γεια χαρα παιδια!λοιπον εχουμε κ λεμε.θελω τη βοηθεια κ τη γνωμη των γνωστων του φορουμ στο εξης θεμα.
εχω σκελετο ατσαλινο μτβ ξερο του 98 περιπου,με ιταλικη μεσαια τριβη (ιταλικο ποδηλατο) συγκεκριμενα το δεξι ποτηρι της πεταλιερας βιδωνει δεξια (αρα ιταλικη μαλλον σωστα?)
λοιπον το μηκος του σωληνα (bb shell που λενε) της τριβης ειναι 68mm,τοσο το μετρησα.ενω το ποτηρι ειναι 36 νουμερο κλειδι.ισως αχρηστη πληροφορια.
θελω καποια στιγμη να αλλαξω την μαμα τριβη κ να βαλω ειτε κλειστη,ειτε να ρωτησω αν μπαινει καμια απαυτες τις καινουριες χολοτεκ κλπ.
λοιπον μπαινει η θα κανουν καινουριο συκωτι απτα γελια αν το πω πουθενα?
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
έχει και κούφιες Ιταλικές, αλλά δεν ξέρω με τι δισκοβραχίωνα συνεργάζονται
http://www.bike-components.de/products/info/p26280_GXP-Team-Innenlager-....
αν δε θες κούφια πάντως, βρίσκεις άνετα μου φαίνεται
http://www.bike-components.de/products/info/p982_Innenlager-Vierkant-UN-...
http://www.bike-components.de/products/info/p30317_Innenlager-BB-UN55-Vi...
έχω μια μικρή αμφιβολία.... τόοοοοσο δα μικρή... ότι αυτά τα δύο δεν συμβιβάζονται.
..
...
τόοοοσο δα μικρή...
ας επιβεβαιώσει ή διορθώσει κάποιος που έχει πιάσει στα χέρια του Ιταλική ΒΒ.... (εγώ δεν.... ακόμα..... ΑΑΑααχχχ και Βαααχχχ...)
Γαλλική ή Ιταλική. Τι ποδήλατο είναι; Αυτό που με προβληματίζει είναι τα 68mm του κελύφους, καθώς οι Ιταλικές είναι 70mm. Τα ποτήρια, γράφουν καμιά πληροφορία/νούμερα για τα πάσα;
ευχαριστω για τον προβληματισμο κ τα λινκ.
κ γω για 70mm ειδα τις ιταλικες..τωρα εδω δε ξερω τι παιζει.λαθος μετρηση?λαθος κατασκευαστικο?
το ποδηλατο ειναι ενα kings boy του 98.ηταν αποτι καταλαβαινω κατι σαν τα entry τα σημερινα χωρις τα κινεζικα ανταλλακτικα κ made in italy.κατα δηλωση του τουλαχ,απο τα αυτοκολλητα κ τα περιφερειακα που ειχε (gippieme στεφανια κλπ)
τωρα το εχω κανει κομιουτερ που λενε,για βολτες.
ειναι σαν αυτο http://www.car.gr/classifieds/bicycles/photos/3880164/
εμ σε καλυτερη κατασταση βεβαια.
δεν εχω λυσει τη μεσαια τριβη,οποτε παω στα τυφλα.
οι κουφιες τριβες αποτι βλεπω εχουν τα ρουλεμαν στα δικα τους εξωτερικα ποτηρια ετσι?αρα αν υπαρχουν για το συγκεκριμενο σπειρωμα και μηκος,μου κανουν δηλ?
θελω να πω δεν εχει αλλαξει κατι σε σχεση με τη διαμετρο του κελυφους κ οταν λεμε ιταλικο/γαλλικο η αγγλικο,ειναι στανταρ τα μεγεθη,η απλα αναφερεται στα σπειρωματα?
Δεν γνωριζω να σου πω κατι για τα σπειρωματα, με σιγουρια ομως σου λεω οτι οι Hollowtech οι μεσαιες τριβες κανουν για 68mm!
Αν δεν την έχεις λύσει ακόμα, πώς ξέρεις ότι είναι Ιταλική? Μου φαίνεται δύσκολο σε τέτοιο ποδήλατο. Δεν νομίζω να υπάρχει λόγος να πας σε κούφια. Μια κλειστού τύπου με καρέ, θα σου λύσει τα χέρια όσο χρειάζεται.
(τραγούδι παλιάς εποχής: έχω μπέρδεεεεμαααα... !!!!
)
Αν είναι 70αρι το κέλυφος είναι Ιταλική η μεσαία.
Αν είναι 68 είναι Αγγλική
ΟΚ?
Τα κούφια ποτήρια που λες, θέλουν και αντίστοιχο δισκοβραχίωνα. Αν πας σε hollowtech μεσαία τριβή, θέλεις hollowtect δισκοβραχίωνα. Εκεί πάλι πρέπει να κοιτάξεις το μήκος του άξονα, ώστε να έρθει σωστά το chain line.
Το ότι ένα ποδήλατο έχει ταλικό αυτοκόλλητο ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΙΤΑΛΙΚΟ.
Επίσης, τα καετεξοχήν ιταλικά ποδήλατα Bianchi (.ωωω.....ναι.... ατελείωτος πόθος... διαχρονικός και αθάνατος...) έχουν αγγλικές μεσαίες τριβές εδώ και πολλά χρόνια.
...τρέχα γύρευε....

Αλλα κυρίως: ΨΑΞΕ ΔΙΑΒΑΣΕ, εδώ αλλά και σε άλλα ποδηλατικά fora. Θα βρεις όλες τις λεπτομέρειες που σε απασχολούν.
Συμφωνω με τον Ροκαρολα σε οτι αφορα τα σπειρωματα και περι ψαξιματος και διαβασματος. Μια διευκρινιση μονο...οι Hollowtech οι μεσαιες τριβες βεβαιως και θελουν την αντιστοιχη περαλιερα! Ουτως η αλλως αγοραζοντας την παταλιερα περιεχεται μεσα στο κουτι η μεσαια τριβη. Δεν χρειαζεται να την αγορασεις ξεχωριστα.
Οσο αφορα τον αξονα, δεν εχεις την δυνατοτητα να διαλεξεις μεταξυ διαφορων μεγεθων. Οι αξονες στους Hollowtech ειναι ενσωματωμενοι με την πεταλιερα και ειναι ενα μεγεθος. Θα δεις στις οδηγιες που περιεχονται μεσα στο κουτι η και στο site της Shimano οτι υπαρχουν στην συσκευασια τρεις πλαστικες ροδελλες οι οποιες αναλογα με την διασταση της μεσαιας τριβης του σκελετου μπαινουν (68-72mm)! Αυτος ειναι και ο μονος τροπος να ρυθμισεις και το chainline (αν και η Shimano δεν σου δινει και πολλες επιλογες! Λεει για 68αρα τριβη μια ροδελλα δεξια και καμια αριστερα, για 72αρα δυο δεξια και μια αριστερα)!
"μα εχω μελετησει πολυ κυριε.." που λεει κ ο ζουγα..
εχω ριξει πολυ διαβασμα δεξια αριστερα.ε φυσικα εννοειται οτι αν μπει αλλη τριβη διαφορετικη απαυτην θαλλαξει κ ο δισκοβραχιονας...τωρα του εχω πανω εναν κουρσαδικο διπλο 34-50 με τετραγωνο καρε.
μωρε ναι δε λεω,απλα λογω παλαιοτητας,(πριν γεμισει η αγορα σαβουρα φτηνη σαν σημερα)κ οτι εκτος απτα αυτοκολλητα με τα σημαιακια κ τα made in italy οι ροδες μανετες χερουλια σελες ολα ειχαν μια ιταλικη μαρκα πανω.φτηνα μεν,αλλα πιο ποιοτικα απτα σημερινα.συν οτι το chainstay μαζι με τα νυχια,ενω εχει εκτεθει το μεταλλο δε σκουριαζει.μου κανει κατι σε πιο ποιοτικο ολο αυτο γιαυτο κ το κραταω,συν οτι ειναι καπως "ξεκουραστο" σαν σκελετος κ συνολο.κ εχουμε περασει πολλα μαζι..τεσπα.
η τριβη λοιπον ειναι το μονο "σκοτεινο" σημειο του ποδηλατου ως τωρα.κ το μονο μαμα.μεχρι τα 5,500 δεν ειχε ανοιχτει ποτε,κ δουλευε ρολοι.κ ακομα δεν ανοιχτηκε.
ξαφνικα χαλαρωσε το 3δισκο (κουνιοταν πανω στο μπρατσο) κ καπου εκει,αρχισε να ξεβιδωνει κ το δεξι ποτηρι.το μαμα τριδισκο εφυγε κ μπηκε ο διπλος.τριβη τοτε δεν ειχε ο ποδηλατας,λεγοντας οτι ηταν ιταλικη κ θα μπλεξουμε (ισως κ να βαριοταν) κ μου σφιξε την παλια,βαζοντας κ κολλα σπειρωματων.
εκτοτε η τριβη χαλαρωνει που κ που (ποσο ναντεξει η κολλα) το δεξι της ποτηρι(μερια δισκων),λογω του οτι εχει δεξιο σπειρωμα (λογω φορας περιστροφης,μλκια συστημα),κ το βιδωνω,για να παρει τους τζογους.
αυτη ειναι η ιστορια
κ γιαυτο ρωταγα,τι επιλογες εχει αυτο το συστημα κυριως επειδη οι νεες τριβες μου φαινονταν μεγαλυτερες να το πω..
Ωραία όλα αυτά αλλά γιατί δεν ξεκινάς να λύσεις τη μεσαία τριβή αρχικά να δεις μην έχει κανένα αυτοκόλλητο επάνω που θα σου αποκαλύψει όλα της τα μυστικά και μετά, ξέροντας τι ακριβώς έχεις θα ξέρεις και τι ακριβώς ψάχνεις.
ειναι στα προσεχως να τη λυσω,απλα επειδη τη τελευταια φορα που την εσφιξα ακουσα ενα "γκαανκ" φοβηθηκα μην εχει φαει λιγο σπειρωμα,οποτε μιας κ δε παιζουν λεφτα ειπα να μην ανοιξω δουλειες αυτο το καιρο,κ να το αφησω οσο παει μεχρι να χαλαρωσει παλι..
την ανοιξα.μεσα ειχε στεγνωσει.τελειως.ο αξονας γραφει πανω του 56.οπως επισης κ το αριστερο ποτηρι.μετρησα την αποσταση μεταξυ των δυο εδρασεων των ρουλεμαν πανω στον αξονα κ ειναι 56mm,ενω το συνολικο μηκος του νομιζω ηταν 127mm.
εχω βγαλει κ φωτο.
α ακομα το κελυφος οντως ειναι 70mm
τελικα υπαρχει λυση σε κλειστη?
καποια γνωμη?τριβη με 127mm αξονα δε βρηκα καπου στο νετ τουλαχ..