8άρα κασέτα μετατροπή σε 7άρα για να μπεί σε 7άρι ελεύθερο.

31 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
enzokou
Εικόνα enzokou
Απών/απούσα

Καλησπέρα στην παρέα,έχω μια απορία και θα ήθελα αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει.Η πίσω ρόδα του ποδηλάτου μου είναι με κέντρο shimano stx parallax με κασέτα 7 ταχυτήτων 11-28.Τονίζω κασέτα και όχι ελέυθερο.Υποθέτω ότι το freehub είναι για 7άρα κασέτα γιατί όπως το βλέπω δεν έχει αποστάτη.Το κενό πίσω είναι 135mm.

Επειδή θα αλλάξω αλυσίδα και μάλλον θα χρειαστεί και κασέτα ψάχνω την αγορά.Εκτός από την σίγουρη λύση να πάρω 7άρα κασέτα γίνεται να πάρω 8άρα να αφαιρέσω ένα από τα μικρά γρανάζια και να την χρησιμοποιήσω;Το ρωτάω γιατί υπάρχει περίπτωση στο κοντινό μέλλον να αλλάξω και ζάντες και με μια αλλαγή μοχλού να το κάνω με 8άρα πίσω.Το πίσω ντεραγιέ είναι stx rc για 8άρα.Απλά οι επιλογές σε 8άρα είναι πιο πολλές και πιο φθηνές (κοιτάζω για hg50 και πάνω).

Από ότι βλέπω εδώ https://www.bikeman.com/bicycle-repair-tech-info/bikeman-tech-info/1640-... στο κενό ανάμεσα στα γρανάζια η 7άρα με την 8άρα είναι ίδιες.Διάβασα και λίγο στο site sheldon brown http://www.sheldonbrown.com/speeds.html#hubs και μου μπήκαν οι ιδέες...

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Kanivalos
Απών/απούσα

Για τη μετατροπή που θέλεις να κάνεις, δε χρειάζεσε τίποτα. Απλά θα αφήσεις ανεκμετάλευτη την 1η ή την 8η ταχύτητα της νέας κασέτας μέχρι να πάρεις και λεβιέ. Φυσικά πάντα αν χωράει στο κέντρο σου, πράγμα το οποίο θεωρώ δύσκολο.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

135χιλ κέντρο με HG ελεύθερο, επομένως παίρνει όλες
τις σύγχρονες 7/8/9 κασέτες. Ίσως χρειαστείς κάποια
spacers αλλά δεν τα θυμάμαι απ' έξω. Θα χρειαστεί να
ρυθμίσεις από την αρχή τα όρια του πίσω εκτροχιαστή
και φυσικά να διαλέξεις αν θα κόψεις το 1ο ή το 8ο
γρανάζι.

Τα γραναζώματα τα έχεις ελέγξει ή δεν σε απασχολεί;
Πχ η 8άρα HG50 11-28 είναι σχεδόν ίδια με την 7άρα
11-28

enzokou
Εικόνα enzokou
Απών/απούσα

Για να καταλάβω,δηλαδή αν το κενό μου είναι 135mm στον σκελετό(το manual λέει rear dropout 135mm) θα έχει ελεύθερο για 8/9 και όχι το παλιό που παίρνει μόνο 7;
Τώρα έχω την hg50 11-28, το ξέρω ότι είναι ίδιες περίπου,δεν με νοιάζει τόσο να βάλω 8άρα κασέτα,απλά δεν έχω πολλές επιλογές για 7άρα.Η 7άρα με καλύπτει γιατί μπροστά έχω 24/34/42.7άρα σε νορμαλ τιμή σε 11-28 έχω βρεί μόνο την hg41,και κάποιες sram όπου δεν έχουν 11 το μικρό αλλά 12.

Το ποδήλατο είναι ένα trek 750 1994 αν βοηθάει.

Υπάρχει περίπτωση να μην χρειαστεί καν αλλαγή η κασετα γιατί διάβασα ότι η αλυσίδα που περιμένω (wippermann connex 808) δουλεύει πολύ καλά με χρησιμοποιημένες κασέτες.

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

"...Υπάρχει περίπτωση να μην χρειαστεί καν αλλαγή η κασετα γιατί διάβασα ότι η αλυσίδα που περιμένω (wippermann connex 808) δουλεύει πολύ καλά με χρησιμοποιημένες κασέτες..."

Στο ιντερνετ, μπορει να γραφει ο καθε πικραμενος, οτι του κατεβει στο κεφαλι. Και χωρις κανενα ελεγχο.
Αν η κασσεττα ειναι παλια και φθαρμενη, ακομα κι αν δουλεψει πανω της η καινουρια αλυσιδα χωρις να πηδαει δοντια, πολυ γρηγορα θα φθαρει και η αλυσιδα, "ταιριαζοντας" με τη φθορα της κασσεττας.
Επισης: Το οτι το rear spacing στα πισω ψαλιδια του σκελετου ειναι 135 χλστ., δεν σημαινει οτι και το "πλατος" (OLD) του πισω κεντρου ειναι τοσο.
Καλυτερα μετρησε και τα δυο με ενα παχυμετρο.
Μπορει καλλιστα το ενα (σκελετος) να ειναι 135, και το αλλο (κεντρο) 130, η κατι αλλο.
Ακομα καλυτερα, μετρα το μηκος του ελευθερου του κεντρου, εκει που μπαινει δηλαδη η κασσεττα:
Αν εχει μηκος 31 χλστ., τοτε δεχεται μεχρι 7αρα κασσεττα.
Αν εχει μηκος 35 χλστ., τοτε δεχεται και 8αρα και 9αρα.

enzokou
Εικόνα enzokou
Απών/απούσα

Το καλύτερο είναι αυτό που λές,θα βγάλω την κασέτα όταν πάρω το εργαλείο και θα μετρήσω το ελεύθερο.Το αν θέλει αλλαγή η κασέτα δεν το ξέρω ακόμη αλλά θα το μάθουμε σύντομα...χαχα Μάλλον άνοιξα δουλειές γιατί την αλυσίδα την βρήκα σε πολύ καλή τιμή και για αυτό την πήρα.
Στο πρόγραμμα ήταν να αλλάξω ρόδες (φθαρμενα στεφάνια/κέντρα) και ότι άλλο χρειαστεί(κασέτα/αλυσίδα/μοχλό/καλώδια)γιατί λέω να βάλω με δυναμό μπροστά.
Οπότε παίρνω το εργαλείο,βγάζω κασέτα και αποφασίζω μετά...αλλά μάλλον το κόβω να βάλω την νεα αλυσίδα αν δουλεύει καλά και όταν αλλάξω τροχούς την αλλάζω πάλι.Σας ευχαριστώ όλους!

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

enzokou wrote:
Για να καταλάβω,δηλαδή αν το κενό μου είναι 135mm
στον σκελετό(το manual λέει rear dropout 135mm) θα έχει ελεύθερο
για 8/9 και όχι το παλιό που παίρνει μόνο 7;

Εαν το STX είναι κανονικό 135 και όχι 130mm + 5mm αποστάτες,
τότε ναι μπορείς να βάλεις 7 8 9 κασέτα. 7άρες κασέτες βγαί-
νουν ακόμα και υπάρχουν πολλές επιλογές. Δες λίγο rose.de ή
bike-components.de και θα βρεις 11-28, 12-28, 13-23/26/28/30/34,
12-32, 14-32...

Αλυσίδα να βάλεις καινούργια, το κόστος είναι της πλάκας για
μια Shimano 8αρα.

Edit: Μόλις βγάλεις την κασέτα δες αν υπάρχει από κάτω καποιος
αποστάτης γύρω στα 2χιλ. Εαν ναι, τότε νομίζω μπορείς να βάλεις
8/9άρα.

enzokou
Εικόνα enzokou
Απών/απούσα

Τελικά δεν έκανα κάτι γιατί οι ρόδες τα έφαγαν τα ψωμιά τους .Υπολόγιζα να βγάλω το καλοκαίρι αλλά βρήκα μια ρωγμή στο πίσω στεφάνι στη πατούρα για τα τακάκια.Οπότε περιμένω τις νέες ζάντες,mavic a319 με lx κέντρα και 36 Dt ακτίνες. Προς το παρόν θα μέινω με 7άρα (πήρα και τους αποστάτες)πίσω γιατί να πάω σε 8αρα δεν αξίζει.Αφού έχω πάρει αλυσίδα πήρα και μια 11-28 κασέτα.Αν αλλάξω σε αριθμό ταχυτήτων στο μέλλον θα πάμε για 9-10,από 7 σε 8 δεν έχει μεγάλη διαφορά όπως ανέφερε και o eaglos.Ευχαριστώ όσους ασχολήθηκαν!

enzokou
Εικόνα enzokou
Απών/απούσα

Για να μην ανοίγω άλλο topic

Πήγα σήμερα σε γνωστό κατάστημα βορείων προαστείων να πάρω κάτι τακάκια που τα έχει μόνο εκεί.Λέω αφού πάω ας πάρω και μια μεσαία τριβή και τα εργαλεία.

Μιλάω με τον τεχνικό και μου του λέω ότι τώρα έχω shimano BB-LP30 shell width 68mm axle lenght 113. Του ζητάω την BB-UN55 68mm axle lenght 113.
Τον ρωτάω αν κάνει και μου λέει όχι.Τον ρωτάω γιατί και μου λέει ότι μόνο την ίδια πρέπει να βάλω και άρχισε να μου λέει ότι το ποδήλατο έχει λήξει και δεν έπρεπε να το φτιάξω...(δεν κάνω πλάκα)ότι μπορεί να χρειαστώ και ανάπτυξη και ότι δεν έπρεπε να βάλω 7αρα κασέτα γιατί δεν είναι ποιοτική.Με ρώτησε που τα διαβάζω αυτά και του απαντώ στο sheldon brown και μου είπε ότι δεν τα λέει η shimano.

Μετά από πολλά του λέω εντάξει οκ δώσε μου τα τακάκια να φύγω. Μου λέει δεν κάνουν και ότι είναι για BMX,στο site του λέω ότι λέει για vbrake,η απάντηση του ήταν ότι δεν το έγραψε αυτός...

Ήρθα σπίτι και μου κοίταξα εδω http://www.sheldonbrown.com/bbsize.html

Shimano cartridge bottom brackets are typically coded with a model designation and two numbers: shell width and length.

Model designations include:
Square Taper: CT21, LP27, UN40, UN51, UN52, UN71, UN72, UN91. These are all interchangeable if the other numbers match. Listed in order of quality, CT21 is worst, UN91 is best.

Εν τέλει,από ότι έχω διαβάσει και γνωρίζω εφόσον είναι 68 και 113 mm και ταιριάζει ο τύπος(square taper) την ανάπτυξης θα κάνει η BB-UN55.
Αν κάνω κάπου λάθος θα ήθελα να βοηθήσετε για το τι μεσαία τριβή να βάλω.

Υ.Γ. ειπώθηκαν και άλλα πολλά για το υλικό του σκελετου(ατσάλι) και ότι είναι για πέταμα αλλά θα σας κουράσω.

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Πηγαινε παρε μια UN-55 με μηκος αξονα οσο η παλια (113 χλστ), βαλτη και τελειωνε.
(Το τι εχει ειπωθει κατα καιρους απο "ειδικους", δεν φτανει μια εγκυκλοπαιδεια για να το χωρεσει).
Αυτο, αν κρατησεις τον παλιο δισκοβραχιονα. Αν χρειαστει να αλλαχτει κι αυτος, τοτε κοιτα τι μηκος αξονα μεσαιας τριβης συνιστα ο κατασκευαστης του νεου δισκοβραχιονα, και παρε μια μεσαια τριβη με το συνιστωμενο μηκος αξονα.
Το εργαλειο για τοποθετηση η αφαιρεση της μεσαιας τριβης τυπου BB UN-??, (Cartridge bottom bracket) ειναι αυτο:
https://www.rosebikes.com/article/shimano-tl-un74-bottom-bracket-tool/ai...
Υπαρχουν κι αλλα παρομοια οικονομικοτερα που δεν ειναι της Shimano.
Tα υπολοιπα με τα "ληγμενα" ποδηλατα τα αφηνω ασχολιαστα...

enzokou
Εικόνα enzokou
Απών/απούσα

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου,όχι δισκοβραχίωνα δεν θα αλλάξω.Οπότε θα κάνω αυτό που είχα εξαρχής στον νου.Να πάρω εξωλκέα ανάπτυξης shimano tl-fc10(12euro) και το εργαλείο για την μεσαία τριβή shimano tl-un74-s(9euro) και την un 55(16euro),από τον ίδιο μάλλον θα τα πάρω γιατι τα έχει σε καλή τιμή και όσο μπορώ ψωνίζω από Ελλάδα.Απλά ο τεχνικός με κούφανε και έλεγα μήπως μου ξεφεύγει κάτι...

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Πέρα από το μήκος του άξονα και το πλάτος της φωλιάς, ρίξε
μια ματιά και στο αν η παλιά τριβή έχει συμμετρικό ή ασύμε-
τρο άξονα και φρόντισε να πάρεις το ίδιο και στη νέα.

enzokou
Εικόνα enzokou
Απών/απούσα

Εννοείς αν είναι J.I.S. Ή ISO; Νομίζω οι πιο πόλλες αν όχι όλες οι shimano είναι J.I.S. αλλά θα το τσεκάρω και για σίγουρα.Ευχαριστώ.

http://www.sheldonbrown.com/bbtaper.html

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

...μεσαια τριβη BB-LP30, ειναι μεν cartridge, αλλα το fixed cup ειναι το αριστερο, εν αντιθεσει με ολες τις συγχρονες cartridge BB, οπου το fixed cup ειναι το δεξι, οπως και θαπρεπε.
Προφανως ηταν λαθος ιδεα, κι εγκαταλειφθηκε. Αυτο ομως δεν αλλαζει σε τιποτα τα σπειρωματα η τις διαστασεις του σκελετου η του cartridge.
Eννοειται οτι για να αφαιρεσεις το παλιο cartridge, πρωτα αφαιρεις τα μπρατσα του δισκοβραχιονα, και μετα αφαιρεις το δεξι ποτηρι της μεσ.τριβης, και στο τελος το υπολοιπο cartridge απο την αριστερη πλευρα.
Προφανως τα σπειρωματα ειναι τα κλασικα BS standard (BC 1.37 x 24), κι επισης προφανως ο αξονας ειναι τυπου JIS.
Λιγο απιθανο να ειναι το σπειρωμα Ιταλικο (36 Χ 24) και ο αξονας ISO.

enzokou
Εικόνα enzokou
Απών/απούσα

Έχεις απόλυτο δίκιο, εγω νόμιζα ότι έχει μεταλλικό καπάκι αλλά τελικά έχει πλαστικό απλά είναι ανάποδα...χαχα Σε ευχαριστώ!

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

enzokou wrote:
Εννοείς αν είναι J.I.S. Ή ISO; Νομίζω οι πιο πόλλες αν όχι όλες οι shimano είναι J.I.S. αλλά θα το τσεκάρω και για σίγουρα.Ευχαριστώ.

Όχι, εννοώ αν ο άξονας είναι συμμετρικός ή ασύμμετρος.
Εαν δηλαδη το δεξί μέρος του άξονα έχει το ίδιο μήκος
με το αριστερο. Σε πολλές τριβές, το μήκος του άξονα
δεν κατανέμεται συμμετρικά αλλά μονόπατα. Απλά μέτρη-
σε το μέρος του άξονα που εξέχει από την κάθε πλευρά
για να δεις αν είναι ίδια.

enzokou
Εικόνα enzokou
Απών/απούσα

Λογικά αυτό πρέπει να βγάλω το μπράτσο και δεν έχω ακόμη εξωλκέα. Όταν πάρω τον εξωλκέα θα το κοιτάξω.Σε ευχαριστώ!

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Πρέπει να αφαιρέσεις το δισκοβραχίωνα για να
μπορέσεις να μετρήσεις. Κάνε πρώτα αυτό και
μετά αγόρασε καινούργια τριβή για να αποφύ-
γεις πιθανές εκπλήξεις.

enzokou
Εικόνα enzokou
Απών/απούσα

Καλησπέρα,σήμερα πρέλαβα τους νέους τροχούς.Έκατσα λοιπόν το απόγευμα και έβαλα την καινούργια κασέτα,καινούργια αλυσίδα σαμπρέλες λάστιχα και τα καινούργια τακάκια που είχα πάρει.Ρυθμίζω ταχύτητες και το πάω για δοκιμαστική βόλτα.

Δυο τα προβλήματα,
1)το σημαντικό είναι ότι στον μεσαίο δίσκο που χρησιμοποιώ πιο πολύ κάνει θόρυβο η αλυσίδα,στην αρχή νόμιζα ότι ήθελε ρύθμιση το ντεραγιέ αλλά τελικά δεν έβρισκε πάνω του η αλυσίδα.Στον μικρό και στον μεγάλο δεν κάνει θόρυβο.Μόνο στον μεσαίο όταν βάζω δύναμη,στο χαλαρό πετάλι δεν κάνει θόρυβο που με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι μάλλον έχει φθαρεί ο δίσκος.Η ανάπτυξη είναι Stx με πέντε βίδες 24/34/42.Ο μεσαίος δίσκος αλλάζει και αν ναι αξίζει ;Το αφήνω να πατήσει η αλυσίδα;(αν γίνεται κάτι τέτοιο) ή αλλάζω αργότερα ανάπτυξη;

2)τα τακάκια που είχα αγοράσει για τις νέες ζάντες ήταν koolstop,πίσω έχω cantilever και έβαλα τα eagle και μπροστά v brake και έβαλα supra 2.Πίσω πραγματικά αναβαθμίστηκε,εκεί που δεν έπιανε καλά τώρα κάνει και κολιές...χαχαχα('άλλαξα πρόσφατα και μανέτες που έχουν ρύθμιση για v brake ή cantilever μαζί με τα καλώδια).
Μπροστά τώρα με τα supra 2 που γράφουν rim friendly έκανε θόρυβο σαν να τρίβεις γυαλόχαρτο,η δύναμη φρεναρίσματος μικρή και μετά από 500 μέτρα από ροζ έγιναν μαύρα(στεφάνια ολοκαίνουργια mavic a 139)Τα έβγαλα αμέσως και έβαλα τα παλιά Shimano από το v brake alivio που είχα.Δεν κάνει θόρυβο τριβής και πιάνει αρκετά καλά.Μετάνιωσα τα 13,5 ευρώ που έδωσα,τι μπορεί να φταίει;

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Ο δίσκος κάνει θόρυβο με τις πίσω σχέσεις;

Για τα τακάκια δεν έχω ιδέα. Όσες φορές έβαζα
Kool Stop, έπαιρνα είτε τα κλασικά μαύρα, εί-
τε τα μαύρα/πορτοκαλί (salmon). Δεν είχα ποτέ
κάποιο από τα θέματα που περιγραφεις σε ασφάλ-
τινη χρήση.

Πάντως τα supra τα περιγράφει ως "semi-aggresive"
οπότε δεν νομίζω ότι είναι τόσο rim friendly όσο
τα μαύρα.

Σε κάθε περίπτωση, 13,5 Ευρώ για ένα ζευγάρι τα-
κάκια είναι τραγικό ποσό. Τοσο κάνει μια μεσαία
τριβή...

enzokou
Εικόνα enzokou
Απών/απούσα

Το ξέρω ότι είναι τραγική τιμή απλά είπα επειδή είναι του κουτιού οι ζάντες και το μπροστά φρένο τρώει όλο το ζόρι να πάρω κάτι ''καλό''....την πάτησα.Ελπίζω να τα πουλήσω κανα 10έυρω και να πάρω τα μάυρα ή τα salmon

Ο θόρυβος ακούγεται όταν έχω μεσαίο δίσκο μπροστά και οποιοδήποτε δίσκο πίσω.Είναι σαν ήχος αλυσίδας απλά πιο τραχύς,το κάνει όταν βάζω σχετική δύναμη,όταν απλά γυρνάω χωρίς πολύ φόρτο είναι πιο ήσυχο.Στον μεγάλο και στον μικρό δεν ακούγεται τίποτα περίεργο. Νομίζω ότι αλλάζει ο δίσκος μόνο απλά που βρίσκω,τι μετράω και πόσο;Μήπως δηλαδή μου έρθει πιο φθηνά να αλλάξω μεσαία και ανάπτυξη,απλά δεν βρίσκω πολλές επιλογες σε τριπλό με 34 μεσαίο(το 34 το θέλω οποσδήποτε γιατί προπονηση ανηφόρα κάνω με 34-28 πίσω σαν πάτημα compact κούρσας).

To βασικό είναι να σιγουρέψω ότι είναι το μεσαίο γρανάζι της ανάπτυξης φθαρμένο και να αποφασίσω τι θα κάνω μετά,θα προσπαθήσω να βάλω κάποιες φωτογραφίες.

enzokou
Εικόνα enzokou
Απών/απούσα

stxstx

Δεν ξέρω αν εμφανίζονται οι φωτογραφίες,πρώτη φορά το κάνω εδώ.

enzokou
Εικόνα enzokou
Απών/απούσα

Εδώ που βρήκα κάτι σχετικό φαίνονται σκούρα τα πράγματα για αλλαγή γραναζιού

http://forums.mtbr.com/singlespeed/stx-cranks-chainring-278894.html

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Δεν εμφανιζονται οι φωτογραφιες.
Παντως απο τα λεγομενα σου, μαλλον εχει λειωσει ο μεσαιος δισκος.
Αλλα δεν ξερω αν βρεις δισκο με 5 τρυπες (για spider με 5 μπρατσα) ευκολα, κι αν βρεις δεν θα ειναι φθηνος.
Οποτε αυτο που συμφερει ειναι να αγορασεις ενα καινουριο τριπλο δισκοβραχιονα, και να τελειωνεις, με κοστος γυρω στα 25 ευρω.
Στην περιπτωση αυτη ομως, θα πρεπει να δεις τι μεσαια τριβη δεχεται ο καινουριος δισκοβ. (εννοω με τι μηκος αξονα), ωστε αφου ετσι κι αλλιως θα αλλαξεις μεσαια τριβη, να παρεις μια που να συνεργαζεται/ταιριαζει με τον καινουριο δισκοβραχιονα.
Ως γνωστον, ο κατασκευαστης καθε δισκοβραχιονα αναφερει τι μηκος αξονα πρεπει να εχει η μεσ. τριβη, ωστε το chain line να ειναι (συνηθως) 50 χλστ.
Αν το ποδηλατο σου εχει chain line 50 χλστ, τοτε αγοραζεις μεσ. τριβη με το συνιστωμενο μηκος αξονα.
Αν ειναι διαφορετικο το chain line, τοτε αναλογως αγοραζεις μεσ. τριβη με μικροτερο η μεγαλυτερο μηκος αξονα, ωστε να "ταιριαξεις" το chain line.
Για περισσοτερες πληροφοριες περι chain line δες εδω:
http://www.sheldonbrown.com/chainline.html

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Καλα ρε φιλε με ληγμενο ποδηλατο θα κυκλοφορεις? Που πας?

Να σου δωσω 10ευρο να στο παρω να το κανω στηριγμα για το χαρτι υγειας?

enzokou
Εικόνα enzokou
Απών/απούσα

Μόλις γύρισα από δοκιμαστική βόλτα-προπόνηση-στρώσιμο.Πήγα από Πετρούπολη μέχρι μονή κλειστών για να δοκιμάσω σε ανηφόρα πως πάει. Εκτός το όχι τέλειο/στρωτό ήχο δεν είχε τίποτα άλλο. Το ποδήλατο το έχω για προπόνηση και οι ρόδες αλλάχτηκαν για θέμα ασφάλειας.Ευχαριστώ όσους ασχολήθηκαν και άμα κάνω κάτι θα ενημερώσω.

enzokou
Εικόνα enzokou
Απών/απούσα

Κάτι τέτοιο https://www.bike24.com/p295303.html αν το βρω σε προσφορά παίζει να κάνει;Το cyclist τους έχει 24 ευρώ αλλά έχει τελειώσει ο 34t .O δισκοβραχίωνας γράφει shimano 175 fc-mc3c m. Ψάχνω να βρω το τεχνικό φυλλάδιο της shimano αλλά έχω βρει του 1996 stx. Μάλλον δεν είναι το ίδιο.

http://bernd.sluka.de/Fahrrad/Shimano/TM/FC-MC34_1996.gif

(το ξέρω ότι το πιο εύκολο είναι να βάλω κανάν hollowtech αλλά προσπαθώ να κρατήσω το βραχίωνα γιατί ταιριάζει με το ΄΄ληγμένο΄΄ ποδήλατο μου..χαχα,Αν δεν κάνει θα κοιτάω για hollowtech σε προσφορά).

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Πχ εδώ απλά να ξέρεις ότι είναι πιθανόν να χαλάσουν
λίγο οι μεταβάσεις από και προς το δίσκο αυτό.

Αν είναι πάντως να δώσεις 60 ευρώ για δίσκο, δώστα και πάρε
Hollowtech + ποτήρια.

Οι αλλαγές πίσω γίνονται ομαλά και άμεσα ή υπάρχει κάποια
καθυστέρηση ή δυσκολία;

enzokou
Εικόνα enzokou
Απών/απούσα

Πίσω δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα όποιον δίσκο και αν έχω επιλέξει μπροστά,οι αλλαγές γίνονται άψογα.Μπροστά δεν υπάρχει κάτι τραγικό,απλά όταν θα πατήσω με πολύ δύναμη(ας πουμε από σταματημένος μέχρι να τσουλήσει λίγο)ακούγεται ένας ήχος (στον μεσαίο δίσκο μόνο).Δεν πηδάει δόντια ας πούμε ή κάτι άλλο,απλά δεν είναι 100 % ήσυχο,ψυχολογικο είναι πιο πολύ νομίζω. Απλά θα μου φάει την αλυσίδα μάλλον. Κοίταζα κάτι στο cyclist και βρήκα αυτούς τους δίσκους και είπα να ρωτήσω...

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Επειδη υπαρχουν αρκετοι που εχουν βγει στο κυνηγι για δισκους για πενταμπρατσα spider arms, βασικο σημειο εκκινησης ειναι η διαμετρος που σχηματιζουν τα κεντρα των 5 τρυπων των δισκων/μπρατσων.
Το περιφημο BCD δηλαδη.
Οπου BCD = Bolt Circle Diameter.
Κι ενα πινακακι με τρεχουσες και παλιες διαστασεις συγκεντρωμενες:
http://www.sheldonbrown.com/cribsheet-bcd.html

Κι επειδη οι δισκοι/γραναζια με 5 τρυπες σπανιζουν πια, θελει αρκετο ψαξιμο για να βρει κανεις αυτο που ψαχνει σε λογικη τιμη.
Εννοειται το ψαξιμο δεν θα πρεπει να περιοριζεται μονο στην εγχωρια αγορα.

Παντως, αν δεν σε ενδιαφερει η period correct εμφανιση, η λυση ενος τετραμπρατσου δισκοβραχιονα για τετραγωνο καρρε αξονα, ειναι η οικονομικωτερη λυση, οπου ενας καινουριος ολοκληρος δισκοβραχιονας με δισκους, κοστιζει οσο περιπου ενα γραναζι για πενταμπρατσο spider arm.

enzokou
Εικόνα enzokou
Απών/απούσα

''period correct εμφανιση'' ωραία έκφραση!

Θα το ψάξω το θέμα,απλά αν αλλάξω δισκοβραχίωνα μπορεί να το αφήσω για μετά για να πάω σε ολοκληρωμένο 10άρι σύστημα σε καμία προσφορά.Θέλω να μαζέψω λεφτά και για το canyon...αλλά δεν το βλέπω...χαχα.

Σε εμφάνιση σαν τον Stx μοιάζει αυτός πάντως και μου αρέσει,απλά έχει μεγάλα πατήματα,απο συμβατότητα δεν νομίζω να υπάρχει θέμα. https://www.bike-components.de/fr/Truvativ/Touro-3-0-Triple-Power-Spline...

Σε ευχαριστώ πάντως.

wp