Αέρας ελαστικών

7 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Antonios CORFU
Απών/απούσα

Παιδιά πριν 3 μέρες αγόρασα το Cube Analog 29 2014. ΤΑ ΣΠΑΕΙ!!!
Μόνο που δεν ξέρω πόσο αέρα χρειάζονται.

Να τονίσω πως το μέγεθος του ποδηλάτου είναι 19'' ( 1.78 - 1.88 ύψος αναβάτη ).
Τα ελάστικα έχουν διάμετρο 29" πόσο αέρα χρειάζονται?
Θα μπορούσατε να με βοηθήσετε?

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Κοίταξε με προσοχή το λάστιχό σου. Αλλά με πολύ προσοχή. Είπαμε, ΠΟΛΥ προσοχή. Θα δεις να γράφει κατι σαν "inflate min XX PSI - max YY PSI" δηλαδή αναγράφει στο πλάι το ελάχιστο και μεγιστο όριο πίεσης. Τι γράφει?

Antonios CORFU
Απών/απούσα

Λοιπόν το λάστιχο γράφει πάνω :

1.8 - 3.7 bar, 26 - 54 psi

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Το λοιπόν θα μπορείς να βάζεις από 26 psi μεχρι 54 psi.
Χαμηλότερες πιέσεις για off road καταστάσεις και σαθρά εδάφη, υψηλότερες πιέσεις για άσφαλτο και καλύτερη κύληση.

Antonios CORFU
Απών/απούσα

Σ'ευχαριστώ.

Antonios CORFU
Απών/απούσα

Σ'ευχαριστώ.

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

το πόσα psi έχει να κάνει φυσικά εκτος απο την χρήση και με το βάρος σου

μπακαλίστικα αν εισαι μια 90ρα βάλε 45 και μετά ανάλογα ανέβα ή κατέβα