Μου'ρθε και μενα ξαφνικα να γινω ποδηλατης
θυμηθηκα παλια κουρσια, mercier, motobecane
που σαν τα εβλεπα μικρος
πολυ μ'ενθουσιαζαν!!
Φιλος, γνωστος, ποδηλατας
μ'εβαλε στο τριπακι
'' Παμε ρε Φωτη, φιλε μου ,
να βρουμε ενα κουρσακι''
Μου ειπε οτι σιγουρα
πολυ φθηνο θα βρουμε
και με ευρουλακια λιγοστα
θα γινει σουπερ ντουπερ
Και ετσι και εγω αρχινησα
να ψαχνω αγγελιες
με φρικη ομως διαπιστωσα
οτι ειναι ακριβουλια
Λενε οτι ειν' συλλεκτικα
μεγαλης σπανιοτης
με σκελετο σαν πουπουλο
''Μεγαλη ευκαιρια''
Παλι καλα που βρεθηκαν
παιδια απο το φορουμ
τα ματια μου μου ανοιξαν
να μην πιαστω κοροιδο
Και οι αγγελιες που'λεγα
ακομανε ισχυουν
γιατι οπως εφαινεται
ειναι ''ετσιμπημενες''
Και στο γκαραζ θα μεινουν
αυτα τα ποδηλατια
και οι ιδιοκτητες τους
ακομα θα απορουνε
''Γιατι δεν επουληθηκαν
τα ομορφα κουρσακια
μηπως για παλιοσιδερα
καλυτερα να πανε;;;;''
Αντιθετα, οι σοβαροι
απ'την αρχη τα βαλαν
σε λογικοτατη τιμη
γιατι αυτο ειναι πρεπον
Και αμεσως ξαφανιστηκαν
και πηγαν σ'αλλα χερια
που θα τα εφροντισουνε
ζωη νεα να τους δωσουν
Αν εχετε παλιο κουρσι
δεν ειναι περιουσια
ενα απλο ποδηλατο, ειναι
που δε το θετε
Εκτος αν ειναι Reynolds
Colnago ή και Vitus
οποτε ειναι αλλιωτικα
και το ξαναμιλαμε
μα αυτό δεν πάει .
Πάει δεν πάει , ο Κάλφας τον ...
Ποιητική αδεια
έδωσες με μέτρο μιά κατάσταση αληθινή.Έτσι είναι κύριε ποιητά μου!
Aκόμα δέν έχει αρχίσει ο έρωτας για το ποδήλατο!
http://www.lfgss.com/search.php?searchid=770540
Εδώ υπάρχει έρωτας πολύς μέσα, λογικές τιμές, απο λάτρες σε λάτρες.
Και άν κάποιος ζητήσει πάρα πολλά, πέφτει μπούχααααα!
Μερικές φορές ρωτάνε...έχω το τάδε ...μοντέλο...πόσο λέτε είναι λογικό να το πούλαγα( ή: πόσο πιάνει το ποδήλατό μου;)
Ξέρω οτι το θέμα ειναι χιλιοειπωμένο αλλα επειδή με έπιασε το παράπονο χθες, είπα να το διασκέδασω λίγο!
Συμφορουμιτης πριν 2 εβδομαδες, εδινε ποδηλατο motobecane, ΑΒΑΦΟ, ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΕΛΚΟΜΕΝΑ ΤΟΥ, 100 ΕΥΡΩ!!! το ποδηλατο ''εφυγε'' σε μια μερα!Γιατι αυτοι που ξερουν, ετσι το θελουν το ποδηλατο!
Καποιοι αλλοι, τα ψευτοβαφουν, τα πλενουν, και ''κοβουν '' ταριφα 200 ευρω και οτι κατσει! Βλεπω κατι Velosolex χρεπια και επιμενουν εδω και 1, 5 χρονο στα 270 ευρω. Βλεπω κατι Molvedo, single speed, 7 κατοσταρικα, βλεπω, βλεπω, βλεπω, τα ιδια και τα ιδια ποδηλατα να πιανουν χωρο στις αγγελιες και βαρεθηκα! Τα παραταω!!!!
Τωρα σε λιγο να δειτε που θα βαλω αγγελεια το δικο μου.
450 ευρω ακατεβατα γιατι ειναι και το δικο μου. Οχι οποιοδηποτε ποδηλατο αλλα το ποδηλατο του kktsol. Ευκαιρια.
να υποθεσω οτι ειναι ''συλλεκτικο'' ? οπως τα Peugeot carbolite (εχει ζημια) που διαβαζω στο car.gr?
το πρωην ποδηλατο του kktsol. Τι πιο συλλεκτικο;;
Και ειναι και "επαγγελματικο".
http://www.car.gr/classifieds/bicycles/view/3013899/
το πεζώ έχει ζημιά;! ή αυτός που το πουλάει??!
έχω ένα κα τούρ ντε φράνς, που είχα λάβει μέρος στο γυρο χοιρινού!
πόσο να πιάνει;! εύχομαι σε όλους καλοπούλητα! μα πιό πολύ στους νέους τους αγοραστές καλο αγόραστα! Με νέες, λογικές και φυσιο λογικές τιμές!
γιατι να δωσει καποιος ενα παλιο μεν, καλο δε, κουρσακι για 100 ευρω?
οταν μαλιστα τα κινεζικα ποδηλατα πωλουνται προς 8-9 ευρω το κιλο?!!
και αν πουμε οτι 200 ευρακια ειναι πολλα για ενα περιποιημενο και καλοσυντηρημενο κουρσακι, ποια ειναι αραγε η εναλακτικη λυση για
αγορα ποιοτικου ποδηλατου σε αυτα τα λεφτα? Προσωπικα εκτιμω οτι ενα
200σαρι ευρα δεν ειναι υπερβολικα λεφτα για τα συγκεκριμενα ποδηλατα...
οκ, δεν λεω οτι εναι στην φτηνια, αλλα δεν ειναι και υπερβολη.
Ασχετα φυσικα αν και γω θα ηθελα να αποκτησω ενα με κανα 50ρικο... η ακομα καλυτερα να μου το εκαναν και δωρο!
..η αληθεια ειναι οτι η αγορα μτχ ποδηλατου ειναι τσιμπημενη προς τα πανω.
ψαχνωντας για κανα κουρσακι επεσα να κοιταω μτχ πιο μεγαλα κ απο μενα,μπας κ βρω κανενα με κανα 100αρι να το μαζεψω να κανω ενα δευτερο ποδηλατακι δρομου.δε βαριεσαι λεω,ας ειναι 30 χρονων ισως εχει καποιο καλο κραμα κ αξιζει.αλλα κ κει μετρημενα στα δαχτυλα.κατι παλιοσιδερα 150-170 ευρω.ουτε καν ποδηλατο μια πεταλιερα κ ενα τιμονι.
τα δε "συγχρονα",2 χρονια που κοιταω αγγελιες ενα βρηκα με 250 κανα δυο με 400 κ μετα φυγαμε για απογειωση 600-700-900-1000..καθημερινα.για κατσε ρε μεγαλε,στραγαλια ειναι?κ αν ηταν να σκασω τοσα,θα επαιρνα μτχ?που ξερω τι περασε ενω ειναι ακομα "καινουριο!" "ουτε 150χλμ" "δεν εχω χρονο" κλπ.
για σκελετους δε λεω κουβεντα.race pro ideal λεει ο αλλος κ αξιωνει 250.ο αλλος με το τραξερ 300.ideal stage 550 ελεγε ενας..οκ...για τις εντρυ κινεζιες μιλαμε ετσι?
κ το τραγικοτερο ειναι οτι καποιες αγγελιες παιζουνε μηνες ολοκληρους κ δε κοβει το μυαλο να ριξει τη τιμη.περιμενετε κανα βλαχο χωριατη ασχετο να σας τα σκασει απτο πουθενα?
νταξει ολοι εχουμε αφραγκιες αλλα λιγο τσιπα?
μεμπτό θεωρώ μόνο το να κρύψεις ελαττώματα, βλάβες, ζημιές
ή να δώσεις ανακριβή στοιχεία πχ "έχει ελάχιστα χλμ" (ναι.... εδώ και 10 χρόνια που του έχεις βγάλει το λάδι....), ή "είναι μοντέλο του 2012" (ναι, μπήκε σε σκουλικότρυπα και μεταφέρθηκε στο χρόνο)....
Απο κει και πέρα, βάζω φωτος, περιγράφω όσο καλύτερα μπορώ το τι πουλάω, βάζω και μια τιμή και ΤΕΛΟΣ. Αν ο κόσμος ενδιαφερθεί, έχει καλώς και αναμένω. Αν στο 10ήμερο δεν έχω ούτε σχόλιο, μάλλον κάτι δεν πάει καλά.
Αν θέλω να το πουλήσω πρέπει να κάνω διορθωτική κίνηση: ή να ρίξω την τιμή, ή να ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΩ γιατί ζητάω τόσα (πχ καλύτερη περιγραφή, καλύτερες φωτος), ή να "φορτώσω" με έξτρα ώστε να το κάνω πιο δελεαστικό, ή να το σπάσω σε κομμάτια ώστε να φύγει πιο εύκολα.
Αν δεν με ενδιαφέρει.... γούστο μου καπέλο μου πάλι....
Το Σάββατο επικοινώνησα με ένα παλικάρι για ένα "κάτι" που πουλούσε. Ζήτησα να το δω γιατί με ενδιέφερε.
Την Κυριακή με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι η τιμή ανεβαίνει (από 300 ευρώ στα 350) ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΔΕ ΜΕΓΑΛΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ. Γούστο του καπέλο του, προφανώς του είπα ότι ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ πλέον και έληξε εκεί.
Ξεκολλάτε. Ξαναδιαβάστε τι πρέπει να θεωρείται κατακριτέο και μεμπτό.
Στις υπόλοιπες περιπτώσεις, ΟΚ τις διαβάζουμε, γελάμε και προχωράμε παρακάτω. Ψάξτε καλά, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΥΚΑΙΡΕΙΕΣ. Και κυρίως κάντε υπομονή. Όταν οι καιροί είναι δύσκολοι και ΔΕΝ μας περισσεύουν, κάντε υπομονή, όλο και κάτι αξιόλογο και του γούστου μας θα εμφανιστεί.
Προσωπικά ΕΔΩ και ένα χρόνο, έψαχνα να αντικαταστήσω τον σκελετό κούρσας. Κοιτούσα αγγελίες, έψαχνα προσφορές, έβγαλα "ζήτηση", αλλά κυρίως ΠΕΡΙΜΕΝΑ. Είχα ποδήλατο, έκανα τη δουλειά μου. Όταν εμφανίστηκε Η ΕΥΚΑΙΡΕΙΑ ... μετά από ένα χρόνο και βάλε... έκανα την κίνησή μου.

Την οποία δέν μας έχεις φανερώσει ακόμα
Και για να είμαστε και on-topic, η αγορά του μεταχειρισμένου (και δη ποδήλατου) εξαρτάται από τόσο πολλές παραμέτρους που είναι - νομίζω - λίγο ανεδαφικό να ζητάμε αυστηρή "ταρίφα" στις τιμές.
Ακόμα και παράγοντες όπως το μέγεθος ή η προσφορά μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά την τιμή. Υπήρξε μια περίοδος (πρίν από κανα δυο χρόνια) που έβρισκες ποδηλατάρες / σκελετάρες σε τιμή ξεφτίλας, και εδώ και έξω.
Έχω δεί αγγελία, εδώ στην Ελλάδα, για De Rosa αλουμίνιο με 4 κατοστάρικα (παλιά). Έχω δεί αγγελία, εδώ στην Ελλάδα, για Ridley φούλ κάρβουνο στα 7 κατοστάρικα (λιγότερο παλιά).
Το μεταχειρισμένο θέλει ψάξιμο και υπομονή, βάλτε τα κριτήριά σας και πορευτείτε με αυτά, και αργά η γρήγορα, με σάλιο και υπομονή ο κ...(εεε...γκούχ γκούχ) κάτι θα βρεθει.
Κι εγώ θέλω Colnago πλήρες ποδήλατο μέγεθος 53 με index μετάδοση > 8 γρανάζια - κατά προτίμηση Campagnolo, για 400 ευρώ, αλλά δεν κάνω έτσι
(Άν ξέρετε κάτι πάντως πείτε μου!!!!!)
Παλιά ποδήλατα και φθηνά υπάρχουν. Το θέμα είναι
ότι θέλετε και παλιό, και μάρκα, και καλοσυντηρι-
μένο και πλήρως λειτουργικό κάτω από 100 Ευρώ..
Σαν να θέλω εγώ να πάρω παλιά παιχνιδομηχανή και
να γκρινιάζω που δεν βρίσκω φθηνό Atari.... Σαν
να ψάχνει κάποιος παλιό μηχανάκι και να γκρινι-
άζει που δεν βρίσκει φθηνό Ζετάκι.....
προσωπικα (κ πιστευω γιαυτο μιλαει το θεμα) αναφερομουν για τις εδω αγγελιες στα 2 γνωστα ποδηλατικα φορα,στη χε,κ στο καρ.τωρα ο η-μπεης δε ξερω τι εχει δε κοιταξα.τι μεταφορικα να χει αραγε το συγκεκριμενο,κ γενικα εντος εε?
Άσε κατά μέρους ΧΕ και car.gr
Εκεί μάλλον απευθύνονται όσοι δεν πολύ-ξέρουν, σε όσους επίσης δεν πολύ-ξέρουν ή δεν το πολυ-ψάχνουν.
Από τη στιγμή που υπάρχουν εξειδικευμένα fora, μείνε σε αυτά αν θέλεις κάτι αξιόλογο και σε σωστή τιμή.
Αν ψάχνεις ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΕΙΑ ("βρήκα στο πατάρι ένα ποδήλατο, έχει μισό δάκτυλο σκόνη, του σχωρεμένου του θείου μου... colnago γράφει επάνω, το δίνω 50 ευρώ για να μην το χαρίσω στον παλιατζή...") ΟΚ δες και τα υπόλοιπα.... αλλά μάλλον θα χρειαστεί να περιμένεις 3-4 χρονάκια....
.
.
.
.
.
.
.
αντίστοιχα σκηνικά έχουν συμβεί στο παρελθόν, πχ με ηλεκτρικές κιθάρες, ενισχυτές, συλλεκτικές φωτογραφικές και άλλα αντικείμενα, που απλά ο "κληρονόμος" δεν έχει ιδέα περί τίνος πρόκειται... αλλά είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΠΑΝΙΑ μα πάρα -πάρα - παρα πολύ σπάνια πλέον
Οι τιμές για ατσαλάκια κουρσάκια είτε θα είναι κάργα σκοτωμένες αλλά ο "αγοραστής" θα πρέπει να χωθεί στη σκουριά και να βάλει χέρι γερό, είτε θα είναι ανακατασκευασμένα, θα έχει ξοδευτεί χρήμα και ιδρώτας για να ξαναγίνουν μάχιμα, οπότε ο πωλητής θα περιμένει να αποζημιωθεί για όλα αυτά.
Λογικό μου φαίνεται.
Άλλωστε πάντα υπάρχει και το Τσιπίδης, πας και πέρνεις κουρσάκι με "αυτοκόλλητο μάρκας", ολοκαίνουργιο, στο νούμερό σου, με κανα 260-300αρι.
20 Ευρώ, με DHL στην πόρτα σου. Οπότε με 100
Ευρώ έχεις πλάισιο, πηρούνι, ποτήρια, λαιμό,
παλουκόσελο, μεσαία τριβή και βάσεις για vbrakes
και για σχάρες και φτερά και βαμένο και σένιο.
Car και Χρυσή τι σχέση έχουν με το ποδήλατο;
Κάποιος που αναρτεί αγγελία μόνο εκεί προφα-
νώς είτε δεν έχει επαφή με την ποδηλατική
κοινότητα, είτε έχει και ψάχνει απλά μη
γνώστες για να βγάλει μεγάλο κέρδος, κάτι
που δεν θα μπορούσε να πετύχει εαν αναρ-
τούσε την αγγελία σε ποδηλατικό φόρουμ.
καλο ντηλ δε λεω..κοιτα στη χε κ στο καρ κατα καιρους βγαινουν σαραβαλακια σε καλες τιμες,ισως απο μη γνωστες,σε σχεση με εδω κ απεναντι -ειδικα-
που παιζουν ακριβες τιμες -σε απολυτα νουμερα παντα-.εξαιρουνται τα κλεμενα που κανουν μπαμ.
θελω να πω πως,ενας που εδωσε 700ε για το χ ποδηλατο,καπου τοσα θα το πουλησει.τα δε πιο παλια ποδηλατα "σνομπαρονται"(?) να κυκλοφορηθουν κ να πουληθουν(?)δε ξερω,κ αρα ειτε βλεπεις κουρσια 2ετιας με 800αριες ειτε 30ετιας συλλεκτικα-διαστημικα σπανια με 350-400 επισης.μια μεση λυση παλαιοτητας-τιμης δεν υπαρχει.οπως πχ στο e-bay.γιαυτο την ψαχνω στασχετα :P
Καλό σύνολο και φθηνό θα βρεις μόνο από κάποιον
που τον πέτυχε η στραβή και χρειάζεται λεφτά ή
από αθλητή που του έβαλε σε 2 χρόνια όσα χλμ
θα του έβαζες εσύ σε 10-15.
Αυτά που πωλούνται συνήθως είναι οι κλασικές
λάθος επιλογές σε έτοιμα σύνολα με μέτρια προς
φθηνά περιφερειακά ή τρέκιν ανεξαρτήτου αρχι-
κής τιμής ή λάθος μέγεθος από τον αλάνι ποδη-
λατά.
Υπο κανονικές συνθήκες ένας χομπίστας που πήρε
καλό σύνολο, δύσκολα θα το αποχωριστεί. Για πα-
ράδειγμα, είναι ποτέ δυνατόν να πουλήσω την
κούρσα μου με σκελετό Columbus EL με EL πη-
ρούνι που για να τον βρω σήμερα πρέπει να
δώσω πάνω από 600-700 Ευρώ και για μαζέψω
όλα τα κομμάτια που φορά μου πήρε κοντά
10 μήνες;
Ακόμα και να την πούλαγα, υπήρχε περίπτωση
πλην της κακίας ώρας να την έδινα για 200
Ευρώ επειδή είναι "παλιά" όταν ποδήλατα
των 1500 Ευρώ δεν έχουν ούτε καν πλήρη
Veloce σειρά;
δεν ειναι υπερβολη, αλλα εδω βλεπω οτι 200αρια ζητουνται για κουρσακια σε κατασταση λιγο πριν το χρεπι και αυτος ηταν ο λογος που ξεκινησα το θεμα. Χαιρομαι που δεν ειμαι ο μονος που εχει αυτην την αποψη και ευχαριστω ολους οσους συμμετειχαν στην ψυχαναλυση μου!!!!

εγώ εδώ και καιρό αναρωτιέμαι αν μπορείς να βρείς σκελετό καινούργιο, καλό και ελαφρύ (που να μην σου πιάσουν και τον κ@@@) και να είναι όπως οι παλιοί ,δλδ να είναι απο πολύ λεπτά κυλινδρικά "σίδερα" και όχι όπως βγάζουν πλέον τις κούρσες πλακέ για να είναι αεροδυναμικές ? αλλά μάλλον ζητάω πολλά ...
εχει να κανει με τα μεταλλα που φτιαχνονται.τοτε τις εκαναν με ατσαλι κ παρεμφερη,τωρα τις κανουν με αλουμινιο,το οποιο εχει πιο "στενες" προδιαγραφες.δηλ,ειναι πιο μαλακο,σπαει ευκολα δεν εχει ελαστικοτητα αλλα ειναι ελαφρυ,ακαμπτο,κλπ.γιαυτο κ οι χοντροσωληνες που βλεπεις.υπαρχουν κ συγχρονοι σκελετοι ειτε ΜΤΒ ειτε κουρσια με ατσαλινους σωληνες.ψαξε για τις λεξεις chro-mo,high-tensile steel
βγαινουν αλλα δεν το γλυτωνεις το πιασιματακι στον ποπουλη! Εχω δει ενα Rossin, εδω στο Βολο, βεβαια το πηρουνι δεν ειναι κυρτο οπως παλια, και ειναι fixακι, αλλα μου ειπε ο πωλητης οτι μπορει να το φτιαξει κατα παραγγελια. Δε θυμαμαι τιμη ακριβως αλλα νομιζω πανω απο 350
Αυτο δεν παιζει. Εξηγω.
Δες ποσο εχει το να παρεις το σετ σωληνες απο την Colombus (ή reynolds κτλ). Δες ποσοι πια εχουν μουφες κτλ.
Σκεψου οτι συνηθως κατι τετοιο βγαινει σε υπερβολικα μικρη παραγωγη (για να μην πω μονο κατα παραγγελεια).
Επισης συνηθως (για να μην πω παντα) κατι τετοιο γινεται μονο σε χωρες της ευρωπης (με αντιστοιχα μεροκαματα) και οτι οι τεχνιτες για αυτο ειναι πια λιγοι (ελαχιστοι).
Συν οτι αυτοι συνηθως ειναι και ονοματα (οποτε πληρωνεις και κατι παραπανω)
Και το 1000κατι στην τιμη ερχεται νορμαλ πια.
Ρώτα τον Βογιατζή στη Ρόδο (fidusa), λογικά κανά 600άρι θα σου πάει.
Αρη, μαλλον λαθος κανεις.
http://www.fidusa.gr/bikes/1980-deluxe.php#.UmoUEVf5hkg
τιμη σκελετου-1240 ευρω
[1] Η ΒΑΣΙΚΗ και ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ αρχή στα ποδήλατα λέει:
- Ελαφρύ
- Αντοχής (ή καλό)
- Οικονομικό
διάλεξε δύο από τα παραπάνω και πορεύσου ανάλογα.....
[2] Θέλουμε ατσάλινο, το θέλουμε πάμφθηνο (επειδή και καλά θα είναι παλιό), το θέλουμε και Rossin....... (και χωρίς σκουριές κλπ κλπ).
Αν θέλεις μάρκα και καλό κράμμα και καλή κατάσταση ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ.
Δεν γίνεται αλλιώς. Πουθενά.
[3] Δεν μπορείς να συγκρίνεις τις ΜΕΓΑΛΕΣ παραγωγές, τις βιομηχανικές παρτίδες που βγαίνουν τα αλουμίνια και τα carbon, με τα ατσάλινα πλαίσια που πλέον βγαίνουν ελάχιστα, στο χέρι, από μικρές εταιρείες, με λίγους εναπομείναντες τεχνίτες .... (ειδικά σε σκελετούς κούρσας και ΜΤΒ).
Ή θα πετύχεις οικονομικά ατσαλάκια από Ινδία και Νότια Αφρική (με χάλια κράμματα και αμφιβόλου ποιότητας κολλήσεις και ποιότητα, και ΠΑΜΒΑΡΙΑ) ή θα πουλήσεις ένα νεφρό για να πάρεις το σένιο ατσαλάκι το Ευρωπαϊκό, με το επώνυμο σετ σωλήνων που θα κρατήσεις και για τα εγγόνια σου...
[υπάρχουν ΕΛΑΧΙΣΤΟΤΑΤΕΣ εξαιρέσεις, κάποιοι εδώ μέσα έχουν προχωρήσει σε υλοποιήσεις...]
[4] οι φυσικές ιδιότητες των χαλυβοκραμμάτων είναι τέτοιες που επιτρέπουν να κατασκευάζονται σκελετοί από λεπτούς σωλήνες.
Το αλουμίνιο έχει εντελώς άλλες ιδιοτητες, οι σωλήνες για να είναι ασφαλείς πρέπει να έχουν άλλες διατομές. Εξού και προκύπτουν χοντροκομένοι.
Στα carbon πάλι, έχεις την πολυτέλεια να φτιάχνεις ότι προφιλ θέλεις, βάσει καλουπιών, οπότε έχοντας εξασφαλίσει το χαμηλό βάρος, παίζεις με ακαμψίες και αεροδυναμική, εξού και τα περίεργα πλαίσια.
Στα κράμματα τιτανίου, τέλος, που πλησιάζουν μάλλον προς ατσάλι (ως προς τις ιδιότητες, εκτός από το βάρος και την αντοχή σε διάβρωση) προσφέρονται για όμορφους λεπτούς σωλήνες, εξού και τα πολύ κομψά πλαίσια που κυκλοφορούν (αλλά και πανάκριβα και από ελάχιστες εταιρείες - λίγα μοντέλα).
Δεν αναφερόμουν στο συγκεκριμένο. Έχει κι άλλες ποιότητες
ο Βογιατζής, όχι μόνο SLX, πιο φθηνές.
τελειως θεωρητικα μιλωντας και απλως το αναφερω (δεν εχω προσωπικη αποψη) η διαφορα απο τα 1240 μεχρι τα 600 (δλδ στα μισα χρηματα) δεν μπορει να ωφειλεται μονο στο κοστος του υλικου. Απο την αλλη το πιο πιθανο ειναι να κανω λαθος. Το λεω συνεχεια και το επαναλαμβανω και εδω οτι οι γνωσεις μου στα ατσαλια ειναι πολυ λιγες.
Κώστα αυτό που βλέπεις 2140 είναι Columbus SLX
σύχρονο και φυσικά βαμένο όπως το βλέπεις και
φυσικά πουλά ρετρίλα και είναι τσιμπημένο. Ένας
απλός σωλήνας τύπου CroMo κοστίζει 150 ευρώ.
Γενικά στο 600άρι πάει κάτι καλύτερο απλά στο
εξωτερικό όσοι ζουν μόνο από αυτό είναι λογι-
κό να σε χρεώνουν διπλα και τριπλά.