Χαιρετώ την παρέα,
Εδώ και καιρό ζαχαρώνω να πάω σε ατσάλινο ποδήλατο. Για το λόγο αυτό έχω βάλει αγγελία το ποδήλατο δρόμου που έχω (https://www.podilates.gr/forum/aggelies-gia-podilata/wilier-triestina-te...) και αναμένω να φύγει αυτό και να περάσω στην εποχή...Surly!
Από το λίγο ψάξιμο που έχω κάνει, δεν έχω καταλήξει αν θέλω το Crosscheck ή το LHT. Αν καταλαβαίνω καλά, το LHT έχει "γεωμετρία πιο touring" η οποία δεν βολεύει τόσο για καθημερινό commuting (;) σε αντίθεση με το Crosscheck που είναι πιο "light touring" και "παρόμοιο" (πολλά εισαγωγικά) στις γωνίες με το Wilier. Θέλω τα φώτα σας! Η χρήση που σκέφτομαι είναι πρωτίστως commuting (με σαμάρια να κουβαλάν το βάρος, να ελαφρύνω την πλάτη) αλλά και καμιά μακρύτερη εκδρομή (Ψάθα/νησί κλπ).
Οι επόμενες ερώτησεις είναι: α) Μπορώ να κρατήσω κάποια κομμάτια από το Wilier για το νέο ποδήλατο; β) Αν ναι, αξίζει να κρατήσω κάποια από αυτά (και να πουλήσω τα υπόλοιπα ως κομμάτια πια); Για παράδειγμα, θα μπορούσα για αρχή να βάλω τους τροχούς πάνω, αν και θα προτιμούσα να πλέξω πιο heavy duty για τους σκοπούς του touring. Θα μπορούσα να κρατήσω τα φρένα; Το τιμόνι;
Ακούω απόψεις! :)
Καλημερα..το LHT ειναι για ..τον γυρο του κοσμου..δεν θα ακουσεις κατι ασχημο γιαυτο πουθενα ,απλα δεν βρισκω τον λογο να εχεις τοσο μακρια chain stays αν δεν σου χρειαζονται..απλα θα σε κανουν πιο αργο..
Αντιθετα το crosscheck ειναι ιδανικο για την χρηση που λες..μπορεις να κρατησεις τιμονι ,αλλαγες ,ντεραγιε, φανταζομαι δισκοβραχιωνα ,ροδες μαλλον οχι (αν ειναι 130 η πισω ),και φρενα θα χρειαστεις cantilever η vbrake..
Διορθωση..οι ροδες σου ειναι 130χλ...αν το crosscheck ειναι 135 ,μπορεις να τις βαλεις..
Δεν με ενδιαφέρει τόσο η ταχύτητα (δεν "τρέχω" καν με το ποδήλατο Δρόμου) όσο η άνετη θέση οδήγησης σε όλες τις κλίσεις. Μου χει κάνει πραγματικά εντύπωση το πόσο καλά λόγια λένε όλοι και όλες για το LHT και πόσο "τίμιο" ποδήλατο θεωρείται για τα λεφτά του! Φαντάζομαι βέβαια ότι και το Crosscheck είναι ένας πιστός σκύλος που υπηρετεί πολύ κόσμο στην καθημερινότητα αλλά οι καθημερινές ιστορίες δεν είναι τόσο ενδιαφέρουσες για να εξιστορούνται...
Παντως φανταζομαι πως σε οποιο και απο τα δυο να πας ,δεν θα βγεις χαμενος..☺
Αν πρέπει να διαλέξεις μόνο ανάμεσα στα δύο κι εφόσον και τα δυό σου αρέσουν, τότε θα πρέπει να λάβεις υπόψη τα εξής:
- Το long haul tracker είναι -όπως είπες- για ταξίδια, αποδίδει καλύτερα με φουλ φόρτωμα. Στην πόλη δεν είναι κακό, εχει απλά περισσότερο αργή γεωμετρία, είναι για πιο χαλαρες καταστάσεις. Έχει μεγαλύτερα chainstays που επιτρέπουν μεγάλες τσάντες και ετσι δεν βρισκουν τα ποδια, ενώ είναι αμαρτία να του βάλεις στενά λαστιχάκια και να κάνεις τον "καμπόσο".
- Το cross check είναι πιο "πασπαρτου", είναι περισσότερο σβέλτο στην πόλη, μπαίνει παιχνιδιάρικα στο χωματάκι και μπορείς να του βάλεις σχάρες/τσάντες αλλά πρέπει να προσέξεις ποια σχάρα και ποια τσάντα για να μη βρίσκουν τα πόδια σου. Επιπλέον, όσο σβέλτο είναι στην πόλη, μόλις το καραφορτώσεις αποκτά μια νευρικότητα (σε σχέση με το LHT που είναι βράχος).
- Και τα δυό κάνουν τα πάντα και πάνε παντού. Αν μπορείς να έχεις περισσότερα από ένα ποδήλατα και θες KAI ENA τουριστάδικο πάρε το long haul tracker. Αν θες να έχεις ENA ποδήλατο για commuting που να κάνεις και κανα ταξιδάκι αραιά και που, πάρε το Cross Check.
Αν μπορείς να κρατήσεις πράγματα? Το CrossCheck και το Long Haul παίρνουν v brakes/cantis, τις τρύπες σε πηρούνι/γέφυρα είναι για αλλες δουλειες κι όχι κουρσαδικα φρενα. Τιμόνι, παλουκόσελο κι άλλα μικροπράγματα, μαλλον ναι. Τα υπόλοιπα μετάδοση/τροχούς είναι μάλλον στο χέρι σου αλλά αφενός θα έγδυνες ένα ποδήλατο που δύσκολα θα έφευγε και αφετέρου καλύτερα να φτιάξεις κάτι από την αρχή γιατι 52Χ39-13/26 και 20 ακτίνες σε τροχό δεν τα λες και "τουρισταδικα". Ωστόσο τα dropout του crosscheck ειναι 132,5 για να παίρνουν και δρομισιες και βουνισιες σειρές. Του LHT νομιζω 135.
Σε κάθε περίπτωση χαμένος δεν θα βγεις...
Το σίγουρο είναι ότι θα χρειαστώ νέο γρανάζωμα και νέα φρένα. Έλεγα να κρατήσω τιμόνια/χειριστήρια/σελα κλπ για αρχή αλλά από την άλλη αυτά δεν είναι και τόοοοοσο ακριβά. Σωστό το επιχειρήμα ότι ίσως είναι πιο δύσκολο να φύγει το ποδήλατο ως κομμάτια απ' ότι ως σύνολο (με προβληματίζει αυτό αρκετά).
Πάντως και τώρα με το δρομίσιο δεν το λες ότι είναι καλή επιλογή για commuting... Παρόλ' αυτά, δεν έδρασε αντιδραστικά στο να εκτιμήσω πάλι το ποδήλατο μετά από χρόνια. Απλώς τώρα θα θελα να κάνω μια πιο συνετή επιλογή! Η καρδιά μου (το μάρκετινγ;) λέει LHT, η λογική λέει CrossCheck. Κλασικό θέμα το κατά πόσο τα θέλω μας συμβαδίζουν με τις τελικές επιλογές μας υποθέτω...
Ευχαριστώ για τις γνώμες! Αν έχετε και κάποια γνώμη για γρανάζωμα μπρος - πίσω θα μ' ενδιέφερε :)
αμα δεν κανεις υπερτλαντικα ταξιδια δεν χρειαζεσαι το long haul trucker
αν δεν πας σε ανωμαλους δρομους δεν χρειαζεσαι το cross-check
ριξε μια ματια στο pacer. σε βοηθαει να καλυπτεις χιλιομετρα ευκολοτερα.
Η οπτική του geatle είναι υπεραπλουστευτική. Εγώ το pacer δεν θα το έβαζα καθόλου στη κουβέντα. Είναι ένα κουρσάκι ωραίο (με κλασσικα κουρσάδικα φρένα) αλλά φεύγει από την έννοια του do-it-all ποδήλατο ή του touring. Αν θες κλασσικά κουρσάκια, θεωρώ πως ίσως μπορείς να βρεις καλύτερα.
Το LHT δεν είναι "κακό" ποδήλατο για commuting, πολλοι άλλωστε το χρησιμοποιούν έτσι. Και μάλιστα, υπό συνθήκες μπορεί να είναι και καλύτερο, με την έννοια πως έχεις σχάρες, τσάντες, πράγματα, κουβάλημα, σουπερ μαρκετ κλπ. Η αργή γεωμετρία δεν είναι μειονέκτημα αν δεν θέλεις το παραπάνω "νεύρο".
Απο την άλλη το crosscheck έχει πολλά πρόσωπα: flatbar/drops, οριζόντια dropout για πειραματισμό με τροχούς/μεταδόσεις, singlespeed, cyclocross λαστιχα και χωμα κλπ. Είσαι δηλαδή συνέχεια στη "πρίζα" για να το πειράζεις/αλλάζεις.
Όμως είπαμε πως είναι υποκειμενικά και όποιο και να πάρεις μια χαρά θα είσαι.
Δες και το max chainring clearence που προτείνει η surly για να καταλάβεις τον προσανατολισμό:
Pacer -> 39/53t
LHT -> 42/53t double, 38/52/56t triple
CrossCheck -> Manipulated stays so you can fit the size rings you want. Go nuts
Για μετάδοση εγώ θα σου πρότεινα να διαλέξεις οτιδήποτε θέλεις από σύγχρονα shimano (ή sram) και να αποφύγεις campa. Διάλεξε κάτι που να σε πηγαίνει παντού και θυμίσου πως όταν έχεις τσάντες και μπόλικα κιλά στη σχάρα, θες όσο πιο μικρό γρανάζωμα για να ανεβεις ένα βουνό.
Τέλος, μου θύμισες το ποστ του jellosky το 2010 που ξεκίνησε έτσι:
Ο τίτλος ήταν Ποδήλατο για ταξίδια >300km που σε συμβουλεύω να διαβάσεις όπου στο τέλος πήρε ένα LHT κι ησύχασε ο άνθρωπος!
Υλικό για τέτοιες αναζητήσεις μπορείς να βρεις στο Surly Long Haul Trucker & Cross-Check Owners Group όπου αν ξέρεις να κινείσαι και να αναζητάς, βρίσκεις πολύ πληροφορία και για τα δυό μοντέλα.
Eπειδή υπάρχει εκεί έξω αρκετός κόσμος που ψάχνει κάτι καλύτερο από τα δύο μοντέλα της surly που αναφέρθηκαν σε θέματα όπως : 1. Μικρότερο βάρος πλαισίου, 2. Παράξενη γεωμετρία του cross check που αρκετούς δε βολεύει 3. Τιμολόγηση της surly που χαρακτηρίζεται ως εταιρία boutique, 4. Διαφορετικότητα από το σωρό, ας αναφέρω και την παρακάτω εταιρία που την έχει ένας Καλιφορνέζος και σχεδιάζει μόνος τα ποδήλατα του (monster cross bikes) και έχει φανατικούς πελάτες σε όλο τον κόσμο: http://blackmtncycles.com/frames/
Καταρχάς σίγουρα δεν πιστεύω ότι αξίζει να "σφάξεις" το κουρσάκι για τα μηχάνικα του. Θα ταλαιπωρηθείς και είναι πλαίσιο σε δύσκολο νούμερο που θα το πάρει κάποιος σκέτο, πόσο μάλλον όντας δεκαετίας. Νομίζω ότι εάν καταφέρεις να το διώξεις πάνω από 5 εκατοστάρικα να είσαι χαρούμενος.
Τα Surly μου φαίνονται λίγο υπερτιμημένα και με άσχημα γραφικά οπότε δεν μπορώ να πω ότι με θέλγουν. Εάν δεν θεωρείς απαραίτητα τα δισκόφρενα (που δεν είναι λάθος για την ξηρή Ελλάδα) και τις ενσωματωμένες αλλαγές ταχυτήτων στα φρένα (που είναι λάθος για την αναπάντεχη Ελλάδα) δες και κάτι τέτοιο https://www.evanscycles.com/fuji-touring-2017-touring-bike-EV280154
ή αυτό https://www.evanscycles.com/ridgeback-panorama-2016-touring-bike-EV258090
Αλλιώς αυτό για πιο όμορφο και στυλάτο
https://www.evanscycles.com/cinelli-gazzetta-della-strada-2017-touring-b...
ή αυτό για πιο μουράτο
https://www.evanscycles.com/specialized-awol-2017-touring-bike-EV279832
Αλλά αρκετά με τις υποθέσεις, εάν το 60άρι σου ήταν μάλλον προς το μεγάλο παρά προς το μικρό, ώστε να βολεύεσαι και με 58, θα σου έλεγα να πάρεις αυτό μέχρι κάποιος να ποστάρει κάτι με καλύτερο vfm. Δες και τις πολλές κριτικές, για λίγα πράγματα θα παραπονεθούν.
http://www.wiggle.co.uk/verenti-substance-sora-2016/
Με ούτε 6 εκατοστάρικα, παίρνεις ένα ποδήλατο που πραγματικά τα κάνει όλα και εκτός από σέλα/πετάλια που είναι ακρως προσωπικά θέματα, δεν χρειάζεται να αλλάξεις ούτε βίδα πάνω, πλην φυσικά των έξτρα αξεσουάρ.
Eνδιαφέρουσα πρόταση! Δεν είχα ξανακούσει τη μάρκα. Φαντάζομαι ότι δεν υπάρχει re-seller σε Ελλάδα. Υπάρχει άραγε σε Ευρώπη ή μόνο αγορά από Αμερική;
ΟΚ, απ' ότι καταλαβαίνω συμφωνούμε ότι δεν αξίζει το "σφάξιμο". Ίσως να ναι και καλύτερα... Να έχω και το ελαφρύ και γρήγορο ποδήλατο για πιο "αθλητικές" εξορμήσεις.
Δεν ξέρω αν τα Surly είναι υπερτιμημένα/υπερ-κοστολογημένα. Δηλαδή δεν είναι και τα super high class touring ποδήλατα που βγάζουν άλλες μάρκες (Thorn, Oxford Bike Works, κλπ). Η τιμή του πλαισίου τους μου φαίνεται OKish σε σχέση με τον ανταγωνισμό (Cinelli, Velo Orange κλπ). Το Fuji το σκεφτόμουν και γω (μαζί με το Jamis Aurora). Και μάλιστα ήταν το ποδήλατο που είχα στο μυαλό μου για την "ανταλλαγή" που γράφω και στην αγγελία! Βέβαια δεν έχει προκύψει κάτι (ακόμα;). Επίσης, μιας και αναφέρθηκε, δεν θα ήθελα δισκόφρενα με το σκεπτικό να είναι όσο πιο απλή γίνεται η συντήρηση.
Δεν θα έλεγα ότι το 60αρι μου είναι "μεγάλο" (είμαι 1.93). Το καλό και ταυτόχρονα κακό είναι ότι βρίσκεις "προσφορές" σ' αυτά τα νούμερα. Βέβαια, δεν κινούνται και εύκολα αν θες να τα δώσεις...
[quote=bleach]
Eνδιαφέρουσα πρόταση! Δεν είχα ξανακούσει τη μάρκα. Φαντάζομαι ότι δεν υπάρχει re-seller σε Ελλάδα. Υπάρχει άραγε σε Ευρώπη ή μόνο αγορά από Αμερική;
Δεν υπάρχει πουθενά αντιπρόσωπος. Αγοράζεις κατευθείαν και μιλάς για όποια τροποποίηση ή απορία έχεις με τον Mike Varley δηλαδή τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης στην Καλιφόρνια. Είναι τύπος με μεγάλη εμπειρία στο σχεδιασμό πλαισίων, ήταν για χρόνια σχεδιαστής για τη Haro και τη Μasi. Στείλε του email και ρώτα τον ότι θες
Δες κι εδώ: http://forums.mtbr.com/29er-bikes/black-mountain-cycles-monstercross-851...
Θενξ για την αναλυτική απάντηση και το ξεθάψιμο του thread! Ήταν πολύ χρήσιμο (και προκάλεσε και άπειρο περισσότερο ψάξιμο σε ελληνικά και ξένα fora και λίστες)... Νομίζω ότι ίσως κλίνω λίγο περισσότερο προς το Long Haul Trucker μιας και ήταν από τα πρώτα που είχα δει κι εγώ και μου άρεσε εξαρχής. Βέβαια, θα κάνω λίγο υπομονή και θα συνεχίσω το ψάξιμο μέχρι να καταλήξω. Στόχος είναι να καταλήξω σε πλαίσιο και τροχούς ώστε να γίνουν οι πρώτες παραγγελίες.
Έχω δύο-τρεις απορίες:
α) Η εμπειρία μου από την κούρσα και τα dropbars είναι αρκετά καλή. Βέβαια ποτέ δεν με βόλεψε η εντελώς σκυφτή θέση οδήγησης. Μετά άρχισα να ψάχνω μήπως θα με βόλευε ένα κλασικό flat bar με κέρατα και έμπλεξα με Bullhorn bars, Mustache, Trekking/butterfly κοκ... Διάβασα ότι αρκετοί/ές επιλέγουν το Nitto 117. Τί επιλέγουμε εδώ; :)
β) Αρκετός κόσμος πάει σε σειρές Trekking/Mountain (όπως Shimano Deore ή Shimano XT). Άλλοι πάνε σε πιο Road (όπως Shimano Claris ή Ultegra). Τελικώς ποιο είναι το κριτήριο πέρα από το badge; Επίσης, 8αρα ή 9αρα κασέτα;
γ) Είδα ότι ο περισσότερος κόσμος (και όχι μόνο για touring) επιλέγει τροχούς Mavic A319 ή Α719, μάλλον 28" και πλέξιμο σε κάποιο μαγαζί "τριγύρω" (με κέντρα Shimano XT, ακτίνες DT Swiss 2mm κλπ κλπ). Ποιές οι διαφορές μεταξύ των δύο στεφανιων; Αξίζουν τα παραπάνω χρήματα για το Α719;
Επειδή δεν υπάρχει "το τέλειο setup" αλλά εξαρτώνται από τον καθένα και την καθεμία μας και τη χρήση που θέλει να κάνει, θέλω να πάρω κάτι που να μην με περιορίσει (για αρκετό καιρό) χωρίς να ξοδέψω και μια περιουσία για τις καλύτερες δυνατές σειρές τις οποίες δεν θα μπορώ να εκτιμήσω... Επομένως, απ' όπου μπορώ να κόψω έξοδα, θέλω να το κάνω χωρίς να "χαντακώσω" την αγορά. Ενδεικτικά, σκέφτομαι ότι αν δεν πάω σε dropbars πάλι, θα γλυτώσω σίγουρα κάποια χρήματα λόγω του είδους των shifters/brakes.
Εφοσων θελεις να το χρησιμοποιησεις και για μεγαλυτερες εξορμησεις ( που σιγα σιγα θα γινουν ακομα μεγαλυτερες) ,το drop τιμονι ειναι το καλυτερο..μην το συγκρινεις με τις κουρσες..καμμια σχεση..η γεωμετρια αυτων των ποδηλατων ειναι διαφορετικη απο τις..δρομισιες κουρσες..πιο ξεκουραστη και πιο ορθια θεση..επισης το υψος του πηρουνιου σου θα το αποφασισεις εσυ , και θα το κοψεις εκει που σε βολευει..και δεν εχεις κανενα προβλημα ουτε στην πολη..μια χαρα θα ειναι..απο περιφερειακα η γνωμη μου ειναι ,δυο λεβιεδομανετες claris και τα υπολοιπα μαουντεν η τρεκιν..( τριπλο δισκοβραχιωνα )..δεν χρειαζεσαι κατι περισσοτερο..αλλα αυτο ειναι θεμα ....περι ορεξεως..☺
Καλά τα είπε ο αιθεροβάμωνας. Βέβαια λύσεις μην περιμένεις στις ερωτήσεις σου. Κάθε απάντηση θα 'ναι ακόμα ένας προβληματισμός για σένα. Μια καλή ιδέα είναι, αν είσαι Αθηνα, να περάσεις από τους Φίλους του Ποδηλάτου στο Θησείο. Θα σου λυθούν αρκετές απορίες σε ότι αφορά το θέμα "τουριστικό ποδήλατο" και θα πάρεις κάποιες ακόμα ιδέες που θα σου φανούν χρήσιμες.
Μερικοί προβληματισμοί ακόμα:
Σε κάθε setup που βλέπεις, ο καθένας το χτίζει μ' ένα σκοπό. Μπορείς να δεις compact μπροστά σε LHT και ο τύπος που το έστησε κάνει κατά βάση Ευρωπαικό τουρ σε άσφαλτο με πολλές ευθείες και λίγα υψομετρικά. Κάποιος άλλος με μαουντεναδικη μετάδοση και 26" χοντρά λάστιχα πηγαίνει στις ζούγκλες του βιετναμ ή ανεβοκατεβαίνει την Πίνδο από χώμα κι επαρχιακούς δρόμους. Τώρα θα πρέπει να σκεφτείς την χρήση του ποδηλάτου σου και το τι θα ήθελες να -μπορείς να- κάνεις εσύ.
Προσωπικά, αν έφτιαχνα ένα τουρινγκ, θα πήγαινα σε κάποια σειρά τρεκινγκ/μαουντεν σιμανο, σαν αυτες που ανέφερες. Είναι αξιόπιστες, αντέχουν και θα κάνουν τα πάντα. Αν παλι έφτιαχνα ένα σούπερ commuter με δυνατότητες τουρινγκ, ίσως να πήγαινα σε δρομίσια.
Μιας και σκεφτεσαι να φτιάξεις τροχούς, η καλύτερη λύση (για μενα) είναι να τους πλέξεις εξ' αρχής σ' ένα καλό μάστορα (ρώτα εδώ στο φόρουμ και θα βρεις άκρη) με πολλές ακτίνες (32 ή 36) σε αξιόπιστα στεφάνια δίπατα. Υπάρχουν 2-3 μάρκες/μοντέλα που κυκλοφορούν κι είναι γνωστά για την αξιοπιστία τους αλλά εσύ θ' αποφασίσεις ποιο είναι διαθέσιμο στα λεφτά που θες και στο βάρος που θα έχουν. Αν θα 'ναι mavic, rigida ή DRC θα τ' αποφασίσεις με τον "πλέχτη". Θα πρέπει επίσης να αποφασίσεις 26" ή 28" τροχους. Παλιότερα οι τουρίστες επέλεγαν 26" για να μπορούν να βρίσκουν λάστιχα παντού μιας κι ήταν διαδεδομένη διάσταση. Τώρα πια νομίζω πως είναι επιλογή σου.
Και μιας που ειπαμε για βάρος πρέπει να θυμάσαι το τρίπτυχο: βάρος - αντοχή - κόστος. Μόνο ΔΥΟ από τα ΤΡΙΑ μπορείς να έχεις και πρέπει ν' αποφασίσεις τι μπορείς και τι θες. Αν θες να έχουν αντοχή και να 'ναι ελαφριά θα στοιχίζουν ακριβότερα, αν θες να έχουν αντοχή και να στοιχίζουν λογικά θα είναι βαρύτερα, αν είναι και φτηνά και ελαφριά τότε μην περιμένεις αντοχή.
Να έχεις υπόψη πως αν πλέξεις τροχούς θα πρέπει να αποφασίσεις αν θες δυναμό ή όχι. Σκέψου το τώρα που 'ναι αρχή, μετά είναι αργά. Οι συνήθεις ύποπτοι τουρίστες του φόρουμ ορκίζονται στα δυναμό. Το πίσω hub κοίτα να είναι σύγχρονο και δυνατό, κριτηριο ας μην είναι η μια παραπανω ταχυτητα αλλά η καλυτερη ποιοτητα κατασκευης του κεντρου.
Το τιμόνι ειναι κάτι προσωπικό (όπως η σέλα). Συνηθίζεται το drop αλλά πολύ ψηλά (το πηρούνι το κόβουν ψηλά, ένα πλεονέκτημα ακόμα του να φτιάξεις ενα πλαισιο εξ'αρχής) για να μην είσαι σκυφτός αλλά σε νορμάλ και ξεκούραστη στάση, κάτι που νομίζω θα σε βόλευε καλύτερα από flatbar (το οποίο είναι περισσότερο κουραστικό για πολύωρη ποδηλασία αλλά πιθανά καλύτερο σε πολη/χώμα). Εγώ θα προτιμούσα στήσιμο drops με bar ends αντί για claris που πρότεινε ο αιθεροβάμωνας αλλά παίζει η προσωπική προτιμηση, το κόστος κι η διαθεσιμότητα καθώς κι η εμπειρία που -εγω- δεν έχω σε drops.
Δεν χρειάζεται να τα κάνεις όλα σε μια μέρα. Βάλε ένα χρονόδιάγραμμα και πήγαινε σταδιακά. Σίγουρα δεν θα ξεμπερδέψεις φτηνά αλλά πάλι δεν χρειάζεται να στοιχίσει μια περιουσία. Για παράδειγμα, μπορείς να βαλεις μια απλή σελίτσα και ν αφήσεις τη μπρουκς για τον άλλο χειμώνα ή να βάλεις ένα φτηνό τιμονάκι μεταχείρισμενο και το nitto να είναι η επομενη αναβάθμιση. Θα δώσεις βάση στο κυριο μέρος που ειναι τροχοί και μετάδοση και τ' άλλα με τον καιρο και σιγά σιγά. Μην ξεχνάς πως φτιάχνεις κάτι που θα σε συντροφέψει για πολλά χρόνια.
Απο που ν' αγοράσεις? Εγώ ξέρω στην Αθήνα 2 μαγαζιά, ο Άγης στο 48Χ17 κι ο Μάριος στο Cyclelovers που δουλεύουν -και- με Surly πλαίσια. Κάνε μια βόλτα από εκεί, κουβέντιασε και ρώτα τους να σου δώσουν την άποψη/προσφορά τους (είπα κάνε βόλτα κι όχι πάρε τηλέφωνο, οκ?). Αν αγοράσεις μόνος σου πλαίσιο να έχεις υπόψη σου τον Γερμανό αλλά ίσως μπορείς να βρεις και φτηνότερα απο αγγλία μεριά, αν ψαχτείς λίγο περισσότερο.
Ελπίζω να προβληματίστηκες λίιιιγο παραπάνω....
Τα barends που λεει ο σκραμπλερ ,ειναι και δικη μου επιλογη..στο ενα ποδηλατο εχω κλαρις και στο αλλο μπαρεντς..ετσι για να ξερεις , απο τιμες που παιζουν..δυο μανετες κλαρις εχουν 100 ευρω..τα μπαρ εντς εχουν 70 ευρω με τα μεταφορικα απο chainreaction ,αλλα θα χρειαστεις και 30 περιπου ευρω για μανετες φρενου οποτε ειναι το ιδιο..ενα πλεονεκτημα των μπαρ εντς ειναι πως το οκταρι δουλευει και με εννιαρι και το αριστερο δουλευει και με διπλο και με τριπλο δισκοβραχιωνα..επισης δουλευει ακομα κιαν εχεις καποιο προβλημα στο ντεραγιε αλλαζοντας σε friction mode..ειναι απλα δεν παθαινουν ευκολα κατι και τα συρματοσκινα αλλαζουν ευκολα..
@αιθεροβάμων
Το κατανοώ αυτό για το drop τιμόνι και τη γεωμετρία. Στο Wilier είναι χαμηλότερα και από τη σέλα το οποίο φαντάζομαι εξυπηρετεί στο να κρατάς αεροδυναμική στάση. Στο τιμόνι αυτό οι μόνες "λαβές" που με βολεύουν είναι η κλασική (στη βάση των φρένων) και η "παλιομοδίτικη" οριζόντια (σαν να έχεις flat bar). Γι' αυτό και σκεφτόμουν την αγορά bullhorn ή flat + bar ends ("κέρατα"). Θεωρώ ότι με χρήση συμβατικών MTB χειριστηρίων θα βολεύει τόσο για touring όσο και για commuting μιας και οι αλλαγές δεν είναι και τόοοοσο συχνές ή δεν θα χρειάζεται άμεση αλλαγή πολλών ταχυτήτων (όπως σε πιο αγωνιστική οδήγηση). Είναι και μια καλή ευκαιρία να δοκιμάσω και κάτι άλλο. Επιπλέον, στη χειρότερη, κάποια στιγμή (στο μέλλον πια) πάω σε αναβάθμιση τιμονιού και χειριστήριων που θα βγουν κανα 200αρι; Τα Claris χειριστήρια συνδιάζονται με την 9αρα Deore XT; Bar-end shifters δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ. Θα έλεγα ότι, λογικά, θα βολεύουν σε τουρισμό αλλά όχι τόσο μέσα στην πόλη (;). Επίσης, μάλλον είναι πιο πολύπλοκη η συντήρησή τους... Θα το ξανασκεφτώ.
@scrabler
Στο σημείο αυτό να πω ότι έχω ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ σε σχέση με επιλογές και συμβατότητα των επιμέρους κομματιών αλλά δεν θέλω να "καταχραστώ" την εμπειρία και τον χρόνο του κόσμου του forum! Γενικότερα, αντιμετωπίζω μια δυσκολία στο να φιλτράρω τις προτάσεις-promotion που διαβάζω στο ίντερνετ από προτάσεις-review. Όπως και να χει, το διάβασμα συνεχίζεται! Ίσως η επίσκεψη των Φίλων του Ποδηλάτου να είναι η καλύτερη λύση για να μπουν σε μια τάξη τα πράγματα! :-) Ισχύει άραγε το κάθε Τρίτη μετά τις 21.00; Γιατί δεν έχω και facebook και δεν τα παρακολουθώ τα "κοινωνικά" δρώμενα!
Όσο για τη μετάδοση, διαβάζω διάφορα αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι "ταιριάζουν". Μάλλον θα πάω προς σειρές trekking αλλά όχι τόσο καινούριες/ακριβές. Νομίζω ότι μια Deore θα είναι μια χαρά. Αλήθεια, κάτι τέτοιο: https://www.bike-components.de/de/Shimano/Deore-M610-Gruppe-3x10-24-32-4... θα ταίριαζε; Θα μου άρεσε και το πιο retro στυλ της Deore XT (https://www.stanforthbikes.co.uk/kiboplustransmission) αλλά δεν μπορώ να βρω σε bike-components.de/chainreactionbicycles.com το μοντέλο...
Νομίζω ότι καταλήγω σε πλέξιμο τροχών για να ξενοιάσω μια και καλή με το θέμα. Το που δεν το χω αποφασίσει ακόμα. Εχω μιλήσει τόσο με τον Άγη (48x17) όσο και με το Μάριο (cyclelovers.com) για το στήσιμο. Και τα δύο παιδιά είναι πολύ εξυπηρετικά αλλά η δική μου άγνοια (ίσως) "δυσκολεύει" τις αποφάσεις
. Από το διάβασμα, καταλαβαίνω πως καλύτερη επιλογή είναι οι 28" μιας και μιλάμε και για commuting. Βέβαια, δεν έχω καβαλήσει 26αρι για να δω τί ψάρια πιάνει στην "πόλη" (τους "δρόμους" της Αθήνας δεν τους λες και δρόμους). To δυναμό δεν το είχα σκεφτεί καθόλου (παρά το ότι είχα διαβάσει εδώ) και μάλλον θα έλεγα να μην το βάλω στην εξίσωση τώρα (αλλά θα το ξανασκεφτώ κι αυτό).
Ως προς το τρίπτυχο: βάρος - αντοχή - κόστος, η απάντηση εύκολη: αντοχή - κόστος. Το βάρος δεν με απασχολεί τόσο στο στήσιμο ενός τέτοιου ποδηλάτου.
O βασικός στόχος είναι να καταλήξω σε πλαίσιο, τροχούς και μετάδοση σε πρώτο χρόνο. Τα υπόλοιπα τα θεωρώ αρκετά πιο minor. Toν bike-components τον "πέτυχα" και εντυπωσιάστηκα με τις τιμές που έχει (οι οποίες είναι χαμηλότερες από αυτές που δίνει τόσο ο Μάριος όσο και ο Άγης) συμπεριλαμβανομένων των μεταφορικών. Βέβαια, επειδή το στήσιμο θέλω να το κάνω σε κάποιον από τους δύο, ίσως θα ήταν σοφότερο να κάνω την παραγγελία από τους ίδιους στο πλαίσιο της "συνεργασίας"/εμπιστοσύνης. Αν όμως η διαφορά βγαίνει στο σύνολο ~200-250 ευρώ, δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητο το ποσό! Θέλει σκέψη.
Οχι οι κλαρις δεν συνδυαζονται με εννιαρι ..ειναι οκταρες..
Ενα ενδιαφερον τιμονι επισης ειναι το τρεκιν..( πεταλουδα) ..εχει αρκετες θεσεις κιαυτο για ξεκουραση ,απλα ειναι ολες πιο..ορθιες..επισης μαυτο θα χρησιμοποιησεις φτηνα μαουντεν χειριστηρια...το ειχα χρησιμοποιησει για ενα διαστημα και ειναι ξεκουραστο στις μεγαλες αποστασεις και μια χαρα στην πολη..ο μονος λογος που το εβγαλα ειναι καθαρα..αισθητικος..δεν μου αρεσει και τοσο οπτικα...
Επειδή όσο διαβάζω, τόσο χαώνομαι, λέω να περάσω την Τρίτη από τους Φίλους του Ποδηλάτου για γνωριμία και κουβεντούλα (θα στείλω και κανα email για να είμαι σίγουρος ότι θα είναι κάποιος/α). Όποιος/α έχει όρεξη, ας έρθει!
Ενδεικτικά θέματα-"φωτιά":
- Επιλογή τιμονιού: ΟΛΑ είναι πιθανά!
- Επιλογή shifters: MTB vs Bar-end vs Road (outsider)
- Σέλα: B17 Flyer vs Standard
(- Τροχοί: 26" vs 28")
By the way, και νωρίτερα αν ψήνεται κανείς για καφέ, είμαι μέσα!
Συμβατότητες για shimano κοίτα εδώ
Κατ' αρχήν, επειδή μικρός μάλλον το έτρωγες όλο το φαί σου, το 26άρι δεν θα σου ταιριάζει πολύ οπτικά και θα έλεγα να το αφήσεις. Το πιο πιθανό είναι να περάσω αυτήν τη Τρίτη οπότε ίσως τα πουμε. Κάποιος από τους ΦτΠ πάντα περνάει από εκεί μετά τις 21,00.
Μετά από μέρες διαβάσματος και ανταλλαγής απόψεων στα ίντερνετς αλλά και εποικοδομητικές κουβέντες δια ζώσης στο στέκι των ΦτΠ με scrabler, lyhadj και Χρήστο, το ποδήλατο αρχίζει να παίρνει μορφή (στο μυαλό μου)! Οπότε είπα να βάλω ένα τσάι και να μοιραστώ κάποιες σκέψεις σε περίπτωση που κάποιος/α έχει καμία γνώμη ή αντιπρόταση (χωρίς να ξεφεύγει το κόστος) ή βλέπει κάτι που μου έχει διαφύγει/λείπει.
Τα standards: το πλαίσιο θα είναι το Surly LHT, οι τροχοί (στεφάνια Rigida, ακτίνες DT Swiss Competition) θα πλεχτούν σε φίλο και γνωστή φιγούρα του φόρουμ, η μετάδοση θα είναι (περίπου) Shimano Deore 3x9, το τιμόνι θα είναι flat/MTB με κάποια bar-ends για άνεση.
Aνεβάζω σε φωτογραφίες τα δύο "καλάθια" από γνωστά ιντερνετομάγαζα για να φαίνονται και οι τιμές αλλά αν δεν βολέψει, μπορώ να ανεβάσω και αναλυτική λίστα.
- Bike-components: https://share.riseup.net/#wp1ZM8v28CEdbLH0QGW_zQ
- Rosebikes: https://share.riseup.net/#u-mj31I2874GSdgNrJvn-Q
Κάποιες εναλλακτικές προτάσεις θα ήταν:
- Φρένα #1: Avid Single Digit 5 V-brakes ~43 euro (brakes + levers)
- Φρένα #2: Shimano Alivio BR-T4000 ~33 euro (brakes + levers)
- Μετάδοση Shimano Alivio FD-M4000/T4000 αντί για Deore (εκτός από δισκοβραχίονα)
- Μη χρήση ή αλλαγή dynamo (αν και οι πιο έμπειρες/οι λένε ότι δεν θα το μετανιώσω σε καμία περίπτωση!)
- Αλλαγές σε παλουκόσελο/λαιμό/τιμόνι
Ένα πράγμα που ίσως δεν βγαίνει πολύ ωραίο είναι ότι τα επιμέρους κομμάτια είναι κυρίως μαύρα. Ίσως να του ταίριαζαν περισσότερα νίκελ φρένα/λαιμοί κλπ Βέβαια το "Cloudy Lagoon" του LHT μπορεί να κάνει ωραία αντίθεση με το μαύρο. :)
Σχολιάστε ελεύθερα!
Αφού θα τη κανεις τη ζημια και εφόσον σε παίρνει οικονομικά, τότε προτεινω Avid single digit 7.
Αυτά ξέρω, αυτά εχω, αυτά εμπιστεύομαι. Τα extra φραγκα θα βγουν με τον καιρο. Η βασικοτερη διαφορα (με τα SD5) ειναι πως τα 7 παιρνουν μονο το τακακι insert, δηλαδή χωρίς να το αλλάξεις όλο. Με την αγορά βέβαια παίρνεις κι ενα ζευγαρι koolstop και έχεις τα μαμισια γι ανταλλακτικα αν τυχόν... Φυσικά με αντιστοιχες μανετες 7. (όχι πως ειναι κακα τα deore αλλα ειναι το extraδακι που λεμε)
Τα υπολοιπα μια χαρά φαίνονται από πρώτη ανάγνωση...
ΥΓ: ωραίο το δυναμό!
ΥΓ2: Βάλε κι ένα ταχυσύνδεσμο αλυσιδας connex
H σχαρίτσα καλή είναι αλλά όπως την βλέπω, δεν είναι ορθογώνια. Αν σκοπεύεις να βάζεις πράγματα επάνω και δεν τη θες μονο για τσάντα, ίσως να ήταν καλύτερη κάποια στην ίδια τιμή αλλά περισσότερο ορθογώνια όπως αυτη.
νομίζω είσαι σε πολύ καλό δρόμο, αλλά να πω και γω κάποιες γνώμες. για τα φρένα συμφωνώ απόλυτα με scrabler, πάρε τα avid BB7 με τις αντίστοιχες μανέτες sd7 και koolstop τακάκια. επίσης μήπως σχάρα να πας σε tubus? θα την κρατήσεις μια ζωή και εφόσον λες θα το φορτώσεις καλό είναι να πας σε εγγυημένη επιλογή. και τέλος μην ξεχνάς, ο λογαριασμός για το παζάρι δεν βγαίνει απ το σπίτι!!! στο τέλος το σύνολο θα είναι αρκετά πάνω από αυτό που βλέπεις τώρα, αλλά αξίζει με τα 1000!!!
.."ερώτημα" αυτό με βασάνιζε κι εμένα για κάποιο διάστημα.Ποιον απ'τους δύο σκελετούς,τί περιφερειακά θα τοποθετηθούν,κλπ.Μάλιστα "φυλάω" μια σειρά Shimano XTR M952 για το σκοπό αυτό,ίσως όταν βελτιωθούν τα πράγματα στο μέλλον να το υλοποιήσω.Ειδικά τώρα που "αχρήστευσα" το Fidusa μου θέλοντας να κάνω το μάστορα με το service του nexus...
Ευχαριστώ για τις απόψεις παιδιά!
@scrabler, χρήσιμο αυτό το παπαράκι για την αλυσίδα :) Αν και είχα σκοπό να αποφύγω τέτοια μικροπράματα γιατί μπορούν πολύ εύκολα να φουσκώσουν το λογαριασμό, ίσως το πάρω. Γενικώς, το σκεπτικό μου είναι να πάρω τα "βασικά" (sic) πράματα και σιγά-σιγά αν χρειαστώ κάτι, ξαναπαραγγέλνω! Το "με την ευκαιρία των μεταφορικών, να βάλουμε τώρα ό,τι μπορεί να χρειαστεί" νομίζω μπορεί να οδηγήσει σε ανεξέλεγκτο shopping spree...
Τα φρένα είναι ένα από τα θέματα που μ' έχουν απασχολήσει. Σκεφτόμουν να πάω σε Magura HS33 (που μπορώ να βρω σε προσφορά ~100 ευρώ) αλλά λέω να περιορίσω το budget. Εφόσον δεν πάω σε υδραυλικά Rim brakes και πάω σε κλασικά V-brakes, νομίζω ότι δεν έχει νόημα να δώσω παραπάνω χρήματα για τα Avid. Αυτό που μπορώ πράγματι να κάνω είναι να αλλάξω τα τακάκια με Kool Stop (αλήθεια, ποιό μοντέλο;) και να κρατήσω τα Deore (T610) που είναι καλά φρενάκια (απ' ότι διαβάζω) και φθηνότερα.
Γεια σου @marios90! Έχω διαβάσει και το θρεντ με το δικό σου ποδήλατο! Είμαστε και συμπατριώτες
Για την tubus, ήταν η αρχική μου επιλογή. Όπως και σε άλλα κομμάτια (ξεκίνησα από μετάδοση Deore XT, καλύτερο τιμόνι, ελαφρύτερα περιφερειακά κλπ κλπ), αποφάσισα να την "κόψω". Δεν ήθελα να ξεφύγει το ποδήλατο σε ακόμη μεγαλύτερα ποσά. Ήδη αυτά μου φαίνονται αρκετά! Επιπλέον, ας "χρειαστώ" τις ανώτερες λύσεις και αλλάζω κομμάτια εν καιρώ. Στο κάτω-κάτω μιλάμε για ένα ποδήλατο που ελπίζω να με συντροφεύσει για χρόοοονια. Αν χαλάσει η σχαρίτσα των 20-30 ευρώ, θα το σκεφτώ για την επόμενη επένδυση κοκ.
Θα ήθελα το ποδήλατο να έχει μια πολύ καλή βάση (σκελετός, τροχοί) και από κει πέρα θα γίνουν κάποιες τίμιες/καλές επιλογές (πχ ενδεχομένως Deore αντί Alivio) και κάποιοι συμβιβασμοί με το βλέμμα στο μέλλον!
@akakios, εγώ έμεινα στην αρχική μου επιλογή και πρώτο "έρωτα", το LHT! Δεν χρειάζεται πάντα να "τρέχεις" για να απολαμβάνεις τα πράγματα γύρω σου και το τοπίο. Το ποδήλατο είναι ελευθερία.
Με την ευκαιρία, για "κέρατα"/bar-ends υπάρχει καμιά δοκιμασμένη λύση; Γιατί μου φαίνεται ίσως υπερβολή να δώσω 23 ευρώ για bar-ends ενώ το τιμόνι κάνει 20
..βιάζεται σκοντάφτει αγαπητέ.Είμαστε(εγώ δλδ) και κάποιας ηλικίας και...κιλών!"Καμαρώνω" τα γρήγορα αγόρια που βγάζουν και το σκουλαρίκι τους για να γλυτώσουν κάποια γραμμάρια στην προσπάθειά τους να "πάρουν" κάποια δέκατα του δευτερολέπτου παραπάνω.Περί ορέξεως βέβαια...
Καλημερα..θα επιμεινω λιγο , στο θεμα ντροπ τιμονι..επειδη εισαι και ψηλος και θα ειναι μεγαλο νουμερο και αρα μεγαλο κουτελο συν το επιπλεον κομματι στον λαιμο που θα αφησεις για ανεση , ισως , προσωπικη γνωμη εκφραζω , να μην του ταιριαζει και τοσο το φλατ τιμονι..και περα απο τους..αισθητικους λογους οπου περι ορεξεως..., σε μια μεγαλη αποσταση και χωρις απαραιτητα να πηγαινεις γρηγορα , θα το χρειαστεις..και ειναι εξισου ανετο με το φλατ και στην πολη ειδικα με τοσο ορθια θεση οδηγησης..
Βεβαια οπως λες στην πορεια θα αποφασισεις για αλλαγες ,οποτε οπως και να το στησεις θα εχεις την χαρα να ασχολεισαι συχνα μαζι του...☺
...Θα δώσεις 1200 ευρώ για να πάρεις όχι συναρμολογημένο ποδήλατο αλλά χύμα ανταλλακτικά, για να φτιάξεις ένα ποδήλατο τουρισμού με ίσιο τιμόνι, v-brakes και δισκοβραχίονα/μεσαία τριβή που δεν είναι με κούφιο άξονα, αλλά με τη μεσαία τριβή??
Μόνο εμένα μου φαίνεται άκριβο για το τελικό αποτέλεσμα που θα φτιάξεις? Μόνο εμένα μου φαίνεται outdated αμέσως μόλις έχεις σφίξει την τελευταία βίδα?
Σε σχέση με αυτό που θα φτιάξεις θα προτιμούσα χιλιες φορές κάτι τέτοιο https://www.evanscycles.com/fuji-touring-2017-touring-bike-EV280154 ή από εδώ πολύ φτηνότερα http://www.duebiscrl.it/magento/shop/index.php?enow=ut72iopp&keysearch1=... και επειδή κανείς δεν θέλει barends με τα λεφτά που θα σου περισσέψουν βάζεις και κανονικά χειριστήρια. Η αυτό εάν θες κάτι πιο επώνυμο και πλήρως εξοπλισμένο https://www.evanscycles.com/genesis-tour-de-fer-10-2017-touring-bike-EV2... (με μειονέκτημα ότι η μεσαία τριβή σαν αυτή που θες να βάλεις)
Επιπρόσθετα σχόλια:
- Η Surly έχει κρατήσει ένα μύθο ως προς τα τουριστικά ποδήλατα καθώς όταν τα 90s όλα τα εργοστάσια το γύριζαν σε αλουμίνιο, αυτοί το κράτησαν σε ατσάλι. Δεν υπάρχει λόγος να πληρώσεις το πλαίσιο σε τιμή πλήρους ποδηλάτου για το μύθο, εκτός εάν είσαι πολύ μπρούκλης ή σου αρέσει τόσο πολύ οπτικά το πλαίσιο. Εάν ωστόσο σου έχει καρφωθεί σαν όνειρο/έρωτας η συγκεκριμένη μάρκα πάρε την. Προσωπικά με μάρκες δεν κόλλησα ποτέ, με προδιαγραφές και λόγο κόστους/οφέλους νομίζω ότι δεν θα ξεκολλήσω ποτέ, οπότε απλά στα Surly βλέπω ένα ταιβανέζικο πλαίσιο με την πιο φτηνή χρωμόλη.
- Για τα φώτα, και ένας κινεζόφακος με δύο μπαταρίες 18650 θα κάνει τη δουλειά του. Ούτως ή άλλως ποιος ταξιδεύει νύχτα? Για ανάγκη είναι πιο πολύ...
- Τα bar-ends κέρατα που θες να βάλεις έχουν λόγο που είναι ακριβά. Επειδή δεν είναι βολικό σε ποδήλατο τουρισμού να έχεις ίσιο τιμόνι, βγαίνουν τέτοιες λύσεις για τους απογοητευμένους και φυσικά τις βαράνε σε τιμές. Σαν να είσαι στο κατάστρωμα του Τιτανικού και να πουλάς φουσκωτή βάρκα σε τιμή βίλας στην Εκάλη ένα πράγμα :). Θα συμφωνήσω με τον Αιθεροβάμονα και θα προσθέσω ότι η μεγάλη μου ένσταση δεν είναι ούτε στα φρένα, ούτε στην τιμή, ούτε στην μεσαία τριβή, αλλά το ότι το ίσιο τιμόνι θα σε κουράσει στα χέρια και θα σε κουράσει σε μέση στις ανηφόρες.
- Τα V-brakes δεν είναι 100% απαραίτητα στην ξηρή μας χώρα. Εγώ τέτοια έχω και είχα τα SD7 με καλά αποτελέσματα. Έχεις όμως καλύτερο φρενάρισμα ειδικά σε κάποια φάση θα ψηθείς να βάλεις (πάνακριβα προς το παρόν) υδραυλικά και θα χαίρεσαι να φρενάρεις, και κάτι πολύ σημαντικό θα έχεις περισσότερες επιλογές σε τροχούς, καθώς τώρα με πατούρα για φρένα οι επιλογές σε τροχούς έτοιμους είναι εξαιρετικά περιορισμένες. Και φυσικά δεν θα φθείρεις τα στεφάνια σου ποτέ, ούτε στο τέρμα βρεγμένης κατάβασης φορτωμένος, θα νιώθεις τη μανέτα σου να τερματίζει στα drops από τη φθορά των τακακιών από τις βρεγμένες ζάντες (true story). Εάν ωστόσο πάς σε V-brakes, ναι βάλε τακάκια με μεταλλικό σκελετό και επιφάνεια τριβής που αντικαθίσταται.
- Η Brooks είναι ένα κομψοτέχνημα όταν έρχεται στο όμορφο χάρτινο κουτί της με το κορδελάκι της, το κλειδάκι της και την χαρτούρα της. Όλες αυτές οι ιστορίες μυθικής άνεσης και απεριόριστης μακροζωίας ήδη στροβιλίζονται στο κεφάλι σου. Ο πρώτος προβληματισμός έρχεται όταν την κουμπώνεις στο ποδήλατο, ναι είναι κουμούτσα σε σχέση τις λεπτές γραμμές του πλαισίου. Ο δεύτερος όταν σηκώνεις το ποδήλατο και στο χέρι νιώθεις τη διαφορά βάρους. Ο τρίτος και ...μακτρύτερος έρχεται όταν κάθεσαι. Γλιστράς πάνω στο γυαλιστερό δέρμα και κάθεσαι ακριβώς εκεί που δεν πρέπει. Συχνές φωτογραφίες με Brooks να κοιτάζουν τα ουράνια σε μία προσπάθεια να αντιμετωπίσουν αυτό το γλίστρημα, βάζοντας βάρος ακριβώς εκεί που δεν πρέπει, φέρνουν στο μυαλό μεσαιωνικές συσκευές βασανισμού.
Ωραίο!!! με το καλό να φτιαχτεί και να το χαρείς!
μερικά γενικά σχόλια...
1. Στεφάνια δε βλέπω στην παραγγελία.
2. Αν τελικά μείνεις στο ίσιο τιμόνι, χρειάζεσαι κάτι τόσο μακρύ? Ειδικά αν έχεις σκοπό να βάλεις κέρατα στα άκρα, δεν έχει κανένα νόημα νομίζω.
3. Τιμόνι, λαιμός και παλουκόσελο που έχεις επιλέξει δεν είναι κάτι ιδιαίτερο, αξίζει να ξοδέψεις καμιά 70αριά ευρώ σε αυτά? Ειδικά αν υπάρχει περίπτωση να τα αλλάξεις στο μέλλον. Μπορείς να βρεις ακόμα και μεταχειρισμένα άριστη κατάσταση και τιμές και να κάνεις σημαντική οικονομία.
4. Συμφωνώ με scrabler για τα φρένα.