Αξία μηδενική - αξία ανεκτίμητη

57 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
kostas_orient
Απών/απούσα

kktsol wrote:
kostas_orient wrote:
Ελπίζω να τα καταφέρω να τις πλέξω και να πάω σε κάποιον επαγγελματία μόνο για την τελική ακτινολόγηση.

εαν ειναι να πας σε επαγγελματια μην παιδευτεις. Ετσι και αλλιως τα ιδια λεφτα θα σου παρει.


Δεν νομίζω να μου πάρει 3-4€ όσο παίρνει για μια απλή ακτινολόγηση. Επίσης έχει άλλη γλύκα να φτιάξεις κάτι μόνος σου, ειδικά αν το φτιάξεις και σωστά. Αλλιώς κράταγα τα λεφτά που θα δώσω για να φτιάξω αυτό, έδινα και αυτό όσα πιάσει και έπαιρνα ένα ίδιο καινούργιο...

kostas_orient
Απών/απούσα

Μάλλον δεν θα ενημερωθεί ούτε αύριο το θέμα, εκτός αν με πιάσει κανένας βραδυνός οίστρος όταν γυρίσω σπίτι Καλές πεταλιές και τα μάτια σας δεκατέσσερα

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

kostas_orient wrote:
Columbus discovers Cro-moly wrote:
...που δεν προλαβα να τροποοιησω, γιατι μεσολαβησε αλλο post:
Οσο για ακτινολογηση μετα το πλεξιμο, χρησιμοποιησε το ιδιο το ποδηλατο:
Βαλε τον τροχο στο πηρουνι, σφιξε τον στη θεση του, γυρνα αναποδα το ποδηλατο, και μετα γυρνωντας τον τροχο και με σημειο αναφορας τα τακακια των φρενων η κατι αλλο που θα τοποθετησεις εσυ προσωρινα (π.χ, δυο κοντα πλαστικα ζιπακια), τον ακτινολογεις.
Το μονο που θα χρειαστει να αγορασεις ειναι ενας ακτινολογος.
Και στην περιπτωση σου, ο καλυτερος και οικονομικωτερος ειναι ο "Spokey".
Παραγεται σε δυο εκδοσεις (3,25 και 3,4 χλστ), κι αν κρινω σωστα απο τα καψουλια που βλεπω στη φωτογραφια, μαλλον σου χρειαζεται η μεγαλυτερη διασταση.
Εν αμφιβολια, παρε ενα καψουλι, πηγαινε σε ενα ποδηλαταδικο και δες τι διαστασης ακτινολογος του ταιριαζει.

Δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω ένα ίσιο κατσαβίδι για να ρυθμίσω τις ακτίνες αφού ο τροχός δεν θα έχει σαμπρέλα-λάστιχο-φακαρόλα;;

Το κατσαβιδι θα το χρησιμοποιησεις για να βιδωσεις τις πρωτες βολτες στα καψουλια-ακτινες.
Μολις ομως αρχισουν να τεντωνουν οι ακτινες και αρχισουν να αποκτουν καποια ταση, θα δεις οτι ειναι αδυνατον να βιδωσεις πιο πολυ τα καψουλια στις ακτινες χρησιμοποιωντας το κατσαβιδι, οση δυναμη και να βαλεις. Κι αν επιμεινεις, θα "κουρεψεις" την χαρακια που εχουν τα καψουλια στο πισω μερος τους.
Αν ηταν δυνατον να ακτινολογουνται οι τροχοι με τη χρηση μονο ενος κατσαβιδιου, δεν θα υπηρχαν τοσα πολλα εργαλεια/κλειδια ακτινολογησης (απο εξαιρετικης ποιοτητας εως...μαπες).
Το εργαλειο ακτινολογησης που παρεθεσα παραπανω, ειναι απο τα πιο φθηνα και συγχρονως απο αυτα που αγκαλιαζουν το καψουλι απο 3 πλευρες, ωστε να μπορουν να στριβουν το καψουλι ακομη κι οταν η ταση στις ακτινες εχει γινει αρκετα ψηλη, χωρις να καταστρεφουν το καψουλι το ιδιο.
Αντιστοιχα κλειδακια ακτινολογησης, οπως αυτο πχ, η αυτο, η αυτο, τα οποια πιανουν το καψουλι της ακτινας απο δυο πλευρες μονο, ειναι πιθανον οταν αρχισουν και ζοριζουν τα πραγματα (κι αρχισουν και ανεβαινουν οι τασεις στις ακτινες), να μην μπορουν να περιστρεψουν πια τα καψουλια, στρογγυλευοντας τις γωνιες τους.
Ας μην ξεχναμε οτι τα καψουλια στην συντριπτικη πλειοψηφια τους, ειναι κατασκευασμενα απο μπρουντζο, μεταλλο οχι ιδιαιτερα σκληρο.
Απο οτι φαινεται παντως, μαλλον σου λειπουν ακομη πολλες βασικες γνωσεις γυρω απο την τεχνικη του ποδηλατου.
Αυτο δεν ειναι καθολου κακο, ουτε κατακριτεο, καθε αλλο.
Αυτο σημαινει ομως, οτι θα πρεπει να ριξεις το διαβασμα σου πρωτα, και μετα να αρπαξεις τα εργαλεια.
Θα σου συνιστουσα λοιπον, πριν καν αρχισεις οτιδηποτε σε σχεση με το πλεξιμο του τροχου, να διαβασεις καλα το εγχειριδιo του Roger Musson που παρεθεσε ο petaliaris.
Κι ολα τα αλλα θα γινουν με τη σειρα τους.
Καλο διαβασμα.

kostas_orient
Απών/απούσα

Columbus discovers Cro-moly wrote:
kostas_orient wrote:
Columbus discovers Cro-moly wrote:
...που δεν προλαβα να τροποοιησω, γιατι μεσολαβησε αλλο post:
Οσο για ακτινολογηση μετα το πλεξιμο, χρησιμοποιησε το ιδιο το ποδηλατο:
Βαλε τον τροχο στο πηρουνι, σφιξε τον στη θεση του, γυρνα αναποδα το ποδηλατο, και μετα γυρνωντας τον τροχο και με σημειο αναφορας τα τακακια των φρενων η κατι αλλο που θα τοποθετησεις εσυ προσωρινα (π.χ, δυο κοντα πλαστικα ζιπακια), τον ακτινολογεις.
Το μονο που θα χρειαστει να αγορασεις ειναι ενας ακτινολογος.
Και στην περιπτωση σου, ο καλυτερος και οικονομικωτερος ειναι ο "Spokey".
Παραγεται σε δυο εκδοσεις (3,25 και 3,4 χλστ), κι αν κρινω σωστα απο τα καψουλια που βλεπω στη φωτογραφια, μαλλον σου χρειαζεται η μεγαλυτερη διασταση.
Εν αμφιβολια, παρε ενα καψουλι, πηγαινε σε ενα ποδηλαταδικο και δες τι διαστασης ακτινολογος του ταιριαζει.

Δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω ένα ίσιο κατσαβίδι για να ρυθμίσω τις ακτίνες αφού ο τροχός δεν θα έχει σαμπρέλα-λάστιχο-φακαρόλα;;

Το κατσαβιδι θα το χρησιμοποιησεις για να βιδωσεις τις πρωτες βολτες στα καψουλια-ακτινες.
Μολις ομως αρχισουν να τεντωνουν οι ακτινες και αρχισουν να αποκτουν καποια ταση, θα δεις οτι ειναι αδυνατον να βιδωσεις πιο πολυ τα καψουλια στις ακτινες χρησιμοποιωντας το κατσαβιδι, οση δυναμη και να βαλεις. Κι αν επιμεινεις, θα "κουρεψεις" την χαρακια που εχουν τα καψουλια στο πισω μερος τους.
Αν ηταν δυνατον να ακτινολογουνται οι τροχοι με τη χρηση μονο ενος κατσαβιδιου, δεν θα υπηρχαν τοσα πολλα εργαλεια/κλειδια ακτινολογησης (απο εξαιρετικης ποιοτητας εως...μαπες).
Το εργαλειο ακτινολογησης που παρεθεσα παραπανω, ειναι απο τα πιο φθηνα και συγχρονως απο αυτα που αγκαλιαζουν το καψουλι απο 3 πλευρες, ωστε να μπορουν να στριβουν το καψουλι ακομη κι οταν η ταση στις ακτινες εχει γινει αρκετα ψηλη, χωρις να καταστρεφουν το καψουλι το ιδιο.
Αντιστοιχα κλειδακια ακτινολογησης, οπως αυτο πχ, η αυτο, η αυτο, τα οποια πιανουν το καψουλι της ακτινας απο δυο πλευρες μονο, ειναι πιθανον οταν αρχισουν και ζοριζουν τα πραγματα (κι αρχισουν και ανεβαινουν οι τασεις στις ακτινες), να μην μπορουν να περιστρεψουν πια τα καψουλια, στρογγυλευοντας τις γωνιες τους.
Ας μην ξεχναμε οτι τα καψουλια στην συντριπτικη πλειοψηφια τους, ειναι κατασκευασμενα απο μπρουντζο, μεταλλο οχι ιδιαιτερα σκληρο.
Απο οτι φαινεται παντως, μαλλον σου λειπουν ακομη πολλες βασικες γνωσεις γυρω απο την τεχνικη του ποδηλατου.
Αυτο δεν ειναι καθολου κακο, ουτε κατακριτεο, καθε αλλο.
Αυτο σημαινει ομως, οτι θα πρεπει να ριξεις το διαβασμα σου πρωτα, και μετα να αρπαξεις τα εργαλεια.
Θα σου συνιστουσα λοιπον, πριν καν αρχισεις οτιδηποτε σε σχεση με το πλεξιμο του τροχου, να διαβασεις καλα το εγχειριδιo του Roger Musson που παρεθεσε ο petaliaris.
Κι ολα τα αλλα θα γινουν με τη σειρα τους.
Καλο διαβασμα.


Οπότε διαβάζω και πορεύομαι. Έγινε, ευχαριστώ

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

Θαυμάζω τον καλώς εννοούμενο τσαμπουκά σου, μακάρι να έκανα και εγώ τα μισά απο όσα δείχνεις. Νομίζω οτι ισχύει το horses for courses, το λιπαντικό του head set δέ ξέρω άν πρέπει να είναι c.v.(constant velocity,
σταθερής ταχύτητας, και σύστασης ΜοS2 , αλλα καλύτερα λιθίου και άλλου ιξώδους. Εκεί στους μπιλιοφόρους είναι αλλιώς η κατάσταση και απαιτείται γράσσο διαφορετικού ιξώδους και διεισδυτικότητας.
https://www.engineersedge.com/lubrication/molybdenum_disulfide_character...
http://www.eugenfound.edu.gr/appdata/documents/books_pdf/e_j00059.pdf
(σελίδα 219 κλπ)
Με την ευκαιρία, θα ήθελα να ρωτήσω αν ένα κακό γράσσο ή μάλλον καθόλου γράσσο οδηγεί σε Βrinelling.
http://www.sheldonbrown.com/headsets.html
( μόνο Cinelli είχαν ειδική διαμόρφωση, σαν "σταμπιλιζατέρ"?! ή αυτός είναι ένας(ακόμα)μύθος?!)
Ευχαριστώ θερμά για τη συμμετοχή σας

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

kostas_orient wrote:
kktsol wrote:
kostas_orient wrote:
Ελπίζω να τα καταφέρω να τις πλέξω και να πάω σε κάποιον επαγγελματία μόνο για την τελική ακτινολόγηση.

εαν ειναι να πας σε επαγγελματια μην παιδευτεις. Ετσι και αλλιως τα ιδια λεφτα θα σου παρει.


Δεν νομίζω να μου πάρει 3-4€ όσο παίρνει για μια απλή ακτινολόγηση. Επίσης έχει άλλη γλύκα να φτιάξεις κάτι μόνος σου, ειδικά αν το φτιάξεις και σωστά. Αλλιώς κράταγα τα λεφτά που θα δώσω για να φτιάξω αυτό, έδινα και αυτό όσα πιάσει και έπαιρνα ένα ίδιο καινούργιο...

κατανοητο αυτο στα bold και θεμιτο. Για το θεμα του κοστους ομως δεν νομιζω οτι για να ακτινολογησει καποιος ενα τροχο μετα απο πλεξιμο θα σου κοστισει οσο μια ακτινολογηση που γινεται για "μαζεμα" του τροχου. Η δικη μου εμπειρια λεει οτι θα κοστισει σχεδον οσο και εαν δεν ασχολιοσουν καθολου. Μακαρι να ειμαι λαθος.

kostas_orient
Απών/απούσα

Petaliaris wrote:
Θαυμάζω τον καλώς εννοούμενο τσαμπουκά σου, μακάρι να έκανα και εγώ τα μισά απο όσα δείχνεις. Νομίζω οτι ισχύει το horses for courses, το λιπαντικό του head set δέ ξέρω άν πρέπει να είναι c.v.(constant velocity,
σταθερής ταχύτητας, και σύστασης ΜοS2 , αλλα καλύτερα λιθίου και άλλου ιξώδους. Εκεί στους μπιλιοφόρους είναι αλλιώς η κατάσταση και απαιτείται γράσσο διαφορετικού ιξώδους και διεισδυτικότητας.
https://www.engineersedge.com/lubrication/molybdenum_disulfide_character...
http://www.eugenfound.edu.gr/appdata/documents/books_pdf/e_j00059.pdf
(σελίδα 219 κλπ)
Με την ευκαιρία, θα ήθελα να ρωτήσω αν ένα κακό γράσσο ή μάλλον καθόλου γράσσο οδηγεί σε Βrinelling.
http://www.sheldonbrown.com/headsets.html
( μόνο Cinelli είχαν ειδική διαμόρφωση, σαν "σταμπιλιζατέρ"?! ή αυτός είναι ένας(ακόμα)μύθος?!)
Ευχαριστώ θερμά για τη συμμετοχή σας

Δεν έχω ασχοληθεί και τόσο πολύ με τις ιδιότητες αυτές. Στα ρουλεμάν τιμονίου ότι λιπαντικό και να βάλεις κάνει μια χαρά την δουλειά του μιας και δεν είναι μέρος που δέχεται πολλή καταπόνηση όπως τα κέντρα των τροχών ή ο άξονας της πεταλιέρας με τα ρουλεμάν του.
Αυτό που λές περι τσαμπουκά δέν νομίζω οτι ισχύει. Απλά θέλω να φτιάξω το ποδηλατό μου και να μάθω 5 πράγματα περί αυτού.
Ένα μη κατάλληλο γράσσο είναι σίγουρα καλύτερο απο το καθόλου. Σε ενα στεγνό ρουλεμάν η καταστροφή του είναι θέμα χρόνου. Ένα ρουλεμάν με την οποιαδήποτε λίπανση σίγουρα έχει μικρότερη διάρκεια ζωής απο αυτη που θα είχε αν λάμβανε την κατάλληλη φροντίδα,αλλά και πάλι, αντέχει. Ειδικά αν μιλάμε για ρουλεμάν τιμονιού που χοντρικά δεν χρειάζονται και ποτέ αλλαγή.

kostas_orient
Απών/απούσα

kktsol wrote:
kostas_orient wrote:
kktsol wrote:
kostas_orient wrote:
Ελπίζω να τα καταφέρω να τις πλέξω και να πάω σε κάποιον επαγγελματία μόνο για την τελική ακτινολόγηση.

εαν ειναι να πας σε επαγγελματια μην παιδευτεις. Ετσι και αλλιως τα ιδια λεφτα θα σου παρει.


Δεν νομίζω να μου πάρει 3-4€ όσο παίρνει για μια απλή ακτινολόγηση. Επίσης έχει άλλη γλύκα να φτιάξεις κάτι μόνος σου, ειδικά αν το φτιάξεις και σωστά. Αλλιώς κράταγα τα λεφτά που θα δώσω για να φτιάξω αυτό, έδινα και αυτό όσα πιάσει και έπαιρνα ένα ίδιο καινούργιο...

κατανοητο αυτο στα bold και θεμιτο. Για το θεμα του κοστους ομως δεν νομιζω οτι για να ακτινολογησει καποιος ενα τροχο μετα απο πλεξιμο θα σου κοστισει οσο μια ακτινολογηση που γινεται για "μαζεμα" του τροχου. Η δικη μου εμπειρια λεει οτι θα κοστισει σχεδον οσο και εαν δεν ασχολιοσουν καθολου. Μακαρι να ειμαι λαθος.


Το χρήμα δεν το λογαριάζω, τις 2 του ρόδες σαν κοιτάζω... :P
Θέλω να φτιάξω μόνος μου όσο γίνεται περισσότερα πάνω στο ποδηλατό μου (αν όχι όλα)..

kostas_orient
Απών/απούσα

Αφού βρήκα το εργαλείο της shimano σήμερα είπα να βγάλω την πεταλιέρα.
.
.
Αφού λοιπόν κουμπώνω το εργαλείο της shimano στην καστάνια μου και βγάζω το παξιμάδι μέσα στο μπράτσο, πάω να κατεβάσω το μπράτσο.Τραβάω απο εδώ, σπρώχνω απο εκεί μπας και το κατεβάσω αλλά μάταια. Δεν κατέβαινε ούτε με utorrent. Τελικά πήρε μπροστά το σφυροκατσάβιδο και το μπράτσο μας απάλλαξε απο την παρουσία του (πρέπει όταν το ξαναδέσω να θυμηθώ να βάλω λίγο λαδάκι και στις 2 πατούρες των μπράτσων για να μην επαναλειφθεί το σημερινό).
.
Τα ρουλεμάν ήταν σε μέτρια κατάσταση (τα έχω αλλάξει ήδη 2 φορές ). Ο άξονας έχει σημάδια φθοράς αλλά τελείως επειφανιακά, τίποτα ανησυχιτικό. Προς το παρόν θα μπούν όλα ξανά στην θέση τους και κάποια στιγμή θα αλλαχτεί ο άξονας, τα 2 ρουλεμάν και όλη η πεταλίερα μιας και έχουν φθαρεί αρκετά και τα γρανάζια στην πεταλιέρα και αυτά στην κασέτα των 6 πίσω. Επί της ευκαιρίας μέτρησα και τα γρανάζια της πεταλιέρας μπροστά. Είναι 48-38-28 τα γρανάζια.
Δεν έβγαλα άλλες φωτογραφίες γιατί εγινα πολύ χάλια με τα ρουλεμάν και δεν ήμουν σε θέση να πιάσω την φωτογραφική
.
.

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Τουλαχιστον οσο φαινεται στις φωτογραφιες.
Εκεινο που μπορεις να κανεις ομως, ειναι να αλλαξεις μπιλλιες με την ευκαιρια.
Επισης, αν θελεις να εχεις τη δυνατοτητα να λυνεις τα παξιμαδια του αξονα και να αφαιρεις και τα μπρατσα του δισκοβραχιονα απο τον αξονα σου χρειαζεται αυτο το εργαλειο, η καποιο αντιστοιχο:
http://www.rosebikes.com/article/icetoolz-crank-extractor/aid:22964
Ειναι ενας πολυ αξιοπιστος Ταϊβανεζικος εξωλκεας, που λυνει οχι μονο δισκοβραχιονες με τετραγωνο καρρε αξονα, αλλα και δισκοβραχιονες τυπου Octalink.
Με 7 ευρω ξεμπερδευεις, και δεν ταλαιπωρεισαι με σφυροκαλεμα και αλλα ωραια.
Τωρα, μπορεσες και εκανες δουλεια με σφυροκαλεμο, γιατι ο δισκοβραχιονας ειναι low end, σιδερενιος, καλυμενος με πλαστικο.
Αν ηταν καλυτερος, και κατασκευασμενος απο αλουμινιο, πολυ φοβαμαι οτι με το σφυροκαλεμο θα τον ειχες καταστρεψει.
Εν πασει παριπτωσει, οπως θα παρατηρησες, οι ακρες του αξονα ειναι κωνικες, κι αυτο οχι χωρις λογο: Ειναι κωνικες, ωστε τα μπρατσα του δισκοβραχιονα να σφηνωνουν επανω τους πολυ ισχυρα, και να μην ξελασκαρουν οση δυναμη κι αν βαλεις στα πεταλια, οση ταλαιπωρια κι αν τραβηξουν.
Επιβαλλεται δηλαδη να ειναι τοσο σφηνωμενα οσο τα βρηκες.
Αν θελεις να μην οξειδωθει το σημειο της επαφης του αξονα με τα μπρατσα του δισκοβραχιονα, ωστε να ξεσφηνωσει την επομενη φορα λιγο πιο ευκολα, καλο ειναι να το καθαρισεις καλα και να βαλεις λιγο γρασσο πριν το μονταρισμα. Οχι λαδι.

kostas_orient
Απών/απούσα

Columbus discovers Cro-moly wrote:
Τουλαχιστον οσο φαινεται στις φωτογραφιες.
Εκεινο που μπορεις να κανεις ομως, ειναι να αλλαξεις μπιλλιες με την ευκαιρια.
Επισης, αν θελεις να εχεις τη δυνατοτητα να λυνεις τα παξιμαδια του αξονα και να αφαιρεις και τα μπρατσα του δισκοβραχιονα απο τον αξονα σου χρειαζεται αυτο το εργαλειο, η καποιο αντιστοιχο:
http://www.rosebikes.com/article/icetoolz-crank-extractor/aid:22964
Ειναι ενας πολυ αξιοπιστος Ταϊβανεζικος εξωλκεας, που λυνει οχι μονο δισκοβραχιονες με τετραγωνο καρρε αξονα, αλλα και δισκοβραχιονες τυπου Octalink.
Με 7 ευρω ξεμπερδευεις, και δεν ταλαιπωρεισαι με σφυροκαλεμα και αλλα ωραια.
Τωρα, μπορεσες και εκανες δουλεια με σφυροκαλεμο, γιατι ο δισκοβραχιονας ειναι low end, σιδερενιος, καλυμενος με πλαστικο.
Αν ηταν καλυτερος, και κατασκευασμενος απο αλουμινιο, πολυ φοβαμαι οτι με το σφυροκαλεμο θα τον ειχες καταστρεψει.
Εν πασει παριπτωσει, οπως θα παρατηρησες, οι ακρες του αξονα ειναι κωνικες, κι αυτο οχι χωρις λογο: Ειναι κωνικες, ωστε τα μπρατσα του δισκοβραχιονα να σφηνωνουν επανω τους πολυ ισχυρα, και να μην ξελασκαρουν οση δυναμη κι αν βαλεις στα πεταλια, οση ταλαιπωρια κι αν τραβηξουν.
Επιβαλλεται δηλαδη να ειναι τοσο σφηνωμενα οσο τα βρηκες.
Αν θελεις να μην οξειδωθει το σημειο της επαφης του αξονα με τα μπρατσα του δισκοβραχιονα, ωστε να ξεσφηνωσει την επομενη φορα λιγο πιο ευκολα, καλο ειναι να το καθαρισεις καλα και να βαλεις λιγο γρασσο πριν το μονταρισμα. Οχι λαδι.

Πάντως και την πρώτη φορά που πήγα και άλλαξα τα ρουλεμάν σε ποδηλατάδικο, με τον ίδιο τρόπο το έβγαλαν.... Και δεν γίνεται να αγοράσω απ'έξω και βρήκα κάτι καλούδια στο ebay (μεταλικές μανέτες με ενσωματωμένα τα λεβιεδακια, shimano, 15€).....
Ελπίζω να μην χρειαστεί να το βγάλω πολλές φορές ακόμα , ήδη το έχω κάνει 2 φορές, αυτή ήταν η τρίτη..
Αν βάλω γράσσο, δεν θα το πετάξει όλο όταν πάω να το κουμπώσω;

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

...οχι για να αγορασεις απ'εξω, αλλα για να παρεις μια ιδεα περι τινος προκειται και ποσο περιπου κοστιζει.
Γρασσο δεν χρειαζεται να βαλεις πολυ, ισα-ισα να το αλειψεις με ενα "φιλμ" γρασσου.
Αυτο αρκει.
Επισης: Αν στο ποδηλαταδικο που πηγες βγαζουν με αυτον τον τροπο τα μπρατσα του δισκοβραχιονα απο τον αξονα (σφυροκαλεμο!!!), θα ηθελα να δω πως ξεβιδωνουν το σταθερο ποτηρι της μεσαιας τριβης!!!

(Μα καλα που ζεις βρε παιδι μου, σε ποια πολη, η μαλλον σε ποια χωρα/ηπειρο;
Μου ακουγεται απιστευτο σε ποδηλαταδικο να αφαιρουν δισκοβραχιονα με σφυροκαλεμο!!!!!)

kostas_orient
Απών/απούσα

Columbus discovers Cro-moly wrote:
...οχι για να αγορασεις απ'εξω, αλλα για να παρεις μια ιδεα περι τινος προκειται και ποσο περιπου κοστιζει.
Γρασσο δεν χρειαζεται να βαλεις πολυ, ισα-ισα να το αλειψεις με ενα "φιλμ" γρασσου.
Αυτο αρκει.
Επισης: Αν στο ποδηλαταδικο που πηγες βγαζουν με αυτον τον τροπο τα μπρατσα του δισκοβραχιονα απο τον αξονα (σφυροκαλεμο!!!), θα ηθελα να δω πως ξεβιδωνουν το σταθερο ποτηρι της μεσαιας τριβης!!!

(Μα καλα που ζεις βρε παιδι μου, σε ποια πολη, η μαλλον σε ποια χωρα/ηπειρο;
Μου ακουγεται απιστευτο σε ποδηλαταδικο να αφαιρουν δισκοβραχιονα με σφυροκαλεμο!!!!!)


Αγρίνιο μένω. Είναι αντιπροσωπεία της ideal το ποδηλατάδικο. Απλά λογικά βιαζόταν ο μάστορας..

OldSteel
Απών/απούσα

Quote:
(Μα καλα που ζεις βρε παιδι μου, σε ποια πολη, η μαλλον σε ποια χωρα/ηπειρο;
Μου ακουγεται απιστευτο σε ποδηλαταδικο να αφαιρουν δισκοβραχιονα με σφυροκαλεμο!!!!!)

Το έπαθα κι εγώ Columbus. Δεν πρόλαβα καν να αντιδράσω. Με σφυρί και κατσαβίδι η μεσαία τριβή...

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

μιλαει για δισκοβραχιωνα. Η μεσαια τριβη καποιες φορες μπορει και να το θελει το σφυροκαλεμο (ελαχιστες εως μηδενικες αλλα υπαρκτες).

kostas_orient
Απών/απούσα

Μπήκα στο τριπάκι λοιπόν και σκέφτομαι να ξαναβάλω σταθερό πηρούνι μπροστά (έτσι και αλλιώς και αυτό σαν σταθερό δουλεύει), να ξαναέρθει το ποδήλατο στα ίσια του (είναι λίγο σουζαριστό με αυτό το πηρούνι) και να φύγει και το περιττό βάρος απο εκεί μπροστά. Μετά απο αναζήτηση λίγων λεπτών βρίσκω πηρούνι σχεδόν ίδιο με αυτό που φορούσε πρώτα το ποδήλατο στα 13,50€, σε μαύρο χρώμα. Αφού θα κάνω την δουλειά μέσω ίντερνετ λέω, δεν κοιτάζω και για τίποτα άλλο να πληρώσω μια φορά τα μεταφορικά; Κοιτάζω για γέφυρα αλουμινίου μαύρη και βρίσκω της promax στα 10€ το σετ (την μπροστινή που είναι no-name την είχα πληρώσει 7,5€), κοιτάζω και μανέτες αλουμινένιες μαύρες και βρίσκω 10€ το σετ πάλι της promax. Κοιτάζω και για μεσαία τριβή κλειστού τύπου για να μην ξαναχρειαστεί τίποτα η μεσαία τριβή μου και βρίσκω μια κλειστού τύπου μάρκας neco στα 10€ ή στα 15€ άν θέλω αλουμινίου. Όλα καλά μέχρι εδώ,γύρω στα 50€ και έχω ένα ποδήλατο της προκοπής. Αμ δε!!! λάστιχα;;; Γι'αυτά δεν ξεκίνησα; Αυτά δεν ήθελα να αλλάξω και με την ευκαιρία να περιποιηθώ και λίγο το ποδήλατο; Άλλα 20€ πες για λάστιχα. 70€ το σύνολο +περίπου 10€ τίποτα ψιλοπράγματα. Και εγώ έχω μόνο τα λεφτά για τα λάστιχα. Τι να πρωτοκάνω;; Καμία συμβουλή;;

kostas_orient
Απών/απούσα

Νομίζατε πως γλιτώσατε;; Αμ δε!! Η αλήθεια είναι ότι είχε παγώσει όλο το εγχείρημα λόγω έλλειψης χρόνου κυρίως. Όμως βρέθηκαν 2 δότες.. .
Για την ακρίβεια τα 2 παλικάρια προστέθηκαν στο γκαράζ προχθές. Είχα μια αποτυχή προσπάθεια να βγάλω το κόκκινο ψαλίδι και να το βάλω στον δικό μου σκελετό αλλά είχε κολλήσει τόσο γερά απο τα χρόνια που δεν καταλάβαινε τίποτα. Τι αντισκουριακό και χτύπημα, τι ζέσταμα και χτύπημα, τι ζέσταμα και απότομο κρύωμα και χτύπημα...Τίποτα. Τελικά το έκανα άλλο ενα μπάνιο με αντισκουριακό και το άφησα και σήμερα με τα χίλια ζόρια τελικά βγήκε. Εννοείται οτι ο λαιμός του τιμονιού άλλαξε οπτική γωνία. Τώρα αν βάλω τιμόνι σε αυτόν τον λαιμό μπορεί να γίνει κόυρσα το εργαλείο (να δω πότε θα βρώ καμιά δουλεία να πάρω μια κούρσα επιτέλους...αχχ!!)
Εδώ μια δοκιμή του πηρουνιού στον δικό μου σκελετό (τελικά είναι ακριβώς ίδιο με αυτό που φορούσε το ποδήλατο απο το εργοστάσιο-θα βαφτεί μαύρο απο εμού και του αιδίου και θα μπεί στην θέση του) . Απο αυτή την οπτική γωνία βλέπετε καλύτερα και τα αυτοκόλλητα των χορηγών .
Αν είχα 2 τροχούς θα σε έφτιαχνα και σένα να δω πως θα έβγαινες .
Αυτά για τώρα, η συνέχεια όταν πάρω το χρώμα να βάψω το ψαλίδι και τα διάφορα μπλιμπλικία..
Ή μπορεί και όταν τρίψω το ψαλίδι να ανεβάσω καμία φωτογραφία απο την ψηφιακή γιατί αυτές είναι απο κινητό και δεν φαίνεται τίποτα

kostas_orient
Απών/απούσα

Σήμερα αξιώθηκα να βάψω τα μαυρα τμήματα του ποδηλάτου. Δηλαδή το πηρούνι, τον λαιμό και το κάτω μέρος απο τα λεβιεδάκια (ταχυτήτων). Είχα στο μυαλό μου να τα βάψω μάυρο χρώμα αυτοκινήτου μερικά χέρια και μετά βερνίκι. Με το πιστόλι. Για να είμαι ειλικρινής βαρέθηκα να καθαρίσω το πιστόλι 2 φορές και όλη αυτή την διαδικασία για να βάψω 2 κομματάκια μόνο, οπότε λέω αφού συμβιβάζομαι που συμβιβάζομαι με το χρώμα, ας περάσω με ένα σπρέυ μονής να τελειώνω τσάκα τσάκα. Το αποτέλεσμα σαν ποιότητα βαφής βγήκε πολύ καλό για τα δικά μου δεδομένα (το πέρασα 4 πολύ ψιλά χέρια χρώματος με λίγη ώρα ανάμεσα στα χέρια και λίγη βοήθεια με το θερμοπίστολο χαλαρά απο μακρυά γιατί ψιλοβιαζόμουν). Φωτογραφίες δεν τράβηξα γιατί είχα μαζί μου μόνο το κινητό και θα ήταν σαν τις απο πάνω. Αύριο δεν θα ασχοληθώ καθόλου σίγουρα γιατί δεν έχω χρόνο. Μεθαύριο λέω να ξεκινησω το δεσιμο και σίγουρα θα ανεβούν μπόλικες φωτογραφίες απο την κάμερα αυτή την φορά.

kostas_orient
Απών/απούσα

Τα βαψίματα τελίωσαν οριστικά. Βγήκαν μέτρια αλλά το να κάνουμε.. Το μαύρο ψαλίδι δεν ταιριάζει και πολύ με το υπόλοιπο ποδήλατο αλλά ελπίζω όταν μπεί και ο μαύρος λαιμός και οι τροχοί με τα λάστιχα να δέσει κάπως καλύτερα.
.
.
.
.
Τουλάχιστον ταιριάζει και με το μαύρο αυτοκόλλητο του χορηγού
.
(Το ψαλίδι, δεν το έχω βιδώσει, για την φωτογραφία μπήκε).Επίσης είναι στο σωστό ύψος πλέον το ποδήλατο και -1,1 κιλό (2,4 κιλά αυτό με τα αμορτισερ, 1,3 το σκέτο), είπαμε, σε εμάς τους επαγγελματίες το κάθε γραμμάριο έχει σημασία .Δευτέρα λογικά, αν δεν δουλεύω δηλαδή, θα αγοράσω λάστιχα, σέλα και μια γέφυρα και θα το δέσω έτσι για τώρα, μέχρι να δω τι θα κάνω και με τον τροχό μπροστά.

kostas_orient
Απών/απούσα

Τώρα που η θάλασσα έγινε γιαούρτι δεν έχουμε κουτάλι να την φάμε (όπου κουτάλι=χρόνος)...Πάει λίγο πίσω το όλο project μιας και δεν έχω κάνει τίποτα ακόμα λόγω έλειψης χρόνου..

kostas_orient
Απών/απούσα

Λοιπόν...Το ξέρω ότι δεν σας έλειψα αλλά επανήλθα.. Στο προηγούμενο επεισόδιο είχα βάψει ένα "ξερό" πιρούνι για να το φορέσω στο ποδήλατο μου αλλά για κακή μου τύχη δεν το είχα δοκιμάσει πρίν και τελικά δεν έκανε (είχε ελαφρώς διαφορετική διάσταση και για να ταιριάζει ήθελε άλλα ποτήρια-ρουλεμάν και πάλι ίσως να μην έκανε). Το να πάρω ένα άλλο πιρούνι κρίθηκε απαραίτητο. Δυστυχώς, το κατάστημα που προμηθευομαι τα απαραίτητα ανταλλακτικά είχε συμβατό πιρούνι σε κόκκινο, πράσινο και χρωμιο (νίκελ).Για να γλιτώσω τα ξυσίματα-βαψίματα κλπ πήρα το χρωμιωομένο με σκοπό να το "ντύσω" κάρμπον όταν έρθει το υλικό που παρήγγειλα.
Εδώ έχω φορέσει το γνωστό kenda k838 και μια σέλα απο ideal zig zag 2013 (η οποία κάνει μπαμ και αυτή λόγω του χρώματος του σκελετού της)
.
.
Ο ίδιος χορηγός που μου έδωσε την σέλα μου έδωσε και ένα λάστιχο της michelin (συγκεκριμένα το michelin country trail το οποίο τοποθέτησα μπροστά λόγω του χαμηλότερου προφίλ που είναι).
.
.
Επίσης πήρα ένα αντανακλαστικό φωτάκι, του έκανα 2 τρύπες και το έδεσα με tie wraps στον σκελετό της σέλας μιας και δεν έκανε πλέον "μπαμ" η θέση του (θα μπεί και ένα ηλεκτρικό φωτάκι στο παλουκόσελο).Επίσης τόσο μπροστά όσο και πίσω μπήκαν καινούργιες γέφυρες της promax.
.
.
Τώρα πρέπει κάποια στιγμή να φτιάξω τον αλουμινένιο τροχό για μπροστά, να βάλω 2 αλουμινένιες μανέτες και να αρχίσω τις καλοκαιρινές βόλτες ξανά. Το ξέρω ότι με αυτούς τους χρωματικούς συνδυασμούς και τον συνδιασμό των ελαστικών φαίνεται ότι να'ναι, αλλά τσουλάει πολύ καλά, καλύτερα απο ποτέ. Αυτά απο μένα, θα επανέλθω όταν θα μπουν και τα υπόλοιπα πράγματα. Μέχρι τότε, καλές πεταλιές
.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

kostas_orient wrote:
.....
μπλα - μπλα...
.
.
.
μπλα και πάλι μπλα....
Τώρα πρέπει κάποια στιγμή να φτιάξω τον αλουμινένιο τροχό για μπροστά, να βάλω 2 αλουμινένιες μανέτες και να αρχίσω τις καλοκαιρινές βόλτες ξανά. .........

Μια χαρά το έσιαξες.
ΚΑΒΑΛΑ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑ.
ΤΩΡΑ.
ΤΩΩΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!
.
.
.
.
[καλές πεταλιές ]

kostas_orient
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
kostas_orient wrote:
.....
μπλα - μπλα...
.
.
.
μπλα και πάλι μπλα....
Τώρα πρέπει κάποια στιγμή να φτιάξω τον αλουμινένιο τροχό για μπροστά, να βάλω 2 αλουμινένιες μανέτες και να αρχίσω τις καλοκαιρινές βόλτες ξανά. .........

Μια χαρά το έσιαξες.
ΚΑΒΑΛΑ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑ.
ΤΩΡΑ.
ΤΩΩΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!
.
.
.
.
[καλές πεταλιές ]


χαχα προς το παρόν μόνο δουλειές. Για να είμαι ικανοποιημένος πρέπει να κάνω αυτά που γράφω απο πάνω.

grampa
Απών/απούσα

... κι από μένα για τη δημιουργική δουλειά που ανέλαβες και έφερες σε πέρας!

Το αποτέλεσμα είναι πολύ ικανοποιητικό και παρόλο που έχει περιθώρια βελτίωσης, νομίζω πως σε δικαιώνει.

kostas_orient
Απών/απούσα

grampa wrote:
... κι από μένα για τη δημιουργική δουλειά που ανέλαβες και έφερες σε πέρας!

Το αποτέλεσμα είναι πολύ ικανοποιητικό και παρόλο που έχει περιθώρια βελτίωσης, νομίζω πως σε δικαιώνει.

Ευχαριστώ πολύ
Οποιαδήποτε συμβουλή-παρατήρηση κλπ απο τα άτομα που διαβάζουν το θέμα εννοείται πως είναι θεμιτή,να μαθαίνουμε και τίποτα

kostas_orient
Απών/απούσα

Σήμερα ήταν η δεύτερη φορά που πάτησα χώμα. Η πρώτη ήταν λίγο, χωματάκι αγνό που πατάς ακόμα και με κούρσα.. Σήμερα ήταν... Καταδρομική χωματάδα. Για καλή ή κακή μου τύχη είχα συνοδό ένα ideal traxer με χωμάτινα λάστιχο και στήσιμο και ακολουθούσα με ασφάλτινες πιέσεις στα ασφάλτινα λάστιχα μου και χωρίς ανάρτηση. Αποτέλεσμα: Πολύ διασκεδαστικό με το παρόν στήσιμο αλλά αν το συνεχίσω έτσι θα μείνω χωρίς ποδήλατο. .
Σε μια πολύ μίνι διακοπή για φωτογραφίες πήρα αυτές τις λήψεις με το κινητό μου
.
.
.
Πατήσαμε τα νεράκια μας, πατήσαμε το χωματάκι μας, την λασπούλα μας ενίοτε,μας κυνηγήσαν πολλά τσοπανόσκυλα, έφαγα και κάτι καλές γλίστρες και κοπανήματα γιατί που πας ρε καραμήτρο έτσι στα κατσάβραχα; Και γυρίσαμε.
.
.
.
.
.
Για την βόλτα χρησιμοποίησα την εφαρμογή sports tracker. Ολα οκ στα περισσότερα (μέση ταχύτητα και απόσταση τα έβγαλε οκ), αλλά στην στιγμιαία ταχύτητα, ότι να'ναι (δείτε max speed). Το κινητό στο gps που χρησιμοποιώ με το αμάξι(here maps) λειτουργεί κομπλέ. Κάποιος που να ξέρει την εφαρμογή ίσως να μου πει μήπως πρέπει να κάνω κάτι στις ρυθμίσεις της εφαρμογής;
Επίσης στον συνολικό χρόνο συμπεριλαμβάνονται 20' πεζοπορίας και "εξερεύνησης", 5' για φωτογραφιες και ένα βιντεάκι, και 3-4 ανηφόρες που κυριολεκτικά το πήραμε στα χέρια λόγω κλίσης και δικής μου ολισθηρότηρας ("σπερωτο" τσιμέντο με λασπωμένο σλικ λάστιχο με 45psi και
.
Και εις άλλα με υγεία!
Αυτά απο μένα, καλές πεταλιές :)