Ερώτηση για εμπρόσθια ανάρτηση

5 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Εξερευνητής
Εικόνα Εξερευνητής
Απών/απούσα

Γενικά αυτά τα τεχνικά δεν τα ξέρω πολύ καλά και θα ήθελα κάποιος να με βοηθήσει (χωρίς να μου γράψει πόσο απορεί με την ασχετίλα μου χαχαχ αλληλεγγύη ρε παιδιά λίγο)

Λοιπόν στο παρακάτω ποδήλατο θέλω να αλλάξω το μπροστά πιρούνι . Το ποδήλατο όμως δεν το έχω Αθήνα και εδώ είναι που θέλω την βοήθειά σας .

Είναι 26 ιντών . Δεν είναι αλουμίνιο είναι σιδερένιο ,όλο το ποδήλατο , μου είχε βγάλει και λίγο σκουριά αλλά ντάξει αυτό το έφτιαξα. Ωραία .

Α.Ένα πιρούνι με αυτά τα χαρακτηριστικά (ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ZOOM EGO L/O 26'' 100mm 1-1/8'') ταιριάζει πάνω στον σκελετό ;; δηλαδή βυδώνει κομπλέ ;;

Ξέρω είναι πολύ γενική η ερώτηση δυστυχώς όμως δεν έχω το ποδήλατο Αθήνα και δεν μπορώ να το μετρήσω κλπ . Βέβαια δεν ξέρω και Αθήνα άμα το είχα αν θα μπορούσα να καταλάβω αλλά άλλο αυτό .

Β. Τώρα το δεύτερο ερώτημα . Αν δεν κάνει αυτό , μπορεί κάποιος να μου δείξει ένα που να κάνει (ή σε μήνυμα ή από κάτω στο φόρουμ).

Ευχαριστώ πολύ παιδιά προκαταβολικά

ΣυνημμένοΜέγεθος
Image icon DSC01713.JPG984.03 KB
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

90% δεν σου κανει. Οπως το βλεπω (κανονικα πρεπει να μετρηθει γι'αυτο δεν ειμαι σιγουρος αλλα δεν νομιζω να κανω λαθος) θελεις εκει που αυτο εβαλες λεει 1 1/8 να λεει 1'threaded.

Απο την αλλη δεν βλεπω και τον λογο να θελει καποιος να αλλαξει το πιρουνι. Στο συγκεκριμενο ποδηλατο (στο λεω στεγνα) δεν λεει να δωσεις χρηματα για αναβαθμισεις.

Εξερευνητής
Εικόνα Εξερευνητής
Απών/απούσα

Οκ μαν ευχαριστώ πολύ .

Να ρωτήσω κάτι ακόμη . Όταν και αν βρω το σωστό μέγεθος σε πιρούνι . Για να το αλλάξω ξεβιδώνω την βίδα που βλέπω πάνω στο Γ που κάνει (ξέρεις αυτήν που βλέπουμε όταν καθόμαστε στο ποδήλατο και που την ξεβιδώνουμε όταν θέλουμε να ψιλώσουμε το τιμόνι) . Και μετά εκείνες τις άλλες δυο που είναι πιο κάτω ;;

Ο λόγος που θέλω να κάνω κάποιες αλλαγές είναι και για την τρέλα και ντάξει ό,τι βάλω και αν βάλω κάτι επιπλέον επάνω θα μπορώ να το βγάλω και να το βάλω π.χ. λέμε σε ένα άλλο καλύτερο ποδήλατο που θα αγοράσω στο μέλλον . Είναι καθαρά λόγω τρέλας.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Εξερευνητής wrote:
Ο λόγος που θέλω να κάνω κάποιες αλλαγές είναι και για την τρέλα και ντάξει ό,τι βάλω και αν βάλω κάτι επιπλέον επάνω θα μπορώ να το βγάλω και να το βάλω π.χ. λέμε σε ένα άλλο καλύτερο ποδήλατο που θα αγοράσω στο μέλλον . Είναι καθαρά λόγω τρέλας.

Ειδες που δεν καταλαβες. Ειναι πολυ λιγα αυτα που μπορεις να βαλεις σε αυτο το ποδηλατο και να τα μεταφερεις μετα σε ενα αλλο καλυτερο. Το πιρουνι δεν ειναι ενα απο αυτα. Οτι πιρουνι και να βαλεις πανω σε αυτο μετα το πετας. Και δεν αξιζει να βαλεις κατι σε αυτο το ποδηλατο. Κανε οσα χλμ μπορεις ετσι οπως ειναι και κρατα τα λεφτα για να παρεις αυτο που πρεπει αργοτερα. Μην πετας τα λεφτα σου (παλι πολυ χυμα στα λεω).

Tasakos10
Απών/απούσα

kktsol wrote:
90% δεν σου κανει. Οπως το βλεπω (κανονικα πρεπει να μετρηθει γι'αυτο δεν ειμαι σιγουρος αλλα δεν νομιζω να κανω λαθος) θελεις εκει που αυτο εβαλες λεει 1 1/8 να λεει 1'threaded.

Απο την αλλη δεν βλεπω και τον λογο να θελει καποιος να αλλαξει το πιρουνι. Στο συγκεκριμενο ποδηλατο (στο λεω στεγνα) δεν λεει να δωσεις χρηματα για αναβαθμισεις.

Φίλε όπως ακριβώς τα λέει ο αποπάνω!
Ξέχασε οποιαδήποτε αναβάθμιση. Κοίτα να το χαρείς όσο μπορείς και μετά πέταξέ το και πάρε ένα σωστό ποδήλατο.
Υ.Γ. Γίνομαι "απότομος" για να μην αφήσω περιθώρια για παρερμηνείες και χαθεί πολύτιμος χρόνος όλων μας.