Καλησπέρα παιδιά...θέλω τ συγκεκριμένο να το φτιάξω για χρήση εντός πόλης ..διαθέτω μέχρι 350 ευρώ..τι προτάσεις ολοκληρωμένες μου δίνετε ?δεν με ενδιαφέρει τα πράγματα να είναι καινούργια ...παραθέτω κάποιες φώτο
να ρωτήσω η κασέτα που θα βαλω εξαρταται απο τον σκελετο η απο την ζάντα?ακόμα για να αλλάξω αναρτηση υπαρχει κάποια σε αντιστοιχο χρώμα για να μην μπαίνω σε διαδικασία βαψ΄λιματος?








Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Καλως ήρθες
αισθάνομαι οιτ είμαι υπάλληλος σε κατάστημα ποδηλάτων
ζητάς πολλά που δεν είναι εύκολο να αναφερθούν καθώς έχει συζητηθεί πολλές φορές στο παρελθόν .
Χρησιμοποίησε την αναζήτηση για να βρεις παλαιά θέματα και να καλυφθείς (και με το παραπάνω )
γενικά χρειάζεσαι ενα καθάρισμα , αλλαγή ντίζες καλώδια (φρένα ταχύτητες) γενικά τα ντεραγιέ είτε τα καθαρίζεις είτε τα αλλάζεις καλύτερα παρέα με την αλυσίδα και κασέτα (βιδωτή λογικά )
Ελαστικά (βάζεις καραφλά χωρίς τακούνι ) σαμπρέλες και ίσως τακάκια
μαι ρυθμισούλα σε φρένα ταχύτητες και βουρ για το δρόμο
το πιρούνι καλό είναι να γίνει ξερό αλλα ποιο είναι άλλη ιστορία (καλύτερα μεταχειρισμένο )
Στα έγραψα γενικά , το θέμα είναι οτι θες εργαλεία , πήγες σε κάποιο ποδηλατάδικο να ρωτήσεις για κόστος ?
γιατί προσωπικά με 350Ε θα έπαιρνα καινούργιο
Καλωσόρισες φίλε.
Ideal, Merida, KTM μοντέλα 2013 ξεκινούν στις προσφορές από € 280,00 μέχρι €380,00, με πολύ καλύτερη τεχνολογία.
Δώσε και το παλιό σου για πώληση και είσαι άρχοντας...
Εκτός αν είσαι συναισθηματικά δεμένος μαζί του!
γενικότερα αν θέλεις να το κάνεις για μέσα στην πόλη βάλτου απλά λεπτά ελαστικά
10+10=20 ευρό και τέλος
αν θέλεις κάτι παραπάνω
1) πρέπει να πεις τι ακριβός περιμένεις
2) και το πιο πιθανό είναι να σε συμφέρει να πουλήσεις ολόκληρο το ποδήλατο και να πάρεις εξ αρχής ένα με 400-500 ευρό
ΟΦτοπικ
Plannet
καλά είσαι ? είχες καιρό να γράψεις και κάποιοι σε ψάχναμε
(δεν κάνω πλάκα ε )
ναι μια χαρά
παιδια αρχικα θα λυσω ολο το ποδηλατο ν δω σε τι κατασταση βρισκονται η μεσσαια τριβη ...επειδη η αναρτηση δουλευει κλ θα πρισπαθησω να βγαλω τν σκουρια ...και ν την καθαρισω ...οτιδηποτε χρειαστω θα σας ξαναενοχλησω ...θα προσπαθησω να φτιαξω το ιδιο ποδηλατο γτ δν θελω ν το πουλησω ...ευχαριστω για ολα παιδια ...
παιδια αρχικα θα λυσω ολο το ποδηλατο ν δω σε τι κατασταση βρισκονται η μεσσαια τριβη ...επειδη η αναρτηση δουλευει κλ θα πρισπαθησω να βγαλω τν σκουρια ...και ν την καθαρισω ...οτιδηποτε χρειαστω θα σας ξαναενοχλησω ...θα προσπαθησω να φτιαξω το ιδιο ποδηλατο γτ δν θελω ν το πουλησω ...ευχαριστω για ολα παιδια ...
παιδια μια ερωτηση ..επειδη μ εδωσε ενς φιλος τν πεταλιερα του μαρκας alivio fc.m430 ..τι ειδους μεσσαια τριβη να αγορασω ..το ποδηλατο θυμιζω ειναι ενα trek 3700 του 2006.. ειναι η square version
Δεν κάνει κακό να διαβάζουμε και κανα μάνιουαλ... μα όλα από τον πλάνετ τα περιμένετε?
συγνωμη αλλα ειμαι νεος στον ποδηλατοκοσμο ..
δηλαδη θελω την BBUN26 68X113...με αυτη συνεργαζεται αριστα η πεταλιερα ..Υπαρχει περιπτωση να μν ταιριαζει στον σκελετο του ποδηλατου ?
εντελώς φιλικά , αφού λες οτι τώρα ξεκινάς και λογικά δεν θα εχεις τα κατάλληλα εργαλεία εχεις μια πεταλιέρα στ οχέρι δεν πας σε κάποιο μαγαζί παρέα με το ποδήλατο?
οχι τιποτα αλλο αλλα μια μεσαία τριβή δεν είναι ακριβή για να πεις θα την πάρω ιντερνετικά
με μια γρήγορη που είδα σου δίνει 2 λογικά η διαφορά τους ειναι στο μήκος απο το αξονάκι το Spindle length που λέειοχι τελικά σου δίνει μια
βασικα πρωτη φορα φορα ασχολουμαι μ τν μεσσαια τριβη ...το ολο θεμα το κανω αφενος για ν φτιαξω τποδηλατο και αφετερου επειδη μου αρεσει να ασχολουμαι ...τεσπα εαν δν μαθω αν ταιριαζει η συγκεκριμενη μεσσαια τριβη στο ποδηλατο θα το παω στον ποδηλατα χανοντας τν χαρα της δημιουργηκοτητας ..χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα...
προσωπικά ούτε εγώ είμαι κανένας γκουρού , απο την στιγμή που βλέπεις τις μαμας εταιρίας την πρόταση που σου βάλανε παραπάνω και εχεις το μοντέλο θεωρητικά είσαι έτοιμος
πας σε ποδηλατά να βρεις την μεσαία και να στη βάλει ή αν τρώγεσαι χαλάς 20Ε+ για εργαλεία για να βγεί μπεί η μεσαία και ο δισκοβραχείωνας (αν και πρακτικά υπάρχουν ποιο "χρήσιμα " εργαλεία-έξοδα πιστεύω )
μια εναλλακτική είναι να βρεις ενα ποδηλατά που κατόπιν συνεννόησης να κάτσεις δίπλα και να δεις πώς γίνετε
να και ενα μαγαζί
http://www.tsirikosbikes.gr/bike-spare-parts/gears-1/bottom-bracket/shim...