Τα φρένα αρνούνται να μπλοκάρουν τον τροχό

14 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
OldSteel
Απών/απούσα

πρόκειται για αυτό το σπαστό ποδήλατο. Άλλαξα τη διαδρομή του πίσω φρένου γιατί όντως προκαλούσε πρόβλημα (τώρα είναι οκ), τα τακάκια και τις μανέτες. η αίσθηση βελτιώθηκε πολύ και είναι σαν αληθινού φρένου, αλλά ο πίσω τροχός δεν μπλοκάρει με τίποτα. ο (καλός) μάστωρ λέει ότι μάλλον είναι θέμα της επιφάνειας της (φτηνής) αλουμινένιας ζάντας. υπάρχει τρόπος να κάνω κάτι για αυτό; κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

...καθαρισε την επιφανεια τριβης της ζαντας με καποιο διαλυτη:
Οινοπνευμα, ασετον καθαρο, κλπ. Οχι με καποιο διαλυτη που μπορει να περιεχει καποια λιπαντικη ουσια.
Αντιστοιχα καθαρισε και τα τακακια.
Αν η πισω ζαντα ειναι ιδια με την μπροστινη, τα τακακια φρενου ιδια, κι επισης ειναι ιδια η δαγκανα του φρενου (η πισω με την μπροστα), και η μπροστα φρεναρει, τοτε κατι αλλο φταιει.
Ισως δεν μεταφερει την απαραιτητη δυναμη η ντιζα του φρενου. Λογω τσακισματων, λογω ελειψης λιπανσης, λογω ελαστικοτητας της ντιζας της ιδιας.
Με λιγο ψαξιμο θα το βρεις.

OldSteel
Απών/απούσα

Columbus discovers Cro-moly wrote:
...καθαρισε την επιφανεια τριβης της ζαντας με καποιο διαλυτη:
Οινοπνευμα, ασετον καθαρο, κλπ. Οχι με καποιο διαλυτη που μπορει να περιεχει καποια λιπαντικη ουσια.
Αντιστοιχα καθαρισε και τα τακακια.
Αν η πισω ζαντα ειναι ιδια με την μπροστινη, τα τακακια φρενου ιδια, κι επισης ειναι ιδια η δαγκανα του φρενου (η πισω με την μπροστα), και η μπροστα φρεναρει, τοτε κατι αλλο φταιει.
Ισως δεν μεταφερει την απαραιτητη δυναμη η ντιζα του φρενου. Λογω τσακισματων, λογω ελειψης λιπανσης, λογω ελαστικοτητας της ντιζας της ιδιας.
Με λιγο ψαξιμο θα το βρεις.

Θα το κάνω και αυτό, αλλά δείχνει καθαρή. Το κακό είναι ότι δείχνει και πολύ γυαλιστερή :/. Όλα τα άλλα είναι σωστά πάντως...

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

επί του τίτλου: τα φρένα είναι αντιρρησίες συνείδησης! σκέψου κι αυτό! η ψυχολογία είναι σημαντικό πράγμα στα ανεξήγητα! καλή τύχη!

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

Giorgos_S wrote:

Columbus discovers Cro-moly wrote: ...καθαρισε την επιφανεια τριβης της ζαντας με καποιο διαλυτη:
Οινοπνευμα, ασετον καθαρο, κλπ. Οχι με καποιο διαλυτη που μπορει να περιεχει καποια λιπαντικη ουσια.
Αντιστοιχα καθαρισε και τα τακακια.
Αν η πισω ζαντα ειναι ιδια με την μπροστινη, τα τακακια φρενου ιδια, κι επισης ειναι ιδια η δαγκανα του φρενου (η πισω με την μπροστα), και η μπροστα φρεναρει, τοτε κατι αλλο φταιει.
Ισως δεν μεταφερει την απαραιτητη δυναμη η ντιζα του φρενου. Λογω τσακισματων, λογω ελειψης λιπανσης, λογω ελαστικοτητας της ντιζας της ιδιας.
Με λιγο ψαξιμο θα το βρεις.

Θα το κάνω και αυτό, αλλά δείχνει καθαρή. Το κακό είναι ότι δείχνει και πολύ γυαλιστερή :/. Όλα τα άλλα είναι σωστά πάντως...

Αν τιποτε απο τα παραπανω δεν λειτουργησει, τοτε σου μενει παντα η λυση του ντουκοχαρτου.
ΑΦΟΥ καθαρισεις/απολιπανεις ζαντα και τακακια, με ενα κομματι σχετικα ψιλο ντουκοχαρτο (300αρι, 400αρι ας πουμε), τριψε την επιφανεια πεδησης της ζαντας να της παρεις τη γυαλαδα. Τριψε επισης την επιφανεια τριβης του τακακιου.
Μετα τα τριψιματα, ξανακαθαρισε σχολαστικα τις επιφανειες που ετριψες.
Επισης ξανατσεκαρε το πως παταει το τακακι στη ζαντα. Αν παταει υπο γωνια, δεν εφαπτεται δηλαδη ολη η επιφανεια του τακακιου στην πλευρικη επιφανεια της ζαντας την ωρα που φρεναρεις, τοτε ξεκινας εχοντας φαει γκολ απο τα αποδυτηρια.
Επισης: Τα τακακια ειναι φρεσκοαλλαγμενα, η ειναι απο τον καιρο του Νωε;

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Σόρυ αλλά από τέτοιο "φρένο" πολλές απαιτήσεις έχεις...

OldSteel
Απών/απούσα

Τα τακάκια είναι φρέσκα, δεν είναι αυτά στη φωτογραφία. i.alli.ellatha, εγώ τέτοια φρένα είχα μέχρι το γυμνάσιο. Και τις βόλτες μας πηγαίναμε, και τις κωλιές μας κάναμε. Είχαμε πρόγραμμα

OldSteel
Απών/απούσα

Columbus τα τακάκια πατάνε παράλληλα, θα πάω σε ντουκόχαρτο μου φαίνεται...

OldSteel
Απών/απούσα

Εμμένουν στη στείρα άρνηση και μετά από λίγες περιστροφές με ντουκόχαρτο. Θα δοκιμάσω τους τροχούς σε ποδήλατο με V-brakes...

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Δοκιμή: άλλαξε α) ντίζα, β) μακαρόνι καλό με τοίχωμα πλέγμα και όχι "πλάκα στριφτή", και γ) καλή λίπανση.

OldSteel
Απών/απούσα

i.alli.ellatha wrote:
Δοκιμή: άλλαξε α) ντίζα, β) μακαρόνι καλό με τοίχωμα πλέγμα και όχι "πλάκα στριφτή", και γ) καλή λίπανση.

Ντίζα έχω αλλάξει, το μακαρόνι είναι ένα force που το θεώρησα αξιοπρεπές. Τη λίπανση την αμέλησα και θα το τσεκάρω αύριο αλλά θα μου φαινόταν περίεργο να κάνει τόση διαφορά. Οι μανέτες αλλάχτηκαν με κάποιες tektro για BMX

OldSteel
Απών/απούσα

Γενικά, τόσο επίμονα κακό φρένο δεν έχω δει σε κανένα ποδήλατο που είχα

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

συμβάλλει το υπερβολικό στρίψιμο της ντίζας, ένεκα περίεργο σχήμα σκελετού. Αν θέλεις να ασχοληθείς, αντικαθιστάς τις έντονες καμπύλες με σταθερά κομμάτια (λέω τώρα, δεν το έχω ποτέ δοκιμάσει).
... Ωπ το ξέχασα, μεγάλο υπομόχλιο στις δαγκάνες! Με την απόσταση αυτή δεν είναι εύκολο να παίξεις βέβαια, θέλει σοβαρή επέμβαση

OldSteel
Απών/απούσα

i.alli.ellatha wrote:
συμβάλλει το υπερβολικό στρίψιμο της ντίζας, ένεκα περίεργο σχήμα σκελετού. Αν θέλεις να ασχοληθείς, αντικαθιστάς τις έντονες καμπύλες με σταθερά κομμάτια (λέω τώρα, δεν το έχω ποτέ δοκιμάσει).
... Ωπ το ξέχασα, μεγάλο υπομόχλιο στις δαγκάνες! Με την απόσταση αυτή δεν είναι εύκολο να παίξεις βέβαια, θέλει σοβαρή επέμβαση

Το στρίψιμο έχει μετριαστεί πολύ, το πέρασα εξωτερικά. Το μεγάλο υπομόχλιο (10cm~) με απασχολεί και εμένα. Σκέφτηκα μέχρι και κάποιο πέταλο αντάπτορα για V-brakes. Είμαι γενικά οριακά στο να ξενερώσω και ο μικρός προτιμά σαφώς το Ideal Njoy (που αυτές τις μέρες δεν το έχει Αθήνα)