Mε Γ***σανε

82 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
gkk
Απών/απούσα

Αστειεύομαι, αλλά αυτό με το παραθυράκι πώς το κάνετε;

abyss
Απών/απούσα

@gkk: Για το υπέροχο πλαίσιο με το "ποστ" άλλου, ο απλός τρόπος είναι να πατήσουμε το link "quote" αντί για το link "reply", κάτω από το κείμενο που θέλουμε να επαναλάβουμε

@marlene: Δεν ξέρω τι είχε κατά νου η Royaloak, αλλά είναι πολύ συνηθισμένο σε αυτό το site, όταν κάποιος άτυχος συν-ποδηλάτης πέφτει θύμα κλοπής και γράφει, συνήθως για πρώτη φορά, στο podilates.gr, να λαμβάνει ως αντίδραση στο πονεμένο του post κάτι που μπορεί να διαβαστεί και ως "ας πρόσεχες που δεν είχες πέταλο". Κάνε και μια άλλη ανάγνωση στο post σου, μήπως μπορεί να εκληφθεί έτσι;

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

gkk wrote:
Αστειεύομαι, αλλά αυτό με το παραθυράκι πώς το κάνετε;

Κοίτα κάτω δεξιά στο κάθε ποστ. Το βλέπεις ένα πράγμα που λέει quote;
Αυτό το πατάς και σου ανοίγει τον επεξεργαστή κειμένου όπου παραθέτει το μήνυμα αυτού που θες να απαντήσεις . Να μην ξεχάσεις προτού δημοσιεύσεις να βάλεις τίτλο αφού διαφορετικά δεν θα σου βγάζει το μήνυμα.
Να χαρείς όμως μην γράφεις για κάθε πρόταση νέο ποστ γιατί είπαμε. Θα πάθουμε σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα από το πολύ scrol.. (τουτέστιν τόπικ σεντόνι! :D )

gkk
Απών/απούσα

Πάντως marlene θα προσπαθήσω, αλλά νομίζω ότι έτσι είναι πιο ευανάγνωστα. Άσε που μου έρχονται ένα ένα.

gkk
Απών/απούσα

Thanks a lot.

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

abyss wrote:
[...]
@marlene: Δεν ξέρω τι είχε κατά νου η Royaloak, αλλά είναι πολύ συνηθισμένο σε αυτό το site, όταν κάποιος άτυχος συν-ποδηλάτης πέφτει θύμα κλοπής και γράφει, συνήθως για πρώτη φορά, στο podilates.gr, να λαμβάνει ως αντίδραση στο πονεμένο του post κάτι που μπορεί να διαβαστεί και ως "ας πρόσεχες που δεν είχες πέταλο". Κάνε και μια άλλη ανάγνωση στο post σου, μήπως μπορεί να εκληφθεί έτσι;

Μόνο όμως που την Royaloak την γνωρίζω και είναι ο τελευταίος άνθρωπος που θα περίμενα να εκλάβει κατά αυτό τον τρόπο τα ποστ μου. Άλλωστε το ύφος της δημοσίευσης δεν ήταν ούτε αλαζονικό, ούτε οτιδήποτε άλλο. Ίσα ίσα είχε την μορφή συμβουλής.

Δεν με ενδιαφέρει τι είναι συνηθισμένο σε αυτό το site αλλά δεν μπορεί να παίρνει η μπάλα τους πάντες. Στο κάτω κάτω όσοι δεν δέχονται ούτε καν συμβουλές, ας μην μας λεν καν τον πόνο τους, ( αφού στην τελική είναι ήδη προκατειλημμένοι ως προς το ύφος με το οποίο θα απαντηθεί αυτό που γράφουν. ).
Εμένα πάντως δεν μου αρέσει να με κρίνουν σύμφωνα με αυτά που έχουν πει άλλοι, ούτε τέτοιο δικαίωμα έχω δώσει εδώ μέσα, ούτε φυσικά όταν συναντάω κάποιους ανθρώπους από κοντά.

Αλλά από ότι φαίνεται τρώτε τα νύχια σας για καυγά εδώ πέρα και ενίοτε δεν δέχεστε και συμβουλές ούτε καν καλοπροαίρετες.

slayerarg
Εικόνα slayerarg
Απών/απούσα

ιδιαίτερα το γεγονός οτι τελευταία "ανοίγει" ενα topic και στη συνέχεια πέφτουν μπουνιές για ασήμαντες αφορμές..

abyss
Απών/απούσα

marlene wrote:

Δεν με ενδιαφέρει τι είναι συνηθισμένο σε αυτό το site αλλά δεν μπορεί να παίρνει η μπάλα τους πάντες. Στο κάτω κάτω όσοι δεν δέχονται ούτε καν συμβουλές, ας μην μας λεν καν τον πόνο τους, ( αφού στην τελική είναι ήδη προκατειλημμένοι ως προς το ύφος με το οποίο θα απαντηθεί αυτό που γράφουν. ).
Εμένα πάντως δεν μου αρέσει να με κρίνουν σύμφωνα με αυτά που έχουν πει άλλοι, ούτε τέτοιο δικαίωμα έχω δώσει εδώ μέσα, ούτε φυσικά όταν συναντάω κάποιους ανθρώπους από κοντά.

Αλλά από ότι φαίνεται τρώτε τα νύχια σας για καυγά εδώ πέρα και ενίοτε δεν δέχεστε και συμβουλές ούτε καν καλοπροαίρετες.

Αν γράφεις πάντως σε ένα site, ακόμα και τόσο χαλαρά οργανωμένο όσο το podilates.gr, θα πρέπει να σε νοιάζει τι είναι συνηθισμένο σε αυτό και τι είδους post γίνονται στην πορεία του, ειδικά για το τόσο ευαίσθητο θέμα των κλοπών.

Εν πάσει περιπτώσει, δε χρειάζεται η παρέμβαση που έκανα για να αποσαφηνίσω κάτι να γίνει αφορμή για καυγαδάκια. Δεν ήταν επ' ουδενί αυτή η πρόθεσή μου.

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

abyss wrote:

Αν γράφεις πάντως σε ένα site, ακόμα και τόσο χαλαρά οργανωμένο όσο το podilates.gr, θα πρέπει να σε νοιάζει τι είναι συνηθισμένο σε αυτό και τι είδους post γίνονται στην πορεία του, ειδικά για το τόσο ευαίσθητο θέμα των κλοπών.

Nαι φίλε/η μου.... αλλά δεν γίνεται να αυτολογοκρινόμαστε για να μην πέσουμε θύματα της προκατάληψης των αδικημένων από άλλους χρήστες θυμάτων κλοπής.. Είναι σουρεαλιστικό αυτό που γίνεται εδώ μέσα.

Δεν γίνεται να μην τολμούμε να εκφραστούμε ελεύθερα μήπως και παρεξηγηθεί ο κάθε χρήστης εδώ, ο οποίος παρεξηγιέται προκαταβολικά, γιατί κάποια στιγμή τον προσέβαλαν άλλοι χρήστες. Δεν είμαστε, ξέρεις, όλοι το ίδιο πρόσωπο.

Royaloak
Απών/απούσα

marlene wrote:
ότι τις αλυσίδες τις κόβουν με κόφτη; Αν δε το άφηνες και σε καθημερινή βάση στο σταθμό, το βάλανε στο μάτι, τσέκαραν και τι χρειαζόταν για να κόψουν την αλυσίδα και ήρθαν οργανωμένοι.

Ξέρω πως στενοχωριέσαι και το καταλαβαίνω, αλλά έπρεπε να έχεις πέταλο, να μην σου πω και δύο πέταλα, μαζί με την αλυσίδα ώστε τουλάχιστον να κωλώσουν στο θέμα τον εργαλείων.. ( αν κόψουν το ένα, να μην έχουν εργαλεία για να κόψουν το άλλο).

Αγαπητέ abyss κι επειδή έχουμε συνομιλήσει με πολιτισμό και χαρακτήρα στο παρελθόν όσον αφορά στις κλοπές, όντως αυτό που με έκανε να εκφραστώ, όπως εκφράστηκα σε σχέση με τη Μαρλένα κι όσους σε άλλα threads απευθύνονται στα θύματα κλοπής επιτιμιτικά είναι η φράση,
"Δεν τα έχουμε πει;;...".

Η οποία σημειωτέον απευθύνεται σε κάποιον, που μόλις έχει χάσει το ποδήλατό του, βρίσκεται σε σοκ και ίσως να είναι και η πρώτη φορά που απευθύνεται στο site γι'αυτό το λόγο. Άρα το "δεν τα έχουμε πει" είναι άκυρο. Έτσι σα στάση το κατηγοριοποιώ μαζί με τις αλαζονικές του site απέναντι στα θύματα κλοπής.

Με δεδομένη τη μη δυνατότητα της προσωπικής επαφής, σημειολογικά τα δύο ερωτηματικά στο τέλος της φράσης επιτείνουν το πνεύμα της ερώτησης και δεν αφήνουν περιθώρια πολλών απαντήσεων, παρά συναφών του τύπου "ναι τα είπαμε, αλλά εγώ ήμουνα από βλάκας έως απρόσεκτος".

Και ρωτώ όλους. Τι μας κάνει να πιστεύουμε ότι κάθε ένας που μόλις έχασε το ποδήλατό του μας το ανακοινώνει για να φάει το χαστούκι της απαξίωσης; Εκτός από ηλίθιος είναι και βιτσιόζος; Ψάχνει δηλαδή κάποιον να του πει πόσο έσφαλε; Και το βαθμό που έσφαλε; Και βρισκόμαστε εμείς να τον βάλουμε στη θέση του; Ο mpampis που ξέρει, πώς κατάφερε να συμβουλεψει και να συμπαρασταθεί ταυτόχρονα χωρίς να προσβάλει;

Γενικά ας έχουμε υπ'όψιν, όλοι μας, αγαπημένοι φίλοι, γιατί όσα λέω δεν αμβλύνουν ούτε το σεβασμό, ούτε την αγάπη μου προς όλους, ότι scripta manent.

Στο θέμα της κλοπής ποδηλάτων προσωπικά ανήκω στην κατηγορία υψηλής ευαισθησίας. Όποιος κι αν είναι αυτός που τοποθετείται με τον άλφα ή βήτα τρόπο. Αν βρίσκω τον τρόπο αυτό να μπάζει νερά, αισθάνομαι την ανάγκη να το επισημάνω, ανεξάρτητα από το πώς έχω σηκωθεί το πρωί. Αφήστε που δεν ανήκω στην κατηγορία που ξεσπάει, γιατί κοιμήθηκε στραβά ή ο,τιδήποτε άλλο. Διαθέτω τόνους (σε όγκο) ψυχραιμίας. Αντί να προσβαλόμαστε πάντως και να μιλάμε επι του προσωπικού άπρεπα, θα έπρεπε να σκεφτόμαστε ξανά και ξανά τις εκφράσεις μας και πού τις απευθύνουμε και μήπως θελημένα ή και αθέλητα γινήκαμε εμείς πρώτα προσβλητικοί.

Όσον αφορά δε στην πρόθεση, να ελαφρύνουμε τη βαριά ατμόσφαιρα κλπ.κλπ. Έχω άλλη μια ερώτηση προς όλους. Από που αλήθεια αντλούμε γενικά το δικαίωμα να γινόμαστε χαζοχαρούμενοι με τον πόνο των άλλων; Ή μήπως η κουρτίνα του εγώ μας, μας οδηγεί στο να βλέπουμε βαριά και σοβαρά όσα εμείς νομίζουμε μόνο;

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

Royaloak wrote:

Αγαπητέ abyss κι επειδή έχουμε συνομιλήσει με πολιτισμό και χαρακτήρα στο παρελθόν όσον αφορά στις κλοπές, όντως αυτό που με έκανε να εκφραστώ, όπως εκφράστηκα σε σχέση με τη Μαρλένα κι όσους σε άλλα threads απευθύνονται στα θύματα κλοπής επιτιμιτικά είναι η φράση,
"Δεν τα έχουμε πει;;...".

Η οποία σημειωτέον απευθύνεται σε κάποιον, που μόλις έχει χάσει το ποδήλατό του, βρίσκεται σε σοκ και ίσως να είναι και η πρώτη φορά που απευθύνεται στο site γι'αυτό το λόγο. Άρα το "δεν τα έχουμε πει" είναι άκυρο. Έτσι σα στάση το κατηγοριοποιώ μαζί με τις αλαζονικές του site απέναντι στα θύματα κλοπής.

Με δεδομένη τη μη δυνατότητα της προσωπικής επαφής, σημειολογικά τα δύο ερωτηματικά στο τέλος της φράσης επιτείνουν το πνεύμα της ερώτησης και δεν αφήνουν περιθώρια πολλών απαντήσεων, παρά συναφών του τύπου "ναι τα είπαμε, αλλά εγώ ήμουνα από βλάκας έως απρόσεκτος".

Και ρωτώ όλους. Τι μας κάνει να πιστεύουμε ότι κάθε ένας που μόλις έχασε το ποδήλατό του μας το ανακοινώνει για να φάει το χαστούκι της απαξίωσης; Εκτός από ηλίθιος είναι και βιτσιόζος; Ψάχνει δηλαδή κάποιον να του πει πόσο έσφαλε; Και το βαθμό που έσφαλε; Και βρισκόμαστε εμείς να τον βάλουμε στη θέση του; Ο mpampis που ξέρει, πώς κατάφερε να συμβουλεψει και να συμπαρασταθεί ταυτόχρονα χωρίς να προσβάλει;

Γενικά ας έχουμε υπ'όψιν, όλοι μας, αγαπημένοι φίλοι, γιατί όσα λέω δεν αμβλύνουν ούτε το σεβασμό, ούτε την αγάπη μου προς όλους, ότι scripta manent.

Στο θέμα της κλοπής ποδηλάτων προσωπικά ανήκω στην κατηγορία υψηλής ευαισθησίας. Όποιος κι αν είναι αυτός που τοποθετείται με τον άλφα ή βήτα τρόπο. Αν βρίσκω τον τρόπο αυτό να μπάζει νερά, αισθάνομαι την ανάγκη να το επισημάνω, ανεξάρτητα από το πώς έχω σηκωθεί το πρωί. Αφήστε που δεν ανήκω στην κατηγορία που ξεσπάει, γιατί κοιμήθηκε στραβά ή ο,τιδήποτε άλλο. Διαθέτω τόνους (σε όγκο) ψυχραιμίας. Αντί να προσβαλόμαστε πάντως και να μιλάμε επι του προσωπικού άπρεπα, θα έπρεπε να σκεφτόμαστε ξανά και ξανά τις εκφράσεις μας και πού τις απευθύνουμε και μήπως θελημένα ή και αθέλητα γινήκαμε εμείς πρώτα προσβλητικοί.

Όσον αφορά δε στην πρόθεση, να ελαφρύνουμε τη βαριά ατμόσφαιρα κλπ.κλπ. Έχω άλλη μια ερώτηση προς όλους. Από που αλήθεια αντλούμε γενικά το δικαίωμα να γινόμαστε χαζοχαρούμενοι με τον πόνο των άλλων; Ή μήπως η κουρτίνα του εγώ μας, μας οδηγεί στο να βλέπουμε βαριά και σοβαρά όσα εμείς νομίζουμε μόνο;

Δεν αρκεί να έχει κάποιος υψηλή ευαισθησία μόνο σε θέματα κλοπής. Καλό θα ήταν να δείχνεις και υψηλή ευαισθησία στο πως νιώθουν οι υπόλοιποι όταν τους κατηγορείς για πράγματα, τα οποία εσύ και μόνο εσύ τα ερμηνεύεις με τον τρόπο που μας περιέγραψες πιο πάνω.

Εν πάσι περιπτώσει και επειδή αυτά που λες τα θεωρώ προσβλητικά και ιδιαίτερα άδικα για το άτομο μου, δεν θα ήθελα να συνεχίσω την συγκεκριμένη συζήτηση.. βασικά δεν θα ήθελα να κάνω καμία άλλη συζήτηση από εδώ και στο εξής.

Royaloak
Απών/απούσα

Έλαβα υπ'όψιν μου τη διάθεσή σου να μην απαντήσω προσωπικά, αλλά δεν μπορούσα να μείνω και βουβή. Το συγκεκριμένο πόστ δεν απευθύνεται σε σένα, όπως είναι φανερό.

Δεν είναι προσωπικά τα πράγματα. Θάταν πιο εύκολο αν ήταν προσωπικά. Μ'ένα τηλέφωνο θα λυνόταν.

Είναι θέμα συνολικής στάσης και άποψης. Αν ποτέ είσαι ψύχραιμη το συζητάμε. Στα όρια της ευπρέπειας. Κι όχι πικρόχολα σχόλια του στυλ ξύπνησες στραβά. Από τέτοια μπορεί να επιστρατεύσει ο καθένας μας ένα σωρό, αρκεί να είναι λίγο πιο κυκλοθυμικός απ'ό,τι χρειάζεται.

Εκτός αν η φράση "δεν θα ήθελα να κάνω καμία άλλη συζήτηση από εδώ και στο εξής" αφορά γενικότερα την προσωπική μας επικοινωνία κι όχι το συγκεκριμένο θέμα. Οπότε σεβαστό καθ'όλα το αίτημά σου. Σιωπή μεταξύ μας από'δω κι εμπρός, αν αυτό επιλέγεις. Δεν είμαι εγώ πάντως που κόβω τις γέφυρες.

ΥΓ. Παραθέτω κι αυτή την παραπομπή για να δει κανείς τη συνέχεια που υπάρχει γενικά σ'αυτόν τον τρόπο αντιμετώπισης: http://podilates.gr/node/3094

podilatofreak
Απών/απούσα

ότι κάθε εχέφρων άνθρωπος θεωρεί σωστά αυτά που λέει η Royaloak σχετικά με το πώς πρέπει να αντιμετωπίζονται από τους "ειδήμονες" τα θύματα ποδηλατοκλοπών που προστρέχουν για συμβουλή σ' αυτό το site.
Και να σας πω κάτι που μπορεί να ακουστεί απίστευτα αφελές, αν όχι ανόητο; Μου είναι απωθητική η εικόνα των πολιτών μιας κοινωνίας που θωρακίζονται με σούπερ ντούπελ συστήματα ασφαλείας απέναντι στο ενδεχόμενο να πέσουν θύματα κλοπής και μεταδίδουν έτσι ένα φοβικό σύνδρομο, μια εικόνα έλλειψης εμπιστοσύνης απέναντι στους συνανθρώπους τους δείχνοντας ότι τελούν σε μια αμυντική σχέση με το περιβάλλον τους. Η εικόνα αυτή ξεκινάει από τις περιφραγμένες καμεράτες φρουρούμενες βίλες των ΒΠ, περνάει στις θωρακισμένες λιμουζίνες με τους μπράβους ξοπίσω και καταλήγει στα τριπλά πέταλα με τα οποία αλυσοδένονται τα ποδήλατα στις κολόνες. Το ξέρω ότι ο κίνδυνος είναι υπαρκτός. Παρ' όλα αυτά όμως με απωθεί η τόσο σκληροπυρηνικά φρουρούμενη ιδιοκτησία, μικρή ή μεγάλη. Η εμπιστοσύνη μεταξύ των μελών μιας κοινωνίας είναι ο συνεκτικός δεσμός της.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Έκανα το εξής κουφό: έριξα στο google "bicycle theft". Σοκ! Τα νούμερα σε όλες τις δυτικές χώρες είναι ασύλληπτα.

> http://www.dutchamsterdam.nl/68-amsterdam-city-of-bikes
Άμστερνταμ: 750.000 άνθρωποι, 600.000 ποδήλατα, και... η κλοπή σύννεφο! Τι σημαίνει αυτό; Τι μας λέει;
Καλά... αφού όλοι έχουν από ένα... γιατί ο άλλος να κλέψει;

> http://www.worldhum.com/features/how-to/ride_a_bike_in_holland_20051012/
"In the back alleys of most Dutch cities, shifty-eyed junkies sell stolen bikes for around 20 euros while discreetly intoning, “Fiets kopen? Fiets kopen?” (“Buy a bike?”). It’s tempting, but supporting these guys just perpetuates two vicious cycles - drug abuse and bike theft."

Συμπέρασμα: αυτός που κλέβει ποδήλατα δεν κλέβει επειδή δεν έχει ποδήλατο, κλέβει για να κονομήσει τη δόση του κλπ.
Άρα: σταματάμε τη γκρίνια, το αποδεχόμαστε ως ένα ακόμα κοινωνικό μας χαρακτηριστικό, και στο κάτω κάτω χαιρόμαστε γιατί το κλέψιμο κρατά κάτω και τις τιμές.

Τόσο απλό, τόσο κυνικό, τόσο χυδαίο, όσο κυνικός και χυδαίος είναι αυτό το πλάσμα που αποκαλούμε με τον εύσχημο όρο "Άνθρωπος". Γ**ήστε ελεύθερα. :Ρ:

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

Royaloak wrote:

ΥΓ. Παραθέτω κι αυτή την παραπομπή για να δει κανείς τη συνέχεια που υπάρχει γενικά σ'αυτόν τον τρόπο αντιμετώπισης: http://podilates.gr/node/3094

Mόνο που δεν βλέπω κανένα δικό μου ποστ εκεί μέσα.. Οπότε οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και πράγματα είναι προϊόν της φαντασίας του σεναριογράφου.. ( έτσι δεν λένε και στα έργα; )

Ειλικρινά δεν με ενδιαφέρει τι είδους ψυχολογικά έχουν αποκτήσει ορισμένοι εδώ μέσα από τις άκαιρες συμπεριφορές των υπολοίπων. ( μήπως ασχολείστε ιδιαίτερα με το τι λέει και ο καθένας; ) 'Όσο για το συγκεκριμένο πρόβλημα "αντιμετώπισης" στο οποίο αναφέρεσαι, επαφίεται στον καθένα προσωπικά να το λύσει βασισμένος στη δική του συνείδηση και φιλότιμο, εάν και εφόσον τα διαθέτει αυτά. Δεν θα είμαι όμως εγώ η αφορμή για αυτό, καταρχάς γιατί ούτε τέτοιες συμπεριφορές υιοθετώ, όσο και αν κάποιοι φαντάζονται κάτι τέτοιο, ούτε και τις υποστηρίζω.

Αν τώρα κάποιος δεν αντιλαμβάνεται το πνεύμα των λόγων μου αυτό είναι κάτι το οποίο δεν μπορώ να το αλλάξω. Όποιος δεν το καταλαβαίνει, ( αυτό το πνεύμα ), καλά κάνει .... αλλά δεν νομίζω ότι με έναν άνθρωπο που έχει τέτοια άποψη για μένα μπορώ να κάνω και παρέα. Θα το θεωρούσα υποκρισία και από τις δύο μεριές αφού δεν γίνεται την μία στιγμή να υπάρχουν νύξεις για την δική μου ευαισθησία πάνω σε θέματα που ενοχλούν τους άλλους και από την άλλη να συναντιόμαστε και να μην τρέχει και τίποτα.

Είναι θέμα ευθύτητας είναι και θέμα αρχής. Ή εκτιμάς κάποιον ή όχι. Τα "ναι μεν αλλά" είναι gay πράγματα και δεν περιλαμβάνουν στα νοήματα τους την έννοια Θέση.

Οι γέφυρες δημιουργούνται όταν τα θεμέλια είναι γερά, όχι όταν υπάρχουν νύξεις ότι τα θεμέλια πατάνε στην άμμο.

Έτσι το να με βάζουν στην ίδια κατηγορία με τους "αναίσθητους" το λιγότερο που μπορεί να μου κάνει είναι να με θυμώσει, ειδικά όταν αυτό συμβαίνει από άτομα που έστω και λίγο με έχουν γνωρίσει από κοντά.
Και επειδή λοιπόν δεν συμμετέχω σε αυτόν τον χώρο για να θυμώνω, ούτε και για να στενοχωριέμαι, αν χρειαστεί κόβω και γέφυρες. Ίσως γιατί προσωπικά τις γέφυρες τις θέλω γερές ως προς την στατικότητα τους και γιατί η εμπειρία μου, μού έχει δείξει ότι οι νύξεις μόνο προς αυτήν την στατικότητα δεν συμβάλουν.

Τόσο απλά είναι τα πράγματα.

tomac4
Απών/απούσα

απο ενα γλυφιτζουρι με γευση βατομουρο (που μου αρεσει) στην καθεμια, για να γλυκανει λιγο το στοματακι σας, και να φυγει και η πικρα... εμπρος της γης η τρελαμενη!!!

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

tomac4 wrote:
απο ενα γλυφιτζουρι με γευση βατομουρο (που μου αρεσει) στην καθεμια, για να γλυκανει λιγο το στοματακι σας, και να φυγει και η πικρα... εμπρος της γης η τρελαμενη!!!

όπου θες. Σε παρακαλώ όμως μην ανακατεύεσαι σε συζητήσεις που δεν σε αφορούν.

tomac4
Απών/απούσα

οτζεϊ μαρλενιο οτζεϊ... κανω τουμπεκις ψυλοκομμενο... τσαι παιρνω τσαι τα κουδατσια μου και σ'αλλη παραλια επαε..

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

tomac4 wrote:
οτζεϊ μαρλενιο οτζεϊ... κανω τουμπεκις ψυλοκομμενο... τσαι παιρνω τσαι τα κουδατσια μου και σ'αλλη παραλια επαε..

Xα χα χα.. τώρα τα είπες σωστά και στην κατάλληλη γλώσσα.. ;)

xtravaganzagold
Εικόνα xtravaganzagold
Απών/απούσα

ουτε εγω λεω να μιλησω...

..παω να διπλωθω και να κοιμηθω..

Royaloak
Απών/απούσα

"Συμπέρασμα: αυτός που κλέβει ποδήλατα δεν κλέβει επειδή δεν έχει ποδήλατο, κλέβει για να κονομήσει τη δόση του κλπ.
Άρα: σταματάμε τη γκρίνια, το αποδεχόμαστε ως ένα ακόμα κοινωνικό μας χαρακτηριστικό, και στο κάτω κάτω χαιρόμαστε γιατί το κλέψιμο κρατά κάτω και τις τιμές.

Τόσο απλό, τόσο κυνικό, τόσο χυδαίο, όσο κυνικός και χυδαίος είναι αυτό το πλάσμα που αποκαλούμε με τον εύσχημο όρο "Άνθρωπος". Γ**ήστε ελεύθερα."

Αντιληπτό το μήνυμα!!! Νιώθω ακόμα πιο πολύ Ευρωπαία τώρα.

Και για να σοβαρευτούμε. Μήπως; Μήπως λέω και ξαναλέω και ξανα-ξαναλέω (ακούραστη εγώ πάλι) είναι καιρός ν'αρχίσουμε να βάζουμε κάτω τρόπους αντίδρασης στο πρόβλημα; Σπάω το κεφάλι μου να δω πού κολλάει αυτή η ιστορία. Όσο γνωρίζω τον κόσμο των ποδηλατών τόσο αναρωτιέμαι. Ας θέσουμε τρεις άξονες δράσης. 1. Σε σχέση με την πολιτεία, 2. Σε σχέση με τους κλέφτες, 3. Σε σχέση με τους ποδηλάτες εν γένει και τα θύματα κλοπής ειδικότερα.

Συγκεκριμένα;

Σε σχἐση με την πολιτεία δύο ζητήματα, με όποια ανάλυση συζητήσουμε και καταλήξουμε (βοηθάτε οι γνωρίζοντες νόμους και διαδικασίες):
α. αἰτημα μιας οποιασδήποτε ταυτοποίησης των ποδηλάτων και των χρηστών τους, πάντως σίγουρα ταυτοποίηση.
β. αίτημα δίωξης των κλεφτών (που ήδη είναι σε καταφανή θέση με ορατότατη λειτουργία).

Σε σχέση με τους κλέφτες, κωδικοποίηση της στάσης μας σε περίπτωση, που γινόμαστε μάρτυρες κλοπής ή πέφτει κάτι στην αντίληψή μας, που έχει σχέση με την κλοπή και τη διακίνηση κλοπιμαίων ποδηλάτων:
δεν αυτοδικούμε ποτέ, αλλά καταγγέλουμε τεκμηριωμένα όλα όσα έχουν πέσει στην αντίληψή μας.

Σε σχέση με τους συνποδηλάτες μας υποψήφιους θύματα κλοπής: διακίνηση ενημερωτικού υλικού, όπου αυτό είναι δυνατόν, σε συνεργασία με τα καταστήματα πώλησης ποδηλάτων και ειδών ποδηλασίας. Στο site να γίνει πιο έυκολος ο εντοπισμός όσων ήδη γράφονται στις 'οδηγίες' περί κλειδώματος κλπ. Να αποτελέσουν ξεχωριστή και απολύτως ορατή ενότητα. Για τα ήδη θύματα κλοπής να υπάρχει συμβουλευτικό κείμενο, πώς να χειριστούν το θέμα νομότυπα και διαδικαστικά.

Και τελευταίο, σοβαρότερο και μέγιστης σημασίας: αποτροπή της διακίνησης κλεμμένου ποδηλάτου μέσα στο site, θέττοντας εκτός, όποια παρουσία ή κείμενο υποννοεί άμεσα ή έμμεσα συμμετοχή στην ανακύκλωση κλεμμένων ποδηλάτων.

Ως Ευρωπαία ποδηλάτισσα τώρα πια κι εγώ, αυτά έχω να καταθέσω σαν πρόταση.

soulis
Απών/απούσα

δεν θα πρεπε να κλεβονται αυτοκινητα. (και πολλα αλλα ειδη)

που εχουν αριθμο πλαισιου, πινακιδες, ασκουνται μυνησεις κατα αγνωστων, πληρωνουν ασφαλιστικες κλπκλπ

Σε μια κοινωνια που κλεβονται/απαγαγωνται ολοκληροι ανθρωποι δεν ειναι φυσικα αστειο αλλα σιγουρα πολυτελεια να μιλαμε για κλεμμενα ποδηλατα.
Οσοι πεφτουν θυμα εγκληματικης ενεργειας (και κλοπης βεβαιως) εχουν τη συμπαθεια μου αλλα εδω που χουμε φτασει υπαρχουν πολλα χειροτερα.

Royaloak
Απών/απούσα

Αυτή ακριβώς είναι και η άποψη της αστυνομίας. Άρα είμαστε καθ'όλα 'νομοταγείς', καθώς είμαστε βυθισμένοι μέσα στον κυνισμό και στην αποδοχή. Μ'αυτή τη λογική έχεις δίκιο. Όσα γράφω είναι πράγματι ψιλά γράμματα.

soulis
Απών/απούσα

..ειναι μια εκφραση που θα προτιμουσα στη θεση του κυνικος.
:-)

Royaloak
Απών/απούσα

Αγαπητέ soulis, δυστυχώς, υπάρχουν πράγματα που δεν υπόκεινται στις προσωπικές μας επιθυμίες, αλλά σ'αυτό που είναι ξεχασμένο και ντεμοντέ, αυτό που λέμε 'ήθος'. Αυτό που είναι κυνισμός, λοιπόν δεν γίνεται να μετατραπεί σε ρεαλισμό, ειδικά όταν παντρεύεται με την παθητικότητα και την αποδοχή, οπότε κι έχει και άλλες προεκτάσεις και συνέπειες.
Δεν σε ξέρω και όσα λέω είναι όσο πιο αντικειμενικά γίνεται και πάντοτε σχετικά με την κλοπή ποδηλάτου, που προϋπήρχε των απαγωγών κλπ κλπ.

tomac4
Απών/απούσα

ολα καλα κι ολα ωραια αγαπητη μου συν-ποδηλατησσα, αλλα εγω
πιστευω πως θα εχω διαφορετικη αντιδραση απο την κοσμια και την ευπρεπη αν δω καποιον να μου κλεβει καποιο απο τα ποδηλατα μου... να με συμπαθας κιολας παντως πιστευω οτι θα του κανω ζημια και απ'οτι μπορω να φανταστω, μεγαλη... γιαυτο και παρακαλαω
αν ποτε μου κλεψουν καποιο απο τα ποδηλατα που εχω καλυτερα να μην τον δω η να μην τον βρω ποτε μου...

Royaloak
Απών/απούσα

Θα ήθελες να βάλεις σε κίνδυνο τη σωματική σου ακεραιότητα; Το κακό με μας είναι ότι σ'όλες τις συζητήσεις περί κλοπής ποδηλάτων υπάρχουν δύο ειδών αντιδράσεις. Ή η παθητική για λόγους που δεν καταλαβαίνω ή αυτή της αυτοδικίας, που βρίσκω παρορμητική κι επικίνδυνη. Η προτροπή μου, αν και ακόμα έχω κάμποσο θυμό μέσα μου για το ότι μου κλέψανε το ποδήλατο, είναι να τους αντιμετωπίσεις ψύχραιμα κι αποτελεσματικά. Δεν τους θεωρώ κακόμοιρους, που θα κάτσουν να τις φάνε, χωρίς αντίδραση... Αλλά αυτά είναι υποθετικά. Εγώ θέτω το ζήτημα της θεσμικής αντιμετώπισης.

tomac4
Απών/απούσα

κοιτα πιστευω πως ο δημος δεν προκειτε να μας βοηθησει...
επισης ουτε η αστυνομηνια πιστευω οτι θα ασχοληθει με το ζητημα οποτε τι μπορουμε να κανουμε??? απο μονοι μας το μονο που μπορει καπως να σωσει την κατασταση ειναι να ενημερωσουμε οσο περισσοτερο κοσμο γινεται να μην αγιραζει κλεμενα ποδηλατα... το ξερεις οτι εχει βρεθει γνωστος ποδηλατης ονοματα δεν λεμε δεν θυγουμε υποληψεις, εχει βρεθει να αγοραζει κλεμενα ποδηλατα και μαλιστα κατ'εξακολουθηση... αυτα ειναι που με τρελενουν και με κανουν εξω φτερνων...

Royaloak
Απών/απούσα

Δεν ξέρω τίποτα συγκεκριμένες περιπτώσεις του τύπου που περιγράφεις και δεν με νοιάζει κι όλας να μάθω. Εκείνο που μ'ενδιαφέρει είναι να γίνουν θεσμικές ενέργειες. Πώς ξέρεις τι θα κάνει ο Δήμος, η αστυνομία επίσημα ή όποιος άλλος φορέας απευθυνθούμε; Αν δεν το κάνουμε, πώς θα ξέρουμε, οτι δεν προτίθενται να κάνουν κάτι, όταν θα έχουν κρούση από μια κοινωνική ομάδα πλέον κι όχι άτομα; Με την ίδια λογική η χρήση του Μετρό για παράδειγμα είναι ουτοπία. Κι έτσι γιατί την διεκδικούμε; Ή όλα αυτά είναι προφάσεις; Προφάσεις για ποιό πράγμα; Τι μου λες δηλαδή, ότι ο γνωστός ποδηλάτης κάνει ό,τι κάνει κι αυτό είναι κοινά αποδεκτό από όλους; Και γι'αυτό δεν ασχολείται κανείς με το θέμα σοβαρά; Τι είναι λοιπόν αυτός ο ποδηλάτης τόσο καθοριστική προσωπικότητα; Κι αν είναι όπως τα λες, όλα αυτά περί ανοιχτής κοινότητας είναι στα λόγια; Μπορεί ένας άθρωπος να 'κρίνει' με τη στάση του τη στάση μιας ολόκληρης κοινότητας;

Δεν μου φτάνει αυτό σαν εξήγηση. Μπάζει νερό. Μέσα στην μεγάλη αυτή αγκαλιά των ποδηλατ-ισσ-ών δεν μπορώ να φανταστώ, ότι δεν υπάρχουν άνθρωποι, που να βλέπουν όσα βλέπω και κατανοώ εγώ, η εντελώς τυφλή. Κάποιοι έχουν ήδη μιλήσει και πάρει θέση σε συζητήσεις ανάλογες στο παρελθόν.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Royaloak wrote:
Αντιληπτό το μήνυμα!!! Νιώθω ακόμα πιο πολύ Ευρωπαία τώρα.

Ναι, ως Ευρω-πέη πρέπει να είμαστε σοβαροί, ασφαλώς.
Σίγουρα ελήφθη το μήνυμα; Αυτό που είπα είναι ότι δεν είναι δυνατό κάτω από τις παρούσες συνθήκες να πάψει να υπάρχει το πρόβλημα.
α. αφού υπάρχουν πρεζόνια, και
β. αφού υπάρχουν αγοραστές.

Για να λύσεις ένα πρόβλημα, πρέπει να εντοπίσεις τις αιτίες και να αντιμετωπίσεις τις αιτίες.
α. Πρεζόνια: όταν θεωρούνται "άρρωστοι" που χρήζουν περιθάλψεως και υπάρχει ανοχή, δεν πρόκειται ποτέ να απαλλαγούμε από τη μάστιγα. Το ριζικό πρόβλημα είναι η ανοχή. Αφού αυτή η κοινωνία τους αποδέχεται, ας τους φάει στη μάπα. Φυσικά και δεν μπορεί ουδείς να υποστηρίξει ότι πρέπει να αρπάξουμε το πολυβόλο και να τους καθαρίσουμε! Απλά λέω, ότι το πρόβλημα δεν μπορεί να λυθεί διότι η ίδια η κοινωνία το ανέχεται και το υποθάλπει.
β. Αγοραστές: πάλι ανοχή κι εδώ. Όταν καθένας έχει στο πίσω μέρος του μυαλού του "να βρω ένα φτηνό να κάνω τη δουλειά μου", κι εδώ ισχύει το ανάλογο. Μπορεί κάποιοι συνειδητοποιημένοι να μην αγοράζουν κλεμένα, αλλά είναι στατιστικά βέβαιο ότι οι περισσότεροι θα το κάνουν τον πισινό μας να χτυπάμε όλοι μαζί από κάτω. Όπου υπάρχει φωτιά θα υπάρξει και καπνός: αφού υπάρχει οικονομική στενότητα θα υπάρξει κλεπταποδοχή.

Όταν ένα πρόβλημα δεν είναι αντιμετωπίσιμο, αυτό που μένει είναι να μάθεις να ζεις με αυτό. Κατανοητό το να αντιδράμε, αλλά χάνουμε τζάμπα ενέργεια. Τους θεσμούς η κοινωνία τους κάνει: όταν ανέχεται το έγκλημα ΔΕΝ κάνει θεσμούς.

contact