η σέλα μου εκτός από το πάνω κάτω ρυθμίζεται μόνο η κλίση της και δεν πάει μπρος πίσω. (παλιό ποδήλατο 10ετίας+)
και θέλω να ρωτήσω αν μπορώ να βάλω καινούργιου τύπου σέλα ή αν χρειάζεται να αλλάξω και παλουκόσελο.
αν θέλετε φωτογραφίες πείτε μου να βάλω ;)
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Εάν μιλάμε για κλασσική σέλα με ράγες τότε εάν συμβαίνει αυτό ή
α) θα είναι κοντές οι ράγες της σέλας και είναι τσίμα τσίμα στο παλουκόσελο
β) θα είναι πολύ μακρυά η κεφαλή του παλουκόσελου και δεν αφήνει χώρο στη σέλα να πάει εμπρός πίσω.
γ) κάτι κάνεις λάθος!
Βάλε εικόνα για να δούμε...
υπάρχουν κάποιες σέλες που δεν έχουν ράγες, αλλά το παλουκόσελο βιδώνει δε μιά μόνο θέση.
Μπορείς πάντως να βάλεις άλλη σέλα χωρίς πρόβλημα.
Ολα αυτα τα θεματα που εχεις γραψει ειναι παντα για αυτο τον σκελετο που ειναι ξανακολλημενος στο κουτελο????
Εαν μιλαμε για αυτον χρειαζεσαι και ή καινουργιο παλουκοσελο ή βαση για το παλουκοσελο που εχεις που να μπορει να δεσει σελα με ραγες.
δεν είναι όλα τα θέματα για τον συγκεκριμένο σκελετό, ρωτάω και για φίλους που δεν έχουν πρόσβαση στο φορουμ
για να μην μπερδεύω ανεβάζω και μια φώτο να δείτε τη σέλα

Η απαντηση μενει.
... αν και δεν καλοβλέπω την φωτο... να αναφέρω ότι το παλιό ποδήλατο της κας RockaRolla (Ideal τρεκιν του 2000κάτι) είχε τέτοια βάση σέλας, αλλά η σέλα ήταν η κλασική με ράγες-σωλήνες κυκλικής διατομής....
.. ξαναλέω δεν βλέπω καθαρά το σύστημα....
@Andreas_p
η ερώτηση είναι (δεν φαίνεται στη φωτογρφία): έχει ή δεν έχει ράγες η σέλα; (απο κάτω της).
...δεν εχει ραγες.
Και δεν μπορει να μετακινηθει μπρος-πισω.
Ειναι οτι πιο φθηνο κι ευτελες υπαρχει, και δεν ενδεικνυται για σοβαρη πολυωρη χρηση.
Για να τοποθετηθει αλλη σελλα, (με ραγες ωστε να μπορει να μετακινειται μπρος-πισω), χρειαζεται οχι απαραιτητα αλλο παλουκοσελλο, αλλα ο καταλληλος σφικτηρας στην κορυφη του παλουκοσελλου, που να δεχεται ραγες.
Υπαρχει και η περιπτωση ο υπαρχων σφικτηρας να δεχεται ραγες. Αλλα δεν φαινονται καλα στην φωτογραφια τα εξωτερικα "πλακακια" που σφιγγουν τη σελλα με το 13αρι παξιμαδι.
Το εσωτερικο τμημα του σφικτηρα (αυτο που ειναι τοποθετημενο σαν κολλιες επανω στην κορυφη του παλουκοσελλου), ειναι ιδιο με αυτο που δεχεται σελλα με ραγες παντως.
Οπως και να'χει, ενας τετοιος σφικτηρας σελλας ειναι φθηνος, και υπαρχει σχεδον σε ολα τα ποδηλαταδικα.
Το προβλημα δεν ειναι αυτος, το προβλημα ειναι η καινουρια σελλα που απαιτειται.