετέχουν στο φόρουμ μόνο και μόνο για τις αγγελιες πώλησης..

ένα πολιτικό παραδειγμα δρασης... θα επρεπε να είναι ήδη απαίτηση της κοινότητας να μειωθούν οι τιμές στα ποδηλατα από τους εμπόρους έτσι ωστε να είναι προσιτό ένα αξιοπρεπες ποδηλατο για όλους.. γιατί σε συνδυασμό με τις κλοπες υπονομευει την διαδοσή του.. πολύ λίγοι είναι αυτοί που αφού τους κλέψουν το ποδήλατο..αγοραζουν αμέσως άλλο..

δικαιωμα και καθηκον των πολιτών είναι νασχολούνται με την πολιτική ...μεχρι και ο ποδηλατης είναι πρώτα πολίτης .. το ότι κάποιοι προσπαθούν να διαδώσουν το ποδηλατο μόνο μεσω δημαρχειών υπουργείων μαζί με κόμματα.. δεν τους κανει πολίτες αλλά κομματόσκυλα..αυτοί που χειροκροταγανε τους δημοτικούς αστυνομικούς με ποδηλατα..τους ενδιαφερει μόνο η προώθηση του ποδηλατου; ή αυτοί που προωθούσαν αμυρα καμίνη τι κανανε;..( ο σκοπός αγιάζει τα μέσα;)
πρεπει να αποκτήσουμε πολιτική συνείδηση για ναποκτησουμε αυτονομία σαν κίνημα και τους δικούς μας στοχους.. διαφορετικά θα αγομαστε και θα φερόμαστε με το χέρι απλωμενο ... το ποδήλατο δεν βρίσκεται εξω ούτε είναι ξεκομμένο από την κοινωνία την πολιτική και την καθημερινή ζωή..

Vale
Απών/απούσα

Είναι οι θέσεις ποδηλατικού κόσμου που αποτυπώνονται κι εδώ. Όσες φορές διάβασα τις θέσεις, τόσες και οι φορές που είδα στα τόσα χρόνια και τον χώρο της μοτοσυκλέτας.
Οι θέσεις σωστές, άνθρωποι που αγαπάνε αυτό που κάνουν, μα επίσης και μεγάλη βρομιά.
Ένας κόσμος όχι τόσο μαγικός, στις μηχανές που γνωρίζω, δεν είχα μόνο στιγμές ελευθερίας, ταξίδια, χιλιόμετρα και χιλιόμετρα, ήταν κι ένας άλλος κόσμος, όχι τόσο ιδανικός. Εδώ βλέπω τα ίδια. Κάνω λάθος ή λέω άσχετα με παύλες που μόνο εγώ καταλαβαίνω;

Wicca
Απών/απούσα

http://www.copenhagencyclechic.com/2008/03/terminology-folly.html

Παρακαλώ διαβάστε αυτό το κειμενάκι. Και αντιγράφω εδώ το ρεζουμε, για να μην χάσουμε την μπάλα.

Quote:
What it is called isn't important to her. Just the fact that it works.[...]She isn't an activist, doesn't belong to a cycling organisation with a long acronym and she doesn't even think about the fact that she lives in something called a "bike culture".[...] If other cities had more bicycle users and had advocates who worked to encourage more bicycle users, instead of bike geeks, they'd find that a "bike culture" would be achieved a lot more quickly.

Vale
Απών/απούσα

Εάν είναι μόνο αυτά τότε η σιωπή είναι κι εδώ χρυσός.

Προστατεύω την καλή πρόθεση.

Σημ. Κάτι ακόμα, ας είναι το τελευταίο.
Το κακό δεν είναι η ύπαρξη διαφορετικής φωνής, είναι τα καλά κρυμμένα μυστικά-εάν υπάρχουν, που μόνο οι έμπειροι του χώρου μπορούν να γνωρίζουν, άντε και περιστασιακοί δορυφόροι λίγο από λίγο. Η σιωπή είναι πολύτιμη, μην τρέχεις ποτέ σε πράγματα που είναι μεγαλύτερα από εσένα, ακόμα και με την υποψία, φύγε μακριά.
Λοιπόν τι πιστεύω.
Το πρόβλημα δεν είναι ο λόγος που θα αποτυπώσει ο κάθε ένας από εμάς, μόνο το προσπερνάς, έτσι απλά. Τα μεγάλα να φοβάσαι.

Να είσαι πάντα καλά. Όλοι.

Ξέχασα, εγώ είμαι από αυτά τα ναυάγια που τρέχουν να σωθούν...

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

με την μοτοσυκλεττα ηταν αλλιως νομιζω.
μιλας για τελη 70 αρχες 80 προφανως για να συνενοηθουμε
...
τοτε ο καθε ενας μας
σαν αλλος Σταθης Ψαλτης επερνε ενα μηχανακι και ξεχυνοταν στους δρομους, στα βουνα και στα λαγκαδια
...
δεν υπηρχε και δεν χρειαζοταν καμια απολυτως υποδομη εκτος απο εμπορους μηχανων και την τροχαια να μας γραφει για κρανος.
...
προφανως χρειαζοταν πολλη παιδεια αλλα ...που
...
ομως τωρα με τα ποδηλατα δεν ειναι το ιδιο
χρειαζονται υποδομες πραγματικες για να βγει ο κοσμος εξω να καβαλησει
αλλιως (και μιλαω εδω για τον πολυ τον κοσμο) απλα φοβαται και το κραταει το ποδηλατακι για κανα φριντει και αν.

CanisMinor
Απών/απούσα

Χρησιμοποιώ αποκλειστικά μηχανάκι στην Αθήνα τα τελευταία 30 χρόνια,
αρχικά κι εγώ στα πλαίσια του "Στάθη Ψάλτη".
Αμφιβάλλω ότι είναι θέμα υποδομών στην περιορισμένη χρήση του ποδηλάτου.
Το ίδιο συνέβη και με τα μηχανάκια. Τα πολέμησε παντοιοτρόπως το κράτος τόσο πολύ, που το "σκοτώστρες" είναι λήμμα στο λεξικό Τεγόπουλου-Φυτράκη που έχω μπροστά μου.
Ο συγκεκριμένος λαός έμαθε να βγαίνει στους δρόμους μετά το '50, για να κατατροπώσει. Το όχημά του, μέχρι και την εποχή της τζιπούρας, ήταν η απόδειξη της καταξίωσής του. Το ποδήλατο είναι στο κάτω μέρος της "τροφικής αλυσίδας" στη ζούγκλα των ελληνικών δρόμων. Βρομάει μιζέρια και ήττα για το νεοέλληνα της γκλαμουριάς. Ακόμη και οι "ποδηλάτες" του freeday κι άλλων παρόμοιων ποδηλατοδρόμενων, όταν νιώσουν την ισχύ του πλήθους τσαλαπατάνε τα δικαιώματα πεζών, άλλων ποδηλατών και μηχανοκινήτων -θα τόχετε διαπιστώσει.
Μέχρι και το οπτικό πεδίο των τριγύρω, ακόμη και την υγεία των ματιών τους, καμαρώνοντας για τα ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ εκτυφλωτικά φανάρια τους που "επιβάλλουν" την παρουσία τους.

κωστάνζα
Εικόνα κωστάνζα
Απών/απούσα

Βάλε, πολύ καλή η δημοσίευσή σου. Χάρηκα να τη διαβάσω.

Σας εύχομαι κάθε καλό

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Wicca wrote:
http://www.copenhagencyclechic.com/2008/03/terminology-folly.html

Παρακαλώ διαβάστε αυτό το κειμενάκι. Και αντιγράφω εδώ το ρεζουμε, για να μην χάσουμε την μπάλα.

Quote:
What it is called isn't important to her. Just the fact that it works.[...]She isn't an activist, doesn't belong to a cycling organisation with a long acronym and she doesn't even think about the fact that she lives in something called a "bike culture".[...] If other cities had more bicycle users and had advocates who worked to encourage more bicycle users, instead of bike geeks, they'd find that a "bike culture" would be achieved a lot more quickly.

...
εδω παλι το http://www.athensbicyclechic.com/2013/05/terminology-folly.html (που οπως βλεπετε ΔΕΝ υπαρχει)
λεει αααααλα πραγματα
...
καμιιια σχεση
...
προφανως και πρεπει να ανηκεις στο bike culture για να βγαινεις εξω σ'αυτην την πολη ετσι οπως ειναι
...
πατημενα κιολας
...
καθε διαδρομη ειναι ενα προσωπικο ...bike pride!
...
προφανως και ολο αυτο που βλεπουμε στην Κοπεγχαγη (και οχι μονο: βλ.Παρισι ας πουμε;) ωφειλεται σε πραγματα οπως υποδομες, κυκλοφοριακη παιδεια, κοινωνικη ηθικη αντι για
αρπα-κολλα, κυκλοφοριακη αγνοια, και κοινωνικος δαρβινισμος ή κανιβαλισμος.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

CanisMinor wrote:

...
Αμφιβάλλω ότι είναι θέμα υποδομών στην περιορισμένη χρήση του ποδηλάτου.
...
Ο συγκεκριμένος λαός έμαθε να βγαίνει στους δρόμους μετά το '50, για να κατατροπώσει. Το όχημά του, μέχρι και την εποχή της τζιπούρας, ήταν η απόδειξη της καταξίωσής του.
...
Το ποδήλατο είναι στο κάτω μέρος της "τροφικής αλυσίδας" στη ζούγκλα των ελληνικών δρόμων. Βρομάει μιζέρια και ήττα για το νεοέλληνα της γκλαμουριάς.
...
Ακόμη και οι "ποδηλάτες" του freeday κι άλλων παρόμοιων ποδηλατοδρόμενων, όταν νιώσουν την ισχύ του πλήθους τσαλαπατάνε τα δικαιώματα πεζών, άλλων ποδηλατών και μηχανοκινήτων -θα τόχετε διαπιστώσει.
Μέχρι και το οπτικό πεδίο των τριγύρω, ακόμη και την υγεία των ματιών τους, καμαρώνοντας για τα ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ εκτυφλωτικά φανάρια τους που "επιβάλλουν" την παρουσία τους.

...
+1000
...
νομιζω ομως πως ειναι θεμα υποδομων το ποδηλατο επειδη ειναι οπως λες "στο κατω μερος της τροφικης αλυσιδας"
...
νομιζω οτι ειναι θεμα παιδειας, κυκλοφοριακης παιδειας το οτι "Ο συγκεκριμένος λαός έμαθε να βγαίνει στους δρόμους μετά το '50, για να κατατροπώσει."
...
και νομιζω οτι ειναι θεμα βασικης αποκρουσης του κοινωνικου Δαρβινισμου η αντισταση μας μεσα απο κοινωνικη ηθικη και θετικο ποδηλατικο ακτιβισμο ισως ετσι κανεις διοχετευει σε πιο καθαρα νερα τον ορο "μαγκια/κλανια" των 80's, που λες και συ, για την οποια -δεν διαφωνω καθολου- ειναι απαραιτητη για να βγεις στους δρομους

CanisMinor
Απών/απούσα

didotou wrote:
...
και νομιζω οτι ειναι θεμα βασικης αποκρουσης του κοινωνικου Δαρβινισμου η αντισταση μας μεσα απο κοινωνικη ηθικη και θετικο ποδηλατικο ακτιβισμο ισως ετσι κανεις διοχετευει σε πιο καθαρα νερα τον ορο "μαγκια/κλανια" των 80's, που λες και συ, για την οποια -δεν διαφωνω καθολου- ειναι απαραιτητη για να βγεις στους δρομους

Τζάμι ! Είμαι μαζί σου να ορίσουμε τους τρελούς που προχωράνε το κόσμο ως μαρτυρία επικούρειας/κβαντικής/μπλαμπλα ελεύθερης βούλησης, αλλά είμαι άσχετος με τις ανθρωπιστικές επιστήμες και "κοινωνική ηθική" ή "θετικος ποδηλατικος ακτιβισμος" μου θυμίζουν (συ)στράτευση και με φοβίζουν.

Επίσης, ζητώ συγγνώμη απο όλους, έπρεπε να πω "μερικοί ποδηλάτες του Freeday".

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα


...
χα χα χα
...
καλο αυτο με τη (συ)στρατευση!
(το καταλαβα το υπονοουμενο σου)

αρκει να μην ειναι κανεις με την (απο)στρατευση!

ή με καμμια (επι)στρατευση!!!!
...
παντως πλακα-πλακα εκεινο που θελω να πω,
ειναι οτι με το που καβαλαει κανεις το καημενο το ποδηλατακι του,
μεσα σ'αυτη τη ζουγκλα που ακριβως περιεγραψες,
και χωρις να χρειαζεται καμια επικουρεια/κβαντικη/μπλαμπλα κουλτουρα,
παυει να ειναι αρνι αναμεσα σε λυκους που λεει και Καζαντζακης και αρχιζει σιγα σιγα να γινεται ανθρωπος και αρα φορεας του μηνυματος: ΔΕΝ ΣΑΣ ΦΟΒΑΜΑΙ!
...
η μαγκια/κλανια που ελεγες πιο πανω
ή η διεκδικηση που ελεγα κι εγω...
...
Thats it

Wicca
Απών/απούσα

didotou wrote:
CanisMinor wrote:

...
Αμφιβάλλω ότι είναι θέμα υποδομών στην περιορισμένη χρήση του ποδηλάτου.
...
Ο συγκεκριμένος λαός έμαθε να βγαίνει στους δρόμους μετά το '50, για να κατατροπώσει. Το όχημά του, μέχρι και την εποχή της τζιπούρας, ήταν η απόδειξη της καταξίωσής του.
...
Το ποδήλατο είναι στο κάτω μέρος της "τροφικής αλυσίδας" στη ζούγκλα των ελληνικών δρόμων. Βρομάει μιζέρια και ήττα για το νεοέλληνα της γκλαμουριάς.
...
Ακόμη και οι "ποδηλάτες" του freeday κι άλλων παρόμοιων ποδηλατοδρόμενων, όταν νιώσουν την ισχύ του πλήθους τσαλαπατάνε τα δικαιώματα πεζών, άλλων ποδηλατών και μηχανοκινήτων -θα τόχετε διαπιστώσει.
Μέχρι και το οπτικό πεδίο των τριγύρω, ακόμη και την υγεία των ματιών τους, καμαρώνοντας για τα ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ εκτυφλωτικά φανάρια τους που "επιβάλλουν" την παρουσία τους.

...
+1000
...
νομιζω ομως πως ειναι θεμα υποδομων το ποδηλατο επειδη ειναι οπως λες "στο κατω μερος της τροφικης αλυσιδας"
...
νομιζω οτι ειναι θεμα παιδειας, κυκλοφοριακης παιδειας το οτι "Ο συγκεκριμένος λαός έμαθε να βγαίνει στους δρόμους μετά το '50, για να κατατροπώσει."
...
και νομιζω οτι ειναι θεμα βασικης αποκρουσης του κοινωνικου Δαρβινισμου η αντισταση μας μεσα απο κοινωνικη ηθικη και θετικο ποδηλατικο ακτιβισμο ισως ετσι κανεις διοχετευει σε πιο καθαρα νερα τον ορο "μαγκια/κλανια" των 80's, που λες και συ, για την οποια -δεν διαφωνω καθολου- ειναι απαραιτητη για να βγεις στους δρομους

Έχετε σκεφτεί γιατί έμαθε έτσι;; Γιατί η παιδεία που έχουμε στους δρόμους είναι αυτή του exterminator;;

Γιατί στην ουσία πήραμε αμάσητη την αμερικάνικη κουλτούρα πάνω σε αυτό το θέμα, και πήραμε πολλά από αυτήν την κουλτούρα, αλλά ως επί το πλείστον τα χειρότερα και σε αυτό δεν φταίνε οι Αμερικάνοι..

Έχουμε μία ξενομανία και μία εσωστρέφεια ταυτόχρονα, ( παράδοξο και οξύμωρο αυτό), η οποία μας κάνει να παίρνουμε ότι τάση υπάρχει και να την βάζουμε κατευθείαν στην ζωή μας, χωρίς να την περνάμε από κανένα φίλτρο. Αυτό είναι έλλειψη καλλιέργειας και όχι έλλειψη εκπαίδευσης. ( αυτά τα δύο είναι διαφορετικά ).

Δηλαδή πήραμε την αυτοκινητική κουλτούρα αμάσητη και την βάλαμε στον τόπο μας.. Λες και είμαστε στην φλατούρα του Τέξας και έχουν κάποια λογική τα highways. Πήραμε την κουλτούρα bigger is better, more is more, λες και είχαμε ποτέ πόρους για κάτι τέτοιο.

Εμείς όμως τα επιλέγουμε αυτά τα πράγματα δεν μας τα έχουν επιβάλλει κάποιοι άλλοι και πιστεύω ότι για να αλλάξουν κάποια πράγματα στην παρούσα φάση, θα πρέπει να αλλάξει εντελώς και σε βάθος η ελληνική κοινωνία. Αυτό είναι κάτι που θα συμβεί σύντομα πάντως, καθώς οι παλαιότερες γενεές, ειδικά αυτή των δεκαετιών εξήντα και εβδομήντα μας αφήνουν σιγά σιγά.. ( στο καλό... ).

CanisMinor
Απών/απούσα

Δηλαδή πήραμε την αυτοκινητική κουλτούρα αμάσητη και την βάλαμε στον τόπο μας..

Αυτό πίστευα κι εγώ, ότι είναι δικιά μας ευθύνη αλλά έχω αλλάξει άποψη.
Παράδειγμα (ακραίο) οι λαοί-ταλιμπάν κάτω απο διάφορα χασαπο-καθεστώτα, όπου -εσκεμμένα- δεν έχουν την καλύτερη μόρφωση & καλλιέργεια στο σύμπαν, ενώ οι καθωσπρέπει χώρες συνεχίζουν το βιολί φροντίζοντας να τους αγριεύουν κάθε τόσο.
Για τη περίπτωση της χώρας μας, κλασσική στις μέρες μας άποψη είναι ότι δεν πάψαμε ποτέ να ζούμε στο Βυζάντιο. Έτσι, δεν μας ήρθε ο Διαφωτισμός της Ευρώπης, άρα είμαστε ακόμη λίγο-πολύ Ρωμηοί.
Τι νάξερε ο χωριάτης Ρωμηός απο αστικές δημοκρατίες και συμπεριφορές πολίτη (= μη ιδιώτη) όταν τον κουβαλούσαν με διάφορους εκβιασμούς άρων-άρων στις νέο-αναγειρόμενες συνοικίες της Αθήνας;
Αυτός το μόνο που (θέλανε να) ξέρει ήταν η απευθείας καταγωγή του απο Αγαμέμνωνες, Μεγαλέξηδες, Εν Τούτω Νίκα, Κολοκοτρωναίους, ενώ στον καθρέφτη βλέπει τον Ωνάση. Μιά σύντομη ανασκόπηση στις κλασσικές ελληνικές ταινίες θα σε πείσει για το μοντέλο ζωής που προσπάθησαν και τελικά πέρασαν στο φαντασιακό του νεο-ρωμηού. Ούτε οι βορειο-ευρωπαίοι τη γλύτωσαν απο το αμερικάνικο lifestyle.
Ακριβώς λόγω έλλειψης πόρων(και πνευματικών/κοινωνικών), η μοναδική λύση για τον ρωμηό μας, ήταν να αποκτήσει μόνο το επίχρισμα του δυτικού lifestyle στη λιγούρα του να το υιοθετήσει.
Πάνω σ'αυτό, έκαναν πάρτυ όλοι οι ντόπιοι και ξένοι έμποροι "καθρεφτακίων": απανωτές αποσύρσεις, Κάμπρια, Τζιπούρες. Από την άλλη, "Τα Τσακάλια" του Δαληανίδη όπου όλοι οι αλήτες είναι μηχανόβιοι, ο σωματικός έλεγχος της μπατσαρίας σε μπλόκα ΜΟΝΟ για δίκυκλα, το (ουσιαστικό) μήνυμα της επιγραφής έξω απο διάφορα ταμεία "Απαγορεύεται η είσοδος με κράνος" ...

...και, από το επίκτητο ρωμαίηκο που ζει ακόμη μέσα μου: Wicca, στο καλό να πας εσύ ! Η γενιά μου ήταν η καλύτερη...

Wicca
Απών/απούσα

Διάβασε εδώ μία πολύ ωραία τοποθέτηση από το φιλαράκι μου τον Παναγιώτη.

http://koliri84.blogspot.gr/2012/01/2_14.html

contact