Ο ποδηλάτης που δολοφόνησαν οι φασίστες

69 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Ainastros
Απών/απούσα

αυτό θα κατοχυρωθεί πάντως ως το νήμα που έσκισε ο φιλελε-φασισμος..που όντως χέστηκε για την πολιτικη και την κοινωνία..γιατί ονειρεύεται μόνο πάκετα όταν σκέφτεται το ποδήλατο.. οι "επαγγελματίες" δεν θέλουν πολιτικά θέματα στις δουλειές τους.. ανταγωνισμός ποδηλατοψώνιο και μίσος για όλους και για όλα, που περισσεύει.. όχι μόνο για τους ιχήδες.. ελλείμματα βαθιά και όχι μόνο πολιτικά..

Wicca
Απών/απούσα

Royal Oak wrote:
...δεν είναι δουλειά μου να εκθέσω εδώ ποιός ξέρει ποιόν.

Και ούτε γνωρίζω, αν στην ουσία, το σκεπτικό μου είναι και σκεπτικό των ανθρώπων, που έχουν ξεκινήσει αυτό το έργο της διοργάνωσης μιας ποδηλατικής κοινότητας, της διεκδίκησης του μέλλοντος του ποδηλάτου στη χώρα, ακόμα και περισσότερο την έναρξη ενός φόρουμ, που θα ενώνει όλον αυτό τον κόσμο, που γίνεται όλο και περισσότερος...

Εκφέρω προσωπική μου γνώμη και την υπερασπίζομαι ακριβώς, γιατί απ’ το 2008 που μετέχω εδώ και παρατηρώ πώς λειτουργούν τα πράγματα, θεωρώ ότι παρά τις ατέλειες, η οργανωτική προσπάθεια είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και δεν θα ήθελα να δω τη δημιουργία “παραγόντων” του ποδηλατικού κινήματος, που θα έρθουν ουρανοκατέβατοι, γιατί ποιός θα εμποδίσει τους ουρανοκατέβατους;

Αυτά που λες στην πρώτη παράγραφο τα αναιρείς στην δεύτερη.

Από την μία λες "ότι δεν ξέρεις ποιο είναι το σκεπτικό των ανθρώπων που έχουν ξεκινήσει το έργο της διοργάνωσης μίας ποδηλατικής κοινότητας" και από την άλλη γράφεις ότι δεν θες" την δημιουργία "παραγόντων" του ποδηλατικού κινήματος που θα έρθουν "ουρανοκατέβατοι".

Με άλλα λόγια μόνη σου ισχυρίζεσαι ότι έχεις να κάνεις με ανθρώπους των οποίων δεν γνωρίζεις το σκεπτικό τους, αλλά κατά τα άλλα δεν τους θεωρείς "ουρανοκατέβατους παράγοντες".

Quote:
[..]

Μας διακατέχει ένα περίεργο είδος σνομπισμού απέναντι σ’ αυτούς που “δουλεύουν” για όσα γίνονται εδώ σ’ αυτή την κοινότητα. Δεν θέλουμε να τους συναντήσουμε, αλλά θέλουμε να αλλάξουμε αυτό που έχουν δημιουργήσει. Συγνώμη, αλλά το βρίσκω το λιγότερο άπρεπο. Εγώ θα ήθελα να γνωρίσω αυτούς με τους οποίους διαφωνώ, αυτούς τους οποίους αμφισβητώ.

Και ποιος σου είπε ότι δεν τους έχουμε συναντήσει αυτούς τους ανθρώπους. Και εσύ τους έχεις συναντήσει. Έμαθες τίποτα για το σκεπτικό τους; Μόνη σου λες πως όχι.
Άρα η συνάντηση από το τι διοργανώνεται και το τι γίνεται στο τέλος προφανώς και απέχει παρασάγγες .. έτσι δεν είναι;

Και εγώ τον ξέρω τον Μήτσο, τον Γιαννάκη, τον Θανάση.. και που τους ξέρω δηλαδή τι ακριβώς θα αλλάξει στο τι σκέφτονται αυτοί και πως διαχειρίζονται, εκπροσωπώντας αυτόκλητοι εμμέσως πλην σαφώς, και εσένα και εμένα;

Quote:
Απορώ με την εμμονή να γίνεται όλο αυτό εξ αποστάσεως.

Γιατί δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται θέμα, ποιός είναι ποιός.

Εκεί είναι όλοι.

Ναι όλοι εκεί είναι. Αυτό όμως δεν αλλάζει κάτι. Γιατί δεν υπάρχουν σωστές και επίσημες προσυμφωνημένες διαδικασίες. Είναι εκεί και είναι παρέα. Η παρέα τους αποφασίζει επειδή πάει εκεί. ( και σπίτι τους μπορούσαν να μαζευτούν στην τελική.. δεν αλλάζει κάτι το που μαζεύονται).

Quote:
Το βρίσκω δε ντροπή να διαπράττεται απέναντι σε μια ομάδα ανθρώπων, που έχει φέρει τόσο σημαντικά πράγματα στα ποδηλατικά δρώμενα.

Πού βρισκόμαστε δηλαδή; Το τι πιστεύει ο καθένας δεδηλωμένο και με στάμπα; Τι πιστεύει για το ποδήλατο ο καθένας έχει σημασία. Τα υπόλοιπα είναι άλλη διάσταση και η απαίτηση δήλωσης, με πάει σε άλλες καταστάσεις.

Και εγώ με την σειρά μου θεωρώ ντροπή, την "αγιοποίηση" οποιουδήποτε δεν αναλαμβάνει στα σοβαρά και επίσημα την ευθύνη των πράξεων του, αλλά βασίζεται στην οποιαδήποτε εκ του χαλαρού προσέγγιση διαφόρων ποδηλατικών θεμάτων, προσέγγιση που επιτρέπει να είναι μια στο καρφί και μια στο πέταλο.

Δηλαδή όταν οι διεκδικήσεις πάνε καλά όλα οκ.. κάναμε πράγματα. Όταν κάνουμε την παπάρα, "δεν είδα", "δεν ξέρω" , "δεν δέχομαι κριτική γιατί δεν είναι επίσημος σύλλογος", "είμαστε συλλογικότητα άρα ότι κάτσει" και άλλα τέτοια.

Όποιος θέλει να διεκδικήσει οτιδήποτε, οργανώνεται επίσημα, έχει συγκεκριμένους εκπροσώπους, αποφασίζει με δημοκρατικές διαδικασίες που εκφράζουν την γνώμη του μεγαλύτερου δυνατού μέρους του κόσμου που εκπροσωπεί, και όποια διεκδίκηση κάνει την κάνει επώνυμα.

Δεν λειτουργεί στο στυλ, είμαστε χύμα και όποιος θέλει να έρθει έρχεται, επειδή τις Τετάρτες μαζευόμαστε κάπου. Και στους καφενέδες μαζεύονται παρέες σε συγκεκριμένες μέρες. Δεν βγαίνουν όμως να μιλάνε για λογαριασμό κάποιων όλων, που δεν τους έχουν ρωτήσει καν, ή δεν ξέρουν καν τι γνώμη και τι άποψη μπορεί να έχουν.

Quote:
Η δική μου λοιπόν γνώμη είναι, να αφεθεί η οργανωτική δομή ως έχει. Ν’ αλλάξει ο βαθμός συμμετοχής. Μέσα απ’ τη συμμετοχή και οι αντιθέσεις έχουν άλλο τρόπο να διευθετούνται. Το να κάθεται ο καθένας μας μόνο στο φόρουμ και να διεγείρει ή εγείρει, ως ένας συμποδηλάτης μας μου έγραψε διαδικαστικά ζητήματα, είναι το λιγότερο άτοπο. Είναι μια γκρίνια το λιγότερο ή μια διαλυτική προσπάθεια το περισσότερο. Και τα δυό κακοκαρδίζουν και φέρνουν τις προσπάθειές μας πίσω.

Αυτή είναι η δική μου αίσθηση των πραγμάτων, όπως συμβαίνουν όχι μόνο τώρα, αλλά εδώ και κάποιο διάστημα.

Συμμετοχή "χύμα στο κύμα" δεν είναι αντιπροσωπευτική συμμετοχή. Το "είδα φως και μπήκα" δεν λέει κατά την γνώμη μου κάτι. Όποιος περάσει έξω από την Επταχάλκου τις μέρες που μαζεύετε η συνέλευση, μπορεί να κάτσει και να πει το κοντό του και το μακρύ του, να ασκήσει βέτο, να ψηφίσει και να τον γράψουν και οι άλλοι κανονικά.. Και ποιος είναι αυτός ο κάποιος; Και πως γίνεται να μετρήσει η γνώμη του όποιου κάποιου;

Εσύ που φοβάσαι το καπέλωμα από τα πολιτικά κόμματα στους συλλόγους, ( που δεν το γουστάρω και εγώ το οποιοδήποτε πολιτικό καπέλωμα), γιατί δεν ενοχλείσαι από το καπέλωμα του κάθε άσχετου που με ή χωρίς σκοπιμότητα, και λόγο της έλλειψης οποιονδήποτε κανονισμών, μπορεί να πάει να πει και να κάνει ότι του γουστάρει. είτε γιατί ήδη είναι στην συνέλευση, είτε γιατί είδε φως και πέρασε μια βόλτα;

Wicca
Απών/απούσα

Ainastros wrote:
αυτό θα κατοχυρωθεί πάντως ως το νήμα που έσκισε ο φιλελε-φασισμος..που όντως χέστηκε για την πολιτικη και την κοινωνία..γιατί ονειρεύεται μόνο πάκετα όταν σκέφτεται το ποδήλατο.. οι "επαγγελματίες" δεν θέλουν πολιτικά θέματα στις δουλειές τους.. ανταγωνισμός ποδηλατοψώνιο και μίσος για όλους και για όλα, που περισσεύει.. όχι μόνο για τους ιχήδες.. ελλείμματα βαθιά και όχι μόνο πολιτικά..

Την Ελληνική πολιτική και την κοινωνία την έχει σκίσει ο τομαρισμός που εκφράζεται και δικαιολογείται μέσα από μία άκρατη αναρχο-ιδιωτική πρωτοβουλία.

Όλοι αυτοί που δεν θέλουν επίσημες διαδικασίες και κανενός είδους επίσημη οργάνωση, είναι όλοι αυτοί που δεν θέλουν να δίνουν λόγο πουθενά, και που γνωρίζουν ότι μέσα από το χάος μπορούν να ανέλθουν και να προωθήσουν τα δικά τους προσωπικά συμφέροντα όποια και αν είναι αυτά. Για αυτό και όταν υπάρχουν κανονισμοί τους παρακάμπτουν ή προσπαθούν να τους αλλοιώσουν γιατί οι όποιοι κανονισμοί εξαφαλίζουν στο τέλος ότι θα ακούγεται και η γνώμη των υπολοίπων. Το χύμα στο κύμα εξασφαλίζει ότι σίγουρα ακούγεται η γνώμη ορισμένων. Ποτέ όμως όλων.

Επαγγελματισμός σημαίνει επίσημη ανάληψη ευθυνών και εσένα δεν σου αρέσει ο επαγγελματισμός, γιατί δεν θα ήσουν διατεθειμένος να αναλάβεις να φέρεις σε πέρας, επώνυμα και επίσημα, τον οποιονδήποτε στόχο, κυρίως για να μην χρεωθείς την οποιαδήποτε αποτυχία.

Αν μπορούσε να σου εξασφαλίσει όμως κάποιος ότι για μία διεκδίκηση θα εισπράξεις μόνον τα εύσημα, τότε ευχαρίστως θα αναλάμβανες ακόμα και να ηγηθείς .. αρκεί να ήταν εκ του ασφαλούς αυτό.

Όταν κάτσει η στραβή βολεύει πολύ το "δεν είδα, δεν ξέρω, εμείς χύμα είμαστε, δεν είμαστε επίσημα κάτι, μη μας κάνετε κριτική στην τελική ότι μπορούμε κάνουμε από μόνοι μας, γιατί είμαστε καλοί άνθρωποι". Απόλυτα βολικό.

Αλλά όταν κάτσει η καλή, οκ όλα σούπερ.. Είμαστε οι ποδηλάτες, δύναμη από μόνοι μας.. έχουμε "ρεύμα", διεκδικούμε.. Είμαστε οι γαμάω με ταυτότητα και με ονοματεπώνυμο.

Αυτό είναι που γουστάρεις.. Τον ερασιτεχνισμό απαλλαγμένο από κάθε ευθύνη, κριτική, αποδοκιμασία. Γιατί δεν μπορείς να πας να πεις στον ερασιτέχνη γιατί την έκανε την μαλακία. Θα σου πει.. δεν είδα.. δεν ξέρω.. δεν κάνω κάτι στα σοβαρά.. το χόμπι μου κάνω.. τον χαβαλέ μου.. έχω και άλλες δουλειές να κάνω.. ( και μπορούμε να προσθέσουμε εδώ δικαιολογίες στην νιοστή).

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

Έξοχη διαλεκτική. Μα τώρα τι κάνουμε; Βάζουμε στο μπλέντερ και κάνουμε νιανιά τα αυτονόητα λεγόμενά μας; Ας το κάνουμε λοιπόν.

Λέγοντας ότι δεν ξέρω το σκεπτικό τους , εννοώ ακριβώς γι’ αυτά που τώρα γράφω και δηλώνω εδώ. Το γενικό σκεπτικό είναι σαφές απ’ την ίδια την πραγματικότητα, σε βάθος κι όλα χρόνου. Όχι μόλις χτες. Πραγματικότητα, η οποία δεν μπορεί να αμφισβητηθεί για το τι είναι και η οποία προσωπικά μου ταιριάζει θαυμάσια.

Είναι πάντως ιδιαζόντως κουραστικό όλο αυτό το λογοπαίγνιο, που γίνεται αυτή τη στιγμή ΕΔΩ κι όχι ΕΚΕΙ, επιπέδου quotations με απαντήσεις που κάνουν την τρίχα τριχιά.

Ξαναλέω λοιπόν, φυσικά και ξέρω και συνεχώς θέλω να μαθαίνω, φυσικά και συμφωνώ με το γενικό πλαίσιο κι όπου διαφωνώ είναι δική μου ευθύνη, αν θα πάω εκεί να το πω και να το διεκδικήσω.

Τα υπόλοιπα εκ του σύνεγγυς, ελπίζω κι όχι μόνο για το φόρουμ.

socyaclist
Απών/απούσα

Μεγάλη κουβέντα έγινε όχι τόσο για το γεγονός αλλά για την πολιτική. Καλό, κρύβει όμως την πραγματικότητα. Στην ως τώρα πορεία της δίκης των νεοναζί (λέγονται έτσι γιατί συνήθως κρύβουν τη ναζιστική ιδεολογία τους) φαίνεται ότι η προστασία που τους παρέχει το σύστημα (από την αστυνομία ως και τα ΜΜΕ) ξεκινάει από πάνω αλλά βρίσκει και τους πρόθυμους που θα την (εξ)υπηρετήσουν. Τα ρατσιστικά πογκρόμ της Χρυσής Αυγής είχαν την κάλυψη της αστυνομίας (ως τη στιγμή που αποφάσισε η κυβέρνηση να τους "τραβήξει") και οι ζητάδες που έπιασαν τους 2 φονιάδες στο Σύνταγμα δεν τους ρώτησαν καν αν ήταν αυτοί που σκότωσαν τον Πακιστανό ποδηλάτη στα Πετράλωνα (μόλις είχαν πάρει το σήμα για ον φόνο!), δεν κατασχέσαν άδειες οδήγησης και μηχανής (δεν είχε ούτε πινακίδα), δεν βρήκαν να έχουν κινητά πάνω τους (σπίτι είχαν 9)! Οι 2 ζητάδες που φτάσαν πρώτοι στον τόπο του εγκλήματος άλλαξαν καταθέσεις προσθέτοντας τον ισχυρισμό για το κλείσιμο του δρόμου από τον ποδηλάτη. Ο τελευταίος αστυνομικός που κατέθεσε ήταν "αναρμόδιος" για όλα αλλά πολύ καλός στην εφεύρεση άλλοθι για τους δράστες.(περισσότερα εδώ)
Εκεί λοιπόν μπαίνει η "πολιτική" στο χώρο του ποδηλάτου πολύ ξεκάθαρα. Ο ρατσισμός έγινε επίσημη πολιτική των κυβερνήσεων και "τυλίγει σε μια κόλλα χαρτί" καθένα "ξένο", όπως παλιά κάθε αριστερό, και μετά "άντε να βρεις το δίκιο σου"...
(Σκέψου να σε χτυπήσει αυτοκίνητο χωρίς να φταις και η τροχαία να είναι εχθρική - επειδή είσαι "λαθραίος", "παρατρομοκράτης" της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, γυναίκα (ξέρετε τώρα πως οδηγούν, εε;), επαρχιώτης ("βλάχος") κλπ).
Κόντρα στο ρατσισμό λοιπόν, που είναι η πολιτική τους για να μας χωρίζουν και να μας επιτίθενται σε καθένα μόνο του (χωρίζοντάς μας με διάφορους τρόπους - σε "ξένους"/ντόπιους, μαύρους/λευκούς, "λαθραίους"/νόμιμους, δημόσιους/ιδιωτικούς ή εργαζόμενους/άνεργους, "ανώμαλους"/"ομαλούς κλπ - ώστε να μας προσεταιρίζονται, αφού εμείς δεν είμαστε "βρωμιάρηδες") επιλέγουμε την αλληλεγγύη, βασικό χαρακτηριστικό της ανθρώπινης φύσης.
Ένα χρόνο μετά τη δολοφονία του Λουκμάν αποτίουμε φόρο τιμής στον Λουκμάν και δίνουμε ραντεβού μέσα και έξω από την αίθουσα του δικαστηρίου, αλληλέγγυοι μαζί µε τους γονείς του, την Παρασκευή 17 Γενάρη, 9πμ, Αλεξάνδρας και Λουκάρεως. Να είστε όλοι και όλες εκεί! δεσμός
Και το Σάββατο 18/1, 12 στα Πετράλωνα (Πλ. Μερκούρη) με: Ε'ΕΛΜΕ, σύλλογο ΔΟΕ "ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ", οι ΚΕΕΡΦΑ Πετραλώνων- Ταύρου- Κουκακίου-Ν.Κόσμου, Πάντειου και ΑΣΚΤ, ΕΕΚ, Ανταρσία στις γειτονιές της Αθήνας, Ανοιχτή Πόλη και η Πακιστανική Κοινότητα Ελλάδος

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

https://mobile.kinimatorama.net/files/import-images/resized-9652fa0df4300abced15a9f93f53bc32.jpg
Στις 17 Γενάρη κλείνουν 4 χρόνια από τη άγρια δολοφονία του
Πακιστανού εργάτη Σαχζάτ Λουκμάν από τους χρυσαυγτίτες
Στεργιόπουλο και Λιακόπουλο. Η κινητοποίηση 19 Γενάρη-
Αθήνα πόλη αντιφασιστική ήταν η άμεση απάντηση χιλιάδων
διαδηλωτών στους ναζιστές δολοφόνους.
Ο Σαχζάντ Λουκμάν ήταν ένας μεροκαματιάρης που εκείνο το
ξημέρωμα πήγαινε με το ποδήλατό του από το Περιστέρι στα
Πετράλωνα για να πιάσει δουλειά.
Καλούμε τα συνδικάτα, τους φοιτητικούς συλλόγους, τις
δημοτικές κινήσεις, τις συλλογικότητες που υπερασπίζονται τους
πρόσφυγες και τους μετανάστες να στηρίξουν τις εκδηλώσεις στη
μνήμη του Σαχζάτ Λουκμάν.

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

 

https://www.vice.com/gr/article/wjp7wz/timwntas-th-m... Ή πως κάποιος εκμεταλλεύεται ενα συμβάν για να εξυπηρετήσει τις δικές του επιδιώξεις.

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

Σε εχασα. σε ποιον αναφέρεσαι? στο vice?
 

contact