Γιατί δεν με αφήνεις να περάσω κυρία μου;;;

Σήμερα κατέβηκα στην Αθήνα, στα Εξάρχεια για μία δουλειά που ήθελα να κάνω. Χωρίς ποδήλατο φυσικά γιατί άντε να αφήσεις ποδήλατο ξέμπαρκο στην Βαλτετσίου. ( αυτό όμως είναι θέμα για άλλη δημοσίευση).
Στην επιστροφή βγήκα στην Ζωοδόχου Πηγής για να κατευθυνθώ προς το Πανεπιστήμιο να πάρω Μετρό να φύγω.
Η Ζωοδόχου πηγής τώρα είναι δρόμος μονοπάτι. Από την μία πλευρά έχει 60 πόντους πεζοδρόμιο, από την άλλη πλευρά άλλους εξήντα, μία λωρίδα με παρκαρισμένα, και σε ότι περισσεύει κινούνται όσα οχήματα έρχονται προφανώς από την Αλεξάνδρας ή κάτι τέτοιο, δεν είμαι και σίγουρη.. πάντως έχει απίστευτη κίνηση, καυσαέρια και φασαρία - ο δρόμος μονοπάτι όλα αυτά.

Όπως κατεβαίνω από την δεξιά πλευρά του δρόμου, και στο ύψος της Ναυαρίνου, το πεζοδρόμιο στενεύει και άλλο και στα δεξιά έχει ένα πράγμα σαν οικόπεδο το οποίο το έχουν καγκελώσει ( νεολογισμός) γύρω γύρω για να μην παρκάρουν πάνω. Όπως περπατάω στον στενωπό, τσουπ έρχεται και παρκάρει όχημα που προσιδιάζει σε ημιφορτηγό, ( τζιπάρα ολκής με άλλα λόγια) πάνω στο πεζοδρόμιο των 60 πόντων, μισό πάνω μισό κάτω και η δεξιά πόρτα κολλητά στα κάγκελα.
Κατεβαίνει από το αυτοκίνητο, καλοντυμένη με τα τακούνια της, ωραία μοδάτη κυρία, με κόκκινο κραγιόν περιποιημένη και όπως βγαίνει την ρωτάω:

Γιατί παρκάρετε πάνω στο πεζοδρόμιο κυρία μου;;
Και μου απαντάει τσατισμένη: ( ακούστε να πριζωθείτε και εσείς τώρα).

-Γιατί έτσι πρέπει. ( ΑΚΟΥ ΘΡΆΣΟΣ.. ΑΚΟΥ ΤΙ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ!!!! ) Θέλω να κάνω μία δουλειά για δύο λεπτά. Εσείς γιατί ρωτάτε;
- Γιατί δεν με αφήνετε να περάσω κυρία μου για αυτό ρωτάω. Γιατί αυτός είναι χώρος για τους πεζούς όχι πάρκιν αυτοκινήτων.
-Έχουν παρκάρει και άλλοι μου κάνει και φεύγει με τουπέ.( όντως είχε άλλους τρεις που ήταν πίσω από το δικό της το τζιπ αλλά τους είχε εξαφανίσει από πίσω και δεν τους είχα προσέξει όπως πήγαινα κατά κει).

Ε λοιπόν θα σας πω τι έκανα τώρα. Κάλεσα το εκατό. Τους λέω Ζωοδόχου Πηγής 25 υπάρχει πρόβλημα με κατάληψη πεζοδρομίου από παρκαρισμένα και παρακώλυση της κυκλοφορίας. Να έρθει κάποιος να τους περιλάβει όλους μαζί.

Θα μου πείτε τώρα μα τόσο κακιά είσαι που δεν την λυπήθηκες την καημένη την κυρία; ( θα με ρωτήσετε και αν ήρθαν από την αστυνομία.. δεν ξέρω δεν είχα χρόνο να κάθομαι να τους περιμένω).
Αυτή μας λυπάται; Τι δουλειά έχει μέρα μεσημέρι στην μέση της πόλης με το ημιφορτηγό της, γιατί σε κάτι τέτοιο προσιδίαζε το όχημα της και καβάλα στο πεζοδρόμιο. Δηλαδή, το ρούχο σινιέ, το παπούτσι 300 ευρώ, το αυτοκίνητο 40.000 ευρώ, αλλά καβάλα στο πεζοδρόμιο, μη και ξοδέψει πέντε ευρώ να το βάλει σε ένα πάρκινγκ. Οπότε η εύκολη λύση, το έτσι πρέπει της είναι να καβαλήσει το πεζοδρόμιο και να το κλείσει εντελώς;;;!!! .

Ελπίζω να ήρθαν και να έκοψαν πρόστιμα σε όλους, να τους πήραν τις πινακίδες και να τους τα πήρε και ο γερανός.. ( σκασίλα μου).
Και μακάρι να έκοβαν και πρόστιμα για την γαϊδουριά. Ένα γιατί παρκάρουν όπου τους σβήσει και ένα γιατί είναι ΓΑΪΔΟΥΡΙΆ και δεν υπολογίζουν κανέναν.

Θα συμβούλευα να το κάνετε και εσείς αυτό. Είναι καιρός να αρχίσουμε να ενδιαφερόμαστε και λίγο για τους χώρους που ανήκουν στους πεζούς. Ακόμα και αν δεν έρθουν να κόψουν πρόστιμα, τουλάχιστον θα πάρουν το μήνυμα από τα πολλά τηλεφωνήματα που θα γίνονται.

(Υ.Γ. Το τηλ της Άμεσης Δράσης δεν έχει χρέωση.. Καλέστε από το κινητό σας όπου σας εμποδίζουν να περάσετε. Νισάφι πια).
-

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

καλά ξηγήθηκες. Άν και συνήθως τους λές "έγινε " π.χ. "ληστεία" εδώ και σου λένε:
- έφυγαν οι ληστές;

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Wicca wrote:
παρκάρει όχημα που προσιδιάζει σε ημιφορτηγό, ( τζιπάρα ολκής με άλλα λόγια) πάνω στο πεζοδρόμιο των 60 πόντων, μισό πάνω μισό κάτω και η δεξιά πόρτα κολλητά στα κάγκελα.
Κατεβαίνει από το αυτοκίνητο, καλοντυμένη με τα τακούνια της, ωραία μοδάτη κυρία, με κόκκινο κραγιόν περιποιημένη και όπως βγαίνει την ρωτάω:

Γιατί παρκάρετε πάνω στο πεζοδρόμιο κυρία μου;

-Γιατί έτσι πρέπει. Θέλω να κάνω μία δουλειά για δύο λεπτά. Εσείς γιατί ρωτάτε;
- Γιατί δεν με αφήνετε να περάσω κυρία μου για αυτό ρωτάω. Γιατί αυτός είναι χώρος για τους πεζούς όχι πάρκιν αυτοκινήτων.
-Έχουν παρκάρει και άλλοι μου κάνει και φεύγει με τουπέ.

μέρα μεσημέρι στην μέση της πόλης με το ημιφορτηγό της, γιατί σε κάτι τέτοιο προσιδίαζε το όχημα της και καβάλα στο πεζοδρόμιο. Δηλαδή, το ρούχο σινιέ, το παπούτσι 300 ευρώ, το αυτοκίνητο 40.000 ευρώ, αλλά καβάλα στο πεζοδρόμιο, μη και ξοδέψει πέντε ευρώ να το βάλει σε ένα πάρκινγκ.


...
Η Ελληνικη Πραγματικτητα απαντα:
Ε ενταξει μωρε ητανε η κοπελα να παει σε ενα μαγαζι εκει κοντα γιατι απο την Κηφισια που κατεβηκε της ειχανε πει οτι ειχε εκει κατι που δεν ειναι δηλαδη τιποτα απλα μια ματια ηθελε να ριξει η κοπελα να δει αμα ητανε μεσα ο ανθρωπος εκει διοτι ηθελε να δει αν επισκευαζεται μια λουι βουιτον και ο ανθρωπος στον τριτο ειναι ενας πολυ καλος ο κυριος Νικος που τις φιαχνει τι να κανει το αφησε λιγο επανω στο πεζοδρομιο κοριτσι μου αλλα ολοι εδω ετσι κανουμε αμα ειναι και καθεσαι προσεχε της το καλε και συ λιγο να εστι πεντε λεπτα θα κανει μην της το γρατζουνισει και κανεις ετσι που περνανε αυτοκινητα μηχανακια ποδηλατα απαπα αυτοι με τα ποδηλατα τωρα τελευταια ειναι θανατος.
...
αυτα.
...
(απαγγελεται απνευστι χωρις σημεια στιξεως (κανονικα δεν θα επρεπε να εχει και ορθογραφια) με μισοκακομοιρο υφος απο την ψιλικατζου της γωνιας με την οποια ειναι "γνωστη" η κυρια με το "ημιφορτηγο".)
...
ηχητικη υποκρουση γκαζια παπιων, κορνες, αντε γ@@@@ου ρε μ@@@@α απο μακρυα (αχνά) και καποιος παιζει μακρυα ενα κομματι βιολι στο ωδειο λιγο πιο ψηλα στη Ναυαρινου.
...
μουσικη υποκρουση η τελευταια διαφημιση του Τζαμπο με τη Στανιση.

zoslen
Εικόνα zoslen
Απών/απούσα

Όταν σε μία κοινωνία οι παραβάτες είναι περισσότεροι από τους νομιμόφρονες, συνήθως οι ρόλοι κάνουν τράμπα...

Άντε, την επόμενη φορά θα πάρει η Κυρία τηλ το 100 διότι την παρενόχλησες.

Η τελευταία σκηνή θα δείχνει την Wicca σιδεροδέσμια στην κλούβα να ωρύεται :"Μα έχει παρκάρει παράνομα!!!"
ενώ ο αστυνομικός θα χαμογελά και θα λέει :"καλά, καλά να τα πεις στον εισαγγελέα αυτά..."

Οι μισοί Έλληνες έχουν αυτήν την νοοτροπία, η μάχη είναι μάταια... (νότα αισιοδοξίας)

Wicca
Απών/απούσα

zoslen wrote:
Όταν σε μία κοινωνία οι παραβάτες είναι περισσότεροι από τους νομιμόφρονες, συνήθως οι ρόλοι κάνουν τράμπα...

Άντε, την επόμενη φορά θα πάρει η Κυρία τηλ το 100 διότι την παρενόχλησες.

Η τελευταία σκηνή θα δείχνει την Wicca σιδεροδέσμια στην κλούβα να ωρύεται :"Μα έχει παρκάρει παράνομα!!!"
ενώ ο αστυνομικός θα χαμογελά και θα λέει :"καλά, καλά να τα πεις στον εισαγγελέα αυτά..."

Οι μισοί Έλληνες έχουν αυτήν την νοοτροπία, η μάχη είναι μάταια... (νότα αισιοδοξίας)

Αν οι μισοί έχουν αυτή τη νοοτροπία είναι καιρός να αντιδράσουν και οι υπόλοιποι μισοί.
Το σουρεάλ είναι ότι είμαστε και στην εβδομάδα βιώσιμης κινητικότητας.
Αλλά κατά τα άλλα ο καθείς παρατάει το όχημα του όπου να' ναι, μηχανάκια παντού πάνω στα πεζοδρόμια, πεζοδρόμια θρυμματισμένα στα οποία σκοντάφτεις ακόμα και όταν περπατάς και κοιτάς προς τα κάτω, νέφος, φασαρία και αστικό περιβάλλον για τα μπάζα, ( ή μπάζο από μόνο του).

Εισιτήρια αστικών συγκοινωνιών που ακρίβυναν και φρούδες επί πενταετία ανακοινώσεις για κάτι ποδηλατόδρομους, που όλο ΘΑΑΑΑ φτιαχτούν, ( αλλά λεφτά δεν υπάρχουν ).

Κατά τα άλλα μην ξεχάσουμε να πάμε και στο Bike Festival να παρουσιάσουμε εκεί τις δράσεις μας, που έτσι και αλλιώς θα τις καπιλευτεί ο καθένας κατά το συμφέρον και κατά πως βολεύει την τσέπη του.

zoslen
Εικόνα zoslen
Απών/απούσα

Wicca wrote:
Το σουρεάλ είναι ότι είμαστε και στην εβδομάδα βιώσιμης κινητικότητας.
Αλλά κατά τα άλλα ο καθείς παρατάει το όχημα του όπου να' ναι, μηχανάκια παντού πάνω στα πεζοδρόμια, πεζοδρόμια θρυμματισμένα στα οποία σκοντάφτεις ακόμα και όταν περπατάς και κοιτάς προς τα κάτω, νέφος, φασαρία και αστικό περιβάλλον για τα μπάζα, ( ή μπάζο από μόνο του).

Εισιτήρια αστικών συγκοινωνιών που ακρίβυναν και φρούδες επί πενταετία ανακοινώσεις για κάτι ποδηλατόδρομους, που όλο ΘΑΑΑΑ φτιαχτούν, ( αλλά λεφτά δεν υπάρχουν ).

Κατά τα άλλα μην ξεχάσουμε να πάμε και στο Bike Festival να παρουσιάσουμε εκεί τις δράσεις μας, που έτσι και αλλιώς θα τις καπιλευτεί ο καθένας κατά το συμφέρον και κατά πως βολεύει την τσέπη του.

Kαι νόμιζα πως εγώ ήμουν ο αισιόδοξος!
Πάντα θαύμαζα τους αγωνιστές, αλλά σε αυτό το θέμα...
Vanitas vanitatum...

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Εχθες στην Ακαδημιας κινουμενος πανω σε αυτη θελησα να περασω στην απεναντι πλευρα του δρομου. Οταν πλησιαζα το φαναρι επιασε κοκκινο και αναψε πρασινο για τους πεζους οποτε ειπα να εκμεταλευτω την ευκαιρια. Ξεκινισα να αλλαζω πλευρα, πανω στη διαβαση, ταυτοχρονα με 2 απο τους πολλους πεζους που περιμεναν να τη διασχισουν, ενας απο καθε πλευρα. Ξαφνικα ακουσα βρισιες απο πισω μου, κωλοπαιδο, μαακα, θα σε μαμισω και αλλα τετοια. Γυρνοντας να δω τι συμβαινει με εκπληξη συνειδητοποιω οτι καποιος μεσα απο μια καλογυαλισμενη mercedes/βαρκα, κινουμενος αργα πανω στη διαβαση, κατακκοκινος απο τα νευρα του εβριζε εμενα ενω οι πεζοι του φωναζαν οτι περασε με κοκκινο και να σταματησει. Απτοητος συνεχισε να βριζει και να στη συνεχεια εστριψε στην Ασκληπιου οπως αρχικα σχεδιαζε.

Καταλαβαινω οτι βιαζοταν να περασει και δεν πειραζει να περνουσε και με κοκκινο αφου μολις ειχε αναψει, δεν εγινε και τιποτα. Καταλαβαινω πως του την χαλασα, και εγω και ο πεζος που ηταν απο την πλευρα του. Καταλαβαινω και οτι αφου ο κυριος βιαζοταν δεν πειραζει να καταπατησει τα δικαιωματα τοσων αλλον και να αποτελεσει κινδυνο. Καταλαβαινω και το βρισιδι μιας και ηταν δικαιολογημενο, προφανως. Ελπιζω ομως να καταλαβει, τοσο αυτος οσο και καθε αλλος τετοιος κυριος, οταν την επομενη φορα του κλεισω τον δρομο και καλεσω την αμεση δραση για παραβιαση κοκκινου και λεκτικη επιθεση ...η απλα του κατεβασω κανενα καθρεπτη με το πεταλο να τελειωνουμε (πλακα κανω για το πεταλο αν και ωρες ωρες αναρωτιεμαι...)

Φυσικα αυτο αποτελει και υπενθυμιση για την ασφαλεια μας περα τις κακοτροπιας. Πολλοι θα τρεξουν να περασουν με κοκκινο γιατι μαλλον προλαβαινουν, γιατι δεν εγινε και τιποτα μολις αναψε, θα πω οτι περασα με πορτοκαλι

-Fotini-
Εικόνα -Fotini-
Απών/απούσα

Καλά έκανες!!!
Δυστηχώς επικρατεί η νοοτροπία "έλα μωρέ και τι έγινε? έτσι με βολεύει εμένα..." Σαν τους άλλους που πετάνε τα σκουπίδια τους όπου να 'ναι και αν τους κάνεις παρατήρηση θα πουν "σιγάααα τόσα έχει γύρω γυρώ".
Πρέπει να αντιδράμε, έχετε δίκιο!
Σχετίκα με την αστυνομία... σίγουρα θα έστειλε την τροχαία. Όταν είναι να εισπράξουν, δε τρέχουν απλά.... πετάνε!

υ.γ didotou - ωραίο το σχόλιο σου!

Antonius
Απών/απούσα

Wicca wrote:

Εισιτήρια αστικών συγκοινωνιών που ακρίβυναν και φρούδες επί πενταετία ανακοινώσεις για κάτι ποδηλατόδρομους, που όλο ΘΑΑΑΑ φτιαχτούν, ( αλλά λεφτά δεν υπάρχουν

Τα εισητήρια έγιναν πιο φτηνά, αλλά πιστεύεις πως αυτό ήταν το πρόβλημά της; της έλειπαν 1,40 ή 1,20;

Αφού γαϊδάρα παρκάρει πάνω στο πεζοδρόμιο, τί θα την κάνει να μην παρκάρει πάνω στον ποδηλατόδρομο; (είμαι αρνητικός με τους ποδηλατόδρομους, αυτούς τουλάχιστον που είναι πάνω στα πεζοδρόμια)

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Φταιει το εξης μιγμα κατα τη γνωμη μου:
1. η Μαγκια.
2. η κακομοιριά.
...
Πειτε ποσοσοστα 50-50, 40-60, 30-70;
πειτε ορισμους της καθε λεξης.
πειτε επισης μεταφρασεις των λεξεων αυτων (η μεταφραση βοηθαει καμμια φορα στην διεισδυαη σε ενα νοημα μιας λεξης)
Ας πουμε η κακομοιρια ειναι misery; Μονο; Εμπεριεχει και τη λεξη "μοιρα"μεσα της αρα δεν ειναι μονο misery θα ηταν πιο πολυ το bad destiny ή κατι τετοιο. "Κακη Μοιρα"
για σκεφτητε το.
...
τωρα με το "μαγκια" θελω βοηθεια.
Τι θα πει "μαγκια";
Ειναι σημαντικο να ξερεις με τι εχεις να κανεις.
Δεν ξερω τι ειναι.
Ειναι μια ταση-ροπη προς το να τολμας να παρανομεις;
Να παραβαινεις εναν νομο που δεν τον σεβεσαι ως νομο;
Γιατι δεν τον σεβεσαι;
Διοτι δεν τον παραδεχεσαι ως χρησιμο, ως δικο σου;
Πως νιωθουμε στη λεξη "Νομος";
Ειναι κατι καλο που μας βοηθαει ή ειναι μια τσιπιδα που θελει να μας πιασει μονο;
...
υ.γ.thnx -fotini-

cosmos_75
Απών/απούσα

Με πιάνουν τα διαόλια μου με τέτοιες περιπτώσεις και ειδικά παρκάρισμα πάνω σε πεζοδρόμιο, διάβαση, ράμπα αναπήρων κτλ κτλ. Είμαι πατέρας παιδιού με αναπηρία σε αναπηρικό καροτσάκι. Οι πόλεις μας είναι αφενός απροσπέλαστες από κατασκευής τους, αφετέρου από τέτοιους ανεύθυνους συμπολίτες μας. Δεν περιμένω τπτ στις περιπτώσεις αυτές από αστυνομία, πρόστιμα κτλ. Για μένα, ως τιμωρία, θα έπρεπε να δημιουργηθούν προγράμματα υποχρεωτικής - καταναγκαστικής εργασίας. Για ένα μήνα κάθε ημέρα η κυρία αυτή(κατα προτίμηση φορώντας τις γόβες), να κάνει βόλτα στη πόλη άτομα σε αναπηρικό καρότσι... και μετά τα ξαναλέμε που θα παρκάρει... Για την ώρα, δεν αφήνω ποτέ τέτοια περίπτωση χωρίς παρατήρηση. Πάντοτε ευγενικά - αρχικά τουλάχιστο - μπας και το ανθρωποειδές καταλάβει κάτι... αν και η εμπειρία μου λέει ότι είναι άδικος κόπος... Το πιο ενδιαφέρον είναι οι απαντήσεις - γιατί πάντα υπάρχει απάντηση, ποτέ μια συγνώμη και αποχώρηση. Μια επέμενε ότι δεν είναι παρκαρισμένη (αυτό που έβλεπα ήταν μαγική εικόνα), άλλος να κοιτάω τη δουλειά μου, τρίτη με χαρακτήρισε νευρικό και είπε ότι φταίει η γυναίκα μου... και φυσικά το all time classic : για μια δουλίτσα ένα λεπτό κλείνω τη διάβαση... έλεος

Wicca
Απών/απούσα

Antonius wrote:
Wicca wrote:

Εισιτήρια αστικών συγκοινωνιών που ακρίβυναν και φρούδες επί πενταετία ανακοινώσεις για κάτι ποδηλατόδρομους, που όλο ΘΑΑΑΑ φτιαχτούν, ( αλλά λεφτά δεν υπάρχουν

Τα εισητήρια έγιναν πιο φτηνά, αλλά πιστεύεις πως αυτό ήταν το πρόβλημά της; της έλειπαν 1,40 ή 1,20;

Αφού γαϊδάρα παρκάρει πάνω στο πεζοδρόμιο, τί θα την κάνει να μην παρκάρει πάνω στον ποδηλατόδρομο; (είμαι αρνητικός με τους ποδηλατόδρομους, αυτούς τουλάχιστον που είναι πάνω στα πεζοδρόμια)

Τα εισιτήρια ακρίβυναν. Γιατί έκοψαν 20 λεπτά του ευρώ από κάθε εισιτήριο, αλλά έκοψαν και είκοσι λεπτά χρόνου από το δικαίωμα χρήσης του εκάστοτε εισιτηρίου.

Χρόνο χρήσης του μέσου δεν πληρώνεις;;;
Πάμε λοιπόν να βγάλουμε τιμή που θα έπρεπε να πάνε αν μειωνόταν μεν ο χρόνος αλλά δεν μειωνόταν ( όπως υποτίθεται έγινε) η αξία .

Τα 90 λεπτά χρόνου στοίχιζαν 1.40, τα 70 πόσο πάνε;; Εμένα μου βγάζει ότι θα έπρεπε να είναι ένα ευρώ. ( 1.08 για την ακρίβεια).

Αυτοί το έκαναν 1.20 άρα όχι απλά δεν μειώθηκαν μιας και υπολογίζω με την προηγούμενη τιμή αλλά αυξήθηκαν κιόλας πάνω στο λιγότερο χρόνο που σου δίνει Αντί για 1 ευρώ τα 70 λεπτά χρόνου χρήσης, 1.20.

Το ποσοστό βγάλτε το εσείς, εγώ στα μαθηματικά έχω δηλώσει σκράπας ( αλλά αυτό είναι τόσο κραχτό που απορώ πως δεν το πήρατε χαμπάρι).

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

120-108=12
12/120 = 10/100 => +10%

Antonius
Απών/απούσα

Wicca wrote:
Antonius wrote:
Wicca wrote:

Εισιτήρια αστικών συγκοινωνιών που ακρίβυναν και φρούδες επί πενταετία ανακοινώσεις για κάτι ποδηλατόδρομους, που όλο ΘΑΑΑΑ φτιαχτούν, ( αλλά λεφτά δεν υπάρχουν

Τα εισητήρια έγιναν πιο φτηνά, αλλά πιστεύεις πως αυτό ήταν το πρόβλημά της; της έλειπαν 1,40 ή 1,20;

Αφού γαϊδάρα παρκάρει πάνω στο πεζοδρόμιο, τί θα την κάνει να μην παρκάρει πάνω στον ποδηλατόδρομο; (είμαι αρνητικός με τους ποδηλατόδρομους, αυτούς τουλάχιστον που είναι πάνω στα πεζοδρόμια)

Τα εισιτήρια ακρίβυναν. Γιατί έκοψαν 20 λεπτά του ευρώ από κάθε εισιτήριο, αλλά έκοψαν και είκοσι λεπτά χρόνου από το δικαίωμα χρήσης του εκάστοτε εισιτηρίου.

Χρόνο χρήσης του μέσου δεν πληρώνεις;;;
Πάμε λοιπόν να βγάλουμε τιμή που θα έπρεπε να πάνε αν μειωνόταν μεν ο χρόνος αλλά δεν μειωνόταν ( όπως υποτίθεται έγινε) η αξία .

Τα 90 λεπτά χρόνου στοίχιζαν 1.40, τα 70 πόσο πάνε;; Εμένα μου βγάζει ότι θα έπρεπε να είναι ένα ευρώ. ( 1.08 για την ακρίβεια).

Αυτοί το έκαναν 1.20 άρα όχι απλά δεν μειώθηκαν μιας και υπολογίζω με την προηγούμενη τιμή αλλά αυξήθηκαν κιόλας πάνω στο λιγότερο χρόνο που σου δίνει Αντί για 1 ευρώ τα 70 λεπτά χρόνου χρήσης, 1.20.

Το ποσοστό βγάλτε το εσείς, εγώ στα μαθηματικά έχω δηλώσει σκράπας ( αλλά αυτό είναι τόσο κραχτό που απορώ πως δεν το πήρατε χαμπάρι).

Κοιτάμε το ίδιο πράγμα από άλλη πλευρά, εγώ πληρώνω 1.20 για να πάω από το σημείο Α στο σημείο Β. Για την ίδια υπηρεσία πριν ένα μήνα πλήρωνα 1.40 (Και πριν ένα χρόνο πλήρωνα 1.00 - αλλά αυτό το ξεχάσαμε :) )

Wicca
Απών/απούσα

didotou wrote:
120-108=12
12/120 = 10/100 => +10%

Πως φθήνυναν λοιπόν;;; Όχι μόνον δεν φθήνυναν αλλά είναι και 10% πάνω.
Ηθικό δίδαγμα; Μας έχουν για εντελώς μαλάκες και μας κοροϊδεύουν και μες στα μούτρα μας. Αλλά καλά να πάθουμε αφού χαρήκαμε που τα ακρίβυναν κιόλας.

Wicca
Απών/απούσα

Antonius wrote:

Κοιτάμε το ίδιο πράγμα από άλλη πλευρά, εγώ πληρώνω 1.20 για να πάω από το σημείο Α στο σημείο Β. Για την ίδια υπηρεσία πριν ένα μήνα πλήρωνα 1.40 (Και πριν ένα χρόνο πλήρωνα 1.00 - αλλά αυτό το ξεχάσαμε :) )

Δεν πας από το σημείο Α στο σημείο Β. Δεν σου χρεώνουν την απόσταση αλλά χρόνο χρήσης των μέσων μεταφοράς εξού και ο χρόνος για τον οποίο ισχύει το εισιτήριο σου. Έχει χρονοχρέωση το έργο!!!

Άρα η μείωση αν είχε γίνει θα έπρεπε να είναι αναλογική. Λιγότερος χρόνος, λιγότερα χρήματα ΚΑΙ ΑΝ ήθελαν να τα φθηνύνουν όπως ισχυρίστηκαν τότε θα ήταν λιγότερος χρόνος και λίγο λιγότερο από τα λιγότερα χρήματα.

Που αυτό μεταφράζεται ότι από το 1 ευρώ που θα έπρεπε κανονικά να σου χρεώσουν τα 70 λεπτά, να κατέβουν ακόμα παρακάτω, π.χ 90 λεπτά του ευρώ.

Αυτοί αντίθετα το πήγαν στο 1.20. Κοροϊδία μες στα μούτρα μας λέμε και εμείς χαρήκαμε κιόλας.

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

Το απλό εισιτήριο ισχύει για μια διαδρομή από Α ως Β με ένα ή περισσότερα μέσα. Δεν χρεώνει ούτε για απόσταση ούτε για χρόνο, αλλά έχει όριο μέγιστου χρόνου 70 λεπτά. Στις περισσότερες διαδρομές αρκούν τα 70 λεπτά, επομένως με απλό εισιτήριο πληρώνεις 1.20. Αν ξεπεράσεις τα 70 λεπτά, θα πρέπει να χτυπήσεις δεύτερο εισιτήριο. Αν ξέρεις εκ των προτέρων οτι η διαδρομή σου είναι μεγαλύτερη από 70 λεπτά και σκοπεύεις να επιστρέψεις σε λιγότερο από 24, ώρες συμφέρει να πάρεις 24-ωρο εισιτήριο, με 4 ευρώ.

Αν χρησιμοποιείς καθημερινά τη συγκοινωνία, παίρνεις μηνιαία κάρτα και δεν έχεις να κάνεις με εισιτήρια. Το τελικό κόστος είναι 1 ευρώ τη μέρα, όπως ακριβώς διαφημίζουν η ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ και οι αφίσες στα λεωφορεία.

Δεδομένου οτι αρκετοί από εμάς μετακινούμαστε κυρίως με ποδήλατο και δεν χρησιμοποιούμε τακτικά τη συγκοινωνία, το 24-ωρο εισιτήριο είναι αρκετά χρήσιμο για τις μέρες που θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε τη συγκοινωνία για μεγάλες ή πολλαπλές διαδρομές. Μπορούμε μάλιστα να το χρησιμοποιήσουμε ένα απόγευμα και το επόμενο πρωί.

Η συζήτηση αυτή συνδέεται με την αρχική ανάρτηση επειδή αυτοί που παρκάρουν συστηματικά σε πεζοδρόμια ή άλλους χώρους πεζών συνήθως δεν χρησιμοποιούν ποτέ το λεωφορείο. Θα μπορούσαμε να ανοίξουμε και μια συζήτηση για παπούτσια περπατήματος γιατί αυτοί οι άνθρωποι ούτε να περπατάνε ξέρουνε. Αμφιβάλλω αν ξέρουν να κουνάνε το δεξί χέρι με το αριστερό πόδι. Μάλλον θα περπατάνε κουτσό εναλλάξ, σαν να πατάνε μια το γκάζι, μια το φρένο.

Wicca
Απών/απούσα

Filopodaros wrote:
Το απλό εισιτήριο ισχύει για μια διαδρομή από Α ως Β με ένα ή περισσότερα μέσα. Δεν χρεώνει ούτε για απόσταση ούτε για χρόνο, αλλά έχει όριο μέγιστου χρόνου 70 λεπτά. Στις περισσότερες διαδρομές αρκούν τα 70 λεπτά, επομένως με απλό εισιτήριο πληρώνεις 1.20. Αν ξεπεράσεις τα 70 λεπτά, θα πρέπει να χτυπήσεις δεύτερο εισιτήριο. Αν ξέρεις εκ των προτέρων οτι η διαδρομή σου είναι μεγαλύτερη από 70 λεπτά και σκοπεύεις να επιστρέψεις σε λιγότερο από 24, ώρες συμφέρει να πάρεις 24-ωρο εισιτήριο, με 4 ευρώ.

[...]
Μάλλον θα περπατάνε κουτσό εναλλάξ, σαν να πατάνε μια το γκάζι, μια το φρένο.

δίκιο έχεις σε αυτό αλλά στα του χρόνου δεν είναι έτσι τα πράγματα.
Εφόσον υπάρχει όριο χρόνου τότε υπάρχει χρονοχρέωση. Μέχρι 70 λεπτά της ώρας, 1.20 ευρώ.

Το σωστό θα ήταν να υπάρχει ακριβής χρέωση για τις διαδρομές. Δεν μπορεί να πληρώνεις το ίδιο εισιτήριο για να πας από το Σύνταγμα στην Ομόνοια και το ίδιο για να πας από το Ελληνικό στο Κορωπί.
Θα έπρεπε να υπάρχει επιλογή αφού τα εισιτήρια βγαίνουν από αυτόματο μηχάνημα που να χρεώνει αναλογικά για την απόσταση. Μέγιστη απόσταση 1.20, 2-5 στάσεις πιο κάτω πες 30 λεπτά.. Ο περισσότερος κόσμος δεν δίνει 1.20 για να πάει μία στάση παρακάτω αν και μπορεί να χρειάζεται να το κάνει αυτό γιατί κουβαλάει ψώνια, μωρό στο καρότσι κτλ.

Οι συγκοινωνίες θα έπρεπε επίσης να είναι δωρεάν για τους ανέργους. Δεν φτάνει δηλαδή που κάποιοι δεν έχουν δουλειά και άρα δεν έχουν χρήματα, τους χρεώνουν και κανονικό εισιτήριο, που μπορεί να το χρειάζονται για να πάνε να βρουν κάποια δουλειά. Θα έπρεπε να έχουν δωρεάν είσοδο με επίδειξη της κάρτας ανεργίας.

olympics
Εικόνα olympics
Απών/απούσα

Πάντως όσον αφορά την χρονοχρέωση, ανέκαθεν μας χρεώνουν και την παραμονή στον σταθμό μέχρι να έρθει το τρένο, το οποίο δεν μου στέκει. Όσοι π.χ. μένουμε μετά την Δουκίσης Πλακεντίας στην διαδρομή του προαστιακού/Μετρό και τύχει να έχουμε χάσει μόλις το τρένο, χρεωνόμαστε περίπου 15' χωρίς λόγο.

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

για το κινητό τα φράγκα είναι λίγα, αλλα
http://www.oasa.gr/content.php?id=info185
εδώ, χώνω αβέρτα, και πιστέψτε με λέω πολλές αλήθειες, όπως και το παρόν νήμα
λέει.
Θα μου πείς ...φωνή βοώντος εν τη ερήμω; ίσως ...
αλλα κάπου θα γυρίσει το χαρτί, κάτι θα φέρει το κρίτικαλ μας
στη καθημερινότητά μάς
Ευχαριστώ

Antonius
Απών/απούσα

Δηλαδή, παλιότερα που δεν υπήρχε "χρονοχρέωση", μπορούσες να μπεις στην Κηφισιά τη Δευτέρα και να βγεις στον Πειραιά την Τρίτη;

Επιμένω πάντως πως δεν πρόκειται για χρονοχρέωση αλλά κάτι σαν "πολιτική ορθής χρήσης". Εξάλλου δεν πας οπουδήποτε με 1.20 αλλά κινείσαι σε κάποιον κύκλο που τελειώνει πχ στην Παλλήνη ή το Κιάτο. Δεν φτάνεις στην Κόρινθο μέσα στο χρόνο που επιτρέπεται να χρησιμοποιήσεις το εισητήριο.

reuenthal
Απών/απούσα

Εγώ πιστεύω ότι το εισιτήριο 1.20 ευρώ / 70 λεπτά με συμφέρει. Συνήθως τελειώνω την διαδρομή μου μέσα σε 1 ωρα το πολύ.
Αυτό που σιωπηλά καταργήθηκε ήταν η δεσμίδα των 11 στην τιμή των 10. Αρα τότε το εισιτήριο κόστιζε 14ευρώ/11εισιτηρια = 1.27 ευρώ το εισιτήριο, τλωρα κοστίζει 1.20 ευρώ. Μιά πολύ μικρή μείωση δηλαδή.

horsey
Εικόνα horsey
Απών/απούσα

...Wicca μου, την επόμενη φορά θα το ξανασκεφτεί να παρκάρει το πολύτιμο κόσμημά της πάνω στο πεζοδρόμιο...

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Petaliaris wrote:
για το κινητό τα φράγκα είναι λίγα, αλλα
http://www.oasa.gr/content.php?id=info185
εδώ, χώνω αβέρτα, και πιστέψτε με λέω πολλές αλήθειες, όπως και το παρόν νήμα
λέει.
Θα μου πείς ...φωνή βοώντος εν τη ερήμω; ίσως ...
αλλα κάπου θα γυρίσει το χαρτί, κάτι θα φέρει το κρίτικαλ μας
στη καθημερινότητά μάς
Ευχαριστώ

φιλε πεταλιαρη οκ ενταξει δεν καταλαβα τιποτα. Μας εξηγεις σε παρακαλω τι εννοεις;
...
οσον αφορα τα εισητηρια θα μπορουσανε να καταληξουμε στα εξης:
1. για αυτους που τους φτανουν τα 70'ειναι πιο φτηνα.
2. για αυτους που δεν τους φτανουν ειναι πιο ακριβα.
...
Τωρα κατα τα αλλα για να καταλαβουμε την κυρια με τα τακουνια και το κραγιον που παρκαρει στο πεζοδρομιο της Ζ.πηγης πρεπει να μπουμε στη λογικη της. Ποια ειναι αυτη;
Α. Ενα μιγμα μαγκιας που παραγει το "ελα μωρε τωρα" και το "ωχ αδελφε" οσον αφορα την τηρηση του νομου απο την μια και
Β. την κακομοιρια του "ολοι ετσι κανουν" και του "εγω θα αλλαξω το ρωμαιϊκο;" απο την αλλη.
...
Οσον αφορα το Α. πιστευω οτι η κυρια αυτη δεν νιωθει πολιτης. Νιωθει υπηκοος ή ραγιας του κρατους στο οποιο ανηκει. Δεν νιωθει τους νομους δικους της. να την αφορουν. Νιωθει οτι αυτοι οι νομοι εχουν επιβληθει απο ξενους ή απο ξενους σε αυτην παραγοντες. Δεν πιστευει στην αξια της τηρισης των νομων. Δεν εχει την προτεσταντικη ηθικη (βλ. Μαξ Βεμπερ) η οποια να την ακανει να νιωθει προσωπικη υπερηφανια τηρωντας τον νομο και συμπεριφερομενη συμφωνα με τον κοινως αποδεκτο κανονα. Δεν θεωρει τον νομο "κοινως αποδεκτο κανονα". Τον θεωρει Φιρμανι.Αμφισβητει την διαδικασια της θεσπισης νομων διοτι δεν αισθανεται οτι το κρατος αυτο ειναι συνδεδεμενο με το εθνος της με τον τροπο που η δημοκρατια επιβαλει. Ειναι δηλαδη προ-μοντερνα. Ζει με το ενα ποδι στο σημερα (ντυσιμο, μαλλι, αυτοκινητο) και με το αλλο στην εποχη πριν την Γαλλικη Επανασταση και το διαφωτισμο, πριν την Αντιπροσωπευτικη Δημοκρατια οσον αφορα την σχεση της με το εθνος-κρατος-δημοκρατια-νομοι. Οι νομοι ειναι βαλμενοι εκει απο καποιους "διοικητες"και οχι απο καποιους "αντιπροσωπους" της. Αρα η μη τηρηση του νομου γι αυτην δεν ειναι παρανομια αλλα αυτο το μιγμα θρασους, τολμης και αναιδειας που ονομαζουμε "Μαγκια" και το οποιο ειναι κατι το καταξιωμενο στην κοιννωνια μας.
...
οσον αφορα το Β. δηλαδη την κακομοιρια (=κακη μοιρα) η κυρια αυτη ζει πριν απο το 1300 (βλ.Στελιος Ραμφος). Ζει δηλαδη στην προ-αναγεννηση ή στην μη-αναγεννηση του υστερου Ορθοδοξου Βυζαντινου μεσαιωνα πιστευοντας οτι τα πραγματα δεν αλλαζουν, οτι "ολα τα ιδια μενουνε". Δεν πιστευει στο αναγεννητικο αποτελεσμα που επεφερε η σκεψη του Θωμα του Ακινατη στον κοσμο η οποια απλα ειπε οτι ο Θεος μας εδωσε το μυαλο για να το χρησιμοποιουμε και να τον δοξαζουμε με την ελευθερη βουληση και τον ορθο λογο. Ζει πριν απο τον ορθο λογο. Ζει πριν την εμφανιση της σχολαστικης φιλοσοφιας. Εκει οπου η ψευτοδικαιολογια ακομη βασιλευει. Εκει που τα πραγματα οριζονται ακομη απο την μοιρα και οχι απο τη λογικη. Εκει που μπορουμε να κρυβομαστε ακομη πισω απο το δακτυλο μας και να περνουμε συγχωροχαρτια ή να τα δινουμε εμεις οι ιδιοι στον εαυτο μας. Καλως ορισατε στον υστερο Βυζαντινο Μεσαιωνα. Καλως ορισατε στην κακη μας μοιρα, εκει που τα πραγματα δεν αλλαζουν, δεν εξελισσονται, εκει που δεν εχει νοημα να προσπαθεις για εξελιξη, εκει που δεν πιστευεις στην ιδια την επιστημη, που ολα οριζονται εκ των ανω, εκ Θεου. Εκει που δεν εχει νοημα να "πλενεις τον αραπη" γιατι προφανως τον πλενεις για να του αλλαξεις χρωμα και δεν εχεις ακομα προχωρησει να περασεις στη πολιτιστικη φαση εκεινη που θα σου επιτρεψει να σκεφτεις οτι μπορει να τον πλενεις για να τον καθαρισεις.
...
αυτα
...
πως αντιδραμε σ'αυτα;
Παιρνοντας την αστυνομια;
Καταφευγοντας στην αυτοδικια;
Καταφευγοντας στη γιογκα;(πρωτα να αλλαξουμε τον εαυτο μας και μετα τον κοσμο;)
Παθενοντας υστερικη τυφλωση κανοντας οτι δεν βλεπουμε;
Μουγκωνοντας το γιατι "που ξερεις αυτη μπορει να εχει ακρες και να με μπαγλαρωσει;"
Παθαινοντας απλα αγνη παρθενα καταθλιψη;
Με το να λες οτι αυτα τα πραγματα αντιμετωπιζονται μονο σε συλλογικο επιπεδο και αναζητωντας την λυση στην συλλογικοτητα Ποδηλατ-ισσ-ες ή οποια αλλη εχει ο καθενας αλλα χανοντας την αμεσοτητα αντιδρασης και αντιστασης στο γεγονος;
Αλλη επιλογη υπαρχει;

Wicca
Απών/απούσα

didotou wrote:
Τωρα κατα τα αλλα για να καταλαβουμε την κυρια με τα τακουνια και το κραγιον που παρκαρει στο πεζοδρομιο της Ζ.πηγης πρεπει να μπουμε στη λογικη της. Ποια ειναι αυτη;
Α. Ενα μιγμα μαγκιας που παραγει το "ελα μωρε τωρα" και το "ωχ αδελφε" οσον αφορα την τηρηση του νομου απο την μια και
Β. την κακομοιρια του "ολοι ετσι κανουν" και του "εγω θα αλλαξω το ρωμαιϊκο;" απο την αλλη.
...
Οσον αφορα το Α. πιστευω οτι η κυρια αυτη δεν νιωθει πολιτης. Νιωθει υπηκοος ή ραγιας του κρατους στο οποιο ανηκει. Δεν νιωθει τους νομους δικους της. να την αφορουν. Νιωθει οτι αυτοι οι νομοι εχουν επιβληθει απο ξενους ή απο ξενους σε αυτην παραγοντες. Δεν πιστευει στην αξια της τηρισης των νομων. Δεν εχει την προτεσταντικη ηθικη (βλ. Μαξ Βεμπερ) η οποια να την ακανει να νιωθει προσωπικη υπερηφανια τηρωντας τον νομο και συμπεριφερομενη συμφωνα με τον κοινως αποδεκτο κανονα. Δεν θεωρει τον νομο "κοινως αποδεκτο κανονα". Τον θεωρει Φιρμανι.Αμφισβητει την διαδικασια της θεσπισης νομων διοτι δεν αισθανεται οτι το κρατος αυτο ειναι συνδεδεμενο με το εθνος της με τον τροπο που η δημοκρατια επιβαλει. Ειναι δηλαδη προ-μοντερνα. Ζει με το ενα ποδι στο σημερα (ντυσιμο, μαλλι, αυτοκινητο) και με το αλλο στην εποχη πριν την Γαλλικη Επανασταση και το διαφωτισμο, πριν την Αντιπροσωπευτικη Δημοκρατια οσον αφορα την σχεση της με το εθνος-κρατος-δημοκρατια-νομοι. Οι νομοι ειναι βαλμενοι εκει απο καποιους "διοικητες"και οχι απο καποιους "αντιπροσωπους" της. Αρα η μη τηρηση του νομου γι αυτην δεν ειναι παρανομια αλλα αυτο το μιγμα θρασους, τολμης και αναιδειας που ονομαζουμε "Μαγκια" και το οποιο ειναι κατι το καταξιωμενο στην κοιννωνια μας.

Ο ραγιαδισμός βολεύει ορισμένους ξέρεις. Και τους βολεύει γιατί έτσι μπορούν να κάνουν ότι τους κατέβει και να μην δίνουν λογαριασμό πουθενά.

Η Οθωμανική Αυτοκρατορία που μας κληροδότησε αυτήν την νοοτροπία, ήταν ένα κράτος που δεν είχε κάποια διοίκηση που επιλεγόταν από τους πολίτες της.

Ήταν πολυπολιτισμική, η κάθε περιοχή είχε τα ήθη και έθιμα του πληθυσμού που πλειοψηφούσε, το "κράτος" έβγαζε φιρμάνια και ήθελε να εισπράττει.

Το τι θα έκανε η κάθε περιοχή ήταν δικό της πρόβλημα. Ο Σουλτάνος έκανε ότι ήθελε και δεν έδινε λογαριασμό πουθενά, και ο κάθε πληθυσμός έκανε και αυτός ότι ήθελε αρκεί να πλήρωνε κάθε χρόνο τους φόρους στον Σουλτάνο.

Αυτό όμως δεν παρήγαγε ανάπτυξη, γιατί όταν υπάρχει α-νομία,( με την έννοια της έλλειψης νόμων- άσε την εφαρμογή τους), και από μεριάς της πολιτείας και από μεριάς των πολιτών, δεν μπορείς να πας και πολύ μακρυά.

Όπως είναι εξόφθαλμα ορατό όμως εμείς είμαστε ακόμα ένα μετα Οθωμανικό κράτος. Και οι υποτιθέμενοι εκπρόσωποι μας κάνουν ότι θέλουν και οι πολίτες εξακολουθούν να αντιδρούν το ίδιο. Όποιος πληρώνει ή έχει άκρες κάνει την δουλειά του, όποιος δεν πληρώνει, ή δεν έχει άκρες ( aka μπάρμπα στην Κορώνη) έχει πρόβλημα.

Quote:
οσον αφορα το Β. δηλαδη την κακομοιρια (=κακη μοιρα) η κυρια αυτη ζει πριν απο το 1300 (βλ.Στελιος Ραμφος). Ζει δηλαδη στην προ-αναγεννηση ή στην μη-αναγεννηση του υστερου Ορθοδοξου Βυζαντινου μεσαιωνα πιστευοντας οτι τα πραγματα δεν αλλαζουν, οτι "ολα τα ιδια μενουνε". Δεν πιστευει στο αναγεννητικο αποτελεσμα που επεφερε η σκεψη του Θωμα του Ακινατη στον κοσμο η οποια απλα ειπε οτι ο Θεος μας εδωσε το μυαλο για να το χρησιμοποιουμε και να τον δοξαζουμε με την ελευθερη βουληση και τον ορθο λογο. Ζει πριν απο τον ορθο λογο. Ζει πριν την εμφανιση της σχολαστικης φιλοσοφιας. Εκει οπου η ψευτοδικαιολογια ακομη βασιλευει. Εκει που τα πραγματα οριζονται ακομη απο την μοιρα και οχι απο τη λογικη. Εκει που μπορουμε να κρυβομαστε ακομη πισω απο το δακτυλο μας και να περνουμε συγχωροχαρτια ή να τα δινουμε εμεις οι ιδιοι στον εαυτο μας. Καλως ορισατε στον υστερο Βυζαντινο Μεσαιωνα. Καλως ορισατε στην κακη μας μοιρα, εκει που τα πραγματα δεν αλλαζουν, δεν εξελισσονται, εκει που δεν εχει νοημα να προσπαθεις για εξελιξη, εκει που δεν πιστευεις στην ιδια την επιστημη, που ολα οριζονται εκ των ανω, εκ Θεου. Εκει που δεν εχει νοημα να "πλενεις τον αραπη" γιατι προφανως τον πλενεις για να του αλλαξεις χρωμα και δεν εχεις ακομα προχωρησει να περασεις στη πολιτιστικη φαση εκεινη που θα σου επιτρεψει να σκεφτεις οτι μπορει να τον πλενεις για να τον καθαρισεις.

Όμως είμαστε και ένα κράτος σε κατάσταση Ορθόδοξου Βυζαντινού Μεσαίωνα. Και μόνον το γεγονός ότι οι Κληρικοί της διαχωρισμένης κατά τα άλλα Εκκλησίας από την Κοσμική εξουσία, είναι ουσιαστικά δημόσιοι υπάλληλοι και πληρώνονται από το ίδιο το κράτος, τα λέει όλα.. (μην πάμε μακρυά).

Quote:
πως αντιδραμε σ'αυτα;
Παιρνοντας την αστυνομια;
Καταφευγοντας στην αυτοδικια;
Καταφευγοντας στη γιογκα;(πρωτα να αλλαξουμε τον εαυτο μας και μετα τον κοσμο;)
Παθενοντας υστερικη τυφλωση κανοντας οτι δεν βλεπουμε;
Μουγκωνοντας το γιατι "που ξερεις αυτη μπορει να εχει ακρες και να με μπαγλαρωσει;"
Παθαινοντας απλα αγνη παρθενα καταθλιψη;
Με το να λες οτι αυτα τα πραγματα αντιμετωπιζονται μονο σε συλλογικο επιπεδο και αναζητωντας την λυση στην συλλογικοτητα Ποδηλατ-ισσ-ες ή οποια αλλη εχει ο καθενας αλλα χανοντας την αμεσοτητα αντιδρασης και αντιστασης στο γεγονος;
Αλλη επιλογη υπαρχει;

Απαιτούμε τήρηση των νόμων. Είναι τόσο απλό. Δεν κάλεσα την Αστυνομία γιατί είχα καμία πεποίθηση ότι θα εμφανιστεί ντε και καλά, αλλά αν εγώ και εσύ και ο καθένας καλεί ΚΑΘΕ φορά την Αστυνομία γιατί απαιτεί να εφαρμοστεί ο νόμος στο τέλος θα συμβεί ΚΑΙ αυτό.

Και η κάθε κυρία κακομοίρα ή μαγκίτισσα θα καταλάβει ότι η συμπεριφορά της είναι αντικοινωνική και ότι η κοινωνία ΔΕΝ την ανέχεται..

Αλλά δυστυχώς εδώ στην Ελλάδα έχουμε και το ταμπού ότι όποιος καλέσει την αστυνομία είναι ρουφιάνος και χαφιές, γιατί μες στην γενικότερη ανομία που επικρατεί, έχουμε αφήσει και τους Αστυνομικούς να κάνουν ότι γουστάρουν και όποτε γουστάρουν. Να πιστεύουν ότι έχουν κάποια εξουσία, ενώ στην πραγματικότητα είναι υπάλληλοι μας που τους πληρώνουμε ( με τους φόρους μας) να τηρούν την έννομη τάξη, δηλαδή τους νόμους.

Στο εξωτερικό που έχω ζήσει κάμποσα χρόνια, αυτά τα πράγματα είναι αυτονόητα. Στραβοπάτησες στο πεζοδρόμιο γιατί οι πλάκες ήταν χαλασμένες.. Μήνυση.. και όχι μία, χίλιες. Έπιασε τον άλλον πάνω στο πεζοδρόμιο, κατευθείαν γίνεται τηλέφωνο στην Αστυνομία, γιατί εκεί οι πολίτες θέλουν ανταποδοτικό κράτος.

Εδώ τους έχουμε όλους και αλωνίζουν και ΔΕΝ ΜΙΛΆΜΕ. Γιατί δεν μιλάμε;; Γιατί δεν αντιδράμε;;

Αυτό ισχύει για όλα.. Από την παράνομη στάθμευση μέχρι το χαράτσι στους λογαριασμούς της ΔΕΗ, από τα εισιτήρια που ακριβαίνουν, μέχρι τα μνημόνια και τους διεφθαρμένους πολιτικούς.

Αν εμείς σαν πολίτες αντιδρούσαμε, θα τόλμαγε κανείς να κάνει ότι γουστάρει; Δεν νομίζω..

ath.nasi
Εικόνα ath.nasi
Απών/απούσα

Πρέπει να κάνω τουλάχιστον είκοσι κλήσεις στο 100 κάθε μήνα για παράνομη στάθμευση. Όπου κι αν βρίσκομαι δεν έχω κανέναν ενδοιασμό, ούτε και κάποιο ηθικό κόλλημα. Γερανός δεν έρχεται, αλλά τουλάχιστον στις μισές των περιπτώσεων μια κλησούλα θα πέσει. Μετά από κανένα δίωρο, αν το αυτοκίνητο συνεχίσει να βρίσκεται εκεί ξαναπαίρνω για δεύτερη...

Antonius
Απών/απούσα

ath.nasi wrote:
Πρέπει να κάνω τουλάχιστον είκοσι κλήσεις στο 100 κάθε μήνα για παράνομη στάθμευση. Όπου κι αν βρίσκομαι δεν έχω κανέναν ενδοιασμό, ούτε και κάποιο ηθικό κόλλημα. Γερανός δεν έρχεται, αλλά τουλάχιστον στις μισές των περιπτώσεων μια κλησούλα θα πέσει. Μετά από κανένα δίωρο, αν το αυτοκίνητο συνεχίσει να βρίσκεται εκεί ξαναπαίρνω για δεύτερη...

Εγω το εκανα αυτο για αυτοκινητα που παρκαραν πανω στα πεζοδρομια διπλα στο σχολειο των παιδιων, μεχρι που βαρεθηκα .....

Wicca
Απών/απούσα

Τα γαϊδούρια δεν έχουν ενδοιασμό να παρκάρουν πάνω στα πεζοδρόμια και δεν βαριούνται ποτέ να το κάνουν αυτό.. Αντίθετα βαριούνται να ψάξουν να βρουν καμία νορμάλ θέση για παρκάρισμα και έχουν χεσμένους πατόκορφα τους υπόλοιπους.

Δεν βλέπω λοιπόν κανένα λόγο γιατί θα πρέπει εμείς οι υπόλοιποι, να έχουμε ενδοιασμούς ή να βαριόμαστε.. Τρία νούμερα είναι και η κλήση δωρεάν.

Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
contact