πρόκειται για αυτό το σπαστό ποδήλατο. Άλλαξα τη διαδρομή του πίσω φρένου γιατί όντως προκαλούσε πρόβλημα (τώρα είναι οκ), τα τακάκια και τις μανέτες. η αίσθηση βελτιώθηκε πολύ και είναι σαν αληθινού φρένου, αλλά ο πίσω τροχός δεν μπλοκάρει με τίποτα. ο (καλός) μάστωρ λέει ότι μάλλον είναι θέμα της επιφάνειας της (φτηνής) αλουμινένιας ζάντας. υπάρχει τρόπος να κάνω κάτι για αυτό; κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
...καθαρισε την επιφανεια τριβης της ζαντας με καποιο διαλυτη:
Οινοπνευμα, ασετον καθαρο, κλπ. Οχι με καποιο διαλυτη που μπορει να περιεχει καποια λιπαντικη ουσια.
Αντιστοιχα καθαρισε και τα τακακια.
Αν η πισω ζαντα ειναι ιδια με την μπροστινη, τα τακακια φρενου ιδια, κι επισης ειναι ιδια η δαγκανα του φρενου (η πισω με την μπροστα), και η μπροστα φρεναρει, τοτε κατι αλλο φταιει.
Ισως δεν μεταφερει την απαραιτητη δυναμη η ντιζα του φρενου. Λογω τσακισματων, λογω ελειψης λιπανσης, λογω ελαστικοτητας της ντιζας της ιδιας.
Με λιγο ψαξιμο θα το βρεις.
Θα το κάνω και αυτό, αλλά δείχνει καθαρή. Το κακό είναι ότι δείχνει και πολύ γυαλιστερή :/. Όλα τα άλλα είναι σωστά πάντως...
επί του τίτλου: τα φρένα είναι αντιρρησίες συνείδησης! σκέψου κι αυτό! η ψυχολογία είναι σημαντικό πράγμα στα ανεξήγητα! καλή τύχη!
Αν τιποτε απο τα παραπανω δεν λειτουργησει, τοτε σου μενει παντα η λυση του ντουκοχαρτου.
ΑΦΟΥ καθαρισεις/απολιπανεις ζαντα και τακακια, με ενα κομματι σχετικα ψιλο ντουκοχαρτο (300αρι, 400αρι ας πουμε), τριψε την επιφανεια πεδησης της ζαντας να της παρεις τη γυαλαδα. Τριψε επισης την επιφανεια τριβης του τακακιου.
Μετα τα τριψιματα, ξανακαθαρισε σχολαστικα τις επιφανειες που ετριψες.
Επισης ξανατσεκαρε το πως παταει το τακακι στη ζαντα. Αν παταει υπο γωνια, δεν εφαπτεται δηλαδη ολη η επιφανεια του τακακιου στην πλευρικη επιφανεια της ζαντας την ωρα που φρεναρεις, τοτε ξεκινας εχοντας φαει γκολ απο τα αποδυτηρια.
Επισης: Τα τακακια ειναι φρεσκοαλλαγμενα, η ειναι απο τον καιρο του Νωε;
Σόρυ αλλά από τέτοιο "φρένο" πολλές απαιτήσεις έχεις...
Τα τακάκια είναι φρέσκα, δεν είναι αυτά στη φωτογραφία. i.alli.ellatha, εγώ τέτοια φρένα είχα μέχρι το γυμνάσιο. Και τις βόλτες μας πηγαίναμε, και τις κωλιές μας κάναμε. Είχαμε πρόγραμμα
Columbus τα τακάκια πατάνε παράλληλα, θα πάω σε ντουκόχαρτο μου φαίνεται...
Εμμένουν στη στείρα άρνηση και μετά από λίγες περιστροφές με ντουκόχαρτο. Θα δοκιμάσω τους τροχούς σε ποδήλατο με V-brakes...
Δοκιμή: άλλαξε α) ντίζα, β) μακαρόνι καλό με τοίχωμα πλέγμα και όχι "πλάκα στριφτή", και γ) καλή λίπανση.
Ντίζα έχω αλλάξει, το μακαρόνι είναι ένα force που το θεώρησα αξιοπρεπές. Τη λίπανση την αμέλησα και θα το τσεκάρω αύριο αλλά θα μου φαινόταν περίεργο να κάνει τόση διαφορά. Οι μανέτες αλλάχτηκαν με κάποιες tektro για BMX
Γενικά, τόσο επίμονα κακό φρένο δεν έχω δει σε κανένα ποδήλατο που είχα
συμβάλλει το υπερβολικό στρίψιμο της ντίζας, ένεκα περίεργο σχήμα σκελετού. Αν θέλεις να ασχοληθείς, αντικαθιστάς τις έντονες καμπύλες με σταθερά κομμάτια (λέω τώρα, δεν το έχω ποτέ δοκιμάσει).
... Ωπ το ξέχασα, μεγάλο υπομόχλιο στις δαγκάνες! Με την απόσταση αυτή δεν είναι εύκολο να παίξεις βέβαια, θέλει σοβαρή επέμβαση
Το στρίψιμο έχει μετριαστεί πολύ, το πέρασα εξωτερικά. Το μεγάλο υπομόχλιο (10cm~) με απασχολεί και εμένα. Σκέφτηκα μέχρι και κάποιο πέταλο αντάπτορα για V-brakes. Είμαι γενικά οριακά στο να ξενερώσω και ο μικρός προτιμά σαφώς το Ideal Njoy (που αυτές τις μέρες δεν το έχει Αθήνα)